Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

knert 15-10-2014

De website werkt vlot en is actueel. Het bestelproces is zeer eenvoudig en ook voor zakelijke klanten kun je precies de juiste gegevens invoeren.

Absolute kennis aanwezig daar. Los van de gemoedelijke sfeer die er hangt. Je wilt er bijna niet meer weg, mede omdat de koffie ook heerlijk smaakt daar terwijl je op de WiFi zit. Sfeer en kennis!

Het assortiment bij de 2 grote A merken (nikon en canon) DSLR's is bescheiden. Voor het overige is er een zeer groot aanbod. Ik begrijp dat ook wel omdat er natuurlijk veel doorloop is bij met name DSLR's en dat deze camera's slechts een klein deel van het gehele assortiment bedragen die verder uitgebreid is.

Absoluut. Kennis, vakmanschap en niet onbelangrijk; gezelligheid.

Arno Fooy Fotografie 15-10-2014

Eenvoudig bestellen, volgende dag geleverd!

Ook als er iets mis gaat is Cameranu.nl bereikbaar. Gewoon mensen aan de lijn!

Zou niet weten wat er nog aan toegevoegd kan worden.

Prijs is altijd concurrerend, verzending snel, bij service is men bereikbaar en behulpzaam. Durf aanbeveling goed aan.

Patrick de Bie 14-10-2014 Via de website gekocht

Product was snel te vinden op de website.

Levering binnen 12 uur! Hoe snel wil je het hebben?

Het product wat ik zocht was op voorraad. Verder niet gekeken.

Gezien de hele snelle levering en de relatief nette prijzen (ik heb niet heel uitgebreid vergeleken) zou ik CameraNu.nl zeker aanraden bij kennissen en vrienden. Sterker nog, ik heb het al gedaan.

Kort maar krachtig. Snelle levering en prima prijs. Top!

Laura77 14-10-2014

Ik was op zoek naar een studio flitsset van Bowens, CameraNu.nl had het meest uitgebreide assortiment. Duidelijke informatie op de website waardoor mijn keuze snel gemaakt was. De set was prima verpakt en werd snel geleverd. De levering kon gevolgd worden via internet. Er bleek één bijgeleverde lamp niet te werken, een mailtje was voldoende om binnen een dag een nieuwe lamp geleverd te krijgen. Ik ben uitermate tevreden over de verwerking van mijn bestelling en de klantenservice. Ik zal zeker vaker bij CameraNu.nl gaan bestellen.

M.van 't Hof 14-10-2014

Goed en overzichtelijke website

het bestelde was de volgende dag in huis

heel goed en vele verschillende merken

was mijn eerste keer maar wel voor meerdere mogelijke bestellingen als ik weer fotomateriaal nodig heb

het bovenstaande vindt ik goed als beoordeling

Koster10 14-10-2014

Goede overzicht

Snelle levering.

Precies wat ik nodig had

aan iedereen

RuSa 14-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

In de winkel is bijna alles aanwezig en te bekijken. Prima ondersteuning door zeer deskundig personeel.

Bij reparatie wordt je zeer regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Op verzoek, met succes, op spoed aangedrongen bij reparateur.

Heb het van de ca. 15 bezoeken aan de winkel slechts eenmaal meegemaakt dat artikel niet voorradig was. Achteraf alsnog ontvangen.

Groot assortiment en zeer deskundig personeel, die alle tijd voor je neemt, ook als er diverse andere klanten staan te wachten.

Gerard2000 14-10-2014

Goed toegankelijke website
Telefonisch goed te benaderen
Goede bereikbaarheid van de winkel

Goede afhandeling van een probleem met mijn printer, ik had hem net binnen en bleek niet in orde te zijn.Ik heb zonder probleem een andere gekregen waar ik nu heel tevreden mee ben.

Kan ik niet goed over oordelen, mijn aandacht ging naar printers, niet naar foto-apparatuur.

Goede prijs

Ik ben tevreden met de levering en nazorg van mijn aankoop

Kellyvll 14-10-2014

Super snel gevonden en besteld

Netjes van te voren op de hoogte gebracht met de tijd van de levering.
Op de dag zelf alleen helaas niets gehoord over dat de levering 1,5 uur later kwam door de drukte. Naderhand wel netjes afgehandeld.

Over het algemeen ben ik super tevreden over Cameranu.

L. Roos 14-10-2014 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk kunnen vinden wat ik zocht. Vergelijkmogelijkheid prettig!

zeer duidelijke en prettige communicatie. is echt een extra pluspunt van dit bedrijf t.o.v. andere online aanbieders!

Maakt de goede reputatie meer dan waar! Ondanks dat sommige websites af en toe iets goedkoper zijn (enkele euro's gaat het dan maar om), het weegt niet op tegen de fijne service die je krijgt. Heb overigens een heel goede deal bij hen gekocht die nergens anders te krijgen was voor deze prijs. dubbel voordeel =)

P.Jansen1943 14-10-2014

Naar de website bestellen betalen en de andere dag in huis.

Alle beste producten op voorraad.
Brede keuze aan assortiment.

Zoals boven omschreven,service en assortiment zijn uitstekend.

Mijn beoordeling is als volgt tot dit gekomen, ik heb mijn (oude) camera laten vallen waardoor die stuk was gegaan. Ik heb camera .nu telefonisch gevraagd of die te repareren was. Daarop kreeg ik het bevestigende antwoord, maar het advies was om dat te overwegen dat de kosten daarvan fors kunnen oplopen . Dus met deze wetenschap heb ik daarna besloten om een nieuwe te kopen.

Jolie van de Kruidenapotheek 14-10-2014

Lekker thuis en overzichtelijk.

Geen klagen, alles is goed gegaan.

Ik kon goed vinden wat ik zocht.

Prima geprijsd en snelle levering.

Karin Mollemans 13-10-2014 Via de website gekocht

Het is heel eenvoudig te vinden wat je zoekt... en meer informatie rechtsreeks op de site van de makers (Elinchrome) was ook erg handig

Ook bij eerdere bestelling was de medewerking geweldig, ik had een setbon nodig en dus werd er van een aantal artikelen een set gemaakt,,,dat scheelde mij nogal wat extra belasting aftrek! DANK

Ik ben niet helemaal een expert maar vind alles wat ik nodig heb.

On boevnstaande redenen... ik kreeg de winkel zelf ook aanbevolen door een bevriende fotograaf.

Ik ben erg blij met jullie service. de redenen staan hierboven al. Ik heb de indruk dat er bij de omschrijving van de Elinchrome quadra Li-ion een foutje staat... een verwarring met de andere batterijen (die wel goed tegen lage en hoge temeperaturen kunnen). Elinchrome Quadra S als ik het goed heb.

John_17 13-10-2014

snel navigeren door pagina's en een eenvoudige bestelprocedure!

Flexibele afhandeling bij herroepen of wijzigen van een reeds geplaatste bestelling.

aanbod is compleet.

aan de hand van bovenstaande punten: super gemak, uitstekende service en een compleet assortiment tegen concurerende prijzen!

top

Jacques Engel 13-10-2014 In de winkel gekocht

Je kan alles op de website vinden. makkelijk en snel!

Niet te verbeteren! Om 21:00 uur besteld en de bestelling compleet tóch de volgende dag in huis.

Wat je ook maar wil hebben (op fotogebied..!) is er en vrijwel alles direct leverbaar.

Heb ik al veelvuldig gedaan,

Ik heb ook andere fotozaken bezocht. Ik werk al met al al meer dan 70 jaar professioneel in de fotografie en weet dus waarover ik het heb. Cameranu.nl is de beste van die ik ken.

cp1967 13-10-2014

makkelijk en overzichtelijke site

super en heel snel

mede door de snelle en accurate service en levering

Ricardo7379 13-10-2014

Prima service, netjes op de hoogte gehouden van de bestelling. De volgende dag de bestelling netjes thuisbezorgd.

T. Vis 13-10-2014 Via de website gekocht

Door probleem met internet werd een bestelling dubbel geplaatst. Door Cameranu geweldig opgelost

In principe doe ik geen aanbevelingen maar cameranu is wel een prima leverancier

Marcel J.W.H. 13-10-2014

Alles vlot en prima verlopen.

Maaike Mirjam 13-10-2014 Via de website gekocht

CameraNU.nl heeft mijn insziens precies gehandeld zoals ik had verwacht. Ik vond makkelijk wat ik wilde hebben en de betaling en bezorging zijn vlekkeloos gegaan! Niks op aan te merken dus.

Superloes 13-10-2014

Ik vind CameraNU.nl een hele fijne website om camera(benodigdheden) te bestellen

Ik heb onlangs een objectief gekocht voor mijn camera. Ik ben erg tevreden over de service van cameraNU.nl. Ik had het objectief de dag na mijn bestelling al binnen. Daarnaast werd ik op een mooie actie gewezen.

Ik vind het erg fijn dat cameraNU.nl een breed assortiment heeft.

Ik heb onlangs een objectief gekocht bij cameraNU.nl. Ik ben erg tevreden over de algehele gang van zaken. Ze hebben een breed assortiment en mijn aankoop werd ook op de afgesproken dag afgeleverd. Ik vond het daarnaast erg fijn dat ik later nog via de e-mail gewezen werd op een actie van de fabrikant waardoor ik de garantie van het product kon verlengen.

Peter van Keulen 12-10-2014 Via de website gekocht

Altijd mooie foto`s te maken, ook bij regenachtig weer

Alles prima verzorgd & keurig volgens afspraak aangeleverd

Keuze & assortiment van dit artikel ruimschoots voorradig bij CameraNu.nl

Mijn ervaring met CameraNu.nl, is al vele jaren op alle fronten 100% positief >>> grote keuze mogelijkheid,helder inzicht qua leverbaarheid, deskundig advies, top service, makkelijke & goed afgeschermde betalingswijze, adequate en professionele levering

CAMERANU.NL voldoet ook nu weer, zoals ook reeds bevestigd na mijn jarenlange ervaring van aankoop van diverse camera`s en aanverwante artikelen bij / via dit bedrijf, echt op alle fronten met recht een "Chapeau"!!!

andre krullebol 12-10-2014 In de winkel gekocht
urk

bestellen en printen

dacht dat ik probleem met geluid van lens had, vergeleken met nieuwe uit doos, was dus geen probleem

ruime keus

een winkel zonder problemen

prima winkel

Sanne Verhoeven 12-10-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk en overzichtelijk. De producten zijn makkelijk te vinden.

Super snelle levering! Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag in huis. Via de mail wordt je ook goed op de hoogte gehouden.

Vele producten. Dit was de enige site die alle producten had die ik wilde bestellen.

Groot assortiment, snelle verzending en goede service.

Ik ben erg tevreden!

sally 49 12-10-2014

snelle levering van mijn bestelde artikel en een betrouwbare webwinkel!

jackdebont 11-10-2014 Via de website gekocht

goed en gemakkelijk

corect afgeleverd

ruim assortiment aanwezig

ja zeker

Lezer64 11-10-2014

Erg makkelijk om een artikel te bestellen

Erg snelle levering. De ene dag besteld en de andere dag in huis

De keuze is reuze en in mijn geval was de prijs voor de Kobo e-reader aura perfect

Goede verhouding artikel en prijs. Snellere levering kan niet.

Ik kan iedereen aanbevelen on-line te bestellen bij CameraNU.nl.

de Winter23 11-10-2014

Duidelijke site

Ik had per ongeluk een 2e bestelling gedaan, deze werd keurig op eigen initiatief geannuleerd en per email naar mij bevestigt

Meer dan voldoende

Zie bovenstaande motiveringen

Ik heb al vaker producten via internet besteld en ook fysiek in de winkel gekocht, prima winkel, duidelijk en prettig om te winkelen

joostmolenaar 10-10-2014

Zeer gemakkelijk bestelling te plaatsen! Meerdere betaalmethodes beschikbaar.

Super service! Mailtje naar de kundige klantenservice en ik heb antwoord op mijn vraag.

Zeer ruim assortiment. Geen poespas.

Directe aanrader.

Snelle service, gemakkelijk betalen, zeer goede verzending! Al mijn aankopen zijn super verlopen.

Simon31 10-10-2014

winkelen vanuit je luie stoel.

Zeer uitgebreid

Snelle en correcte levering. Hoge leveringsbetrouwbaarheid

Zoek voor Kiala een andere oplossing of zorg voor een andere retour oplossing er bij

johandemoor 10-10-2014 Via de website gekocht

Cameranu heeft een heldere site. Je kan makkelijk op de site de benodigde informatie vinden
Als je bestelt hoef je geen overbodige info in te vullen.
Al vanaf de eerste stap is het helder wat je moet betalen en zijn er geen verborgen kosten die pas op het laatst zichtbaar worden.

Op de site stond onverwacht een foutje vermeld.
Heb dit gemeld en werd daarna zelfs keurig opgebeld. Men gaf aan dat ze graag extra service wilde verlenen en ik het product kosteloos mocht retourneren. Op en top service dus waardoor je graag klant blijft!

De site staat alles duidelijk vermeld. Denk aan producten die niet leverbaar zijn waar helder bij staat hoe en wat.
Het is mij nog niet voorgekomen dat Cameranu een produkt niet in het assortiment heeft welk een and bedrijf wel aanbiedt. Met andere woorden ze hebben een zeer compleet assortiment

Een compleet assortiment, zeer scherpe en concurrernde prijzen, super snelle en correcte levering en voor ook een hele goede aftersales zorgen ervoor dat ik Cameranu zeker aan beveel aan anderen!

Had een klacht. Werd daarna direct opgebeld met de mededeling dat ik van Cameranu service mag verwachten en ze mij deze ook graag verlenen. Probleem is direct opgelost en ik mocht kosteloos het produkt retourneren. Echt een super goede aftersales met een hele vriendelijke klantenservice. Een bedrijf dat staat achter zijn produkten en er is voor zijn klanten als het nodig is!

PhotoKees 09-10-2014

Overzichtelijke webshop
Goede zoekfunctie

De meeste dingen die ik zoek op fotografisch gebied zijn hier te vinden

De winkel die vrijwel alles heeft tegen redelijke prijzen met goede aankoop ondersteuning

suyari 09-10-2014

Ik koop al mijn spullen hier. Ik reserveer het in de webshop en haal het graag op. Bezorgen kan ook, maar ik kijk graag rond en de info is ook gewoon super

De service, daar kan ik niets negatiefs over zeggen, de medewerkers denken niet in hun voordeel, maar in het belang van de klant. De adviezen zijn waardevol en ik kan daardoor tot een goede keuze komen

Ik heb nog nooit mis gegrepen, alles wat ik zoek, is aanwezig. Laatst stond een artikel niet in de webshop, even via Facebook een berichtje gestuurd en direct hoorde ik, dat er nog 1 exemplaar in het magazijn lag.

Dit is gewoon de beste winkel op fotografiegebied

Dit is nog één van de weinige winkels waar de klant alle aandacht en tijd krijgt. Hierdoor moet je soms lang wachten, maar dat is niet erg, er is genoeg te zien en uit te proberen. En als je aan de beurt bent, dan weet je dat ook jij antwoord op al je vragen krijgt. Het is mijn favoriete winkel, ben nog nooit zo vaak in Urk geweest

Roel van der Veen 09-10-2014

duidelijke site

's avonds besteld en had het de volgende morgen al thuis bezorgt.

veel keus in verschillende prijsklassen

Was onder de indruk over het snelle en prefecte afhandelen van de bestelling.

Rroderick 09-10-2014

Online winkel is top! Voor de duurdere aankomen (Canon L-lenzen) ga ik toch liever naar de winkel. Dit is 'helaas' wat ver.

Snelle reactie via de mail, professioneel en vakkundig advies in de winkel

Vooralsnog was alles wat ik nodig had op voorraad of in het assortiment

Goede service!

Overal een fijne winkel met een groot assortiment, professioneel en vakkundig personeel en zeer snelle levering!

ulli65 09-10-2014 Via de website gekocht

erg snel en betrouwbaar

Peter Laureijs 09-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, concurrerende prijs, snelle levering met een duidelijke informatie over de logistiek. Prima

koffiefee 09-10-2014

Duidelijk.

Elke vraag wordt snel beantwoord.
Ruilen is geen probleem.

Alles wat je nodig hebt is er.

Hele goede prijs, kwaliteit, verhouding.

Fijne winkel om zowel via internet als in de winkel te kopen. En een uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding.

stefsterkenburg 09-10-2014

Compleet. Wel lang wachten (20 minuten) terwijl het niet heel druk was.

Prima voor elkaar

Assortiment is compleet maar aan bv dSLR vond ik het aanbod in de Nikon sessie karig.

Hoge mate

HansVrielink 09-10-2014

bestelling 's avonds geplaatst via internet: de volgende dag al in huis. Superrr!

zie boven

alles wat je aan foto-artikelen zoekt is leveraar. En uit voorraad!!

Een grote collectie en snelle service

Na diverse aankopen direct in de winkel, is het gemak van bestellen via internet de moeite zeker waard. Bespaart in reistijd.

KlaB1900 09-10-2014

Via internet besteld

Bestelling gelijk afhalen in de winkel zonder gedoe

Beperkt aantal accesoires

super handig

kees loots 09-10-2014 Via de website gekocht

Zeer duidelijk in alle opzichten.

Perfecte en snelle toelichtingen en bevestiging van order.

Uitgebreid, maar afhankelijk wat je nodig hebt.

Prijzen produkten en kosten voor verzending zitten aan de hoogste bovengrens, alle overigen uitstekend.

walter meijer 09-10-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te begrijpen toestel.

Goede en snelle levering.

Grote keuze en goede keuze mogelijkheid

Mooi klein compact toestel welke mooie foto's maakt, zeker de prijs kwaliteit is erg hoog.

Eddie Klooster 08-10-2014 Via de website gekocht

In een paar klikken alles geregeld

Zowel per e-mail als telefonisch adequaat geholpen

Bijna alles op voorraad, zo niet dan reserveerbaar per mail

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, professioneel

butterfly_99999 08-10-2014

prijs was net intussen 1 dag daarvoor omhoog gegaan toen ik de kans zag te bestellen.. Echt heel netjes heb ik t verschil terug gestort gekregen! Klasse

Martin Prick 08-10-2014

Snelle levering, goed verpakt, perfect materiaal.

Cameranu doet wat ze beloven

Alle wat ik wil hebben is te leveren.

Cameranu kan je een objectief bezorgen of een camera, maar ook kleine onderdelen, die vlot geleverd worden zonder torenhoge verzendkosten. Qua prijs zijn ze zeker concurrerend. De site heeft een snelle zoekfunctie en er staat vermeld, als het product gedurende korte tijd niet leverbaar is. Kortom een aanrader deze winkel!!

Hermann1957 08-10-2014

eenvoudig te bestellen.

via 'heeft u een vraag?' zeer snel en deskundig antwoord gekregen.

zowel voor amateur als professionals

zeer snelle levering - 's avonds had ik wat besteld en de volgende dag al thuis. nog nooit via aankopen op internet meegemaakt.

verdere service, daar heb ik geen idee van, omdat het geleverde naar alle tevredenheid was.

buitengewoon snelle levering en accurate antwoorden via de chat.

Joke Kleinhesselink 08-10-2014 Via de website gekocht

Vanachter je computer en thuis bezorgd. Om ongeveer 22.00 besteld en de volgende dag om 16.00 uur was de e reader er al

zeer snelle levering

Wim de Jong 1950 08-10-2014

Duidelijke website. Gewenste artikel makkelijk te vinden

Heel vriendelijke benadering. Bedankje getuurd voor perfekte afhandeling en daarop weer reactie gehad....SUPER !!

Kan me geen artikel voorstellen wat niet aanwezig is

Eén woord TOP !!!

Ik heb kennisgemaakt met CAMERANU omdat ik op zoek was naar een parapluhouder voor een flitser. Besteld en heel snel in huis.....(zoals ik had gehoopt) perfekte service

inktvis74 08-10-2014

Vriendelijke en adequate klantenservice

CameraNU heeft veel. Helaas niet alles op voorraad

Makkelijk een bestelling gedaan. Product had helaas een mankement en de klantenservice heeft hier adequaat en klantvriendelijk op gereageerd. Ik ben over all heel tevreden.