Deze score is berekend op basis van 2266 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

S.Badhoevedorp 05-02-2014

Je vindt alles terug op de site en kunt op allerlei manieren doorklikken op een artikel.

De service is nauwkeurig. Net als de informatie en eventuele terugkoppelingen.

Het assortiment is zeer uitgebreid en daarnaast de prijs zeer scherp.

Echt niets op aan te merken. Als je dan toch "digitaal" wil winkelen doe dat dan bij CameraNu.nl

Levering snel en keurig. Een deel van de levering retour geen probleem. Geld terug en een keurige, snelle communicatie. Een site waar veel anderen een voorbeeld aan kunnen nemen. Daarnaast ook nog eens super blij met mijn Nikon D5200 met 2 lenzen.

Foto LoZ 05-02-2014

Vanuit de luie stoel

Prima geholpen ook na deel retourzending

N.m.m. alles te verkrijgen op gebeid van foto en video

Vanwege het assortiment, betrouwbaarheid en het gemak

Buitengewoon ruim gesorteerde online winkel met uitstekende service

Roos van gent 05-02-2014

Enkele klikken en uw product staat de dag erna op de stoep!

Bij vragen word er direct geantwoord op mail

Rijk assortiment, voornamelijk vind ik elders eerder canon of nikon producten, hier zijn o.a. sony producten ook rijkelijk aanwezig.

Zeker een aanrader, producten veilig en snel in huis.

Zeer tevreden

Ap Ros 05-02-2014 In de winkel gekocht
urk

in de winkel geweest en zeer goed geholpen! Je zegt wat je uit wil geven en zei zoeken met jou voor jou de beste camera uit

Al eerder een camera gekocht en hadden pech dus reparatie! Geen probleem er werd geen tel moeilijk gedaan om je gewoon een nieuwe camera te geven (heb anders meegemaakt)

Eigenlijk staat er teveel keuze in overvloed je ziet door de camera's het bos niet meer!

De keuze is reuze en ze weten waar ze over praten, echt een aanrader voor de beginner en de profs onder de mensen

Camera nu is gewoon een prettige winkel om te komen, thuis al ff op de site kijken en dan naar de winkel om van een verkoper te horen dat de camera die je eigenlijk wou niet moet nemen! En je terecht een andere camera in de zelfde prijsklasse aanbied die meer kan en veel beter is. Heb er nog steeds geen spijt van dat ik naar de verkoper heb geluisterd.

M Verbiest 04-02-2014 Via de website gekocht

Ruim assortiment en redelijke prijzen

Veel vergeleken, maar uiteindelijk toch bij Cameranu besteld. Reden daarvoor is dat ook de accessoires compleet zijn in het aanbod.

Zeker meenemen als je aan het rondkijken bent. Wat de levering betreft : supersnel!

Zoals ik al hierboven aangaf: een ruim assortiment, marktconforme prijzen en (super)snelle levering.

Janssen43 04-02-2014

Prettige webwinkel met uitgebreid assortiment en duidelijke en uitgebreide productinformatie.
Ook in de fysieke winkel kun je rekenen op goede service. Bovendien zijn de prijzen altijd zeer concurrerend.

Prima, alleen op zaterdag kan het zo druk in de winkel zijn, dat er weinig tijd is om je van uitgebreide informatie te voorzien.

eyeworks 04-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden producten, afwikkeling betaling.

Snelle levering. Goede bevestiging via mail

Ruime keus; niet de duurste

Sterk aanbevolen omdat gemak eenvoud van bestelling en duidelijke afwikkeling en snelle levering van pproducten goed geregeld is.

Judith Koster 04-02-2014

De website is overzichtelijk en snel.

's Avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Uitgebreid assortiment en artikelen zijn ook op voorraad.

Uitgebreide keuze en snelle levering

Cameranu heeft een uitgebreid assortiment en 's avonds besteld is inderdaad de volgende dag in huis.

Dorgje 04-02-2014

vanuit huis, op je gemakt alle voors en tegens van de verschillende soorten vergelijken, veel keuze, snelle service

sneller service, uitgebreide site, veel info, leveren wat gezegd wordt

groot assortiment, veelzijdig

absoluut, goede ervaring

Super snelle service, direct duidelijk wat er op voorraad is en wat goed bij het uitgekozen product past qua accesoires

esnl 04-02-2014

zeer goede service

Hein Hooiveld 04-02-2014 Via de website gekocht

Je klik op het produkt en bestel maar .

geweldig precies optijd

geen

het spreek voor zich,wat een service

T.Brettschneider 04-02-2014 Via de website gekocht

Website duidelijk.
Makkelijk producten vinden.
Makkelijk om te betalen.
Normale hoeveelheid gegevens invullen.
Bestelproces gestroomlijnd
Het was duidelijk wat ik kon verwachten bij elke stap die ik deed.

Bereikbaarheid van de winkel voor vragen is vlot
Er is ten minste 1 persoon aanwezig die technische vragen adequaat beantwoord.
De levertijden en de manier van leveren zijn volgens verwachting.

Kon alles vinden wat ik zocht en de prijs is concurrerend.
Er is genoeg maar waarschijnlijk niet alles

Door bovenstaande ervaring kan ik met een gerust hard naar de website of de winkel verwijzen.

De bovenstaande beoordeling is tevens de motivatie

Marcelteunissen 04-02-2014 Via de website gekocht

O.G 04-02-2014 Via de website gekocht

Website is gemakkelijk te gebruiken.

Gebeld met de webwinkel en direkt antwoord op mijn vraag gekregen.

Voor mijn fototoestel was er maar een product, wat voor dit type toestel geschikt was.

Na eerst telefonisch contact met de webshop te hebben gehad,direkt de bestelling gedaan.Alles ging vlot.

S middags 2 artikelen besteld ,volgende dag thuisbezorgd. Dit is zeer prettig.

Recensent59 04-02-2014

De site geeft veel relevante informatie over de producten en het bestellen en betalen gaat snel en eenvoudig.

Ik had een verkeerde bestelling gedaan en kreeg na het terugsturen zonder mankeren mijn geld teruggestort. Dat is weliswaar een wettelijk recht, maar Cameranu doet er verder ook niet moeilijk over.

Een ruime keuze, ruimer dan bij andere (web)winkels.

Cameranu is vaak de goedkoopste winkel, heeft een uitgebreid assortiment en heeft heel korte levertijden als het product in voorraad is.

Cameranu is een betrouwbaar adres, ook voor advies. Snelle levertijden en een correcte afhandeling van verkeerde bestellingen of het ruilen van een product.

Stef E 04-02-2014

Perfecte service gehad van CameraNU.nl! Ik was opzoek naar de Nikon D7100, welke bij de webshop zeer voordelig werd aangeboden. Maandag avond besteld en dinsdag middag al in huis. Alles ging soepel en eenvoudig! 100% tevreden.

Eddo de Leeuw 04-02-2014 Via de website gekocht

website is duidelijk, alles is heel eenvoudig, maar de productinformatie - meestal overgenomen van de producent - mag van mij uitgebreider

Gisterenavond besteld, vandaag keurig thuis afgeleverd. Mijn ervaring met het personeel is ook positief.

Ze verkopen wat ik zoek tegen zeer scherpe prijzen. Mijn laatste aankoop was bijna 25% goedkoper dan in een winkel vlakbij.

Zie mijn score.

Inmiddels heb ik meerdere camera-objectieven en -accessoires bij deze winkel gekocht en zonder enig probleem. Eén keer ontving ik een verkeerde bestelling en dat werd keurig opgelost.

wallie1953 04-02-2014

Als webwinkel valt er helemaal niks op aan te merken, heb alleen maar goeie ervaringen. Mijn eerste bezoekje aan de winkel viel een beetje tegen. Kreeg de indruk dat ik niet helemaal serieus werd genomen vond de verkoper wat arrogant. Bovendien was de koffieautomaat stuk (had wel trek in koffie na een ritje van 125 km) Men haalde wel koffie voor zichzelf van boven, maar mijn verzoek of ik ook een kopje kon krijgen werd beantwoord met loop maar even naar boven.

Kinderspeeltuin 04-02-2014 Via de website gekocht

vlug te bestellen

korte levertijd

genoeg

tassiex79 04-02-2014 Via de website gekocht

gemakkelijk om het online te bestellen

ben goed geholpen na een klacht.

ze hebben een grote assortiment.

aan iedereen die iets nodig heeft voor zijn of haar camera

rfc 04-02-2014 Via de website gekocht

WebSite is overzichtelijk en vriendelijk in gebruik.

Je word goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Er werd ruim voldaan aan de aangegeven levertijd en bestelling is netjes en veilig verpakt!

Er is door ons gericht gezocht naar een product maar het aangeboden assortiment voldoet mijn optiek ruimschoots.

Gewoon een goede, betrouwbare, webwinkel waar je waar bent voor je geld!

Een belangrijk aspect wordt goed nagekomen! Oftewel het bestelde product wordt binnen de aangegeven levertijd keurig geleverd binnen goede richtlijnen.

Jenny1234 04-02-2014

CameraNU.nl heeft een duidelijke website met een breed assortiment. Het assortiment is goed ingedeeld in categorieën zodat je eenvoudig kunt vinden wat je zoekt.

De producten werden de volgende dag bezorgd. Ik kon de zending volgen en eenvoudig afhalen bij een afhaalpunt. Door de goede service had ik geen vragen of retourzending.

Het assortiment kan natuurlijk altijd iets uitgebreider, maar de belangrijkste camera's, lenzen en camcorders zijn via CameraNU.nl te krijgen. Ik ben erg tevreden en zal zeker nogmaals bij CameraNU.nl winkelen.

CameraNU.nl is een goede, overzichtelijke webshop met een uitstekende service en een breed assortiment. Die combinatie maakt dat ik de shop zeker zal aanraden!

Ik ben zeer tevreden over CameraNU.nl zoals blijkt uit bovenstaande motivaties. De webshop is eenvoudig in gebruik en bevat alle producten op cameragebied die je nodig hebt. CameraNU.nl blijft mijn vaste adres voor alles op het gebied van fotografie en video! De nikkor lens die ik gekocht heb voldoet aan alle verwachtingen.

Angelie31 04-02-2014

Ik vond snel en makkelijk wat ik zocht en ook het bestellen en betalen ging heel snel.

Zoals beloofd op de site waren ze ook supersnel met leveren.

Groot aanbod verschillende artikelen en verschillende merken binnen de productgroepen.

Makkelijk, goed assortiment en snelle levering tegen een prima prijs.

Prima webshop!

DKW 03-02-2014 In de winkel gekocht
Urk

overzichtelijke website

goede voorlichting per telefoon

uitgebreid

Johan0031 03-02-2014 Via de website gekocht

Keurige site, goede afhandeling en keurige tijdige levering, ga zo door !!

tertzio 03-02-2014 Via de website gekocht

als je weet wat je wilt. maak het makkelijk en bestel!

Je blijft op de hoogte van je bestelling en is binnen voor dat je het weet.

Keuze en mogelijkheden genoeg , voor ieder wat wils.

Het gemak dient de mens . goeie kwaliteit , goeie service , top.

JanT52 03-02-2014

Goede bereikbaarheid van de winkel. Bij drukke dagen te weinig parkeerplaatsen.

Geweldige de verstrekte informatie, waarbij ook goede adviezen werden geveven over de aan te schaffen spullen.

Groot assortiment. Op de website kun je al zien of de aan te schaffen spullen aanwezig zijn.

Zeer zeker zal ik deze winkel aan anderen aanbevelen. Vooraf is alles te controleren of de aan te schaffen lenzen/camera o.i.d. aanwezig zijn. Teleurstelling is dus te voorkomen.

fred schaaf 03-02-2014

h'aatje33 03-02-2014

overzichtelijke website, duidelijke catagorien

correcte afhandeling, snelle verzending

zeer uitgebreid assortiment voor de fotograaf!

prima service, goede prijs/kwaliteit

CameraNu.nl heeft een ruim assortiment, scherpe prijzen en een snelle levering van allerlei fotobenodigheden.

R.H. Tiktak 03-02-2014 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Prima sortering. Wist niet dat ze zo concurrerend zijn.

Gewoon goed en betrouwbaar adres.

Goed gesorteerde club die snel volgens afspraak levert. Puntje van kritiek is de kosten die men in rekening brengt bij het betalen per creditcard, Dat is niet meer van deze tijd!

rené Lieberwirth 03-02-2014 Via de website gekocht

productselectie was niet eenvoudig.

heel goed geholpen met bestelprobleem. Super.

Niks mis met deze webwinkel.

joost helberg 03-02-2014 Via de website gekocht

toegankelijke site, snel kiezen, ruim assortiment

zeer snelle levering

zeer goed, maar minpuntje was dat de aangeraden accessoires van twijfelachtige kwaliteit waren, dat vond ik niet passen bij de rest.

goedkoop in mijn geval en snel en goed.

dit was de eerste keer dat ik bij CameraNU.nl iets kocht, maar de ervaring was buitengewoon goed. Sneller registratie, sneller levering en groot assortiment.

admac 03-02-2014

Duidelijk en makkelijk in gebruik

Nadat ik een onbevredigend antwoord had gekregen over een accessoires vraag werd het meer dan 100% goedgemaakt met zeer uitvoerige informatie.

Zeer groot assortiment voor de professionals maar ook zeker voor de beginnende fotograaf

Misschien de wachttijden wat proberen te verkorten. Mag natuurlijk niet ten koste van de informatie gaan..en ja..... de koffie is lekker en heb je de tijd uitvoerig naar al het moois te kijken

Nogmaals.... Prima dat e.e.a. goed werd opgepakt na een kleine teleurstelling

Rennie25 03-02-2014

Bestellen is simpel

JokeBeersBlom 03-02-2014 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en duidelijk. Bestellen is eenvoudig en de levering is supersnel!

De service is prima, altijd vriendelijk en behulpzaam.

Het assortiment is enorm uitgebreid.

Al jaren prima ervaringen met CameraNu.

Ik ben al jaren klant bij CameraNu en heb alleen maar goede ervaringen met deze winkel/webwinkel. De levering is supersnel, als je zelf heengaat wordt je prima geholpen, hoe druk het ook is. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. En niet geheel onbelangrijk de prijzen zijn scherp. Ik bestel regelmatig online maar rijd er ook zo af en toe naartoe. Mijn aankopen zijn vooral online gedaan maar ik heb er ook diverse items in de winkel gekocht.

helenamaria 03-02-2014

In een paar klikken tijd besteld je het gewenste artikel.

Ik bestelde al eerder bij cameraNu. Eén keer had ik problemen met een bestelling. Ik kreeg alle mogelijke medewerking van CameraNu en alles werd naar tevredenheid opgelost. Dat kun je niet van elke webshop zeggen!

Volop keuze, ook voor mijn camera van een minder populair merk.

Prima ervaring met eerdere bestellingen en meestal voordelig.

MarioMario 03-02-2014

Makkelijk om een bestelling te plaatsen

Zeer snelle levering

Ruime keuze

Alles gaat goed van order tot bezorgen.

Ga zo door, dit is reclame voor het online kopen.

HenriekeDubbink 03-02-2014

Ruime keus en veel op voorraad

Heb de site al aangeraden bij mede foto studenten

zonder_naam 03-02-2014

Alles wijst zich vanzelf. Het is gewoon duidelijk.

Dat is sterk afhankelijk van het product wat iemand wil hebben. Zie motivering van de beooreling.

De Panasonic camera die ik heb aangeschaft, was van dezelfde prijs als bij een paar andere winkels. echter: de review van Cameranu.nl gaf de doorslag. Een extra is accu zeker niet te duur, maar een beetje SDHC-kaart is behoorlijk prijzig bij Cameranu.nl.

riekiki 03-02-2014

Zeer snelle levering

John Vrijenhoek 03-02-2014 Via de website gekocht

Ik kwam via Google eenvoudig op jullie adres terecht en kon makkelijk het artikel vinden dat ik wilde hebben.

Uitstekend en correct in de beloofde tijd verwerkt en afgeleverd.

Heel uitgebreid en overzichtelijk gepresenteerd.

Vooral bij kennissen aanbevelen met voornoemde beoordelingen.

Zie bovenstaande waarderingen.

kraan 46 03-02-2014

website zeer gebruiksvriendelijk

vandaag besteld , morgen vroeg
in de ochtend bezorgd

ruim voldoende

mond tot mond reclame werkt altijd

prima de luxe !

pasca.d.h.w. 03-02-2014 Via de website gekocht

Product eerst besteld in Belgie om de hoek (2km) na een maand vraag waar de bestelling was? antwoord levering binnen 14 dagen. bij camera.nl na 40 uren had ik de bestelling in huis

Mijn dank.

Niets anders dan lof.Product eerst besteld in Belgie om de hoek (2km) na een maand vraag waar de bestelling was? antwoord levering binnen 14 dagen. bij camera.nl na 40 uren had ik de bestelling bij mij thuis geleverd.

Jimi Hendriks 03-02-2014

Fijne en overzichtelijke website.

Snelle levering en goed verpakt.

groot assortiment, bijna alles is te vinden en vaak het goedkoopst.

Ik zou deze online shop zeker aanbevelen. Het is mijn vaste shop geworden.

Fijne en overzichtelijke website. Groo assortiment en vaak een van de goedkoopste shops. Bestellingen worden netjes verpakt en snel geleverd. Het is mijn vaste shop geworden voor Camera gerelateerde spullen.

Hans Brunt 03-02-2014 Via de website gekocht

duidelijke en snelle respons op de site

Snelle levering via Post-Nl

NatasjaT 03-02-2014

de site is zeer duidelijk en makkelijk te volgen

ik had per ongeluk dubbel besteld maar dat werd meteen verholpen

ik heb heel gericht gezocht naar een bepaald type toestel en kan dus niet veel hierover zeggen, zag wel dat er groot aanbod is

Deze site is makkelijk te volgen, geen verborgen kosten, lage verzendkosten, binnen 2 dagen was alles binnen en de service was goed. Netjes verpakt en goed afgeleverd.

Henry Hennink 03-02-2014

aftersales zorgde ervoor dat ik bij reeds aangeschafte camera alsnog een geheugenkaart kreeg

men doet wat men zegt

Christel Verdoodt 03-02-2014

het bestellen ging vlot en handig, weinig gegevens bij mekaar te zoeken. wij apprecieerden de keuzemogelijkheid om te betalen via overschrijving om kosten te vermijden.

Wij bestelden via de webshop, geen ervaring met winkel noch met retourprocedure. Eventuele kosten (niet op onze bestelling van toepassing) leken niet overdreven.

Het objectief dat wij bestelden is niet courant bij de vakantiefotograaf, maar wel beschikbaar en voorradig bij Camera.Nl - ook andere toebehoren zijn vlot te vinden op de website en ook voorradig.

Duidelijke website, producten makkelijk te vinden, vlotte bestelprocedure, goede prijzen - wij hebben Camera.Nl al aanbevolen aan onze (belgische) vrienden en kennissen.

Nachtzon 03-02-2014

Snel besteld, snel betaald, snel geleverd. Ik kan er niets aan verbeteren.

Precies wat ik wilde hebben, en net iets goedkoper dan de meeste concurrenten.

AlfredJ 03-02-2014 Via de website gekocht

Veel keus op de uitgebreide site. Ook bestellen gaat in een handomdraai.

Uitgebreid assortiment.

De keuze is groot en het is aantrekkelijke webwinkel met veel keus.

Bestelgemak, snelheid en voortgang van de verzending is uitstekend. Bovendien aantrekkelijk assortiment en aangenaam lage prijzen.