R. van Nes 01-02-2014 In de winkel gekocht
Urk

Vorie 01-02-2014 Via de website gekocht

nadat ik had aangegeven een wat mindere ervaring te hebben gehad, kreeg ik direkt reactie van Cameranu. Ze legden duidelijk uit wat de reden was geweest van deze ervaring en namen ook mijn argumenten serieus. Als toppunt werd mij nog een cadeaubon aangeboden als vergoeding van de opgedane ervaring. Wat mij betreft heeft Cameranu dit op een zeer positieve en professionele manier opgelost! De cadeaubon heb ik gelijk ingewisseld voor een mooie Bushnell verrekijker.

Aleh2014 01-02-2014

Vinkevener 01-02-2014 In de winkel gekocht
urk

Erg duidelijke, overzichtelijke website. Uiteindelijk in de echte winkel gekocht.

Uitgebreide uitleg over alle soorten actioncamera's.

Uitgebreid

Helaas was deze camera defect. Erg eenvoudige manier van retourneren en vlotte afhandeling naar wens.

herma 1 01-02-2014

makkelijk alles te vinden.
duidelijk

zeer behulpzaam

heel veel

zeer goede service
medewerkers hebben veel kennis

Stephanie1978 01-02-2014

met een paar klikken heb je besteld

Vooral de levering gaat razendsnel.

Gewoon een gemiddeld assrtiment

Vanwege de betrouwbaarheid en snelheid raar ik camera.nu,nl aan

Omdat ze een fisieke winkel hebben geeft het al een vertrouwd gevoel. Vanwege de snelheid, de vorraad en prijs kom ik elke x weer bij camera.nu.nl uit.

B.Vranken 01-02-2014

Duidelijke web site.

Prima op tijd geleverd

Wat hebben jullie niet ???

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Ook deze bestelling werd keurig afgehandeld en vragen per mail voor de bestelling snel en correct beantwoord.

Steppiet 01-02-2014 Via de website gekocht

Niet de deur uit.

op de dag bestellen, andere dag al in huis.

Ruimschoots, en een goede beschrijving van het product

Aan collega's verteld hoe gemakkelijk enz.

Gemakkelijk, snel, dikke voldoende

H Fleuren 31-01-2014

Er staat enorm veel aan info op de site. Maar het is niet altijd even makkelijk te vinden als je niet de juiste term weet.

Ik ken bijna geen winkel met een betere service. Ik heb af en toe best een ingewikkelde omruilactie gedaan en dat werd super-fair gedaan.
Daarnaast ook zeer goed en eerlijk advies. Ze raadden me laatst af een bepaalde lens te kopen naast degenen die ik al had omdat dat altijd tegen zou vallen. Wie durft dat tegenwoordig?

Bijna onvoorstelbaar. Ik geloof dat ze zo'n 45000 verschillende artikelen op voorraad hebben.
Laatst had ik iets moois op een Amerikaanse site gevonden en daar stonden twee dealers buiten de VS op: een Duitse en CameraNu

Vanwege bovenstaande aspecten. Ze hebben veel; bijna altijd op voorraad en geven goed advies.

Prachtige set lenzen van Zeiss gekocht. Heel goed geholpen.

Smitsjh 31-01-2014

het bestelproces verliep eenvoudig en de informatievoorziening tijdens het bestelproces was keurig

zeer correcte afhandeling

prima service. ik kan cameranu.nl aanbevelen.

ICM 31-01-2014

Duidelijke site, bestelling plaatsen leidt zich vanzelf

Snelle reactie op geplaatste opmerking bij bestelling. Verzoek werd prima verwerkt.

Goed assortiment tegen concurrerende prijzen

Goede service, zeer snelle levering en positief mailcontact. Niets dan lof!

Goede ervaring met deze winkel. Bestelproces is duidelijk en gaat vlot, levering idem.

P. Hagen 31-01-2014 Via de website gekocht

Het gemak dient de mens winkelen vanuit je luie stoel en nog goed ook. Ik ben alleen maar positief over Camera Nu.

De service is er prima. Ik mag hier geen namen van andere online shops noemen. Maar hier is, what you see is what you get. Heb je snel spullen nodig en wil je er zeker van zijn dat je het snel hebt. dan is dit echt een aanrader.

Ruim assortiment ik vind er alles wat ik nodig heb.

ze zegeen wat ze beloven vandaag besteld morgen in huis.

Zoals gezegd een goede betrouwbare en overzichtelijke webshop. What you see is what you get. Goede kwaliteit en snelle levering, dat kun je niet van veel onlineshops zeggen.

N. de Rover 31-01-2014 Via de website gekocht

Ik wist welke camera ik wilde hebben en alleen Cameranu.nl had deze camera inclusief alle accessoires op voorraad. Camera, inclusief lenzen en cameratas was zo besteld en werd zeer snel afgeleverd.

Op de website werd via een hulpmiddel al uitleg gegeven over het product. Bijpassende lenzen zoeken was geen probleem.

Ook alle accessoires waren aanwezig.

Alles goed voor elkaar. Bedrijf levert op tijd en je wordt netjes op de hoogte gehouden van wijzigingen m.b.t. je bestelling.

Prachtig assortiment, makkelijk om bijpassende leznen bij camera te zoeken. Cameratas, extra batterij en uv-lens bijbesteld. Alles was op voorraad. Levering was makkelijk te volgen en werd op de aangegeven tijd afgeleverd. Top!

Frank Stam 31-01-2014

overzichtelijke site

super snelle levering

ruime keuze

Alles top voor elkaar

Zou hier zeker nog een keer bestellen!

BeautyForAll 31-01-2014

Goeie site. Duidelijk alles aangegeven

Had nog een vraag met betrekking tot mijn bestelde producten. Vriendelijk gehoplen aan de telefoon en ook duidelijk tijdens mijn gesprel vermwld wat ik nog erbij moest kopen om alles compleet te maken

Tevreden

Mijn bestelling was na 2 dagen binnen. superrr

Tevreden over de diensten van Cameranu.nl.

Jimi Hendriks 31-01-2014

Groot assortiment en vaak een van de goedkoopste.

Top service! Ik had een fabrieksfout op een videohead, werd zonder problemen en snel vervangen door een nieuwe. Groot assortiment en vaak een van de goedkoopste.

leko-design 31-01-2014

Duidelijke site en indien op voorraad de volgende dag bezorgd.

CameraNU is telefonisch bereikbaar en staan je vakkundig te woord. Is het wat drukker, word je zelfs terug gebelt, helemaal top!

Duidelijke site, vriendelijke en behulpzame medewerkers en ook nog een snelle service!
Ook met vragen/onduidelijkheden achteraf helpen ze je verder.

Jim0306 31-01-2014

Goede site.

Komt alle afspraken na en houdt de klant goed op de hoogte van de bestellingstatus.

Kon het door mij bestelde product nergens goedkoper vinden.

Blij met de service en de statief die ik heb gekocht. Snelle levering.

Caspar Molenaar 31-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke website met goede zoek- en filtermogelijkheden.
Uitgebreide informatie over producten en eventuele alternatieven, ook wanneer die goedkoper zijn.
Eenvoudig bestellen zonder noodzaak om een account aan te maken.

Keurig verpakt en geleverd binnen de beloofde termijn (1 dag) en dat vlak voor sinterklaas.

Breed assortiment: van alle producten verschillende merken en bijpassende accessoires ook van B-merken.

Dit is de eerste keer dat ik bij Cameranu.nl iets heb besteld. De eerste indruk is goed maar sluit geen andere winkels uit.

C.h.r.i.s. 30-01-2014

duidelijke site

klantenservice aanwezig - contact niet nodig gehad / goede site. Bestelling volgende dag vlgs afspraak in huis. Retouren nog niet van toepassing. Inmiddels al 2 camera's gekocht.

goed en volledig assortiment tegen scherpe prijzen.

Aanrader voor een ieder die camera en/of toebehoren zoekt

Ballegoie 30-01-2014 Via de website gekocht

Na een klacht een prima service met een goede oplossing.

Wesleydw 30-01-2014

Niks op aan te merken

9 uur savonds een Canon Speedlite 430EX II besteld en volgende dag om 14:00 had ik hem thuis !! Er zaten zelfs nog snoepjes in de doos. Makkelijk bestellen en snel in huis, ik ben super tevreden !

M. De Hesse 30-01-2014 Via de website gekocht

Al tweemaal goede ervaringen

Goede beschrijving van het product, zodat vergelijking mogelijk is.

batavus58 30-01-2014

De website is heel overzichtelijk, gemakkelijk te behandelen en het "vergelijken" van artikelen is een uitkomst.

Voor de aankoop van mijn verrekijker ben ik naar de winkel in Urk zelf gegaan. Ben uitstekend voorgelicht en de kijker was op voorraad zoals al op de website aangegeven werd.

Het assortiment was boven verwachting, heel overzichtelijke en modern opgezette winkel, veel keus uit dezelfde artikelen, de prijzen lagen op ongeveer het zelfde niveau als elders.

De service is uitstekend, goede voorlichting, koffie en klantvriendelijkheid.

Al met al een zeer goede (Web) winkel, ik heb al meerdere artikelen besteld bij Cameranu en de levertijd en afhandeling waren altijd correct en snel.

brittdew 30-01-2014

Via de site gemakkelijk bestellen en betalen.

Bizar goede service. Ik had mijn aankoop snel nodig en had dit aangegeven bij de bestelling. In 19 uur vanaf de bestelling had ik mijn aankoop thuis binnen. (Ingepakt in cadeaupapier)

Genoeg.

Super goede service.

Top.

Gerhard65 30-01-2014

Online bestellen werkt duidelijk.

Snelle levering.

Ruim assortiment op voorraad

Geen negatieve ervaringen.

C van der Klis 30-01-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke mooie website met goede zoekfuctie

perfect.
na problemen met een aankoop via de zeer vlotte helpdesk een aantal tips gehad.
toen deze niet bleken te werken kwam men zelf met de suggestie om het artikel te retourneren en het aankoopbedrag terug te betalen. eea werd rimpelloos geregeld. TOP!

Hebben bijna alles.

grote service betrouwbaarheid en vlotte uitlevering.

Scherpe prijzen, vlotte verwerking van de orders en als er al een probleem is word dit direct netjes door de service medewerkers opgepakt.

Frits Vos 30-01-2014

Een telefoontje was genoeg om te weten welke extra accu voor mijn camera geschikt was.

Ik werd heel vriendelijk, snel en goed te woord gestaan.

Snel en gemakkelijk!

Maarten Buitenhuis 30-01-2014 Via de website gekocht

Een webshop die logisch in elkaar zit, kind kan de was doen.

CameraNU.nl houdt zich aan haar woord. De volgende dag werd mijn pakje al bezorgd.

De laptop die ik zocht zat in het assortiment van CameraNU.nl en was direct leverbaar. CameraNu.nl was wel 10 euro duurder dan concurrent maar ik vond/vind de naam CameraNu betrouwbaarder.

Geen enkele aanmerking op het product, de levering en de service (webshop in deze).

In de wereld van productaanbieders vind ik CameraNu.nl goed scoren. Het gemak van de webshop en de snelle levering maken van mij een tevreden klant.

Corry Ellis 30-01-2014 Via de website gekocht

snelle service

M.Lebon 29-01-2014 Via de website gekocht

Super leuke shop technisch in orde en echt voor iedereen een must.

Niet normaal een zeer goede service een top snelle levering, kan niet anders zeggen dan grote klasse. een voorbeeld voor vele andere ik heb met plezier besteld. Een aanrader voor alle mensen die te maken hebben met fotografie. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Mijn complimenten aan de mensen van Cameranu.nl

Brammetje64 29-01-2014

duidelijke en snelle site

duidelijke omschrijvingen,
goed advies
goede communicatie

zeer goed en zeer uitgebreid
gunstige prijzen

vanwege mijn super ervaring
en gunstige prijzen
alles op voorraad

vanwege mijn super ervaring en gunstige prijzen alles op voorraad

Annigje 55 29-01-2014

Prima service. ''S Avonds besteld volgende dag om 10 uur 'sochtends afgeleverd in perfecte staat.

MarjanB 29-01-2014

Ben onder de indruk van de uitstekende service van cameranu! Goede website, groot assortiment en aantrekkelijke prijzen. Supersnelle bezorging!

Maarten B2014 29-01-2014

Simpeler kan het niet

Goede info over levering

ruime keuze

Gewoon supersnel geleverd en prima prijs.

Zo moet internet aankoop zijn, klasse!

Paul van der Veer 29-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, uitgebreid assortiment, goede zoekmachine, diverse betaalmogelijkheden, toegankelijke klantenservice

toegankelijke klantenservice, duidelijke boodschap bij telefonisch en emailcontact

Heb nog nooit een 'lege' zoekopdracht gekregen. Breed assortiment waardoor er veel keus in kwaliteit en kwantiteit is.

Betrouwbaar, snelle service, goed advies.

Cameranu.nl is één van de eerste sites waar ik op kijk als ik op zoek ben naar fotografie materiaal. Omdat ik weet dat er snel geleverd wordt kan ik er van uitgaan dat mijn bestelling op tijd binnen is (meestal de volgende dag), waardoor ik mijn afspraken kan nakomen.

Oscar vd Loo 29-01-2014

Webshop werkt zoals een webshop hoort te werken, de zoekfilters werken naar behoren en zijn duidelijk door de breadcrumbs

Een iets verouderde aanbieding werd keurig opgelost door de klantenservice.

Genoeg keus voor een zeer scherpe prijs.

Geen klachten, keurige afhandeling.

Henny_1 29-01-2014

jemp65 29-01-2014

in eerste instantie gekeken op internet om me te orienteren dit was duidelijk en overzichtelijk. vervolgens naar de winkel op zaterdagochtend ben hier goed geholpen en domme vragen bestaan niet door de adviseur van sony. daarna kon ik nogmaals vragen stellen en ook ter plekke nog weer in de computer kijken

koper bij cameraNU 29-01-2014 Via de website gekocht

Ik heb online een digitale camera gekocht bij cameraNU.nl. Zij werd binnen twee dagen geleverd. Goede webshopafhandeling, goed verpakt met papier in plaats van de verschrikkelijke vlokken die je steeds meer ziet en altijd zo'n rommel geven. Het enige minpuntje wat ik heb ervaren is dat ik pas na betaling van de factuur ontdekte dat je voor creditcardbetaling 2% van je aankoopbegrag extra betaalt. Maar dat kan net zo goed mijn eigen onopmerkzaamheid zijn geweest.

mart1990 28-01-2014

Erg fijne catalogus, ook fijn dat PayPal mogelijk is.

Camera had een oroductie foutje. Vrijdag had ik hem, Af het zaterdag. Maandag terug gestuurd, woensdag weer een nieuwe binnen.

Camera was de zelfde prijs als elke andere site, de sd kaart (sdhc 80mb/s 32GB) was zeker 20 euro goedkoper te vinden op andere sites.

Goede service, betrouwbaar

Fijna goed betrouwbare winkel met goede service

4lier 28-01-2014

Zeer duidelijke website.
Zoekfunctie werkt prima.
Specifieke artikelen zo makkelijk te vinden.
Uitgebreide beschrijving bij de meeste artikelen.

Zeer uitgebreid assortiment op fotografiegebied. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het.

Uitstekend personeel met kennis van zaken. Maakt niet uit hoe druk het is, ze nemen echt de tijd om alles duidelijk uit te leggen.
Daar heb ik wel een autorit van 120km vv voor over.

Ik heb eerst uitgebreid de website bekeken. Ik twijfelde tussen 2 camera's. Toch naar Urk gereden voor passend advies. En aldaar uitstekend geholpen.

Roger-Krade 28-01-2014

Heldere (bestel)structuur

Vriendelijk en zeer deskundig telefonisch advies. Perfecte opvolging van de bestelling. Service met een hoofdletter!

Uitgebreid assortiment en veelal per direct uit voorraad leverbaar.

Qua service niet te overtreffen.

lindah1990 28-01-2014

De volgende dag had ik mijn lens goed en wel binnen

Het assortiment is voor mij goed, alleen mis ik de CF kaartjes van het merk wat ik gebruik. Verder heb ik er geen problemen mee.

Ik ben erg tevreden over de service en de levering van Cameranu

Scanner-2014 28-01-2014

snel gevonden, overzichtelijk

uitstekend, 's middags 16.00 besteld/betaald, volgende dag 18.30 uur geleverd

prijs waarvoor het product wordt aangeboden is concurrerend, assortiment voor mij persoonlijk voldoende

J. Duijf 27-01-2014

Gegevens waren vlot in te vullen.

Prima afhandeling en goede informatie over proces.

De winkel heeft veel keuze en het meeste is op voorraad.

Prima winkel.

Geen verzendkosten, goed assortiment en prima service.

Patrick Agt 27-01-2014

Site gebruiksvriendelijk en artikelen makkelijk te bestellen

Vandaag besteld, volgende dag in huis.

De keuze is reuze.

De site is gebruiksvriendelijk, met een groot assortiment. Als je vandaag besteld heb je het in de meeste gevallen de volgende dag in huis.

fleuren 61 27-01-2014

Overzichtelijk

Snel in huis

Uigebreid

Leicafan 27-01-2014

Duidelijke website.

Telefonisch contact gezocht, uiterst beleefde en vriendelijke dame.

De koerier kwam zoals afgesproken de aankoop thuis bezorgen. Was er zelfs voor de afgesproken tijd.

breed assortiment.

zie bovenstaande, ben zeer tevreden.

pctart 27-01-2014

Snel bezocht naar besteling

N.V.T

Zeer uit gebreid assortiment

Goed en betrouwbaar

Snel bezocht naar bestelling. Zeer uit gebreid assortiment