Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

L. Smid 24-01-2014 Via de website gekocht

wedding4EVER 24-01-2014 Via de website gekocht

wedding4EVER 24-01-2014 Via de website gekocht

Laagste prijs en supersnelle levering ('s avonds besteld, volgende dag in huis). Perfect!

nilsdecker 24-01-2014

Very easy to use website, friendly lady on the phone

Great! Friendly lady advised me shortly before closing time to buy online with next-day delivery

Bought a 55mm lens for my new Sony Alpha 7 a few weeks ago. I first called cameranu.nl and spoke to someone there. The lady advised me that if I ordered before 10pm, I would still receive the lens the next day. I actually ordered around 9pm and did receive the lens the next day, GREAT service, extremely happy with the lens. Highly recommended!

canonfan2014 24-01-2014

duidelijke, overzichtelijke website. Aankopen zijn eenvoudig.

Medewerkers zijn telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam.
Berichtgeving per email na aankoop van een artikel is prima.

Zeer compleet. Meeste artikelen zijn in voorraad.

Zeer tevreden over de service.

Na meerdere bestellingen nog altijd erg tevreden. Cameranu.nl blijkt een betrouwbare en prettige webwinkel voor de fotograaf.

Jan de Leeuw 24-01-2014

Overzichtelijke site. Snel de camera die ik wilde hebben gevonden voor de beste prijs.

Binnen een dag was de camera in huis. Over de verdere service kan ik nog niets zeggen omdat we de camera pas een week hebben.

Tot nu toe is alles prima.

E-lezer 24-01-2014

Erik-Jan S 24-01-2014

Duidelijk site: grote afbeeldingen van product, goede omschrijving.

's avonds bestellen, volgende middag al per post thuis.

Meeste bijpassende accessoires handig terug te vinden bij product omschrijving.

Echte fotovakwinkel.

Bas Bonsel 24-01-2014 Via de website gekocht

een bestelling kan makkelijk worden geplaatst, eenvoudige betaling en afhandeling middels mail. Is snel gegaan en cameraNU komt belofte na.

Mijn eerste bestelling is zoekgeraakt door PostNL. De service van CameraNU in deze situatie was uitstekend en zij hebben PostNL benadert. Uiteindelijk heeft CameraNU kosteloos de zoekgeraakte bestelling opnieuw opgestuurd, klasse!

Ik was opzoek naar een specifiek product en dat kon ik meteen vinden. Aan de hoeveelheid artikelen op de website kan ik aflezen dat cameraNU een zeer ruim assortiment heeft.

Service was perfect, prima afhandeling en snelle & professionele reactie vanuit cameraNU omtrent het bovengenoemde probleem. Producten zijn scherp geprijsd dus ik zou cameraNU zeker aanraden.

in.ra. 24-01-2014

Bestellen gaat makkelijk. Producten de volgende dag nog verstuurd.

Betaling via ideal is ideaal.
Je kunt de producten volgen.

snel en nauwkeurig.

Gadze 24-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site

Snelle levering. Vandaag besteld, morgen in huis

Zeer groot assortiment

Service prima, dus wel aan te bevelen

nvt

theodoruswilhelmus 24-01-2014

een hele duidelijke site en een groot arsortiment,bestelen gaat heel gemakkelijk en de bestelling was de volgendag al binnen plus een duidelijke omschrijving van het product

zeer snelle levering voor de rest geen mening want het apparaat werkt perfect

wat een groot arsortiment hebben ze

ben zeer tevreden tot nu toe

het is mijn 1e bestelling bij cameranu en zeker niet de laatste.

arjan1959 23-01-2014

Ruim assortiment, zeer scherpe prijzen, zeer snelle levering uit voorraad en goede duidelijke communicatie.

Sandra Idema 23-01-2014 Via de website gekocht

Cameralens ontvangen met focusprobleem, lens retour gezonden en binnen 2 dagen een nieuwe in huis. Daarbij ook nog een persoonlijk bericht dat ze het vervelend vonden dat ik een slecht product had ontvangen. Superservice!

Uitstekende ervaring.

Johan3210 23-01-2014

Goed advies! Snel, juist en correct.
Dat maak je vaak heel anders mee.

Camera opgehaald en je kunt de camera nog voor die tijd vasthouden en bevestiging van je keuze krijgen.

Niet altijd de goedkoopste maar als je service weet te waarderen wel "beste koop"

Uitgezocht via de website, telefonisch gereserveerd en afgehaald om hem direct te hebben. Vanuit de doorgaande weg snel en makkelijk te bereiken.

keesie59 23-01-2014

Snel en goed. Een klein foutje in de aflevering werd direct opgelost tot volle tevredenheid.

Peter Loenen 23-01-2014 Via de website gekocht

Zeer toegankelijke en overzichtelijke website waar een flinke keuze is in apparatuur van alle topmerken

Kan eigenlijk niet beter, dus een 10, bestellen via de website, betalen en de volgende dag in huis

Zeer, zeer ruime keuze, van betaalbaar tot de meest geavanceerde foto/film apperatuur

Tegen teleurstellingen opgelopen bij een (klein(e))fotozaak in Vlaardingen waar ook nog eens de service behoorlijk te wensen overlaat, dus ik zal met de ervaring die ik nu heb, altijd doorverwijzen naar Urk.

Superzaak waar je alles kunt aanschaffen tegen een scherpe prijs en ook nog eens zonder problemen de volgende dag bij je thuis afgeleverd.

Zwaan48 23-01-2014

Het gezochte product was makkelijk te vinden. Goede omschrijving.

Ik had het product heel snel in huis.

Voor zover ik het kan beoordelen een ruime sortering

Gebruiker Theo 23-01-2014

Duidelijke site en makkelijke invulformulieren.

bevestiging van de order en berichten over de verzending duidelijke direct.

niet verder bekeken maar het deel wat ik bezocht was duidelijk,overzichtelijk en behoorlijk compleet.

Alles aan deze winkel klopt!
Aanbevelingen aan familie en kennissen reeds verzonden!

Bovenstaand motiveringen lijke mij voldoende te zeggen. Prima webwinkel!!!

Joshua Vos 23-01-2014 Via de website gekocht

Je krijgt snel antwoord op vragen per mail. Ook telefonisch is het contact prettig en klantvriendelijk.

Op fotogebied hebben ze ontzettend veel en op filmgebied ook steeds meer. Als filmmaker zou ik dat graag nog meer uitgebreid zien!

Geen lange wachttijden voor je je product hebt. Als het op voorraad is, krijg je het één dag na bestelling bezorgd!

Goede (lage dus ;) prijzen, kwaliteit producten, goede service.

Jeroen299 23-01-2014

Zeer duidelijk en overzichtelijk

Snel en goede communicatie

Zeer tevreden met CameraNu. Al vele dingen besteld.

Har 45 22-01-2014

Uitgebreide keus, zowel in artikelen als in prijsrange

Nog nooit enig probleem met bestelling gehad. Ooit was statief niet voorradig, maar kreeeg binnen enkele uren opgave wanneer leverbaar. Die klopte ook!

Als gezegd: zeer uitgebreid. Keus voor (bijna) iedere beurs

Ik geef nooit een 10, anders...

Dat is wel genoeg jongelui: zie bovenstaande loftuitingen

Anita Jager 22-01-2014 Via de website gekocht

prachtige overzichtelijke site

zeer snelle levering, 's avonds 21:00 uur besteld volgende middag 14:00uur in huis

Lex van derWerff1949 22-01-2014

De online winkle is heel overzichtelijk en de winkel in Urk kun je alles prima bekijken

De service is prima je wordt constant op de hoogte gehouden hoe lang het duurt en waneer het product weer in je bezit komt.

Het assortiment is prima

Ik beveel een ieder die iets op foto gebied wat wil hebben Camera nu aan.

Bij cameranu staat klantvriendelijk hoog op het programma . Of je nu voor iets simpel komt of voor een heel uitgebreide uitleg ze nemen alle tijd voor je

Jan Krikken 22-01-2014 In de winkel gekocht
Urk

Buitengewoon groot assortiment op voorraad, plus bijbehorende aanwezige deskundigheid, bedrijfsplek gemakkelijk te vinden

Tja, dat is een groot pluspunt -- je kunt ter plekke vanwege de grote voorraad ook uit minder gevraagde apparatuur een keuze maken

Ik heb meerdere van dit type bedrijven bezocht -- CameraNu kan ik zowel de serieuze amateur als de professioneel zeker aanbevelen

Uit het bovenstaande mag voldoende zijn waarom ik het geen punt vind voor een artikel van Leiden naar Urk te rijden!

admelis 22-01-2014 Via de website gekocht

Zo simpel, je hebt niet eens instructies nodig. Een kind kan de was doen.

Werkelijk niets op aan te merken. Steeds duidelijke berichten van de stand van zaken, zoals bevestiging van bestelling en wijze van verwerken en verzenden.

Moeilijk te beoordelen, omdat ik heel gericht een artikel zocht.

Alles goed en betrouwbaar geregeld.

Woutervdd 22-01-2014

Wardy 22-01-2014 In de winkel gekocht
Urk

Zeer ruime sortering, wel lange wachttijd.

In het verleden wel eens wat terug gestuurd, geen gezeur gewoon geld terug.

Wat mij betreft hebben ze alles.

Timmeren hard aan de weg.

Deskundig en vriendelijk personeel. Spreekt uit eigen ervaring en dat is wel prettig.

JosP1957 22-01-2014

Goede service. Na aankoop van een camcorder van Sony was ik niet geheel tevreden en kon deze moeiteloos omruilen voor een Canon camcorder. Deze bevalt mij veel beter. Top service!!

Ruim assortiment en goede aankoop begeleiding.

Prettige winkel, met deskundig personeel. Ze nemen voldoende tijd voor je en luisteren goed naar je wensen.

Bij een volgende aankoop zal ik zeker als eerste bij CameraNu kijken. Groot assortiment, deskundig personeel en nemen de tijd voor je. Goede omruil service. Ik zal deze winkel zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen. In 1 woord TOP!!!

Kirsten van Zandvoort 22-01-2014 Via de website gekocht

De website is super overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

Gelijk iemand aan de telefoon bij een vraag en geen vragen of moeite wanneer je wilt ruilen.

Veel keus voor mooie prijzen!

Absoluut, zowel professioneel als amateurfotografen.

Opnametafel besteld en laten bezorgen. Deze bleek te groot te zijn. Deze mocht gewoon retour gestuurd worden. Uiteindelijk nieuwe besteld en besloten om de opnametafels toch maar te ruilen in de winkel in Urk. Ook dit was geen probleem en het geld van de eerste opnametafel stond binnen 3 werkdagen op mijn rekening terug gestort. Aantal keer gebeld met vragen, gelijk iemand aan de telefoon en vriendelijke service Topservice! Mijn complimenten!!!

HS44 22-01-2014

Snelle reactie op de mail

veel

Omdat ze telefonisch een eerlijk antwoord geven tussen produkt a en b

G.J.P 22-01-2014

Het was mij onduidelijk of product gebruikt was. In elk geval deel van de accessoires zaten in sterk gekreukte verpakking. De scanner leek ongebruikt maar mogelijk als demonstratie exemplaar neergezet.

Ruim voldoende. Zocht scanner en die was niet bij iedereen uit zelfde branche leverbaar of in voorraad

Zie opmerking bij service.

domi4001 22-01-2014 Via de website gekocht

heel gemakkelijk om te bestellen

wordt zeer goed ingelicht over je bestelling, super snel, dinsdag bestelling betaald en woensdag middag geleverd in België, gewoon geweldig...

Dit zou ik iedereen aanbevelen....

Ik vind het geweldig als je snel geholpen wordt, en ook dat je je bestelling kan opvolgen via traceer systeem. Kan alleen maar positief zijn over CameraNu.nl

Hans Kemp 22-01-2014 Via de website gekocht

Tjeerd76 22-01-2014

6,8

Officiele reactie van CameraNU.nl 04-02-2014

Beste Tjeerd,

Hartelijk dank voor uw review. Zou u zo vriendelijk willen zijn om te motiveren waarom ons assortiment en aanbeveling met een 6 worden beoordeeld? Alvast bedankt.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Ger van den Berg 21-01-2014 Via de website gekocht

Vandaag besteld volgende dag voor 12:00 uur in huis.Bestellen vanuit de luie stoel!!

Snel en goed geholpen door medewerkster bij een vraag over de te bestellen cameras

De keuze is reuze

Deze shop zou ik zeker aanbevelen omdat de service en afhandeling perfect geregeld is.

Wij hadden snel twee cameras nodig en deze werden snel en keurig afgeleverd binnen de beloofde tijd. Bestelling te volgen met track en trace. Super afhandeling.

rudolf-Johann 21-01-2014

overzichtelijke website
volledige informatie
makelijk kiezen

gewoon goed

Sewert 21-01-2014

Via de site kun je gemakkelijk elk gewenst toestel zoeken met duidelijke verwijzing naar andere zaken zoals betalen.

Zeer snelle levertijd met duidelijke handleiding hoe men eventueel verder moet handelen bij retour zending

Ik zou het aan al mijn bekenden aanbevelen. Veel mensen die fotograferen weten Cameranu.nl wil te vinden. De prijzen van de artikelen zijn goed.

Ik vind het prettig om regelmatig op de site te surfen om te zien welke artikelen er zijn, ook de occasions. Hier is vaak wel iets moois bij wanneer je iets zoekt.

Jot1965 21-01-2014

Snelle site en levering

Prima omschrijving van de producten op de site en een duidelijke communicatie

Groot aanbod en toch overzichtelijk door de vele filters.

Ik was verrast. Door het grote assortiment, de snelle levering, de snelheid van de site, de duidelijke communicatie, snelle betaling en geen verzendkosten!

julien maalste 21-01-2014

goede service, duidelijke site, prijs de laagste en geen onverwachte bijkomende kosten, enige minpuntje, de camera kwam één dag later aan dan verwacht

JanVanP 21-01-2014

Duidelijke website, dus gemakkelijk besteld.

Snel geleverd. Alles werkt perfet

Veel verschillende camera onderdelen. Ook voor waar ik naar op zoek was.

Goedkoop en snel

Ik zat te zoeken naar een trigger set voor mijn camera. Op cameranu.nl kwam ik er een boel tegen, dus veel keuze. En ze waren ook nog goedkoper dan bij andere winkels.

henk bouter 21-01-2014 Via de website gekocht

een goede overzichtelijke site

wat ik 's aonds besteld had was de andere dag in huis, goed verpakt en keurig geregeld.
je werd op de hoogte gehouden via de mail hoe en waar je bestelling was.

een compleet assortiment in ieder geval voor mij groot genoeg

wat natuurlijk wel heel belangrijk is met internet verkoop: de prijs en de beschikbaarheid van het produkt.
dus dan kan je dit wel aanbevelen, maar men zal toch vergelijken.

prima geregeld en zeer te vreden

Arjan.90 21-01-2014

Bestellen gaat makkelijk en snel, bestellingen boven een bepaald bedrag hadden op moment van bestellen zelfs gratis verzenden. Ideaal!

Ruim assortiment van accessoires voor de bestelde camera.

Uit eerdere ervaringen gebleken dat CameraNU deskundig personeel heeft.

CameraNU.nl heeft een duidelijke website met een snelle afhandeling. Tussendoor duidelijk op de hoogte gehouden van de voortgang. Groot voordeel is dat ik gelijk een afwijkend afleveradres kon selecteren, in mijn geval een winkel in de buurt van mijn werkplek.

jacqueline61 21-01-2014

Vanuit je stoel thuis een apparaat kopen

Goed, had even gebeld i.v.m. de aflevertijd, klopte precies

Ruim voldoende en erg up to date

Heb ik inmiddels ook al gadaan

Jullie zijn een snel, ruim gesorteerd bedrijf, met op de achtergrond vriendelijke mensen.

Trustme Winterswijk 21-01-2014 Via de website gekocht

duidelijk en overzichtelijk

meteen bestelbevestiging, product erg snel in huis

heb ik me niet erg in verdiept, maar voor het product wat ik heb besteld prima.

puur alleen al voor de snelle bezorging :-)

Alleen maar positief! Zal in de toekomst aan jullie denken!

ImkeG 21-01-2014

Duidelijke website. Alleen jammer dat ik niet kon kiezen voor niet-aangetekend laten verzenden. Scheelt weer in de verzendkosten.

Zeer snel geleverd. 's avonds om 22.10 besteld en volgende dag 's morgens in huis.

Ruim assortiment met accessoires voor de camera die ik heb. Goedkoop in vergelijking met andere aanbieders.

absolute aanrader

NEDNIL J.M. 21-01-2014 Via de website gekocht

Snel en geduldig telefonisch tewoord gestaan

Gisteren besteld , vandaag afgeleverd

Uitgebreide hulp bij het zoeken naar het gewenste product en voldoende alternatieven in voorraad

Uiterst tevreden en goede prijs-prestatievrehouding

Snel en terzake kundig telefonisch advies

Miriam Cooijmans 20-01-2014

Duidelijke website!

Snelle levertijd en goede verzendopties!

Uitgebreid, netjes!

Veel aanbod, snelle service en een goede keuze aan verzendopties. Top!

BenBenBenBen 20-01-2014

Eenvoudig een bestelling plaatsen. Duidelijke site. Snelle levering (dag erna). Kortom alles toppie.

Wat hebben ze niet?

Alles mbt bestellen en leveren is ok. Met garantie of id heb ik geen ervaring en dat wil ik graag ook zo houden :-)

Zie opmerkingen hierboven

Margje14 20-01-2014

Goede makkelijke website en goed bereikbaar bedrijf

Vriendekijke mensen en ter zake kundig

Goede keuze mogelijkheid

Ja, prima bedrijf!

Vlotte afhandeling. Ik heb mijn product afgehaald. Vriendelijk personeel en goede adviezen. Erg tevreden!