Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter 01-02-2019

Omdat hier gebeurd wat je van een webshop verwacht; snelle levering en snel antwoord op je vragen.

Maarten van den Berg 31-01-2019

Ik heb gekozen voor Cameranu omdat zij een uitgebreid assortiment hebben. In de showroom staan veel fotocamera’s op demo zodat je deze zelf kan proberen. Je kan ze voelen en proberen. De verkopers komen niet meteen als aasgieren op je af; ze laten je je gang gaan. Bij vragen zijn zij makkelijk toegankelijk en vertellen vol passie over hun vakgebied. Er is heel veel kennis en ervaring aanwezig. Voordat ik langs kwam had ik de website bezocht; ook deze is makkelijk in gebruik, veel informatie te vinden waarvoor producten geschikt zijn. Dit mis ik bij concurrenten. Bij het kopen van een tweedehands camerabody werd alles uitgebreid gecontroleerd voordat ik de winkel verliet. Ik ben heel tevreden.

Jos Gerritsen 31-01-2019

Overzichtelijke site. Veel informatie zodat je goed kunt vergelijken. Snelle levering. Gewoon prima. Zo zou elke site en winkel moeten zijn. Want als je in de winkel in Urk komt wordt er ruim de tijd voor je genomen en krijg je deskundig advies.

Tanya van Genderen 31-01-2019

duidelijke overzichtelijke site, hele vriendelijke klantenservice die snel reageert.

Jenjon 31-01-2019

Heldere site, goede informatie en product zoals beschreven. Snelle levering!

Frans Janssen 31-01-2019

Prettige webshop, snelle levering, nette prijzen. Laats een lens besteld, wat alleen een beetje jammer was dat deze niet in een doosje zat. Hierdoor de indruk dat het om een 2e hands exemplaar gaat. Lens ziet er verder nieuw uit dat dan weer wel. Maar toch jammer.

Pieters 31-01-2019

Makkelijk dingen te bestellen. Volgende dag meteen al thuis. Zeer tevreden over de levering.

Arvydas 31-01-2019

Very fast delivery ,and quality of products.
Really enjoying my canon 800d with 50mm 1.8 STM lens .Loking forward on buying another lense from here.

Hay 31-01-2019

De bestelde microfoon bleek achteraf niet samen te gaan met mijn camera. Gratis terugzending was geen probleem en ook de terugbetaling was vlot.

Anne 31-01-2019

Ik had voor een schoolopdracht pollaroid film nodig, in de ochtend besteld en de zelfde avond al in huis. Mn deadline gehaald door de snelle levering. Topp

Philip 31-01-2019

Door toeval ben ik bij deze zaak terecht gekomen en heb daar een eenvoudig artikel voor mijn fotohobby aangeschaft,wat inderdaad de volgende dag aangetekend bezorgd werd.Al gauw bleek dat ik door een vergissing mijnerzijds het verkeerde artikel besteld had.Na een korte chat bleek dat retourzenden geen enkel probleem was en het juiste artikel voor mijn camera werd gereserveerd en toegezonden,zonder problemen.Dit is nog ouderwetse service,houden zo!

Piet 31-01-2019

Ik heb het laatste jaar diverse artikelen online gekocht bij CameraNu, ik kan niet anders zeggen dat de levering altijd correct is verlopen.
Bij het laatst aangekochte artikel ontbrak een bepaalde kabel, die overigens niet standaard bij het betreffende artikel hoorde, doch na een chatcontact is deze kabel volledig gratis naar mij toegezonden! Dit vind ik goede service

Edwin Verhoef 31-01-2019

Ik koop al jaren al mijn fotoapparatuur bij CameraNu.nl. Alles wordt altijd netjes op tijd geleverd en als er iets niet op voorraad is, sturen ze de rest alvast op. Onlangs weer geïnvesteerd in 2 Sony A7 III body's. Prijzen zijn altijd concurrerend.

Henk Jonker 31-01-2019

Goede informatie op de website om een goede keuze in het grote aanbod verrekijkers te maken.
Het product voldoet volledig aan de verwachting.
Plus een super snelle levering.

Ard Films 31-01-2019

Ik ga vanaf ik al video ZZP'er ben begonnen al nergens anders meer naartoe. Altijd snel bezorgd en kwaliteit materiaal! Zelfs toen ik een verkeerde item had ontvangen (wat mijn eigen schuld was) waren ze erg behulpzaam en werd het netjes opgelost! Aanrader dus!

de Vries 30-01-2019

In verleden goede ervaringen met dit bedrijf. Hen telefonisch benadert voor advies mbt aanschaf voor een goede digitale fotolijst. Waaren goed bereikbaar. Dit advies opgevolgd, maar bij levering voldeed het apparaat niet aan de eisen. Zonder problemen werd het artikel teruggenomen en snel terugbetaald. Wel zelf de verzendkosten moeten betalen. Ondanks dat het advies en het produkt minder waren, toch een redelijke ervaring

Hoogie 30-01-2019

Overzichtelijke website, goede prijs-/kwaliteitsverhouding en een snelle levering!

d700 30-01-2019

Goeie website, veel keuze, makkelijke menu's, snelle levering en prima prijzen.

Judith 30-01-2019

Mijn 3e bestelling binnen een maand. Wat een service en snelle levering! Zeer klantvriendelijk. Binnen 24 uur een reactie op mijn vraag én een oplossing. Je bent hier klant en geen nummer!

manuela 30-01-2019

super fijne lens! werkt goed en snel. kleine makkelijke lens om mee te werken en mee te nemen in een rugzak. Werkt prima voor o.a. portret ! mooi met de achtergrond wazig.

Hogervorst 30-01-2019

Ik kon snel vinden waar ik naar op zoek was door de juiste filters. Daarnaast was de levering echt top! Voor 12:00 besteld en 's avonds kon ik mijn nieuwe rugzak al uit testen. Die overigens erg goed bevalt.

Gerard 30-01-2019

Meerdere malen spullen gekocht wat op zich altijd goed is gegaan. Vorige week on-line spullen gekocht en bij afrekening bleek opeens dat er geen transport bij was gedaan, wat wel gevraagd was. Direct gebeld, keurig te woord gestaan door een dame en geregeld dat spullen alsnog de volgende dag werden gebracht. Prima service !

Frank Craenmehr 30-01-2019

Super bedrijf met aardige en kundige medewerkers.
Erg goed geholpen weer , zelfs met een product die niet bij hun verkrijgbaar was hebben ze me mee geholpen waar ik dit goedkoop kon bestellen!
Echt een super service en zeer betrouwbaar . Bedankt en tot snel

joris 30-01-2019

cameratas besteld werd snel geleverd, zonder bijkomende verzendkosten. goed geregeld

Woody 30-01-2019

Cameranu.nl gekozen omdat zij een compleet pakket aanbieden. Echter, het is een cijfer 4, omdat ik telefonisch advies heb gevraagd over de HPRC 3500 Backpack Zwart voor DJI Mavic Pro, voordat ik de aankoop heb gedaan. Het advies was dat de Mavic Pro 2 er ook in past. Dat is dus niet zo! Overigens past geen enkel item.
Officiele reactie van CameraNU.nl 30-01-2019

Hallo Jacob,

Fijn dat we telefonisch contact hebben gehad waarin wij onze excuses hebben kunnen maken voor het verkeerd adviseren van deze backpack en samen tot een oplossing zijn gekomen.

We wensen je verder dan ook veel veilige en mooie vlieguren met deze nieuwe drone en zien je graag in de toekomst terug bij CameraNU.nl.

John 30-01-2019

Ruime keuze, na telefonisch contact goed geholpen en mij overtuigd van de juiste aankoop.
Aanrader!

Evert Kools 30-01-2019

Ik kom al jaren bij CamerauNu en wordt daar goed geadviseerd. Het personeel is vakkundig en denken met je mee als je aangeeft wat je van plan bent. Ook laten zij diverse mogelijkheden zien. Wederom plezierig geholpen . Tot de volgende keer.

I. Wigman 30-01-2019

Heb er een duur product gekocht wat bij eerste gebruik helaas een onderdeel verloor. Vervolgens contact met ze opgenomen en er moest heel wat heen en weer gemaild worden. Ik was teleurgesteld in de service van de webwinkel. Vooral in de insinuatie, geen normaal gebruik, was tenenkrommend. (Een klant direct ergens van betichten! Dat doe je gewoon niet.) De voorgestelde oplossing was eveneens tenenkrommend. Maar na enige tijd heeft het bedrijf uiteindelijk toch nog energie gestoken in een oplossing die wenselijk is (wat eigenlijk direct had gemoeten). Dus als eindresultaat verdienen ze dan toch een 7, hadden ze de uiteindelijk geleverde service direct geleverd, dan hadden ze van mij zeker een hoger cijfer gekregen. Ik ga ervan uit dat ze hiervan geleerd hebben (dat klanten niet op die manier benaderd moeten worden en het direct verdienen dat je je best voor ze doet.), dat dit een eenmalig incident is en dus wil ik ze zeker geen negatieve recensie geven.

Monique 29-01-2019

Dit is een winkel voor de serieuze en enthousiaste fotograaf. Ze hebben een groot assortiment en bijna alles op voorraad.
Maar het belangrijkste zijn de medewerkers. Die zijn deskundig en 'foto-gek'. En dat is de perfecte combinatie.
Ik koop al mijn fotospullen hier en dat is niet voor niets.

Mariska 29-01-2019

Allereerst ben ik super blij met de snelle levering!! Ten tweede een prachtig hoog statief binnen gekregen die ook nog eens een super leuke prijs had! Helemaal niet duur! Super blij met mijn mooie statief. Ik ga er gauw foto's mee maken & kom zeker snel weer terug op jullie website

Ann 29-01-2019

Altijd een goede en snelle service van CameraNu. Last minute heb ik een Fujifilm X-T20 rond 23.30 besteld ivm de cashback actie en jawel hoor, de volgende dag was de mooie camera netjes thuis aangekomen!
Altijd de voordeligste prijs en snelle service zijn voor mij de redenen om hier te komen!

Gede 29-01-2019

Was op voorraad en de andere dag netjes thuisbezorgd.
fijn dat je het pakje kunt volgen.
vooraf contact gehad over product en goed advies gehad

Desiree 29-01-2019

Tweemaal de ringlight besteld en beide keren in goede orde ontvangen en zoals aangegeven de volgende dag in huis. Super tevreden!!

Tristan Olivier 29-01-2019

Goede service. Product was niet voorradig. Hiervan werd ik direct na mijn bestelling op de hoogte gesteld waarna ook een richtdatum voor de levering werd gegeven. Deze was keurig en ik heb het product in goede orde ontvangen. Het aanpassen van de adresgegevens was daarnaast ook geen punt en werd vlot opgepakt door de klantenservice. Erg goede ervaring. Ik kom zeker terug.

Olga Dignum 29-01-2019

Zeer snelle levering. Ik ben zeer deskundig en vriendelijke geadviseerd bij nog een aankoop van camera.nu Erg tevreden dus en zeker aan te bevelen.

Muk 29-01-2019

Ontzettend snelle, gratis levering, dezelfde dag in huis is echt zó fijn!

Dank weer!

Henk 29-01-2019

zeer goede shop, ik heb voor deze shop gekozen vanwege de laagste prijs voor de draadontspanner voor mijn fototoestel. de levering was volgens afspraak, goede kwaliteit van het geleverde product,
toppie dus

Dim Baars 29-01-2019

Ik kom al meer dan 10 jaar bij Cameranu, eerst in de loods het ijzeren trappetje op. Heb al meerdere malen een camera gekocht en steeds zonder problemen en goed advies. Ben van middenformaat overgestapt op digitaal met een compact. Daarna Nikon D 70 en later de D80. Die werkt nog steeds.
Nu wilde ik over gaan op D5600 maar vond een occassion met 24 mp. Dat is ruim voldoende.
Ook mijn A3 printer is door Camera nu geleverd. Ook per post zijn de leveringen snel en correct.
Warm aan bevolen.

Ferry van Hoorn 29-01-2019

er ging wel wat fout bij de online shop met de bestelling, maar ik werd daarna uitstekend geholpen door 1 van de medewerkers via WhatsApps en email. bestelde D500 van Nikon is vlot en in goede staat binnengekomen.

JAN 28-01-2019

Vooraf stelde ik een vraag over de aanschaf van een nieuwe flatbedscanner. Ik kreeg snel en een goed antwoord. Betrouwbare informatie. Erg vriendelijk.
Direct daarop heb ik de scanner besteld. Eenvoudig te bestellen. Snelle levering. Erg tevreden over CameraNU.nl. Aanbevolen!

P. van Zon 28-01-2019

Wederom zeer tevreden met m'n bestelling. Snel geleverd, goede kwaliteit en tegen een scherpe prijs.

drbrieer 28-01-2019

Wat een fijne winkel is dit! Omdat ik graag wil zien en voelen wat ik koop, ben ik naar de fysieke winkel in Urk gegaan. In tegenstelling tot andere winkels waren bijna alle producten aanwezig. Omdat ik voor een specifiek product kwam (groothoekconverter voor een camcorder), advies aan de medewerker gevraagd. Hoewel er een veel duurdere optie mogelijk was om aan mijn wensen te voldoen, werd door de medewerker een veel goedkopere oplossing aangedragen. Het is een verademing dat er nog winkels zijn waar de wens van de klant centraal staat en iemand niet de duurste optie wordt aangesmeerd.

Martin 28-01-2019

Duidelijk..onbeperkt assortiment...hoe lang je ook googled,toch de goedkoopste...

Frans 28-01-2019

LaCie externe Harddisk gekocht. Was bij CameraNU het voordeligst. Site is duidelijk en supersnel in huis.

wieneke 28-01-2019

Deskundige winkelpersoneel, vriendelijk te woord en altijd goed advies.
Dringen je niks op, vragen door wat je precies wilt en geven je keuzen.
Er wordt niks opgedrongen en de service is zeer goed, ook aftersales.

Elly 28-01-2019

Website werkt prettig en alles is duidelijk omschreven. Gekozen voor Cameranu.nl omdat de lens die ik wilde hier op voorraad was en snelle levering.

Ria 28-01-2019

Ik geef deze keer niet zon hoog cijfer terwijl ik het op zich wel een hele goede winkel vindt, maar de wachttijd was erg lang, zelfs bij de snelkassa, mss lag het aan het feit dat het zaterdag was? Als dat zo is is het toch echt fijn als er extra personeel ingezet gaat worden.
Officiele reactie van CameraNU.nl 31-01-2019

Goedendag Ria,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! We zullen jouw feedback in de gaten houden en meenemen in de evaluaties van de afdeling, zodat je in de toekomst bij de keuze voor snelkassa sneller geholpen zult worden op de zaterdag.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Notdeadjustaway 28-01-2019

Kleine besteling, toch gratis bezord…!!!

.....helaas na twee dagen nog niets ontvangen. Bezorger blijkt het pakket bij een afhaalpunt te hebben bezorgd omdat ik niet thuis was. Misschien was een kaartje in de brievenbus handig, want ik ben niet 24/7 achter een computer of online...ik heb een leven!
Officiele reactie van CameraNU.nl 31-01-2019

Goedendag,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ons. We willen je ten eerste onze excuses aanbieden dat de bezorger bij jouw pakketje geen briefje in de bus heeft achtergelaten. Ondanks dat je wellicht op je pakketje wacht kunnen wij ons voorstellen dat je niet continu de trackingcode in de gaten houdt.

Zou je misschien nog contact met ons op willen nemen zodat we aan de hand van jouw trackingnummer de klacht neer kunnen leggen bij de vervoerder? Hartelijk dank alvast!

CameraNU.nl

jan 28-01-2019

Duidelijke shop met grote collectie kwalitatief foto apparatuur.
Goed informatief, vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel telefonisch als per chat / mail.
Vlotte en goed verpakte verzending.

Verbeterpunten:
- intracommunautaire aankopen zouden meer geautomatiseerd mogen verlopen.
- bij achtergrondrollen staat "morgen gratis in huis"..... dit is niet juist, bij afrekening verschijnen 20 euro vervoerkosten.
-Dubbelkits van 2 dezelfde achtergrondrollen worden wel gratis verzonden, maar dit is veel minder interessant dan bijvoorbeeld 2 verschillende naar keuze, of tenminste de meest verbruikte combinaties zwart/ grijs/ wit...
-Diverse concurrenten verzenden achtergrondrollen wel gratis en hebben meer combi-aanbiedingen.
- in de webshop zou de toevoeging van een keuze of je alle resultaten of 25, 50, of 100 per pagina te zien krijgt handig zijn.
- Fysieke winkel in BE of Maastricht zou een meerwaarde zijn.
- bij softboxen zou een filter selectie op compatibele vatting, formaat, gewicht, vorm en opties (grid, focusing) een hele hoop zoekwerk besparen,,, (272 objecten)

Henk van het Goor 28-01-2019

Dit is een super shop, zowel de visuele winkel als de site. De service is perfect! En in de winkel kun je rustig wachtend op je beurt even een lekker bakje koffie of iets dergelijks nemen. Super gewoonweg.