Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roel 30-12-2019

Makkelijk te vinden/kiezen op de website. Makkelijk bestellen. Snelle levering.

Dolf 30-12-2019

Makkelijk besteld en makkelijk weer terug ala het product niet bevalt. Transparenf!

Evelien 30-12-2019

Cameranu. Nl heeft me super geholpen. Ik was een onderdeel van de camera kwijt. Via de what's app even contact gehad met ze. Aangezien ik graag 't goede model en type bestelde. Binnen no time een antwoord en wist ik wat ik moest bestellen. Ze hebben 't snel verzonden waardoor we met de kerst alweer mooie plaatjes konden maken.

Super service!! Bedankt

René 30-12-2019

Geweldige service Volgende dag al binnen Alleen helaas was de bezorger vroeger dan aangemeld Werking apparatuur uitstekend jammer van de bezorg kosten maar voor de rest toppie!!

Dennis 30-12-2019

Bij cameranu.nl is het groot aanbod, de snelle levering en de eerlijke prijzen de reden waarom ik voor deze shop kies.

Jos 29-12-2019

Prima. Zeer snelle bezorging. Om 22.00 uur besteld ( net voor feestdagen) de andere avond netjes thuis bezorgd.

Jan Willem van Eijk 29-12-2019

CameraNu is een winkel met uitstekende prijs-kwaliteit. Voor professioneel materiaal mijn 'plek' om te winkelen. Snelle levering en altijd picobello verpakt zonder schade geleverd. Groot materieel komen ze zelfs persoonlijk afleveren. Vriendelijk en gedegen advies krijg je er gratis bij. Al jaren erg tevreden over CameraNu.

Bauke 29-12-2019

Groot assortiment tegen scherpe prijzen. Goed advies en uitstekende service. Snelle verzending.

Linda 29-12-2019

Ik was aangenaam verrast dat ik een mail kreeg in de nacht na mijn bestelling. Daarin stond dat het niet was gelukt om het product die zelfde dag te versturen. Ook zouden ze daarover nog tel. contact opnemen. In de ochtend werd ik idd gebeld met een excuus. Deze werkwijze is echt zeer klantvriendelijk en daarom ook een verdiende 10. Heb dit ook teruggekoppeld aan de dame die belde, want hoe vaak krijg je geen bericht en laat men je maar gewoon afwachten. Dit is toppunt van service, respect en hoge klantvriendelijkheid.

Niet te vergeten product was ook top!

Anton Sollie 29-12-2019

Cameranu leverd snel dat wat je wil hebben. En ze hebben veeeeeel. Prijs is goed. Site is helder.

Rosaline 29-12-2019

Goede telefonische ondersteuning en advies. Goede prijzen en snelle levering.
Zeer goede ervaring met cameranu.nl

Roger 28-12-2019

Groot assortiment, goede prijzen. Snelle levering en ook goed advies. Via chat werd er meteen gereageerd op mijn vraag.

jo beunders 28-12-2019

Zeer plezierige website . Snelle levering, zelfs rond de feestdagen.
Bravo. Tip De bijsluiter vd Godox 860 Flitser met trigger kan wel beter. mn te kleine letters en ook graag in nederlands.

Theo 28-12-2019

Goede kennis van de artikelen een grote voorraad. Ook voor occasions is dit een goed adres.

René 28-12-2019

Maria 28-12-2019

Geweldige service, denken met je nee. Ik had per ongeluk twee keer hetzelfde besteld. Zonder zelf actie te hoeven ondernemen is het door cameranu.nl gecorrigeerd en geld werd snel teruggestort. Top!

Dita 27-12-2019

Heb hier een compactcamera gekocht. De DSC HX 99
Kreeg hierbij een extra batterij. Op de site was een goede beschrijving en de verzending was vlot. Bij het in ontvangst nemen moest handtekening gezet worden. Wat ik wel zo prettig vind. Ook had ik nog een vraag. Deze heb ik gesteld via de site en in het antwoord stond een link waarin mijn vraag beantwoord werd. Dus prima afgehandeld.

Roy 27-12-2019

Veelvuldig bij deze shop gekocht. Waren altijd snel met bezorgen. Ook de prijs is goed, vooral bij aanbiedingen.

Pieter 27-12-2019

De bestelling op tijd geleverd, dwz voor de kerstdagen, terwijl de planning-E-Mail aangaf levering pas na de kerstdagen.
Perfect, dado op tijd binnen.
Bedankt klantenservice !!!!!!

Grrobert 27-12-2019

Afgelopen jaren al meerdere keren besteld bij Cameranu.nl. Mooi bedrijf met een goede service, een makkelijke webshop met goede prijzen en snelle levering. En als klap op de vuurpijl zelfs nog een persoonlijke note op je verjaardag!! CameraNu ......ga zo door!

Den 27-12-2019

Ik heb besteld bij CameraNU omdat ik dan weet dat ik het product de volgende dag in huis heb, en ook dit keer werd deze belofte waargemaakt. Zeer tevreden mee!
Product was ook goed ingepakt.

Willem 27-12-2019

De reden dat ik voor cameranu koos was omdat de prijs erg scherp was. Mijn aankoop bij cameranu.nl was snel in huis en keurig (veilig) ingepakt. Alles in de verpakkking was zoals aangekondigd door cameranu.

J. Mans 27-12-2019

Bestelling was op tijd binnen, Wordt netjes op de hoogte gehouden. Prima producten.

Rene 27-12-2019

Ik koop nog alleen bij hen...altijd goed advies en niet beroert eens van de regels af te wijken.

Hans Krudde 27-12-2019

Al jaren koop ik mijn fotografiemateriaal bij CameraNu zowel in de winkel (voorheen Urk nu Apeldoorn) als via de webshop. Fijne service (met name in Apeldoorn waar het kleinschalige en persoonlijke (ik kwam ook al bij CameraTools) mij meer aanspreekt dan de 'nummers' in Urk, meedenken bij de aanschaf en na bestellen snelle levering. Fijn bedrijf wat ik ook aan mijn fotografiestudenten en -collega's van harte aanbeveel.

Martin 27-12-2019

Ik heb hier een camera en toebehoren aangeschaft en ben bij dit bedrijf goed voorgelicht in de keuze. Ik beveel dit bedrijf van harte aan ook in drukke tijden nemen ze de tijd voor je en niet zoals bij een concollega dat ze het schuiven op drukte.

Mels Kooijman 27-12-2019

Fotoprinter besteld welke voorradig was in Apeldoorn, om 10 uur gebeld aangezien ik nog geen bevestiging had gekregen dat deze klaar stond. Even in de wacht gestaan en kreeg de melding dat de printer opgehaald kon worden.
's Avond kreeg ik nog een mailtje van de klanten service of alles naar tevreden was gelopen, nou prima en dat laatste mailtje waardeer ik.
Prima service en goed geholpen.

Martin Tank Sr 27-12-2019

Al jarenlang mijn vaste leverancier. De scherpe prijzen en goede service is mijn belangrijkste drijfveer om hier mijn Sony apparatuur aan te schaffen.

G.A.Regien 27-12-2019

Prima online winkel, bij navraag naar een artikel kreeg ik de volgende ochtend gelijk een tevredenstellend antwoord. Had navraag gedaan betreffende een gebruikte camera welke plots van de site was verdwenen. Gelukkig na enig speurwerk van een medewerker is betreffend artikel gevonden en heb hem alsnog kunnen bemachtigen. Volgende dag ,naar tevredenheid, is het pakje reeds geleverd. Prima service !!

Geert 26-12-2019

Bestellen verliep soepel en ik werd netjes gebeld dat mijn bestelling klaarlag. Eerder dan gepland. Goede service!

Helma van Os Hermans 26-12-2019

Altijd fijn geholpen. Bestelling op tijd en netjes verzorgd verpakt. Al jaren tevreden!

M. 26-12-2019

Ik kende de website niet, maar ze hadden een super aanbieding. Ik bestelde op een woensdag avond (rond 23:00 uur) en ontving mijn pakket de volgende dag voor 15:00 uur! Perfect geleverd en zo super snel!

Joop de Raad 26-12-2019

Snelle respons en goed bereikbaar via klanten service, goede service netjes ingepakt en opgestuurd.

Marcel 26-12-2019

Eerste bestelling gedaan en heb het prima ontvangen
Mijn keuze viel op cameranu.nl omdat de fototoestel hier in de aanbieding was
En ik heb eerder ook een keer telefonisch contact gehad en ook van prima advies voorzien

Wiz 26-12-2019

Cameranu.nl daar ben ik nu alweer een heel aantal jaren klant. Goeie prijzen, altijd snel leveren, klantvriendelijk en komen hun afspraken na.

Paul 26-12-2019

Snelle en correcte levering, zoals ik het gewoon ben van cameranu.nl. Ook voor Belgische klanten zoals ik.

Bert 25-12-2019

Prima service, zowel qua informtaie, bereikbaarheid en versturen. Zonder poetspas en alles helemaal in orde. En zo is het tot nu toe met elke bestelling geweest. En gewoon telefonisch bereikbaar met een vraag.

Philippe-Brugge 25-12-2019

Dit is de enige kwaliteitsvolle shop waar je supervlot een antwoord krijgt op je vragen. De antwoorden zijn korrekt en diepgaand, gewoon professioneel. De levering gebeurt vlotter dan gehoopt. Goed om te weten en zeker te onthouden voor toekomstige aankopen. Supertevreden.

M.loos 25-12-2019

Mooie aansprekende website. Levering zeer snel en goed. Zowel de laptoptas als de camera's waren precies zoals op de website ver meld was

Serita 25-12-2019

Altijd fijne winkel. Je wordt in de winkel goed en meestal snel geholpen. Ook online altijd sneller levering en goede prijzen. Huren van materiaal is ook super geregeld 👌

Rob 24-12-2019

Alles zeer snel en vlotjes geregeld goed omschrijving zeer snel geregeld en erg overzichtelijke site
Niks negatiefs te zeggen

M 24-12-2019

Goede service, snelle levering en kwaliteitsproducten. Heel blij met mijn aankoop.

Hans Van Roey 24-12-2019

Wij kopen al voor de 2 de keer op deze website een camera zijn zeer content, zeer vriendelijke en behulpzaam personeel en verzending snel en veilig

Ev 24-12-2019

Ik heb mijn eerste camera bij CameraNu gekocht, het is een olympus om-d e-m10 mark 3.
Ik heb gekozen voor CameraNU omdat het personeel alle tijd voor advies heeft, geen gehaast gevoel.
Nog geen ervaring met het online bestellen. De site is erg duidelijk, er staan ook leuke blogs op met leuke tips.
Top winkel!!

Rob 24-12-2019

Duidelijke site, scherpe prijs en snelle levering. Ben ook prima geïnformeerd over levering.

Gerard 24-12-2019

Eerste ervaring maar super. Externe HD vanwege laagste prijs hier gekocht; heldere communicatie en werd bijzonder snel geleverd (eind december)! Interesse in foto-artikelen inmiddels gewekt door tips en info en bijv. gratis workshop (pdf). Ga hier zeker vaker shoppen.

Lynn 24-12-2019

Hele goede service.
Je word er goed geholpen, nemen de tijd voor je. Mooie zaak ook.

Anita 24-12-2019

Ik heb een paar jaar terug mijn camera gekocht via Cameranu.nl, de body was prima in orde. Helaas ging hij een jaar later kapot, de camera wilde namelijk met geen mogelijkheid meer aan. Toen heb ik hem opgestuurd en is hij kosteloos gerepareerd. Drie jaar later wilde Cameranu hem helaas niet meer inruilen voor een nieuwer model. Kamera-Express wilde hem wel inruilen. Verder altijd goede service gehad en volgens afspraak producten geleverd gekregen.

Pablo 23-12-2019

Snelle levering, product voldoet aan beschrijving.
Canon 6d (2de hands) gekocht tegen scherpe prijs.

Ivo 23-12-2019

Super gebruiksvriendelijk, overzichtelijk en eenvoudig. De service vanaf bestellen tot aflevering is ook prima voor elkaar. Kortom: een aanrader.