Deze score is berekend op basis van 2342 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

May D. 09-05-2014 Via de website gekocht

When I read that by ordering before 23:59 cameranu would prepare the order within the same day, I thought it was just a marketing stunt: no way that was possible! Instead...I sent in my order at about 23:55; the next morning my ring bell went on at about 11:00 and it was the delivery made by cameranu.nl! The gentleman who delivered the package offered to wait until I checked the product. I have only one word about the delivery service of cameranu.nl: Amazing! Thanks guys!

Paulv002 09-05-2014 Via de website gekocht

Mijn bestelling was met mijn bestaande account erg eenvoudig in te voeren.

Door mijn eigen fout is mijn bestelling vorig jaar retour afzender gegaan. Deze werd kostenloos opnieuw verzonden met het juiste adres.

Prima, ik zoek op Internet via Kieskeurig wat ik nodig heb en weeg de prijs en de beoordeling van de Webshop mee in mijn keuze. CameraNU is al een aantal keren de beste keuze geweest.

Betrouwbaar en zeer snel! Vorige week om 22:00u besteld en de volgende dag om 11:00u in huis!

Zie hierboven.

Oosterink 09-05-2014

Overzichtelijke snelle en complete website.
Eenvoudige manier van bestellen.

Snelle levering. De volgende dag goed verpakt ontvangen.

Vrijwel altijd de gewenste producten te vinden.

Op basis van voornoemde gemak, service en assortiment een aanrader voor collega fotografen.

Bert12345678 09-05-2014

Kon makkelijk product vinden

22:30 besteld, volgende ochtend 11:30 binnen!

Ik weet geen brder assortiment in NL te vinden op fotogebied

Heb paar keer prima ervaringen gehad

De website is nu prima in orde - brede keuze en meestal laagste prijs!

Dennis1979terpstra 09-05-2014

Zo besteld en de dag ernaa al in de bus!

Prima gedaan allemaal.. snoepjes, extra info en jawel, ze (jullie) hadden het toestel ingepakt ivm dat het een kadootje was voor mijn vriendin! erg tevreden!

alle camara's aanwezig.. top site. meen ik.

ook prijs was goedkoper, dan in de andere webwinkels. Wellicht pakken die niet eens in!

Alles goed verzorgd en snel geleverd. Zelfs inpakken was erg leuk gedaan. Snoepjes erbij in het doosje.. allemaal mooi snel en niet ingewikkeld.. zoals ik het gewoon wil. Toppers!

koos van Haaren 09-05-2014 Via de website gekocht

Thuis bestellen en betalen. Daarna een dag wachten en ermee werken

Snelle werkwijze en levering

Alles waar ik mee werk is of op voorraad of word snel nagezonden.

Ik heb regelmatig contact met anderen fotografen en geef ze dan het adres van cameranu.nl

Het laats bestelde product was voor een ander. Ik heb haar heel actief aan het werk gezien en heel gelukkig gezien

PepieW 09-05-2014

Duidelijke overzichtelijke site!

na bestelling email ontvangen met orderstatus, factuur en link met track en trace nummer. Duidelijke communicatie vanaf cameranu.nl

ruim assortiment, alles staat duidelijk aangegeven op de site.

zou zeker deze winkel aanbevelen bij anderen.

ik ben zeer tevreden over deze winkel, op de site vind je snel wat je zoekt. Prijs is prima en in mijn geval is de lens die ik besteld had super verpakt en afgeleverd. Voor het gemak, prijs en afhandeling van de bestelling zou ik zeker hier nogmaals bestellen. Je wordt ook goed geïnformeerd via email over de status en aflevering van je bestelling.

freddyvp 08-05-2014 Via de website gekocht

Zeer duidelijke site waar je zeer snel alles kan vinden.
Zeer helder bestelproces

Er wordt zeer snel geantwoord op je vraag via email
Zeer snelle levertijd

Zeer uitgebreid assortiment aan concurrerende prijzen

Ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen.

Dit is volgens mij een van de beste winkels die je kan vinden. Alles klopt, de site ,de service , het assortiment en de prijzen zijn bij de goedkoopste, kortom een topwinkel.

V. Lodewijks 08-05-2014

Je kunt op de website gemakkelijk zoeken en als je niet kunt vinden ben je met 1 telefoontje zo geholpen.

Aan de telefoon maar ook in de winkel nemen de medewerkers alle tijd voor je en als er iets gerepareerd moet worden wordt je fantastisch op de hoogte gehouden.

Alles is hier te vinden zowel voor professionals als voor hobbyisten.

Dit heb ik enkele keren gedaan.

Jorit86 08-05-2014

het retourneren van een product leek wat omslachtig maar dit bleek uiteindelijk mee te vallen. Kopen ging eenvoudig en de zending werd snel verzonden (track&trace beschikbaar)

Bijna onmiddelijk een reactie op mijn vraag per e-mail over retourneren, ik werd goed op de hoogte gehouden over de retournering en had binnen 3 dagen het geld terug op mijn rekening.

Voornamelijk door de snelle reactie op mijn e-mail en de goede communicatie zou ik hier vaker kopen.

Frans J.M. van Dijk 08-05-2014

Alles duidelijk te vinden! Het bestellen, registreren, betalen enz. gaat eenvoudig zoals het een goede webshop betaamd.

Uit de veelheid van geheugens kon ik de juiste niet snel vinden. Eén telefoontje en ik kreeg de artikelcode van het betreffende product. Dit ingevoegd in het vak 'zoeken' en Klaar-is-Kees!

(erg) Uitgebreid en up to date.

Prima snel en betrouwbaar. Dit laatste weegt voor mij zeer zwaar.

Het moge duidelijk zijn dat ik tevreden ben. Ik zal Camera.Nu zeker aanbevelen.

Rudolf1946 08-05-2014

Op de site het artikel uitgezocht, toen we de lens kwamen halen lag deze keurig gereed

Er werd meegedacht door de betreffende medewerker, we werden keurig geholpen, waarbij de medewerker alle tijd nam.

Alles was keurig uitgesteld en overtrof mijn verwachting

I.v.m. het ruime assortiment en de vriendelijke deskundige bediening.

We dachten een grote hal in een industrieterrein, doch het was een keurige overzichtelijke winkel.

ANEMO-ONE 08-05-2014

Dikke vette prima.

Sjors Frans 07-05-2014

een paar muisklikken ...

kwam nog allerlei nuttige dingen tegen

waarom niet?

RudieV 07-05-2014 Via de website gekocht

goed heldere website

zoals beloofd, op tijd geleverd

genoeg keuze

betrouwbaar en goedkoop

dimitri5791 07-05-2014

Heldere en overzichtelijke site, goede indeling en goede informatie

Uitstekende communicatie

Als camera.nu het niet heeft is het er niet.

Snel, uitgebreid en overzichtelijk.

Vonneke85 07-05-2014 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteitverhouding en veel keuze. Berichtgeving over status bestelling ook zeer prettig.

Sara91234 07-05-2014

Ging heel snel en simpel allemaal. En geen verzendkosten, dat is ook fijn!

Menno48 07-05-2014

Als je weet wat je zoekt is het ideaal om in de webshop te bestellen

Perfect snelle levering

Zeer uitgebreid assortiment, helemaal goed

Zowel voor de amateur als prof kun je te kust en te keur

CameraNu is een prettige zaak om je spullen te kopen . Ook in de winkel krijg een goed advies.

Cameraman1950 07-05-2014

Duidelijk overzicht wat in huis is en wat niet, aanwijzigingen voor betalen en meteen een mail als het geld ontvangen is en het pakje de deur uit

Telefoon snel beantwoord en duidelijk antwoord ontvangen niet steeds toets dit of dat
Super

Groot en duidelijke foto's wat voor welke merken etc.
Erg goed.

Aan iedereen aanbevelen, als wij goed geholpen zijn vertellen wij dat graag tegen iedereen.
Mond tot mond en ervaring werken altijd.

Zou meteen weer bij jullie bestellen als ik in de toekomst iets moet hebben voor deze camera of voor een andere. Assortiment is groot met duidelijke foto's en correcte afhandeling waar je van op aan kunt. SUPER.

Guusjes 07-05-2014

alles is gemakkelijk verlopen tijdens het bestellen van mijn samsung nx300 camera het eenige min puntje vind ik dat als ik met me mobiel op de site wou dat wel erg lastig ging zo kon ik geen terken in het zoek vakje in vullen

De service was prima alleen toen ik belde kreeg ik de indruk dat degene aan de telefoon niet goed wist wat hij met mijn vraag aan moest en wat hij moest we zijn er wel uit gekomen en degene was wel vriendelijk aan de telefoon

erg veelzijdig assortiment geen commentaar

de service was goed de bestelling was snel geleverd en het ruime assortiment keus is zeker de doorslaggevende factor

De service was goed de ruime assortimentskeuze is heel erg prettig veel fotos bij de producten vind ik ook fijn zo kocht ik een tas bij me camera en kon ik aardig inschatten hoe groot die was omdat er op de foto een man met de tas stond. De bestelling was er snel het was goed ingepakt ik ben tevrede. Het eenige dat jullie zouden kunnen verbeteren is de toegankelijkheid via de mobiel op de site.

Slaperstil 07-05-2014 Via de website gekocht

Vanuit huis heb ik een artikel besteld.

De medewerkster kon direct op al mijn vragen beantwoorden

Een goede kwaliteit/prijsverhouding. De bestelling werd direct geleverd.

Mark.S 07-05-2014 Via de website gekocht

Omdat ik wist welk merk en soort camera ik wilde kwam ik snel bij het juiste produkt uit

Supersnelle levering en duidelijke website, veel op voorraad

Goede webwinkel met snelle levering,om 22:20 besteld dag erna in huis.

GvLuttikhuizen 07-05-2014

Gert-Jan00 07-05-2014

Een nieuwe klant 07-05-2014

Het plaatsen van een bestelling was erg eenvoudig en gebruiksvriendelijk.

Nette statusupdates via de mail. Verder bied de site ook voldoende informatie.

Geen persoonlijk contact gehad met de winkel. Hier kan ik dus niks over zeggen.

Een breed assortiment gerelateerd aan cameraproducten voor een goede prijs.

Als je een cameraproduct zoekt dan zit je bij CameraNU goed. Voor andere producten kun je beter bij de winkels met een minder specifiek assortiment kijken.

Nette afhandeling van de bestelling. Zelfs mijn goedkope product was aangetekend verzonden in een ruime verpakking. Erg netjes allemaal.

Al zou ik wel graag een goedkopere verzendmethode zonder aangetekende verzending zien. Dat scheelt toch weer een beetje op een goedkoper product.

Ik kan CameraNU op basis van mijn ervaring aanbevelen.

Erg prettige winkel om iets bij te bestellen. Dingen zoals statusupdates en het bestelprocess zijn goed geregeld en je vind er juist de cameraproducten die je bij de algemene elektronica zaken niet vind.

BramHeuvel 07-05-2014 Via de website gekocht

Erg goede winkel, niet te duur en een groot assortiment, vriendelijke bediening !

Gewoon een goede online winkel, ik zo het iedereen aanbevelen ! snelle levering.

J. Parree 07-05-2014

snel telefonisch bereikbaar.
met goede adviezen.

met goede adviezen en zeer beleefde medewerkers.

bijna alles verkrijgbaar.

aan al mijn kennissen.

Het is in een woord Topkwaliteit en Hulp.

loes164 07-05-2014

Duidelijke uitleg van het product, al had ik in een winkel de tas die besteld heb in het groot gezien en wist ik dus wat ik ging kopen.

Snelle levering. fijn dat het pakket gevolgd kan worden met track en trace.

De fototas die ik zocht was op voorraad.

Levering klopte met de tekst op internet. Product ziet er netjes uit. Ben heel tevreden.

alphendrik 07-05-2014

Binnen een paar minuten gevonden en besteld

's avonds om 10 uur besteld, volgende dag bezorgd.

Segers4143 07-05-2014

Prachtig om een groot aanbod te kunnen vergelijken

Binnen 24 uur in huis en prima verzorgd

Zo compleet

Errdere ervaring telt ook mee. Een 9 is dan ook verdient

J. Kooistra 07-05-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, maar ja dat is alles op internet

Wat ik zocht was er

geen nonsens

Ik wilde het artikel met gewone post ontvangen maar dat wilde de website niet dus moest het aangetekend wat behoorlijk duurder is voor een bedragje van 20 euro. Ben dus 15% duurder uit maar had het direct nodig dus toch gedaan.

Frank de Graaf 06-05-2014 Via de website gekocht

Supersnel geholpen, zowel in de winkel als online. Alles makkelijk te vinden. Goed geregeld.

Ik beveel iedereen CameraNu aan. Ik heb gezondheidsklachten - was helemaal doorgegeven aan het magazijn. Alles in de auto gezet. Alles klopt gewoon.

Ik heb verschillende keren iets gekocht bij CameraNu. Echt vanaf het prille begin ergens in 2004. Destijds werd alles al gedaan om een lens voor mijn vakantie bij mij te krijgen. Die service en behulpzaamheid vind je 10 jar later nog terug. Het is maar goed dat ze in Urk zitten want anders kocht ik er veel te veel

plushautpont 06-05-2014 Via de website gekocht

Ondanks de grote keuze, toch een overzichtelijke site, waarbij het eenvoudig zoeken is. Ook afrekenen en afhandelen van de transactie was zo gedaan.

Ik beoordeel in deze alleen de levering. Die was correct en snel, volgens aangeven. Overig contact nog niet hoeven te gebruiken.

Al eerder aangegeven, op het gebied van camera's hebben ze hier in mijn idee zo goed als alles en tegen scherpe prijzen.

WOrdt om mijn mening gevraagd zou ik dit inderdaad aanbevelen (vanwege keuze, snelheid, prijs en gemak).

Overall is dit gewoon een goede webwinkel. Het is overzichtelijk winkelen tussen de enorme keuze op camera gebied. Ze hebben zeer schappelijke prijzen en goede uitleg. Bestellen is eenvoudig en levering snel en veilig aan huis(zelfs handtekening nodig:)...in mijn idee dus alle voordelen van een webwinkel goed benut.

Marty1770 06-05-2014

Vele manieren om het product aan te schaffen, ophalen in de winkel, via de webshop etc.

Prima dienstverlening, je kunt altijd met vragen terecht en het retourneren van producten gaat soepel.

CameraNU beschikt over een zeer breed assortiment en het meeste is ook voorradig.

Prima service, goed assortiment en vakkundig personeel (die ook daadwerkelijk zinnig advies kunnen geven). Ik heb geen enkele schroom om CameraNU aan te bevelen.

CameraNU scoort wat mij betreft dikke voldoendes op alle gebieden.

m.souer 06-05-2014 Via de website gekocht

De site is zeer uitgebreid en makkelijk toegankelijk

De bestelling werd snel geleverd

zeer groot assortiment

zie bovenstaande

Jo Brouwers 06-05-2014 Via de website gekocht

Bestelling en betaling en een mum van tijd geregeld.

Volgende dag agfeleverdt , zoals beloofd.

voor mij ruim voldoende.

Alles bij elkaar heel makkelijk en volgens afspraak.

marjan hoogterp 06-05-2014

snel en gemakkelijk te bestellen

mijn vraag over mijn bestelling was in een mum van tijd beantwoord

altijd een goed gevoel bij de bestelling

Diana1410 06-05-2014

cameranu.nl staat voor service en gemak, de bestelling plaatsen en het wordt vaak de volgende dag al bezorgd.

de website is erg overzichtelijk

alles wat een fotograaf zoekt kun je vinden bij cameranu.nl

gemak, eenvoud, snel en efficient zo zou ik camernu.nl willen omschrijven. Elke levering even snel en zo kun je snel van je aankopen genieten!

jmfrf 06-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, een keer account aanmaken en alle volgende keren (en die komen) gaat de bestelling nog sneller. Exacte en snelle voorraad controle. En tot 24:00 verzending top!

Goed advies via telefoon en in de winkel. Drukte in de winkel wordt in goede banen geleid door nummer systeem bij binnenkomst.

Alles is er en anders morgen. Mocht het langer duren krijg je een mailtje.

Goede service en advies tegen een zeer scherpe prijs!

Prettige site, deskundig personeel vlotte service!

Petra zeijlmans 06-05-2014 Via de website gekocht

Gewoon via de computer zoeken wat je nodig hebt.

goed te bereiken en goed geholpen met mijn probleem.
De levering gaat super snel en je wordt altijd netjes gebeld of het uitkomt dat ze de levering komen brengen

keuze genoeg vooral als je net begint als fotograaf.

dit omdat de keuze REUZE is en als je iets wilt weten je ze altijd kan bellen voor uitleg of informatie

JannekeT 06-05-2014

Duidelijke website.

Gratis bezorging, volgende dag bezorgd.

Ruime keuze, ook accesoires makkeiljk mee te bestellen.

Etzwan 06-05-2014 Via de website gekocht

De site is zeer toegankelijk en helder vormgegeven. Het product wat je zoekt is vrij snel te vinden.

Snelle afhandeling, het product heb je de volgende dag al in huis, goed verpakt.
Goede informatie over de verzending van het product via de e-mail.

Voor zover ik dit kan beoordelen lijkt me het assortiment meer dan voldoende.

Ik heb slechts een keer een product gekocht via de site,
en naar voldoening. Ik zal zeker bij een volgende aanschaf voor mijn foto-hobby weer op CameraNU.nl gaan rond kijken. Daarom zal ik bij vrienden de site aanbevelen.

Soest99 06-05-2014

Aanklikken invullen klaar. Hoe makkelijk wil je het hebben

Enorm assortiment tegen redelijke prijzen

Zowel qua assortiment als qua snelheid helemaal top

Robbert Paul 06-05-2014

Website werkt prima

positieve ervaring met terugbrengen en omruilen

Diverse producten al besteld bij Cameranu.nl waaronder een aantal camera's.

Overzichtelijk winkel met deskundig personeel, goed parkeren. Goede website en bestel service

Zoals boven al gedaan, maar ook natuurlijk een scherpe prijsstelling. Mijn volgende bestelling wordt waarschijnlijk een Panasonic DMC GH#

Tenaman 06-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website

Alles ging goed

Hadden wat ik zocht

Gedegen, betrouwbaar en snel.

's Avonds om 10:00h bestelt, de volgende dag in huis.

Marc van der Veen 06-05-2014

Duidelijke alles beschreven en kosten, waar van toepassing, zijn duidelijk vermeld.

Telefonisch snel en goed geholpen voor ik tot bestelling online over ben gegaan. Service was daarna ook bij het ophalen in de zaak in Urk professioneel. Duidelijke en geduldige uitleg.

Groot assortiment, in de winkel voor mijn gevoel minder op voorraad dan online te bestellen is.

Kees Nix 06-05-2014

BJ_54 06-05-2014

Gewenste artikel is relatief snel te vinden

Adequate afhandeling bij problemen met een produkt

ruime keuze uit kwaliteitsprodukten

goed totaalpakket van aanbod, onlineshop en snelle levering c.q. service.

Alvarus 06-05-2014 Via de website gekocht

Ruime collectie en als ik bel spreek ik altijd iemand met kennis van zaken. Makkelijker dan naar de winkel en sneller.
De website onder het kopje accessoires zou duidelijker kunnen. Je ziet niet direct dat er meer uit te klappen valt.

Dit is de tweede keer dat ik een camera bestel bij CameraNu, deze laatste keer incl. accessoires. De eerste keer wilde ik toch een andere camera, ruilen was geen probleem en supersnel afgehandeld.
Deze laatste keer was de Canon accu defect. Helaas moeten terugsturen maar ook hier, geen ingewikkelde toestand. Terugsturen en nieuwe is onderweg.
Altijd vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon. Echt perfect.

Ruime keuze.

Dat doe ik al, ik ben zeer te spreken over CameraNu.