Deze score is berekend op basis van 2682 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

kevin2W 07-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

Snel en simpel meer willen we niet en dat hebben ze goed voor elkaar.

Snel andwoord en weten waar je het over heb
zowel op de chat en email.

Factuurs blijven ook netjes overzichtelijk in je account staan en reparaties/retour is zeer goed geregeld.

Van klein tot groot ,jong en oud ,modern/klassiek voor ieder wat wils en meestal op voorraad.

Ik zou ze niets aanbevelen maar ze er heen Sturen!

Goed klantvriendelijke zaak (vrij cliché) maar dat is tegenwoordig toch vaak ver gezocht bij de grootere internet winkels maar hier is alles goed voorelkaar zowel in de winkel als de webshop en service.

Peter van Munster 07-11-2014 In de winkel gekocht
Op Urk

Ruime (gratis) parkeerplaats, ruime winkel met breed assortiment.

Even wachten op een medewerker (nummertje trekken bij binnenkomst), maar die heeft vervolgens alle tijd voor je. Goed doorvragen naar specifieke behoeften en ervaring. Gedegen advies om tot een goede keuze te komen.

Ruim bemeten assortiment. Overzichtelijk ingedeeld.

Een bezoek meer dan waard als je op zoek bent naar fotoapparatuur.

Henk Racké 07-11-2014 Via de website gekocht

goede onderverdeling van alle artikelen een makkelijk zoeken op trefwoorden

zeerssnellen en correcte levering

Een van de weinige die ook Eindhoven verkoopt voor een goede prijs.

J.Patist 07-11-2014 Via de website gekocht

Goed te zoeken en vinden wat je nodig hebt. Overzichtelijke site.

Goede omschrijvingen bij de producten.

Heel veel.

Aan iedereen die aan fotografie doet.

jaapjandeboer 07-11-2014

Bestel altijd al mijn camera producten hier. Voorraad is eigenlijk altijd op orde en levertijd is vaak beter (dus sneller) dan andere webshops. Een Canon 6D 's avonds nog besteld en volgende dag in huis!

Floortje2006 07-11-2014

Op de website is alles duidelijk omschreven en daarom is het makkelijk kiezen.

De service is heel erg goed. Ze doen wat ze zeggen en alles volgens het beleid.

Ik surf onder een aantal websites voor fotografie en kom bijna altijd bij Cameranu terecht.

Ik heb niet veel mede-fotograven in mijn omgeving, maar ik zou het zeker aanbevelen.

P.A. Risdar 07-11-2014 In de winkel gekocht
in Urk

We moeten een half uur rijden met de auto

Uitstekend geholpen tot twee keer toe

ruime keuze en overzichtelijk

Ook bij eerdere aankopen tevreden. Belangrijk dat er ruim tijd is voor uitleg en advies.

Jeroen O 07-11-2014 Via de website gekocht

Vlug gevonden, makkelijk besteld & vlot geleverd

michael elias 07-11-2014 Via de website gekocht

soepele en eenvoudige bestelling zelf vanuit het buitenland.

moet ook

bijna alles beschikbaar

AvL-fotografie 07-11-2014 Via de website gekocht

Uitstekende indeling van de webshop, goede zoekmachine. Duidelijke informatie, afbeelding en productbeschrijving

Duidelijk, correct: zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Grote diversiteit in goede merken en het assortiment groeit nog steeds

Uitermate gebruiksvriendelijk, duidelijk en goede leveringen.
Artikelen worden zorgvuldig en goed verpakt.

Een prettige firma om zaken mee te doen. Goed werkende webshop en goede online betalingsmogelijkheden. Duidelijk te volgen order -en leveringstraject !

Rein Reijseger 06-11-2014 In de winkel gekocht
Op Urk

De site is goed toegankelijk. In geval van storing of reparatie houdt CameraNu de status bij voor de tijd dat een artikel in reparatie is.

100% klantgericht en klantvriendelijk

Als je het bij CameraNu niet vindt vind je het nergens.

Professioneel, klantgericht, klantvriendelijk.

van Keeken 06-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

Was er op een doordeweekse dag en werd direct geholpen.

Goed geholpen.

Keuze uit meerdere modellen en werd daarbij goed geholpen.

Frits6980 06-11-2014

Als je al een account hebt gaat alles supersnel

Een accu voor een fototoestel zit in een enveloppe waar ook een groot boek in gekund had. Slecht voor het milieu en de portokosten.

bad.notes 06-11-2014

overzichtelijke webwinkel en eenvoudig in gebruik.

Betalingen zijn op meerdere manieren mogelijk.

Super service. Kreeg een verkeerd artikel toe gezonden. Na telefonisch contact kon het artikel kosteloos retour gezonden worden en werd mij het juiste toegezonden.

Mijn vragen omtrent product informatie werden ook netjes beantwoord

Veel producten in het assortiment, wel veel producten zijn "tijdelijk" uitverkocht.

Door de eenvoud en service zou ik het aanbevelen aan andere.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met cameranu. In de toekomst zou ik ook zeker een bestelling plaatsen bij cameranu.

MD67 06-11-2014

Alles staat ruim en overzichtelijk opgesteld.. Ruime keus en je mag alles proberen. Van te voren kun je je op de internetsite goed oriënteren.

De winkelmedewerker kwam naar ons toe om te vragen of we eruit kwamen en of hij ons met iets kon helpen. Erg fijn!

Ruim assortiment en volop keus, ook om te kunnen vergelijken.

Ik beveel cameranu altijd aan aan mensen die op Zoek zijn naar een nieuwe camera of accesoires. Er is een ruime keus in veel prijsklassen en ook veel keus in merken. Je wordt er echt deskundig geholpen en het personeel komt eerlijk over. Eerlijk in de zin, dat je het gevoel krijgt niet een product aangesmeerd te krijgen maar er wordt rekening gehouden met je vraag en advies bij de juiste persoonlijke keuze.

Jakob32 06-11-2014

Cameranu is een hele fijne en gebruiksvriendelijke website, scherpe prijzen en de service is ook top! Aanrader!

JoSolo 05-11-2014

Je kunt alles maar dan ook alles bekijken en dat is heel wat in Urk zonder dat je jezelf opgejaagd voelt in de zin van je MOET iets kopen.

Als je iets NIET nodig hebt zeggen ze dat ook.

Ik heb nog NOOIT een webwinkel gezien met zo'n assortiment wat ook nog eens (gedeeltelijk) is uitgestald.

Je kunt hier je product vasthouden vergelijken enz.

Ik kom vanwege mijn werk regelmatig op Urk en zodoende ben ik bij CameraNu terecht gekomen ik heb er nooit een seconde spijt van gehad.

J.Elenbaas 05-11-2014 Via de website gekocht

Via de website snel en duidelijke mogelijkheid tot bestellen

Prima. Mocht je toch nog vragen hebben zijn ze erg behulpzaam

Goed volledig assortiment

Doe ik elke keer op basis van bovenstaande antwoorden

Cameranu is de 1e winkel die ik bezoek als ik niets nodig heb op foto gebied en accesoires

Sacha Schmetz 05-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

Duidelijke en uitgebreide instructies. Makkelijk te vinden en toe te passen.
Wel even wennen, maar dat lukt steeds beter. Ik ben tevreden over behaalde resultaten.

Goed overleg en advies of dit wel de juiste camera voor mij is. Prima !
Ook het reseveren van de camera was geen probleem.
Altijd vriendelijk personeel.

Voor mij op dit moment niet zo belangrijk, maar zo te zien keuze genoeg om helemaal los te gaan !

Zowel via internet als in de winkel goeie ervaringen.
Koop je spullen bij CameraNu !!!!!!

Ik ben een tevreden klant en als ik weer in de markt ben, ga ik wéér naar CameraNu.

Hendrika A 04-11-2014

•duidelijke website
•makkelijk producten vinden?
•makkelijk te betalen via ideal

•goed bereikbaar via telefoon en mail
•levertijd vlgs verwachting
•retourprocedure wordt snel in gang gezet

•groot assortiment
•veel keuze
•verschillende prijsklassen voor zelfde soort artikel

Goede service, snelle levering, dat wil toch iedereen!

Onno2017 04-11-2014

Prima website, overzichtelijk en eenvoudig in gebruik.

Camera ging binnen een maand defect op vakantie. Camera teruggestuurd voor onderzoek. Vervolgens een nieuwe gekregen.

Goede prijzen en uitstekende service!

ron verheijden 04-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

makkelijk te vinden, voldoende parkeergelegenheid, duidelijke entree en er is voldoende tijd voor je als klant. Terwijl je wacht tot je aan de "beurt bent", kun je ondertussen fotoartikelen bekijken of de serviceafdeling bezoeken en een gratis kopje koffie drinken drinken

Ik 2 weken terug printer aangeschaft en de verschillen tussen modellen zijn mij erg goed uitgelegd. Paar dagen geleden naar de serviceafdeling geweest om mn camerasensor te laten reinigen, waar ik (kort) op wachten kon.

behoorlijk uitgebreid

zeer uitgebreid qua artikelen, fijne service en concurrerende prijs, alsmede goede webshop

Heb reeds verwoord hoe ik over Camera Nu denk. Voor mij is een fijne zaak en waar ik reeds diverse keren met enigszins lastige vragen terecht kon, zowel ter plaatse als telefonisch.

batavus58 04-11-2014

De website is duidelijk en overzichtelijk, makkelijk te bedienen.

Service en bereikbaarheid is uitstekend.

Buitengewoon groot assortiment

De service en klant vriendelijkheid is zeer goed.

Zeer goede internet winkel.

Bert van Emaus 04-11-2014 In de winkel gekocht
urk

ik was in de buurt,en gelijk aan de beurt

direct t juiste accessoire, en nog heel voordelig ook

keus volop

volledig assortiment, vlotte bediening

Sunshiner 04-11-2014

Goede en snelle service. Ik kreeg eerst een onvolledig product, maar dat is heel netjes en tijdig opgelost. Ik kom vast weer terug hier.

T. Masselink 03-11-2014

Heel duidelijk site om iets te vinden.

Vlot en doen wat ze beloven.

De artikelen die ik zocht, kon ik ook makkelijk vinden.

Het is een mooie winkel en heeft heel veel artikelen en de koffie staat altijd klaar.

De site is goed te bekijken en als je vragen hebt kun je dat per mail of per telefoon afwerken. In mijn geval werd ik subliem geholpen met een e-reader en sleep-cover. Maar ook voorheen met lenzen voor mijn camera. De winkel is wel ver weg, maar ik maak er een leuk dagje uit van.

Kalksma 03-11-2014

Heel overzichtelijke site, veel informatie over het product zelf en over de eventuele voordeelsets

de mensen in de winkel hebben veel kennis, nemen alle tijd om je dingen uit te leggen, denken met je mee en stellen voordeelsets voor je samen naar jouw wens (anders dan als je online zou kopen).

veel producten, en als het niet in de winkel getoond werd, haalden ze het toestel van achter, perfect om de toestellen die je op het oog hebt te vergelijken en vast te houden.

zeker zou ik Camera Nu aanbevelen. Het is een eindje rijden naar Urk, maar het was zeker de moeite waard. De combinatie van te voren de uitgebreide site bestuderen en een bezoek aan de servicegerichte winkel is echt een aanrader.

Yolanda3 03-11-2014

Toen ik aan de beurt was, dacht ik moet dit jongetje mij helpen! Ik ben zelf wat ouder... Uiterst correct en met kennis van zaken ben ik te woord gestaan. Heel even ging de jongeman in de fout toen ik een adapterring voor mijn Lee filters bestelde, maar hij herstelde zich sneller dan andere, oudere medewerkers tijdens een soortgelijke bestelling elders.

Het assortiment is voor mij voldoende. Wat ik echter belangrijker vind, is dat producten op voorraad zijn.

Personeel in de winkel is vriendelijk en adequaat. Minpuntjes zijn de klantenservice en het proberen verkopen van B-merken tijdens eerdere aankopen.

Frits Haaze 02-11-2014

De gehele fotografiebusiness onder één dak, wat wil je nog meer!

Zeer vakkundig en voorkomend personeel. Men neemt de tijd voor je en is niet karig met goede adviezen.

Het assortiment is zeer groot. Op de website kun je precies zien wat wel en niet in voorraad is, nee is dus eigenlijk niet te koop.

Prettig dat deze zaak bij ons in het Noorden zit, je loopt er dus gauw eens binnen en, de koffie staat altijd klaar.

Cameranu is een modern bedrijf en biedt alles voor de amateur en professional. Ook bij een kleine aanschaf wordt er ruim de tijd voor je genomen. Voorts is het zeer te prijzen dat Cameranu door gerenommerde fotografen en filmers lezingen en workshops laat geven. Op die wijze draagt cameranu op positieve wijze bij aan de bevordering van de fotografiebeoefening door zowel amateurs als professionals.

eju 02-11-2014

woon op urk dus je bent er zo

wordt altijd vriendelijk en deskundig geholpen

zeer uitgebreid, heb nog nooit een nee gekregen

deskundig, groot assortiment, makkelijk bereikbaar, goede parkeer gelegenheid

topwinkel met goede service

Regina117 02-11-2014

Er stond tegengestelde informatie op de site over het product dat ik wilde kopen. Gebeld en na een zeer korte wachttijd kreeg ik het antwoord. Inmiddels is deze foute informatie aangepast op de site. Mijn bestelling werd op tijd geleverd en zonder bezorgkosten.

Ik zocht een e-reader, en wist al welke ik wilde hebben. Ik heb dus gericht gezocht en slechts 1 andere aanbieder gevonden die de e-reader voor deze lage prijs aanbiedt. Het totale aanbod van e-readers op de site is beperkt.

Ik zou iedereen aanbevelen op de site te kijken voor de aanschaf van producten voor fotografie en film, maar niet voor overige elektronica.

Ik vind de service zeer goed en de prijs scherp. Snelle levering. Alles is verlopen zoals het hoort en het product werkt.

Irene EM 31-10-2014

Duidelijke website

Ik had zelf een fout gemaakt en een verkeerd artikel besteld. Ik heb gebeld en aan de telefoon werd duidelijk uitgelegd wat ik moest doen. Terugsturen en aangeven welk artikel het wel had moeten zijn. Ik kreeg gelijk bericht dat mijn artikel de volgende dag goed was aangekomen en het gevraagde artikel werd een dag later aangetekend (gratis) bezorgt. Hele goede service.

veel keus met goede uitleg.

Snelle goede service.

Ik was aangenaam verrast dat het allemaal zo netjes en snel wordt afgehandeld. Men bleef zeer vriendelijk aan de telefoon toen ik mijn probleem had uitgelegd. Men dacht mee om het zo goed en snel mogelijk op te lossen.

Anneke H 31-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

Zowel online als in de winkel overzichtelijk winkelen.

Goede informatie over de telefoon en daarna in de winkel deskundig personeel die je graag helpen en de tijd voor je nemen.

Ruim assortiment

DE winkel voor alle foto-video artikelen

Koop al mijn fotospullen alleen maar bij Camera Nu.nl Goed advies door deskundig personeel. Zowel via de telefoon als in de winkel.

Atalanta 1952 31-10-2014 Via de website gekocht

Kort, krachtig en duidelijk in alle opzichten, bij twijfel?.... even een berichtje, direct netjes en duidelijk antwoord!

Ook hier een klein foutje? van welke kant ook... er wordt direct contact gezocht, ze staan je netjes en duidelijk te woord, je kan gemakkelijk retourneren, dat allemaal zonder extra kosten.
Ben meer dan tevreden!

Ik kan me er voelen als een kind in een snoepwinkel.
Ben je nu amateur of professioneel fotograaf, voor iedereen heel veel aanwezig, met of zonder hulp van plezierige medewerkers van camera nu.
De prijzen?? niet slecht, en je hoeft echtgeen dief te zijn van je eigen portemonnee.... toch?

is in alle opzichten een aanbeveling waard, echter door de bekendheid van Camera Nu bijna niet nodig lijkt mij.

Ik kan alleen maar zeggen, in alle opzichten ben ik er zóóó blij mee!!

hilde111 31-10-2014

Zeer behulpzaam, toen de verpakking in 1e instantie niet was aangekomen, betrouwbaar en goede produkten.

Co1957 31-10-2014

Lekker rustig kunnen rondkijken in de winkel en als je iets wilt weten kun je het vragen.

Prima service zowel via de chat als in de winkel zelf.
Zeer vriendelijk personeel.

Laten we eerlijk zijn jullie hebbe echt van alles.

Al meerder mensen geattendeerd op jullie winkel.

Fijne winkel personeel met verstand va zaken en aantrekkelijke prijzen.

Marjol68 30-10-2014

Overzichtelijk

Snelle reactie na ruilen kapot product

Goede en snelle service

Mierande 30-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

Het is lekker dichtbij en anders bestel je het op internet.

Goed te geholpen door de medewerker. Geeft goed advies.

Uitgebreid genoeg.

Herman TR 30-10-2014

Overzichtelijke site, waar ook het winkelpersoneel mee werkt. Daardoor heb je snel commitment en begrip.

Met "ouderwetse" service, bedoel ik echte service. Meedenken, alternatieven die op de klant zijn toegespitst. Dus als je een beginnend fotograaf bent moet je geen prof-camera kopen van vele duizenden Euro's.

Echt alles hebben ze op voorraad. Prijs is veelal concurrerend maar een rondje internet kan geen kwaad. Alternatieven genoeg in andere prijsklassen.

Verkopers zijn professionals op vakfotografie. Geen poeha en schatten klant goed in wat zijn ambitie is en zijn bestedingslimiet.

Gertjanvg 30-10-2014

Soms is het even zoeken, maar ze hebben werkelijk bijna alles!

Ik ben al jaren klant bij Cameranu en kocht mijn eerste D300S met accessoires, lenzen, kitjes, schoonmaakspullen, tassen e.d. allemaal hier.

dit ging allemaal goed.

toen ik een paar weken geleden mijn D750 had besteld die niet helemaal correct hier binnen was gekomen werd er geen heisa gemaakt maar kreeg ik vrij snel ( onder secure en goede controle ) een nieuw toestel opgestuurd. waarvoor nogmaals dank.

meer dan prima!

Heb bij andere webwinkels geshopt zo nu en dan, maar geen enkele camerawinkel biedt de kennis en professionaliteit die ik zoek.

Zoals hierboven aangegeven, ben ik vrij tevreden over cameranu.nl al jaren klant, en ik word altijd behandeld alsof ik ertoe doe. wat ik uiteraard als klant erg belangrijk vindt. zeker een aanrader deze mensen.

Floydnl 30-10-2014

Overzichtelijke site, bestellen is eenvoudig, levering is snel.

Geleverde dashcam vertoonde bij levering helaas defecten, maar kon zonder problemen worden teruggestuurd. Geld vlot retour.

Assortiment (dashcams) is voldoende.

Prima shop met prima service!

Marieke98 30-10-2014

makkelijk bestellen via internet. tot laat bestellen, de volgende dag in huis

Keurig geleverd.

veel keuze, in mijn geval (kobo ereader) ook de goedkoopste

goede levering, geen problemen

Goedkoop. Tot laat bestellen en toch levering de volgende dag. Geen problemen.

Hessel7476 30-10-2014

een duidelijke site, makkelijk te vinden wat je zoekt.

vriendelijke mensen daar bij Cameranu, en een hoop kennis in huis.

alles wat je zoekt is daar aanwezig.

groot assortiment, hoop kennis, vriendelijke mensen en gratis koffie.

ik kom al jaren bij Camera nu, het is net een snoepwinkel zoveel moois.

Marc Collet 29-10-2014 In de winkel gekocht
URK

Cameranu doet haar uiterste best om je als klant zo snel en adequaat mogelijk te helpen. Je bent dus snel aan de beurt maar men neemt wel de tijd voor je. Via het on-line kanaal zijn de producten, categorieen en manieren om advies te verkrijgen erg goed. Super bedrijf!

Een eerlijk advies dat gegeven wordt door mensen met echte inhoud? Dat is cameranu zowel off-line als on-line. Ik vertrouw echt op het advies en ben nooit teleurgesteld. Als ik dat wel ben lossen ze het ook graag op. De klant staat hier centraal.

Een breed assortiment met oplossingen voor iedere foto en videograaf alsmede budget. Top!

Ik ben echt zo onder de indruk van het concept van Cameranu dat ik er soms een half dagje uit van maak om even naar Urk te rijden vanuit Zwolle. Dubbel en dwars waard want de adviezen liegen er niet om. Had ik al een product gekozen on-line om af te halen, dan nog wordt bij ophalen ter plaatste de bestelling gewijzigd als ik vanuit een twijfel een advies krijg om een ander en beter passend product te kiezen. Dit is niet altijd duurder hoor. Het is een eerlijk en logisch advies!

Ik vindt dat er T-shirts zouden moeten zijn met "fan van x" voor de videoafdeling. Man wat een held! Erg fijne winkel. Tot snel!

Pien1946 29-10-2014

de bestelprocedure is makkelijk. Je kunt artikelen reserveren en dan in de winkel gaan kijken of ze aan je verwachtingen voldoen, vooruit betalen is dan niet nodig.

de winkel is goed bereikbaar voor vragen. Antwoord komt snel. Levertijd van online bestelde goederen is zoals beloofd, alles komt keurig in orde.

het assortiment is zeer uitgebreid en er is voor elke beurs wel een goed product te vinden.

Goede service, ruim assortiment, professioneel advies.

De website is overzichtelijk en duidelijk, ik kan er alles vinden wat ik zoek. De fysieke winkel is goed bereikbaar, voldoende parkeergelegenheid. In de winkel is duidelijk aangegeven hoe alles werkt, kom je alleen een bestelling afhalen, of wil je advies. De medewerkers nemen alle tijd om je goed uitleg te geven bij je eventuele aankoop. Ze helpen je met het maken van de juiste keuze door je te wijzen op mogelijke voor- en nadelen van de artikelen waartussen je probeert te kiezen. Bijna elk apparaat of accessoire is op voorraad en je kunt het goed bekijken voordat je besluit over te gaan tot aankoop. Het online reserveren van artikelen die je dan persoonlijk in de winkel kunt gaan afhalen vind ik een prettige manier van aankopen doen.

Lolke1 29-10-2014

De winkel is makkelijk te bereiken en van alle gemakken voorzien.

Het personeel neemt de tijd en heeft kennis van zaken

Groot assortiment en gedegen advies bij de aankoop

Een winkel om terug te komen

ojansonius 29-10-2014

`Gemakkelijk te bereiken, goed parkeren, en mooie winkel

Snel en goed geholpen. Menb neemt alle tijd voor je en informeert je prima

Te veel om alles te bekijken. Geweldig assortiment. Video camera's assortiment wat magertjes.

Prima service

Goede wijn behoeft geen krans.........

sephra 28-10-2014

De B&W Outdoor Case bleek net te krap voor het doel waarvoor ik hem kocht.
Omdat ik de verpakking al had weggegooid heb toch maar even gemaild of ruilen nog kon.
Ondanks de officiële voorwaarden was dat geen probleem. Thanks!

Snelle levering en goede service.

Snelle levering en goede service.

Jan Domburg 28-10-2014 Via de website gekocht

Prachtige en duidelijke website

Vriendelijk en behulpzaam nemen de tijd voor je. Afspraken komen ze na

Heel gevarieerde keuze en duidelijke omschrijving van de producten

Zeer vertrouwd en goede service

arla 28-10-2014 In de winkel gekocht
urk

alles staat goed omschreven

mail gestuurd en direct antwoord

zeer uitgebreid assortiment maar ben alleen voor mijn telefoon gegaan

ja correct geholpen

Cameranu.nl is een betrouwbare internetsite en als je in de winkel komt zeer vriendelijk geholpen.