Deze score is berekend op basis van 2269 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Emilio42 23-12-2013

Het gezochte was makkelijk te vinden.

De bestelling verliep uitstekend en werd snel geleverd.

Erg uitgebreid.

Zeer aan te bevelen.

Piet2312 23-12-2013

Overzichtelijk website met handige wijze van bestellen.

Zeer snelle en correcte bezorging.

Ruime keuze met iets voor ieders portemonnee.

Zou de winkel zeker aanbevelen, goede prijs kwaliteit verhouding.

Mooie solide 'umbrella swivel'. In het scharnier is een soort vertanding aanwezig die voorkomt dat de paraplu wegzakt, zoals bij andere goedkopere swivels. Het is een slim ontwerp voor een scherpe prijs.

b goed 23-12-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te zoeken

binnen 2 dagen in huis

groot

Hebro48 23-12-2013

Gekocht AF-s Nikkor 55mm-300mm
1:4.5-5.6 GED, deze past op mijn camara Nikon D5200. Een geweldige lens en in automaat functie maak ik snel geweldige foto's.Ik ben hier erg blij mee

Zeer nette behandeling. Ik wilde eerst een verloopring voor mijn Nikon D5200 hebben naar M42 toe (Dit ivm mijn grote assortiment lensen met M42 draad(ookwel P-draad genoemd)Helaas worden de lensen niet herkend door mijn Nikon. Blijkt deze serie die mogelijkheid niet te hebben. Ik werd deskundig geadviseerd en daarom knoop doorgehakt en eerder ge-noemde lens gekocht.Nu lens bereik: standaard lens Nikkor 18-55mm +lens Nikkor 55-300mm. Samen met 2 voorbeide lensen B+W filter en UV filter + zonnekap. Werkt allemaal soepel en voldoet aan mijn eisen. Bedankt medewerker van camaraNU.nl en ben blij de moeite te hebben genomen,om op advies van een vriend, vanuit Purmerend naar Urk te komen voor een persoon-lijke uitleg en advies.

Al het materiaal wat ik nodig had voor mijn camara kon men zo uit het magazijn, c.q winkel halen

Zie mijn bevindingen bij gemak/service en assortiment

Het is een fijne winkel om voor de 1e maal persoonlijk naar toe te gaan. Dan zie je dat je door ervaren en serieuze medewerkers te woord wordt gestaan en vooral als klant wordt behandeld. Is toch net even anders dan kopen via internet. Toch zal ik nu ik weet hoe men met je als klant omgaat en de nodige zorgvuldigheid besteedt aan het product (wat ik gezien heb) ook per internet bestellen. Mijn vriend bedankt dat hij mij attendeerde op CamaraNU.nl en CamaraNU.nl bedankt voor jullie service en hou dit vast. Proficiat.

Ton14 23-12-2013

Prima website, goede prijzen en snelle verzending.

Als je hier niet slaagt, slaag je nergens.

Zie bovenstaande argumenten.

Prima website en fysieke winkel, jammer dat het voor mij te ver weg is.

acer4321 23-12-2013 Via de website gekocht

Voor de personen die zouden bestellen,kan ik jullie cameranu.nl zeker aanraden, zeer goede service en op tijd geleverd, proficiat aan het hele team. groeten xxxxx Belgie

Bwes 23-12-2013 Via de website gekocht

De website werkt goed, af en toe zou ik meer willen filteren om sneller te vinden wat ik zoek.

Goede klantenservice, telefonisch bereikbaar.

Vrijwel alles in het assortiment.

Ik beveel deze winkel aan bij vrienden.

Ik ben voornamelijk tevreden over de snelle levering en assortiment. De website werkt goed maar heeft ruimte voor verbetering.

Jikke Kampen 23-12-2013

Begin deze maand een camera inclusief accessoires gekocht. Groot assortiment, vriendelijk personeel met ontzettend veel kennis. Weten echt te vinden wat bij jou past! Alles op voorraad, van body tot accessoires, van amateur tot professioneel materiaal!

lenie Blanker Boer 23-12-2013 Via de website gekocht

Prima service en erg vriendelijk contact

Herman uit Den Haag 23-12-2013

Uitstekend verzorgde site.

Supersnelle levering!

Betrouwbare site.

Een goede zaak!

Mark49 23-12-2013

Duidelijk website en goede omschrijving van het product.

Niet nodig gehad aangezien het product probleemloos arriveerde.

Voor wat ik zocht was het assortiment voldoende.

Dit was mijn eerste bestelling en dat is goed bevallen.

De voordelen op een rijtje: Duidelijke website, Goede communicatie na de bestelling over de status van de bestelling. Snelle levering (zondag besteld en dinsdag in huis) Goede prijs, niet de goedkoopste maar wel van de webshops waar het product op voorraad was.

Bert de vogelaar 22-12-2013

Super makkelijk vanuit de luie stoel bestellen.

Afspraak =afspraak en dat komen ze keurig na.
Gedane bestelling is via track and trace eenvoudig te volgen.

Superveel artikelen met een ruime keuze.

Winkel is prima bevallen en betrouwbaar.

Harm Oerlemans 22-12-2013 Via de website gekocht

Is via de webshop zeer makelijk

Had de verkeerde vervoerder aan gevinkt en werd er op gewezen dat het ook anders kan

Heeft een zeer groot assortiment

Kom op tijd aan

pscmaas 22-12-2013

Website zit goed in elkaar, het is makkelijk om de gewenste producten te vinden.

Ik had een product vergeten te bestellen. Telefonisch contact gehad, waarbij ik direct iemand aan de lijn kreeg, en het artikel is apart opgestuurd zonde extra verzendkosten.

Ruim assortiment, duidelijke omschrijvingen.

Gewon uitstekend

jasperpluim 22-12-2013 In de winkel gekocht
Urk

Had een fijne Lowepro tas waar na een paar jaar (!) enkele stiksels van de schouderband loslieten, bij cameraNu nagevraagd of dat nog te repareren was. Had de bon niet meer maar stond nog in het systeem bij cameranu, binnen een week kreeg ik een nieuwe inmiddels nieuw model tas thuisgestuurd. Echt fantastische service!!

Goede service en prachtig assortiment, tevens mooie fysieke winkel bij Urk met aardig en goed personeel

thijs 28 22-12-2013

rustig kijken onder genot van een kop koffie

zeer deskundig personeel dat rustig de tijd neemt, en goed advies geeft

veel onder een dak.
van te voren voorraad te chekken

zeer zeker

zeer tevreden bij aan koop van niet goedkoop produkt

Ronnnnnnn 22-12-2013

Goed toegankelijke, overzichtelijke website met een enorm assortiment.

Heel snelle levering, waarbij je uit verschillende bezorgopties kunt kiezen.

Enorm groot, zelfs de vakfotograaf slaagt er met gemak, ook als het bijvoorbeeld om niet alledaagse studioapparatuur gaat.

Dhr. van de Pol 21-12-2013 Via de website gekocht

Bestellen ging snel en eenvoudig

Concurrerende prijzen. Gekocht product was op veel andere plekken duurder

Verschillende merken

Zal cameranu zeker nog eens gebruiken en ook aanraden

koen ijpelaar 21-12-2013

Snelle verzendtijd en vrij makkelijke site goed geordend.

Goede service aardige klantenservice

Het is uitgebreid maar zou zeker nog verder kunnen worden uitgebreid. Vooral in de categorie filmen met DSLR.

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl. Ik heb eigenlijk geen enkele kritiek als behalve het assortiment dat begrijp me niet verkeerd al aardig groot is maar (altijd) nog groter kan

Skipper H 21-12-2013

Gemakkelijke website

Voldoende keus

Bestelling, betalen en levering verliepen zonder problemen.

Gewoon probleemloos een product gekocht.

ingridfaro 21-12-2013 Via de website gekocht

Ik vond vrijwel direct het artikel dat ik zocht met een duidelijke omschrijving en kon moeiteloos bestellen en afrekenen.

Het artikel was op voorraad en ik kreeg de volgende dag al een mail met verzendgegevens. Na 2 dagen had ik mijn artikel al in huis.

Ik zocht een accessoire voor een vrij oude camera, deze vond ik vrij snel op de site. Ook zag ik daarbij dat bij het zoeken naar mijn artikel er veel zoekresultaten waren en veel merken om te selecteren dus ik kreeg de indruk dat er ruime keuze is uit een groot assortiment.

Ik denk dat deze site veel artikelen aanbiedt en dat er ruime keus is in merken en producten, grote kans van slagen dus.

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring op cameraNU.nl en kom hier zeker nog een keer terug!

Jan Eigenraam 21-12-2013 Via de website gekocht

Goede website. Gewenste spullen zijn zo snel en gemakkelijk te vinden en te vergelijken.

Bevestigingsmail, goed verpakt en binnen een dag geleverd.

Bij veel andere aanbidders was de flitser uitverkocht. Bij Cameranu was deze op voorraad.

Scherpe prijs, snelle correcte levering en een duidelijke internetsite.

Scherpe prijs, snelle correcte levering en een duidelijke internetsite.

peter van maastrigt 21-12-2013 Via de website gekocht

internet

snel

alles aanwezig

Theo Dopheide 21-12-2013 Via de website gekocht

Ik kan bijna niet voorstellen hoe dit nog eenvoudiger zou kunnen, bestellen is echt eenvoudig

Al ik het hier nit vind dan wordt het wel heel lastig om het überhaupt ergens te kunnen vinden.

Voor mij altijd mijn eerste keus , groot assortiment kundige mensen en een geode prijs

RobertA85 20-12-2013 Via de website gekocht

Erg makkelijk, de zoekmachine helpt je met suggesties. Dus het is puur een kwestie van een paar klikken.

Heb netjes mailtjes binnen gekregen waar alle stappen bevestigd worden. Betaling binnen tot pakket is onderweg incl. track en trace.

Erg breed assortiment op DSLR foto en videogebied. Ook van minder bekende merken, waar ik in de toekomst graag video reviews van zie. Ben nieuwsgierig naar de kwaliteit van deze producten.

Aan iedereen met een DSLR of één wil. Ben je nieuw of wil je uitbreiden, hier is genoeg te vinden.

Dit is mijn eerste aankoop bij CameraNu. Heb van te voren gekeken naar beoordelingen van andere mensen en naar keurmerken. Dit zag er allemaal prima uit. Mijn aankoop is netjes afgehandeld en mijn pakketje kwam binnen 24uur netjes ingepakt binnen. Een dikke 8

Kerstoma 20-12-2013

hoefde niet allerlei winkels af te lopen

ben vriendelijk en zeer snel geholpen

zie bovenstaande gegevens bij service

Judith Koster 20-12-2013

Artikelen op de website zijn snel en gemakkelijk te vinden. Er staat veel en duidelijke informatie over het product. Goede foto's en goed omschreven wat geleverd wordt.

Winkel goed bereikbaar. Prima advies gekregen bij de aanschaf van een camera en lens.

Zeer uitgebreid assortiment.

Veel keuze, snelle website, goed advies.

Goed advies, groot assortiment. De winkel is zeker de moeite van de reis naar Urk waard.

Arnold-81 20-12-2013

Duidelijke website, duidelijke info over producten, duidelijke communicatie (bevestiging en status order), snelle en nette levering.

sjs1976 20-12-2013

Het staat allemaal duidelijk aangegeven.

Snelle levering. Super tevreden!!!

Duidelijke site
Veel keus

Erg tevreden over de service. Binnen 24 uur had ik het product al in huis. Moest wel achter de chauffeur van Post.nl aan fietsen. Was namelijk net aan de deur geweest. Maar niemand was thuis.

zuudje 20-12-2013

het is een overzichtelijke webshop. Duidelijke categorieën. duidelijke bestel procedure.

Mocht je iets niet vinden op de site, een telefoontje naar de klantservice en je krijgt een artikelnummer. Handig om gelijk in de site in te vullen je hebt het binnen. Duidelijke track & trace van het pakketje.

Terugsturen van een pakket is ook goed mogelijk. Bestelling terug gestuurd en krijg je netjes een ontvangst email.

Iedereen heeft zijn eigen voorkeursmerk. Ze hebben hier eigenlijk alle topmerken. Ideaal voor de hobby en prof fotograaf.

Ze zijn erg behulpzaam. Moest een onderdeel voor mij Rode Stereo mic hebben, met het sturen van foto's is het gelukt. Zij hebben voor mij contact gelegd bij leverancier en heb gratis!!! het onderdeel ontvangen.

Prima winkel!

Paul_020 20-12-2013

Duidelijke website.

Zowel telefonisch, per e-mail en via chatfunctie!
Voor 22:30 is écht volgende dag in huis en 'gratis'.

Ruim voldoende op voorraad.

Gradje34 20-12-2013

Danny68 20-12-2013

Overzichtelijke site met ruime keuze. Eenvoudige menukeuzes om bestelling af te kunnen ronden.

Bestelde item keurig verpakt binnen twee dagen thuis bezorgd.

Ruime keuze waarbij ook binnen de productgroep diverse combinaties te maken zijn.

Ruime keuze in combinatie met goede prijs/kwaliteit verhouding en bestelgemak.

Zie bovenstaande afzonderlijk genoemde aanbevelingen.

Emil ter Horst 20-12-2013 Via de website gekocht

Via internet, goede website, dus erg gemakkelijk.

Erg goed pre- en after-sales

alles wat ik nodig had

een klein administratief foutje was zo verholpen. bleek later niet eens te kloppen (sorry). Prima shop, fijne service, mooie winkel in Urk!!!

Prima shop!!!

Mauilse 20-12-2013

Via internet vandaag besteld, morgen in huis. Makkelijker kan toch niet?

Het assortiment is prima!

Ik ken geen betere camera webshop.

Fijne webwinkel, goede service, snelle levertijd. Niks op aan te merken.

JohanEi 20-12-2013

Kiezen, bestellen en betalen is zeer professioneel opgezet

telefonische beantwoording van vragen was stipt

Gewoon een goeie internetwinkel

jailman 20-12-2013 Via de website gekocht

Door de betrouwbare site kan ik vanuit mijn "luie" stoel kan bestellen en ik vind meer dan voldoende informatie / reviews over de door mij (eventuele) aankoop.

Ik vind het prettig dat, als ik vóór 22:30 uur betaald heb, de andere werkdag mijn bestelling al in huis heb. Kan op de site zien of het artikel voorradig is.

Het assortiment is ruim voldoende, zowel merkartikelen als vervangende merken van goede kwaliteit.

Camera Nu is een betrouwbare zaak, die correct werkt. Zij zeggen wat zij doen en doen wat zij zeggen.

Voor mij is er maar één online fotozaak en dat is Camera Nu.

Antoon P 20-12-2013 Via de website gekocht

Webshop heeft zeer ruime keus. Product groep is makkelijk te vinden. Div. filter en sorteer mogelijkheden om keuze te verfijnen. Makkelijk en snel te doorlopen bestelproces.

Zeer snelle levering, 's avonds besteld, de volgende dag in huis.

Ruim assortiment, veel productgroepen. Per productgroep veel diversiteit en een concurrerende prijs.

Grote keuze, scherpe prijs, snelle levering.

Web shop die aan de verwachting voldoet. Veel keus, scherpe prijs, snelle levering.

Marjan12* 20-12-2013

Keus snel kunnen maken na advies via mail

Snelle levering en goede garantie

Uitgebreid assortiment

Professioneel en klantgericht personeel

Een professioneel bedrijf dat altijd naar de klant luistert en meedenkt.

foxtrot77 20-12-2013

GGoede website

SSnelle reactie oop mail van de helpdesk

Lukas1974 19-12-2013

Cameranu.nl heeft een ruim assortiment en snelle levering, ik zou het zeker aanraden hier je camera benodigdheden te bestellen.

Xylofoon 19-12-2013

Goede site, kan alleen nog overzichetelijker

Artikel op voorraad en voldoende keuze

Snelle respons

Henk Diepeveen 1950 19-12-2013

simpel via Internet bereikbaar met overzichtelijk aanbod en goede prijzen en goede info.

bestelling wordt direct bevestigd, makkelijke betaling met i-deal, betalingsbevestiging volgt ook direct en de leveringsbevestiging volgt binnen 10 minuten. De aankoop wordt binnen 24 uur afgeleverd.

goed breed assortimentvanuit voorraad leverbaar

Direct aanbevolen, simpel, juiste prijs, goed en snel

Ik wil geen andere leverancier meer.

Ruud_EOS 19-12-2013

Keuze was gemaakt, bestellen verliep zonder hindernissen.

Er was weinig service nodig maar emails over bezorging werden op prijs gesteld

Mijn keuze was gemaakt maar als ik prijsvergelijk doe komt CameraNU altijd wel met artikel.

Kan CameraNu.nl aanbevelen

F van Zanten 19-12-2013 Via de website gekocht

Ik gaf in wat ik zocht en kreeg meteen, wat ik gevraagd had, zonder dingen die ik niet gevraagd had.

's Avonds om 22.00 uur besteld en 's morgens al in huis.

Tot nog toe heb ik alles kunnen vinden wat ik nodig had.

Ze maken waar, wat ze beloven.

Maria Bax2 19-12-2013

Duidelijke site

Volgend dag in huis, verder geen probleem geweest :)

Ruime asortiment

Snelle levering scherpe prijzen. Alles loopt heel vlot :)

Fijne webwinkel dat je goed kan vertrouwen. Op voorraad volgend dag in huis.

Fotograaf12345 19-12-2013

Duidelijke webshop, makkelijk bestellen en betalen.

Snel geleverd en uitstekende helpdesk voor vragen.

Jullie hadden dat wat ik zocht op voorraad.

Ik zou deze site aan iedereen aanraden, vanwege het ruime assortiment, de snelle levering en de uitstekende helpdesk.

Een duidelijke, overzichtelijke webshop. Bestellen is makkelijk en er zijn voldoende betaalopties. Een groot assortiment en snelle levering. Bovendien is de service uitstekend. Een aanrader.

Jet 46 19-12-2013

CameraNu heeft een zeer duidelijke website. Ook het bestelproces verliep probleemloos. Ik was dit al gewend bij eerdere bestellingen. Ze krijgen van mij een 10+.

Nu geen gebruik hoeven te maken van hun service. Maar in het verleden wel eens. Was toen uitstekend.

Ervaar CameraNu als een topverkoper.

Ik had i.v.m. de overgang naar Windows 7 een nieuwe scanner nodig. Meteen naar de website van CameraNu gegaan.

marzzz69 19-12-2013

Online besteld, betaald en gekozen voor verzending, besloot daarna het toch op te halen. ongevraagd werden de verzendkosten teruggeboekt. Erg netjes gezien ze de order al klaar gemaakt hadden voor verzending

goede voorlichting, neem wel de tijd want het was erg druk toen ik er was.

ggerbenn 19-12-2013 Via de website gekocht

Aanklikken, klaar

Zeer snel geleverd

Zeer ruime keus

Heel eenvoudig, zeer snelle levering. Lage bezorgkosten, boven 100 euro zlefs gratis.