Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

X-Noize event photography 02-01-2014 In de winkel gekocht
Urk

Overzichtelijke webshop met zeer uitgebreid assortiment.

Makkelijk bereikbare showroom, ruim opgezet.

Nemen echt de tijd voor je, voor zowel grote als kleine aankopen.

Hebben zeer goede kennis van zaken.
En eerlijke gedegen adviezen.

Zeer betrouwbaar.

Eigenlijk al vele jaren klant bij Cameranu. Bij elk bezoek weer neemt men zeer uitgebreid de tijd voor je om je van goed advies en uitleg te voorzien. Dit levert begrijpelijkerwijs soms wat langere wachttijd voor je aan de beurt bent in beslag. Deze tijd is goed te vullen met lekker rond kijken in de showroom of even lekker zitten in de koffie corner met een kop koffie tot je aan de beurt bent. Geen opdringerige verkoop of lopende band werk, maar een eerlijk en gedegen advies zoals je mag verwachten. Erg vriendelijk behulpzaam personeel. Goede service afdeling en een uitstekende snel werkende webshop. Zeer scherp geprijsd. Al jaren tevreden klant hier. Ik raad Cameranu dan ook aan iedereen aan.

Bezuijen 02-01-2014

Duidelijke site

Zeer vlotte afhandeling

Uitgebreide keuze

Goede service snelle afhandeling en goede garantievoorwaarden

Lijkt mij gezien bovenstaande niet nodig

BramvR 02-01-2014

Eenvoudig bestelproces en je kunt aangeven welke opties je wel of niet erbij wil aanschaffen.

Bestelde producten snel en goed vanuit verzendadres naar geadresseerde.

Uitgebreid en er wordt goed uitgelegd of iets wel of niet bij je camera past

Goede en betrouwbare service.

Op alle fronten een goede (web)winkel

Isabel23 02-01-2014

Prima service als altijd!

Ruben de Vries 02-01-2014 Via de website gekocht

De website laadt snel en werkt goed. De knoppen zitten waar ze moeten horen, zonder overbodige functies.

Cameranu.nl zou een 9 krijgen als de website responsive was, dit is helaas niet het geval.

Na het leveren van een foutief product werd ik snel en vriendelijk geholpen door de klantenservice. Na een paar dagen heb ik een nieuw product toegestuurd gekregen.

Voor zover ik kan zien heeft Cameranu.nl een breed assortiment.

Ik geef alleen advies over een product, niet waar ze iets kunnen kopen.

Ondanks het leveren van een foutief product heb ik tot dusver geen slechte ervaring met Cameranu.nl gehad. De service is goed (geen lange wachtrij voor de klantenservice) en prima kwaliteit.

T. Steijntjes 02-01-2014 Via de website gekocht

Simpele bestelmethode en makkelijke afronding. Makkelijk menu en niet rommelig met flikkerende aanbiedingen en andere toestanden op het scherm.

Geweldig snelle reactie bij vragen via e-mail. Eventuele vertraging bij het bezorgen van pakket worden tijdig via de mail doorgegeven al waren mijn pakketten altijd op tijd ondanks de mail van eventuele vertagiging.

Wat wil je hebben? Ze hebben het hier!!

Zeer goede prijs/ kwaliteit en service verhouding.
Bij vragen kun je daar ook weer terecht en trekken ze niet de neus op of moet je lang wachten op antwoord. Tot nu toe heel erg goed.

Dit is het voorbeeld hoe een webshop hoort te functioneren. Ik koop regelmatig artikelen op internet en ben over deze zaak zeer tevreden. Geen geneuzel, snel bestelsysteem, goede informatie/ feedback omtrent de bestelling via mail, goed overzicht wanneer het pakket geleverd wordt door de track and trace mail en snelle levering 1 a 2 dagen.

W.F.Vlaar 02-01-2014

Zoals de meeste webwinkels: Lekker makkelijk thuiswinkelen!

Kan altijd nog beter.......

Zeker aan te bevelen, Nixmismee.

henk oortgijs 02-01-2014 Via de website gekocht

product eenvoudig te vnden

levering binnen gestelde termijn

voldoende keuzemogelijkheden

volgens verwachting geleverd.

Hoef er verder geen woord aan te besteden: in orde.

dirk2300 02-01-2014

eenvoudige bestelsite

correcte en snelle correspondentie

ruim assortiment, ook boddy's

K Brink 02-01-2014

Snel en vanuit de luie stoel

perfect te volgen

tot nu alles gevonden wat ik nodig hrb en ruim assortiment

zie bovenstaande

sabona 02-01-2014

bezoek aan de winkel, dicht bij huis

vriendelijk en deskundig

te veel om op te noemen

prima winkel

geweldige service, zeer klantvriendelijk

patty weber 02-01-2014

is een makkelijke en duidelijke manier van online winkelen

zelfs met de feestdagen heb je je bestelling dag erna binnen echt een super service

veel keuze

is veel verkrijgbaar goede prijskwaliteit en goede levering ook met de feestdagen

super service en overzichtelijke site met goede prijskwaliteit

Bob1956 02-01-2014

duidelijke website en bijna intuïtieve navigatie

een dag voor Kerstmis besteld en een dag na Kerstmis werd het afgeleverd. Super!

dit heeft amper motivering nodig. het assortiment voldeed aan mijn verwachtingen.

veel keuze, makkelijk on-line winkelen en snelle levering

gewoon goed en snel!

Andreas 1949 02-01-2014

Vlak voor de kerstdagen besteld, de belofte was de volgende dag in huis en dat gebeurde prompt, ondanks de kerstdrukte. Niks op aan te merken. Top dus!

E Verhoef 02-01-2014

Ik heb al meerdere malen iets besteld bij CameraNu en ben altijd zeer tevreden geweest met de afhandeling.

Alexandra2014 02-01-2014

Goede info over verzendtermijn. Snel geleverd.

Groot aanbod, concurrerende prijzen.

ymarnette 02-01-2014

Bestelling snel geplaatst, snel in huis.

Duidelijke site, snel in huis. Fijn!

titel81 02-01-2014

Goed bereikbaar. Alles op het gebied van foto en film in één huis.

Deskundig personeel die alle tijd voor je nemen. Naar je wensen luisteren en goed advies geven. De camera Canon EOS 700D DSLR + 18-135 mm die ik op het oog had is uitgebreid gedemonstreerd. Nu ben ik erg blij met camera die ik heb gekocht en aan mijn verwachtingen voldoet.

In de winkel een groot overzicht van veel apparatuur en aanverwante artikelen. Een genot om er eens rond te kijken.

Gezien mijn ervaring kan ik iedereen aanraden daar eens te gaan kijken.

Een te vreden mens

Mr. S 02-01-2014

Prima website.

Veel kennis en vooral telefonisch wordt je goed geholpen. Via de mail krijg je vaak een wat minder kundig antwoord.

kniepser 01-01-2014

Andries K 01-01-2014

Ik heb een Wacom tablet besteld. Het product was snel gevonden via de zoekfunctie van de website. De bestelling was snel geplaatst en dezelfde dag nog verzonden.

Ik had met de tablet een draadloze kit meebesteld. Achteraf bleek deze al inbegrepen te zijn bij mijn model. Na een mailtje snel reactie gekregen. De website is gelijk aangepast om toekomstige vergissingen te verkomen. Ik kan het artikel kosteloos terugsturen. Ivm de feestdagen nog geen reactie of geld ontvangen, maar ik ga er vanuit dat dit helemaal goed komt. Contact met de klantenservice was in ieder geval snel en netjes.

Ruime keuze is tot nu toe mijn ervaring en daardoor al meerdere aankopen hier gedaan.

Prima webshop met gunstige prijzen en nette afhandeling van bestellingen en mailtjes.

Powerreserve 01-01-2014

Goede en uitgebreide website.

Snel geleverd en alle bevstigingen netjes per mail ontvangen.

Zeer breed assortiment.

Uitgebreid assortiment, scherpe prijzen en snel geleverd.

Jacques1962 01-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, eenvoudig te bestellen. Uitgebreide info betreffende voorwaarden bestellen en leveren.

Snelle levering, duidelijke info. Goede voorwaarden.

Zeer uitgebreid assortiment, veel soorten producten. Grote keuze merken.

Scherpe prijzen, groot assortiment snelle levering, duidelijke voorwaarden.

Scherpe prijzen, groot assortiment snelle levering, duidelijke voorwaarden.

david p 01-01-2014 Via de website gekocht

Super handige site

Had mijn product de volgende dag binnen netjes verpakt alles

Ruime selectie aan producten en merken

Zeker als de prijzen zo blijven.

Goede service, ruim assortiment redeliik scherpe prijzen

Robbertds 01-01-2014 Via de website gekocht

Producten kunnen makkelijk gevonden worden op de overzichtelijke website van CameraNU. Daarnaast is een bestelling plaatsen ook erg makkelijk en snel.

Maandag voor kerst een bestelling geplaatst tegen de avond, de volgende dag (dag voor kerst) de bestelling al binnen net na de middag!
Nadat ik eens een tijdje in de wacht had gestaan voor een vraag via de telefoon heb ik besloten een mailtje te sturen. Hierop ook snel een korte maar duidelijke reactie gehad.

Was op zoek naar een specifiek snelkoppelingsplaatje om mijn camera aan mijn statief te kunnen bevestigen. CameraNU was een van de weinige winkels die het plaatje in hun assortiment hadden. Daarnaast was deze ook nog eens het goedkoopste van alle aanbieders.

Goede winkel met een mooi assortiment en vaak aantrekkelijke prijzen.

M63arianne 01-01-2014

Alle handelingen om een koop te doen verliepen vrij gemakkelijk

Keuze uit vele camera's en kleuren.

Een 10 is voor...de meester!

Geen gedoe gehad. Ik ben door mijn dochter geattendeerd op camera.nl. Alles is prima gegaan.

john en tinie 01-01-2014

Goed toegankelijke site. Het product wat je zoekt is gemakkelijk te vinden en voorzien van een duidelijke uitleg.

Na een keuze te hebben gemaakt naar de winkel gereden. Mijn keuze duidelijk gemaakt maar na advies van de verkoper toch een andere keuze gemaakt. Het was de tweede keer dat ik een aankoop deed en ik vind de kennis en de manier van verkopen zeer prettig. Er wordt je niets aangepraat.

Zeer uitgebreid. Je kunt er volgens mij alles vinden voor de amateur en de professional.
Ook de prijzen zijn zeer scherp.

Ik heb deze winkel al een paar keer aangeprezen bij collega,s en vrienden.

Ik vind het een zeer fijne site en mag daarnaast graag in de winkel rondlopen. De koffie staat altijd klaar. Er zijn veel camera,s uitgestald die je gewoon kunt vasthouden. Dit met de goede en vriendelijke houding van de verkopers maken dat je graag terug komt voor een volgende aankoop of gewoon even rondkijken.

W. Kersten 01-01-2014 Via de website gekocht

J. van der Torren 31-12-2013 In de winkel gekocht
Urk

Vanaf de bank heerlijk door het assortiment heen bladeren. Duidelijke site en alles prima te vinden. Bij diverse producten ook meteen voorstellen voor bijpassende accessoires.

In de winkel te Urk uiteindelijk de via de site bekeken producten gekocht. Eerst lekker rustig rondkijken, heerlijk bakje koffie en een koekje en vervolgens een nieuwe Canon Eos 700D gekocht en nog wat kleine andere dingen. De verkoper nam rustig alle tijd voor ons en adviseerde ons prima.

Zeer uitgebreide en volledig assortiment van alles op het gebied van (professionele) fotografie. Duidelijke en vaak volledige omschrijvingen.

De mensen die hier werken hebben kennis van zaken, de winkel ziet er netjes uit en je wordt goed geholpen. Via de site is het al heel makkelijk om dingen te bekijken en eventueel te kopen. Omdat Urk vlak bij is lekker naar de winkel toe gaan om op je gemak alles eens rustig te bekijken en te proberen.
En ook nog eens voor een prima prijs.
Dus of je nu in het uiterste zuidelijke puntje of het uiterst noordelijke puntje van Nederland woont, ik raad jullie CamaraNu.nl van harte aan.

We zijn weer begonnen met een oude liefde: fotografie. Om mijn oude analoge Canon EOS 50E eindelijk te vervangen voor een digitaal exemplaar verschillende toestellen vergeleken. Vanwege mijn 'oude' EF lenzen uiteindelijk gekozen voor Canon. Als opnieuw startende beginner uiteindelijk gekozen voor de Canon EOS 700D hoewel ook de 70D hoog op mijn lijstje stond. Onze vorige compact camera ook bij CameraNu.nl gekocht dus ik wist reeds dat ze prima service leveren. Ook nu was de prijs netjes en de service de winkel uitstekend. CameraNu.nl is een aanrader voor zowel de beginnende fotograaf, de vakantiefotograaf als de professionele fotograaf....en iedereen er tussen in.

R.C. van Dijk 31-12-2013 In de winkel gekocht

Uitstekende website

Goede ervaring met de service dienst m.b.t. een recent aangekocht artikel dat niet functioneerde.
Zonder pardon een alternatief gekregen.

Alles is verkrijgbaar

Zie bovenstaand commentaar

CameraNu heeft deskundig personeel die goed en vooral ook klantvriendelijk adviseert.

jan vos 5203 31-12-2013

het product van cokin
is nergens zo duidelijk te vinden

nabestelling gelijk behandeld

zeer ruim mijn compliment

zeer netjes en snel behandeld

ik ben blij dat ik me cokin filters weer kan gebruiken naar jaren in een wordt geweldig. vriendelijke groeten jan vos

Dagoe 31-12-2013 Via de website gekocht

Bestellen gaat erg makkelijk op de site van CameraNu. Alles wijst zich vanzelf uit.

Levertijd is perfect en wordt geleverd binnen aangeven tijd.

Tot nu alles wat ik nodig had kunnen vinden bij CameraNu. En daarbij ook nog op voorraad tegen zeer redelijke prijzen.

Heb op dit moment geen redenen om hier geen 10 te geven.

Heb tot nu toe zeer goede ervaringen met CameraNu. Ik heb een aantal maanden geleden een Sigma lens gekocht die achteraf toch niet zo goed beviel. Na contact met CameraNu kon ik de lens retour sturen en heb toen het volledige aankoopbedrag teruggekregen zonder moeilijk gedoe. Kijk dat vind ik een goede service!

schorpioen11 31-12-2013

Simpel alles besteld via de web shop en de volgende dag in huis

Verkeerde accessoires besteld. Een telefoontje en het was geregeld. Kon gelijk omgeruild worden voor de juiste accessoires.

Het assortiment is zeer uitgebreid. En kom je dan in de winkel zie ook hoe uitgebreid het daar is.

Na de ervaring die ik heb gehad bij deze 1ste aankoop zal ik cameranu.nl zeker aanbevelen.

Na mijn 1ste aankoop bij cameranu.nl en de perfecte klantenservice bij het omruilen van een verkeerd besteld accessoir zal ik zeker cameranu.nl adviseren.

Cor en Niels 31-12-2013

Relatief dichtbij, zowel webwinkel als gewone winkel

Retourservice met antwoordnummer.

Voor ons hebben jullie voldoende

Prijs/kwaliteit

Piepken 31-12-2013

Duidelijke website, gemakkelijke bestelprocedure, helder prijsbeleid.

Zelfs net voor kerst doet Camaranu.nl wat ze beloven, binnen 24 uur leveren na betaling!

Ze hebben niet "alles" in het assortiment, hoeft ook niet, wel datgene wat ik zocht.

Duidelijke website, gemakkelijke bestelprocedure, helder prijsbeleid.

gerben801 31-12-2013

Snel besteld, snel geleverd!

Ze hebben precies wat ik zocht..en ook nog eens tegen de beste prijs! :)

Scherpe prijzen, snelle levering, duidelijke website, goede communicatie. Meer verwacht ik niet van een website.

Tdhoogh 31-12-2013

Product was eenvoudig te vinden in de webshop en binnen 2 minuten klaar met bestellen.

Persoonlijk geen contact gehad, maar op de dag voor kerst bestellen en net voor kerstavond geleverd krijgen had ik echt niet verwacht. Bovenverwachting perfecte service m.b.t. De levering.

Ik zocht een DVMini reinigingstape. Door de verouderde techniek zijn deze maar lastig te vinden. Ook online. CameraNu had ze echter gewoon op voorraad liggen en was direct vindbaar via de webshop.

Gewoon goede ervaring.

Een goed overzichtelijk en breed assortiment op gebied van foto/ video. Daarnaast is de mogelijkheid om tot s'avonds laat nog te bestellen voor verzending dezelfde dag helemaal perfect. De levering vondt ik echt snel, ook net voor de kerst! Al met al zeker een goede ervaring, een wiel die ik de volgende keer nogmaals zal raadplegen.

e-buyers 31-12-2013

Het is makkelijk om objectieven te vinden, ook voor minder vaak gebruikte camera's. Eenvoudig te selecteren op merk camera, merk lens en soort lens.

Ruime voorraad. Het door mij gezochte product was hier tegen de laagste prijs op voorraad.

Top winkel. Ook voor de accesoires die gevonden kunnen worden bij een objectief (zoals zonnekap en filters).

Top product. Zelfs in de dagen vlak voor kerst de volgende dag geleverd.

Limburgse 30-12-2013

Herman Reezigt 30-12-2013

goede site, mooie producten

snel besteld en snel geleverd

genoeg keuze

wij bevelen Camera.nu aan iedereen aan!!

supergoede site, snelle levering en mooie producten

Hoekstra1 30-12-2013

Esther Swaager 30-12-2013 Via de website gekocht

alles is gemakkelijk te vinden

snelle bezorging

genoeg om uit te kiezen

makkelijk om te shoppen

Ik vond meteen wat ik zocht. en de verzending was zeer snel

Manoi 30-12-2013

Prima website, makkelijk en duidelijk.

Zeer snelle service. Zondag besteld en dinsdag ontvangen! Helemaal precies op tijd en voor kerst onder de boom! Super!

Cieltje2013 30-12-2013

Winkel is erg makkelijk te vinden nog geen 5 min. van de snelweg. gratis koffie/thee en er is een kinderhoek.

Ik werd er erg netjes en correct geholpen. Ze hadden op al mijn vragen een antwoord.

Ze hebben echt van alles!! en het is erg overzichtelijk en de meeste camera's kan je ook proberen. Dit is erg fijn, als je er nog niet uit bent qua type of merk.

Dit is een winkel die echt de moeite waard is om naar binnen te lopen als je op zoek bent naar een nieuwe camera of ass. Maar als je advies wil zou ik door de weeks aangaan en niet in het weekend i.v.m. de drukte.

RZ80 30-12-2013

Zoeken ging snel. Er waren weinig handelingen voor nodig om tot de juiste bestelling te komen.

Bestelling ging snel en soepel. Service heb ik eigenlijk niet mee te maken gehad. Wat me wel opviel: direct nadat ik mijn lens had besteld, stond hij als niet meer voorradig op de site. Voorraad wordt dus direct bijgewerkt! Dat heb ik wel eens anders meegemaakt...

Ziet er compleet uit. Ik ga zeker weer hier kijken als ik iets nodig heb.

Ik heb een goede ervaring en heb ook het idee dat ik andere accessoires voor mijn camera hier kan vinden.

Niets dan lof voor die ene bestelling die ik heb geplaatst. Snel besteld, snel binnen. En dat vlak voor de Kerstdagen. Ik heb ook het gevoel dat als er iets niet goed is met mijn product, ik dit zonder veel poespas goed terug kan sturen. Dat wat het bedrijf via de website uitstraalt (betrouwbaarheid) maken ze wat mij betreft (vooralsnog) waar.

JesperS 30-12-2013 Via de website gekocht

Goed opgezette site, waar dingen gemakkelijk te vinden zijn

Echt fantastisch! Van mijn bestelde batterijen voor een Canon spiegelreflex was er 1 niet meer op voorraad, dat ik in eerste instantie niet door had. Om 8 uur ´s avonds besteld en diezelfde avond nog gebeld, dat er eentje niet meer aanwezig was. Maar ze zouden dat, wat ze op voorraad hadden wel opsturen.

Ruime keuze en relatief goedkoop!

Canonruud 30-12-2013

Niet beter of slechter dan andere webwinkels. Prima in orde.

Vlotte levering. Vandaag besteld was inderdaad morgen in huis.

Alles wat je redelijkerwijs nodig hebt is op voorraad.

Prima winkel en betrouwbare levering.

Zorgeloos kopen. Levering is snel, zoals beloofd. Goed assortiment.

Nicolaas53 30-12-2013

Het product is gemakkelijk te vinden. Met uitleg over het product.

Ik ben naar de winkel in Urk gegaan en werd daar zeer deskundig geholpen.

Heerlijk zo'n winkel. Veel keus en de mogelijkheid om je product te testen.

Gewoon een fijne winkel met heel veel keus en waar je heel plezierig wordt geholpen.

Goede winkel. Voor mijn volgende aankoop ga ik hier weer naar toe.

martinvdbeek 30-12-2013

j boeijkens 30-12-2013 Via de website gekocht

website heel duidelijk

bestelling zeer gemakkelijk aflevering snel

doordat het allemaal gemakkelijk en goed is zou ik het iedereen aanbevelen om te bestellen

zeer gemakkelijk lage drempel snelle service