Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frank Kok 17-03-2019

Goed. Snel in huis geen verzendkosten. En indien nodig deskundige raad. Alles op voorraad en zo niet is het snel bij besteld.

Heidiefocus 17-03-2019

Altijd een zeer snelle en zeer goede service vanuit Cameranu
Je kan altijd vragen stellen waar je persoonlijk antwoord op krijgt in een snel tempo en bestel je vanavond, dan heb je het product de volgende dag in huis.
Ook hebben ze de producten vrijwel altijd op voorraad. Ik bestel nergens anders spullen voor mijn fotografie.

Jackie 17-03-2019

Met alle vragen die ik heb, kan ik altijd terecht en krijg professioneel antwoord.
Alles wordt keurig afgehandeld bij bestellingen. Ik mag hier graag komen en voel me vertrouwd bij bestellingen via het internet.

Jurian Moerdijk 16-03-2019

Het is de 1e keer dat ik hier iets bestel. Alles ging soepel en mijn camera was de volgende dag al thuis. Het is een hele goede site en je kunt er alles kopen voor cameras. Ik ben zelf truckfotograaf dus zal hier vast nog wel iets kopen.

Jos Vandaele 16-03-2019

Een shop met passie voor fotografie. Troeven: correcte prijzen, 5 jaar garantie op sommige artikelen, grote voorraad, altijd bereikbaar via WhatsApp, snelle en gratis (voorwaardelijk) levering, zeer overzichtelijke website.
Dat 'webshoppen' ooit leuker zou zijn dan een fysieke winkel had ik nooit gedacht. Top!

Eppak 15-03-2019

De eerste keer dat ik iets bij dit bedrijf bestelde. Product werd keurig, conform de belofte, de volgende dag afgeleverd. Prijs was concurrerend t.o.v. andere aanbieders en het product bevalt prima.

lonneke buijs 15-03-2019

Ik heb veel goede ervaringen met Cameranu.nl . Meerderdeels van de spullen die ik nodig heb voor mijn camera haal ik op deze website, maar dat is niet zonder reden. Ik vind cameranu.nl namelijk heel erg overzichtelijk (zo kan ik duidelijk zien of ik het goede product voor me heb en of het ook bestemt is voor mijn camera) de site heeft tot nu toe altijd direct de dag na bestelling mijn pakketje al geleverd. Eigenlijk alles wat je nodig hebt is gewoon op deze site te vinden voor een eerlijke prijs. De producten die ze verkopen zijn veder op van super goede kwaliteit en gaan dus lang mee.
kortom: cameranu.nl is een hele fijne en goede webshop die heel overzichtelijk is, snel levert en producten van goede kwaliteit tegen een eerlijke prijs verkoopt.

koos 15-03-2019

Via het contact formulier werd mijn vraag beantwoord, hierna het betreffende bestelt en de aan leverdag opgegeven en get is keurig in perfecte staat bezorgd.

Ronnie van de voort 14-03-2019

Ik heb een geweldig product ontvangen en daarbij heb in van te voren hele goede info gehad of hoe het product te gebruiken. Nogmaals dank hier voor. Pocketwizard plusX 2 stuks.

Nimagemartin 14-03-2019

De prijs natuurlijk belangrijk, die is in orde. Maar voor mij was het uitgebreide assortiment doorslaggevend. Ik maak nog naast mijn digitale opnames (Canon 5D II) regelmatig analoge zwartwit opnames (Leica CL en R3) die ik zelf in de doka afwerk. Het assortiment aan papier en chemicaliën is behoorlijk compleet en is de volgende dag binnen in een goed beschermde doos. Ik vond hier wat ik zocht in een overzichtelijke winkel.

Rich 14-03-2019

Na bestellen snel geleverd. Kon alles goed volgen met de link die ik kreeg. Moest helaas retour maar ook dat was snel en goed geregeld.

Wendy D 14-03-2019

Top shop!
Altijd kwaliteit

Voor al mijn benodigdheden rondom mijn fotografie ga ik naar CameraNu.
Betrouwbaar!

Minimi1984 14-03-2019

Goede en zeer snelle levering.
Pluspunt is achteraf betalen.
Ben bij jullie uitgekomen ivm de verlengde garantieperiode.

Conny Mols 14-03-2019

Ik zou de winkel zeker aanraden, Ik heb nog nooit een bestelling vanuit Nederland zo snel aangekregen, Besteld en de dag nadien geleverd gewoon TOP!

H.Huisman 14-03-2019

Veel keus..goede kwaliteit.. gebruiksvriendelijke website en snelle levering

Ben 13-03-2019

Duidelijke produkt omschrijving, prima verpakt en afgeleverd op de volgende dag zoals beloofd.

Hetty 13-03-2019

Camera besteld bij Camera.nu.
We hadden de camera een dag later laten komen omdat er niemand thuis was.
Volgende dag kregen we keurig een bericht dat de verzending nog een dag later zou komen.
Dat ging prima.
We zijn zeer tevreden!

F. Kruger 13-03-2019

Wilde een geheugenkaart voor een camera kopen. Wist niet precies welke. even gebeld. Uitstekende informatie gekregen en ontving het artikel de volgende dag al. Helemaal goed !

Fotos als hobby 13-03-2019

Het is makkelijk bestellen bij cameranu, ook de zoekfunctie werkt goed. De door mij gekozen scanner was niet meer leverbaar, ik kreeg op de site een goed advies over een vervangend merk.
De site geeft uitgebreide informatie over de producten, vergelijken van producten is makkelijk.
Mijn bestelling stond direct klaar om af te halen. In de winkel werd ik snel en goed geholpen.

Peter 13-03-2019

Leuke, complete winkel, vriendelijke service. De camera die ik bestelde was niet op voorraad maar ik kreeg binnen een half uur een persoonlijk bericht over de verwachtte levertijd.
Goede, concurrerende prijzen.

Suzanne 13-03-2019

Op aanbeveling van vrienden ben ik bij deze shop beland.
Cameranu.nl is een duidelijke site waar je snel de gewenste artikelen kunt bekijken. Tevens is de site zeer gebruiksvriendelijk en zijn alle producten uitgebreid beschreven. Het is fijn om reviews van andere kopers te lezen. De levering was zoals beloofd zeer snel en het pakket was keurig verpakt.

Cat 12-03-2019

Ik koos voor cameranu omdat zij mij precies de cameratas konden bieden die ik zocht!
De tas was snel geleverd en voldeed aan alle verwachtingen! Ruim en safe voor mijn nieuwe camera! Top!

Tim Hendriks 12-03-2019

Super winkel, mooie canon Eos 200d gekocht om te beginnen met deze hobby. Super gedetailleerde info over de camera en een eerlijke prijs! Snel verzonden en goed verpakt. Super zeker een aanrader.

H. B 12-03-2019

Bijzonder klantvriendelijk. Ook deze keer weer een perfecte levering zoals afgesproken.
Direct de volgende dag in huis.
Winkel heeft een geweldig assortiment van diverse producten. Gezien de afstand (voor ons 10 km.)
geen punt om advies te delen.
De hele familie is klant!! dus zeer aan te bevelen.

Toon van Diesen 12-03-2019

Cameranu is een van de betere dan wel de beste winkel, waar je zowel in de winkel als online met vertrouwen je aankopen kunt doen.
Of het nu gaat over bereikbaarheid, veelzijdigheid van het assortiment op foto en video gebied, snelheid van levering, klantvriendelijkheid, en service bij eventuele vragen.
Ze zijn er voor je, en staan klaar in woord en daad!
Ik ben zelf sinds enkele jaren als beginnend hobby fotograaf tevreden klant bij Camernu.
En kan niets anders zeggen dan dat Cameranu hiermee een dikke 10 verdient.

Roel 12-03-2019

Ze hebben veel op voorraad en ze leveren zeer snel en goede en vriendelijke klantenservice.

Wil 12-03-2019

Niet de eerste keer dat ik bij CameraNu online gekocht heb.
Zoals altijd duidelijke artikelinformatie, in een heldere overzichtelijke online-winkel met eenvoedige, maar goede zoek- en filterfuncties
De levering is als gemeld op de site; prompt inclusief track & trace
Zo hoort het gewoon.

bart 12-03-2019

Prima aan prijs en advies. Leveren meestal optijd en snel. Ging uitspringer ten opzichten van andere winkels, maar zeker een ruime voldoende.

JG 12-03-2019

Dit heb ik in alle eerlijkheid nog nooit meegemaakt. Wat een waanzinnige service!!!
Ik heb drie cameras opgestuurd gekregen van Sony. AX serie. Alle drie waren niet naar wens. Sterker nog. We hebben een ontwerpfout ontdekt in de AX53 van sony.... Ongekend, Een luide zoem, vanwege de stabilisatie in de lens, die te dicht bij de microfoon zit. Hoor je dus als je beelden opneemt. Schaam je SONY!!!!!
Toen naar Urk gereden. Samen gekeken en klantenservice medewerker .... gaf aan dat ik gelijk had. Toen namen ze alle tijd van mij om een andere camera te kiezen. Zeer goed advies. Kreeg nog wat extra korting en ging naar huis met de Canon HF G26. Thuis kwam ik erachter dat er geen HDMI kabel bijzat. Belletje: Ja hoor, opgestuurd naar mij en de volgende dag binnen!
Zowel aan de telefoon als in de winkel heel goed geholpen.
Week later bleek de camera een stuk goedkoper. Een belletje en binnen 3 werkdagen kreeg ik het verschil terug op mijn rekening.
Dat noem ik nog eens service.

Dikke dike pluim voor cameranu.nl.
Volgende keer zeker weer mijn vaste keus voor een volgende camera.
Nog nooit zon goede service meegemaakt!!!

Bert 12-03-2019

Duidelijke site met een goede zoek functie. Na zoekopdracht diverse artikelen om te vergelijken.
Levering was uitstekend

Eline van Beek-van Lieburg 11-03-2019

Prettige winkel, aardige medewerkers met een geweldige klantvriendelijkheid, altijd goede informatie en advies, niet gericht op hoogste prijs maar gericht op tevreden klanten en dat is dan ook wat ze krijgen.
Klanten die tevreden zijn, graag terugkomen en reclame maken voor een kwaliteitswinkel.

Paul 11-03-2019

Voor camera's en bijkomende accessoires een prima winkel, eerlijke prijs en goed advies indien gewenst. Het assortiment is uitgebreid en eenvoudig te bekijken.. Goede vergelijkingsmogelijkheden.

Dana 11-03-2019

Ik ben heel blij met de ruime keuze uit producten en de snelle levertijd! Had het de volgende dag in huis

Vertaalwerk met passie 11-03-2019

Top klantenservice, mega snelle levering en goed advies. Cameranu.nl is zeker een aantader.

Roel 11-03-2019

Goede keuze aan artikelen, deskundig advies bij aankoop en een goede klantenservice.
Bij de winkel in Urk is er zelfs de mogelijkheid om op je gemak buiten wat proeffotos te maken van de polder of voorbijkomend verkeer
Via de webshop bestelde artikelen snel en goed verpakt thuisbezorgd.met track-and-trace.

Ria 11-03-2019

Duidelijke site. Goed advies.
Levering volgens afspraak en wens.
Alleen jammer dat geheugenkaart niet is inbegrepen.

Flashpro 10-03-2019

Breed aanbod, goed werkende site en perfecte levertijden. En als er toch problemen zijn, reageren ze vlot en oplossingsgericht met oog voor de klant.

Pieter 10-03-2019

Niet duur en snel geleverd. Betaling niet mogelijk via Paypal of Payconiq app. Dan maar via bancontact, ging eerst niet goed maar klantendienst stuurde snel een link zodat ik opnieuw kon proberen, met succes deze keer. Kortom, zeer tevreden maar betalen zou makkelijker moeten gaan.

Remco 10-03-2019

Nog nooit eerder besteld bij camera.nl, maar blijvertje.
Super snelle levering.
Ook blij met afterpay

Helga 10-03-2019

Snelle levering en goede comunicatie. Duidelijke site. Goed advies. Meer weet ik niet.

Rolf 10-03-2019

Yongnuo YN 50mm F/1.8 objectief

Ik ben verrast, voor deze prijs een prima objectief.
De enige “nadeel” is dat bij het scherpstellen de motor deugdelijk is te horen.

ED 10-03-2019

Product ontvangen zoals het beschreven staat op de website.
Super snelle levering weer

Rene Nelemans 09-03-2019

Met 'n besteld fototoestel van cameranu. nl, maak ik de mooiste foto's zeer snel, dus mijn advies aan u, ga naar cameranu.

Peter Homan 09-03-2019

Ik wilde graag gebruik maken van de aanbieding van de Manfrotto Tripod om mee te nemen op reis. Twijfelde of die mijn toestel met 150 - 600 lens kon dragen. Gebeld en uiterst vriendelijk te woord gestaan. Ik kon hem bestellen en mocht hij niet voldoen dan retourneren. Heb ok gedaan. Prachtig statief maar net te instabiel. Even gebeld over het retourneren en wederom uiterst vriendelijk geholpen. Ik kreeg tijdens het gesprek al een mail met het retour etiket. Dezelfde dag teruggestuurd en daags daarna al en bevestiging dat alles in orde was en het geld werd teruggestort. Eergisteren een mail gehad dat het geld binnen 7 dagen op mijn rekening zou staan. Alle vertrouwen dat het goed komt, super klantvriendelijk. CameraNU.nl, een aanrader.

Jaap Wiegmans 09-03-2019

Hallo ik ben Jaap en had weer eens problemen met natuur foto's maken ik heb er advies voor nodig dus via de link kontakt hulp gevraagd , met 'n paar regels wisten ze wat ik bedoelde , meestal ben ik ,n gaoot op de PC maar echte professionele hulp verhielp zorgde ervoor dat ik de juiste remote-controle bestelde !!!! Bedankt voor alle hulp !!

Robert B 08-03-2019

Efficiente website, goede prijs, snelle levering binnen 24 uur, meteen aan de gang met de nieuwe scanner nadat een oude het zonder waarschuwing had opgegeven. Wat zou ik meer willen?

Advofoto 08-03-2019

Met de zeer uitgebreide variëteit aan foto-apparatuur in combinatie met een prima verzorgde website is Cameranu.nl de voor mij beste plek om mijn spullen te kopen. Veel in voorraad en tot nu toe altijd binnen de gestelde termijn bezorgd. Ook mijn laatste Canon-lens kwam op tijd, uitstekend verpakt en helemaal naar mijn zin voor een altijd concurrerende prijs....

Roel Benjamins 08-03-2019

De winkel is betrouwbaar en goed te begrijpen, levering was snel en de stappen naar het betaal proces was uiters gebruiks vriendelijk. Ben blij met mijn product, wacom tablet m.

Jorik 08-03-2019

Zeer goede website, ruime keuze in verschillende categorieën voor zowel de beginnende amateur tot de professionele fotograaf.
Daadwerkelijk goedkoper dan meeste andere websites die 24 uur leveringen doen.
Zeer duidelijke en volledige informatie, een vlot vergelijkingssysteem en een zeer snelle en vriendelijke vragencontact.
Leveringen snel en onbeschadigd afgeleverd.
Enige huidige minpunt is dat de betaalmethode nog niet compatibel is met alle banking-apps.
Voor de rest zeer tevreden!

Iet M.C. Timmermans 08-03-2019

Goede service en goede prijs. Contact met de helpdesk meer dan fantastisch. Voor een niet online besteller, die niet anders kon een eye opener.