Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul Stöver 19-01-2014 Via de website gekocht

overzichtelijk assortiment en goed benaderbaar. Er worden goede alternatieven en accessoires aangeboden.

de optie om via PostNl aangetekend je zending te ontvangen zou ik schrappen. Hier kan cameranu niets aan doen, maar dienstverlening van PostNl is ernstig onder de maat. Je verheugd je op alles wat van cameranu komt,maar plezier wordt door PostNl teniet gedaan.

voor aanschaf uitgebreid geörienteerd en andere websites bekeken. Bij Cameranu meest complete en heldere aanbod met de mogelijkheid om te vergelijken

zeker cameranu raadplegen, voordat je tot aanschaf overgaat. Geen mooie voorstelling van zaken, maar objectieve heldere informatie.

yakketoetel 19-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site.

Snelle levering.

Bewust op zoek naar een artikel. Hier laagst geprijsd.

Behoefte geen toelichting.

Bestelling eenvoudig geplaatst, bevestiging en status via e-mails. Snelle levering, goed verpakt en scherp geprijsd. Zeer tevreden.

Lowie60 18-01-2014

Helder en overzichtelijk

Bestelde artikel was tijdelijk uitverkocht, maar moest er zelf voor bellen naar de status. Wel gelijk goede actie ondernomen door de medewerkster en artikel werd direct afgestuurd.

Zeer uitgebreid

Ietjee 18-01-2014

Webwinkel zeer duidelijk, vergelijkingen makkelijk te maken. Gunstige prijzen. Ophalen in de winkel mogelijk. Winkel goed bereikbaar, alle camera's, lenzen etc. te bekijken en zelfs te proberen.

Uitstekende service, geduldige uitleg op maat, er wordt niets 'aangesmeerd'. Snelle levertijden, ophalen id winkel mogelijk. Zelf geen een ervaring met evt. retour.

Zeer uitgebreid assortiment voor beginner, (gevorderde) hobbyist en professional. Zeer gunstige prijzen t.o. concurrenten, maar geen vermelding van laagste prijs garantie.

Vanwege bovengenoemde argumenten beveel ik deze winkel én webwinkel al enige tijd aan.

Al enkele jaren een aanrader voor ieder die iets zoekt op gebied van fotografie en/of verrekijkers etc.

Jerrold 18-01-2014 Via de website gekocht

Was op zoek naar een m42 naar e-mount lens adapter, na het invoeren van m42 en e-mount in de zoekbalk kwam ik direct op het juiste product uit.

Snelle afhandeling, voor 22.00 besteld en de volgende dag in huis!

Geef ik nog geen tien omdat ik niet bekend ben met het gehele assortiment van Cameranu, echter was het aanbod, van het product waar ik naar op zoek was, in orde.

Makkelijke site om doorheen te navigeren, zoals eerder aangegeven was ik op zoek naar een M42 naar E-Mount adapter, deze had ik binnen enkele minuten gevonden en de volgende dag direct binnen. Puike snelle service.

G. Groot 18-01-2014 In de winkel gekocht
Urk

Voldoende producten om te zien en te testen. Ook hulp en uitleg van personeel.

zie boven. Gewoon goed.

Voldoende producten te zien en te testen.

Ben vooral heel tevreden, dat ik langs kwam met het idee om een systeemcamera te kopen, had al 2 keuzes, maar tijdens het gesprek met iemand van camera.nu werd ik op andere gedachten gebracht. Niet om iets anders of duurder te kopen, maar omdat mijn reden en voorkeur naar een ander product wezen en hij het z'n plicht vond om mij hierop te wijzen. Zonder aandringen liet men mij nadenken en zelf beslissen. Kortom, niet pushen om mij in ieder geval iets te laten kopen. Had ook weg kunnen gaan zonder aankoop. Dat gevoel van werken spreekt mij aan.

Anneklik 18-01-2014

Snelle levering en goed verpakt!

Er is echt heel veel keuze.

Ik heb deze webshop ervaren als heel goed, zou het dus zeker aanbevelen.

adejuitd 18-01-2014 Via de website gekocht

Vanuit mijn luie stoel bestellen en laten bezorgen op mijn werkadres, ideaal.

Zeer snelle, nette levering. Goed verpakt, geen beschadigde verpakking. Geen 10 omdat ik niet kan beoordelen hoe de service is bij evt beschadigd of defect apparaat.

Heel veel keuze voor een goeie prijs!

Vond hier het toestal wat ik zocht voor bijna de beste prijs. De goede beoordelingen trokken me over de streep en de goede beoordelingen zijn wat mij betreft terecht!

Wembly 18-01-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk en snel te bestellen.

Indien op voorraad alles supersnel in huis.

Van de artikelen die ik nodig had was het assortiment prima.

Voordeliger als die lokale fotoshops en je hoeft er niet meer voor op pad.

I. Leijen 18-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website en bij vragen mailen of bellen en je krijgt direct antwoord.

Mijn bestelling moest naar Spanje verzonden worden. Toen UPS er een potje van maakte,
Heeft CameraNu actie ondernomen en is het pakketje toch op tijd aangekomen.

Wat ik nodig heb is er.

Ook gezien eerdere ervaringen een prima bedrijf om klant bij te zijn.

monique 37 18-01-2014

De website is heel duidelijk kunt alles goed vinden.
De produkten zijn duidelijk je weet wat je koopt.

Het personeel neemt de tijd voor je. Ze leggen alles duidelijk uit. En zorgen er voor dat je met het goede materiaal naar huis gaat. En je betaald ook nog niet te veel. Heerlijk
Ik ben blij dat hier naar toe ben gegaan en ik kom zeker terug.

Je kunt er echt van alles kopen. En niet duur.
En als je iets niet kunt vinden, het personeel hebt u graag.

Het is een super winkel, een leuke winkel ook als je nog geen verstand hebt van fotografie en je moet alles nog leren Het personeel wil je alles uitleggen.
Ik ben heel blij dat ik hier naar toe ben gegaan, ondanks dat ik een heel eind moet rijden.

Ik heb nu sinds een paar weken een Nikon D7000 en ik ben er zeer tevreden over. Het is vrij gemakkelijk camera. Je kunt je hem gemakkelijk gebruiken voor je kinderen en de camera is snel voor b.v. dieren of sport. Maar ook voor portret eigenlijk teveel om op te noemen. Ook voor een instapper is het een super camera.

Gerard uit Leiden 18-01-2014

Snel bereikbare en overzichtelijke site

Na de bestelling krijg je snel een reactie

Veel voor Micro 4/3 in assortiment

Waarom verder zoeken

Het is fijn om, juist bij een online winkel, te merken dat je klant bent

D. Dos Reis Miranda 18-01-2014 In de winkel gekocht
Urk

Prima, maar niet heel duidelijk bedieningsorganisatie

Vriendelijk, efficiënt, deskundig

Ik heb echt alles kunnen vinden

Zeer zeker

Peter Bakker 1857 18-01-2014

snel en eenvoudig kunnen bestellen overzichtelijk.
Ik ben geen computer virtuoos maar dit was OK

Geweldig klant vriendelijk ,meteen actie ondernomen bij een kapotte adapter binnen 24 uur nieuwe adapter in huis zonder verdere kosten. zij beloven wat ze doen, snelle actie

duidelijk en overzichtelijk

komt door de vriendelijke klanten service

Een zeer klantvriendelijk bedrijf die nog weet en realiseert dat klant koning is. vriendelijk en behulpzaam personeel.

Frans de Bie 17-01-2014

Geen enkel probleem om dat wat je zoekt te vinden. Een uitstekende zoekfunctie. Bovendien soms leuke alternatieven voor kostbare accessoires

Goede handleiding ivm retourzendingen. Jammer dat de retourzending niet kosteloos kan.

Groot en t.o.v. andere bedrijven concurrerend

Neem bestellen bij CameraNu serieus in overweging.

Tweede keer dat ik bij CameraNu bestelde. Zeer goede ervaringen op het terrein van webshop, service en levering.

H Hoekman 17-01-2014 In de winkel gekocht

duidelijk en overzichtelijk

persoonlijk werd er tijd voor me genomen, er werd ook goed geluisterd.

veel keuze

bij iedereen ga er altijd met een goed gevoel weer weg

zie bovenstaande

naam2015 17-01-2014

redelijke zoekfunctie, werkt niet altijd goed, product wel aanwezig, maar niet via zoekfunctie

snelle levering

prima in orde

Thea_ODB 17-01-2014

Als ik kwaliteits-fotospullen nodig heb, ga ik altijd naar deze winkel. Ik vind het een fijne winkel, overzichtelijk, met professionele, goede en vriendelijke bediening. Soms moet je even wachten tot je aan de beurt bent, het kan er druk zin. Maar dan pak je gewoon een kopje koffie en die is goed te drinken. In prijs zijn ze doorgaans aardig scherp, dus ook daarvoor hoef je niet naar een ander toe.

Pieter_fotograaf 17-01-2014 In de winkel gekocht
Urk

Terecht dat Gemak met een hoofdletter wordt geschreven. Van begin tot einde, gemakkelijker, duidelijker kan gewoon niet.
Volgende keer een 10 als er ook nog een bordje bij de ingang van het industrie terrein staat.

Naast zaken, die je eigenlijk in elke winkel mag verwachten, is de klantvriendelijkheid en de behulpzaamheid van de medewerker achter de balie geweldig. Op deze manier verliest een webshop het van de echte winkel.

Alle grote merken, vele toestellen maar ook heel veel verschillende lenzen van minder duur tot duur, van gebruik door amateurs maar ook voor professionals. Ik heb nog nooit een winkel voor dergelijke apparatuur gezien met zo'n groot assortiment en ook alles is uit te proberen zonder een hijgerige verkoper in je nek.

Een 10 op basis van alle eerder gegeven cijfers en als dan ook de gratis koffie nog beter blijkt te smaken dan in menige benzinestation, dan is het verhaal helemaal compleet

Aan al mijn hierboven gegeven "veren in de reet" kan ik niets meer toevoegen

Christiaan_1980 17-01-2014

De Site is er overzichtelijk makkelijk vergelijken.

Geen 10 omdat creditcard betaling 2% kosten

Zeer uitgebreid assortiment en heeeel veel op voorraad dus lekker snel in huis.

Zeer goede prijs, betrouwbaar, snelle levering, goed assortiment. En ook nog een stenenwinkel voor als je de apparatuur even wilt vasthouden.

Ronald07 17-01-2014

zeer overzichtelijke site en alles makkelijk te vinden.

volgende dag de bestelde flitser al in huis.

ik denk dat nagenoeg alles wat je nodig hebt voor de fotografie hobby hier wel te vinden is.

zie al het bovenstaande dat spreekt toch voor zich.

Martin van Tiel 17-01-2014

Vanaf je PC bestellen

CameruNu levert op tijd zoals beloofd met goede informatie

De keus is ruim voldoende

Door de goede service

CameraNu is concurerend, een groot assortiment en komt zijn beloftes na door op tijd te leveren.

stoedlie 17-01-2014

fijne website met overzichtelijke zoek en sorteer mogelijkheden

duidelijke communicatie en veel betaal mogelijkheden

heeeeeeel veel mooi produkten van low budget tot poepie duur ;-) allemaal met fikse korting !

geen reden om ergens anders te kopen

gewoon super makkelijk - uitzoeken, betalen en van de post in ontvangst nemen ......

Lotte van Wely 16-01-2014 Via de website gekocht

Binnen een paar klikken besteld, volgende dag in huis!

Super!

Precies wat ik zocht!

Ik was opzoek naar een grijskaart en op deze website hadden ze hem in veel verschillende maten. Duidelijke omschrijving en super snel geleverd! Heel fijn! Aanrader.

Dave Spans 16-01-2014 Via de website gekocht

snel

goed

zeer gevarieerd

echt een hele goede internetshop

J.E.Otten 16-01-2014

Een 9 heb ik gegeven omdat het erg makkelijk is om online te bestellen. En dan heb ik de bestelling vaak al de volgende dag in huis! Helemaal top!Alleen de reden dat ik geen 10 heb gegeven is omdat er helaas geen winkel in de buurt is.

Ik kreeg meerdere malen via de telefoon goed advies/hulp. Ook had ik een keer een niet goed werkende statief. Ik mocht het retour sturen en kreeg een nieuwe toegestuurd. Echte service!

Er is keuze zat!

Goede service, duidelijke site, makkelijk bestellen en de volgende dag het echt in huis. Cameranu.nl is aan iedereen aan te bevelen.

Ik ben een tevreden klant! En zou zo weer bij cameranu.nl bestellen.

Floriske Gerritsma 16-01-2014 In de winkel gekocht
Urk

Ik ben naar de winkel toe gegaan en heb daar goed advies gekregen.

Ik werd goed geholpen en er werd alle tijd voor me genomen door personeel dat zeker deskundig was. Helaas was mijn keuze niet op voorraad maar het is mij opgestuurd zonder extra kosten.

Ik vond de keus voldoende, er was genoeg te vinden voor mijn beurs. Ik heb niet echt prijzen vergeleken want ik wilde sowieso naar Urk omdat ik gehoord had over hun deskundige adviezen en daar had ik graag een ritje vanuit Den Haag voor over :-)

Ja en dat heb ik al gedaan en ook gehoord van diverse mensen dat ze daar vaker komen. Nu ik dit bedrijf heb leren kennen blijken er ineens heel veel mensen te zijn die bekend zijn met Camernu. Ik ben relaxed en deskundig geholpen en de sfeer vind ik ook gemoedelijk.

Al met al vind ik cameranu een fijn bedrijf al ben ik er nu pas voor het eerst geweest. Als ik weer iets nodig heb ga of bestel ik het zeker hier. De eerste keer had ik een mail gestuurd en kreeg ook vlot antwoord. Dus ik kan altijd begeleidend advies krijgen. Hun service is volgens mij de moeite waard.

Adler 16-01-2014 Via de website gekocht

Zeer goede internetbereikbaarheid

Snell telefonisch contact met duidelijke antwoorden
mbt procedure bestelling. Was voor mij de eerste keer
dat de bestelling t/m ontvangst in huis werd geregeld.
Voldeed volkomen aan mijn verwachting.

Ruim voldoende voorraad ten concurrerende prijzen.
Netjes en goed geregeld

Heb uitsluitend goede ervaringen; ben ook diverse
keren in de winkel geweest.

Voel me welkom, ook als ik maar een klein ding koop. Heb veel vertrouwen (belangrijk) in hen.

Mad52 16-01-2014

bestelprocedure verliep soepel

goede communicatie via email, snelle bezorging

Theo1018 16-01-2014

't werkt. zo hoort 't

Een defect apparaat kan gebeuren. Dan merk je wel hoe klantgericht een bedrijf is. En echt: een dikke 10. Nieuw vervangend (ander) apparaat tegen een scherpe prijs, in een paar dagen tijd. Hulde.

Ben geen expert maar vind het assortiment erg ruim.

kijk bij service, die was top.

T.Swart 16-01-2014 Via de website gekocht

Philip Klees Media 16-01-2014 Via de website gekocht

Snelle levering. Daadwerkelijk op voorraad in tegenstelling tot een aantal concurrenten.

Snelle antwoorden op e-mails. Wegens aanschaf verkeerd type product kon ik gemakkelijk retourneren etc.

Vrijwel alles wat ik nodig heb voor mijn foto/videowerk is aanwezig, en voor een goede prijs.

Service, voorraad, snelle levering. Zou Cameranu.nl zeker aanbevelen!!

Prettig bedrijf, goed georganiseerd. Helder en duidelijk, volledig en vooral SNEL!!

Frank Firet 16-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk ingedeelde website. producten zijn gemakkelijk te vinden.

Uitstekend! Bij telefonische vragen geen lange wachttijden of vervelende doorkiesmenu's. De bestelling wordt zeer snel verwerkt.

Zeer waarschijnlijk één van de grootste assortimenten in Nederland

Gewoon helemaal top, ook de winkel in Urk zelf.

Uitstekend bedrijf, vriendelijk en correct personeel, snelle levering, prima service.

maxharing91 16-01-2014 Via de website gekocht

Alles wat je verwacht van een professionele webshop.

Duidelijke emails tijdens het bestelproces, verder geen contact hoeven hebben met de webshop.

Ruim assortiment met professionele producten. Dit alles tegen een scherpe prijs.

Gevonden via kieskeurig, goede prijs en goede naam.

Voor mij is het belangrijk dat een webwinkel de goedkoopste is maar ook een betrouwbare naam heeft. Thuiswinkel waarborg en de samenwerking met kieskeurig zijn dan een pré.

jeffreywels 16-01-2014

Zeer overzichtelijke website.

In de nacht besteld en geleverd op het moment dat afgesproken was.

Op voorraad betekend ook op voorraad. Netjes volgens planning, snel en simpel afgeleverd. Precies wanneer ik het nodig had! Top!

Ik kende cameranu.nl nog niet maar ben na deze aankoop snel geneigd eerst even hier te kijken alvorens ergens anders te bestellen.

Het product besteld en ontvangen binnen de gestelde tijd, juist wanneer ik het nodig had en tegen een geweldige prijs!

vickymania 16-01-2014 Via de website gekocht

Snelle aflevering geen gedoe

evanherk 16-01-2014

vlotte bestelling, overzictelijke site, vlot geleverd. Nooit problemen mee gehad.

Harm70 15-01-2014

Heel uitgebreid assortiment op de website, de hoeveelheid producten is zo groot dat een betere verfijning van je zoekopdrachten soms handig zou zijn

Enorm assortiment.

Bij gelijke prijs koop ik hier.

EllyGoes 15-01-2014

Bram 456 15-01-2014

Gemakkelijk via de computer een camera uitzoeken en bestellen

Na bestelling direkt verstuurd en de volgende dag geleverd

voor mij voldoende keus

Voor de tweede keer heb ik via deze winkel met succes gekocht, waarom zou u het ook niet eens proberen

Zoals gezegd , gemakkelijk online een camera kopen , de volgende dag geleverd en voldoende garantie

Adri Compen 15-01-2014

Toegankelijke webwinkel. Gewenst artikel is gemakkelijk te vinden en productbeschrijving is helder en volledig.

Is vrij volledig. Tot nu toe geen problemen ondervonden in het vinden van gewenst artikel tegen gunstige prijs.

Grote tevredenheid. Winkel komt bijna als de goedkoopste of een van de goedkoopste uit onderzoeken naar voren.

Goede ervaring en betrouwbaarheid maken dat ik meestal bij deze webwinkel eindig en daar het artikel koop waarnaar ik opzoek ben.

fra0101 15-01-2014

Website simpel en doeltreffend

Supersnelle levering

Je kan je hier arm kopen...

Scherpe prijzen, geen verzendkosten (bij een redelijke aankoop), snel in huis. Prima gewoon.

Henk.J.47 15-01-2014

Goed berijkbaar

Personeel is kundig en staat vriendelijk te woordt

Zeer ruim aanbod in optiek (lenzen verrekijkkers enz) als camera's, tassen en toebehoren.

Hier kun je alles vinden wat je zoelt op het hebied van fotografie.

Een uitstekend advies, ruime keus, in een mooie winkel

Piet 1949 15-01-2014

Er zat niet echt een gebruiksaanwijzing bij, maar achteraf sprak het voor zich, dus die was ook niet echt nodig.

De ene dag besteld; de volgende dag al thuisbezorgd. Ze houden zich dus echt aan hun beloften!

Ik wilde eerst een ander type bestellen, maar die was niet in voorraad. Heb gebeld en deze zou 4 a 5 weken later " waarschijnlijk" binnenkomen. Ik wilde daar niet op wachten en heb een ander type besteld, die wel voorradig was.

Ik zou deze winkel wel aanbevelen aan derden. Ik heb hier wel vaker iets gekocht en de service is prima te noemen.

Samenvattend vind ik dit een goede webwinkel. Het assortiment is groot en ik ga er vast wel weer iets kopen als ik iets nodig heb op cameragebied

Henk en Karen 15-01-2014

goede website, fijne prijzen, duidelijke informatie

snelle verzending, ook retouren worden netjes afgehandeld

groot assortiment

zeer waarschijnlijk

Cameranu is een goede en betrouwbare winkel om online te kopen. Qua prijs zijn ze over het algemeen behoorlijk scherp en het assortiment is groot. De afhandeling van de aankoop en de verzending is vlot en duidelijk. Ook retouren worden netjes afgehandeld. Een aanrader!

NorbertNL 15-01-2014 Via de website gekocht

Items relatief gemakkelijk te vinden; of dingen op voorraad zijn werd in mijn geval pas duidelijk toen ik al overging tot betaling. Werd dan echter zeer spoedig nabesteld.

Competentie in zeer specialistische vragen: bijvoorbeeld info of Novoflex LEM/LER adapter standaard Leica 6bit gecodeerd is. Naar mijn ervaring moet je om snel aan zo'n info te komen de meeste winkels eerst zelf opkopen om het vervolgens eerst te implementeren ;)

bijna alles wat ik nodig heb snel verkrijgbaar

Cameranu is snel, goed geprijsd, competent, en heeft een volledig assortiment. Zowel face-to-face als ook via internet goede service.

Heb het al onder de betreffende punten allemaal gezegd ...

Dick de Leeuw 15-01-2014 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk en duidelijke info van het product, duidelijke stappen bij het bestellen en een correcte response in E-mail.

De levering was correct en snel zoals beloofd, mooi te traceren.

de prijs van het product was erg concurrerend.

Ik beveel deze winkel zeker aan!

Alie Veen 15-01-2014

eenvoudig zoeken op de website

's avonds besteld en ook daadwerkelijk de volgende dag (31 dec) geleverd.

Ik had mijn emailadres niet goed ingevuld, geen bevestiging ontvangen en geen factuur. Tijdens telefonisch contact acuut geregeld.

voldoende assortiment en productbeschrijving om een goede keuze te kunnen maken uit de verschillende merken.

Shaked Rami 15-01-2014 Via de website gekocht

To the point and simple to order with them!

They are very polite and informative. The package was packaged very carefully.

Exactly what I needed and when I needed it :)

I already recommended them to friends.

Although there was a slight delay with the delivery, I believe it was worth it because the service was to the point and really helpful!

Rein5 15-01-2014

overzichtelijke website met veel info en reviews.

diverse malen telefonisch en mailcontact gehad, goed bereikbaar en adequaat beantwoord.

zeer uitgebried assortiment, goed ingedeeld, geen zoekwerk

betrouwbare winkel in advies, verkoop en service tegen zeer concurerende prijzen.