Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tweedeleedee 29-12-2013 Via de website gekocht

Goede zoekfuncties en overzichtelijke, fris ogende site. De prijzen zijn zeer concurrerend, de levering vond bij mij de volgende werkdag al plaats!

Via tracker was het verloop van de levering accuraat bij te houden. De eerste mail en bestelbevestiging was vrijwelà la minute in mijn mailbox.

Van alle bekende merken en modellen is voldoende te vinden op de website. Ik mis nog wel wat exotische verloopringen en adapters maar die zijn sowieso moeilijk te vinden op Internet.

Gezien bovenstaande ervaringen kan ik Cameranu.nl aan iedereen aanbevelen. Zending worden goed en veilig verpakt. Objectieven zijn kwetsbaar bij harde schokken (iets waar de bezorgdiensten garant voor lijken te staan) maar het bestelde objectief kwam ongeschonden aan.

Vlug, veilig en voordelig, gejat uit vroeger tijden maar waar voor CameraNu.nl

Guus233 29-12-2013

De zoekfunctie werkte niet geheel naar wens, voor de rest zeer helder

Goede communicatie

Betrouwbaar en snel.

MMSB 29-12-2013

Voor mijn Manfrotto statief zocht ik een tas, die te vinden is in het hoofdstuk statieven en accessoires, helaas niet bij de tassen. Verder duidelijke website die gedetailleerde info geeft over de maten en het materiaal. Betalen ook eenvoudig.

Vragen in het weekend gesteld worden direct de eerste werkdag beantwoord. Levering ook snel met aankondiging van tijdvak van aankomst.

CameraNU heeft in tegenstelling tot andere fotografie websites veel keus op het gebied van tassen en zelfs statieftassen. CameraNU waren ook de goedkoopste met de Manfrotto Tripod Bag 70N.

Zie de vorige beoordeelde items.

Eerder ook al bestellingen gedaan bij CameraNU en ook toen heel tevreden.

F.L. 2013 29-12-2013

Overzichtelijke site

collega's die geen gebruik maken van de post zijn vaak sneller in de aflevering.
De levering van het hier besproken product kwam ook weer pas na de kerst aan, terwijl een collega de dag na de gelijktijdige bestelling om 10 uur kon afleveren.

Veel fotoproducten op de site

Assortiment en telefonische benadering o.k. bezorgen helaas niet altijd betrouwbaar.

Jacob1988 29-12-2013

Overzichtelijke en complete website

Altijd snelle en correcte levering

MM Fotografie 29-12-2013

Het zoeken naar het product ging gemakkelijk en snel. Geen onnodige zoekresultaten.

Je hoopt het product natuurlijk de eerstvolgende werkdag in huis te hebben, maar door het week-end (op zaterdag besteld) ging dat niet. Het product is verstuurd op de eerstvolgende werkdag en kwam mooi op tijd binnen.

Niet al mijn favoriete merken zijn beschikbaar bij CameraNu. Dat zou wel prettig zijn, maar kun je nu eenmaal niet verwachten.

Een 'advies' aan iemand anders zou vooral gebaseerd zijn op de merken die beschikbaar zijn, en de prijs.
Als het om service en correctheid van de afhandeling gaat, zou ik anderen zeker op CameraNu wijzen.

Goed geregeld en duidelijkheid over het moment van afleveren. Betalen was ook gemakkelijk. Jammer dat de doos open geweest was (product onbeschadigd en compleet)

J Kanis 29-12-2013 In de winkel gekocht
Urk

je kan het bedrijf gemakkelijk vinden
en het product dat je denkt aan te schaffen eens rustig kunt bekijken

de uitleg over het product word in vakkundige taal uitgelegd

je kan veel producten met elkaar vergelijken

mooie ruime zaak die veel vakkundige mensen in dienst heeft goed bereikbaar

Sloetje 29-12-2013 In de winkel gekocht
Urk

Direct het gewenste artikel voorhanden. Wel een druk bezochte winkel, maar goed georganiseerd.

Groot assortiment,óók in allerlei toebehoren.

Gezien de klantvriendelijkheid en vakkennis aan al mijn vrienden.

Prima zaak.

osdorperspotter 28-12-2013

Heel duidelijke website. Je kunt een account aanmaken en een verlanglijstje opstellen, dat dan weer omzetten in een aankoop.
Er worden niet teveel of overbodige informatie van je gevraagd.
Bestellen is een fluitje van een cent, en je krijgt keurig een orderbevestiging. Op het moment dat de bestelling is aangemeld bij de koeriersdienst krijg je een link om het direct online te volgen.
Leveren geschiedt zoals vermeld op de website, en zoals vermeld door de telefoon, binnen het juiste tijdsbestek.

Heel goede service. Ik vind website op zich al een goed service-punt, maar ook als je met heel specifieke vragen belt (en het niet te druk is in de winkel) wordt je zeer goed te woord gestaan en krijgt goed advies, tekst en uitleg, wat je zeker helpt in het maken van toepasselijke keuzes. Nu ben ik iemand die liever in de winkel voor persoonlijk advies langskom, maar aangezien ik het te druk heb en een retourtje Cameranu toch wel zeker 2 uur rijtijd in beslag zal namen heb ik de knoop doorgehakt en online besteld. En dat heb ik in alle rust en vertrouwen gedaan door mijn meerdere malen telefonische ervaringen en adviezen van ze.

Ruim, erg ruim. Lijkt alsof ze bijna alles hebben (kan keuzes soms moeilijk maken, echter géén minpunt te noemen).
Binnen iedere productgroep zijn er tal van keuzes en mogelijkheden, en heb alles kunnen vinden wat ik wilde hebben. Ik kijk wel vaker op de site, en zie bijna altijd dat alles op voorraad is (in de categorieën die ik bezoek dan).
De prijzen zijn scherp en zeker niet hoger dan bij andere zaken, zelfs beter zou ik willen zeggen.

Zeker de moeite waard. Prijs is top. Service erg goed. Je wordt telefonisch gewoon erg goed te woord gestaan, en alles word erg duidelijk en geduldig uitgelegd.

Deze winkel verdient voor mij een 10/10. Duidelijk website, duidelijke verkopers (beter gezegd adviseurs) aan de telefoon. Goede tekst en uitleg! Prijzen zijn scherp, bestelling is een makkie, en alles wordt zorgvuldig conform afspraak verpakt en opgestuurd. Ruim, erg ruim assortiment.

Peter van Woensel 28-12-2013 Via de website gekocht

Goede website makkelijk te bestellen

Voor 22.00 een camera besteld en de volgende morgen afgeleverd, geweldig! Naar de winkel gaan kost meer tijd.

Ruime keus, alles was er.

ik zou reden kunnen vinden waarom niet

Simpel, betrouwbaar, snel, een scherpe prijs en alles werkte prima bij aankomst ik zou niet weten wat ik meer zou willen.

Josjaja 28-12-2013 Via de website gekocht

Ik wist wat ik wilde hebben en dit vond ik vrijwel direct. Betalen ging prima.

Super snelle levering. Op zaterdag besteld en op maandag al in huis. Boven verwachting.

Het assortiment van Cameranu is geweldig. Heerlijk om hier te snuffelen en te kopen.

Prima, betrouwbare winkel. Snelle levering.

Cameranu is voor mij dé foto webshop. Snelle en betrouwbare levering, groots assortiment.

maarten hooghof 28-12-2013 Via de website gekocht

Kan alles vinden wat ik nodig heb

Goede service, zowel in de winkel sls op de site. Ik ben over jullie getipt door een tevreden klant

janus1984 28-12-2013 Via de website gekocht

Bestelling plaatsen zeer makkelijk

Zeer snelle levering

Zeer ruime keuze en een duidelijke beeld van wat je koopt

Zeer gebruiksvriendelijk site en een geweldige service.

Berjo 28-12-2013

Ik had een camera gekocht waar ik thuis achter kwam dat het voor mij niet geschikt was.
Na 2 dagen terug naar de winkel en zonder problemen retour en op advies een andere camera gekocht.

Een ruim assortiment in de winkel zodat je echt advies goed kunt gebruiken bij aanschaf van een passende camera.

Omdat ze goed advies geven en goed begrijpen welke camera bij welk persoon past.

Altijd koffie klaar dus wachten is geen storende factor in deze winkel. Door het uitgebreide assortiment wat staat uitgestald kun je op je gemak kijken en vooral voelen aan de camera's. Goede adviseurs/verkopers die de tijd nemen en een goed advies kunnen geven aan de klant.

stefangberg 28-12-2013

Goed te vinden op website. Overzichtelijk

Had een probleempje met iets wat niet op voorraad bleek te zijn. Werd meteen opgelost.

Tot nu toe alles wat we nodig hadden hier kunnen vinden

Tot nu toe alles top.

Goede prijs/kwaliteit. Snelle levering. Goede service. Kortom, zeer tevreden

Frans Donners 28-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke overzichten en instructies.

Snelle levering, zelfs in de drukke kerstperiode. Chapeau.

Zeer ruime keuze

Aanrader voor iedereen

Arnold86 28-12-2013

Erg gemakkelijk te bestellen en te betalen! Had zo gevonden wat ik zocht! Ook super snelle levering!!

Jan Ros 28-12-2013 Via de website gekocht

2 minuten achter je PC en je bestelling is rond.

Een dag later heb je plezier van hetgeen je hebt gekocht

Alles is te verkrijgen op het gebied van fotografie

Een betrouwbare partner

Ik heb al enkele keren bij CameraNU fotobenodigdheden gekocht. Ze zijn betrouwbaar, de service is OK en als je een belletje pleegt word je als klant behandeld.

Tasman72 28-12-2013

duidelijke en overzichtelijke website

snellere service kan haast niet,'savonds rond 22.00 uur besteld en ik had het de volgende ochtend voor 11.00 uur in huis. een dikke 10

voor ieder wat wils

Prettige website om te doorzoeken en na bestelling wordt alles keurig afgehandeld en bezorgd.(web)winkel waar ik zeker vaker op zal kijken en raad het een ieder aan.

PP.van.Montfort 28-12-2013 Via de website gekocht

Via kieskeurig.nl heb ik CameraNu.nl gevonden. Het bestellen was heel overzichtelijk en gemakkelijk.

De service is heel goed en duidelijk en alle afspraken zijn correct afgehandeld.

Alles wat ik nodig had kon ik in een aankoop kopen. Dat scheelt een hele hoop uitzoekwerk.

Ik kan CameraNU.nl met een gerust gevoel aan mijn vrienden aanbevelen. Zij hebben een groot assortiment en mensen in dienst die er verstand van hebben.

Esdra van Wageningen 28-12-2013 In de winkel gekocht
Urk

De website geeft heel veel informatie, zodat je vanachter je computer op je gemak alle informatie kunt vinden.

Nadat we onze wens voor een bepaald toestel hadden kenbaar gemaakt, kregen we een zeer uitvoerige en duidelijke uitleg over een ander toestel, nog meer geschikt voor onze wensen.

Als je het bij CameraNu niet kunt vinden, dan is het er (waarschijnlijk) niet.

Op hun gebied is CameraNu gewoon een topper.

We hadden een hele positieve ervaring met de aankoop van ons toestel en dat geldt voor alle onderdelen.

RonBr 28-12-2013

duidelijke site.

ruime keuze die je vanuit diverse opties kunt benaderen

Duidelijke webwinkel, met een ruime keuze en goede prijzen.

Als consument kies je al snel voor een winkel die snel , liefst gratis, kan leveren voor een hele scherpe prijs. CameraNU.nl voldoet aan al die eisen van consumenten.

de Jong97 28-12-2013

duidelijke website met goede filtermogelijkheden

Ik heb voor CameraNu gekozen om de kennis en ervaring. In de winkel is deze uitstekend, Mijn vraag via de mail werd echter oppervlakkig en incorrect beantwoord (Compatibiliteit accesoires)

Prettige winkel met deskundig personeel, mijn vraag via de mail werd echter oppervlakkig beantwoord. het bestelde accessoire bleek uiteindelijk helemaal niet op mijn camera te passen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-12-2013

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw review. Wilt u zo vriendelijk zijn uw mail en ons antwoord te mailen naar aftersales@cameranu.nl. Wij kijken dan even voor u na waar het fout is gegaan en komen met een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Hollander1953 28-12-2013

Alles is makkelijk te vinden.
Betalen gaat zonder problemen.

Ik had een statief nodig, maar door de veelheid zag ik door de bomen het bos niet meer. Na contact ben ik zeer goed en persoonlijk geholpen

Ze hebben zo'n beetje alles wat je nodig hebt op fotografie gebied

Goed, persoonlijk, en scherp geprijsd

Goed, persoonlijk, en scherp geprijsd

V.oordeel 28-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website

Veel keuze

Cosey 28-12-2013 Via de website gekocht

gemakkelijk te vinden

na ontvangst van een gescheurde hoes een mail gestuurd. Per omgaande werd een nieuwe hoes verzonden.

prima prijs kwaliteit verhouding

p.bommels 28-12-2013 Via de website gekocht

het product wat ik zocht vond ik meteen

korect en snel geleverd

heb nog niet het heel asortiment door genomen maar wat ik gezien heb is ruim

fotografer23 27-12-2013

Goede en duidelijke site
Producten goed te vinden

Ik had enkele vragen. Zowel via de telefoon als de mail waren de antwoorden duidelijk en helder.Ik kreeg goed advies.

Ik werd bij Cameranu wederom goed,duidelijk en deskundig geadviseerd over mijn aankoopkeuze. Ook eerdere ervaringen met cameranu waren zeer positief. Fijne winkel!

Peter Heintjes 27-12-2013 Via de website gekocht

Van uit huis bestellen je hoef de deur niet meer uit en goedkoop

Keurig de volgende dag ondangs de kerstdagen keurig bezorgd

Alles wat je zoek kan je vinden

Zeker adviseren prima behandeld

De eerste keer dat ik hier wat besteld hen maar zeer tevreden na vraag via Email keurig antwoord gekregen binnen zeer korte tijd hij staat bij mij als eerste in de faforieten

J.W.Westveer 27-12-2013 In de winkel gekocht

bereikbaarheid
nummertje trekken bij de entre
rustige sfeer
tijd voor bakje koffie

verkoper neemt alle tijd en adviseert deskundig

ruim voldoende

je zult er beslist vinden wat je zoekt

Een winkel waar je zeker voor een volgende aankoop weer terug komt

XXYYZZ 27-12-2013

Gemakkelijk zoeken en vinden van het gewenste product.
Het was mij alleen niet duidelijk dat een zonnekap werd meegeleverd. (Stond ergens onder aan de pagina).

Wel reactie op mijn opmerking (dat ik een artikel teveel heb besteld, dat zelfs werd aanbevolen, maar niet nodig was).

Ruim

Snel, gemakkelijk.

Kylieharinga 27-12-2013

Het bestellen van het product is met een paar muisclicks gebeurd

Het product is snel geleverd en je wordt per mail netjes op de hoogte gehouden van de verzendstatus.

Veel verschillende producten voor verschillende merken

Snelle service, goede producten, goede communicatie.

Ik ben erg tevreden over cameranu.nl. Dit is de vierde keer dat ik een product via deze site heb gekocht en elke keer was de levering snel. Een van de keren heb ik een product teruggestuurd, omdat ik zelf de specificaties verkeerd had gelezen, maar de retournering en het terugstorten van het bedrag gingen soepel en snel.

schuddebaas 27-12-2013 Via de website gekocht

Ten Brincke 27-12-2013

Piet123correlatie 27-12-2013

Geen bezoek aan de winkel nodig. De website is duidelijk en geeft alle informatie.

Snelle en accurate toezending overeenkomstig de belofte van Cameranu

Ruime keuze in alle producten

Uiteraard op grond van eigen positieve ervaringen. Ook vorig jaar bij bestellingen.

Zie hierboven. Goede wijn behoeft verder geen krans!

hanna1960 27-12-2013 Via de website gekocht

Beste Koop

Correcte levering keurig op tijd

groot assortiment en veel uitleg

zie hierboven

Al eerder bij dit bedrijf besteld groot assortiment goede levering prijzen ook altijd als eerste de goedkoopste en twee jaar extra garantie wat wil een mens nog meer? GA ZO DOOR

K Slager 27-12-2013

Fijne overzichtelijke website. De camera die ik gekocht had werd aangetekend, binnen afgesproken tijd afgeleverd.

Nadat ik per email een vraag had gesteld, had ik binnen een paar minuten een duidelijk antwoord terug.

Ik ben Canon gebruiker en voor dit merk hebben ze echt alles in huis.

Overall beoordeling is gewoon goed. Ik ben zelf ook op aanraden van iemand anders bij cameranu.nl terecht gekomen.

Ik ben op aanraden van iemand anders bij cameranu.nl terechtgekomen. Deze had het voornamelijk over de goede service. Daar heb ik gelukkig nog niet mee te maken gehad, maar de rest van de winkel voldoen tot nu toe ruimschoots aan mijn verwachtingen.

Marten en Marie 27-12-2013

wat ik nodig had wat goed te vinden en het bestel / betaalproces verliep soepel en vlot.

's-avonds rond 22.00 uur besteld volgende dag al ontvangen.
Het geleverde was exact wat ik wilde.

wat ik zocht vond ik tegen een zeer scherpe prijs.

ik ben op basis van deze ervaring erg enthousiast over deze web-shop

De scanner is vlot; goed en voordelig geleverd en hij doet het fantastisch. Dia's omzetten naar digitaal doe je in een handomdraai.

pete1970 27-12-2013

Makkelijk mee te nemen. Schuift makkelijk. Stabiel

Product s,avonds besteld en de volgende dag al binnen. Gweldig!

Ruim en betaalbaar

Had al in de winkel een canon 600d gekocht wel fantastisch bevalt en uitstekende service te hebben gehad was voor mij de speurtocht naar een statief niet zo moeilijk. Wezen zoeken op de website met ruime keuze en betaalbare producten had ik hrm ook zo gevonden en ondanks de kerstdagen nog voor de boeg had ik hem de volgende dag al binnrn. Al met al een super winkel

celles 27-12-2013

Prima in orde, Alleen werkte bij mij de iDeal niet. Maar na een telefoontje was alles geregeld.

Bij problemen van de betaling was één telefoontje voldoende om alles geregeld te krijgen. Super service.

Nagenoeg alles te krijgen.

Geen minpunten kunnen vinden en ik heb al vaker hier gekocht. Service is heel goed.

Prima zaak om zaken mee te doen. Service is 100% in orde en zeer vriendelijk. Aanrader!!!

Gompie33 27-12-2013

Snelle afwerking van de order en het product was prima verpakt.

Marc uit Zwolle 27-12-2013

Goede testlocatie voor verrekijkers, en grote keuze direct uit te testen en vergelijken.

Prima advies, snelle afwikkeling.

Groot assortiment verrekijkers op voorraad.

Prima winkel met grote keuze verrekijkers voor prima prijs.

Goed geslaagd in korte tijd. Nikon verrekijker, al veel wild gezien in korte tijd tijdens relatief donker weer omstandigheden.

G.M. Koning 27-12-2013 Via de website gekocht

Je hoeft de deur niet meer uit en alles wordt verzorgd.

Goede voorlichting en ondanks de drukke kerstperiode keurig op tijd.

Een groot assortiment; meer dan ik kan betalen.

Alles is bij dit bedrijf goed geregeld.

T Tigges 27-12-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk en makkelijk te vinden. Ook de beschrijving is erg goed.

In de avond om 21.45 besteld, volgende dag al in huis, top!!

Zeer ruim assortiment, eigenlijk alles wat de hobbyfotograaf nodig heeft!

Laagste prijs, snelle service en zeer overzichtelijk.

Hans-54 27-12-2013

Bestelling en levering zonder problemen verlopen.

Geen gebruik van service hoeven te maken, alles verliep prima.

Voor mij is het asortiment meer dan voldoende

Nog nooit "gedoe" gehad met cameranu.nl.

klaar 27-12-2013

overzichtelijke website, goede informatie

snelle levering,
mogelijkheid om per koerier te laten bezorgen is fijn extra.

ruime keuze uit camera's,
en brede keuze w.b. prijsklasse

Service en prijzen zijn goed, dus aan te bevelen.

Ik heb nog geen ervaring met eventuele post sale service, maar de ruime keuze, snelle levering, de afhandeling bestelling, de zorgvuldige verpakking en de service van de koerier (kwam zelfs de trappen op!)zijn allemaal positieve punten. Dus durf ik de winkel wel aan anderen aan te bevelen.

BLL 27-12-2013 Via de website gekocht

Er staat voldoende informatie op de site om een goede keuze te kunnen maken. Mocht je daarna nog meer informatie willen, dan is het heel makkelijk om de klantenservice te bellen, waar men je vriendelijk en deskundig te woord staat.

Men geeft meer dan uitstekende service en denkt met de klant mee. Men belde mij om te vertellen dat het product dat ik had gekocht te zwaar en te duur was om met de reguliere post te verzenden. men kwam het kosteloos met een eigen koerier brengen. Fantastisch!!!

Er is ruim voldoende keuze.

Ik ben erg tevreden over deze winkel. De service en deskundigheid zijn uitstekend.

Ik heb inmiddels meer malen met de service van CameraNu te maken gehad en ben hierover zeer tevreden. Mijn ervaring is dat men vaak zelfs meer doet dan men zou hoeven doen en dat waardeer ik zeer. Ik koop dus graag bij CameraNu, maar ik houd ook zeker kleinere winkels graag in ere en verdeel daarom mijn aankopen.

A Recht 27-12-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website.
Producten makkelijk te vinden.
Bestel formulier met de te nemen stappen is duidelijk.
Veilig en makkelijk betalen met Ideal.

Snelle levertijd.
Goed en snel geholpen via de telefoon met een printerprobleem.
Zonder kosten is er een nieuw inktcartridges bezorgd

De prijs van de printer was concurrerend met andere winkels.

snelle levering en goede service.

BartSony 27-12-2013

Supersnelle levering!

Prima geholpen via telefoon en internet.

Prima service door goede bereikbaarheid via telefoon en internet. Keurige levering en nalevering van bestelde artikelen!

koop strijker 27-12-2013

Duidelijke internetsite, telefonisch goed bereikbaar bij toch nog vragen

Komen hun afspraken na, vandaag besteld en betaald morgen in huis..

Ruim. Wat je op de site site ziet en op voorraad is, is ook daadwerkelijk aanwezig. Dus bij reservering of bestelling heb je het product ook, geen teleurstelling.

Groot assortiment, goede service, mensen die luisteren en meedenken met hun klant. Goede bereikbaarheid en de koffie staat klaar.

Zoals boven aanegegeven. Een zaak voor een tien met een griffel.