Deze score is berekend op basis van 2682 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

c.j.jansen 17-04-2014 Via de website gekocht

alles is er aanwezig. klantvriendelijkheid ligt op een hoog niveau. serves kan ik nog niet over oordelen gezien er niets ooit is stuk gegaan dat bij u is aangeschaft.

Ron Roem 17-04-2014 Via de website gekocht

Website helder en duidelijk ingedeeld en snel.

Ik had een klacht over een canvas print. Binnen een dag was alles geregeld en kreeg ik een nieuwe print.
TOP

Zeer breed en overzichtelijk.

Ik heb alleen maar goede ervaringen.

Met Camera Nu koop ik al enkele jaren mijn printen en foto attributen. Altijd naar volle tevredenheid.

B M 17-04-2014

Vanachter m'n computer kan ik tot 's avonds laat bestellen en de volgende dag heb ik 't al. Ideaal!

Zeeer uitgebreid!

Prima winkel, koop er al vele jaren.

Aad Kruithof 17-04-2014

Vanuit je luie stoel alles goed en overzichtelijk kunnen bekijken

Vragen, opmerkingen revieuws allemaal zeer belangrijk

Groot en duidelijk assortiment zelfs bij de concurent hadden ze dit toestel niet

Snelle levering onvoorstelbaar helemaal super

Wat een snelle en goede levering

Bertolino 17-04-2014 Via de website gekocht

simpel zoeken op internet,heel duidelijke beschrijvingen,betalen is een fluitje van een cent,
bestelwijze makkelijk

Heb een paar keer contact gehad met de servicedienst men was geduldig en vriendelijk,deskundige antwoorden,supersnelle levering,ik had een keer een foute bestelling geplaatst was al bij me thuis,geen probleem even bellen en inruilen voor de goede

over het assortiment van de totale winkel kan ik natuurlijk niet oordelen maar waar ik naar zocht stond er bijna allemaal in
prijsverhouding is in orde

P.H.Bugter 17-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke webside.

De gestelde vragen werden erg snel beantwoord. De levering ook erg snel. 2x de volgende dag al.

Kan alles vinden wat ik nodig heb voor fotografie.

Snel en goed materiaal.

Prima service en erg snelle antwoorden op vragen.

Anne Hondema 17-04-2014 Via de website gekocht

Goed georganiseerde website, producten juist gerubriceerd en daardoor makkelijk te vinden.

Goede informatie tijdens en na het bestellen, goede info in de e-mail. Levering op tijd en vlotte nalevering van één product dat niet op voorraad was.

Wat moet je daar van zeggen: alles wat een hobby fotograaf nodig is staat op de website en vrijwel alles is op voorraad.

Heb ik al gedaan!

Ik koop regelmatig bij CameraNU, zowel via internet als in de winkel in Urk. Ik ga naar Urk als ik persoonlijk advies wens, het is maar een uurtje rijden voor me. Als ik geen advies nodig heb en precies weet wat ik nodig heb dan bestel ik online. De adviezen in de winkel zijn altijd goed, bovendien is het altijd leuk om even te 'sneupen'. Al met al een fijn adres!

vannee 17-04-2014 Via de website gekocht

produkt zoeken,bestellen en klaar

problemen met wat dan ook je wordt meteen geholpen

genoeg keuze uit alles

al een paar jaar klant en er is mij nog niks tegengekomen wat me tegenviel.Perfekt dus.

fhm.smit 17-04-2014

Zeer invoedig om te bestellen;
Uitgebreide info over het te kopen product

via email op de hoogte gehouden: snelle bevestiging van mijn aankoop,
duidelijk factuur
(zeer) snelle levering

De meeste camera's en accessoires

zie boven+ betrouwbare en professionele indruk en de laagste prijs

Ik denk dat hierboven de motivering van mijn beoordeling duidelijk en volledig is.

filmer 100 17-04-2014

goede zoekfunctie, duidelijk aanbod

klacht werd professioneel opgepakt en snel naar volle tevredenheid opgelost

zeer uitgebreid

prettige site, snelle levering, professionele klachtbehandeling

HAGHB 17-04-2014 In de winkel gekocht
Urk

de scharlaken koning 17-04-2014

De website is zeer overzichtelijk, de website staat bij mij bovenaan als het gaat om fotografie zaken.

Vind het jammer dat je de verzendkosten moet betalen.

Goed aanbod en voldoende alternatieven.

Prima winkel.

Cameranu.nl heeft een prima aanbod en biedt goede prijskwaliteit verhoudingen. Binnen het aanbod heb je voor een bepaald artikel voldoende alternatieven, waardoor voor ieders iets wils te vinden is. De website is overzichtelijk en goed gecategoriseerd. Zeer zeker een aanrader!

Buczyna 16-04-2014

Goede zoekopties

Moeilijk te krijgen item, toch hier te vinden

Goede ervaring. Ik kom zeker terug.

Sinarfan 16-04-2014

Online bestellen gaat handig. De site is overzichtelijk en er is voldoende achtergrondinformatie bij de producten.

Zowel telefoon- als emailberichten worden snel beantwoord.

Behoorlijke keus voor de gemiddelde als de wat gevorderde fotograaf.

Vertrouwd adres.

Een aantal jaren reeds koop ik online fotomaterialen bij Cameranu.nl. Ook bezocht ik een aantal malen de winkel in Urk. De winkel ziet er overzichtelijk uit. Er is voldoende personeel met verstand van zaken.

Leo in 't Veld 16-04-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, goede zoekmachine, breed aanbod en ook goede service en levering

TurnerOne 15-04-2014

Alles was heel duidelijk en makkelijk te bestellen.

Zeer snel geleverd.

Zeer goed en groot assortiment
tegen goede prijs

Zeer snelle en goede levering tegen een zeer goede prijs

Lies59 15-04-2014 Via de website gekocht

goed ingerichte website, zeer compleet.

Camera werd supersnel geleverd.

Grote keuze. Ik ging voor Nikon, omdat ik al bekend was met de uitstekende kwaliteit van dit merk.

Deze winkel heeft een ruim assortiment in alle mogelijke camera's en accessoires.

Bij mijn oude camera, Nikon Coolpix S640, was ik uiterst tevreden over de lichtsterkte van de lens, het inzoomen en de kwaliteit van de foto's. Ook was deze camera lekker klein. Wat ik echter miste, was de handmatige instellingen, sluitertijd, diafragma. Zonder dit is het onmogelijk om sommige foto's te maken. Nu dus de Coolpix P7800, met elektronische zoeker, zodat je bij helder weer ook nog kunt zien wat je eigenlijk op de foto zet. Ook heeft deze camera, vergeleken met een spiegelreflex, een handzaam draagbaar formaat. De kwaliteit van de foto's: wat je van Nikon kunt verwachten, uitstekend. Ik ben zeer tevreden.

Albert Beumer 15-04-2014 Via de website gekocht

Makkelijk besteld
Duidelijke omschrijving
met natuur getrouwe afbeelding

Via de site wijst het zich helemaal vanzelf.makkelijker kan het niet

Ik wist wat ik zocht maar was verbaasd over het enorme assortiment dat wordt aangeboden

Ik zal deze
winkel absoluut aan mijn familie en kennissen aanbevelen

Ik werd door een vriend op de site gewezen,en heb er met veel plezier op rond gekeken en mijn bestelling gedaan. Snel en correct was het besteld en binnen 24 uur had ik mijn bestelling in huis.

Jaspert2014 15-04-2014

Duidelijke presentatie van het produkt.

Zeer snelle service, met name na de aankoop: ik had een printer gekocht die niet helemaal goed functioneerde. Zonder meer werd mij onmiddellijke omruil voor een ander nieuw exemplaar aangeboden.

Jaren geleden heb ik bij CameraNu een andere aankoop gedaan, toen niet online maar in de winkel. Ook toen dezelfde fijne service en deskundig advies.

jan willem boudewijn constantijn de lange 15-04-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Wat erg handig is dat onder het product dat je selecteerd ook een overzicht staat met producten die hierbij passen. Wat ik nog mis is de mogelijkheid om de opties van producten naast elaar te vergelijken

Prima communicatie via de mail. Bestelling kwam wel een dag te laat.

Ik heb nog geen andere website gevonden waar het assortiment groter is.

bvdheij 15-04-2014

Als je precies is zoekt dan weet de zoek functie het precies te vinden.

Je bestelling is snel in huis

Veel verschillende merken en prijs klasse

Cameranu heeft een ruim assortiment. Ze helpen je snel met vragen.

Jaap Verbeek 15-04-2014 Via de website gekocht

In mijn geval wist ik wat ik wilde kopen en CameraNu.nl had het (alweer) op voorraad. Moeilijkheidsgraad 0 dus cijfer 10.

Ik geef dit een 9, hoewel er geen reden was om aanspraak te maken op "service". De levering via PostNL was verbluffend snel: 20 uur.

Zo ongeveer alles binnen mijn interessegebied op voorraad.

Perfecte (web)winkel, met over het algemeen goed concurrerende prijzen.

Henk G. Roermond 15-04-2014

Alles was in tien minuten geregeld.

Door een kromme volt in het bestelproces bleek ik twee keer hetzelfde produkt te hebben besteld. CameranNu stuurde mij prompt een mailtje met de correctie. Zeer attent.

CameraNu heeft alles

Gewoon goed en snel

Product de volgende dag in huis. Alles prima in orde.

Alpha - Sound. 15-04-2014

Gewoon een belletje en je weet wat en hoe je moet bestellen

Geweldig goed en vriendelijk geholpen.

Gewoon goed.

De mensen behandelen je zo als ze zelf graag behandeld willen worden.

En ze zij eerlijk teveel betaalde de volgende dag terug op mijn rekening, omdat ze mij adviseerde het via TPG te versturen in plaats van de sp bode. En dat scheelde toch maar weer 15 euro. in het kort EEN TOP ZAAK.

miekies 15-04-2014 Via de website gekocht

producten overzichtelijk gerangschikt

defect artikel ontvangen, werd gelijk op gereageerd en vervangen

michiel_kromhout 15-04-2014

Makkelijk te bestellen en te betalen.

Product was volgende dag in huis

Prima site. Beetje jammer dat er producten zijn van 99 terwijl gratis verzending vanaf 100 is maar goed...business is business.

pietje plaksel 15-04-2014 Via de website gekocht

online besteld en alles was snel geregeld bij cameranu.nl

uitmuntende service na de bestelling kreeg gelijk het bericht dat het objectief klaar gemaakt werd voor bezorging volgende dag thuis

een uitgebreid en overzichtelijk assortiment met duidelijke uitleg

zoals het bovengenoemde kan ik een ieder cameranu.nl zeker aanbevelen en vertrouwen

zoals boven genoemd ben ik correct behandeld en op de hoogte gehouden door cameranu.nl nadat ik daar mijn bestelling had gedaan .Zelfs de dagen erna hebben ze mij er nog op gewezen dat er een actie was via sigma dat er drie jaar garantie op het product zat als het op tijd geregistreerd werd .Dus ik heb dat gelijk gedaan en heb dus drie jaar garantie nu.Heb het objectief al uitgeprobeerd en het is een perfect en snel objectief met hele scherpe weergave van de foto,s

t van Zanten 15-04-2014

Overzichtelijke uitleg over specificaties en gebruikersuitleg

Naast de normaal bestande artikelen ook de iets apartere produckten die in de alternatieve media voorkomen

Geheel goed omdat de prijzen qua produkt gewoon normaal zijn

Eerlijke produkten voor n profesionele aanpak Niet veel poespas gewoon degelijk en betrouwbaar

elck 15-04-2014 Via de website gekocht

Op andere websites was de pan-head die ik zocht niet op voorraad, bij Camera.nu wel! Het artikel werd nog dezelfde avond verzonden, en de volgende dag bij mij thuis.

Ruler 15-04-2014

duidelijke site; eenvoudige bestelprocedure

direct geleverd

alles wat ik nodig heb op camera gebied. Zelfs deze lensdop voor canon extender die zeker niet overal te krijgen is.

Zeer tevreden; dus ik raad Cameranu zeker aan.

Tonny 795 15-04-2014

overzichtelijke web shop en makkelijk bestellen

zelfs een ouder artikel wat moeilijk of niet elders te koop was is op voorraad

makkelijk bestellen en snelle levering

naam197113 15-04-2014

makkelijk te vinden op de site

snelle levering

gewoon goed

gewoon prima

Odin Spuijbroek 15-04-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, ik kon alleen niet rechtstreeks een account aanmaken. Aangezien de site dan bleef vragen om een ?btw of kvk? nummer, ook al selecteerde ik dat ik geen bedrijf had.

Product was de volgende dag in huis, zoals op de site vermeld stond. Dus zoals het hoort en er zaten ook nog extra snoepjes bij.

Het assortiment is naar mijn mening groot genoeg, ik heb voor de rest ook weinig ervaring met webshops in deze sector. Er was in ieder geval niets wat ik niet gevonden kreeg.

Prima webshop, niets op aan te merken qua service.

LokideTweede 15-04-2014

Iets onoverzichtelijk door de vele opties, maar wel erg logisch ingedeeld dus makkelijk te vinden. Klantenservice erg goed te bereiken.

Erg vriendelijk en snelle reacties op mailtjes.

Enorm groot aanbod

Alles wat je nodig hebt.

Erg snelle levering, vriendelijke service en snelle reactie op vragen via de mail. Helaas moest mijn aankoop retour maar ook dit is erg goed afgehandeld en het aankoopbedrag is snel teruggeboekt. Wat ik erg fijn vond, waren de updates over de levering etc. via de mail zodat je goed op de hoogte blijft van je bestelling.

Jan 055 15-04-2014

via de site is alles te vinden

voor de kleinste details wordt moeite gedaan om je te helpen.

RoosDM 14-04-2014

Je kon makkelijk navigeren tussen de verschillende producten, en het betalen, gegevens invoeren etc. ging ook snel. Geen onnodige reclame tussendoor of een onoverzichtelijke site. Bij de producten staat ook uitgebreide informatie.

Ik heb geen contact opgenomen met de klantenservice. Alle antwoorden op mijn vragen kon ik vinden op de site. Wat ook erg fijn was, is de mailtjes die ik kreeg om mij op de hoogte te houden van mijn bestelling. Ook het track-and-trace nummer

Uitgebreid assortiment met veel alle benodigdheden voor de fotograaf. Ook een goede start voor de beginnende fotograaf.

Heel graag, vanwege de uitstekende service, de snelle levering en de overzichtelijkheid van de site.

Snelle levering en uitstekend assortiment.

Janzen68 14-04-2014

Eenvoudige duidelijke site.

Om ongeveer 22.00 uur besteld, de volgende dag 14.00 uur in huis. Netjes bericht dat je je pakje kan volgen.

Ruim assortiment.

Betrouwbaar, zelfs qua levertijd. Dat is lang niet overal zo!

Voluit tevreden.

JBI 14-04-2014

Duidelijke site, goede afhandeling van bestelling, goede informatie van besteld product.

Goede afhandeling van bestelling, goede informatie naar koper.

Groot en gevarieerd assortiment.

Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen.

Duidelijke site, goede informatie over (lopende) bestellingen.

Guidus G. 14-04-2014

Website is overzichtelijk en geeft duidelijke informatie.

Prima deskundig advies.

Ruim assortiment.

Goede service, advies en snelle levering.

Goede service, advies en snelle levering.

Dini-54 14-04-2014

Je krijgt er alle info die je als leek nodig hebt.

Rob Soer 14-04-2014 Via de website gekocht

Alle artikelen zijn makkelijk te vinden en het bestellen is ook een fluitje van een cent

Na de bestelling was het gevraagde artikel in notime in mijn bezit

Bij CameraNu heeft men gewoon heel veel

Altijd eerst even kijken bij CameraNu, dan ergens anders.

CameraNu is gewoon een heel goede winkel met leuke prijzen.

M Visschers 14-04-2014 Via de website gekocht

hoewel pas 2 bestellingen gedaan, alleen positief ervaren

schoorlemmer.c 14-04-2014

voor 12 uur besteld wordt de volgende dag al thuis bezorgd

snel en goed

de produkten gevonden die ik nodig had

snel, makkelijk, en een goedprodukt geleverd

Sigrid87 14-04-2014

Praktisch alles in huis, heerlijk

Producten werden op tijd verzonden, geen beschadigingen oid.

Alles wat ik nodig had.

Geen problemen gehad.

jackrussels 13-04-2014

Cameranu heeft een heel groot assortiment fotografie spullen. Altijd snelle levering. Ik heb een tweedehands product gekocht met 1 jaar garantie. Ziet er als nieuw uit. Ik zou dit bedrijf direct aanmelden bij andere personen.

Turftrapper 13-04-2014 Via de website gekocht

eenvoudig op te zoeken in de web-shop en te bestellen.

Snelle afwerking van de bestelling. Zondag besteld en dinsdag in huis.

Ruime sortering batterijen voor diverse media apparaten.

Prettige ervaring.

In tegenstelling tot andere web-shops snelle en eenvoudige wijze van bestellen enbetalen.

LeonvM24 13-04-2014

Monique_64 13-04-2014

bestellen op tijden dat het gemakkelijk uitkomt, eenvoudige website. duidelijke communicatie

snelle levering

bertlk 13-04-2014

Makkelijk zoeken en toevoegen aan de winkel wagen

Veel keus en snel in huis

Ben een paar keer in de winkel geweest en nu onlijn besteld en alles gaat snel en gemakkelijk. Ook goed geholpen in de winkel en veel op voorraad. Zeer goede adviezen.

Theo Egmond Van 13-04-2014

makkelijk de producten te bestellen via internet. je kan de producten laten versturen of zelf ophalen.

ik heb bewust gekozen voor laten versturen (na 1 dag in huis) omdat ik weet als ik op zaterdag de producten op wil halen, het tegenvalt in wacht tijd in de winkel wegens de drukte.

Ik heb ook foto materiaal gekocht, echter nu een Macbook. het assortiment wordt steeds groter, hoewel ik vind dat cameranu eigenlijk alleen met foto materiaal zou moeten bezighouden.

prima winkel, vlak bij ons in de buurt. Prima service indien je dat nodig hebt. Leuke acties om je product compleet te maken!

Kort weg: Prima winkel en aardig personeel. niet ver van mijn woonplaats. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Personeel is bekwaam en heeft verstand van zaken. ook de internetsite is overzichtelijk en goed verzorgd.