Deze score is berekend op basis van 2342 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul van der Veer 29-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, uitgebreid assortiment, goede zoekmachine, diverse betaalmogelijkheden, toegankelijke klantenservice

toegankelijke klantenservice, duidelijke boodschap bij telefonisch en emailcontact

Heb nog nooit een 'lege' zoekopdracht gekregen. Breed assortiment waardoor er veel keus in kwaliteit en kwantiteit is.

Betrouwbaar, snelle service, goed advies.

Cameranu.nl is één van de eerste sites waar ik op kijk als ik op zoek ben naar fotografie materiaal. Omdat ik weet dat er snel geleverd wordt kan ik er van uitgaan dat mijn bestelling op tijd binnen is (meestal de volgende dag), waardoor ik mijn afspraken kan nakomen.

Oscar vd Loo 29-01-2014

Webshop werkt zoals een webshop hoort te werken, de zoekfilters werken naar behoren en zijn duidelijk door de breadcrumbs

Een iets verouderde aanbieding werd keurig opgelost door de klantenservice.

Genoeg keus voor een zeer scherpe prijs.

Geen klachten, keurige afhandeling.

Henny_1 29-01-2014

jemp65 29-01-2014

in eerste instantie gekeken op internet om me te orienteren dit was duidelijk en overzichtelijk. vervolgens naar de winkel op zaterdagochtend ben hier goed geholpen en domme vragen bestaan niet door de adviseur van sony. daarna kon ik nogmaals vragen stellen en ook ter plekke nog weer in de computer kijken

koper bij cameraNU 29-01-2014 Via de website gekocht

Ik heb online een digitale camera gekocht bij cameraNU.nl. Zij werd binnen twee dagen geleverd. Goede webshopafhandeling, goed verpakt met papier in plaats van de verschrikkelijke vlokken die je steeds meer ziet en altijd zo'n rommel geven. Het enige minpuntje wat ik heb ervaren is dat ik pas na betaling van de factuur ontdekte dat je voor creditcardbetaling 2% van je aankoopbegrag extra betaalt. Maar dat kan net zo goed mijn eigen onopmerkzaamheid zijn geweest.

mart1990 28-01-2014

Erg fijne catalogus, ook fijn dat PayPal mogelijk is.

Camera had een oroductie foutje. Vrijdag had ik hem, Af het zaterdag. Maandag terug gestuurd, woensdag weer een nieuwe binnen.

Camera was de zelfde prijs als elke andere site, de sd kaart (sdhc 80mb/s 32GB) was zeker 20 euro goedkoper te vinden op andere sites.

Goede service, betrouwbaar

Fijna goed betrouwbare winkel met goede service

4lier 28-01-2014

Zeer duidelijke website.
Zoekfunctie werkt prima.
Specifieke artikelen zo makkelijk te vinden.
Uitgebreide beschrijving bij de meeste artikelen.

Zeer uitgebreid assortiment op fotografiegebied. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het.

Uitstekend personeel met kennis van zaken. Maakt niet uit hoe druk het is, ze nemen echt de tijd om alles duidelijk uit te leggen.
Daar heb ik wel een autorit van 120km vv voor over.

Ik heb eerst uitgebreid de website bekeken. Ik twijfelde tussen 2 camera's. Toch naar Urk gereden voor passend advies. En aldaar uitstekend geholpen.

Roger-Krade 28-01-2014

Heldere (bestel)structuur

Vriendelijk en zeer deskundig telefonisch advies. Perfecte opvolging van de bestelling. Service met een hoofdletter!

Uitgebreid assortiment en veelal per direct uit voorraad leverbaar.

Qua service niet te overtreffen.

lindah1990 28-01-2014

De volgende dag had ik mijn lens goed en wel binnen

Het assortiment is voor mij goed, alleen mis ik de CF kaartjes van het merk wat ik gebruik. Verder heb ik er geen problemen mee.

Ik ben erg tevreden over de service en de levering van Cameranu

Scanner-2014 28-01-2014

snel gevonden, overzichtelijk

uitstekend, 's middags 16.00 besteld/betaald, volgende dag 18.30 uur geleverd

prijs waarvoor het product wordt aangeboden is concurrerend, assortiment voor mij persoonlijk voldoende

J. Duijf 27-01-2014

Gegevens waren vlot in te vullen.

Prima afhandeling en goede informatie over proces.

De winkel heeft veel keuze en het meeste is op voorraad.

Prima winkel.

Geen verzendkosten, goed assortiment en prima service.

Patrick Agt 27-01-2014

Site gebruiksvriendelijk en artikelen makkelijk te bestellen

Vandaag besteld, volgende dag in huis.

De keuze is reuze.

De site is gebruiksvriendelijk, met een groot assortiment. Als je vandaag besteld heb je het in de meeste gevallen de volgende dag in huis.

fleuren 61 27-01-2014

Overzichtelijk

Snel in huis

Uigebreid

Leicafan 27-01-2014

Duidelijke website.

Telefonisch contact gezocht, uiterst beleefde en vriendelijke dame.

De koerier kwam zoals afgesproken de aankoop thuis bezorgen. Was er zelfs voor de afgesproken tijd.

breed assortiment.

zie bovenstaande, ben zeer tevreden.

pctart 27-01-2014

Snel bezocht naar besteling

N.V.T

Zeer uit gebreid assortiment

Goed en betrouwbaar

Snel bezocht naar bestelling. Zeer uit gebreid assortiment

RS861 27-01-2014

prettige website

goede service. Ik had een foutje in het bezorgadres gemaakt en dit werd goed opgepakt.

Een lage prijs en snelle levering. Ik had een foutje gemaakt in het bezorgadres en dit werd snel opgelost. Erg tevreden.

jpenninkhof 26-01-2014 Via de website gekocht

Renier84 26-01-2014

CameraNu is een winkel/webwinkel met een uitgebreid assortiment. Het online bestellen is zeer gemakkelijk.

Al diverse producten online besteld en tot nu toe een uitstekende service gehad.

Ruim assortiment voor zowel de professional als de amateur. Voor beide groepen voldoende ondersteuning voor vragen. Personeel met voldoende kennis van zaken. Zowel telefonisch als per e-mail een vlot en duidelijk antwoord gehad op vragen.

No nonsense. Duidelijk en snel. Absoluut aan te raden voor een ander.

CameraNu heeft mij al diverse producten geleverd na een online bestelling. Ondanks dat ik liever naar en fysieke winkel ga, is CameraNu voor mij te ver rijden. Mijn eerste bestelling was om die reden dan ook iets kleins. Een uitprobeersel. Na eerst telefonisch contact te hebben gehad met een aantal vragen, volgde al snel een 2e bestelling. Inmiddels heb ik diverse producten op een snelle en goede manier ontvangen. Een product retourneren is nooit een probleem. CameraNu heeft een ruim assortiment met diverse merken. Ook B merken zijn er ruim te verkrijgen. Alle producten die ik tot nu toe heb ontvangen voldeden volledig aan de opgegeven specificaties. Een aanrader voor een ieder!

s.wassenaar 26-01-2014 Via de website gekocht

Je kunt direct vinden wat je zoekt

Prompte bediening

Ik heb mijn specifieke product gevonden en heb vertrouwen dat dit ook geldt voor andere producten

Directe en efficiente afhandeling

boselie55 26-01-2014

Dit kan hoger maar ik heb vandaag een vraag gesteld en ik wacht nog op antwoord. Is dat goed dan is het punt hoger.

h.M.Filius 26-01-2014

Alleen maar lof, snelle levering, indien nodig goed advies met medewerkers die verstand van zaken hebben.

Henrico de Bruin 26-01-2014

Als je weet welk product je wilt hebben, is een lijst met leveranciers met prijzen op kieskeurig.nl wel heel gemakkelijk.

Het product werd binnen de afgesproken tijd bezorgd en de doorklikmogelijkheid 'Wat leveren we hiervoor'is erg prettig om te kijken wat er meegeleverd wordt voor de vermelde prijs en wat niet.

Deze winkel werd mij aanbevolen door een vriend en na deze tot nu toe naar tevredenheid verlopen aankoop kan ik hem anderen ook aanbevelen

Smitsjh 26-01-2014 Via de website gekocht

Bestellen was eenvoudig. Aflevering keurig volgens planning. Duidelijke informatievoorziening tijdens bestelproces.

hanskingma 26-01-2014

Zoals altijd prima producten voor goede prijzen. Hulpvaardige telefoonservice. Zeer snel in huis.

AMBA 26-01-2014

Het was gemakkelijk om het product te vinden en de voorraadinformatie te krijgen. Wat ik vooral heel fijn vond was het feit dat ik via ideal kon betalen.

Na de betaling, de bevestiging ging vlot en ik kon goed volgen in hoeverre de bestelling verwerkt was.

Ik kon bijna alles vinden wat ik wilde hebben, op een paar dingen na.

Keurig op tijd geleverd volgens de gemelde leveringstijden.

79's 26-01-2014 Via de website gekocht

Snel en makkelijk via internet besteld.

Zeer vriendelijk en snel alle vragen beantwoord.

Beste prijs op de markt voor wat ik nodig had.

Ik was heel tevreden met de hele ervaring.

Belezza 26-01-2014

Prima werkende website

Goed aanbod en scherpe prijs voor gekochte fototoestel. Aanbiedingen voor relevante accessoires zou beter kunnen.

Ik heb met Camera.nu nog niet veel ervaring, maar lijkt me een betrouwbare webwinkel. Goede ervaring.

Goede prijs, goede levering.

Monique198231 25-01-2014

Snel geleverd, goede service en een uitstekende kwaliteit! Ik zou het zeker aanraden hier een artikel te bestellen. Ik ben zeer tevreden en ga ook zeker mijn nieuwe hobby fotografie artikelen via deze site uitbreiden en aanschaffen.

Erik Rutten 25-01-2014 Via de website gekocht

Een zeer toegankelijke website!

Goed informatie mailing om de klant te informeren over de status van de bestelling

Uitgebreid en overzichtelijk assortiment

Ik zou deze site absoluut aanbevelen

Zeer snelle levering binnen 2 dagen had ik mijn GoPole Bobber ( voor GoPro camera) in huis, een woord "TOP"!!!

JanvdKooi 25-01-2014

Ik werd goed en persoonlijk geholpen. Geen moeite was teveel. Op vragen werd uitleg gegeven waarmee ik uit de voeten kon. Ik kon ter plaatse ook verrekijkers vergelijken. Heel fijn allemaal.

Ruime keuze verrekijkers in alle prijsklassen.

Ik kwam voor een verrekijker en werd vakkundig geholpen. Tevens kun je er veel uitproberen.

Ik wilde een verrekijker kopen en had mij op internet van te voren geinformeerd. De kijker die ik op het oog had werd te koop aangeboden bij CameraNu.nl. Van zwager gehoord dat het een grote winkel was. Klopte. Groot assortiment en ik kreeg vakkundig advies. Vooral het uitproberen van de kijker is heel fijn.

Bregj e 25-01-2014

het pakket werd snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden waar et pakketbleef

Naam10dp 25-01-2014

Website is logisch opgezet en ingedeeld. Om datgene te vinden waar je naar op zoek bent kost geen enkele moeite.

Bereikbaarheid en advisering als goed ervaren.

Assortiment is breed en biedt meer dan voldoende keuze.

Zowel website als de inrichting van de winkel in Urk zijn goed georganiseerd en bieden een breed assortiment. Voor beginner tot en met de professional. Advies bij keuze was adequaat.

Zie toelichting bij de beoordeling van de aspecten.

liv2581 25-01-2014 Via de website gekocht

Gisteravond om 22.15 uur besteld en vanmorgen om 11.30 opgehaald en in huis. Wauw, helemaal goed!

Voor iedere fotograaf wat wils, van hobby tot prof.

Ik kreeg deze webshop aanbevolen door een vriendin en ik raad hem nu aan iedereen aan.

-snelle levering -advies via de mail

Jimmy_Orange 25-01-2014

Overichtelijke, strakke site en zeer goede communicatie!!!

Supersnel verzonden en perfect op de hoogte gehouden!!!

Uitgebreid & duidelijk.

Superwinkel, perfecte communicatie, duidelijke site & snelle verzending.

a3bergwerff 25-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, makkelijke bestellen, niet verplicht om een account aan te maken.

Snelle levering, vandaag besteld morgen in huis

Ruime keuze scherpen prijzen

Scherpe prijzen, snelle levering

Lennishill 24-01-2014

Zeer overzichtelijke website met goede zoekmogelijkheden en een gestroomlijnd bestelproces.

Ik werd prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Ik had zelfs nog na 22u30 mijn bestelling gedaan en de volgende dag al keurig en correct afgeleverd. Kan niet beter!

Zeer uitgebreid assortiment met duidelijke foto's en beschrijvingen. Daarnaast worden er ook een aantal 2e hands en demo artikelen aangeboden. Erg compleet!

Prima winkel met prima service. Komt mij erg correct en betrouwbaar over.

Prima winkel met prima service. Komt mij erg correct en betrouwbaar over.

Jasper. H 24-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site waarover makkelijk te navigeren is.

Een gemiddelde acht omdat ik geen persoonlijk contact met een werknemer heb gehad en daardoor de service niet goed te beoordelen is.

Het assortiment van de webshop was zeer groot! Wat ik ergens anders niet kon vinden vond ik op deze site gelukkig wel.

Voor cameraliefhebbers is deze site zeker aan te raden! Geen 10 omdat de bezorging net iets te lang duurde voor wanneer je het product snel nodig hebt, dit is echter een keuze.

Ik ben op deze site terrecht gekomen doordat ik zocht naar een verjaardagscadeau voor mijn vriendin welke groot cameraliefhebber is en natuurlijk weer net producten moest hebben welke bijna onmogelijk waren om te vinden. Gelukkig kwam ik op de site cameranu.nl terrecht welke de producten wel had. Er is een keuze voor verschillende bezorgdiensten met ook verschillende bezorg tijden. Ik ben echter van mening dat deze tijden gelijk zouden kunnen zijn. Dit omdat dat ook bij andere webshops het geval is... Dit zal echter wel meer aan PostNL liggen dan aan cameranu.nl

KlavertjeFier 24-01-2014 Via de website gekocht

ging allemaal vanzelfsprekend en zelfs nog humor na de bestelling: wij springen nu van onze pallet en......

aflevering liep uitstekend (snel en duidelijk)
Nog geen ervaring met evt. klachten.

Mooi aanbod en zeer scherp van prijs.

Goed georganiseerd en zeer scherp van prijs.

janvalk 24-01-2014

eenvoudig zoekfuncties in de webshop

bij vragen wordt er snel en proffesioneel gereageerd

enorm groot en uitgebreid

Een goeie winkel met een snelle levering en de juiste kennis in huis

Loeloetje 24-01-2014

Binnen een klink heb je wat je wilt.

meteen de volgende dag in huis

De lens die ik nodig had (los) de nikkor 18-55 was in diverse grote winkels niet los te koop alleen met camera. Bij cameraNU.nl hadden ze hem wel.

Ik heb de webshop aangeraden gekregen via iemand anders die ook deze lens had besteld en zou dat ook zeker doen naar anderen toe.

Zeer tevreden met de manier van winkelen (hoefde niet lang te zoeken) en de snelle levering

Christa Gjaltema 24-01-2014 Via de website gekocht

Stond duidelijk of de camera nog in voorraad was

Snel bezorgd

Geen problemen mee gehad

L. Smid 24-01-2014 Via de website gekocht

wedding4EVER 24-01-2014 Via de website gekocht

wedding4EVER 24-01-2014 Via de website gekocht

Laagste prijs en supersnelle levering ('s avonds besteld, volgende dag in huis). Perfect!

nilsdecker 24-01-2014

Very easy to use website, friendly lady on the phone

Great! Friendly lady advised me shortly before closing time to buy online with next-day delivery

Bought a 55mm lens for my new Sony Alpha 7 a few weeks ago. I first called cameranu.nl and spoke to someone there. The lady advised me that if I ordered before 10pm, I would still receive the lens the next day. I actually ordered around 9pm and did receive the lens the next day, GREAT service, extremely happy with the lens. Highly recommended!

canonfan2014 24-01-2014

duidelijke, overzichtelijke website. Aankopen zijn eenvoudig.

Medewerkers zijn telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam.
Berichtgeving per email na aankoop van een artikel is prima.

Zeer compleet. Meeste artikelen zijn in voorraad.

Zeer tevreden over de service.

Na meerdere bestellingen nog altijd erg tevreden. Cameranu.nl blijkt een betrouwbare en prettige webwinkel voor de fotograaf.

Jan de Leeuw 24-01-2014

Overzichtelijke site. Snel de camera die ik wilde hebben gevonden voor de beste prijs.

Binnen een dag was de camera in huis. Over de verdere service kan ik nog niets zeggen omdat we de camera pas een week hebben.

Tot nu toe is alles prima.

E-lezer 24-01-2014

Erik-Jan S 24-01-2014

Duidelijk site: grote afbeeldingen van product, goede omschrijving.

's avonds bestellen, volgende middag al per post thuis.

Meeste bijpassende accessoires handig terug te vinden bij product omschrijving.

Echte fotovakwinkel.

Bas Bonsel 24-01-2014 Via de website gekocht

een bestelling kan makkelijk worden geplaatst, eenvoudige betaling en afhandeling middels mail. Is snel gegaan en cameraNU komt belofte na.

Mijn eerste bestelling is zoekgeraakt door PostNL. De service van CameraNU in deze situatie was uitstekend en zij hebben PostNL benadert. Uiteindelijk heeft CameraNU kosteloos de zoekgeraakte bestelling opnieuw opgestuurd, klasse!

Ik was opzoek naar een specifiek product en dat kon ik meteen vinden. Aan de hoeveelheid artikelen op de website kan ik aflezen dat cameraNU een zeer ruim assortiment heeft.

Service was perfect, prima afhandeling en snelle & professionele reactie vanuit cameraNU omtrent het bovengenoemde probleem. Producten zijn scherp geprijsd dus ik zou cameraNU zeker aanraden.