Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Cor en Niels 31-12-2013

Relatief dichtbij, zowel webwinkel als gewone winkel

Retourservice met antwoordnummer.

Voor ons hebben jullie voldoende

Prijs/kwaliteit

Piepken 31-12-2013

Duidelijke website, gemakkelijke bestelprocedure, helder prijsbeleid.

Zelfs net voor kerst doet Camaranu.nl wat ze beloven, binnen 24 uur leveren na betaling!

Ze hebben niet "alles" in het assortiment, hoeft ook niet, wel datgene wat ik zocht.

Duidelijke website, gemakkelijke bestelprocedure, helder prijsbeleid.

gerben801 31-12-2013

Snel besteld, snel geleverd!

Ze hebben precies wat ik zocht..en ook nog eens tegen de beste prijs! :)

Scherpe prijzen, snelle levering, duidelijke website, goede communicatie. Meer verwacht ik niet van een website.

Tdhoogh 31-12-2013

Product was eenvoudig te vinden in de webshop en binnen 2 minuten klaar met bestellen.

Persoonlijk geen contact gehad, maar op de dag voor kerst bestellen en net voor kerstavond geleverd krijgen had ik echt niet verwacht. Bovenverwachting perfecte service m.b.t. De levering.

Ik zocht een DVMini reinigingstape. Door de verouderde techniek zijn deze maar lastig te vinden. Ook online. CameraNu had ze echter gewoon op voorraad liggen en was direct vindbaar via de webshop.

Gewoon goede ervaring.

Een goed overzichtelijk en breed assortiment op gebied van foto/ video. Daarnaast is de mogelijkheid om tot s'avonds laat nog te bestellen voor verzending dezelfde dag helemaal perfect. De levering vondt ik echt snel, ook net voor de kerst! Al met al zeker een goede ervaring, een wiel die ik de volgende keer nogmaals zal raadplegen.

e-buyers 31-12-2013

Het is makkelijk om objectieven te vinden, ook voor minder vaak gebruikte camera's. Eenvoudig te selecteren op merk camera, merk lens en soort lens.

Ruime voorraad. Het door mij gezochte product was hier tegen de laagste prijs op voorraad.

Top winkel. Ook voor de accesoires die gevonden kunnen worden bij een objectief (zoals zonnekap en filters).

Top product. Zelfs in de dagen vlak voor kerst de volgende dag geleverd.

Limburgse 30-12-2013

Herman Reezigt 30-12-2013

goede site, mooie producten

snel besteld en snel geleverd

genoeg keuze

wij bevelen Camera.nu aan iedereen aan!!

supergoede site, snelle levering en mooie producten

Hoekstra1 30-12-2013

Esther Swaager 30-12-2013 Via de website gekocht

alles is gemakkelijk te vinden

snelle bezorging

genoeg om uit te kiezen

makkelijk om te shoppen

Ik vond meteen wat ik zocht. en de verzending was zeer snel

Manoi 30-12-2013

Prima website, makkelijk en duidelijk.

Zeer snelle service. Zondag besteld en dinsdag ontvangen! Helemaal precies op tijd en voor kerst onder de boom! Super!

Cieltje2013 30-12-2013

Winkel is erg makkelijk te vinden nog geen 5 min. van de snelweg. gratis koffie/thee en er is een kinderhoek.

Ik werd er erg netjes en correct geholpen. Ze hadden op al mijn vragen een antwoord.

Ze hebben echt van alles!! en het is erg overzichtelijk en de meeste camera's kan je ook proberen. Dit is erg fijn, als je er nog niet uit bent qua type of merk.

Dit is een winkel die echt de moeite waard is om naar binnen te lopen als je op zoek bent naar een nieuwe camera of ass. Maar als je advies wil zou ik door de weeks aangaan en niet in het weekend i.v.m. de drukte.

RZ80 30-12-2013

Zoeken ging snel. Er waren weinig handelingen voor nodig om tot de juiste bestelling te komen.

Bestelling ging snel en soepel. Service heb ik eigenlijk niet mee te maken gehad. Wat me wel opviel: direct nadat ik mijn lens had besteld, stond hij als niet meer voorradig op de site. Voorraad wordt dus direct bijgewerkt! Dat heb ik wel eens anders meegemaakt...

Ziet er compleet uit. Ik ga zeker weer hier kijken als ik iets nodig heb.

Ik heb een goede ervaring en heb ook het idee dat ik andere accessoires voor mijn camera hier kan vinden.

Niets dan lof voor die ene bestelling die ik heb geplaatst. Snel besteld, snel binnen. En dat vlak voor de Kerstdagen. Ik heb ook het gevoel dat als er iets niet goed is met mijn product, ik dit zonder veel poespas goed terug kan sturen. Dat wat het bedrijf via de website uitstraalt (betrouwbaarheid) maken ze wat mij betreft (vooralsnog) waar.

JesperS 30-12-2013 Via de website gekocht

Goed opgezette site, waar dingen gemakkelijk te vinden zijn

Echt fantastisch! Van mijn bestelde batterijen voor een Canon spiegelreflex was er 1 niet meer op voorraad, dat ik in eerste instantie niet door had. Om 8 uur ´s avonds besteld en diezelfde avond nog gebeld, dat er eentje niet meer aanwezig was. Maar ze zouden dat, wat ze op voorraad hadden wel opsturen.

Ruime keuze en relatief goedkoop!

Canonruud 30-12-2013

Niet beter of slechter dan andere webwinkels. Prima in orde.

Vlotte levering. Vandaag besteld was inderdaad morgen in huis.

Alles wat je redelijkerwijs nodig hebt is op voorraad.

Prima winkel en betrouwbare levering.

Zorgeloos kopen. Levering is snel, zoals beloofd. Goed assortiment.

Nicolaas53 30-12-2013

Het product is gemakkelijk te vinden. Met uitleg over het product.

Ik ben naar de winkel in Urk gegaan en werd daar zeer deskundig geholpen.

Heerlijk zo'n winkel. Veel keus en de mogelijkheid om je product te testen.

Gewoon een fijne winkel met heel veel keus en waar je heel plezierig wordt geholpen.

Goede winkel. Voor mijn volgende aankoop ga ik hier weer naar toe.

martinvdbeek 30-12-2013

j boeijkens 30-12-2013 Via de website gekocht

website heel duidelijk

bestelling zeer gemakkelijk aflevering snel

doordat het allemaal gemakkelijk en goed is zou ik het iedereen aanbevelen om te bestellen

zeer gemakkelijk lage drempel snelle service

lennekebaars76 30-12-2013

Jammer dat er maar 1 foto bij staat. Heb ook graag een foto van de binnenkant van de tas, deze zelf opgezocht via google.

Kasaadi 30-12-2013

duidelijk website, kon snel product vinden en snel bestellen.

Telefonisch goed bereikbaar, ik had product snel en on goede orde ontvangen.

Ik heb alles gevonden wat ik nodig heb gehad en dat voor de beste prijs.

Goede winkel met goede prijzen en snel service.

SdBr 30-12-2013

Overzichtelijke en snelle website. Betaling ging als een speer en dezelfde speer werd ook gebruikt in de levering.

Levertijd geweldig (volgende dag). Constateerde een klein mankement aan een eerder gekochte camera, na telefonisch contact (erg vriendelijke hulp) kon deze worden opgestuurd via een duidelijke handleiding. CameraNU stuurde vervolgens ontvangstbevestiging en een update dat camera bij leverancier lag ter reparatie. Duidelijkheid ten top dus, super!

Uitstekende voorraad tegen een zeer concurrerende prijs. Uiteraard kan het (elders) misschien altijd goedkoper, maar zie maar eens dezelfde service en levertijden te behalen, dat is die paar euro meer dubbel en dwars waard.

Ronduit top!

Nu al verschillende producten gekocht bij CameraNU. Uitstekende, snelle service. Een tijdens gebruik ontstaan mankement aan camera werd adequaat opgelost.

marijke dusseljee 30-12-2013 Via de website gekocht

Alles is op de site heel makkelijk te vinden.
De betaling wijst zich vanzelf.

Je hebt je bestelling zeer snel in huis. Nog nooit iets retour hoeven sturen.

Tot nu toe heb ik alles wat ik nodig had kunnen vinden op de site.

Via mijn zussen heb ik de site leren kennen en ik ben er nu, door de positieve ervaringen, vaste klant geworden. Ik vind het een heel prettige manier van shoppen.

irenerik 30-12-2013 Via de website gekocht

Prima overzichtelijke site

snelle levering

ze hebben alles wat ik zoek

als je iets zoekt wat ze op voorraad hebben, is het een goed alternatief voor de foto-winkel op de hoek.

Ronald12346 30-12-2013

Duidelijke internet site.

Wijzigen van aantallen en betalingswijze bleek geen enkel probleem. Ik belde op en kreeg direct een ter zake kundig persoon aan de lijn die mij goed en snel heeft geholpen

Philips koopt hier dmv een amaerican express kaart. Dit bedrijf bleek een van de weinigen die deze kaart accepteert en ook nog de gewenste produktne op voorraad bleek te hebben. Leveringen gingen snel en duidelijk.

JPBteP 30-12-2013

Makkelijk toegankelijke webshop.

Supersnel en correct geleverd

In de webshop heb ik alles kunnen vinden wat ik zocht.

Zeker de moeite waard om CameraNu.nl te overwegen bij je online aanschaf van fotospullen. Geode prijs prestatieverhouding

Een beoordelingen 9 is zeker op zijn plaats gelet op Gemak van de webwinkel, de snelheid en correctheid van levering en het geboden assortiment. In mijn geval leverde CameraNu.nl tegen verreweg de laagste prijs.

Oma kerst 30-12-2013

Goed te vinden

Heel leuk ingepakt als kerstkadoo

Genoeg om te kieen

Heel goede ervaring.

GEKA20 30-12-2013

Ik zat nog met vragen, omdat ik tussen twee producten kon kiezen (met een substantieel prijsverschil!)
Eén telefoontje en ik had een helder antwoord.

De actuele bestelling werd gewoon uitgevoerd zoals beloofd op de website.

Naast producten van de camerafabrikanten zélf wordt ook naar alternatieven verwezen.

Qua assortiment, prijs, levertempo en flexibiliteit qua bezorgadres (PakjeGemak) kun je niets anders dan aanraden.

Olaf J 30-12-2013 In de winkel gekocht
spijk 8 Urk

duidelijke informatie en als je er niet uitkomt adequate telefonische helpdesk 3en prima adviseurs in de shop.

had een tas met een te kleine opening voor de omvang van de camera en verkeerde zonnekappen bij de lenzen. Ruilen was geen enkel probleem en zo gepiept. geen gedoe bij ruilen: geld terug of gecrediteerd. wat je wil. openstaande geld staat op je klantnummer en wordt direct bij een nieuwe verkoop afgeboekt. zo en zonder zeuren.
adviseurs nemen alle tijd voor je. ook al staat de winkel helemaal vol

alles wat ik wilde kopen was op voorraad.

prima winkel, niet altijd met alles de goedkoopste, maar wel een dijk van een service

Alberto J 30-12-2013

probleemloos bestelproces, volgens verwachting

telefonisch bereikbaar voor vragen

Geen problemen tegengekomen gedurende bestel- en verzendproces

soepel bestelproces, telefonisch goed bereikbaar en aanspreekbaar in geval van onduidelijkheden.

kamphuyz 30-12-2013

zoals verwacht.

niet nodig gehad, gewoon besteld, bevestigings mail en product ontvangen.

ze hadden wat ik wilde.

gewoon besteld, bevestigings mail en product ontvangen

Joey van der Ven 30-12-2013 In de winkel gekocht
Urk

Vanuit de Randstad is het niet om de hoek, maar zodra je eenmaal in Urk bent word je uitstekend geholpen.

Goed eerste advies van de Canon-adviseur. Vervolgens wordt je keuze nogmaals besproken met de adviseur/verkoper van Cameranu. Uitstekend geholpen, goed geadviseerd en veel uitleg gekregen.

Vrijwel alle producten zijn op voorraad en kunnen worden getest in de winkel.

Goed advies, scherpe prijs-kwaliteitverhouding, alles op voorraad.

RobHamakers 30-12-2013 Via de website gekocht

Ondanks het grote aanbod is de website overzichtelijk en zijn producten gemakkelijk vindbaar. De omschrijvingen zijn duidelijk en uitgebreid.

Mijn camera bleek bij ontvangst reeds stuk te zijn (krakend geluid bij video-opnames).
Zowel telefonisch als per mail ben ik goed en correct geholpen. Vragen per mail werden snel beantwoord.
Ook de verzending gebeurde snel en alles was goed verpakt.

Zeer ruim aanbod.

Vooral bij (duurdere) online aankopen is goede service erg prettig! Dat is bij Cameranu.nl prima in orde.

T. Schmeits 30-12-2013 Via de website gekocht

In een paar clicks met duidelijke uitleg mijn product kunnen kopen.

Service is top.. de beloofde levertijden zijn prima gehaald.. pakketje was netjes ingepakt!

Superuitgebreid fotografie assortiment.. ik heb alles kunnen krijgen bij Camera.nu wat ik nodig had

Ik zou Camera.nu zeker aanraden bij vrienden en familie omdat ze een ruim assortiment hebben, prima prijzen en goede leveringen

Na wat zoeken ben ik bij Camera.nu terecht gekomen en ik ben erg blij verrast.. ze hebben goede concurrerende prijzen en de service is top.. alles netjes op tijd geleverd.. goede overzichtelijke status updates per mail.. alles netjes verpakt.. ik ben helemaal happy ;)

JdeB1951 30-12-2013

Af en toe

P. Lankhorst 30-12-2013 Via de website gekocht

Product dat ik zocht was makkelijk te vinden en bestelprocedure eenvoudig.

Snelle levering, de volgende werkdag en verpakking was zeer goed, ruime omdoos met vulmateriaal.

Ruim en breed assortiment.

Duidelijke website met eenvoudige bestelprocedure en meerdere betalingsmogelijkheden (o.a. Ideal). Product t.o.v. andere webshops het meest voordelig in prijs. Levering direct de volgende werkdag en goede verpakking.

Zeer goede ervaring met de bestelling en levering van een bestelling bij Cameranu.nl. Product wat ik zocht was op voorraad en voordeliger dan bij andere webwinkels. Na bestelling direct bevestiging dat bestelling was ontvangen en dat betaling binnen was. Levering direct de volgende werkdag, nadat er eerst een email gestuurd was met de bevestiging dat pakket was overgedragen aan de pakketdienst, incl. een trackingnummer.

Claudi1967 30-12-2013

Prima overzichtelijke site

Prima, snelle levering, goede conditie

Zeer uitgebreid!

Zie hierboven

JosD54 30-12-2013

Het is eigenlijk klikkerdeklik, kies je toestel, welk soort accessoire, kleur en je keuze is op een scherm te zien.

Snelle levering, goed te volgen wanneer er iets geleverd wordt, wat wil je nog meer.

Ga er maar eens rustig voor zitten. Alle denk bare toestellen en de bijbehorende toeters en bellen zijn zo te vinden.

Ik heb deze webshop ook van een collega gekregen, makkelijk, snel en overzichtelijk. Zeker een aanrader.

Met dit objectief ben je helemaal klaar. Van 10 tot 100mm in één objectief is de reisbegeleider in optima forma. Goede lichtopbrengst, snelle AF en uiteraard "des Nikon One" lens uit rustpositie en de camera is klaar voor gebruik. Klikken is ook een foto, geen bedenktijd meer.

R. Zanca 30-12-2013 Via de website gekocht

Alles makkelijk te vinden

Groot

zeer

Groot assortiment, veel merken en voorradig

MartinX 30-12-2013

Kan altijd beter.

Geen klachten.

Ze hebben bijna alles.

1 van de betere winkels.

Als de prijs goed is koop ik het hier.

Bosman49 29-12-2013

Was snel bij produkt dat ik wilde hebben

Had binnen twee dagen mijn produkt

hadden wat ik nodig had

Zie bovenstaande

gewoon goed

fambrene 29-12-2013 Via de website gekocht

Tweedeleedee 29-12-2013 Via de website gekocht

Goede zoekfuncties en overzichtelijke, fris ogende site. De prijzen zijn zeer concurrerend, de levering vond bij mij de volgende werkdag al plaats!

Via tracker was het verloop van de levering accuraat bij te houden. De eerste mail en bestelbevestiging was vrijwelà la minute in mijn mailbox.

Van alle bekende merken en modellen is voldoende te vinden op de website. Ik mis nog wel wat exotische verloopringen en adapters maar die zijn sowieso moeilijk te vinden op Internet.

Gezien bovenstaande ervaringen kan ik Cameranu.nl aan iedereen aanbevelen. Zending worden goed en veilig verpakt. Objectieven zijn kwetsbaar bij harde schokken (iets waar de bezorgdiensten garant voor lijken te staan) maar het bestelde objectief kwam ongeschonden aan.

Vlug, veilig en voordelig, gejat uit vroeger tijden maar waar voor CameraNu.nl

Guus233 29-12-2013

De zoekfunctie werkte niet geheel naar wens, voor de rest zeer helder

Goede communicatie

Betrouwbaar en snel.

MMSB 29-12-2013

Voor mijn Manfrotto statief zocht ik een tas, die te vinden is in het hoofdstuk statieven en accessoires, helaas niet bij de tassen. Verder duidelijke website die gedetailleerde info geeft over de maten en het materiaal. Betalen ook eenvoudig.

Vragen in het weekend gesteld worden direct de eerste werkdag beantwoord. Levering ook snel met aankondiging van tijdvak van aankomst.

CameraNU heeft in tegenstelling tot andere fotografie websites veel keus op het gebied van tassen en zelfs statieftassen. CameraNU waren ook de goedkoopste met de Manfrotto Tripod Bag 70N.

Zie de vorige beoordeelde items.

Eerder ook al bestellingen gedaan bij CameraNU en ook toen heel tevreden.

F.L. 2013 29-12-2013

Overzichtelijke site

collega's die geen gebruik maken van de post zijn vaak sneller in de aflevering.
De levering van het hier besproken product kwam ook weer pas na de kerst aan, terwijl een collega de dag na de gelijktijdige bestelling om 10 uur kon afleveren.

Veel fotoproducten op de site

Assortiment en telefonische benadering o.k. bezorgen helaas niet altijd betrouwbaar.

Jacob1988 29-12-2013

Overzichtelijke en complete website

Altijd snelle en correcte levering

MM Fotografie 29-12-2013

Het zoeken naar het product ging gemakkelijk en snel. Geen onnodige zoekresultaten.

Je hoopt het product natuurlijk de eerstvolgende werkdag in huis te hebben, maar door het week-end (op zaterdag besteld) ging dat niet. Het product is verstuurd op de eerstvolgende werkdag en kwam mooi op tijd binnen.

Niet al mijn favoriete merken zijn beschikbaar bij CameraNu. Dat zou wel prettig zijn, maar kun je nu eenmaal niet verwachten.

Een 'advies' aan iemand anders zou vooral gebaseerd zijn op de merken die beschikbaar zijn, en de prijs.
Als het om service en correctheid van de afhandeling gaat, zou ik anderen zeker op CameraNu wijzen.

Goed geregeld en duidelijkheid over het moment van afleveren. Betalen was ook gemakkelijk. Jammer dat de doos open geweest was (product onbeschadigd en compleet)

J Kanis 29-12-2013 In de winkel gekocht
Urk

je kan het bedrijf gemakkelijk vinden
en het product dat je denkt aan te schaffen eens rustig kunt bekijken

de uitleg over het product word in vakkundige taal uitgelegd

je kan veel producten met elkaar vergelijken

mooie ruime zaak die veel vakkundige mensen in dienst heeft goed bereikbaar

Sloetje 29-12-2013 In de winkel gekocht
Urk

Direct het gewenste artikel voorhanden. Wel een druk bezochte winkel, maar goed georganiseerd.

Groot assortiment,óók in allerlei toebehoren.

Gezien de klantvriendelijkheid en vakkennis aan al mijn vrienden.

Prima zaak.

osdorperspotter 28-12-2013

Heel duidelijke website. Je kunt een account aanmaken en een verlanglijstje opstellen, dat dan weer omzetten in een aankoop.
Er worden niet teveel of overbodige informatie van je gevraagd.
Bestellen is een fluitje van een cent, en je krijgt keurig een orderbevestiging. Op het moment dat de bestelling is aangemeld bij de koeriersdienst krijg je een link om het direct online te volgen.
Leveren geschiedt zoals vermeld op de website, en zoals vermeld door de telefoon, binnen het juiste tijdsbestek.

Heel goede service. Ik vind website op zich al een goed service-punt, maar ook als je met heel specifieke vragen belt (en het niet te druk is in de winkel) wordt je zeer goed te woord gestaan en krijgt goed advies, tekst en uitleg, wat je zeker helpt in het maken van toepasselijke keuzes. Nu ben ik iemand die liever in de winkel voor persoonlijk advies langskom, maar aangezien ik het te druk heb en een retourtje Cameranu toch wel zeker 2 uur rijtijd in beslag zal namen heb ik de knoop doorgehakt en online besteld. En dat heb ik in alle rust en vertrouwen gedaan door mijn meerdere malen telefonische ervaringen en adviezen van ze.

Ruim, erg ruim. Lijkt alsof ze bijna alles hebben (kan keuzes soms moeilijk maken, echter géén minpunt te noemen).
Binnen iedere productgroep zijn er tal van keuzes en mogelijkheden, en heb alles kunnen vinden wat ik wilde hebben. Ik kijk wel vaker op de site, en zie bijna altijd dat alles op voorraad is (in de categorieën die ik bezoek dan).
De prijzen zijn scherp en zeker niet hoger dan bij andere zaken, zelfs beter zou ik willen zeggen.

Zeker de moeite waard. Prijs is top. Service erg goed. Je wordt telefonisch gewoon erg goed te woord gestaan, en alles word erg duidelijk en geduldig uitgelegd.

Deze winkel verdient voor mij een 10/10. Duidelijk website, duidelijke verkopers (beter gezegd adviseurs) aan de telefoon. Goede tekst en uitleg! Prijzen zijn scherp, bestelling is een makkie, en alles wordt zorgvuldig conform afspraak verpakt en opgestuurd. Ruim, erg ruim assortiment.

Peter van Woensel 28-12-2013 Via de website gekocht

Goede website makkelijk te bestellen

Voor 22.00 een camera besteld en de volgende morgen afgeleverd, geweldig! Naar de winkel gaan kost meer tijd.

Ruime keus, alles was er.

ik zou reden kunnen vinden waarom niet

Simpel, betrouwbaar, snel, een scherpe prijs en alles werkte prima bij aankomst ik zou niet weten wat ik meer zou willen.