Deze score is berekend op basis van 2589 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

BearsBelly 22-05-2014

Tot 23.59u bestellen betekent idd de volgende dag geleverd.

Nette papierwinkel, zowel qua digitale tracing als een *.pdf factuur.

Mijn vrouw vindt dat ze veel te veel, en bovendien meestal in voorraad, hebben. En aangezien ik het eerste bestel hebben de mode- en schoenenboeren het nakijken. Sorry Zalando ;-)

Er zijn nog twee of drie échte fotozaken in Nederland. Cameranu.nl is er één van.

Cameranu.nl heeft bijzonder veel in voorraad en dus snel beschikbaar. Daarnaast hebben ze ook een bijzonder aantrekkelijke winkel waar je fysiek op de deur kunt bonken en waar je vervolgens hartelijk ontvangen wordt. Het is er gezellig en er staat veel uitgestald. En wat je niet ziet, maar wel op voorraad is, halen ze voor je uit het magazijn zodat je er even met je handen aan kunt snuffelen. Bovendien is het bedrijf makkelijk bereikbaar en zijn er goede parkeervoorzieningen.

George1960 22-05-2014

Overzichtelijke site

Had een hoop gedoe met tnt post. Cameranu op de hoogte gesteld. Ze boden aan om het beschadigde artikel terug te nemen en geld terug te storten. Als dat geen service is!!!!!!!!
Part nog deel aan wat er gebeurd is en dan dit aanbieden. KLASSE!!!!

Gezien m'n positieve ervaring zou ik deze winkel bij iedereen kunnen aa raden ondanks het feit dat de prijzen ongeveer gelijk zijn aan die van de andere aanbieders.

Lijkt misschien een hoge score. Maar is meer dan verdiend. Daar waar TNT post het ontzettend liet liggen pakten zij het wel op puur uit service.

Westerbeke 32 22-05-2014

Bestelling van apparatuur via internet is simpel.

Probleem werd snel opgelost.
vriendelijke behandeling

Genoeg keuze

Heb reeds een aantal malen op verzoek van vrienden en kennissen apparatuur geadviseerd en bij Camera Nu besteld.

ro.es 22-05-2014 Via de website gekocht

Vandaag de Nissin Di866 Pro flitser ontvangen van Cameranu.nl via UPS in Spanje. Keurige afhandeling en snelle levering!

Elias Poolman 22-05-2014 Via de website gekocht

Supermakkelijk bestellen via de site!

Geweldige service: direct de volgende ochtend al mijn bestelling in huis! En het beste was nog dat ze bij de bestelling een paar snoepjes hadden gedaan! Dat soort kleine dingetjes maken het echt een aanrader om hier iets te bestellen.

Gewoon een erg goede webwinkel.

Alles was goed aan deze bestelling bij camera.nu.

Blask 22-05-2014

Richard Ottens 22-05-2014

Vandaag besteld en de volgende dag in huis.

Ik had aangevinkt in de bestelling wachten tot alles op voorraad is zodat het in 1x verstuurd wordt. Ik had over het hoofd gezien dat 1 artikel niet op voorraad is.
Ik kreeg een mailtje vrijwel direct dat er 1 artikel niet op voorraad was. Ik mocht kiezen of ik wilde wachten met de hele bestelling of dat deze werd nagezonden.
Klasse

De online shop heeft alles wat ik wil en ze bieden alles aan in allerlei prijssegementen.

Ik heb heel wat bestellingen gedaan bij cameranu. Ook heb ik is een probleem gehad met een flitser na verloop van tijd. Die werd gewoon omgeruild, niks lang kwijt zijn aan een reparateur. Bij deze winkel weten ze dat ik daar niet op zit te wachten. Perfecte service dus!

Treefrog 22-05-2014

snel besteld via internet en toegankelijke informatie. Prijsstelling goed in vergelijking met andere leveranciers voor dit product.

Snelle afhandeling

Groot assortiment

Goede ervaring

Na prijsvergelijking heb ik de afstandbediening bij Cameranu gekocht. Prima service en snelle levering.

belibarang 22-05-2014

De webshop is ideaal je hebt hierdoor veel sneller, goedkoper en overzichtelijk info en aanbod over producten

Bij het bestelproces wordt je van elke stap op de hoogte gesteld via een e-mail.

Zeer uitgebreide aanbod zowel in producten als in merken

Als je iemand een tip geeft over een webshop dan wil je wel dat deze ook betrouwbaar is. En dat kan alleen uit eigen ervaring en deze is bij cameranu.nl helemaal in orde

Ik heb een Vanguard Up-Rise Pro Back Bag gekocht bij Camaranu.nl. Vrijdag 9-5-2014 om 11:41 besteld en direct online betaald dit is direct via een e-mail bevestigd. 2 minuten later kreeg ik een e-mail dat de betaling is ontvangen. Diezelfde dag om 14:43 ontving ik een e-mail dat het product aangetekend is verzonden incl. tracecode. Op maandag heb ik de bestelling ontvangen. Cameranu.nl helemaal top voor mij.

Koen Schenke 22-05-2014 Via de website gekocht

Makkelijk via internet..goede keus.

Goede informatie over product en het verzenden ervan

Ruime keus

Mijn ervaring was uitstekend..snelle verzending, goede informatie over het product en het verzenden.

Prima service, ruime keus. snelle en goede afhandeling. Ik had een hoya infrared filter gekocht via deze site.Afhandeling was netjes met juiste informatie. De verzending was zoals er is vermeld, snel en volgende dag in huis.Het product is prima.Dus alles bij elkaar perfect

Mark Candari 22-05-2014

Heerlijk gemakkelijk! mijn gegevens waren al ingevuld bij de bestelling (gegevens vorige bestelling), betaling ging vlot en makkelijk, Bezorgd de volgende dag! helemaal top!

levertijden zijn boven verwachting uitstekend!!!

enorm veel keuze voor een scherpe prijs! love it!

top winkel, makkelijk, duidelijk en scherp geprijsd!

Gemak top. Service uitstekend. Assortiment super. Prijzen zeer scherp dus helemaal goed. Levertijden supersnel.

maideth 21-05-2014 Via de website gekocht

Een ruim assortiment

Duidelijke en overzichtelijke website

saxon112 21-05-2014

je vind je product heel makkelijk

zo besteld en snel thuis

Assortiment is behoorlijk groot

om dat het goed koop is en makkelijk

Ik koop regel matig wat op Camera.nl en de producten zijn snel thuis en zijn heel goed.

kylie2005 21-05-2014 Via de website gekocht

snel gevonden

snelle levering

goede prijzen en snelle levering

product snel gevonden, goede prijs en snelle levering

Peter Hagen 21-05-2014 Via de website gekocht

CameraNu heeft een bijzonder prettige site je hoeft niet alng te zoeken naar hetgeen je nodig hebt en het bestellen gaat ook zeer soepel.

Ik per ongeluk een verkeerd artikel besteld, Daar werd helemaal niet moelijk over gedaan en binnen no time had ik mijn aankoopbedrag terug op mijn rekening.

Een ruim assortiment in veel merken van goedkoop (goed) naar duur (Merk)

Ik beveel iedereen deze webshop aan vanwege hun service, snelle levering en betaalbare prijzen.

Ik heb het artikel helaas wegens een verkeerd opgegeven maat retour moeten sturen maar de eerder aangekochte materialen zijn prima en in orde.

61 AFra 21-05-2014

Rustig bekijken wat je kopen wil.

Snelle aflevering van producten en goede telefonische afhandeling indien nodig.

Zeer ruim assortiment, is daardoor soms wel eens moeilijk om keuzes te maken.

Prima, goede service.

Totaal gezien een prima winkel waar je je tenminste klant kan voelen.

VictorVP 21-05-2014

Binnen 12 uur in huis! (Vind ik normaal niet zo belangrijk, maar dat was het in dit geval wel). Alles gaat zoals het bij een professionele webshop hoort te gaan: prima prijs, goede en volledige communicatie, snelle afhandeling, keurig verpakt, etc. Geen oordeel over het assortiment want dat heb ik verder niet bekeken (ik wist namelijk wat ik wilde hebben).

w s knol 21-05-2014 Via de website gekocht

alles was duidelijk en logisch opgebouwd

kreeg direct een mail met de nodige gegevens en wanneer de bestelling zou aankomen

niet iedereen heeft de gekozen battery grip op voorraad

service en communicatie perfect

Hugo IV 21-05-2014

Prima site, goede uitleg producten

Uiterst snelle mail en even snelle verzending; goede verpakking!

SPRZ 21-05-2014

Alle artikelen duidelijk gesorteerd en eenvoudig te vinden met de zoekfunctie

Vragen worden duidelijk en snel beantwoord

Uitgebreide keuze en veel (goedkopere) kwalitatief goede alternatieven

Gezien mijn ervaringen zal ik zeker anderen aanbevelen de site te bezoeken

Prima site, goede service en snelle levering

J.JansenAp 21-05-2014

Zeer duidelijke website met goed zoekfunctie.

Kundig personeel met heldere uitleg

Zeer uitgebreid, zelf dingen uit kunnen proberen, veel accessoires.

Zeker aanbevelingen waardig, winkel goed te bereiken, voldoende parkeergelegenheid en zeer klantvriendelijk.

Zal zeker betreffende vervolg aankopen voor fotografie weer mijn aankopen hier doen, al dan niet via internet. Zeer prettig dat je niet alleen via internet maar ook in de winkel de aankopen kan doen. Met het voordeel van in de winkel dat je eerst een en ander kan uitproberen en bekijken en goed advies kan krijgen.

Rick134 21-05-2014

zoals gebruikelijk gaat bestellen bij cameranu heel simpel evenals de betaling. duidelijke bevestiging van de bestelling.diverse keren wat besteld nooit geen klachten!

De service is prima, als je wat wil weten dan heb je zo telefonisch contact

Uit het zeer ruime aanbod is altijd wel te kiezen wat je nodig hebt

ik zou zeggen kijk eersty bij cameranu voordat je verder kijkt.

MC2000 21-05-2014

Erg jammer dat er de normale verzendkosten in rekening gebracht worden voor het versturen van een cadeaubon, die dus een postzegel kost

Officiele reactie van CameraNU.nl 22-05-2014

Beste MC2000,

Hartelijk dank voor uw review. Wij rekenen voor het verzenden van een cadeaubon een bedrag van euro 1,95. Deze verzendkosten bestaan uit een postzegel/envelop en arbeidsloon. De kosten van euro 1,95 zijn vooraf reeds bekend. Mocht u deze onoverkomelijk vinden, heeft u altijd de vrije keuze om de bon in onze winkel af te komen halen. Hiervoor rekenen wij geen kosten en krijgt u zelfs een gratis kopje koffie. Wij wensen u veel plezier met de bon.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Kevin Peters 21-05-2014 Via de website gekocht

Een mooie, overzichtelijke website. De betere Nederlandse online camera winkel.

Lekker snel bezorgd, geen problemen. De goedkoopste en betrouwbaarste site van NL.

Een heel breed assortiment, je kan echt alles vinden.

Alles is lekker snel, wordt goed verpakt en wordt bovenal heel snel bezorgd!

Een echte aanrader voor mensen die iets nieuws nodig hebben voor de camera. Ik ga hier zeker meer kopen, gewoon omdat het zo goed werkt. Voor mij is het de beste winkel!

Thomas Fasting 21-05-2014 Via de website gekocht

Je kunt tot 12:00 bestellen en het wordt de volgende dag bezorgd

Bij mijn nikon D4s kreeg ik gratis een nikon 910 flitser. Stond subtiel onder de prijs van de camera.

Jos Sony 21-05-2014

Snel en eenvoudig te bestellen

Levering over het weekend maar toch lekker snel

Ga wel nog wat meer bekijken

Ik ben prima tevreden en zal deze winkel zeker aanbevelen aan anderen

Allemaal tienen van een tevreden klant

Eelco Rietsema 21-05-2014 Via de website gekocht

kon vrij eenvoudig bestelling plaatsen.

levering is vlot

prima webshop

snel besteld, heldere website, snel bestelling geleverd. alles was prima

Volgersgerard 21-05-2014 Via de website gekocht

Ik denk dat het asortiment heel uitgebreid is maar ik kan niet beoordelen of alles verkrijgbaar is.

gewoon een betrouwbare prima webwinkel

Ik vind camera nu gunstig w.b.t. de prijzen. wel jammer dat vevoerskosten niet gratis zijn vanaf b.v. 50euro Mocht ik voor mijn camera nog iets nodig hebben dan weet ik julllie te vinden.

Frank de Graaf 20-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website - je vindt wat je zoekt.

Per ongeluk een verkeerd product gekocht - CameraNu begreep de verwarring. Volgende dag gecorrigeerd met het juiste product. Korting vanwege het ongemak, nog een dag later geld terug.

Het assortiment is wat diffuus, maar blij mee - als enige nog een Mac Pro op voorraad. Daarnaast is het gewoon one-stop-shop.

De mannen van CameraNu hebben het gewoon goed voor elkaar. Opvallend zijn de goede service voor mij en het feit dat ze in Urk doorhebben dat de klant makes payday possible. Heel goede service. Top.

hans1301 20-05-2014 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Snelle levering.

Cameranu.nl had het product dat ik zocht.
Over de rest van assortiment kan ik dus niets zeggen.

Goede prijs.
Snelle levering.

Goede prijs. Snelle levering. Helaas was de compactcamera een regelrechte miskoop,maar ik kon de camera direct terug sturen,en binnen een paar dagen kreeg ik bericht dat het aankoop bedrag teruggestort zou worden. Dus ik ben tevreden met de snelle service,en ik ga mijn volgende camera hier ook bestellen.

j-buze 20-05-2014

Erg duidelijke en overzichtelijke site met duidelijke omschrijving van het aangebodende.

Erg nette afhandeling van de bestelling en conform de opgave uiteindelijk geleverd.

Een erg mooie en uitgebreide assortiment producten voor zowel de beginnende als de semi professionele als de professionele klanten keus biedt tegen zeer concurrerende prijzen.

Ik zou geen minpunten kunnen bedenken die een negatieve beoordeling zouden rechtvaardigen

Een informatieve en overzichtelijke website welke voornamelijke foto gerelateerde producten aanbied tegen concurrerende prijzen. Bovendien kun je producten aanschouwen en de fysieke winkel waarbij je geholpen wordt door deskundige personeel.

Fam. Magerkohl 20-05-2014 Via de website gekocht

Simpelweg gegevens invullen.

Goede terugkoppeling over status van je bestelling.

Goed assortiment en vrijwel alles zeer snel leverbaar.

Duidelijkheid over je bestelling, goede prijzen en betrouwbaar.

Shop doet wat het belooft.

Andre Ksb 20-05-2014

Bijzonder snelle levering van prima producten.

EVt 20-05-2014

Goede prijs, heel snel geleverd; inderdaad de volgende dag

Telheiro 20-05-2014

Wel even onderzoek gedaan, maar dat ligt aan mezelf ;) verder op de site binnen een aantal minuutjes alles besteld.

Snel bezorgd! Ideaal, want de dag erna had ik een draaidag en had ik het onderdeel al nodig!

Groot! En hetgeen wat je zoekt hebben ze ook nog meerdere verschillende soorten versies.

Goed product. Zit stevig om mijn shoulderrig. Ben er gewoon blijf mee. Mijn cameralamp paste niet meer om mijn hotshoe van de camera door uitbreiding van mijn rig. Door dit onderdeel dus wel ;) Thanks!

patrick260473 20-05-2014

duidelijke website en gemakkelijk en snel te bestellen volgende dag geleverd precies volgens voorraadstatus

goede bereikbaarheid

groot assortiment

goede service en snelle levering

goede service en snelle levering

www canon pictures com 20-05-2014

Kortingscode werkte niet. Prijs werd handmatig hiervoor aangepast na bestelling, maar klopte niet, dus moest ook gecorrigeerd worden. Heel veel emailverkeer om uiteindelijk te krijgen voor de beloofde prijs.

bestel issue werd uiteindelijk goed opgelost

veel op voorraad

nooit problemen ondervonden, soms kost het echter wel wat moeite

Ben terugkerende klant. Prijs / prestatie verhouding is prima.

bartnelleke 20-05-2014 Via de website gekocht

Goede product omschrijving op de site!
Gewoon goed en overzichtelijk.

Goede en zeer snelle levering.
Ook de mogelijkheid het te retourneren is goed.

Dit is mijn eerste bestelling maar ben uitermate tevreden.
Ze waren de enige die mijn onderdeel binnen deze korte tijd konden leveren

Gewoon een goede site en snelle service.

Zeer tevreden over camera.nu. Duidelijk en snelle levering. Top

HCE 20-05-2014

Snelle reactie op vragen, super snelle levering

Goed en snel contact. Komen na wat er toegezegd wordt.

BB78 20-05-2014

Kort proces, alles ook duidelijk en overzichtelijk

Je wordt goed op de hoogte gehouden via mail.

Dat wat ik nodig had, hebben jullie.

Alles is goed en voorspoedig verlopen en gaf een vertrouwd gevoel.

Heel tevreden, alles verloopt duidelijk en je krijgt goede informatie, ook over de status. Gaf vertrouwd gevoel.

janneman15 19-05-2014

prima ook bij retour of defecten

ruime sortering

al vaak gedaan

Leon Dorsey 19-05-2014 Via de website gekocht

tot laat een bestelling plaatsen.Super

Perfecte afhandeling, zelfs ook als ik iets retourneer, binnen een week je geld weer terug.

Best wel grootst, voor alles is er wel een item beschikbaar,
Ik zocht een EVF voor de Sony HSX50, in voorraad!!!!

Goede prijs stelling.
Assotiment is updated.
Goede klanten service.
Goede levering/order informatie.

Na div. bestellingen te hebben geplaatst, en ook sommige retour gezonden te hebben, is CameraNu een oase in de internet winkels. Snelle levering! Goede klanten service! Update assotiment! Goede prijsstelling.!

panasonicfan25 19-05-2014

Omdat ik mijn camcorder niet wilde laten versturen moest ik naar de winkel in Urk. Dat was nog wel een stukje rijden, maar verder wordt het je daar echt gemakkelijk gemaakt. Veel keuze en ook koffie om zo te pakken.

Je trekt een bonnetje en na kort wachten ( is helemaal niet erg want je kijkt je ogen uit in deze prachtige zaak met uitgebreid assortiment ) en vervolgens heeft de verkoper aan de balie alle tijd voor je en legt alles goed uit. Op de zaterdag is er zeker 15 man personeel. Prima geregeld!

Er hangt/staat veel in de winkel, maar ze hebben niet alles. Vond ik niet erg want ik was ook blij met mijn aankoop.

Ik ben ook dit keer weer prima tevreden!

Prettige zaak, deskundig en vriendelijk personeel. Uitgebreid assortiment en tja, als ze het niet hebben, dan moet je verder zoeken of vragen of zij het in het assortiment kunnen opnemen. Parkeerplaats is voor een zaterdag aan de krappe kant, maar anders kun je ergens anders op het industrieterrein parkeren.

mrufip2 19-05-2014

goede overzichtelijke website

kundig en snelle beantwoording via de email

alles is er van a tot z

goed assortiment, goed prijs en goede serivice

Al tijden mijn favoriet, goed assortiment, scherpe prijs, aardig verkopers in de winkel, kortom een aanrader

hopa 19-05-2014 Via de website gekocht

buiten gewoon

Kajjj 19-05-2014

Eerste bestelling, maar alles werkte soepel. Na bestelling via e-mail op de hoogte gebracht wanneer de bestelling wordt geleverd.

LooksGood 19-05-2014 Via de website gekocht

Super makkelijk online, maar ook in de winkel.

Goeie service in de winkel met afhalen!

Online erg groot, en in de winkel viel mijn mond open van de grootte van de winkel en het assortiment.

Mooie winkel, goeie service!!

Elza56 19-05-2014

Stap voor stap vrij snel door de bestellingsprocedure gegaan.

Winkel bleef bereikbaar op de achtergrond.

Vrij groot aanbod van artikelen. Hetgeen wij bestelden was ook op voorraad.

Makkelijk te bestellen.
Snelle afhandeling.

Vrijdagavond besteld en zaterdagochtend voor 10 uur reeds afgeleverd. Super snel !

Ben Ale 18-05-2014

geen enkel problem. rechtstreeks naar het dingwat ik wilde kopen

In een keer bested, en in nul seconde geleverd

prima winkel

rmeijdenberg 18-05-2014 In de winkel gekocht
Urk

Je kijkt op de site of een artikel op voorraad is en reserveert dit artikel om het later op te halen. Zo ga je nooit voor niets naar de winkel. Perfect. Alleen jammer dat de zaak alleen op Urk zit.

Perfecte service. Je wordt snel en vriendelijk geholpen wanneer je een beroep moet doen op de garantie.

Je kunt er gewoon voor alles terecht op fotogebied.

Perfecte winkel, dus alle reden voor een aanbeveling.

Gewoon een prima zaak met een perfecte service en een enorm assortiment.