Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

de Swart 01-11-2013

Alle betrokken elementen schitterden door doeltreffendheid,gebruiksgemakvan de site, uitgebreide produktieinformatie en het gemak van betalingsvormen

Na vlekkeloze en snelle aflevering (geheel overeenkomstig beloften); telefonische serviceverlening - zeer snel bereikbaar, vriendelijke, begripvolle en kundige benadering client. Er werd alle tijd genomen onderwerp te bespreken. Een opluchting ivm diverse ervaringen andere leveranciers.
Bij bezoek winkel - pand is zeer imposant qua inrichting, assortiment en vooral klantvriendelijkheid afdeling Klantenservice en personeel. Ondevonden begeleiding - alle lof.

In mijn geval - na selectie ; alle op internet aangeboden artikelen bleken inderdaad aanwezig in de winkel. Enig minpuntje ; het gezochte artikel bleek aanwezig op de 1e verdieping terwijl zich op de begane grond de bulk van het assortiment bevond. Tip ; duidelijke verwijzing maken naar beide opstellingen.
Algemeen - de winkel is dermate goed ingericht dat het alle schijn heeft dat een internet-keuzeartikel daadwerkelijk in Urk te vinden is.

Alle bovengenoemde elementen dragen bij tot de waardering 10 (jammer dat er geen 10-met-een-veer mogelijk is).
Daarnaast (zeer belangrijk)de prijsstelling is uiterst concurrerend/gunstig.

Ervaringen leiden tot 1 conclusie ; Hoezo CameraNU ? voor iedereen is het CameraALTIJD

PM van Marion 01-11-2013

Overzichtelijke website en het is duidelijk wat je doen moet om te bestellen.

Voor 22.30 besteld de andere dag geleverd, echt een top service!! Die service maken ze ook waar, de andere ochtend ging de deurbel al.

ruime keus

Prima service, no nonsens.
Goede levering en producten met prima kwaliteit.

ireen47 01-11-2013

Vanuit je luie stoel uitzoeken en bestellen. Hoe makkelijk wil je het hebben?

Binnen no time een bevestiging van je bestelling en even later bericht dat het aangetekend verzonden is.

Had een gerichte keuze, dus hoefde niet verder te kijken.

Gezien de snelheid en de prijs zou ik cameranu.nl zeker aan anderen aanprijzen.

Na een prijsvergelijking kwam ik (voor één en hetzelfde product/merk/type) terecht bij de goedkoopste aanbieder. Cameranu.nl behoorde tot deze groep, en 24 uur service.

MWGBeheer 01-11-2013 Via de website gekocht

Goede prijs

Simpel bestellen, Goede levering.

Gewoon goed en betrouwbaar

flarextius 01-11-2013

zeer overzichtelijke site, alles staat goed geordend in desbetreffende menus. geen enkele moeite om iets te zoeken.

rond 20.00 uur product besteld en zoals aangegeven werd het product de diezelfde dag nog verzonden, helaas kreeg ik het dan pas drie dagen later, maar dat lag aan postnl.

ik verbaasde me echt aan het totale aanbod op de site, er staat alles op wat ik zoek, ik zal hier waarschijnlijk nog wel meer bestellen in de toekomst.

alles wat je nodig hebt is hier te vinden

heb maar 1 woord nodig: Chapeau!

S_Doornewaard 01-11-2013 Via de website gekocht

Via Kieskeurig.nl netjes uitgekomen bij CameraNU.nl en gelijk op het juiste artikel. In het winkelmandje gedaan en eenvoudig betaald via Ideal. De volgende dag al met de post bezorgd!

Zeer nette en snelle levering binnen 24 uur.

Dit was mijn eerste bestelling, maar was zeer eenvoudig en snel geregeld, dus van mijn kant een positief advies om hier te bestellen.

Dit was mijn eerste bestelling bij CameraNU.nl. Kwam hier op uit via de Kieskeurig site. Het artikel waar ik naar op zoek was, is al wat ouder en was daardoor ook niet eenvoudig te vinden. Bij CameraNU.nl besteld en netjes met Ideal kunnen betalen. De volgende middag was het pakketje al netjes met de post bezorgd. De bevestiging van de betaling en bestelling kwamen duidelijk en snel binnen. Ook was er een track and trace nummer toegevoegd om het pakketje te volgen.

albert limburg 01-11-2013

via internet,snel....

snelle afhandeling

grote keuze

prima snijmat,het werken erop is lust.....

Vicento 01-11-2013

rolleifil 01-11-2013 Via de website gekocht

Vanachter de PC.

Kan niet beter.

Alles is er.

Zeker

Gisteravond besteld en vandaag in huis, binnen 12 uur dus. Sneller kan niet. Perfect dus.

Gerarina 01-11-2013

makkelijke site.eenvoudig te bestellen

vriendelijk, snel en correct

alles perfect en snel afgehandeld.

gerton69 01-11-2013

met een paar simpele klikken besteld en alles in goede orde ontvangen

perfecte service en snel antwoord op mijn mail

ruime keus

een perfecte webshop,waar je met alle gerustheid kunt kopen

Marga69 01-11-2013

Goede website waar je eenvoudig kunt vinden wat je zoekt.

Kan ik niet goed beoordelen. Ik heb een videomicrofoon besteld als cadeau voor iemand anders. Bijpassend tasje besteld, maar dit tasje blijkt niet te passen en dat is toch jammer. Vind ik ietwat onzorgvuldig in de levering. Terug zenden gaat niet meer omdat het al is uitgepakt.

Op zich een goede website met kwalitatief goede producten. Levering ook heel snel en correct / zorgvuldig.
Verder zie service.

Ben zeer te spreken over de website en de producten. Vind het wel een misser dat een bijbehorend opbergtasje niet blijkt te passen. Voor mij een beetje een verlegenheidssituatie. Ik heb de microfoon (+ opbergtas) gekocht als 'loon' voor jongeman die videofilmpje voor mij had gemaakt. Jongeman is in opleiding tot cameraman en spaart zijn uitrusting bij elkaar. Jammer dat tasje dan niet bruikbaar blijkt. En zoals echte jongens doen rukken zij hun product uit de verpakking. Herstellen voor retourzending is dan direct onmogelijk :-(

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-11-2013

Beste Marga,

Hartelijk dank voor uw review op Kieskeurig. Ik begrijp niet waarom u onze service met een vijf beoordeeld. Heeft u vooraf aan ons gevraagd of het tasje geschikt was voor de door u aangeschafte microfoon of heeft u na ontvangst aan ons gevraagd of wij het tasjes retour willen nemen. Als u beide niet gevraagd heeft, kunt u onze service natuurlijk niet beoordelen. Wij doen helemaal nooit moeilijk over een verpakking en tasje kan altijd retour. Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Wilco de Vries

CameraNU.nl B.V.

madriafotografie 31-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

alles is goed te vinden en duidelijk uitgelegd

enorm vriendelijke mensen

alles wat ik nodig heb, is er

topwinkel!!!

zeer tevreden

A. Majoor 31-10-2013 Via de website gekocht

bestellen en thuis geleverd.

veel artikelen

Levert bestelling volgens afspraak, volgende dag.

Janet K. 31-10-2013

Bij aankoop in de winkel krijg je uitgebreide en deskundige voorlichting.

Uitgebreid aanbod van camera's en accessoires.

Zowel de webshop als de winkel zijn aanbevelenswaardig. Aan de winkel geef ik de voorkeur als je geen ervaren gebruiker bent.

Zie boven

Trinkelbeer 31-10-2013

wbesite is duidelijk, maar misschien moeten de specificaties van een product als standaard getoond worden ingesteld, in plaats van de voordeelbundels

ik kon deze camera bijna nergens anders vinden, en zeker niet voor deze prijs

Edgard Bogers 31-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site. Gegevens over diverse camera's zijn goede te vinden. Bestelling en betaling gaan ook goed.

Goede en snelle service!

Assortiment is ruim. Nog fijner had ik het gevonden als er vergelijking van meerdere camera's mogelijk zou zijn, zodat je nog makkelijker de juiste camera kunt kiezen.

Aanrader voor iedereen!

Op het moment dat ik me ging oriënteren voor een nieuwe camera kwam ik vrijwel direct bij CameraNU.nl. Ondanks dat ik ook op andere websites heb gekeken (en daar vergelijkbare camera's goedkoper aantrof), heb ik er voor gekozen om de camera bij jullie te bestellen. Jullie site en service spreekt me het meeste aan en gaf me het meeste vertrouwen. Mijn verwachtingen zijn helemaal uitgekomen!

sboulema 31-10-2013 Via de website gekocht

Snelle levering!

Aeyez 31-10-2013

Snelle levering, goede prijs !

Simon31 31-10-2013 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelsite en betalen via Ideal

Veel bruikbare artikelen

Zie bovenstaande motivaties

Melina L 31-10-2013

J van den Eijnden 31-10-2013 Via de website gekocht

heldere website, goede menustructuur en goede zoekfunctie

uitgebreid assortiment, doch ik mistte een sommige bekende merken.

Heb diverse keren artikelen besteld. Geen enkel probleem gehad en steeds bijzonder snelle levering. Top site!

Goede webwinkel. Ik heb reeds meerdere keren artikelen besteld en steeds zonder problemen. Kwaliteit van de producten is goed, heel snelle levering, meestal binnen 24 uur. Nog geen gebruik hoeven maken van hun service. Dat zegt op zich ook wat...

Duncan ten Kate 31-10-2013

Heel overzichtelijk en makkelijk om producten te vinden.

Het is een paar keer mis gegaan met iDEAL.
Hierdoor was er bij mij wat verwarring ontstaan voor het uiteindelijke betalen van het factuur.

Heel Breed Assortiment.
Als ik nieuwe camera spullen zoek kijk ik meestal als eerste op CameraNU.nl

Ik raad andere mensen zeker aan om op deze website te gaan kijken.
Al is het alleen om rond te kijken.

Ik bestel al meerdere keren camera spullen van deze site. Je kan heel makkelijk vinden wat je zoekt en de producten hebben een redelijke prijs.

annemarieveltman 31-10-2013

Overzichtelijke site en zoekmachine

Zeer uitgebereid, kwalitatief en goede prijs

Zonder twijfel aan te bevelen!

Verscheidene producten al aangekocht en allemaal dezelfde levering, service en kwaliteit

G.Rakers 31-10-2013

Duidelijke en begrijpelijke site

Telefonisch goed bereikbaar, prettig contact en vlotte levering

Veel keuze in alle merken en prijzen.
Goede omschrijving van de artikelen

Geeft een goed en betrouwbaar gevoel. Geen valse belooftes

Is een betrouwbaar bedrijf, die ook goed telefonisch bereikbaar is.

TheLightEd 31-10-2013

De service is prima, geen enkele klacht

Men heeft bijna alles op voorraad, de rest wordt zsm nagezonden

Prima winkel, ervaren mensen die weten waar ze het over hebben.

Tinkebol 31-10-2013 In de winkel gekocht

Wybrich 31-10-2013 In de winkel gekocht
Urk

via internet en zonder verzendkosten bestellen.

De mensen achter de balie of aan de telefoon nemen echt de tijd voor je, dat is het iets langere wachten in de winkel meer dan waard!

Wat evt. niet aanwezig is kan besteld en zonder verzendkosten alsnog verstuurd worden

Ik beveel de winkel aan iedereen aan die mij info vraagt over mijn camera's, ze kunnen in Urk net wat beter helpen en alles mag daar uitgeprobeerd.

Ik ben altijd goed en geduldig geholpen in de winkel of per telefoon zonder het gevoel te hebben gehad dat mij iets aangesmeerd werd, en ben nog steeds blij met de tips en de gekochte spullen. dank daarvoor!

m.v.d.veeken 31-10-2013 Via de website gekocht

zo gevonden

idealbetaling was mislukt heb het gewoon over gemaakt en dat werd door jullie ook gezien

jullie hadden wat ik hebben wilden

Logchem1956 31-10-2013

Gebruiksvriendelijke website.

Snelle levering, deugdelijke verpakking en adequate informatievoorziening.

Ruim aanbod en merendeel op voorraad en snel leverbaar.

LBOERSMA 31-10-2013

Duidelijk en overzichtelijk. Hierdoor kan je snel je bestelling plaatsen.

Assortiment is -in mijn geval-ruim. Hierdoor kon ik mijn specifieke keuze snel maken.

Ruime collectie en produkt wordt -indien in voorraad- snel geleverd.

Na vele omzwervingen ben ik toch weer bij Cameranu terecht gekomen. Het assortiment was voor mij groot genoeg. Tevens bestond de mogelijkheid om een combinatiekoop -extra flitsdisfusor- te plaatsen. De snelle en correcte -goed ingepakt- flitser is ongeschonden door mij ontvangen.

Rob van A. 31-10-2013 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment en medewerkers met kennis van zake

Germen Koster 31-10-2013 In de winkel gekocht
Op Urk

Website is zeer overzichtelijk, en de checkout is van alle moderne gemakken voorzien. Voldoende mogelijkheden tot on-line betaling, en de mogelijk wordt gegeven om je bestelling in de winkel af te halen.

Ik had een lens gekocht die defect bleek te zijn. Hierover direct contact gezocht via e-mail, en had binnen een kwartier een positieve reactie. Na nog een mailtje werd ik door cameranu gebeld om direct goede afspraken over vervanging te maken. Deze directe manier van afhandeling ervaar ik als zeer prettig. Er wordt helemaal niet moeilijk gedaan.

Assortiment is zeer uitgebreid. Alle gangbare merken zijn in de breedte vertegenwoordigd.

Cameranu.nl is een zeer prettige winkel, zowel on-line als fysiek. On-line is het een overzichtelijk winkel, kun je uitgebreide filters plaatsen, is het goed zoeken, en de checkout is van alle gemakken voorzien. Reserveren en in de winkel ophalen behoort ook tot de mogelijkheden. In de winkel kun je je aankoop dan eerst nog uitgebreid testen, wat zeer prettig is. De klantenservice treed zeer krachtdadig op, en probeert meldingen zo snel mogelijk af te handelen in belang van de klant. In mijn geval werd er best wel moeite voor gedaan om mijn aangekochte lens zo snel mogelijk te vervangen. Hulde!

xunit 31-10-2013

Je zoekt, je vindt, je besteld en ontvangt het de dag erna!

Had gebeld om hulp en wist binnen 2 minuten zonder irritante wachttijden of ik het juiste product had.

Als je alles wilt bekijken ben je een hele dag zoet !

Ze hebben alles, ze kunnen alles leveren en dat ook binnen 1 werkdag :D top !

Denk dat ik genoeg gemeld heb hierboven ! Geen woorden aan toe te voegen. Volgende keer weer!

H. van Houten 31-10-2013 Via de website gekocht

On-line is de bestelling in een mum uitgekozen en vervolgens geplaatst.

CameraNu is in mijn ogen de best gesorteerde web-winkel in Nederland

scherp geprijsd en prima nazorg!

Bestelling vlug geplaatst en snel in huis

John Twigt 31-10-2013

789 31-10-2013

zeer deskundig en vriendelijk personeel

hele ruime keuze

fijne winkel, goed assortiment, goede service en deskundig en geduldig personeel

prima winkel die ik iedereen zou aanraden

Sylvia van Leest 30-10-2013 Via de website gekocht

overzichtelijk en duidelijk

geen vertraging. wat er staat zo gebeurd het ook.

heel veel keuze

heb al bij collega's aangeraden.

erg gelukkig met aankoop en betaalwijze en verzending en ontvangst

Job2013 30-10-2013

Heb geen online koop gedaan maar wel informatie gevonden over het gekochte artikel.

Zeer deskundige medewerkers,
zeer goede tekst en uitleg over het gekochte artikel.

Bijna alles te koop op fotografie gebied.

Als je van fotografie houdt ben je hier aan het juiste adres.

Ivo Gr 30-10-2013

Via de webshop makkelijk bestellen en het is meestal de volgende dag gelijk in huis

Goeie klantenservice die je vragen binnen een dag beantwoord via de mail

Uitgebreid assortiment met uitstekende prijzen

Het is gewoon een winkel met super service en super prijzen

Heb een camera gekocht via de webshop. Had eerst een paar vragen die ik via de mail had gestuurd. Die werden dezelfde dag nog beantwoord! Ook prima levering omdat het pakketje al de volgende dag in huis was met een veilige verpakking. Ik raad cameraNU.nl zeker aan.

Paradyso 30-10-2013 Via de website gekocht

Makkelijk snel gevonden en besteld

Duidelijk snel

Goede winkel goede producten eerlijke prijzen

Maria110 30-10-2013

makkelijk te vinden

snel

genoeg keuze

altijd

nu besteld morgen in huis, sneller kan het niet.

Cor Huijben 30-10-2013 Via de website gekocht

website is makkelijk te overzien.

met 1 telefoontje wordt
een probleempje meteen opgelost.

assortiment is zeer uitgebreid

omdat er niet veel van deze
winkels in mijn omgeving zijn

Deze winkel is op dit gebied vele malen beter dan bv een bouwmarkt of een radio/tv winkel

Janneke78 30-10-2013

Veilig bestellen online via een overzichtelijke site.

Snel geleverd, aangetekend en goed verpakt.

Veel keus, zee groot assortiment.

Groot aanbod van camera's en lenzen. Duidelijke site. nette afhandeling (levering).

gw jacobs 30-10-2013

Zeer direct en eenvoudig

snelle respons op vraag

beschikbaar waar ik naar zocht

geen negatieve punten tijdens deze aankoop

goede prijs, snelle levering, directe antwoorden op de vragen...dit is wat je verwacht van een online shop

Hans Vogler 29-10-2013 Via de website gekocht

Groter gemak dan bestellen bij Cameranu lijkt me niet mogelijk. De bestelprocedure is precies zoals je verwacht en je krijgt meteen een bevestiging van je bestelling.

Ik heb weinig gebruik hoeven te maken van "service". Na ontvangst van de bestelling heb ik even gebeld en werd ik deskundig te woord gestaan.

Ik heb niet het hele assortiment onderzocht. Ik wilde de Canon PowerShot G15 kopen en die was op voorraad. Bij veel andere winkels was de camera niet op voorraad.

Ik ben zeer tevreden. De bestelling is 's-avonds laat gedaan. Omstreeks 22.00 uur en de volgende dag om 11.00 uur werd het bestelde bezorgd.

janbrantjes 29-10-2013

A.Hoogendijk 29-10-2013

Rechtstreeks via kieskeurig.nl, werkte goed

Ik kon goed vinden wat ik hebben wilde

Snelle levering, goed assortiment, prima prijs

Kwam snel op de website, afwikkeling was prima

gaast1946 29-10-2013

Het duurde even voor ik het doorhad, maar via het meest linkse blokje (het huisje) in de menubalk kon ik heel snel en gemakkelijk naar het onderwerp van mijn interesse navigeren. Daarna vond ik het heel gemakkelijk filteren op merk, prijsklasse of ander duidelijk criterium. Ik heb niet besteld via de site maar ben naar de winkel gegaan. Nog van een oudere generatie!

De service in de winkel vond ik heel duidelijk en vriendelijk. Heldere informatie en rustig alle tijd nemend. Ik kreeg geen enkele keer de indruk dat er nog meer klanten graag geholpen wilden worden (al was dat waarschijnlijk wel het geval)!

Omdat de aankoop van een nieuwe camera + groothoek zoomlens voor mij - ook in financieel opzicht - een zeer belangrijke aangelegenheid was, heb ik de site diverse malen bezocht om informatie te verzamelen en mezelf te overtuigen van een juiste keuze. Opvallend vond ik het zeer grote en gevarieerde assortiment. In vergelijking met andere sites in dit vakgebied vond ik de prijzen doorgaans zeer scherp.

Dat zou ik anderen ten zeerste doen. Nogmaals moet ik wel de aantekening maken dat ik naar de winkel toegegaan ben en dus geen ervaring met het bestelproces en de bijbehorende afhandeling heb opgedaan.

Ik heb de bovenstaande vragen vrij uitgebreid van commentaar voorzien, waaruit al een behoorlijk goede beoordeling uit te destilleren valt. Ik heb de winkel in Urk al vaker bezocht en had daar toen ook een heel prettige en professionele indruk van gekregen. Ik vind de combinatie van goed gedocumenteerde webshop met een zeer plezierig aandoende fysieke winkel een prachtige combinatie. Vooral voor de wat ouderen onder ons - en daar hoor ik nu eenmaal ook bij - is dit een plezierige combinatie om je keuzes te bepalen en/of te maken.

hannyhans 29-10-2013

was makkelijk