Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jop van Lunen 06-02-2019

Bij Cameranu.nl word je keurig, correct en met veel verstand van zaken geholpen.
Ik heb ook voor deze aankoop, weer voor Cameranu.nl gekozen, omdat ook mijn vorige ervaringen zeer goed en plezierig waren. Gewoon een topzaak

Bert 05-02-2019

Snelle levering! Mooi assortiment aan producten. Ook de reactietijden wanneer ie iets vraagt zijn kort en duidelijk

Marielle 05-02-2019

Wat een service!
Mijn spoed bestelling was ruim op tijd, ik werd op de hoogte gehouden van de tijd van levering. Vriendelijke bezorger en bestelling geheel naar wens.

Don 05-02-2019

Zeer fijne winkel en website, ervaren personeel en goede service! Naast directe aankoop zijn de medewerkers ook beschikbaar voor professioneel advies en ondersteuning. Er wordt tijd gemaakt voor een goed advies!

Irma v dam 05-02-2019

Bestelling gedaan op CameraNu.nl, product was niet voorradig. Kreeg keurig de keus om te annuleren, maar hebben ook een soortgelijk product voor mij gezocht. Te veel betaalde geld wordt weer keurig terug gestort. Echt top service!

Suzanne Kemper 05-02-2019

Ik was aan het shoppen voor een lichtset. Allereerst heb ik via de chatfunctie om meer informatie gevraagd. Snel en goed kreeg ik informatie waarom ik vroeg. Erg fijn om niet te wachten aan de telefoon of een reply op een e-mail.

Een fijne webshop en winkel. De volgende dag al had ik mijn bestelde spullen binnen. Super.

Miranda 05-02-2019

Ik ben zeer tevreden, duidelijke website en snelle levering. Ik had mijn artikel voor 10 uur besteld en dezelfde avond al binnen

Mike 05-02-2019

Alles ging heel makkelijk en de artikel was snel geleverd. Hele vriendelijke contact over retourneren. Heel simpel geregeld.

walter 05-02-2019

Heel ruime keuze aan materiaal dat vaak moeilijk te vinden is in andere fysieke winkels of webshops.
Snelle levering en uitstekend materiaal (ook tweedehandsprodukten zijn in prima staat)

Henk Tietema 05-02-2019

Ik was op zoek naar een goede vervanging van een oude spiegelreflex camera (13 jaar oud). Via diverse zoekfuncties terecht gekomen bij CameraNu.nl. CameraN.nl was voor mij een uiterst klantvriendelijke site waarop de meeste van mijn vragen beantwoord werden. Daarnaast was de prijs zeer interessant. De levering was de volgende dag. Ook de nazorg in de vorm van tips en tricks ontvangen per mail spreken tot de verbeelding. Complimenten voor CameraNu.nl.

Miekie 05-02-2019

had de Godox UB-009 Doorschijnende Paraplu Box (84cm) gekocht. bij het uitpakken zag ik dat er een dopje van 1 van de balijnen miste. Dit dopje zat ook niet los in de verpakking. Na een mailtje naar Cameranu.nl was hun reactie; Wat vervelend dat je een product ontvangen hebt wat niet helemaal in goede staat is. We sturen je vandaag nog een nieuw exemplaar toe. We kunnen voor deze artikelen helaas geen losse onderdelen bestellen, dus terugsturen is eigenlijk niet heel zinvol.
Misschien kun je het met een kleine kunstgreep alsnog zelf gebruiken, of kun je er iemand anders blij mee maken. Wat een geweldige service !!!

Dominieki 05-02-2019

De uiterst snelle bestelling, lees levering de volgende dag en het kosteloos leveren naar België maakt deze site heel aantrekkelijk. De prijzen zijn democratisch en soms goedkoper dan andere sites . Het is zeker de moeite om op deze site eens deftig rond te neuzen want de koopjes , ook deze buiten de koopjesperiodes , zijn legio. Ik ben zeker enthousiast .

Esmee 05-02-2019

Cameranu.nl is niet te duur, vergeleken andere zaken en je krijgt je producten heel snel geleverd en het zit ook nog een netjes verpakt in een doos zodat niks kapot kan gaan.

Sandra 04-02-2019

Zeer klantvriendelijke medewerkers en denken mee als je een probleem of vraag hebt. Helaas liet de levering wel langer op zich wachten dan aangegeven op de site, via mail kreeg ik niet gelijk een reactie maar gelukkig werd ik telefonisch goed geholpen en is de bestelling nog op tijd bezorgd.

Joëlla 04-02-2019

Netjes verpakt.
Mooie kwaliteit filter!
Goede prijs / kwaliteit verhouding!
Met zomers weer zal het filter zeker goed van pas komen.

H. Don 04-02-2019

Goede service en ook goede uitleg en eventueel aanbevelingen over de aan te schaffen producten.

Femke 04-02-2019

Ik ben naar CameraNu.nl/CameraTools in Apeldoorn geweest, dat was voor mij dichterbij dan Urk. Ik wilde hier mijn systeemcamera (z.g.a.n.) van Panasonic inruilen voor de EOS M50 systeemcamera van Canon. In Apeldoorn ben ik uitstekend geholpen: vriendelijk, deskundig en snel. Van tevoren had ik gebeld, dus alles stond klaar en ik ben als zeer tevreden klant de deur uitgegaan. De EOS M50 voldoet aan al mijn verwachtingen. Ik ben gewend aan Canon dus weet intuïtief alle knoppen en instellingen te vinden. Een topdeal!

Andy K 04-02-2019

Uiteindelijk gekozen voor cameranu.nl , omdat ze de goedkoopste zijn en alles goed geregeld is. Bij retournering krijg je binnen 10 dagen je geld teruggestort, en bij aanschaf van het product heb je 'em al binnen 1 of twee dagen. Goede kwaliteit, lage prijs.

Sander 04-02-2019

Goede online shop!
Juiste levertijden, eerlijke prijzen (met soms gratis artikelen bij een aankoop)!

Peter Leijsten 04-02-2019

Bij Cameranu.nl wordt je uitstekend en zeer persoonlijk geholpen. Eventuele problemen of retourzendingen worden direct opgelost. Een door mij verkeerd geplaatste order is na telefonisch contact met een zeer vriendelijke medewerkster van de klantenservice, prima hersteld. Cameranu.nl kan ik aan iedereen aanbevelen

GoldCandy 04-02-2019

Goede shop dat producten voor een goede prijs verkoopt. Mijn bestelling is ook netjes aangekomen en ben er heel tevreden mee :)

Minette 04-02-2019

Snelle levering, goede prijzen, altijd goed verpakt. Ook het aanbod is zeer aantrekkelijk!

Giovanna Di Giacomo 04-02-2019

My order was supposed to arrive on the next day (as they say everywhere on their website), but instead it arrived 3 days later. So I lost 3 days of work because of Cameranu.nl. Some of my packages got lost and even returned as they said that they couldn't find the address, althought it's a Post NL delivery location (Karwei!). Everything was weird and at the end my orders didn't even arrive all together. They were friendly on the phone though but nobody could really solve my issues. I don't recommend this shop to anybody!
Officiele reactie van CameraNU.nl 07-02-2019

Hi Giovanna,

We would like to apoligize personally to you concerning the way the shipments went. Above all it is important to us that you have a good an trusted feeling about Cameranu when ordering from us. Your concerns have been seriously taken into account and thanks to your feedback we are able to improve our procedures and insure that such a situations does not occur anymore in the future!

Have a nice day!

Beste regards,
CameraNU.nl

Jan. 04-02-2019

Snelle levering van de Epson WF 3720
prima product voor een goede prijs .
na een fout van mij is het goed opgelost .

Janine 04-02-2019

ik heb voor deze shop gekozen, omdat deze overzichtelijk, en voordelig was.

Charles 04-02-2019

Goede documentatie op website. Snelle bestelprocedure. Snelle en correcte bezorging.

Sjerk 03-02-2019

Omdat mijn zoon een rugtas nodig had voor zijn camera, lenzen en kleinmateriaal eerst gekeken op de website.

Veel keus en uiteindelijk op te besteden bedrag een aantal keuzes gemaakt en naar de shop gegaan om met de camera te passen.

Samen met de verkoper gekeken en gepast uiteindelijk na veel passen en meten is de verkoper naar achter gegaan en heeft daar een rugtas gevonden die pastte.

Kind blij en wij blij. Top verkoper, denken mee, komen tot oplossingen.

Martin Rodenburg 03-02-2019

Ik zocht een fototas voor mijn 600mm F4, waarbij ik ook nog 2 grotere body’s en een 200-500mm F5.6 makkelijk in kan meenemen. Geen trolley, maar een rugzak model.

Dus heel veel zoekwerk bij de beter gerenommeerde camerawinkels op internet. Bij de meeste word je overladen meer dan 20 pagina`s met tassen, die je niet moet hebben, maar wel allemaal door moet zoeken op basis van gebrekkige informatie.

Bij Cameranu.nl kon ik meteen filteren, meerdere tassen met elkaar vergelijken en als belangrijkste eenvoudig de binnenmaten terugvinden (die ook werkelijk kloppen). Ook kun je adhv de foto’s een goede indruk krijgen wat er in de tas past. Echt een verademing. Ik kon snel drie tassen uitzoeken en het was ook helemaal geen probleem die tassen naar Apeldoorn te laten komen, zodat ik daar voor mij de beste kon uitkiezen kiezen.

Helemaal tevreden met mijn nieuwe LowePro AW650 dankzij Cameranu.nl !!

klaas 03-02-2019

Altijd vriendelijk en vakkundig personeel. Meeste artikellen zijn op voorraad dus kan je gelijk met je nieuwe aanwinst aan de slag. Kortom altijd een eerlijk en profesioneel advies.

Senil 03-02-2019

Ik heb ‘s avonds best laat een ringlamp besteld, volgende dag was hij binnen. Ik miste wel een onderdeel, na een telefoontje met een zeer vriendelijke medewerker heb ik die ook netjes aangetekend de eerstvolgende werkdag ontvangen. Product is overigens ook goed.

Melanie 03-02-2019

Wij hebben meerdere dingen besteld hier. Altijd keurig geholpen en of verzoenden. Fijne winkel om naar te kijken en te shoppen.

Marco S 03-02-2019

Heldere site met advies en makkelijke keuze mogelijkheden om snel een selectie te maken van de voor jou interessante artikelen. Snelle en goede levering.
Open box camera besteld van Canon - mooie korting op een artikel wat eigenlijk nieuw is. Netjes geleverd, goed verpakt. Zeer tevreden over de aankoop!

Peter Steven 02-02-2019

Alles was helemaal goed. Zelfde Dag mijn bestselling gekregen. Heel goede prijzen. Ze doen het hier helemaal prima. Altijd bij CameraNu Kopen!

Kees 02-02-2019

Heb een Canon camera besteld is snel en zeer goed verpakt geleverd.
CameraNU.nl geeft een goede prijs voor het artikel wat ik kocht en beveel deze winkel aan voor betrouwbaarheid en service.

Robroek 02-02-2019

Snelle en accurate levering. Er wordt op alles gelet en ook zonodig gereageerd

Ben Beesems 02-02-2019

Snelle en nette levering van GoPro the Handler. Communicatie over levertijd en -traject op orde. Prijs conform prijzen in andere shops.

Gert R 01-02-2019

Op de zeer nette en overzichtelijke site krijg je alle informatie al die je nodig hebt om een keuze tussen te maken tussen het grote aanbod. Zeer snelle levering en zeer net verpakt. Had na ontvangst nog een paar vragen en die werden per mail snel beantwoord.

Michel Swart Photography 01-02-2019

Ik ben al jaren zeer tevreden met de producten en service van Cameranu.nl en ik koop eigenlijk al mijn spullen via deze winkel/webshop!

Kaj 01-02-2019

Leuk apparaat voor als je bezoek hebt en snel een foto wil meegeven als tastbare herinnering. Kwaliteit is prima en snelheid is ook gewoon prima.

wim brink 01-02-2019

het is een hele prettige winkel met vriendelijk en kundige verkopers die alle tijd voor je nemen en een grote voorraad aan camera's en accessoires

Brechtje 01-02-2019

Snelle levering (kwam overeen met beschreven levertijd). Bestelling was ook netjes verpakt. Zeker een aanrader!

Mirjam Smit 01-02-2019

Deze shop is zeer overzichtelijk en het personeel heeft verstand van het fotovak en de producten, bovendien zijn de medewerkers buiten gewoon vriendelijk. Hier kan menig bedrijf niet aan tippen! Met 1 woord; TOP.

Joyce Bernhardt 01-02-2019

Goede producten mooie prijs snel geleverd en snel antwoord als je vragen hebt via de chat op de website! Ik bestel mijn spulletjes voortaan hier!

Bart 01-02-2019

Heldere site, mooi aanbod, snelle levering en scherpe prijs. Wat wil je nog meer :)

Rianne van Selm 01-02-2019

Goeie deals, snelle reactie terug, snelle levering, goede communicatie tegenover de klant

J Bos 01-02-2019

Snelle levering, prima in orde. Site is overzichtelijk op de desktop en absoluut gebruiksvriendelijk. Ga zo door!

Eldin 01-02-2019

Goede winkel, ben heel tevreden met mijn product en levering en de producten zijn scherp geprijsd.

Arjen 01-02-2019

Omdat ik iets groots had besteld, kon dat niet met een standaard vervoerder mee. Keuze was afhalen of de Cameranu koerier. Ik heb me daarin vergist (afhalen aangekruist, maar dat bedoelde ik niet) waardoor het artikel niet kwam. Cameranu heeft me daar prima mee geholpen door toch hun koerier te sturen.

Frans 01-02-2019

Uit ervaring een vertrouwde winkel/webshop met kwaliteitsproducten en een vakkundige service die met eerlijke en duidelijk antwoorden komt, zodat je heel nauwkeurig een keuze kunt maken en precies het product krijgt waar je belangstelling naar uit gaat. Nooit een teleurstelling van: "Als ik dat geweten had dan .......". Prima zaak, waar de klant nog koning is.

Peter 01-02-2019

Omdat hier gebeurd wat je van een webshop verwacht; snelle levering en snel antwoord op je vragen.