Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

henklogeerbed 17-11-2013

Makkelijke keuze uit een ruim assortiment

Snelle afhandeling bestelling

Assortiment is ruim voldoende

Snelle en acurate levering

Aanrader !

H Fleuren 17-11-2013 Via de website gekocht

Zeer goede service.

Enorm groot en mochten ze het niet hebben dan bestellen ze het!

Zeer ingesteld op service.

Reinier2013 17-11-2013

Snel besteld, snel verzonden. Scherpe prijzen.

Alles goed: snelheid, verpakking, factuur, etc. Waarom geen 10? Een 10 krijgt een firma die geen nieuwsbrief heeft of er een aanbiedt. Ik weet zelf wat ik wil kopen en heb daar geen spam voor nodig.

Alles wat ik zocht van Nikon kon ik vinden.

Soepele webwinkel met snelle service

Alles gaat erg gemakkelijk en vooral super snel. Op voorraad is ook echt op voorraad. Gewoon prettige no-nonsens webwinkel.

kishla 17-11-2013

Overzichtelijke website, goede informatie en snelle levering

ruim assortiment, genoeg keus en mogelijkheid tot vergelijken

overzichtelijke website, ruime keus en snelle levering

De website is overzichtelijk en er is mogelijkheid om te vergelijken. Er kan snel worden geleverd en het product komt goed verpakt aan.

Ace01 17-11-2013

Overzichtelijke website

op tijd bezorgt

Alles direct uit voorraad leverbaar

Als iemand iets nodig heeft op fotografie gebied verwijs ik ze altijd door naar Cameranu.nl

wmschram 16-11-2013

De website is kwa opmaak gebruiksvriendelijk opgezet door het menu zonder submenu's aan de linkerkant te plaatsen. Daarbij komt dat bij ieder product een goede omgeschrijving en foto is.

Voor ik de bestelling deed had ik eerst gemaild met een vraag over de afmetingen. Hier kreeg ik de volgende dag een duidelijk antwoord op terug. Vervolgens heb ik de bestelling gedaan die de dag erop werdt geleverd. Aangetekend en wel!

Er zijn enorm veel producten te vinden, en er is een grote verspreiding in het assortiment. Ik vond het alleen jammer dat er geen Menik flitsers werden verkocht.

Kijkend naar de service, assortiment en ook zeker de prijs, zal ik zeker cameranu.nl aanraden. Want op iedere punt scoort het als een van de beste, of misschien zelfs wel DE beste!

Als je iets snel en gemakkelijk wilt bestellen, ga je gewoon naar cameranu.nl

l. 1976 16-11-2013

Snel bezorgd, alle in orde, goede informatie

arie dub 16-11-2013

je wordt goed en netjes geholpen

zeer groot assortiment

zeer aantebevelen

ben er prima geholpen!!

Pinkelpa 16-11-2013 Via de website gekocht

In het verleden (2008) was het niet meer dan een 6.5, nu is de toegankelijheid (ook het zoeken) sterk verbeterd.

Ik had hoger willen geven, maar de laatste ervaring was minder (Het verzoek om een vernieuwde uitvoering van een product ook in het assortiment op te nemen)

Bijna alles wat ik op dit terrein wil bekijken voor een prijsindikatie, vind ik bij jullie. Een enkele keer wijk ik uit naar Konijnenberg (In Turnhout)

Altijd als het webshoppen ter strake komt en het gaat over fotografie/film.

Niks mis mee.

Wulphert Lustig 16-11-2013 In de winkel gekocht

vriendelijk te woord gestaan
niets was te veel.

belofte na komen

nog nooit teleur gesteld

om de boven genoemde redenen

Lennart-Omega 15-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Alle artikelen zijn zowel in de winkel als op internet duidelijk beschreven. De bijgeplaatste foto's op internet geven een duidelijk beeld van de artikelen.

In de winkel, via de mail of via de telefoon altijd een zeer vakkundig, snel en vriendelijk antwoord. Alles willen ze wel voor je opzoeken of uitleggen. Één van de weinige winkels waar ik met mijn merk camera niet half uitgelachen word aangezien het niet Canon of Nikon is.

Van een simpel schroefje tot een telelens van ruim 6000 euro. Alles wat je maar kan bedenken is bij Cameranu te vinden. Als iets niet aanwezig is geven ze je een mail zodra het weer op voorraad is. Mocht je tussen de 38000 artikelen nog niet kunnen vinden wat je nodig hebt willen ze altijd wel opzoek naar net dat onderdeeltje of artikel.

Ik raad al mijn vrienden en kennissen altijd Cameranu aan. (als ik toch voor ieder persoon die ik heen stuur 10 euro shopcredit kreeg...). Het is een prachtige winkel met zeer aardig personeel. Voor mij geeft het toch wel een heel speciaal gevoel als het personeel me groet met mijn naam nadat ik in een periode er wekelijks kwam. Ze hebben duizenden klanten en toch letten ze op dat soort details.

Voor mij is dit de perfecte winkel. In tijden dat er steeds meer winkels omvallen en minder service willen geven is Cameranu het positieve tegenovergestelde. Je hebt snel antwoord op je vragen met zeer kundig advies. Ik maak al jaren foto's met Pentax wat tegenwoordig een klein merkje is. De camera's zijn echter zeer goed. Bij de gemiddelde fotowinkel lachen ze je half uit. Bij Cameranu niet. Daar hebben ze echte passie voor de fotografie.

Japanlove 15-11-2013

Alles was duidelijk en helder.

Geleverd zoals het hoort.

Top notch !

Ik ben zeer tevreden met het product en service

Hermanarm 15-11-2013 Via de website gekocht

alles binnen je bereik en uitstekende indeling van de bedienings knoppen.

De meest gebruikte en nieuwste camera's op voorraad

Omdat aan de beloofde snelheid van leveren is voldaan.

Vandaag bestellen en morgen leveren maakt cameranu.nl waar.

NooijerN 15-11-2013

Eenvoudig te bestellen, over het algemeen overzichtelijk genoeg. Veel keuze wat het soms iets lastiger maakt de juiste te kiezen.

Telefonisch advies gevraagd, de persoon aan de lijn had er verstand van en heeft me prima geadviseerd.

Erg ruime keuze, dit kan zowel een voordeel als een nadeel zijn. In mijn geval wist ik niet zo goed wat ik nodig had, dus teveel keuze was lastig. Gelukkig telefonisch prima geholpen.

Ik zou ze zeker aanbevelen bij anderen. Alles was netjes geregeld, geen enkel minpunt.

Prima winkel, niks op aan te merken. Ruime keuze, prima hulp via de telefoon van iemand die er verstand van had. Levering snel en alles met duidelijke factuur.

John1411 15-11-2013

Makkelijke en overzichtelijke webshop.

Super snelle levering: vrijdag avond om 9 uur besteld en op zaterdag morgen rond 11 uur kon ik met mijn aankoop aan de slag.

Prima aanbod voor een goede prijs; zeker gezien de service die geleverd wordt!

Overzichtelijk, duidelijk, groot assortiment, goede service en dat allemaal voor een zeer concurrerende prijs.

Jitze de Jong 15-11-2013

Duidelijke site, meerdere bataalmogelijkheden.

Snelle levering.

Behoorlijk uitgebreid

Zie bovenstaande

johoo42 15-11-2013 Via de website gekocht

redelijk snel spullen te vinden

prima service op vragen

erg veel te vinden op de website

mocht men fotospullen nodig hebben,

perfecte service zowel qua assortiment als after sales, snelle levering

MerelC48 15-11-2013

Gemakkelijk om te bestellen, snel bezorgd, niets op aan te merken!

Martin Korteweg 15-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Erg toegankelijk en makkelijk.

Medewerkers nemen veel de tijd om alles uit te leggen en heeft me goed kunnen informeren.

Groot assortiment!

Omdat het simpelweg op elk vlak een goede winkel is.

De service die ze geven is uitermate goed. Ik ben naar de winkel gegaan met in me hoofd een aantal camera's die ik wilde aanschaffen om te filmen. Na veel informatie verkregen te hebben van de medewerkers heb ik gekozen voor de Panasonic Lumix G6 en dit is achteraf zeker een juiste keuze geweest.

G. Zijlstra 15-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Heb vele malen de winkel bezocht omdat k erg twijfelde welke camera te kopen. Ideaal is het dat je in de winkel de meeste camera's ter hand kan nemen en uit kan proberen. Uiteindelijk in de winkel de Fuji X100 aangeschaft. Ik had nog mazzel dat het de laatste was. Bij de volgende keer kreeg ik als advies mee een product te reserveren om een teleurstelling te voorkomen. Ik heb er ook direct een geheugenkaart bijgekocht.

De winkel kan ik van harte aanbevelen. Voor mij goed te bereiken, prima parkeergelegenheid; deskundig personeel; de prijzen zijn goed; gratis koffie en bij het verlaten van de winkel kun je, als ze er liggen, ook nog een blad van Focus gratis meenemen.

EdJ69 15-11-2013

Voor 22 uur stellen = volgende dag geleverd! Super service mits natuurlijk op voorraad.

Goede terugkoppeling betreft orderstatus en factuur.

Goed overzichtelijk assortiment met eerlijke prijzen

Mooie overzichtelijke webshop met eerlijke prijzen en een goede service.Top!

hheemsb 15-11-2013

Website navigeert makkelijk en probleemloos. Bestelling plaatsen en betalen gaat bijna vanzelfsprekend.

Accuraat en effectief. Bijzonder vriendelijk en direct geholpen bij de vragen die ik had.

Breedte en diepte van het assortiment zijn prima. Soms zouden de foto's wat duidelijker kunnen zijn zodat ik iets meer van het product kan zien.
Bij mijn bestelling ontbrak een gebruiksaanwijzing van de fabrikant.

Betrouwbaar, snel en deskundig.

Mijn algehele indruk is zeer positief.

Pieter501 14-11-2013

eenvoudig te boeken en vergelijken

adequate reactie

ruim assortiment

Eric Riemsma 14-11-2013

Mooie en heldere site, met gedetailleerde informatie.

Op mijn mail werd snel en adequaat gereageerd

Heel compleet en gemakkelijk te vergelijken, producten worden tegen een zeer concurrerende prijs aangeboden.

Ik heb de winkel reeds aan iemand anders aanbevolen.

Hans Buijsrogge Fotografie 14-11-2013 Via de website gekocht

duidelijk, overzichtelijk en kunt selecteren op wat ik belangrijk vindt. bijvoorbeeld compactcamera's met RAW mogelijkheden

snel en duidelijk.

ruimschoots voldoende voor mij

ik maak vaak reclame voor dit bedrijf!

Van alle webwinkels op het gebied van fotografie, is dit de door mij meest bezochte site. duidelijk, doeltreffend en na bestelling een vlotte levering en goede service. Ik ben erg blij met Cameranu.nl

Billie Slurf 14-11-2013

Open website, kies product, regel betaling en verzending, daags erna in de bus. Rits-rats-klik. Simpel, snel en goed

Niet tevreden? Second Thoughts? Terug in originele verpakking en alles is zo geregeld. Geld terug en geen gedoe.

Zeer ruim.

Gewoon zeer goed in alle opzichten.

Gerard Schillings 14-11-2013

Goede internet site.

Bij vragen wordt er direkt gereageerd.

Het asortiment is voor een webshop bijna niet te verbeteren.

Ik iedereen die ik ken deze shop adviseren.

Ik bestel alles wat met mijn camera's te doen heeft bij cameraNu.Deze shop is gewoon de beste, en of je nou een camera besteld van 3000€ of nu in mijn geval een screenprotector van 15€ de service en de snelheid waarmee het geleverd en verzorgd wordt is altijd hetzelfde. Ik zou zeggen ga gewoon zo door.

een printster 14-11-2013

Alles verliep zeer soepel.

Geen problemen gehad.

Prima.

Zou ik zeker aanbevelen.

Geer154 14-11-2013

Ik wist wat ik wilde hebben en dat was bij jullie makkelijk te vinden

Hoewel het buiten de officiële tijd was waarop ik spullen kon terugsturen, hebben jullie toch een cameratas terug genomen. Uitstekende service!

Zie vraag 1 en 2. Verder toelichting niet nodig.

Prima site en uitstekende service!

J. Kikkert 14-11-2013

Zoals gewoonlijk snel en correct

Dennis538 14-11-2013

Op de website van Cameranu.nl de juiste camera gevonden. Ik ben daarna naar de winkel in Urk gereden om meer uitleg te vragen. Daar konden zij mij voorbeelden laten zien wat de camara allemaal kon.

In de winkel was de service top, ik kon een nummertje trekken en was heel snel aan de beurt. Ook zie je in de winkel alle mogelijkheden op camera gebied inclusief alle toebehoren.

Het assortiment is zeer uitgebreid en mijn camera was in voorraad, dus deze kon ik na gedegen uitleg gelijk meenemen.

In de winkel heb je persoonlijk contact met professionele medewerkers. Uiteindelijk kwam ik thuis, en miste een oplaad kabeltje. Een telefoontje en de volgende dag had ik het kabeltje per post gratis in huis. Ook over de extra toebehoren in het gemakkelijk in de winkel deze uit te testen (past de nieuwe tas wel goed om de camera, welke extra filters heb ik nodig, en hoe hou ik mijn camera schoon.

Ik vind de website van Cameranu.nl overzichtelijk, maar met ik vond een bezoek aan de winkel wel super gemakkelijk. Vriendelijk en goed opgeleide medewerkers die niet zitten te verkopen, maar informatie geven.

dkoukoulas 14-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

binnen de cameraNU winkel en webshop zijn alle mogelijke "foto snoepjes" te verkrijgen. het deskundige personeel leid je naar een goede en ook financieel optimale aanschaf

zeer deskundige mensen geven zeer deskundig advies. als iets niet goed uitpakt kan je de spullen gemakkelijk retourneren

erg compleet

op basis van het voorafgaande is het duidelijk dat ik een advies in deze richting uit volle overtuiging zal doen

cameraNU is een zeer uitvoerige webshop. ik vind het echter heerlijk om in de winkel op Urk rond te lopen en me aan de mooie spullen te vergapen. ook kan je daar gebruik maken van advies van deskundige medewerkers

Ayu Yusoff 14-11-2013 Via de website gekocht

De online winkel makkelijk te navigeren is. Alles duidelijk aangegeven en gesoorteren op de website.

De spullen krijgt je een dag daarna al thuis.

Veel keuzen met betrouwbare merken.

Zeker aan andere mensen aanraden

Jan 1957 14-11-2013 Via de website gekocht

De website van cameranu.nl is overzichtelijk en duidelijk. Via de categorieën of via het zoekformulier vind ik altijd snel wat ik zoek. Bij het invullen van het zoekformulier verschijnen direct al resultaten wat het zoeken versnelt. Bij elk artikel staat aangegeven of het op voorraad is en wat de verwachte levertijd is. De afhandeling van een bestelling gaat duidelijk en vlot. Er kan gekozen worden voor de afhandeling met of zonder een eigen account. Het is duidelijk wat er ingevuld dient te worden en waar. Betalen is eenvoudig en snel, zeker wanneer je gebruik maakt van een systeem als iDeal. Ik heb nog geen enkele keer een probleem ervaren bij het betalen van een bestelling via dit systeem.

Op vragen voor, tijdens of na de bestelling antwoord cameranu.nl altijd snel en duidelijk. De levering is nog altijd keurig op tijd gebeurd. Ik vind het bijzonder prettig dat een bestelling geplaatst voor 22:30, de volgende dag zeker al bezorgd wordt. Dit maakt de noodzaak om naar een fysieke winkel te gaan eigenlijk bijna overbodig. Sterker nog, cameranu.nl heeft ook vaak een veel groter aantal direct voorradige artikelen dan een normale winkel. Het is bovendien mogelijk om de winkel te bezoeken, zodat u zich persoonlijk kunt laten adviseren en de artikelen kunt bekijken. Het retourproces verloopt altijd naar wens. Cameranu.nl houdt zich keurig aan de wet en eventueel gedane beloften. Het op een nette (voorgeschreven) wijze retourneren van een artikel is geen enkel probleem. Terugbetaling gebeurt altijd vlot. Er wordt ook netjes gevraagd of terugbetaling of een ander artikel gewenst is.

Wanneer ik zoek via kieskeurig.nl naar fotoapparatuur, dan staat cameranu.nl er negen van de tien keer tussen met een concurrerende prijs. Echter, cameranu.nl heeft niet altijd de laagste prijs. Nieuwe artikelen kan cameranu.nl altijd vrij vroeg aanbieden, maar het komt regelmatig voor dat daar dan een hogere prijs voor gevraagd wordt dan de concurrentie. Ook heb ik meegemaakt dat artikelen die elders (in de bekendste/beste grote online winkels) uitverkocht waren, door cameranu.nl wel aangeboden werden, maar voor een hogere prijs. Dat vind ik jammer, maar het doet natuurlijk geen afbreuk aan de betrouwbaarheid en goede service van deze winkel.

Absoluut, maar wel na het vergelijken van prijzen via een website als kieskeurig.nl. Zoals ik al aangaf kan de prijs elders lager zijn. Dat geldt natuurlijk voor de meeste winkels. Qua service en snelle levering zie ik geen reden om elders te gaan winkelen. Vandaag besteld is morgen op de deurmat en ook qua verdere service zit het wel snor bij cameranu.nl.

Ik heb gewoon niets aan te merken op deze winkel. Ik denk dat wanneer je een online winkel hebt, cameranu.nl als een goed voorbeeld kan dienen. Professioneel, grote/goede voorraad, snelle verzending en een goede service. Uitstekend, meer kan ik er niet van zeggen. Het is dan ook een winkel die ik zeker aanbeveel bij anderen.

Blom31 14-11-2013

CameraNu bezit over een groot assortiment waarbij de hulp en begeleiding tijdens een aankoop correct en snel is. Fijne ervaring opgedaan.

Frank B65 14-11-2013

Producten zijn snel te vinden en te bestellen

Na de bestelling is de levering snel en goed verpakt afgeleverd. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering middels e-email

Ruim voldoende voor mij

Bovenstaande punten zijn reden genoeg om de shop aan te bevelen

Zie eerdere toelichtingen

Vikanamacy 13-11-2013 Via de website gekocht

alles onder 1 dak en een ruime keus

Een 10+ zeer correct en snel handelend en oplossings gericht. Niet moeilijk doen maar direct handelen naar behoefte klant.

Je hoeft niet verder te zoeken , zij hebben een zeer ruim assortiment en het nieuwste van het nieuwste in huis

De service en vriendelijkheid van de medewerkers is enorm. Zijn zeer bekwaam men oplossings gericht naar de klant toe.

Prima assortiment. De vriendelijke medewerkers zijn goed op de hoogte van hun assortiment indien je vragen hebt. Na aankoop printer met storing binnen 3 dagen een nieuw model ontvangen zonder discussie. Top. Ik zal zeker weer een beroep op ze doen indien ik iets nodig heb.

Halise 13-11-2013 Via de website gekocht

Onno1957 13-11-2013

Handige webwinkel, juist door hun specialisatie, en lekker goedkoop. Goederen werden snel geleverd.

janb10 13-11-2013

canon is een goed betrouwbaar printer,ben al meer dan 10 jaar tevreden over canon printers

snelle levering.

heeft een groot assortiment. en meestal op voorraad

ben tevreden over de snelle levering ook afhandelen gewoon super.

Alex95431 13-11-2013

Makkelijk te vinden.

Veel producten te vinden.

Groot assortiment, snelle levering.

Bart81561 13-11-2013

1 van de meest overzichtelijke sites op het gebied van foto-apparatuur. Ik kan producten altijd snel en makkelijk vinden.

Uitstekende service, snelle verzending en als er iets voorvalt altijd super vriendelijke en hulpvaardige mensen aan de telefoon en email.

Zeer ruime keuze, als ze iets niet hebben kunnen ze altijd voor je op zoek.

Compleet, overzichtelijk en snel.

Overzichtelijke website zonder rompslomp en uitstekende service!

Bas Vee 13-11-2013 In de winkel gekocht
URK

Heldere webshop, met aanvullende informatie over producten. Het laat geen vragen meer open bij de consument

Als je nog wat extra uitleg nodig hebt, is het de moeite waard m de winkel in Urk te bezoeken. Over mijn cameramerk en alle accesoires wisten de medewerkers deskundig advises te geven, mede gebaseerd op gebruikservaring

Voor elk onderdeel van het fotograferen, van fototassen tot afstandsbediening, van flitsers tot statieven, is een ruime keuze. De medewerkers helpen goed om de juiste keuze te maken zonder meteen het duurste aan te prijzen.

Zoals gezegd, de winkel heeft een ruime keus in voorraad, een heldere website die makkelijk navigeerbaar is. vaak leuke aanbiedingen die net iets aantrekkelijker zijn dan de rest van de fotowebwinkels. Belangrijkste PLUS vind ik echter de medewerkers van de webshop/winkel, die je met deskundig maar eerlijk advies verder kunnen helpen.

Martin Krans 13-11-2013 In de winkel gekocht

L.Schwill 13-11-2013 Via de website gekocht

makkelijk en snel

en goede service

redelijk tot uitstekend

professionals

ben zeer tevreden over de aankoop en de afwikkeling m.b.t. betalen en leveren

willybol 13-11-2013 Via de website gekocht

Uitermate goede service! Zelfs na plaatsen order was het geen enkel probleem deze nog aan te passen!

Mgeld 13-11-2013

heel gemakkelijk besteld.

fototoestel 's avonds besteld, volgende dag al in huis ingepakt en wel.

zeer snelle en goede service

robbertalbers 13-11-2013 Via de website gekocht

Helaas pindakaas vwb de beloofde levertermijn. De beloofde volgende dag werd niet gehaald, kreeg hierover 's avonds een mailtje dat ze me de volgende dag zouden bellen, helaas geen belletje ontvangen (gemiste kans). Na het weekend werd ik gebeld met excuses maar dat was dan ook alles. Kreeg het product pas woensdag geleverd (bijna een week verder). Als ik dat geweten had dan had ik elders besteld!

TJJ 13-11-2013

W. van der Hoek 13-11-2013 Via de website gekocht

Zeer makkelijk te bestellen goede condities van de site

Snelle levering in correcte staat met goede beschrijvingen

Ass. uitgebreid