Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

rinazoet 09-01-2014 Via de website gekocht

bestellen vanuit de luie stoel

Ik had een paar vragen per mail gesteld en kreeg meteen antwoord terug.

uitgebreid assortiment.

Peter Mark 08-01-2014

Alles is gemakkelijk op te zoeken op merk en/of product.

Super snel en correct bezorgd! Ook toen een product kapot bleek te zijn, ik had de dag erna een nieuwe door de brievenbus!

Er is veel keuze en veel is op voorraad!

Jazeker! Goede service

Zie bovenstaand!

MieHa55 08-01-2014

Duidelijke webside en bestelgemak

Snelle toezending en tracing via postnl

Uitgebreid assortiment

Goed adres om aan te bevelen bij kennissen en familie

Ik heb gekozen voor camera nu omdat ik bij andere websites niet vond wat ik zocht. Sommige websites zijn niet zo gebruiksvriendelijk als deze website.

M.A. Hoofddorp 08-01-2014 Via de website gekocht

Ik had per ongeluk een lens bested met verkeerde mount. Werd met uitstekende service retour genomen en de juiste versie toegestuurd. Prima.

Prima

Duidelijke website, goede berichtgeving over facturen en voortgang bestelling. Uitstekende service bij omruilen.

PJWV1967 08-01-2014

De remote van het door mij bestelde statief werkte niet op mijn videocamera. Daarom gebeld met de vraag of ik deze kon omruilen. Dat was geen probleem en 1 dag na retourzending was alles al in gang gezet en werd een andere remote naar mij opgestuurd. Super service dus!

JMWvD 08-01-2014

geen onnodige vragen of ander oponthoud

zelfs met de feestdagen nog snel geleverd: 31-12 besteld, 3-1 in huis. Sneller nog dan op de site was aangegeven.

als 1 van de weinige aanbieders het aanbod van mijn keuze te koop.

niets op aan te merken, netjes op de hoogte gehouden via mailberichten en geen extra kosten voor (deur-)bezorging of andere zaken.

Bij een dergelijke grote aankoop wil je voorzichtig zijn met de aanschaf en met de aanbieder. Cameranu.nl stond bij vrienden hoog aangeschreven en ik heb dezelfde goede ervaring.

Tonnie & Lenie 08-01-2014

parduc 08-01-2014

Goede website, makkelijk een keuze te maken.
Zeer goede aanbiedingen!

alles volgens het boekje, besteld en volgende dag geleverd.

PatM2309 08-01-2014 Via de website gekocht

Heel overzichtelijke site. Vond de nodige informatie zonder enig probleem. Ik was al klant, dus ook de betaling was in een zeer korte tijd gedaan.

De vragen die ik per email heb gesteld, werden op heel korte tijd to the point beantwoord. Body was jammer genoeg niet voorradig, maar heb hem na een weekje toch al ontvangen.

Ik moet maar op 1 plaats kijken en vind in 99% alles wat ik wil. Ook heb ik steeds de keuze gehad tussen verschillende kwaliteiten / prijzen.

Heb de winkel al verscheidene malen aangeraden en zal dat zeker blijven doen.

Wegens de te verre afstand kan ik niet naar de winkel zelf gaan. Maar tot nu toe heb ik dit nog niet als een nadeel ondervonden. Steeds krijg ik antwoorden / adviezen en tot nu toe heb ik het me nog helemaal niet beklaagd! Ik ben een super tevreden klant.

Ingetjeb 08-01-2014

Makkelijke website, met welkome suggesties voor accesoires

Savonds besteld, de volgende middag al in huis!

Alles wat ik wilde kopen, was beschikbaar

Zie motivaties hierboven

DKoehoorn 08-01-2014

Overzichtelijk, eenvoudig

Elders een apparaat gekocht, maar keurig geholpen

ruime keuze

Ik heb enkele slechte ervaringen opgedaan via internet. Hier prima geholpen. Bovendien kun je deze winkel ook fysiek bezoeken.

Heel prettig geholpen en een zeer vlotte levering

mandyj 08-01-2014

Alles staat heel overzichtelijk op de site

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van de zending

Voor iedereen is er iets passend

Ik heb er meerdere malen iets gekocht en altijd goed en snel geleverd

Ik vind het een hele goede en fijne site om op je gemak dingen te vergelijken en te bestellen

Rita Florence 08-01-2014 Via de website gekocht

Vergelijkbaar met andere goede webwinkels.

Zou anderen adviseren eerst via Kieskeurig.nl te onderzoeken waar een artikel het goedkoopst is. Mij is gebleken dat sommige artikelen veel duurder zijn dan bij de concurenten!!

De door mij gezochte Canon lens was het voordeligst bij Cameranu.nl. De aanverwante artikelen echter, heb ik bij verschillende concurenten aangeschaft omdat anders het voordeel, bij Cameranu.nl behaald, gelijk teniet zou worden gedaan.

NRKJ 08-01-2014

Snelle levering aan huis.
Aantrekkelijke prijs!

Via de mail goede informatie ontvangen.

zeer ruime keuze en aantrekkelijk geprijsd

zeker aan te bevelen om hier te kopen

uitstekende webshop met prima aanbod en aantrekkelijke prijzen!

W. van Faassen 07-01-2014 Via de website gekocht

Een goede website en gemakkelijk om datgene te vinden wat je zoekt.

Bestelling geleverd binnen 24 uur, zoals wordt beloofd, betaling via ideal, alles prima geregeld!

Erg ruime keuze en prima gerangschikt en alles goed te vinden.

Een prima online shop om te winkelen, ruime keuze, goede producten en vlotte afhandeling.

Een prima online shop, ruime keuze, goede producten en vlotte levering!

de fotograaf van toen 07-01-2014

de bestelling d m v Internet

een snelle behandeling van de bestelling

er was een redelijk assortiment

de afhandeling was heel efficiënt en ik wil dit bedrijf wel aanbevelen

Mijn indruk staat hierboven weergegeven. Ik zal het op prijs stellen als ik door u in dit vragenformulier niet met je en jou word aangesproken.

Palio 07-01-2014

Via snelmenu's is het makkelijk zoeken op merk of type

Zeer ruim assortiment en alle prijsklassen

De onlinewinkel heeft een duidelijk en logische website, waarin het makkelijk zoeken is. Bij alle producten staat ruim voldoende info.

soanmaki 07-01-2014

Egon121250 07-01-2014

Goede informatie en vlot te bestellen.

Ik heb maar een ervaring en die is prima. Dus ik kan hem iedereen aanraden.

Op 30 december in de avond een computer besteld en toch geleverd op 31 december.

MariekeDiemen 07-01-2014

Prima. Snel, gemakkelijke website, goede prijs, prima produkt. Aanrader!

gonnieperree 07-01-2014

Snelle en helder kunnen bestellen

goede communicatie en snelle levering

uitgebreid

heel goed

ik heb de Canon Zoomlens bij CameraNu gevonden via Kieskeurig en was verrast door de goede en snelle service. Precies dat wat ik zocht, zo voordelig mogelijk. Dat laatste is ook belangrijk voor mij.

Nibudu 07-01-2014 Via de website gekocht

Site en informatie up tot date en werkt allemaal vlekkeloos.

Top, er was iets niet op voorraad en vroeg per mail de stand van zaken op. Kreeg de volgende dag keurig antwoord.

Veel keuze, de scherpste prijs, snel kosteloos verzonden. Door de kerst was er wat vertraging en ook daar werd ik keurig over geïnformeerd.

Gemak, service, breed assortiment en scherp geprijsd en een goede snelle communicatie wat wil je nog meer.

Gezien het assortiment, de grote van het bedrijf, maar ook het hebben van een "gewone" winkel geeft net een beetje meer vertrouwen dan de prijsvechter met alleen een magazijn. Jaren geleden heb ik hier ook al spullen gekocht en doe dat nu voor mijn zoon. Ik ben tot nu toe zeer tevreden en kijk, ook vanwege het brede assortiment, altijd eerst bij cameranu.nl

S.Windig 07-01-2014 Via de website gekocht

Prima site

gewoon goed

Betrouwbaar gevoel.

Betrouwbaar gevoel.

jorn van der lee 07-01-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam

het zoeken en navigeren op de website is heel gemakkelijk en duidelijk.

Ben nu een paar keer al bij de winkel geweest, en ik ben hier elke keer zeer goed geholpen door mensen die echt verstand hebben van wat ze verkopen.
En ook niet van die gladde verkoop praatjes hebben. Maar echt puur advies geven voor wat je nodig hebt. Dus dat betekende voor mij dat ik niet elke keer een paar 100 lichter ben als ik de zaak uit loop.

tot nu toe nog nooit iets niet gevonden wat ik nodig had.

service is top. prijzen zijn eerlijk. bereikbaarheid is goed. gewoon een snoepwinkel voor de liefhebber

ik beoordeel eigenlijk nooit winkels of andere zaken. Maar camera nu is gewoom echt een topzaak. En het is gewoon een uitje om er naar toe te gaan.

Hilco01 07-01-2014

Bestellen is snel en simpel. De prijzen zijn erg goed en de levering is zeer snel.

rudolf-Johann 07-01-2014 Via de website gekocht

het gemak is groot.(10) alleen de veelheoid van informatie maakt een keus moeilijk.soms zou je net als in de analoge tijd wel weer in een fysieke winkel willen staan.

vragen worden direct en duidelijkl beantwoord. advies dat er bij hoort is prima.

zoveel!!!!! een snoepwinkel is er niets bij.

altijd

het is de 2e camera die ik bij CameraNu koop. de 1e keer gewoon in de winkel. is mij zo goed bevallen dat het deze keer met een gerust hart via de webwinkel kon. Ben alleen maar enthousiaster geworden.

Pietro Cuypers 07-01-2014 Via de website gekocht

Alles was gemakkelijk te vinden en de betaalmogelijkheden waren prima.

Op 30 december heb ik besteld.Die zelfde dag kreeg ik een email dat mijn bestelling misschien iets later zou aankomen.Op 31 december had ik de bestelling echter al in huis.Dit in tegenstelling tot bestellingen elders die ik op 27december geplaatst had en ondanks beloften pas op 3 januari geleverd kreeg. Hulde!

Alle voor mij interessante artikelen op het gebied van fotografie zijn hier te vinden.

Zo moet een webwinkel zijn en niet anders !

Ondanks de feestdagen: vandaag besteld en morgen in huis, zonder verzendkosten.

grmbbbblll 07-01-2014

Prima webshop met uitstekende service!

Richard v.d. 07-01-2014

Uitzoeken in de webshop is helder. Mede door omdat producten naast elkaar kunnen worden vergeleken.
Betalen loopt zoals verwacht in duidelijke stappen. En gegevens van de bestelling komen vlot in de e-mail.

Levering is prima. Door een late reactie van mijn kant kon ik de i-deal betaling niet afronden. Aan de hand van het factuurnummer alsnog via internetbankieren betaald. Hierop wordt vlot geregardeerd door Cameranu waardoor er geen vertraging in de levertijd is ontstaan.

Telefonisch goed bereikbaar en op e-mail wordt snel en correct gereageerd. De voorraadstatus is zeer accuraat.

Meerdere bestellingen gedaan en meerdere malen aankopen in de winkel gedaan. Iedere keer weer met grote tevredenheid.

Nils Catsburg 07-01-2014 Via de website gekocht

Ach, internet is altijd super makkelijk. Via mijn telefoon een bestelling geplaatst terwijl ik in de trein zat, via iDeal betalen en de volgende dag in huis hebben.

Service center werkt en denkt goed mee en probeert altijd de hoogst mogelijke service te bieden.

Je kan niet ALLES kopen, maar wel veel.

Via internet bestellen is makkelijk, deze winkel verzend dezelfde dag nog dus lekker op tijd in huis.

30-december mijn producten besteld, na het plaatsen van de bestelling bedacht ik dat ik meer wilde bestellen, via het service center de bestelling kunnen annuleren, veranderen en via een betaal link opnieuw betaald. En dat allemaal in 5 minuutjes tijd. I.v.m. de feestdagen kwamen de producten allemaal gratis ingepakt thuis. Heb nog geen adviezen gevraagd maar weet zeker dat ze alles zullen doen om te helpen.

Joost6746 06-01-2014

yvonnedijkhof 06-01-2014

lekker toestelletje

super snel ontvangen

assortiment is prima

als ik een goede ervaring heb vertel ik dit.

ben blij dat ik weer een leuke camera heb en ben weer gelukkig dat ik mijn hobby kan uitvoeren

deuf 06-01-2014

Duidelijke en overzichtelijke informatie over het product en het bestelproces.

Heel goed! Na annulering van een bestelde en reeds betaalde camera, kreeg ik het bedrag binnen een week teruggestort. Over het hele proces rondom de afwikkeling van de annulering werd ik regelmatig per mail geïnformeerd. Keurige afwikkeling dus!

Ruim voldoende wat betreft camera's en accessoires.

Voornamelijk voor de klantvriendelijkheid van dit bedrijf

Zie commentaar bij de beoordelingsaspecten.

HB1966 06-01-2014

Goede omschrijving; mogelijkheid om accessoires mee te bestellen; makkelijk artikel te zoeken

Levering volgens planning, goed verpakt

Ruim assortiment, concurrerend prijsniveau, naast A-merken ook alternatieven

Zocht flitser voor Canon D50 en kon makkelijk flitsers van Canon en andere merken vergelijken. Snelle levering tegen concurrerende prijs.

KlantVollenhove 06-01-2014

Eenvoudig en duidelijk te bestellen. Goede website.

Na aankoop van de camera body kwam ik erachter dat de bestaande lenzen niet pasten. Ben naar de winkel in Urk geweest en ze hebben me priom geholpen

T'ja zoveel producten (en alternatieven) vind je nergens.

Ik heb jullie adres zelf ook van kennisen die enthousiast waren. En terecht!

Prima website en uitstekende fysieke winkel. Professionele medewerkers in een zaak met een groot assortiment. houden zo.

PHJ van Berkel 06-01-2014 Via de website gekocht

Makkelijke duidelijke site.

Duidelijke weergave status bestelling.

Gewoon goed

Vlotte levering in drukke dagen (kerst oud en nieuw) en duidelijke informatie omtrent de levering.

Reinier Luimstra 06-01-2014 In de winkel gekocht
Urk

Overzichtelijke website, handig alles te vinden inclusief info of het in voorraad is.

Prima adviezen en ook leuk dat er een mooie opstelling is om diverse camera's uit te proberen terwijl je wacht tot je nummer aam de beurt is.

Cameranu.nl heeft gewoon alles

Zie eerdere antwoorden, gemak, service en ook nog te combineren met een leuk daghe Urk

Lekker op de webshop uitzoeken en vervolgens naar Urk gaan, er nog even mee spelen, advies krijgen en direct kopen en meenemen. Daarna meteen in Urk je eerste schilderachtige plaatjes schieten.

W. van Huijgevoort 06-01-2014 Via de website gekocht

Goede site met duidelijke toelichting

altijd netjes de volgende dag geleverd!

Perfect assortiment met veel keus

Betrouwbaar en goed!

Altijd netjes op tijd geleverd, en bij vragen staan ze je goed te woord. Zelfs per mail kun je vragen stellen en krijg je gedegen en betrouwbaar advies. Ik ben inmiddels een vaste klant.

Mathje58 06-01-2014

Gemakkelijk bestellen

Super service

Goed assortiment

Ik zal de winkel zeker bij iemand aanbevelen

Ze goede service, een email gehad omdat de levering verlaat zou zijn.

Rico81 06-01-2014

De site is overzichtelijk en doet wat het moet doen!

Binnen de door mij benodigde artikelen is er genoeg keuze van instap modellen tot professionele uitvoeringen

Goed werkende overzichtelijke site waar de artikelen met een scherpe prijs worden aangeboden.

zie bovenstaande motivaties

rene j 06-01-2014

Overzichtelijke website, met voordeelsets per artikel

Vandaag bestellen, morgen levering.
Ik heb 1 keer een order geannuleerd, binnen een week was het geld terug gestort

Zeer uitgebreid assortiment en scherpe prijzen.

Zie bovenstaande.

walter gerritsen 06-01-2014

Zowel afhalen als bezorgen is mogelijk

Uitstekende en deskundige service

Indrukwekkend

Zeer willen aanbevelen, qua assortiment, prijs, service en voorlichting

Prajad 06-01-2014 Via de website gekocht

Goede zoekfunctie en 'gekoppelde' artikelen meteen in bundels

Onduidelijkheid bij mij over actievoorwaarden. 1 telefoontje en alles werd direct uitgelegd

Ruime keuze tegen scherpe prijzen

Altijd goede ervaringen mee gehad

Top80 06-01-2014

Op de iPad iets vertraagd

Inge2014 06-01-2014

Producten zijn gemakkelijk te vinden. Duidelijke omschrijving bij de producten.

Net na de kerst besteld en 2 dagen erna al ontvangen. super!

Groot assortiment aan producten, lagere prijs dan de concurrenten. Duidelijke product omschrijving.

Door de snelle levering en het ruime assortiment, raad ik iedereen deze webwinkel aan.

Snelle levering en dat na de kerstdagen. Ruim assortiment aan producten en in vergelijking met de andere webwinkels duidelijk goedkoper. Goede aankoop gedaan en in de toekomst zal ik deze webwinkel zeker onthouden.

A. J. S. 06-01-2014 Via de website gekocht

Erg duidelijk, al is het misschien handig om onder de accessoires van een product meteen de product-specifieke accessoires te zetten.

Ze hebben een boel, en in dit geval waren ze de goedkoopste.

Doen wat ze beloven.

Lorenzo30 06-01-2014

Vlotte levering, continue up to date gehouden over de bestelling.

CameraBoB 06-01-2014 Via de website gekocht

Webshop die werkt zoals het hoort en zoals je verwacht.

Snelle en directe hulp, ook per telefoon.

Goed assortiment

Jacky 123 06-01-2014

Eenvoudig en online te bestellen.

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling.

Ruime keuze aan toestellen.

Ik ben uitermate tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.

SandervdBij 06-01-2014 Via de website gekocht

De website was heel duidelijk, daarnaast was mijn bestelling zo gepiept!

Niks mis mee, nooit klachten voor zover ik weet.

Ik heb nog geen gebreken ontdekt.

Snelle aankoop, snelle levering, goeie service. goed assortiment, weinig op aan te merken.

Alles wat je als consument zou willen zien. Ik heb geen enkele nare ervaring gehad met CameraNU.nl