Deze score is berekend op basis van 2871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jet 28-02-2020

Niet voor de eerste keer besteld bij Cameranu, dus tevreden (want anders was ik niet teruggekomen) De klantenservice is goed bereikbaar en behulpzaam. Producten worden op tijd en goed verpakt geleverd. Er is trouwens wel 1 groot nadeel aan de verzending: het verpakkingsmateriaal is geheel van plastic, zou graag zien dat ze overstappen naar materiaal van bv papier (dit wordt door sommige andere winkels al wel gebruikt) want al dat plastic verdwijnt zonder her te kunnen gebruiken zo in de prullenbak. Voor mij persoonlijk wel een reden om volgende keer even om te rijden en het zelf in hun winkel in Groningen op te halen. Maar de producten zijn goed, de prijzen ook en de service ook! Dus al met al zeer tevreden over deze winkel.

GK NL 28-02-2020

Om 23:58 uur mijn order ingelegd. Net op tijd om nog voor mijn vakantie mijn fotoaccessoires binnen te hebben. Na een paar minuten kreeg ik een foutmelding. Niet alles zou kunnen worden verstuurd....
De volgende ochtend werd ik gebeld door XXX die me uitlegde dat alles beschikbaar was. Daarbij de vraag of ik het met speciaal transport dezelfde dag geleverd wilde krijgen.
Complimenten voor deze oplossing en het meedenken!

Robert2u 27-02-2020

Snelle verwerking van de bestelling de Canon connect station CS 100 die voor een zeer lage prijs werd aangeboden, als open box en toch keurig verpakt de andere dag al werd bezorgd ,
Zeer tevreden over de levering.

Tim 27-02-2020

Mooie aanbieding met mooie gimbal voor m'n GoPro, leuk voor mee op reis!
Echter, na een aantal keer gebruiken kalibreerde de gimbal niet goed meer. Na zelf het een en ander geprobeerd te hebben gebeld met de klantenservice. Alles uitgelegd en ik mocht hem terugsturen waarna hij omgeruild zou worden vooreen nieuwe exemplaar. Heel blij mee, want over iets minder dan anderhalve week vlieg ik weg voor 4 maanden!
Fijne winkel, makkelijk bestellen en goeie service. Voor herhaling vatbaar!

Nawar Tawashi 27-02-2020

Levering op tijd, duidelijk foto’s van de producten en makkelijk te shoppen

Peter 27-02-2020

CameraNu in Amsterdam is een relatief kleine winkel, maar niettemin een grote aanwinst. Toegankelijk adres waar je goed wordt geholpen. Mij werd een aantal vragen gesteld bij wijze van toets over de voorgenomen overstap en aankoop. Een welkome toets of de te maken stap echt aansluit bij de wens en behoefte. Verder kon ik de camera in de winkel gebruiken met verschillende objectieven en werd bij de aankoopbeslissing nog een alternatief voorgesteld ter overweging. Kortom: goed meedenken met de klant en ruimte geven voor de eigen ervaring.

L1dert 27-02-2020

Cameranu heeft een zeer uitgebreid aanbod en altijd scherpe prijzen. Ik woon al enige tijd in Duitsland, maar koop mn camera's en accessoires nog altijd bij Cameranu. Ook hun klantenservice is top: je kunt ze buiten kantooruren bellen met vragen, ze zijn zeer behulpzaam en lossen t snel op.

Dirk Visser 27-02-2020

Garantie verlopen en toch een nieuw apparaat gekregen
Tot mijn verrassing een nieuwe gekregen, nadat mijn windmeter (ja die verkopen ze ook) kapot is gegaan na een batterijwissel.
Opgestuurd en na een tijdje een mail dat deze niet meer gemaakt kon worden.
En dat ze een nieuwe zouden sturen.
Zoals ik al in de mail zei: een 10+

Voor de camera helpen ze mij altijd goed.

Nick 27-02-2020

Een gebruikte gps-ontvanger voor mijn camera gekocht. Heel verrast deze tweedehands te kunnen bemachtigen voor minder dan de helft van de nieuwprijs. Snelle levering en product was als omschreven op de site.

Dirk Visser 27-02-2020

Garantie verlopen en toch een nieuw apparaat gekregen
Tot mijn verassing een nieuwe gekregen nadat mijn windmeter (ja die verkopen ze ook) kapot is gegaan na een batterij wissel.
Opgestuurd en na een tijdje een mail dat deze niet meer gemaakt kon worgden.
En dat ze een nieuwe zouden sturen.
Zoals ik al in de mail zei: een 10+

Voor de camera helpen ze mij altijd goed.
Dirk Visser

Schram Cornelis 27-02-2020

Mijn recente aankoop bij Cameranu.nl was deze keer een gondel voor mijn lens (Tamron 100-400mm). Een fijn hulpmiddel bij het plaatsen van camera en lens op mijn statief.
Eenvoudig besteld via internet en de volgende dag bezorgd (hoeft voor mij niet altijd zo snel)

Ben 27-02-2020

Ik had een Canon EOS M3 systeem camera gekocht met een FD-EOS M mount adapter om mijn goede oude Canon FD lenzen te gebruiken. Dit werkt bijzonder goed. Wel zelf scherp stellen en de belichting instellen.
Toch had ik de behoefte voor een goede autofocus lens voor de dynamische situaties. Omdat ik snel per ongeluk aan de knopjes zit van de EOS M3 heb ik een SmallRig gekocht zodat deze camera wat vaster in de hand ligt.
De autofocus lens werd een Canon EF-S 18-55mm STM objectief van CameraNu. Helaas paste de lens niet op de M3. Dat wist ik niet! De originele EOS M3 lenzen vond ik te duur.
Een medewerker van CamerNu.nl heeft mij een EF-EOS M Autofocus Lens Mount Adapter geadviseerd. De Canon vond ik te duur dus het werd de "Viltrox EF-EOS M Autofocus Lens Mount Adapter" voor €52,95. Deze adapter werkt perfect.

Echter, als men de SmallRig heeft gemonteerd past de Viltrox mount adapter niet meer omdat de statiefadapter in de weg zit. Als men deze verwijderd dan past deze wel in combinatie met de SmallRig. Alles bij elkaar een mooie combinatie waarbij de oude (FD en EF) lenzen ook gebruik kunnen worden. Ik ben weer in de zevende hemel.

arjan van der laan 27-02-2020

onder het mom van als het goed is mag het ook wel gezegd worden schrijf ik deze review.
onlangs de led ring flitser besteld de meike fc 100 he er ontbreekt een ring. welke toch in het chat advies was aangegeven dat deze er bij zou zitten. even gebeld. vriendelijke te woord gestaan en er werd mij toegezegd die ring sturen we na. .. mmm sceptisch aangelegd ik wacht wel af gemommeld in mijn achterhoofd. maar nu een dag er na de ring is binnen ,. alles werkt naar behoren .

vriendelijk dank en tot de volgende bestelling

Arend 27-02-2020

Een Canon camera met twee lenzen + accessoires besteld.

Ontzettend overzichtelijke website, duidelijk opgezet en veel informatie over producten en gerelateerde accessoires. Website is compleet dankzij blog, foto's, video's, tips, etc.

Via de chatfunctie diverse vragen gesteld over twee verschillende cameralenzen, vragen werden prima beantwoord. Scherp geprijsd! Betalen met CreditCard mogelijk, absoluut pluspunt! Producten zaten goed verpakt in een doos, zoals ik gewend was van vorige bestellingen.

Bij eerdere bestelling had ik een slechte accu geleverd gekregen, maar deze werd - zonder dat ze er moeilijk over deden - kosteloos vervangen. Uitstekende service dus!

Verzending niet altijd (is mijn ervaring) de volgende werkdag in huis, had rond 22u00 besteld en twee dagen later ontving ik de bestelling (PostNL gaf aan dat pakket vanuit CameraNU nog niet bij hen was geleverd). Maar voor mij persoonlijk is dat geen probleem.

Een verademing om in 2020 nog service van 'ouderwets' karakter te krijgen, top CameraNU! :-)

Sam Van Cauwenberghe 27-02-2020

Na contact op te nemen via de chat op de webshop zelf heb ik een heel duidelijk en correcte uitleg gekregen. Men pakje besteld en zat de dag nadien al in men brievenbus! Super service en super communicatie! topshop!

Bas 26-02-2020

Duidelijke site, goede prijzen. Maar lever op de manier zoals je beloofd.
Om 23:30 besteld. Maar geen levering volgende dag. Wel contact over gehad. Er wordt gemeld dat postnl levering heeft geaccepteerd....aanmaken van label, maar niet pakket overgedragen. In contact wordt ook gezegd dat laatste item aan mij is geleverd, maar op de site blijft artikel op voorradig staan. Kortom, als je je logistieke proces niet op orde hebt,, zoals je op de site vermeld, laat klant daar niet de dupe van zijn.

Pieter 26-02-2020

Fijne ervaring bij het aankopen van GoPro. Wilde hem graag snel binnen hebben, een belletje was hiervoor voldoende. Hij was binnen 1 dag geleverd! Daarnaast gaf de medewerker ook een goed advies bij het kiezen van het juiste product. Al met al dik tevreden!

Anneke 26-02-2020

Ik heb gekozen voor CameraNU.nl, Omdat het zoeken op de site makkelijk was. Ik zocht op zoomfunctie mijn camera uit. Daar kwamen verschillende camera's uit, met alle specificaties die je belangrijk vind staan erbij. Ook de prijs van de camera die ik wilde , was het goedkoopst met de uitbreiding. Wat ook fijn was dat je zelf ke keuze hebt van verschillende aanvullingen/pakketten
met verschillende pakketten. Ook had ik nog een vraag, die via de chat netjes werd beantwoord en wat absoluut zeer was is de Super snelle levering, Ik had savonds besteld en smorgens voor 12 mijn camera al in huis, netjes verpakt, met alles erbij.

Gerton 25-02-2020

Super goede en snelle services. Handschoenen besteld en deze waren helaas te klein. Contact gehad met de chat op website en binnen enkele minuten was het geregeld dat ik de volgende dag bij de winkel in Apeldoorn het kon komen ruilen.

Otto 25-02-2020

Dopje van mijn verrekijker verloren. Op de vraag of ze die konden bestellen, was het antwoord "die hebben we op voorraad" volgende dag al in huis.. Top!!

Hans 25-02-2020

hele goede service en ook de vragen worden beantwoord van evt acc die je erbij wilt kopen
verder worden de spullen goed verpakt en snel geleverd
iik ben zeer tevreden

Ton 25-02-2020

Wij hebben gekozen voor deze shop vanwege de duidelijke website en de aanbiedingen. De medewerker die ons hielp was terzake kundig en gaf goede adviezen

Y Idrissi 25-02-2020

Producten gemakkelijk te vinden, easy om een bestelling te plaatsen en verschillende soorten betaalmogelijkheden!

Manuela 25-02-2020

Ter oriëntatie contact opgenomen en een eerlijke response ontvangen. Deze shop maakt op mij een vertrouwensvolle indruk. Snelle levering en ook na enkele weken nog steeds tevreden :)

Robby 25-02-2020

Snelle levering en goedkoopste prijs voor het type printer. Zeker een aanrader.

Jaap van Rooij 24-02-2020

Ik was op zoek naar een wireless flash trigger voor mijn canon camera met TTL-flitser. De trigger die ik uitgezocht had bleek niet op voorraad en zou waarschijnlijk ook lagere tijd niet voorradig zijn. De helpdesk van CameraNu gaf me advies voor een alternatief. Uiteindelijk bleek het alternatief zelfs een betere keuze. Ook de prijs was nog steeds zeer acceptabel.
Prima service van de helpdesk van CameraNu.

H. Buijzert 24-02-2020

Zeer goed, ook telefonisch goed te bereiken. Vakkundig te woord gestaan.
Zeer goede service en snelle levering, een aanrader.

FOCRIS illustratieve fotografie 24-02-2020

Meer dan uitstekende aftersale service . Hoge mate van vakbekwaamheid. Verzending na bestelling op internel verassend snel. Een klein puntje ,...prijzen van artikelen bij inruil vaak aan de magere kant.

Ashwin 24-02-2020

Ik heb een kleine order geplaatst bij Cameranu.nl en ik ben echt super tevreden. Ik kreeg mijn pakket op valentijnsdag binnen en ze waren zo lief een handgeschreven brief én 2 hartvormige lolly’s mee te leveren. Dat is pas service! Verder waren de producten erg snel binnen en de producten zijn van hoge kwaliteit.
Ik weet in ieder geval wel waar ik mijn volgende bestelling weer zal plaatsen, en dat is bij cameranu.nl.

Nard 24-02-2020

Snel gevonden op de site en direct besteld. Concurrerende prijs, dus dat zat wel goed. Ook de snelle levering is van toepassing op de 9 score, volgende dag bezorgen. Helaas gooit Post N L weer roet in het eten. Bezorging vertraagd, wordt een dag later. Zo wordt het snelle leveren van Cameranu teniet gedaan. Jammer.! Maar Cameranu, top,!

Monika Vanhercke 24-02-2020

Mijn ervaring ( meerdere) is dat er altijd iemand is die iets voor je op lost, laatste bestelling was een lens die later zou geleverd worden , na een telefoontje had ik het diezelfde dag nog in huis, dat noem ik service !!

W. Klinkenberg 24-02-2020

Prima winkel, dit keer in Apeldoorn geweest voor een verrekijker. Super geholpen, veel vergelijkingsmateriaal en deskundig advies. Kijker kon buiten getest worden. Dat heb ik dan ook uitvoerig gedaan.

Paul Peters 24-02-2020

duidelijke website, goede omschrijving van de producten, goede service qua communicatie

J. S. 24-02-2020

Ik had nog nooit van Cameranu.nl gehoord. Maar op de website vond ik waar ik naar zocht. Het was duidelijk en overzichtig en de zoekmogelijkheden waren goed. Bij het bestellen bleek dat er ook nog eens meerdere kleuren mogelijk waren.
Direct na het bestellen kreeg ik de aankoopbevestiging met een melding dat het product zo snel mogelijk geleverd zou worden, maar misschien niet diezelfde dag nog opgestuurd kon worden. Ik heb gebeld met de vraag wat dat betekende en werd zeer netjes en zorgvuldig beantwoord. Uiteindelijk is mijn product wel dezelfde dag, keurig verpakt, opgestuurd. Alles boven verwachting.

Jack 24-02-2020

Prima fotoshop! Artikel 's avonds besteld, volgende dag in huis op het afgesproken tijdstip! Goed verpakt met voldoende informatie.

Elmar 24-02-2020

Goede shop met ruim assortiment en de prijs is vaak ook behoorlijk ok. Ik ben blij met de geleverde producten. In dit specifieke geval moet ik echter wel zeggen dat ik me onvoldoende heb laten voorlichten en daarbij heb ik sterk het gevoel dat ik op het verkeerde been gezet ben door Cameranu omdat bij elk item duidelijk stond dat je korting kreeg.. Ik kocht een body met 2 lenzen en een adapter. alle 3 de accessoires maken deel uit van het canon-cashback-programma en zodoende had ik gerekend op ruim 150 euro terug van canon. Echter bleek het zo dat canon maar op 1 accessoire de cashback doet. Ipv 150 dus uiteindelijk maar 50 korting.

Piet van Dijk 24-02-2020

Bij Cameranu in Urk langs gegaan met de bedoeling om een nieuwe lens te kopen voor mijn Sony alpha 6000 camera. Omdat ik wat vlekken zag gevraagd om de sensor na te kijken. Bleek dat de sensor beschadigd was. In overleg gekeken naar een andere camera. Sony alpha 7 full frame gekocht met 28-70 zoom lens. Mooie aanbieding. Helaas niet op voorraad. Gelukkig na een weekje wachten een gloed nieuwe kit opgehaald. Snel mooie foto’s gaan maken.

Folkert 24-02-2020

Toen er meer levertijd op een artikel zat dan op de site stond (1 dag) werd ik de volgende dag persoonlijk door een medewerkster gebeld. Indien ik wilde kon het ook 's avonds bezorgd worden op mijn thuisadres. Dat is ouderwetse service die ik nergens anders ben tegengekomen. Hulde dus!

Niels Rozendal 24-02-2020

Ik heb voor Cameranu gekozen vanwege de snelle levering, de prijs en de beschrijving van het product. Het is een eerlijk en betrouwbaar bedrijf en het was voor mij een verassing hoe het product verpakt was. Degelijk en het kon daarom ook niet stuk gaan. Het is een verademing hoe duidelijk de website is met kleurrijke foto's en overzichtelijk ingedeeld met de aanbiedingen en producten. De slogan "Verhalen voor altijd" gaat zeker op. Voor wie van fotograferen houdt, heeft hier alles bij de hand en wordt er echt blij van. Blog artikelen, workshops, events en productvideo's maken het geheel compleet. CameraNu.nl krijgt van mij een hele dikke vette 10. !!!!!

Jerry 24-02-2020

Ik heb bij camera.nu een camera wat filters en een tas gekocht. Deze werden zoals beschreven snel en netjes afgeleverd, waarop ik de zelfde week ook nog een nieuwe accu en oplader gekocht hen met dezelfde goede service. Heel erg bedankt, en raad daarom ook deze winkel aan iedereen aan.

Christa 23-02-2020

3 Legged Thing Ellie Universal L-Bracket met Peak Design Capture gekocht bij camera nu. Goede informatie is te vinden op hun website en de levering is snel. Ik beveel camera nu dan ook aan voor alles wat met fotograferen heeft te maken.

Henk Bruijn 23-02-2020

Zeer betrouwbaar. Snelle levering. Kwaliteits producten. Niets op Cameranu aan te merken!!!

M.E.Molema 23-02-2020

Wat een feestje om een camera weer thuis te krijgen mijn canon 5D mark IV gekocht bij camera nu. Een fijne camera die meer aan mijn verwachtingen voldoet dan ik had gehoopt.
En niet eens nieuw, een tweede hands maar echt in een zeer goede staat. Zelfs daarvoor kan je terecht bij hen. Ook de communicatie verloopt zeer prettig. Moest even wachten maar werd goed uitgelegd waarom. Een toppertje!!

Ed 23-02-2020

Goede overzichtelijke site met goede zoekfunctie.
Schappelijke en eerlijke prijzen en prima leverings- en betalingsmogelijkheden.
Bestelde artikelen kwamen ook prima binnen de gestelde leveringstijd aan en was zorgvuldig verpakt.

Richard vdK 23-02-2020

Specifiek voor CameraNU gekozen omdat zij 5 jaar garantie geven op producten boven €200,-.
Tevens een duidelijke website en eerlijke prijzen.

Hans v D 23-02-2020

Ik kocht een onderwaterhuis voor mijn telefoon. Kreeg via whatsapp prima hulp en mocht de aankoop gratis retourneren. Prima geregeld. Heb daarom mijn vervangende koop direct bij CameraNu geplaatst. Onder de indruk van de klantenservice!

Ria 23-02-2020

Ik heb al vaker gekocht bij cameranu. Telkens weer krijg je hier vakkundig advies en wordt je op een prettige manier geholpen.

Koos Aaldering 23-02-2020

Wij hebben recent een videocamera (Sony FDR-AX53) en een OSMO pocket gekocht bij CameraNu. Even moeten wachten voordat we werden geholpen (geen afspraak gemaakt). Vervolgens had de medewerker alle tijd voor ons om onze vragen te beantwoorden. Voor ons was dit erg belangrijk om goed en serieus geholpen te worden. Wij waren zeer tevreden over CameraNu.

Witchess 22-02-2020

Ben in de winkel op Urk geweest. Erg vriendelijk geholpen, er werd alle tijd voor mij gemaakt en daardoor kon ik op mijn gemak mijn nieuwe groothoeklens uitkiezen.

G.Jansen 22-02-2020

Via Cameranu online een occasion Nikon D610 gekocht. Zowel telefonisch als via de whatsapp helpline informatie ingewonnen en steeds plezierig en deskundig geholpen. Ook na aankoop heeft men mij prima geholpen. Gratis en ongevraagd nog een Usbkabel en rubberen oogschelp opgestuurd gekregen nadat ik opgemerkt had dat deze er niet bij zaten. Het betrof een occassion Nikon D 610 en die oogschelp en kabel waren ook niet op de site vermeld. Prima zaak en service. Ook de samenwerking met City foto Eindhoven is prima verlopen. Daar heb ik mijn oude apparatuur in kunnen leveren tegen een reeële prijs en daar heb ik de bijbehorende occassion FX lens 28-300 van Tamron gekocht.. Alles met een jaar garantie en het werkt allemaal prima.