Deze score is berekend op basis van 2393 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dhr de Ridder 31277 02-12-2013

De site is makkelijk in gebruik en de filters zijn zeer handig om te gebruiken om de zoekopdrachten te verfijnen.

Super snelle levering. 's avonds laat besteld en de volgende dag in huis.

Uitgebreid assortiment.

Een goede zaak om fotoapparatuur te kopen. Goede prijs en een ruim assortiment.

eriksnoey 02-12-2013 Via de website gekocht

Product heel gemakkelijk gevonden.

Snel en volgens afspraak geleverd.

Meerdere artikelelen die aan mijn keus voldeden.

Afgelopen zaterdag juist nog aan iemand aanbevolen.

mulderfotografie 02-12-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig te vinden en te bestellen. Mocht je een fout maken in de lijst dan wordt je keurig gewezen waar de fout staat en hoe het wel moet.

Al eerder wat gekocht en bij deze aankoop weer een uitstekende melding over alles wat er met je bestelling gebeurt.

Zeer uitgebreid assortiment, voor iedereen een keuze, van de dikke tot de dunne beurs.

Goede prijzen, goede service, gewoon geweldig.

Zeer tevreden over CameraNu. Alles is tot in de puntjes verzorgt. Van alles wordt je keurig op de hoogte gehouden zodat je weet waar je aan toe bent. Daarnaast betrouwbaar. Wat ik een groot voordeel vind is dat er een fysieke winkel aan vast zit. Als je het via internet niet kunt vinden kun je ook naar de winkel. Hier krijg je een goede uitleg.

dick1009 02-12-2013

precies de gewenste systeeem camera ENNN lens

direct een terzake antwoord op mijn vraag

al gedaan!

erg blij met precies het goede product voor een goede prijs, vlot geleverd, goed verpakt.

W. H. Meyberg 02-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website en duidelijke bestelprocedure

Geen enkel probleem

Duidelijke website. Snelle en correcte afhandeling.

Kees Zw. 02-12-2013

Duidelijke site.
Geschikte toebehoren voor de geselecteerde camera komen automatisch in beeld. Prima

Snelle levering. Duidelijke vorotgangsmelding. Pakketje netjes te traceren met track & trace. En: gratis aangetekende verzending

Zeer ruim assortiment.

Prima zaken doen.
- goede site
- betrouwbare informatie
- scherpe prijzen
- goede service

Prima zaken doen. - goede site - betrouwbare informatie - scherpe prijzen - goede service

Nankie30 01-12-2013

Overzichtelijke keuzes op de website

Snelle levering en duidelijk over de verwachtte leverdatum

Voldoende variatie om keuze uit te maken

Tip van collega geweest en zou ook iemand anders tippen

newmikey 01-12-2013

Valt niet veel te motiveren: gewoon heel makkelijk doorzoekbare website met breed aanbod en makkelijke bestelmogelijkheden en uitgebreide betaalopties.

Breed aanbod lenzen maar ietwat beperkte occeassionafdeling. Kon ook niet de door mij gezochte Ricoh GH-3 adapter en zonnekap voor de GR vinden.

Zonder twijfel of terughoudendheid.

Gewoon een prettige en aangename aankoopervaring. Levering was supersnel en wat op voorraad staat op de site is ook daadwerkelijk op voorraad.

crin 01-12-2013

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen.

Toen mijn bestelling niet was wat ik er van had verwacht, werd het direct heel vriendelijk geregeld en verstuurd. De service is perfect!

Perfecte service, goedkoop, direct de volgende dag al in huis en heel vriendelijk als je een vraag hebt.

Koos 2013 01-12-2013

Heldere procedure

aantrekkelijke prijzen

Henske55 01-12-2013

Anne Hondema 01-12-2013 Via de website gekocht

Door de aanbevolen combinaties is het gemakkelijk om de componenten te vinden die bij elkaar passen.

Uitgebreide keuze, niet altijd op voorraad maar dat kan ook haast niet anders met zoveel producten.

Niet alleen via Internet leuk om te bestellen, ook de winkel in Urk is de moeite waard om een lekker doorheen te sneupen....

Gert Gelmers 30-11-2013 In de winkel gekocht
Filiaal Urk

Ik ben heel erg tevreden over de klantvriendelijkheid,het assortiment, de service en de vakkennis van (de mensen van) CameraNu.

PaulErnst1943 30-11-2013

Centraal gelegen.
Goed bereikbaar met de auto.
Voldoende parkeerruimte.
Informatie via de website is adequaat.

Uitvoerig professioneel advies waarvoor alle tijd werd genomen en prima begeleiding, waardoor ik met een andere (en betere camera) de winkel verliet dan met merk en model dat ik eerst in gedachten had.

Uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen
Beschikbaarheid uitstekend.

Uitstekende service tegen een goede prijs

NKS 30-11-2013 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken naar het product naar keuze. En er worden voordeelpakketten met accesoires aangeboden zodat je zelf niet meer op zoek hoeft.

Snelle levering en het pakket was goed ingepakt.

Een uitgebreid assortiment met genoeg keuzes voor iedereen.

Schepen 30-11-2013 Via de website gekocht

je kan gewoon ontspannen en rustig het product uitzoeken wat je wilt kopen

Super service: zeer snel geleverd! Volgen de transactie nauwlettend! Terugsturen is absoluut geen probleem. Keurige mailvoering zodat je altijd weet waar je aan toe bent en wat er gaat gebeuren

Zeer ruime keus.

Zie voorgaande motivaties

Shoppen en kopen bij CameraNU.nl is een genot. Echt een voorbeeld voor menige andere web-shop. Helemaal TOP.

Zera13 30-11-2013

Snel en goed overzichtelijk

Vandaag besteld en inderdaad morgen op tijd ontvangen

Alles is goed te bestellen

Heb erg goede ervaring met bestellen

Doet wat er verwacht wordt en dat is erg plezierig

Martino1948 29-11-2013

Simpel besteld, snel geleverd.

Snelle en correcte levering

Volop keuze binnen de verschillende productgroepen

Duidelijk, correct, snel, betrouwbaar.

MarjanvH 29-11-2013

duidelijke uitleg bij de producten, gemakkelijke bestelwijze

snel, duidelijk

veel te vinden op de site

prima service

Chriskoomen34 29-11-2013

Veel keus en alles snel te vinden

Gebeld met een vraag en werd keurig te woord gestaan en geholpen

Echt superveel keuze

Ben zelf zeer tevreden

Ben heel tevreden, gemakkelijke website met een zeer ruime keuze. Ook de levering was snel binnen, dus al met al is cameranu.nl een echte aanrader

JanCanon 29-11-2013 Via de website gekocht

Gekeken naar het produkt, had daar een aantal vragen over. Telefonisch perfect geholpen en tips gekregen. Top!

Nogmaals top, bij telefonische bestelling hoefde ik geen verzendkosten te betalen ivm prijs artikel. 99 euro. Prima service

Zeer breed assortiment waar ik alles kan vinden wat op mijn verlanglijstje staat. Dit is helaas langer dan mijn budget lijstje........

De ervaringen die ik tot nu toe hebben kunnen alleen maar positieve reacties naar vrienden en bekenden opleveren. Snelle service verzending, en zeker niet beonbelangrijk voor mij persoonlijk. Vriendelijke medewerkers.

Kan bovenstaande nogmaals herhalen maar denk dat mijn positieve gevoel bij cameranu.nl hier wel uit blijkt. Zeker zo door blijven gaan, blijf ik nog lang klant! Succes

mrz8219 29-11-2013

Overzichtelijk, duidelijke en juiste informatie.

Zoals beloofd inderdaad weer vandaag besteld morgen in huis (zelfs op zaterdag).

Naar mijn idee een compleet assortiment tegen goede prijzen.

Zie mijn bovenstaande rating.

Overzichtelijke website, nette prijzen, snelle levering. Wat wil je nog meer?

Jeffry Spekenbrink 29-11-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, bestelling verliep soepeltjes en snel.

Snelle levering, goed verpakt!

Bijna het gehele assortiment is goed bevoorraad. Veel keuze, van alle markten thuis!

Prima winkel, niks op aan te merken!

Ik heb de Canon 16-35 2,8 L II besteld bij CameraNu. Ik was vooraf een beetje huiverig omdat het niet om de minste aankoop gaat, maar cameranu was het goedkoopst en ik heb daarom de gok maar gewaagd. Achteraf helemaal niks op aan te merken! Bestelling verliep snel en gemakkelijk. Mijn bestelling was de volgende dag al geleverd en goed verpakt. Factuur krijg je per e-mail opgestuurd, helemaal prima!

Ad Boonman 29-11-2013 Via de website gekocht

Goeie site. Internetshoppen zoals je gewend bent van de betere winkels.

De gerelateerde producten kunnen nog iets beter. Het zou erg handig zijn als je kan zien wat er allemaal compatibel is met het product dat je aanschaft.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Professioneel.

Veel keus, toegespitst op fotografie. Goede prijzen.

Voor specifieke producten kan je hier goed terecht.

boeven 29-11-2013

Werkt prima online bestellen.

Prima service

genoeg assortiment

zonder problemen bestellen

RoZU 29-11-2013

Het was zeer eenvoudig om het product te vinden waar ik naar opzoek was.
De website is overzichtelijk en de bestelling verliep zonder problemen.

De levering van het product verliep boven verwachting. Vandaag besteld morgen in huis! Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.
Achteraf heb ik nog even per mail een vraag gesteld omtrent het gebruik van het artikel in mijn specifieke situatie en kreeg snel een duidelijk antwoord retour.

Omdat ik het artikel wat ik nodig had direct kon vinden kan ik eigenlijk weinig zeggen over het gehele assortiment. Duidelijk is dat deze CameraNU.nl een erg groot assortiment heeft.

ik schaf nog al eens online zaken aan. Met het zoeken naar het artikel ben ik op de site van CameraNU.nl terecht gekomen daar zij voor zover ik heb kunnen nagaan de beste prijs hanteerden.

Algeheel kan ik zeggen dat dit een site is waar iemand betrouwbaar zaken kan doen. CameraNU.nl staat voor een snelle levering. Hun site is overzichtelijk en het bestelproces is eenvoudig.

Piet Konings 29-11-2013 Via de website gekocht

Aan huis levering en snel.

Een telefoontje gepleegd,netjes en behulpzaam te woord gestaan.

Xlix 29-11-2013 Via de website gekocht

overzichtelijke en complete site voor goed overzicht en makkelijk vergelijken. Bestellen is makkelijk en levering supersnel.

Niets op aan te merken! Paar keer service nodig gehad en dat ging elke keer snel, zonder mekkeren en zonder achterdocht naar de klant. Ook werd soepel meegewerkt bij overstappen naar alternatief product voor een defect artikel.

Assortiment is zeer uitgebreid zodat onderling vergelijken mogelijk wordt gemaakt. Prijzen zijn scherp echter niet altijd de allerlaagste. Geen probleem in de wetenschap dat de service goed en betrouwbaar is gebleken.

Aftermarket accu van Jupio voor Canon functioneerde een jaar lang prima. Daarna liet hij zich om onduidelijke redenen niet meer opladen. Vermoedelijk is de compatibiliteit met de lader van Canon niet 100%. De accu werd op mijn verzoek omgeruild voor een originele Canon accu met bijbetaling van het prijsverschil.

Marja Hasert 29-11-2013 Via de website gekocht

Goed vindbaar. Goede informatie over de producten en simpel te bestellen.

Navraag gedaan naar een product en kreeg adequaat antwoord en tips. De dame aan de lijn wist inhoudelijk waar ze het over had.

Ruimschootse keuze!

"3 tienen" zegt genoeg!

Joomar1611 29-11-2013

Duidelijke site, snel te doorlopen

's Avonds besteld en de volgende dag in huis met track en trace te volgen

Fijn dat je tot laat kunt bestellen en het toch de volgende dag in huis hebt. Keurig verpakt.

P314 29-11-2013

Producten zijn makkelijk te vinden op de website, bestellen gaat snel.

Goede informatie voorziening. Mijn product was niet op voorraad, kreeg een mail met verwachte levering en dat klopte precies.

groot aanbod, tegen goede prijs.

Joanne Tacx 29-11-2013 Via de website gekocht

Het product wat ik nodig had was makkelijk te vinden met een duidelijke beschrijving erbij. Na het bestellen was alles zeer vanzelf sprekend naar de betaling toe.

het gekochte product was snel in huis en goed verpakt verzonden.

Het assortiment is zeer uitgebreid en hebben duidelijke beschrijvingen erbij zodat je precies weet wat je koopt.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan anderen, Dit omdat ze mooie prijzen hebben en een duidelijk overzicht.

Ik heb een zeer goede beoordeling gegeven, omdat ik vond dat de prijzen mooi waren, er duidelijke beschrijvingen waren en alles netjes en snel afgehandeld was. dank jullie wel voor deze bestelling en anderen zullen zeker volgen.

L. Warnaar 28-11-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk en snel te bestellen

Tot nu toe geen gebruik hoeven maken van de service alles is naar wens

Ruim assortiment met bijpassende producten onder de aandacht brengend bij je nieuwe aankoop

Groot assortiment, scherpe prijzen en snelle levering

Het is de 2e maal dat ik een bestelling gedaan heb en beide waren goed. De eerste keer was een product niet meegeleverd maar na 1 telefoontje werd het gelukkig afgeleverd. Dat noem ik klantvriendelijk !!!

V1stra 28-11-2013

Prettige webshop met goede rubricering, heldere keuzemogelijkheden in de menu's en duidelijke instructies.

Snelle levering, volgens de afspraak en snel geld retour bij retour-levering.

Veel keuze ook bij de occassions en nette prijzen.

Be2234 28-11-2013

Het gewenste product was makkelijk en snel te vinden. De getoonde informatie was helder en volledig.

Goed, snelle levering.

ruime keuze in het vaskgebied

Dit was mijn tweede bestelling. Allebeide bijzonder vlot en correct verlopen. Een aanrader.

Beoordeling spreekt voor zich. Uitstekende webshop.

heleenderoode 28-11-2013

gemakkelijk uit het assortiment te kiezen voor als weet wat je wilt hebben nog makkelijker

tot nu toe niet echt nodig gehad, de bestelde producten zijn immers op een veilige en snelle manier geleverd.

voldoende keus en vergelijkings gemak

als je een snelle levering wilt hebben zeker, er is keus genoeg.
bij vragen kan je altijd online terecht
en er is ook een fantastische winkel

een winkel waar ik als ik dingen wil hebben goed terecht kan, ook voor profs lijkt me het uitstekend

David Ankers 28-11-2013 Via de website gekocht

Mijn bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt. Helaas was er een verkeerde item in het en nam een paar e-mails om het uit te zoeken.

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-11-2013

Beste David,

Hartelijk dank voor uw review. Wilt u zo vriendelijk zijn uw ordernummer te mailen naar aftersales@cameranu.nl. Wij gaan uitzoeken wat er verkeerd is gegaan en u dan een passende oplossing bieden. Onze excuses voor het ongemak.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

DejanG 28-11-2013

Very satisfied with the camera

Fast, on time, excellent, beyond expectations

Overall very happy with the experience with cameranu.nl

StuBu 28-11-2013 Via de website gekocht

Producten makkelijk vindbaar en snel geleverd.

Voor echt specifieke vragen over professionele producten zijn er enkelen die de antwoorden kunnen geven.

zeer compleet. Graag zie ik nog meer tweedehands professionele apparatuur in de verkoop.

Omdat ik zelf prima tevreden ben.

De producten op de webshop zijn makkelijk te vinden en het assortiment is zeer compleet, ook voor mij als professioneel fotograaf. Hoewel sommige producten duurder zijn dan de concurrent weet ik dat het altijd netjes wordt afgehandeld en nog belangrijker, snel wordt geleverd. U begrijpt dat als de prijs sterk verschilt ik overweeg om dit product elders aan te schaffen. Ik hoop alleen dat jullie het tweedehands aanbod wat meer uitbreiden met professioneel apparatuur.

Gebruiker30001 28-11-2013

Fototovenaar 28-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

groot assortiment, ook ik in de fysieke winkel (Urk).

verkoopmedewerker verschafte deskundig advies.

Deskundige medewerkers en groot assortiment.

Jan Bennink 28-11-2013 Via de website gekocht

duidelijke site

vraag, toegevoegd aan de bestelling, werd vlot beantwoord

ruim

goede ervaring

FP79 28-11-2013

Gerben Wiersma 28-11-2013 Via de website gekocht

Geen enkel probleem, overzichtelijk, snel.

Ik ben al eens in de winkel geweest waar ik uitgebreid ben geholpen destijds. Professioneel, duidelijk, vriendelijk.

Prima aanbod en in mijn geval (flitser) scherpste prijs.

Geen bezwaren.

Prima winkel, vooral de snelheid was top. 's Avonds besteld, volgende dag in huis.

newmikey 28-11-2013 Via de website gekocht

Enigzins misleidend want ik wist wat ik wilde mar de winkel is logisch opgezet, betaling en verzending goed geregeld en uitgelegd.

Alles beschikbaar en het meeste op voorraad.

Was, na meerekenen van alle kosten de beste prijs maar ook nog eens een gewone winkel en niet slechts een postbus.

De winkel heeft een naam hoog te houden (staat op diverse fotografiefora goed bekend) en doet z'n reputatie gewoon eer aan. No-nonsens. Verpakking en levering waren gewoon prima in orde, prijs was goed te noemen.

Dominique1972 27-11-2013

erg makkelijk om vanuit je luie stoel iets te kunnen bestellen

Ik had een vraag over de bestelling, krijg hier gelijk een reactie op, super!

genoeg keus

mooie site en prima winkel

ben erg tevreden over de snelheid dat ik het product in huis had. En de reactie van het personeel ging ook als een speer, erg fijn.

FtD2 27-11-2013

Eenvoudige bestelprocedure

Zeer ruim assortiment, ook veel assessoires

Goedkoop, snelle verzending

Jan W. H. 27-11-2013

6,8

1 produkt prima geleverd. Het andere produkt kwam niet, navraag gedaan 'iemnd anders had op hetzelfde moment hetzelfde produkt besteld'we gaan hem alsnog in bestelling nmemen. Zwak!

Officiele reactie van CameraNU.nl 28-11-2013

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw review. Wilt u zo vriendelijk zijn uw ordernummer te mailen naar aftersales@cameranu.nl. Wij kijken dan direct even na wat er is misgegaan en komen met een passende oplossing. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

a.c.v.228 27-11-2013

mooi dicht bij

gewoon geweldig

slaag altijd om dat het steeds op vooraad is

gewoon zeer goed

Tijsen14 27-11-2013

Duidelijke site, what you see is what you get.
We moesten wel even wachten op ons product, maar was zeker de moeite waard.

Telefonisch goed bereikbaar en professionele omgang, duidelijk verstand van zaken vergeleken. Bij de betaling op de iPad ging het niet goed, dit werd goed gezien en meteen opgelost.

Prima!

Gewoon goede ervaringen mee, zeker aan te raden qua prijs.

Product inderdaad de volgende dag in huis, snelle service, top