Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dotje-x 12-02-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Snelle levering (vandaag besteld, morgen in huis) mits PostNL meewerkt natuurlijk.

Goede service met DOA. Alles wordt goed geregeld.

Groot assortiment. Helaas was het artikel (star-filter 6-point) wat ik graag wilde hebben uitverkocht, (Nu nog steeds na 2 weken)en heb ik een 4-point moeten kopen, omdat dit een verjaardagscadeau was en het toch op tijd wilde geven.

Snelle levering, goede kwaliteit van producten, goede service.

Normaal gesproken ben ik niet zo van de reviews geven. Als een winkel goed is, verkoopt het toch wel, daar hebben ze mijn mening niet bij nodig, maar bij deze webwinkel vind ik toch dat ze een review hebben verdiend. De reden hiervoor is dat de service gewoon uitermate geweldig is. Zoals ik al zei, was het een verjaardagscadeau en toen diegene het cadeau uitpakte was het kapot. Heel jammer, vooral omdat je binnen 48 uur moet melden als het product niet heel aangekomen is. Helaas was mij dit niet gelukt, vanwege de verjaardag. Toen heb ik de servicedesk gemaild en kreeg bijna direct antwoord, wat ik hiervoor moest doen. Ik kon de filter gewoon opsturen (op hun kosten), ookal was ik een beetje te laat met het product DOA melden. Toen ik net de filter naar het postkantoor wilde brengen, kreeg ik een e-mail dat dit niet nodig was, dat ze mij gewoon een nieuw filter zouden opsturen. Deze zou dezelfde dag verstuurd worden. Helaas is dit niet gebeurd, maar de dag erna omdat er iets mis was gegaan met de verzending. (Hier kreeg ik ook weer netjes een e-mail van). Ze stellen je echt goed op de hoogte.

Ralph Nikon AW110 12-02-2014

Zoeken, bestellen, betalen en de volgende dag in huis. Makkelijk via de mail je bestelling volgen.

Op vrijdag rond 1900 mijn camera besteld en toch gewoon zaterdag binnen.

Genoeg bij te kopen maar geen overkill

Goedkoopste wwbwinkel voor mijn camera en de levering is zoals afgesproken.

Zowel online als in de winkel op Urk word je prima en duidelijk geïnformeerd. Ik heb op vrijdag avond na lang zoeken en vergelijken mijn camera via cameraNU.nl gekocht en kon er gelijk de volgende dag mee aan de gang.

Jong70 12-02-2014 Via de website gekocht

Toegankelijke website, overzichtelijke bestelprocedure

Ik had een vraag over een product. De reactie was snel en het advies was servicegericht.

Groot assortiment

Bovendien snelle en correcte levering

Ben het product nog vollop aan het uittesten. Eerste indruk is goed.

Lars1994 12-02-2014

's avonds om 22.15 uur besteld, volgende ochtend al in huis. Netjes en degelijk verpakt. Komen hier vast nog eens terug.

brunel39 12-02-2014

goed overzicht

goede uitleg

keuze genoeg

vriendelijk personeel neemt de tijd voor je

ik ben zeer tevreden over cameranu.nl en kan met mijn vragen altijd terecht.

Naam 0210 12-02-2014

De website , die ik. Oorden niet kende, was duidelijk en volledig.

Een snelle en correcte afhandeling:ik had binnen24uur mijn toestel al in huis:TOP

Voldoende keus op de website en hier en daar concurrerende prijzen.

Prettige manier van kopen! Zeker een aanrader!

Voor deze aankoop kende ik de site niet, maar ben tevreden over assortiment, snelle correcte afhandeling,om bovengenoemde redenen. Aanbeveling voor andere adspirant-kopers.

pengvos 12-02-2014 Via de website gekocht

Ik heb eerst tel.geinformeerd of art voorradig was. Werd vriendelijk te woord gestaan door vr.employee.
Heb art.verv.besteld op site en ontving onmiddelijk antwoord van bevestiging. Na vooruitbetaling via bankoverschrijving heb ik de voortgang van de verzending via internet kunnen volgen.Eea is mij goed bevallen en is voor herhaling vatbaar

Vlot en geen addertjes onder het gras.

Ben nog niet in de winkel geweest maar ben wel onderde indruk over wat ik zie op de website

Door goede afhandeling bestelling zal ik zeker kennissen aanraden eens bij uw bedrijf te rade tegaan

Over het algemeen doe ik niet aan beoordelingen van bedrijven.In dit geval maak ik een uitzondering omdat mijn bestelling uitstekend is uitgevoerd.

gluco 12-02-2014 Via de website gekocht

Opzoeken, bekijken, bestellen, betalen . Alles gaat zeer gemakkelijk. Als veel meer besteld daar, altijd prima in orde

Ooit al eens een lens voor service opgestuurd.
Prima verzorgd.

Te veel om op te noemen

Peter3210 12-02-2014

Gerhard Steenhuis 11-02-2014 Via de website gekocht

ruime keuze en goed onderverdeeld in diverse groepen

alleen ervaring met de webshop, wel fijn dat bij bestellingen boven de €100 de zending aangetekend én gratis wordt verstuurd

zeer ruim, niet alleen de "grote" merken, maar ook voldoende keuze uit alternatieven

de website komt duidelijk en vertrouwd over en de bestelling werd netjes binnen het tijdframe geleverd. geen ervaring met de fysieke winkel, maar verwacht dat die op hetzelfde niveau of hoger zit dan de webwinkel

was de eerste keer dat ik er bestelde, maar het was prettig winkelen met een ruime keuze en prettig geprijsd

Geert Tegelen 11-02-2014 Via de website gekocht

gemakkelijk via de website te bestellen.
Voldoende keuze om te betalen.

Snelle levering na het ontvangen van het geld.
Direct bericht ontvangen

voor alles wat een amateurfotograaf nodig heeft
kan hij via de website van Cameranu bestellen

een enkel puntje van verbetering ! Er is een instructie bij in het chinees en in het engels,het zou prettig zijn als jullie er een vertaling in het nederlands bij deden. (als service naar de klant )Niet iedereen kan engels, laat staan chinees.

Wim165 11-02-2014

De zoekfunctie werkt prima.

Heel groot assortiment en zeer snelle levering. Mijn ervaring is dat ik voor 17:00 uur besteld heb en de volgende dag werd er geleverd.

cdfk 11-02-2014 Via de website gekocht

Gewoon, perfect

djores 11-02-2014 Via de website gekocht

Ondanks de storing van de ING ideal-betaling toch mijn product snel in huis!

RM90 11-02-2014

Super geregeld, volgende dag in huis en de tas die ik besteld had kostte me de helft minder dan bij bol.com

Joyce_u 11-02-2014

Erg goed, had perongelijk een dubbele bestelling gedaan en zij stuurde mij een persoonlijke mail met erin dat ze de foute bestelling hebben geannuleerd zodat de bestelling die goed was gegaan moeiteloos door kon gaan met verzenden

Het is een winkel met een top service, had mijn bestelling de volgende dag thuis. Ook was het pakketje voorzien van een extra doos en bolletjes plastic, dus goed beschermt.

ik ben zeer te vrezen over deze webwinkel. Als je vragen hebt dan krijg je snel een reactie terug. Nette service en ik zou zeker terug komen!

Savelsberg 11-02-2014 Via de website gekocht

als product niet werkt dan geen probleem met retour

snel

teveel om op te noemen

zie omschrijving bovemstaand

oke prima goede service enz

javelin but now the original 11-02-2014

vanachter mijn pc

Binnen een dag geleverd!

Eigenlijk hebben ze alles wat ik zoek

Tot nu iedere transactie perfect verlopen

Willem van Cooten 11-02-2014 Via de website gekocht

Mooie overzichtlijke website.

Bij online bestelling krijg je gelijk bericht, is het product op voorraad, betaling, en verzending enz. Erg netjes geregeld.

Voor mij is het assortiment ruim voldoende.

Ruim assortiment, overzichtelijke website, en goede afhandeling van aankopen.

Al veel bestellingen gedaan via internet maar Camernu.nl steekt van A tot Z met vlag en wimpel overal boven uit.

heijmans123 11-02-2014

Je kan nog tot laat bestellen en hebt het de volgende dag al in huis.

Doen niet moeilijk over retourneren, hele goeie service, mails worden goed beantwoord.

Ze hebben alles en vaak net iets scherpere prijs dan de concurrenten.

Ik kocht online een occasion camera, en het was geen enkel probleem om deze te retourneren. Zo kun je met een gerust hart bestellen, omdat je weet dat als het niet is wat je zocht je het gewoon terug kan sturen. De service is supersnel en supergoed. Meteen bericht dat je pakket is aangekomen.

benniebv 11-02-2014

het gemak van de site en bestelprocedure

snelle levering zoals beloofd

overzichtelijk.

doen wat ze beloven.

Wout Bo 11-02-2014

Uitzonderlijk prettig. Je weet iedere stap van de bestelling waar je aan toe bent.

Erna65 11-02-2014

Producten goed te vinden, en ook de lijst van accessoires is snel egvonden

Heel veel keuze en goede beschrijvingen en illustraties (foto's)

Prijs-kwaliteit-service is top. Wij hebben al meerdere keren een aankoop gedaan bij cameranu.nl

kita0010 10-02-2014

Via de website kon ik mijn keuze snel maken en voor de beste prijs kiezen.

Ik ontving direct een bevestigingsmail en de datum waarop verzending zou plaatsvinden

Ik kon de gezochte lens direct vinden

Nog nooit zo snel en goedkoop een lens gekocht en ontvangen. Ik zal dit zeker vaker doen.

Enkhuizen 10-02-2014

Duidelijke overzichtelijke site met goede zoek functie.

Goed, klantvriendelijk personeel met veel kennis. Goede mogelijkheden om camera's uit te proberen. Enige minpunt is de 2% extra bij creditcard betaling. Probleempje met een lens die elders gekocht was werd zeer goed opgelost.

Alles wat ik nodig had was op voorraad. Mooie erg uitgebreide mogelijkheid om heel veel camera's te proberen.

CameraNu is aanzienlijk klantvriendelijker dan andere winkels en daarbij is het kennisniveau van het personeel en de service- afdeling dik voor elkaar.

De winkel in Urk is prima te bereiken. Een zeer groot assortiment met goed personeel en een zeer klantvriendelijke service afdeling.

Artsenco 10-02-2014

Gemakkelijk te vinden met voldoende informatie over het product

Snelle en accurate levering

Wist welk product ik wilde en daar ging ik voor

Ik wist welke I=Mac ik wilde, ging voor een scherpe prijs , maar ook voor betrouwbaarheid

eleveld1 10-02-2014

Koen67 10-02-2014

Via tweakers op de site van cameranu.nl uit gekomen voor een Canon Powershot A2500. Mede door de goede recensies hier gaan kijken in plaats van de allergoedkoopste winkel uit te zoeken.

Omdat ik nog wat vragen had, heb ik eerst gebeld. Mijn vragen werden keurig en duidelijk beantwoord. Zeker ook door deze prettige behandeling de camera hier gekocht.

Ondanks dat ik naar een specifieke camera zocht, toch even rond gekeken in het assortiment. Ik kan niet anders zeggen dan dat dat prima in orde is.

Goed assortiment, duidelijke antwoorden. Al met al een goed gevoel om hier te bestellen.

Er waren winkels die de camera iets goedkoper aanboden, maar mede door de betere recensies van cameranu.nl eerst hier gaan informeren. Door de goede communicatie hier de camera gekocht. Geen moment spijt van gehad, snel en keurig geleverd! Aanrader!!

huitema hendrik 10-02-2014

alles gaat stap voor stap je hoeft niet bang te zijn dat je iets fout doet

ik had opmerkingen gemaakt tijdens bestelprocedure betreft leveringsdatum, vlot had ik een reactie terug op mijn opmerking

voor de bekendste merken is er volop keus

goede prijs/kwaliteit verhouding

Jannie 77 10-02-2014

de site was overzichtelijk en makkelijk te gebruiken

Door een storing in het laatste stuk van de bestelling werd het product 2 x besteld. Een mailtje en de dubbele bestelling werd terug gedraaid zonder problemen.

Er is een keuze uit een zeer uitgebreid assortiment. Met een zeer scherpe concurrerende prijs.

Goede service en snelle levering van het juiste product is een prettige ervaring.

Een prettige web winkel met een zeer goede service.

joca 30 10-02-2014 Via de website gekocht

Ruime keuze,en bestel mogelijkheden.
Je hoeft de deur niet uit.

Op iedere technische vraag via mail of telefoon telkens vlot antwoord.
Ik heb de winkel bezocht, vriendelijk personeelen hebben kennis van hun producten.

Vindt steeds wat ik zoek, keuze genoeg.

reeds vele keren bestelde ik in volle vertrouwen online, telkens opnieuw loopt de afhandeling en levering heel vlot. Perfect

Heb geen negatieve ervaringen. erstelling onder waarborg verliep vlot. Ben zeer tevreden.

Jan uit Melick 10-02-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site en zeer sterke prijzen.!

zeer uitgebreid in vele merken

Ik raad mensen aan om als laatste op de site van CameraNu te kijken, dan pas zie je het verschil.!!

Als je het hier niet vindt dan vind je het nergens !! en spectaculaire prijzen, Top.!!

fabtje 10-02-2014 Via de website gekocht

Heel overzichtelijk. Bij de keuze van product, heb je meteen ook de keuze uit gecombineerde pakketten waarbij je bijv. printer direct kunt kopen met inkt, aan een voordeligere prijs dan afzonderlijk te kopen.

Geen gebruik moeten maken van service na verkoop. Gekochte artikel was keurig ingepakt. Levering was gratis (boven 100 euro). Levering de volgende werkdag!

Bestelling en levering verliep vlekkeloos! En scherp geprijsd.

jw hoekstra 10-02-2014 Via de website gekocht

snel besteld en op voorraad

binnen 1dag geleverd

genoeg op voorraad en netjes verstuurd

ik zou iedereen deze winkel adviseren

timmermans87 10-02-2014

woutersierdsma 10-02-2014 Via de website gekocht

Online prima keuze, vergelijk en bestel mogelijkheden

Telefonische service prima, levering binnen 24 uur

Ruim assortiment

Scherpe prijsstelling, prima service en snel geleverd.

Prima shop.

nanderdewijk10 10-02-2014

Zo besteld, zo binnen. Beter kan niet. Overzichtelijke site en de specificaties en reviews zijn makkelijk te vinden op de site.

Snelle en duidelijke service. Volgende dag in huis.

Breed assortiment, veel keuze, goed vergelijkingsmateriaal.

Kan eigenlijk niet veel beter dan dit..

Prima service, snelle levering, veel variatie en keuze. Overzichtelijke site en prima prijzen.

MrJames 10-02-2014

Ik heb al vaker gekocht via CameraNu.nk, iedere keer wordt ik goed voorgelicht en ben ik blij met mijn aanschaf!

naam 243 10-02-2014

kon het artikel makkelijk vinden

Snel in huis

keuze genoeg

snelle bezorging

tomeek 10-02-2014

Website met bundelaanbiedingen zit goed in elkaar + technische info en relevante reviews.

Tijdige info over verzending; verpakking product + deze aftersales enquete.

Genoeg keus bij het kiezen van deze eenvoudige camera voor kids.

Heb al eerder goede ervaringen gehad met aanschaf spiegelreflex.

Goede informatie + goede afhandeling bestelling

Martha03 10-02-2014

Gewenste informatie gemakkelijk te vinden

Duidelijk wanneer geleverd gaat worden

Jaap van Visvliet 10-02-2014 Via de website gekocht

Netjes de volgende dag na mijn bestelling per post thuisbezorgd

Heb een bestelling gedaan voor een videocamera die enkel bij deze firma voorradig was

Maken waar wat ze je beloven op hun site en een groot assortiment kwaliteitsproducten tegen een zeer concurrerende prijs

Zie mijn vorige opmerkingen

Patrick1998 10-02-2014

Als je op de website bent kan je gemakkelijk kiezen tussen het assortiment.

Iedere keer als ik iets bestelt heb was de levering op tijd en goed.

Omdat ik nog maar 15 jaar oud ben, mijn budget niet zo hoog is en van fotograferen houd, kan ik kiezen uit een groot assortiment in verschillende prijsklassen.

Groot assortiment, overzichtelijke site, zeer goede service en levering.

Marlou Ewalds 09-02-2014 In de winkel gekocht
Urk

CameraNu heeft een duidelijke website, de producten die ik zocht had ik snel gevonden en de informatie daarover was erg goed, de bestelling ging ook vlug en was duidelijk.

De winkel is goed bereikbaar, er werken professionals, die zo'n goede tekst en uitleg overal over geven dat ik geen moment over mijn aankoop twijfel en zeer tevreden er weer zou kopen. De levering is snel, met vanaf €100,00 gratis verzenden in NL, B en D, behalve als het onder rembours is en retourneren is ook makkelijk en snel geregeld.

Een zeer uitgebreid assortiment, echter een product van een bepaald merk welk mijn zoon wilde hebben, hebben ze helaas niet in huis. De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed elders soms wat goedkoper, echter moet dan vaak wel verzendkosten betaald worden.

Men wordt met zoveel geduld en professionaliteit geholpen, ook telefonisch en in de drukbezochte zaak, over alles geven ze zo'n goede uitgebreide uitleg en de keuze is zo uitgebreid, dat ik iedereen die mij vraagt of ik een goede fotozaak weet ze zelfs erheen zou brengen.

Ik ben ook in de zaak zelf geweest en heb zelden met zoveel plezier en enthousiasme iemand horen praten over en uitleg gekregen over alles van camera's tot toebehoren. Daarna, zonder enige opdringerigheid en met veel geduld laten ze een cliënt, die niet al precies van te voren weet welke camera of tas of statief enzovoorts hij/zij zou willen kopen, rustig een eventuele aankoop uitzoeken.

Anton Slotman 09-02-2014 Via de website gekocht

duidelijke uitleg van alle producten op de site
Ook gemakkelijk te lezen voor iemand die niet zo handig is met internet zoals ik zelf

direct uitleg over de bestelling en over de aflevering van het product wat besteld is Ik ervaar dit als erg prettig

heb in een oogopslag het assortiment gezien wat mij overkomt als overzichtelijk en ruim voldoende

Alles zeer correct dus volgens mij erg klant vriendelijk

Zie hier boven mijn motivatie Kan niet anders zeggen ZEER goed

Fred van der Star 09-02-2014 Via de website gekocht

Gewenste product was makkelijk op de site te vinden met duidelijke beschrijving, specificaties en advies.

Ruime en duidelijke keuze aan producten.

Gemak, keuze aan producten en gunstige prijzen.

Prettig "winkelen".

Corinne51 09-02-2014

Je hoeft niet op zoek langs alle winkels, je ziet op internet welke winkel het goedkoopst is

Zoals beloofd de volgende dag je bestelling binnen

Voor alle benodigdheden kun je terecht

Goede service, veilig en vertrouwd

was zeer tevreden met de service

Richard J. 09-02-2014

Snelle levering, goede verpakking, goed assortiment

Aart1968 09-02-2014

makkelijke site

Snelle reactie bij aankoop online!

Relevante onderdelen op voorrad

Snelle levering van producten, je word constant op de hoogte gehouden.

Mijn Ideal werkte niet goed, maar na de aanschaf van het produkt kreeg ik alsnog de mogelijkheid om op een andere manier aan betalingsverplichtingen te voldoen. Orderstatus en factuur ontvangen binnen één dag. de volgende werkdag in huis.

CGG 09-02-2014

Alles verliep snel en naar wens

Wat ik zocht (speciefieks zonnekap) zat in het assortiment en was op voorraad

De bestelling werd vlot en op prima wijze thuis afgeleverd