tpi.nu 13-02-2014

Ik kon het gewenste artikel makkelijk vinden en de bestelling ging zeer eenvoudig

Ik had het artikel 1 dag later al in huis

wat ik nodig had was er

Zeer snelle levering

G.F Friederich 13-02-2014 In de winkel gekocht
Urk & Webwinkel

Vanuit je luie stoel, kies je wat deze mooie webwinkel te bieden heeft.

Als je vragen hebt, kun je gewoon ff bellen en word alles je haarfijn uitgelegd. Zelfs tips met aankopen is hier de normaalste zaak, wat beter bij je opdracht of werk past, en mijn ervaring is dat ze gelijk hebben. Goede raad is geld waard!

Ruime keuze!, en is het ff niet op voorraad...geen probleem. Je krijgt een melding wanneer het binnen is. Mijn foto aankopen doe ik bij CameraNu.

Voor goede raad en professionele artikelen én een goed advies, ben je bij CameraNu aan het juiste adres!

Een (web) winkel waar met mij mee wordt gedacht, heeft mij gewonnen! Ik heb kort geleden advies gevraagd, en er werd mij verteld door de medewerker dat ik beter de andere kon kopen, omdat deze een langere levensduur had. Dit artikel was zelfs nog goedkoper ook. Als het hem ging om verkoop te halen, had ik 1 keer bij hun gekocht en geen tweede keer weer. Maar dit is voor mij service met een hoofdletter! Zo is het ook bij enkele vorige transacties gegaan, reden om weer bij hun te kopen. Als ik mag aanbevelen.... CameraNU! Zowel webwinkel als fysiek!

lfmelis 13-02-2014

makkelijk bestelling te plaatsen en duidelijk onder welke voorwaarden (zoals kosten etc)
Goedkoopste adres voor mijn bestelling.

vlot en tijdig geleverd. Wat wil je nog meer.

Ik ben nog niet bekend met het totale assortiment.

Op grond van de eigen ervaringen

Snelle levering, conform afspraken, het originele product..dus volledig naar wens.

G.F Friederich 13-02-2014 In de winkel gekocht
Urk

Vanuit je luie stoel, kies je wat deze mooie webwinkel te bieden heeft.

Als je vragen hebt, kun je gewoon ff bellen en word je alles haarfijn uitgelegd, Zelfs tips met aankopen is hier de normaalste zaak. wat beter bij je past, en mijn ervaring is dat ze gelijk hebben. Goede raad is geld waard!

Ruime keuze!, en is het ff niet op voorraad...geen probleem. Je krijgt een melding wanneer het binnen is. Mijn foto aankopen doe ik bij Cameraland!

Naam2348 13-02-2014

Goeie site, veel producten

Snel geleverd

Veel keuze

Nap0 13-02-2014 Via de website gekocht

Jetjanssen 13-02-2014

Per ongeluk had ik mijn nieuwe camera in en verkeerde taal gezet, chinees of iets dergelijks. Na mailen kreeg ik direct antwoord.

Joke 1954 13-02-2014

's avonds besteld, 's morgens in huis!

Snelle reactie per mail

Alles wat je nodig hebt voor de GoPro

Ik heb deze meteen bij mijn favorieten gezet.

Prima zaken doen met CameraNU snel en betrouwbaar

A. van Kogelenberg 13-02-2014 In de winkel gekocht
Het Spijk 8, Urk

ik heb niets via de webshop gekocht, maar in de winkel. Prima geholpen en goed advies gehad. men had alle tijd voor een beginnende fotograaf.

Jasmino 13-02-2014 Via de website gekocht

Snel, vakkundig, p;rofessioneel!

Léon1983 13-02-2014

Duidelijke site, vind makkelijk wat ik nodig had

Bevestigingsmail ed goed verzorgd

ruim assortiment in het gene waar ik naar op zoek was

Niet duur, snelle levering

Goeie site, duidelijk, snelle levering

Thomas Goudswaard 13-02-2014 Via de website gekocht

Erg makkelijk dat je zelf de vakken kunt indelen naar eigen wens. Ook de 'sling' werking nu enkel weken uitgeprobeerd en deze werkt echt top. met 1 sling heb je het camera compartiment voor je neus en met 1 sling zit de tas weer op je rug.

Niks over te klagen. CameraNU levert erg snel en ik heb geen klachten.

alles wat ik als fanatieke hobbyist nodig heb is te verkrijgen bij CameraNU. Ruime keuze, duidelijke uitleg bij producten en eerlijke aanbevelingen.

Dit is altijd de eerste winkel waar ik op kijk als ik cameraspullen nodig heb. Ik beveel deze winkel ook aan aan vrienden van me als zij op zoek zijn naar cameraspullen.

Zoals hierboven al duidelijk wordt heb ik geen enkel minpunt te noemen over het door mij aangekochte product en de service van CameraNU. Echt een fijne (web)winkel om aankopen te doen.

edb1 13-02-2014 Via de website gekocht

Enige minpuntje is dat er een extra bijdrage gevraagd wordt voor betalen met Paypal. Voor de rest duidelijke site en makkelijke bestelprocedure.

Snelle levering en klantenservice

DS Bakker 13-02-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel besteld. Geen rare kosten op het laatste moment.

Assortiment is groot, ze hebben bijna alles en vaak ook nog op voorraad.

Ik zou het zeker aanbevelen, alles is snel geregeld en je hebt het snel in huis

j.a. oele 13-02-2014 Via de website gekocht

goede telefonische voorlichting

artikel werd in backorder genomen, levering onmiddellijk na betaling

vrijdag email gekregen dat artikel aanwezig was, vrijdag middag betaald en zaterdagmorgen al thuis geleverd.

Karen_9876 13-02-2014

Website heel duidelijk

Snelle verzending

veel keuze

xsgraphicdesign 13-02-2014

Doordat er een groot assortiment in de winkel aanwezig is, kun je producten goed vergelijken en proberen.

meerdere balies, waar je goede info krijgt over de producten. In de weekenden kan het wel druk zijn.

Zeer uitgebreid assortiment en veel verschillende merken zijn in de winkel aanwezig.

Als je opzoek bent naar een geschikte camera, kun je, qua prijs en groot assortiment, bij Cameranu prima terecht om de juiste camera te vinden. Daarnaast ook een ruime keuze aan accessoires.

Zeer groot assortiment en prima prijzen. Bij bezoek aan de winkel in de weekenden rekening houden met meer drukte.

ruuddeberg 12-02-2014

Han Agterhof 12-02-2014

Paul Aruba 12-02-2014

Er duidelijk en overzichtelijk

Na betaling alles snel in huis.

Wat ik zocht had ik snel gevonden

Ben zeer tevreden over deze site.

richardvdv 12-02-2014

snel en overzichtelijk

Kieknou.com 12-02-2014 Via de website gekocht

Bestellen op de site is makkelijk

Precies op de afgesproken tijd werd de bestelling geleverd door de eigen bezorgdienst. Wel een probleempje met het mobiel pinapparaat, maar samen tot een oplossing gekomen.

J. H. Frijns 12-02-2014 Via de website gekocht

Veel productinformatie met eventuele alternatieven. .
Makkelijk website

Duidelijke informatie via email over de afhandeling van de bestelling.
De aflevering is exact te volgen.
Geen verrassingen.

Veel keus uit verschillende producten. Ruim assortiment

Makkelijk soepel en overzichtelijk.

Er is niets toe te voegen aan bovenstaande beoordelingen.

Karel Haarsma 12-02-2014 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel thuis gemakkelijk communiceren met CameraNu. Top!

Service is niks op aan te merken. Binnen een dag reactie op mijn mail. Ondanks dat het geen goede reclame is, toch een goed oplossing waardoor ik nog steeds zeer positief kijk naar CameraNu.

Ik kan nergens zoveel spullen krijgen voor mijn camera als hier tegen over die prijzen die CameraNu aan bied.

Altijd! Makkelijk, snel en eerlijk.

Ik heb alleen wel 1 tip. Ik heb wel een paar keer een mail moeten sturen tot het duidelijk werd of de Multigrip werd op gestuurd. Ik had het idee dat als dat meteen duidelijk was geweest, dat het dan nog sneller had gekund. Als vind ik het nu nog steeds snel. Maandags opsturen, dinsdags bericht krijgen of ik een ander zelfde soort product wou zonder extra kosten en de aankomende maandag had ik hem in huis. Super! Ga zo door, voor mij alleen maar positieve reclame.

Judith8 12-02-2014

Hele goede service, ook snel met antwoorden bij vragen. Top!

Pabo 12-02-2014

Duidelijk website met heldere condities
Directe feedback na de bestelling met traceerlink

Ruime betaalopties, en verzendkeuze

Zeer compleet

Goede ervaring, prompte levering . Heldere condities.

Zie mijn punten hierboven, plus de optie ve fysieke winkel

Jans van Wieren 12-02-2014 Via de website gekocht

Website is gemakkelijk in het gebruik

De vragen werden snel en correct beantwoord.

De keuze is groot en de prijs voordeelig

Ik heb al collegae door verwezen!

Ik ben zeer tevreden over de geleverde materialen en de duidelijke uitleg op de website. Bestellen gaat gemakelijk en snel!

AnoukVe 12-02-2014

Site is overzichtelijk, producten zijn makkelijk met elkaar te vergelijken. Duidelijke omschrijvingen.

Gebeld voor advies en hebben mij uitstekend geholpen. Deskundig en efficient.

Alles wat ik zocht heb ik gevonden.

Zij hebben uitgebreide kennis van de verschillende producten en mogelijkheden. Ze hebben meegedacht met mij op basis van mijn wensen en tot verschillende opties gekomen. Zij hebben mij een keuze gegeven ipv een verkoop.

dotje-x 12-02-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Snelle levering (vandaag besteld, morgen in huis) mits PostNL meewerkt natuurlijk.

Goede service met DOA. Alles wordt goed geregeld.

Groot assortiment. Helaas was het artikel (star-filter 6-point) wat ik graag wilde hebben uitverkocht, (Nu nog steeds na 2 weken)en heb ik een 4-point moeten kopen, omdat dit een verjaardagscadeau was en het toch op tijd wilde geven.

Snelle levering, goede kwaliteit van producten, goede service.

Normaal gesproken ben ik niet zo van de reviews geven. Als een winkel goed is, verkoopt het toch wel, daar hebben ze mijn mening niet bij nodig, maar bij deze webwinkel vind ik toch dat ze een review hebben verdiend. De reden hiervoor is dat de service gewoon uitermate geweldig is. Zoals ik al zei, was het een verjaardagscadeau en toen diegene het cadeau uitpakte was het kapot. Heel jammer, vooral omdat je binnen 48 uur moet melden als het product niet heel aangekomen is. Helaas was mij dit niet gelukt, vanwege de verjaardag. Toen heb ik de servicedesk gemaild en kreeg bijna direct antwoord, wat ik hiervoor moest doen. Ik kon de filter gewoon opsturen (op hun kosten), ookal was ik een beetje te laat met het product DOA melden. Toen ik net de filter naar het postkantoor wilde brengen, kreeg ik een e-mail dat dit niet nodig was, dat ze mij gewoon een nieuw filter zouden opsturen. Deze zou dezelfde dag verstuurd worden. Helaas is dit niet gebeurd, maar de dag erna omdat er iets mis was gegaan met de verzending. (Hier kreeg ik ook weer netjes een e-mail van). Ze stellen je echt goed op de hoogte.

Ralph Nikon AW110 12-02-2014

Zoeken, bestellen, betalen en de volgende dag in huis. Makkelijk via de mail je bestelling volgen.

Op vrijdag rond 1900 mijn camera besteld en toch gewoon zaterdag binnen.

Genoeg bij te kopen maar geen overkill

Goedkoopste wwbwinkel voor mijn camera en de levering is zoals afgesproken.

Zowel online als in de winkel op Urk word je prima en duidelijk geïnformeerd. Ik heb op vrijdag avond na lang zoeken en vergelijken mijn camera via cameraNU.nl gekocht en kon er gelijk de volgende dag mee aan de gang.

Jong70 12-02-2014 Via de website gekocht

Toegankelijke website, overzichtelijke bestelprocedure

Ik had een vraag over een product. De reactie was snel en het advies was servicegericht.

Groot assortiment

Bovendien snelle en correcte levering

Ben het product nog vollop aan het uittesten. Eerste indruk is goed.

Lars1994 12-02-2014

's avonds om 22.15 uur besteld, volgende ochtend al in huis. Netjes en degelijk verpakt. Komen hier vast nog eens terug.

brunel39 12-02-2014

goed overzicht

goede uitleg

keuze genoeg

vriendelijk personeel neemt de tijd voor je

ik ben zeer tevreden over cameranu.nl en kan met mijn vragen altijd terecht.

Naam 0210 12-02-2014

De website , die ik. Oorden niet kende, was duidelijk en volledig.

Een snelle en correcte afhandeling:ik had binnen24uur mijn toestel al in huis:TOP

Voldoende keus op de website en hier en daar concurrerende prijzen.

Prettige manier van kopen! Zeker een aanrader!

Voor deze aankoop kende ik de site niet, maar ben tevreden over assortiment, snelle correcte afhandeling,om bovengenoemde redenen. Aanbeveling voor andere adspirant-kopers.

pengvos 12-02-2014 Via de website gekocht

Ik heb eerst tel.geinformeerd of art voorradig was. Werd vriendelijk te woord gestaan door vr.employee.
Heb art.verv.besteld op site en ontving onmiddelijk antwoord van bevestiging. Na vooruitbetaling via bankoverschrijving heb ik de voortgang van de verzending via internet kunnen volgen.Eea is mij goed bevallen en is voor herhaling vatbaar

Vlot en geen addertjes onder het gras.

Ben nog niet in de winkel geweest maar ben wel onderde indruk over wat ik zie op de website

Door goede afhandeling bestelling zal ik zeker kennissen aanraden eens bij uw bedrijf te rade tegaan

Over het algemeen doe ik niet aan beoordelingen van bedrijven.In dit geval maak ik een uitzondering omdat mijn bestelling uitstekend is uitgevoerd.

gluco 12-02-2014 Via de website gekocht

Opzoeken, bekijken, bestellen, betalen . Alles gaat zeer gemakkelijk. Als veel meer besteld daar, altijd prima in orde

Ooit al eens een lens voor service opgestuurd.
Prima verzorgd.

Te veel om op te noemen

Peter3210 12-02-2014

Gerhard Steenhuis 11-02-2014 Via de website gekocht

ruime keuze en goed onderverdeeld in diverse groepen

alleen ervaring met de webshop, wel fijn dat bij bestellingen boven de €100 de zending aangetekend én gratis wordt verstuurd

zeer ruim, niet alleen de "grote" merken, maar ook voldoende keuze uit alternatieven

de website komt duidelijk en vertrouwd over en de bestelling werd netjes binnen het tijdframe geleverd. geen ervaring met de fysieke winkel, maar verwacht dat die op hetzelfde niveau of hoger zit dan de webwinkel

was de eerste keer dat ik er bestelde, maar het was prettig winkelen met een ruime keuze en prettig geprijsd

Geert Tegelen 11-02-2014 Via de website gekocht

gemakkelijk via de website te bestellen.
Voldoende keuze om te betalen.

Snelle levering na het ontvangen van het geld.
Direct bericht ontvangen

voor alles wat een amateurfotograaf nodig heeft
kan hij via de website van Cameranu bestellen

een enkel puntje van verbetering ! Er is een instructie bij in het chinees en in het engels,het zou prettig zijn als jullie er een vertaling in het nederlands bij deden. (als service naar de klant )Niet iedereen kan engels, laat staan chinees.

Wim165 11-02-2014

De zoekfunctie werkt prima.

Heel groot assortiment en zeer snelle levering. Mijn ervaring is dat ik voor 17:00 uur besteld heb en de volgende dag werd er geleverd.

cdfk 11-02-2014 Via de website gekocht

Gewoon, perfect

djores 11-02-2014 Via de website gekocht

Ondanks de storing van de ING ideal-betaling toch mijn product snel in huis!

RM90 11-02-2014

Super geregeld, volgende dag in huis en de tas die ik besteld had kostte me de helft minder dan bij bol.com

Joyce_u 11-02-2014

Erg goed, had perongelijk een dubbele bestelling gedaan en zij stuurde mij een persoonlijke mail met erin dat ze de foute bestelling hebben geannuleerd zodat de bestelling die goed was gegaan moeiteloos door kon gaan met verzenden

Het is een winkel met een top service, had mijn bestelling de volgende dag thuis. Ook was het pakketje voorzien van een extra doos en bolletjes plastic, dus goed beschermt.

ik ben zeer te vrezen over deze webwinkel. Als je vragen hebt dan krijg je snel een reactie terug. Nette service en ik zou zeker terug komen!

Savelsberg 11-02-2014 Via de website gekocht

als product niet werkt dan geen probleem met retour

snel

teveel om op te noemen

zie omschrijving bovemstaand

oke prima goede service enz

javelin but now the original 11-02-2014

vanachter mijn pc

Binnen een dag geleverd!

Eigenlijk hebben ze alles wat ik zoek

Tot nu iedere transactie perfect verlopen

Willem van Cooten 11-02-2014 Via de website gekocht

Mooie overzichtlijke website.

Bij online bestelling krijg je gelijk bericht, is het product op voorraad, betaling, en verzending enz. Erg netjes geregeld.

Voor mij is het assortiment ruim voldoende.

Ruim assortiment, overzichtelijke website, en goede afhandeling van aankopen.

Al veel bestellingen gedaan via internet maar Camernu.nl steekt van A tot Z met vlag en wimpel overal boven uit.

heijmans123 11-02-2014

Je kan nog tot laat bestellen en hebt het de volgende dag al in huis.

Doen niet moeilijk over retourneren, hele goeie service, mails worden goed beantwoord.

Ze hebben alles en vaak net iets scherpere prijs dan de concurrenten.

Ik kocht online een occasion camera, en het was geen enkel probleem om deze te retourneren. Zo kun je met een gerust hart bestellen, omdat je weet dat als het niet is wat je zocht je het gewoon terug kan sturen. De service is supersnel en supergoed. Meteen bericht dat je pakket is aangekomen.

benniebv 11-02-2014

het gemak van de site en bestelprocedure

snelle levering zoals beloofd

overzichtelijk.

doen wat ze beloven.

Wout Bo 11-02-2014

Uitzonderlijk prettig. Je weet iedere stap van de bestelling waar je aan toe bent.