Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Boris S 07-01-2019

Cameranu is een voorbeeld bedrijf. bijna alles is direct leverbaar, en wanneer je naar iets specifieks opzoek bent helpen ze graag door het contact van hun leveranciers.

Manu 06-01-2019

Ik vind CameraNu een top winkel. het is gewoon ontzettend leuk om er te shoppen! En je krijgt er bijna alles voor een eerlijke prijs, en supersnel thuis bezorgt.

Paul Ranzijn 06-01-2019

Eind 2018 heb ik een bezoek gebracht aan de winkel van CameraNU op Urk voor de aanschaf van mijn nieuwe systeemcamera (Fujifilm XT-3). Ik werd tijdens mijn bezoek uitermate vriendelijk geholpen en hield een goed gevoel over aan mijn aanschaf. Ik wilde mijn set uitbreiden met een goede zoomlens en besloot voor de gewilde Fujifilm XF 100-400mm te gaan. Helaas was de voorraad zeer beperkt (mede vanwege de interessante cashback-actie van Fujifilm). Via de overzichtelijke website liet ik me op de hoogte brengen door CameraNU wanneer de lens weer op voorraad zou zijn. Inmiddels ben ik een schitterende lens rijker! Het bestelproces verliep voorspoedig. Bedankt voor de accurate service (zeker een aanbeveling waard!)

Lisette Slijkerman 06-01-2019

Ik heb bij cameranu.nl een bestelling geplaatst. Zo geregeld en een super snelle levering!! (Om 17.00uur besteld, de volgende dag om 12.00uur in huis!) Heel blij mee!!

Joris 06-01-2019

In mijn zoektocht naar de ideale fototas voor mijn Nikon Coolpix P1000, heeft cameranu.nl mij prima geholpen. In de winkel kwam ik er niet goed uit, maar deze website laat je op een zeer overzichtelijke en duidelijke wijze zoeken. Daarnaast was de tas in vergelijking met de winkel een stuk goedkoper. Ook de levering was dik in orde; snel en verzorgd.
Cameranu.nl is dus een aanrader voor zij die zoeken en ook willen vinden!

Jade 06-01-2019

Cameranu is een overzichtelijke website. De kwaliteit is zeer goed, en de levering werd zorgvuldig afgeleverd.

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling bij cameranu

S.W. Bes 05-01-2019

Ben buitengewoon tevreden over de aflevering van de bestellingen die ik heb gedaan. Dat alles steeds binnen vier en twintig uur. Mede dank de bezorging door Postnl. Het ministatief en de camera bediening werken uitstekend.

Lars 05-01-2019

Fijne, overzichtelijke webwinkel. Mijn bestelling (een Yongnuo macro flitser) is snel en netjes afgeleverd.

D.J.Brinkman 04-01-2019

Omdat ik mijn negatieven heb gedigitaliseerd maar deze wel wil bewaren gezocht naar negatiefbladen wat lastig genoeg bleek maar gevonden bij cameranu.nl, vlotte levering en goed verpakt voor een mooie prijs.

Robert 04-01-2019

Zeer gebruiksvriendelijk site je hoeft eens een keer geen account aan te maken ! Snelle service, goede prijs
direct antwoord op een vraag via de mail. De volgende ochtend in huis
Top !!

Eric 04-01-2019

Per telefoon direct geholpen en perfecte antwoorden.
Bij wijze van spreken staat de postbode al voor de deur voordat de mail goed en wel de deur uit is.
Helemaal goed.

robert 04-01-2019

Dit is een aanpassing van mijn oordeel op donderdag 3 januari 2019
Hoi Cameranu-Team,
wij hebben inderdaad een lekker lang gesprek gehad waarmee we alle misverstanden uit de wereld hebben gehaald. Jouw voorstel om dadelijk een nieuw pakketje op te sturen - zelfs zonder dat het vorige reeds terug bij jullie was gedeponeerd door Post.nl, heb ik echt gewaardeerd. Vandaag is dit pakje trouwens perfect afgeleverd. Beter nog, beide pakjes - het niet-geleverde van gisteren en het nieuwe - zijn vandaag afgeleverd. Nogmaals bedankt . groeten. Rob
PS ik ga proberen om de score ook te veranderen. Ik wil deze van 1 naar 9 op 10

Tom 04-01-2019

Zonder overdrijven de beste online winkel tot op heden. Snel, accuraat en zeer vriendelijke mensen met verstand van zaken wanneer je iemand aan de telefoon krijgt .Precies wat je wilt! Meer niet.

Harold 04-01-2019

professionele winkel die weet wat de klant wil. Heeft een luisterend oor. Heeft altijd weer een oplossing . Toppie ben zeer tevreden over cameranu.

Hans 04-01-2019

Gewoon prima verwerkte bestelling. Het juiste apparaat op de juiste tijd op de juiste plaats. En tegen een prima prijs. Snel geïnstalleerd en aan de slag.

Sjoerd 04-01-2019

Prettige en vooral duidelijke webshop.
Tevens prijstechnisch zeer aantrekkelijk.
In de middag besteld en de volgende dag in huis. Ik ben in ieder geval tevreden n.a.v. mijn eerste bestellong

Idus 04-01-2019

Ondanks drukke periode hadden ze het product in voorraad en is het pakket heel snel en op tijd geleverd

Fred.M 04-01-2019

de helpdesk: geen moeite is ze te veel. Een klacht? Meteen in behandeling. Een domme vraag bestaat niet. (zelfs die van mij niet). Helpen je met een keuze maken.
Als je een artikel besteld, komt er snel informatie over de status. Levering perfect, en op tijd, goede levering, spullen goed verpakt. Betere onlinewinkel ergens?? lijkt me sterk, dit gaat altijd snel en goed en vriendelijk. service super.

Jeroen 04-01-2019

Ik bestel hier al mijn video apparatuur en accessoires, en ben altijd erg tevreden. Met name de prijs, chat service en de levertijd. Voorbeeld: wilde een cameratas bestellen, maar kon niet zien wat het verschil was tussen twee soorten. De chat medewerker heeft dit voor mij uitgezocht en mij geholpen met mijn keuze. Bedankt!

Samantha 04-01-2019

De service is gewoon weg super. Doordat er een misverstand ontstond bij een artikel, heb ik deze helaas moeten ruilen en daarna alsnog moeten terug sturen. Er was niets mis met het artikel, alleen was de beschrijving misschien niet heel duidelijk voor iemand die er niet veel verstand van heeft. (Het was een cadeau voor een camera liefhebber). De beschrijving is direct aangepast. Binnen 2 dagen kon ik het artikel terug sturen, en had ik direct het nieuwe artikel alweer in huis. Super snel dus. Ook de communicatie per mail en telefoon verliep heel snel en soepel. Mijn complimenten hiervoor.

LB 04-01-2019

Ik heb mijn actioncam bij cameranu.nl besteld omdat de site met kop en schouders uitsteekt boven heel veel andere sites. De vlotte levering, de goede verpakking, en de beloofde extra's waren voor mij een feestje!

Hulsmans Bart 04-01-2019

Dankzij de goede feedback die ik ontvang bij cameranu.nl ben ik gerust om hier online te shoppen.
Onlangs een opzetflitser laten bestellen door de kinderen als verjaardagscadeau maar zat nog met enkele vragen waar ik een volwaardig antwoord op kreeg.
Net na het nieuwe jaar iets bijbesteld voor de flitser en na 2 dagen bracht Post.Nl het gratis aan de deur.
Ook de vaste chauffeur van Post.Nl dat onze straat aan doet brengt zeer goede service.
cameranu.nl is niet de enige winkel waar men online kan shoppen maar ik ben zeer tevreden met de service, ook de website is aangenaam om te bekijken.

ko 04-01-2019

bij persoonlijk bezoek is tijd geen issu. Een mogelijke keuze word niet aangepraat, maar in overleg worden varianten bekeken en laten ze aan jou de keuze. bij de keuze word tevens maximaal getracht om ook de benodigde adapters in werking te krijgen, dan wel hoe te monteren. Bij constateren van een onjuistheid, ondanks vermeld zijn, dan passen ze dit toch aan op de website om toekomstige klanten niet voor een voldongen feit te laten staan.

Twan 04-01-2019

een duidelijke en zeer goede website , een uitstekend aanbod en prima prijs en natuurlijk service!

Theo 03-01-2019

Super prijzen en een zeer goede service
Perfecte combinatie voor een succesvolle aankoop

Richard 03-01-2019

Op kerstmis besloot ik een filmscanner te bestellen. Na het lezen van reviews over deze en vergelijkbare sites op Kieskeurig besloot ik dat bij Cameranu te doen. Op vergelijkingssites hoorde cameranu ook bij de aanbieders met de voordeligste prijzen.
De scanner zou op donderdag geleverd worden. Ja, net na de kerst zeker... Ja hoor! er werd gewoon geleverd ondanks de drukke feestdagen. Mails worden netjes beantwoord en bij onduidelijkheid over track&trace info werd er direct naar een oplossing gezocht.
Helemaal tevreden. De site is overzichtelijk en de zoekfunctie werkt naar behoren (dat wil nog wel eens anders zijn). De actie om bij afrekenen 1 Euro te doneren voor een goed doel is erg sympathiek.
Eén heel klein puntje: je ziet combinatie aanbiedingen (soms?) pas als je na vinden van je spullen naar de winkelmand gaat, en niet bij de zoekresultaten.
Al met al: bijzonder tevreden!

Eelco 03-01-2019

Na een eerste mislukte poging om een tweedehands camera te kopen nu heel voortvarend geholpen. De camera bekeken en gekocht bij Cameratools in Apeldoorn. Mooie winkel en goed geholpen. Eén dingetje was toch een beetje jammer; Na de eerste mislukte poging kreeg ik ter compensatie een cadeaubon. Heel attent. Deze bon kon ik echter niet inleveren bij Cameratools. Ik ben toch blij met Cameranu.nl en mijn nieuwe aanwinst!
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-01-2019

Hoi Eelco,

Fijn dat we je na de mislukte poging alsnog hebben kunnen helpen. Goed te horen dat je tevreden bent, ook over de afhandeling in de winkel in Apeldoorn. Dat je daar de cadeaubon niet kon gebruiken berust op een misverstand, en dat maken we graag alsnog voor je in orde. We nemen hiervoor contact met je op.

Rob 03-01-2019

Heb een Canon lensdop besteld voor slechts €6,- inclusief verzenden. Dit is mijn 3e (en goedkoopste) bestelling bij CameraNu.nl. Heb wel al 4 pakketjes mogen ontvangen vanwege de service. Echt ongelooflijk goed:

1e bestelling bestond uit 2 artikelen die gemakkelijk door de brievenbus konden, echter samen in 1 envelop zorgde voor een beschadiging. Dit heeft de winkel erg netjes opgelost door het beschadigde artikel per pakketpost nogmaals te verzenden. Ik hoefde er maar 1 dag langer op te wachten.
2e bestelling was rond 6 december, waarvoor er een aardigheidje toegevoegd was aan mijn bestelling. Super leuk!
3e bestelling de lensdop van €6,-. Past eenvoudig door de brievenbus. CameraNu.nl kiest voor veiligheid en laat mij tekenen voor ontvangst. Vanwege de manier van verzenden twijfelde ik over de echtheid van het product, maar direct bij openen was al duidelijk dat het goed is. Een originele Canon lensdop waarvan de verzendkosten naar mijn idee hoger zijn dan wat ik betaald heb voor enkel het product.

Ik kijk voortaan als eerst bij deze winkel.

Robert Doeleman 03-01-2019

Super hulpzaam personeel met aandacht voor klant, product en ook natuurlijk een beetje verkoop. Ruilen of inleveren van occasionspullen gaat probleemloos.

Bij kritische blik kan een objectief geruild worden en zo is iedereen blij. Geen vragen maar gewoon service. Dat is bij andere winkels weleens anders.

Kortom. Goed service. Goede prijs. Goede mensen.

Monique 03-01-2019

Pictar is een geweldige vondst! Wat een uitvinding. Je stopt je mobiele telefoon in jouw Pictar en je kunt foto’s (en video’s) maken alsof het bijna een spiegelreflex is. Zoveel mogelijkheden (macro, manual, automatisch, sport, belichting, iso waarde etc) en het is super handzaam (incl tasje, bandje voor om je pols of nek).
Super blij hiermee.
Camera.nu biedt een snelle en persoonlijke service.

robert 03-01-2019

Dit is de eerste keer dat ik dit mee maak maar toch : dit is een zeer zware bevalling.
Op 24 december een bestelling gedaan met de uitdrukkelijke vermelding om op 2 januari te leveren. Geen probleem. Nog even gecheckt op 31 december, en ja, pakketje wordt op 2 januari geleverd. 2 januari geen mail met traceerinfo en/of factuur. Dus geen levering. Even bellen met de helpdesk: ja , er is wat mis gelopen. Levering die dag zelf was absoluut niet mogelijk en indien een andere dag niet paste, kon ik de bestelling maar annuleren. Nou, leuk antwoord. Dus ander adres en levering op 3 januari. Inderdaad, post.nl was onderweg. Alleen had de koerier een ander adres an wat op de plakbon stond. (Minimaal verschil: er stond namelijk een 2/A i.p.v. 2 als huisnummer). De koerier heeft spijtig genoeg ook geen moeite gedaan om toch even aan te bellen bij nr 2 of nr 4, noch de moeite gedaan om te bellen. Dus …. pakketje terug naar afzender, Cameranu. Toen ik dit opmerkte op website van post.nl, belde ik naar de Helpdesk om dit te melden. Nou, na controle van Cameranu is er een fout gebeurd bij post.nl. Ok, goed, hoe gaan we nu verder , was mijn vraag. Nou, wij wachten tot post.nl het pakketje terug binnen brengt en dan … sturen wij het terug op. Wanneer kan dat ? Dat hangt natuurlijk af wanneer post.nl het pakketje bij ons , Cameranu.nl, afzet. (God weet wanneer dit is ….. ?) . Een alternatieve klantendienst zou ook kunnen geweest zijn : geen probleem, wij maken dadelijk een gelijkaardig pakketje klaar en verzenden het vandaag nop opnieuw. Dan hebt jij morgen je pakketje en wij wachten wel wanneer het oorspronkelijke pakketje terug binnen komt. Spijtig …
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-01-2019

Beste Robert,

We hebben elkaar gelukkig ook al even telefonisch gesproken, en excuses aangeboden. Je hebt al meer dan 25 bestellingen bij ons gedaan, en deze keer leek totaal niet op de vorige bestellingen. Daarvoor onze excuses. We hebben elkaar over de bezorgdatum verkeerd begrepen, en we maken het alsnog zo snel mogelijk voor je in orde. We hopen dat we daarmee het vertrouwen weer hebben kunnen terugverdienen, en we zien je graag nog heel vaak terug in onze winkel.

Rob 04-01-2019

Hoi Cameranu-Team,
PS ik ga proberen om de score ook te veranderen. Ik wil deze van 1 naar 9 op 10 brengen

RPK 03-01-2019

Ik heb voor mijn Panasonic lumix fz82 een cameratas gekocht van caselogic (DCB-304). De tas werd keurig de volgende dag geleverd zonder verzendkosten en ook nog met een extra 15% korting op de aanschafprijs. Omdat je van tevoren toch twijfel hebt of je camera's in de tas past was het erg fijn dat Cameranu.nl een demonstratievideo heeft geplaatst bij het product. Dit gaf mij de doorslag om de tas via Cameranu.nl te kopen. Snelle service, lage prijzen en een duidelijke website. Ik ben zeer tevreden met Cameranu.nl.

Herman Chow Portraits 03-01-2019

user friendly website. The best part of your service is the "next-day" delivery.......it's always an advantage to receive the product the next day especially if we need it urgently.

Tohoewabohoe 03-01-2019

Heb bij CameraNu op 01 JAN 19 een draagbaar fotostudiootje besteld, kreeg het vanochtend geleverd naar België, daarvoor al: chapeau. En het product is super. Prijs was helemaal goed en levering naar België gratis - en via UPS. Goed begin van het jaar, waarvoor dank!

J.Frissen 03-01-2019

Alle keren dat we via internet besteld hebben , waren de apparaten compleet en direct bruikbaar. Levering is stipt, ook nu met drukke dagen .
Mensen zijn in winkel zelf behulpzaam en deskundig. Doe graag zaken met Cameranu.

Mark Huigen 03-01-2019

Supersnelle verzending, prima prijzen en goede service en advies op maat!

Toen mijn pakket dankzij de kerst drukte niet op tijd bezorgd kon worden door PostNL kreeg ik netjes een telefoontje om me in te lichten en de extra kosten voor weekendbezorging kreeg ik binnen no time weer op m'n rekening terug.

Alloo Jozef Johan 03-01-2019

Eerste maal deze winkel iets aangekocht , zeer tevreden , goed overzicht op de pagina's die je wilt bezoeken , zeer aantrekkelijke prijzen . Kortom zeer blij met mijn aankoop alsook met de leveringstijd. Zal zeker deze winkel aanbevelen aan mijn vrienden fotografen. Johan

P.Hofman 03-01-2019

Al mijn camera's en bijbehorende artikelen koop ik al sinds dat de winkel begon in het centrum van Urk. Ik woon niet in de buurt maar rijd altijd naar Urk om een artikel af te halen. Sinds ze verhuisd zijn naar het industrieterrein is daar een mooie nieuwe winkel gevestigd, met veel camera's en diverse accessoires. Er werken daar mensen met veel kennis van zaken, die je op een prettige manier helpen om een koop af te handelen. De service en de internetsite zijn van goede kwaliteit.

Hans 03-01-2019

De prijzen zijn goed en de afhandeling van mijn Epson Printer verliep vlot en zonder problemen.

Johan 03-01-2019

Altijd goede levering en op tijd.
Goed advies krijg je altijd. altijd ene oplossing

Gijs Schalij 03-01-2019

Al eerder had ik een sd card besteld hier, nu een compactcamera. Niet duur. Beide keren supersnel geleverd! Echt een fijneza zaak!

Kellie 03-01-2019

Super mooie camera gekocht binnen 1 dag had ik hem binnen en maakt super mooie foto's heel blij mee.

Alisa. 02-01-2019

Mijn eerste contact met CameraNU was via Whatsapp. Hier kreeg ik erg snel antwoord op verschillende vragen. Na dit goede contact heb ik besloten om hier een Canon 6D mark II open box te kopen. Dit is mijn eerste open box product. In een woord: fantastisch! De doos was onbeschadigd, de camera verpakt zoals nieuw. De adapters, snoeren ect. in plastic verpakt (zag er niet uit alsof het ooit open is geweest).
De camera zag er helemaal nieuw uit. Geen sporen op bijvoorbeeld het LCD scherm te zien.
Mijn ervaring was dus erg fijn bij CameraNU! Zeker een aanrader!

Hans 02-01-2019

Normaal gesproken prima shop. Al meerdere keren wat gekocht en zal dit ook blijven doen. Echter bij laatste aankoop niet volledig tevreden over artikel (Elinchrom reciever voor flash, Nikon) en niet tevreden over telefonisch hulp door medewerker. (Foutieve informatie). Later bij Fotoflits wel juiste info gekregen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 03-01-2019

Hoi Hans,

We ontvingen van jou een review waarin je aangeeft niet tevreden te zijn. Hoewel je aangeeft dat we normaal gesproken een prima shop zijn beoordeel je ons toch maar met een 6, vanwege je laatste ervaring. Dat vinden we uiteraard jammer om te horen.

Kan je aangeven wat er is gebeurd, zodat we in ieder geval wel de kans krijgen om van jouw ervaring te leren? Als je niet tevreden bent over een artikel kan het uiteraard gewoon retour, dus we horen graag als we daarin nog iets voor je kunnen doen.

We horen graag van je!

Leonie 02-01-2019

Ik ben erg tevreden over deze winkel. Ik heb al een aantal producten bij dit bedrijf gekocht. Alles wordt snel verzonden. De website is ook erg overzichtelijk.

Henk Roosing 02-01-2019

Vorige week deze L-bracket besteld voor mijn D500.
Op de site al gelezen dat hij niet op voorraad was maar ook nog netjes een msil gekregen. Binnen de kortste keren een mail dat hij over 2 dagen op voorraad kwam. Als laatste nog een mail dat hij uitgeleverd werd. De bracket kwam zelfs een dag eerder dan vermeld. Echt super geregeld dus.
De brackey past perfect op mijn D500 met meike batterijgrip. Een aanrader dus.

MAttJ 02-01-2019

Een snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. Meer kan men eigenlijk niet wensen. Zelfs tijdens de feestdagen is er een snelle levering geweest.

Marleen 02-01-2019

Ik ben erg tevreden over cameranu.nl
De lens die ik had besteld werd snel en ongeschonden geleverd. Een pluspunt vond ik ook dat je kunt kiezen voor levering in de avond.

Lotte 02-01-2019

Cameranu.nl heeft een zeer goed aanbod met verschillende prijsklasses. Oftewel: voor ieder wat wils. Ben je beginnende fotograaf? Dan zoek je goedkope producten uit. Ben je meer gevorderd? Dan kun je al gauw opzoek gaan naar de wat duurdere producten. Daarnaast hebben ze een erg snelle levering, zodat je de volgende dag meteen aan de slag kunt!

Wiersma 02-01-2019

Bij deze winkel gekomen door een familielid. Bij binnenkomst wordt je gelijk aardig begroet en laten ze je gang gaan. We hadden even goed rondgekeken naar het grote assortiment wat er aanwezig was. Nadat we een keuze hadden gemaakt werden we gelijk geholpen door een medewerker, die zelf ook erg enthousiast was over het product! Verschillende tips gekregen over het toestel maar ook over bewerkingsprogramma's. Erg tevreden zijn we naar buiten gelopen met een prachtige nieuwe camera.