Deze score is berekend op basis van 2871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Atje 18-02-2020

Prima service en geleverd zoals afgesproken. Met aangetekende post dus geen risico

Charles 18-02-2020

Epson scanner voor mijn Mac besteld. Eerst door jullie technische dienst uit laten zoeken of deze scanner voorzien was van een actuele driver, voor je het weet is de software weer achterhaald door een nieuwer besturingssysteem. Prima en snel uitgezocht

Loep.nu 18-02-2020

Logistiek hebben ze het goed voor elkaar: vandaag besteld, morgen of overmorgen binnen. Als daar enige vertraging is, dan ligt dat meestal bij de bezorging.

Elvira 18-02-2020

Professionele, zorgvuldige personeel. Echt een fijn bedrijf waar ik graag kom

Harro Lowie 17-02-2020

Ik wilde de JVC HM360E Full HD videocamera kopen, deze bleek niet voorradig op vrijdag 7 februari , aangeboden werd mij te informeren wanneer de camera was aangekomen.
Dinsdag kreeg ik bericht dat dinsdag de camera in de van Woustraat zou liggen.
Prima uitleg en duidelijke informatie.

Filip Mansens 17-02-2020

Ik heb voor CameraNu gekozen omdat de verschillende accessoires die ik zocht, allen in het zeer ruime assortiment van CameraNu voorkwamen, gunstig geprijsd en direct leverbaar waren. Daarnaast was de kwaliteits info op de site, bijzonder helder en compleet. De artikelen voldoen aan mijn verwachtingen, waren goed verpakt en het pakket werd snel bezorgd. Artikelen en service zijn gewoon top.

M. Masséus 17-02-2020

ik zat te denken welk cijfer ik zou geven en realiseerde me dat ik in al die jaren niet één iets aan te merken heb gehad. De service is uitstekend, levering snel en voorraadinfo altijd correct.

mar 17-02-2020

Voor een luttel bedrag geleverd op zondag! Dat was heel fijn, want ik had deze lens die ik bestelde nodig voor een opdracht met een dead line. Goed verpakt. Ik kon nog diezelfde zondag aan de slag.

John 17-02-2020

ik zocht een epsonprinter en kwam bij cameranu terecht ik had van deze winkel vaker gehoord en vond precies wat ik zocht ik kom uit Apeldoorn maar hier was die niet in voorraad zou van ergens anders opgestuurd worden de volgende dag had ik hem al in huis prima snelle levering ook nog 50 euro cashback van epson gelijk aangevraagd 3 dagen later al op de rekening geweldig. ps kreeg van cameranu.nl ook nog eens 50euro kassakorting nog een keer geweldig

Kees 17-02-2020

Super goede en vriendelijke bediening. Goede garantie en service. Geweldig concurrerende prijs.

Vrancken 17-02-2020

Ik wilde snel een tweede batterij voor mijn nieuwe camera. In de winkel waar ik mijn camera heb gekocht konden ze mij niet onmiddellijk helpen.

Els 17-02-2020

De site van CameraNU.nl is zeer gebruiksvriendelijk. Als niet-fotograaf kon ik toch snel het gezochte product vinden, met de prijs. De keuze voor CameraNU.nl is ook gemaakt omdat je hier kadobonnen kunt kopen, altijd een goed idee. Deze werden snel besteld en supersnel geleverd!

Anne 17-02-2020

Uitstekende service. ‘s Avonds 3 producten besteld, de volgende ochtend geleverd. Het bestelde ministatief, filterset en lensring waren goed verpakt.

Jan 17-02-2020

Duidelijke omschrijving van te koop gestelde producten.
Perfecte service. Ultrasnelle antwoorden op mijn vragen. Uitstekende communicatie.
Ik zou echt niet weten welke puntje van eventuele kritiek ik kan bedenken.

Wouter 17-02-2020

De 8 had wat deze service betreft wel meer kunnen zijn maar dat is niet eerlijk denk ik. Pas als er een issue was geweest dan had de manier van oplossen een hogere score kunnen geven.
Maar niets te klagen dus, snel gekozen, besteld en geleverd.

Hans Pasman 17-02-2020

Ik heb bij Camera nu een Epson printer ET-4700 gekocht, de uitleg over de verschillende printers was goed duidelijk en via de website bestellen ging makkelijk. De printer was niet in voorraad in de winkel in Apeldoorn, daarom via de site besteld, persoonlijk was ik liever in de winkel zelf gaan kijken en kopen.

Ruud 17-02-2020

Snelle service , scherpe prijzen, groot assortiment. Nog niet in de fysieke winkle geweest, maar als de service daar net zo goed is als online, dan moet het wel goed zitten

Gertjan 17-02-2020

Fijne voorraad van exclusieve producten en supersnel geleverd.
Dit bedrijf blijkt een leverancier te zijn voor andere grotere bedrijven, omdat mijn apparaat daar niet op voorraad was werd ik naar camera.nu verwezen. Hier was het apparaat ook nog 15 euro goedkoper.

watchme2 17-02-2020

Het leuke van de CameraNU.nl site is dat deze ook nog eens zeer informatief is. Hieruit blijkt m.i. een passie voor het fotograferen en dat bevorderd het vertrouwen. Wat ik ook verrassend positief vond, was een handgeschreven briefje waarin mij succes met de camera gewenst werd! Voor de rest was alles dik voor elkaar: Camera op tijd binnen in een goed verpakt pakket en nog een aardigheidje in de vorm van 3 lollie's extra ;).

Richard 16-02-2020

Duidelijke website, snelle levering met een hele fijne bezorgdienst , en een enorm assortiment

Coen 16-02-2020

Ik had iets heel eenvoudigs nodig, ik kon het niet vinden op de site (onjuiste zoekterm gebruikt). Ik heb contact gehad met een van de medewerkers via de chat. Ik ontving een link, waarin product stond, ik heb deze besteld en de volgende dag werd het product geleverd.
Wat ik jammer vond is dat je voor 2 lensdoppen hiervoor een handtekening moet zetten, terwijl dit eenvoudig als briefpost verzonden kon worden en niet als pakket.
Dit scheelt een hoop tijd.

Toon 16-02-2020

+ Vlotte on-line hulp & klantenservice!
+ Goede artikelen aan de juiste prijs met zorg geleverd.
- Niet steeds de volgende dag reeds bezorgd in België.

gbmros 16-02-2020

Prima service. Snelle levering en goede voorraad artikelen. Ook zaken, die andere fotozaken niet allemaal op voorraad hebben (bijvoorbeeld Fine Art A2 Fotopapier). Ben erg tevreden en kan iedereen adviseren, om te bestellen bij CameraNU. Oja, bestelde spullen ook degelijk verpakt geleverd!
Prima!

Hans 16-02-2020

Supersnelle service ! In een woord een aanrader , niet verder zoeken en bestellen op cameranu

LK 16-02-2020

Fijne service en duidelijke informatie over de levering van mijn pakketje. Top! Bedankt.

Erik van den Berg 16-02-2020

Compleet aanbod aan AV-toebehoren, levering ondanks vertraging vanuit leverancier toch met een week sneller dan verwacht. De producten (rode videomic pro plus deadcat, een 1/4" naar 3/8"-adapter en coldshoemount) waren naar behoren. Kortom, tevreden over deze webshop en voor herhaling vatbaar!

Per 16-02-2020

Zondagavond besteld en netjes dinsdag bezorgd zelfs met track&trace, ik ben blij.

Fred 16-02-2020

Ik heb mij laten voorlichten met betrekking tot een nieuwe camera bij CameraNu te Apeldoorn. Een aantal dagen later heb ik op basis van het advies en de 'hands-on'-ervaring een Nikon Z 6 bij CameraNu aangeschaft. Zaterdagavond via de website besteld, maandagavond in huis. Zowel mijn ervaring in de winkel als het gebruik van de website is heel positief. Ik gebruik mijn Nikon met veel plezier en ben heel tevreden over het advies dat mede leidde tot mijn keuze.

Xavier 16-02-2020

Product was het goedkoopste van alle sites en erg snel binnen.
Ze komen na wat ze beloven

Wolter 16-02-2020

Ben klant vanaf ze op een kleine zolderkamer zaten. Helaas ging het bij aanschaf van een actiemodel Z7 mis. De actie van een extra geheugenkaart, bleek om een gebruikte kaart te gaan. De camera zat in een witte kitdoos en de datum van de camera was al ingesteld.
Als ik een demomodel wil kopen dan doe ik dat bewust.Met korting. Nu ging ik voor een nieuw model. Dat was het mijns inziens niet. Inhoudelijk werd er alleen gereageerd op het kaartje. Het gebruik daarvan werd bevestigd. Er werd niet gereageerd op de al ingestelde datum van de camera. De witte kitdoos was mij toen nog niet bekend.

Jan H 16-02-2020

Correcte persoonlijke afhandeling van mijn bestelling.
Opmerkingen zijn dezelfde dag correct afgehandeld.

mar 16-02-2020

Ik vond datgene waarnaar ik op zoek was. En er was een goede tweede hands. Ik heb als beginnende fotograaf deze besteld en had hem de volgende dag, goed verpakt, ontvangen. prima. snel en netjes.

Wim 15-02-2020

Mooie webwinkel. Veel keuze en prijs is goed. Goede uitleg per artikel. Ook keuze uit ingeruilde artikelen waar ook nog eens garantie op gegeven wordt. Bestelling en levering als beloofd.

Anneke 15-02-2020

Al jaren trouwe klant bij Camera.nu, nu online een objectief gekocht. Heel tevreden over de service en de snelle levering. Fijn gebruik gemaakt van de vergelijkingstool op de site.

Peter 15-02-2020

Goede website, correcte communicatie, uitgebreid assortiment. Ik kocht een Godox S2 speedlight bracket, deze was niet op voorraad, maar dit werd correct gecommuniceerd, en een weekje later geleverd.

Jorgen 15-02-2020

Fijne en goede uitleg en advies bij het kopen van een digitale camera. Opmerkelijk website had ik al voor informatie kunnen vinden. In de winkel in alle rust de camera’s uit kunnen proberen.

Frans Westerveen 15-02-2020

We waren opzoek naar een goede prettige verrekijker. Ondanks dat het stervend druk was, werden we prima geholpen. De verkoper was zeer deskundig en had alle tijd voor ons.
We hebben verschillende kijkers getest in de prijscategorie van honderd tot tweeduizend euro.
We hebben uiteindelijk gekozen voor de BYNOLYT STRORK 8x42.
Een prima kijker! Waterdicht, prettig scherp te stellen. We waren beide enthousiast over de prijs/kwaliteit verhouding!!!

Arnold 15-02-2020

Zaterdagmorgen voor een verrekijker naar Urk. Even moeten wachten op de verkoper die een duidelijke en interessante uitleg gaf waar je op moet letten bij aanschaf. We dachten zo maar even te kijken en te kopen maar er komt meer bij kijken Ging voor ons maar om een simpel huis tuin kijkertje maar toch blij met het ruime uitleg en advies.

André 15-02-2020

Positief:

-Ik werd snel geholpen
-Voorraad camera's aanwezig
-vriendelijk personeel
-deskundig personeel, wel een beetje pushen naar systeemcamera's
-Testen apparatuur met eigen lenzen

Minder positief:

-weinig inruil voor mijn objectieven en helemaal niet voor mijn D300 camera's. Bij aanschaf van meer dan 4000 euro iets meer verwacht.
-niet meegedacht over een kaartlezer voir de xqd kaart.

Pieter Wigman 15-02-2020

Heb bij Cameranu mijn tweede godox SK400 II aangeschaft. Ben heel tevreden over deze studio flitser. kan nu bijden flitsers bedienen vanaf mijn Godox Xpro (N) levering supper snel. 10 plus.

Mariusz 15-02-2020

Super winkel, beste prijzen! Echt snelle verzending via PostNL ... Ik zou Cameranu aanbevelen !!

Grenda 15-02-2020

Super blij met mijn aankoop een trouwalbum.
We zijn pas getrouwd en we zochten een album voor de foto's die gemaakt waren.
Camaranu.nl had mega mooie albums maar die wat wij hebben gekozen knalde er uit en de prijs is echt goed niet te duur gewoon goed.
Hadden de album op vrijdags besteld en op zaterdag al binnen super snelle en goede service dank je wel..xx..

roos 15-02-2020

Ik kies meestal voor Cameranu omdat de service top is. De medewerkers denken echt met je mee voor een oplossing, ook als het betekent dat ze dan minder verkopen. Maar zo houd je wel blije klanten! :)

Johnny Kalf 14-02-2020

De Keuze is Reuze de verpakking toppie en de levering als de windt super dus kan niet beter

Betty 14-02-2020

Camera nu is een super zaak waar ze echt verstand van de apparatuur hebben. De koffie/thee staat altijd klaar , waarbij je de gast vrijheid dus echt merkt. Wil je foto apparatuur aanschaffen zou ik zeker even naar Urk rijden en je laten voorlichten

Fotomansje 14-02-2020

De offline shop is een mooie winkel, waar je rustig alles kunt bekijken. Kom je er niet uit, er is altijd wel een hulpvaardige die je maar wat graag te woord wil staan. Goed advies zonder opdringerig te zijn. Online, alles onder handbereik, ruim assortiment, makkelijke site en bestellen gaat probleemloos.

Ritske 14-02-2020

Prima vestiging van Cameranu.nl in Urk. Voorheen had ik al eens wat besteld via Internet en deze artikelen werden uiteraard keurig bezorgd en verzorgd. Maar kort geleden ben ik naar de vestiging in Urk gegaan om daar een Nikon Coolpix 950 te zien.
Ben nog nooit eerder in die winkel geweest en het komt dan ook eerst een beetje vreemd over.
Bij binnenkomst via een zuil aanmelden voor b.v. verkoop. De medewerkers zitten achter een balie en de klanten staan voor de balie. Op zich heb ik na gewenning er geen moeite meer mee, maar misschien zou het voor de klant ook leuk zijn als hij of zij er ook op een kruk bij kan gaan zitten.

Ik ben na een tijdje na goed te zijn geïnformeerd te zijn met de Nikon naar huis, maar na enige dagen kwam ik er achter dat het toch niet mijn apparaat was, gezien ik een spiegelreflexcamera hiervoor had.
En dan is dit heel iets anders.
Maar geen probleem bij Cameranu.nl, want ik mocht het toestel komen omruilen. Dus voor de tweede keer er heen en heb na een zeer uitgebreid gesprek met de verkoper weer voor een spiegelreflexcamera gekozen met bijbehorende lens.

De verkoper nam alle moeite om je goed in te lichten van de mogelijkheden en mocht het voor de ander klanten wat langer gaan duren, dan kunnen die een bakje koffie nemen.

Kortom ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl en zal indien nodig ook zeker terug komen. Via internet of persoonlijk weer even naar de winkel te rijden.

Mijn complimenten.

Jafeth 14-02-2020

Cameranu is een hele fijne site en shop! De site zelf ziet er netjes en betrouwbaar uit. Ik heb ervoor gekozen om wat bij cameranu te bestellen omdat het veilig en vertrouwd uitzag. Ik heb al vaker dingen besteld bij cameranu en elke keer is het weer top geregeld! Complimenten Cameranu! Wat fijn was aan de site is dat je als er iemand online is er mee kan chatten via de site of via whatsapp. Ik heb aan een werknemer vragen kunnen stellen en daar kreeg ik vriendelijk en goed antwoord op. Bij alle spullen die ik bij cameranu heb besteld kwamen op tijd aan. Morgen in huis is ook echt morgen in huis. Ik denk dat ik 7 grote losse dingen heb gekocht bij cameranu en ben nog steeds enthousiast. Conclusie koop je spullen bij cameranu, betrouwbaar en veilig, op tijd levering. 1 woord = fantastisch!

frank 14-02-2020

Bij de aankoop van een verrekijker ben ik uitstekend en uitvoerig geadviseerd.

John Banken 14-02-2020

Een uitstekend service. Persoonlijk vind ik het best lastig om via de webshop een keuze te maken. Onlangs had ik enkele producten besteld maar kreeg achteraf toch twijfel. Vervolgens heb ik gebeld en werd ik uitstekend begeleid door een medewerker ( Gorden) en heeft hij mij een uitstekend advies gegeven. De levering was precies conform afspraak ( advies) na het testen van de door aangekochte goederen was ik zeer tevreden over de resultaat ( prestatie) van mijn aankoop.