Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hesomesha 22-11-2013

Lilian1993 22-11-2013

Snel en overzichtelijk

Snelle bezorging

Hebben bijna alles

alles is snel. Vooral als je iets nodig hebt op korte termijn is dit geweldig!

Monique52 22-11-2013

Makkelijk te navigeren site

Prima service met snelle verzending van bestelling

Groot assortiment

Zeker een aanbeveling waard.

Ik kon makkelijk mijn bestelling plaatsen en betalen. Na drie dagen had ik alles al weer in huis. Prima verzorgd. Zou zo weer iets hier bestellen.

Despereaux 22-11-2013

horen, zien en kopen! zo eenvoudig is het!

alles razend snel

Fred Sevenum 22-11-2013 Via de website gekocht

Goed toegankelijke website. Zit goed in elkaar

Komen hun afspraken perfect na !

De gezochte camera in de kleur rood was bijna nergens anders te bestellen. Hier hadden ze 'm in 4 kleuren op voorraad !

Betrouwbare zaak, goede service en uitgebreid assortiment. wat wil je nog meer?

Betrouwbare zaak, goede service en uitgebreid assortiment. wat wil je nog meer?

Eddie O. 22-11-2013 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke site

uitermate snelle bezorging

zeer groot

ruime keus uit div. artikelen

ben zeer tevreden over mijn bestelling van een canon lensdop ,waar ik bij verschillende winkels te horen kreeg dat daar moeilijk aan te komen was , en ook nog duur zou zijn ,zo'n 16 euro .Bij jullie was deze 9.95 ex. verzendkosten. Klasse

H.H. Rolefes 22-11-2013 Via de website gekocht

Alektubaba 22-11-2013 Via de website gekocht

Bij aankoop camera alles vlekkeloos geregeld. Duidelijke website, snelle levering, goed verpakt. Handig zijn de combi-aanbiedingen b.v. de combinatie camera met flash kaart en/of tas.

Lylet 22-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Goede site, makkelijk te bestellen en snelle bezorging

Prima voorlichting en service in het filiaal

Prima assortiment

Prima filiaal

Ferdie SNL 22-11-2013

Snelle en overzichtelijke website. Vlotte afhandeling, en ook zeer snelle opvolging van voorafbetaling.

Goede informatie over de verzending van de bestelling

Duidelijk en overzichtelijk, met suggesties voor accessoires.

Gewoon snel en correct.

Arie Majoor 22-11-2013

Bestellen en de volgende dag wordt het bestelde bezorgd.Prima !!!!

Groot assortiment, zeker omdat ik met Sony apparatuur fotografeer.

Doe ik al :-)

Prima winkel, Ik heb reeds een aantal keer besteld en alles werd de volgende dag bezorgd. Wordt keurig gemeld via mail dat het verstuurd is. Ben zeer tevreden. Ik heb bij andere winkels wel eens heel andere ervaringen gehad.

Mijn naam hoeft niet op de site 22-11-2013 Via de website gekocht

Ruim assortiment, duidelijke website, keurige en snelle verzending. Heel blij mee!

jann47 21-11-2013

De goede, interessante informatie over de artikelen staat op de site, dat is niet onbelangrijk!!

Bestelprocedure verliep vlekkeloos, het beloofde werd nagekomen

Lijkt goed, al kan ik dat misschien niet helemaal beoordelen. Nieuwe bestelingen in de toekomst zullen dit moeten bevestigen

Ik ben niet zo van het aanbevelen, maar als ik dat wel zou zijn zou ik het zeker doen.

Maarten11S 21-11-2013

Vlinderkieker 21-11-2013 Via de website gekocht

Groot probleem om een goed snoertje bij mijn Olympus OM-D E-5 te vinden voor besturing via smartphone. Eén telefoontje met R. en het probleem was opgelost. Betaald via iDEAL en morgen in huis.

Ondanks fouten van M. hebben ze (gratis) geprobeerd mijn probleem met de klem op de statiefpoot te verhelpen. Helaas is dat niet gelukt. Gelukkig betrof het een eenpootstatief!

Ik koop mijn toebehoren overal, maar nergens ontmoet ik zulke vriendelijke en hulpvaardige mensen.

Hans&Jolanda 21-11-2013

Duidelijke website en je wordt uitstekend, via emails, op de hoogte gehouden omtrent de status van de bestelling.

Goede ervaring gehad met het oplossen van een defect aan een camera, dat keurig via garantie van de fabrikant is afgehandeld.

Heb in de afgelopen vijf jaar verschillende fotocamera's en toebehoren in verschillende prijsklassen aangeschaft en ben zeer tevreden over het assortiment en de zeer concurrerende prijzen.

HK_2 21-11-2013

Camera en lenzen van mijn keuze bij 1 leverancier te bestellen.

Nadat bij aankomst pakket 1 van de bestelde lenzen kapot was, dit direct via mail gemeld. Daarna nagenoeg direct antwoord hoe een en ander af te handele. Binnen 1 week nieuwe lens binnen.

Voor wat mij betreft was alles op voorraad en direct leverbaar.

Snelle levering, adequate service.

Eerder al een camera gekocht bij cameraNU.nl. Dit verliep toen ook vlekkeloos. Nu met klacht adequate afhandeling.

Jansje25 21-11-2013

Duidelijke site, bestellen verliep vlot.

Kreeg netjes een mail dat er vertraging was in de levertijd. Bleek maar 1 dag later te zijn.

ruim assortiment voor mijn gebruik. Voor de professionele fotograaf kan ik het niet beoordelen

zie boven

H.J. van der Meer 21-11-2013 In de winkel gekocht
Urk

Nette winkel, goede service. In een woord Top!

GoPro fan 21-11-2013

Leenb te u 21-11-2013

Schoolvoorbeeld van hoe het ook kan.

Een item ging retour omdat ik er niet mee overweg kon dit ging super !

Een ervaring!

Altijd promoot ik dit naar collega's

Altijd buite gewone service

sjopun 20-11-2013

Handige overzichtelijke website.

Na een telefonische vraag over de cash back actie van Canon over afgeplakte barcode sticker kwam er ongevraagd nog een e-mail met een uitleg hoe te handelen met telefoonnummers en linkjes.

Behulpzaam en goede service.
Blijkbaar doen ze niet aan "grijze" import, tenminste de Canon 6D niet. (De cash back actie gold bijvoorbeeld niet bij een andere grote winkel.)

MartF 20-11-2013 Via de website gekocht

Prettige website. Makkelijk dingen te vinden.

Ik kreeg zelfs bericht dat er een storing was bij Post NL en dat mijn zending vertraagd was. Prima service

Wat is zoek is meestal aanwezig.

Ik heb ervaring met diverse soorten fotowebwinkels maar camera.nu heeft sterk mijn voorkeur.

NiceWatches.nl 20-11-2013 Via de website gekocht

Goeie duidelijke site

Duidelijke site met goede prijs/ kwaliteit

van Gilst 20-11-2013

Prima, snel, vrij gemakkelijk, altijd op tijd.

Jan Pel 20-11-2013 Via de website gekocht

Kon het artikel snel vinden en bestellen

Mijn vraag werd snel en volledig beantwoord via de telefoon. Binnen 3 keer overgaan opgenomen door medewerkster en oplossing gegeven.

Voor mij prima assortiment. Ik was op zoek naar Sony compact camera en gevonden.

Bestellingsgemak, duidelijk, terugkoppeling via mail uitstekend. Men doet wat beloofd wordt. En bestelling de volgende dag in huis.

Eenvoudig, duidelijk, duidelijke communicatie, bellofd wat men toezegd

ToonJR 20-11-2013

Ik vond het een prettige manier van bestellen bij cameranu.nl erg eenvoudig en duidelijk.

je word netjes op de hoogte gesteld van hoe het er voor staat met je pakketje,bv of het vertraging heeft bij post NL .

een erg breed assortiment

Gewoon prettig en betrouwbaar bij cameranu.nl ,geeft een vertrouwd gevoel.

Prettige manier van bestellen, je krijgt netjes bevestegingen hoe het er voor staat met je bestelling, en snelle levering als er geen vertraging is bij post nl.

hallo2014 20-11-2013

heldere website

idd 's avonds besteld volgende dag in huis.. super

Mirka Koot 20-11-2013 Via de website gekocht

CameraNU.nl is makkelijk te bereiken via de mail. Wanneer ik een vraag heb, zoals laatst over een nieuwe camera en hierbij mijn wensen vermeld. Dan krijg ik dezelfde dag gelijk het advies met onderbouwing in de mail beantwoord.

Ik had advies gevraagd over een softbox die op mijn flitser zou passen, hierna een bestelling geplaatst. Helaas paste de softbox helemaal niet, na een mailtje kreeg ik gelijk antwoord. Het klopte dat het niet paste, ik kon het via een antwoordnummer retour sturen, binnen 3 dagen had ik ook gelijk mijn geld terug.

In de winkel zelf vond ik het jammer dat er weinig stond uitgestald, ik had de winkel veel groter voorgesteld. Echter de webshop heeft werkelijk waar bijna alles. En anders kan je dus altijd even bellen of mailen, de service en snelheid van reageren is perfect te noemen.

CameraNU is mij ook door verschillende mensen aangeraden. Gezien het snelle reageren en de service adviseer ik ook altijd mensen om fotografiespullen bij cameraNu te halen, en bij vragen over spullen even te mailen. Je krijgt altijd en snel antwoord.

Voor mijn vragen over spullen mail ik geregeld even naar cameraNU. Op internet zelf zie je soms door alle forums door de bomen het bos niet meer. En je krijgt snel en duidelijk antwoord. Spullen die ik bestel komen goed verpakt aan en snel. Toen ik wat besteld had, wat niet bleek te passen op mijn flitser kon ik het zonder problemen via een antwoordnummer terugsturen en mijn geld kreeg ik heel snel terug. Degelijk en helder advies, passend bij de vragen die vanuit mij komen. Het advies is aangepast op de kennis die bij de klant aanwezig is.

Jacqueline48 20-11-2013

alles makkelijk te vinden

goede telefonische hulp

brede sortering

snelle service en bezorging

een camera besteld voor het afscheid van een collega, deze was snel op de site te vinden en na een vraag, die goed beantwoord is supersnel in huis met als extra cadeau nog een waardebon van 50 euro ook, om op de site te besteden. Dat was nog eens een verrassing!

frans derks 20-11-2013 Via de website gekocht

alles via de website gedaan; no problems

snelle levering; goede info via mail over stand van zaken aflevering

als iemand mij daarnaar vraagt, zal ik eerlijk antwoorden dat CaneraNu mij een goed product tegen een scherpe prijs op een goede en snelle manier in huis heeft bezorgd.

Robert Stoesser 19-11-2013 In de winkel gekocht
urk

super snel geholpen

perfect aankoopadvies. geen commercieel praatje om je alleen maar geld uit je zak te kloppen. we gingen met een prachtig nieuw fototoestel naar huis en wisten gelijk ook een heleboel gebruikersfuncties

zoveel foto-apparatuur heb ik nog nooit bij elkaar gezien

Dit is echt een aanrader. en klik niet alleen op de website maar ga is kijken.

Ik was al bekend met cameranu. Heb 3 jaar geleden ook al een camera daar gekocht. Maar wilde nu een kwaliteitsstapje hoger gaan. Ik had al op de website rond gesnuffeld en een idee voor een camera. In de winkel vertelde ik wat ik met de camera wilde doen. Een raar verhaal eigenlijk.... de kerstman fotograferen. De verkoper gaf ons een zeer goed advies voor de camera en alle toebehoren. we gingen zeer tevreden naar huis. Nu een paar weken later zitten we bij hun op de abc-fotocursus. zeeeeeeer aan te bevelen. je steekt er heel wat van op.

b_gerritsen 19-11-2013 Via de website gekocht

6,5

Bestelproces kan eenvoudiger. Ik vind de website persoonlijk een beetje onoverzichtelijk

Aantal Apple producten tijdelijk uitverkocht

Had goede verhalen over CameraNu gehoord en wilde hier een Ipad Air 32GB bestellen, helaas was deze uitverkocht/niet leverbaar

Officiele reactie van CameraNU.nl 20-11-2013

Geachte B-Gerritsen,

Hartelijk dank voor uw review. Apple iPad Air is een nieuw artikel, welke net op de markt is en zeer slecht leverbaar. iPad is nergens voorradig. Als u op onze website aanvinkt, ontvangt u bericht zodra deze weer voorradig is.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

mhvangiffen 19-11-2013 Via de website gekocht

Al veel en kostbare foto apparatuur bij cameranu.nl gekocht en ze hebben me nog nooit teleurgesteld .
Je wordt er zeer kundig geholpen. Super.

Marthove 19-11-2013

Duidelijke site, goede prijzen, makkelijk bestellen

Laat in de middag besteld, volgende dag in huis.
Ook ervaring in het verleden met artikel dat niet naar het zin was: probleemloos geregeld.

prima

Uitstekende webwinkel

Roel Lemstra 19-11-2013 Via de website gekocht

Invullen, betalen en de dag erna heb je het product in huis.

Keurig verpakt afgeleverd.

Meer heb je niet nodig.

Alleen maar goede ervaringen met deze winkel.

De aangekochte lens is niet direct een prime lens, zoals m'n andere lenzen, maar doet exact wat men beloofd. Heb deze nu een paar maal gebruikt en ben volledig tevreden. Een echte aanrader.

Agnes65 19-11-2013

had het product per se de volgende dag nodig. Na één telefoontje kreeg ik de bevestiging dat het op voorraad was en die dag nog de deur uitging. Het was er de volgende dag.

RobZelf 19-11-2013

Het zoeken naar producten en de achterliggende informatie raadplegen is erg handig.

Snelle en vriendelijke reactie bij elke email-vraag (over acties, verzending enz enz)

Uitstekend. Veel alternatieve producten en heele rg breed gesorteerd.

Ik weet niet of de prijzen super zijn maar de betrouwbaarheid en degelijkheid van afhandeling wekken voldoende vertrouwen om weer eens te bestellen.

Als ik een advies mag geven (en ik weet dat het veel, heel veel werk betekent) zorg voor gemakkelijke toegang tot onafhankelijke beoordelingen van de producten. Jullie gebruiken vooral prodcut informatie van de leverancier - dus is alles geweldig natuurlijk. Er zijn talloze plaatsen waar zeer uitgebreide beoordelingen worden weergegeven. Een link ernaartoe zou verrijkend zijn.

jeroenajax 19-11-2013

makkelijk goede informatie

prima

zeer ruim assortiment en voordeelacties

prima aankoop en betrouwbaar

5b5 19-11-2013 Via de website gekocht

Even bellen met de vraag of bestelling nog dezelfde dag verzonden kon worden. We worden telefonisch vriendelijk te woord gestaan, erg prettig na een vervelende ervaring bij Redcoon.

Levering is verzonden na enkele uren bestelling.

Klantvriendelijk en stuurt bestelling direct op van artikelen die in voorraad zijn.

Wij hebben vaker bestellingen gedaan bij CameraNU. We hebben nog nooit defecte apparaten gehad, after sales kunnen we dus niet beoordelen.

jacobaj 19-11-2013

snel en betrouwbaar

goed

jan schreurs 19-11-2013

online ruim assortiment fotoboeken, die niet in boekhandel voorradig zijn. site werkt snel en goed.

conform beloofde: om 2100 uur besteld, volgende ochtend 10 uur in huis.

ruim assortiment

niets mis mee!

Patrijske 19-11-2013

Overzichtelijke website met een makkelijk bestelproces. En wat voor mij het belangrijkste is s'avonds besteld de volgende dag in huis!!

De beloofde service wordt volledig nagekomen.

Ik zoek zelf erg gericht en CameraNU.nl was voor mij de goedkoopste en snelste.

japiofoto 18-11-2013

nav. retourneren aankoop systeemcamera ivm. andere keuze kamera, via de mail direct en plezierige, informatieve respons van CameraNu. No problem.

Bijna alles op voorraad, alleen sommige onderdelen alleen als demo, zodat dit nabesteld moest worden.

Buiten de "drukke" dagen om Alle tijd, ruimte en aandacht voor de potentiële klant. Op andere dagen even een volgnummertje nemen. Overigens ook niets mis mee, kun je even lekker rondkijken met een bakje koffie.

Een hele rit vanuit Oost-Groningen, maar de moeite waard. Bakje koffie, lekker rondneuzen, een praatje met andere fotoliefhebbers/sters. Hier heb je tussen het hedendaagse digitale nog het ouderwetse klantengevoel. Er wordt niet geprobeerd je een kamera te verkopen maar je van een goed advies te voorzien. Dat de eerste kamera en ik het in de praktijk niet met elkaar konden vinden doet daar niets aan af. Met m'n 2e keuze (ja, gezellig weer naar Urk!) ben ik nu zeer tevreden. Kom in het begin van de week, dan is er alle tijd voor je.

sndfilms 18-11-2013

Ze doen wat ze beloven: overdag besteld, en volgende morgen met TNT bezorgd. Prima dus!

Wouters i 18-11-2013

Duidelijke site

Onderdeel kwam kapot aan kreeg gelijk een ander exemplaar opgestuurd

Prima winkel goede keuze en goede service

Bart Roelands 18-11-2013 Via de website gekocht

Zeer eenvoudig bestelproces.

Op mijn vraag vrijwel direct een antwoord gekregen.

Voldoende keuze voor iedereen.

Scherp geprijsd en de volgende dag geleverd. Prima service, zou deze winkel zeker aanraden aan anderen.

Ik vond het bestelproces eenvoudig, prijs was scherp en het product netjes op tijd verzonden.

K. Bakx 18-11-2013

Als je weet wat je zoekt, kun je prima vinden wat je zoekt. Als je niet precies weet wat je zoekt, dan is het (net als bij andere webshops) wat moeilijk om 'advies' te krijgen. Er zijn productreviews, maar je kunt je afvragen hoe objectief die zijn. Natuurlijk kun je ze ook bellen of langsgaan in Urk.

Er werd op tijd geleverd. Toch is het raar dat er anno 2013 niet op maandag wordt geleverd als je in het weekend besteld. Maar dat ligt misschien vooral aan de koerier PostNL.

Het assortiment is ruim, vergelijkbaar met de andere grote fotografie-webshops.

Ruim assortiment, scherp geprijsd, gratis verzending boven €100, snelle levering.

Als je weet wat je zoekt, dan kun je prima vinden wat je zoekt. CamerNu heeft is ruim gesorteerd, scherp geprijsd, gratis verzending boven €100 en de levering is snel.

Gerardo_53 17-11-2013

Doordat technische gegevens zijn beschikbaar. Daardoor is het makkelijk te bepalen of dat is wat ik wil en bij mijn camera past,

Uigebreid assortiment in allerlei prijs klassen

Zou ik zeker aanbevelen.
- Was goedkoper as BOL
- Voldoende informatie.
- zeer groot assortiment met allerlei accessoires

Lijkt het goed te gaan doen. Hen dit nu enkele dagen in huis en de eerste experimenten (foto's) zien er goed uit.

henklogeerbed 17-11-2013

Makkelijke keuze uit een ruim assortiment

Snelle afhandeling bestelling

Assortiment is ruim voldoende