Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MCL 06-02-2014

Het is bizonder makkelijk om via de website een bestelling te doen. En hjet verbaast me hoe snel iets geleverd kan worden. Binnen 24 uur!

Op het gebied vsn video en foto alles verkrijgbaar tegen een scherpe prijs.

Overzichtelijke site, snelle levering en prima prijs.

Catharina Peperkamp 06-02-2014 Via de website gekocht

Theo9 06-02-2014

aankoop via internet met aangegeven of het gewenste artikel op voorraad is

snelle reactie op bestelling

ruime sortering

de ene dag besteld de volgende dag in huis

zie boven

Binnenfoto 06-02-2014 Via de website gekocht

Goede uitleg over de specifieke mogelijkheden/toepassingen van het product. Eenvoudig per internet te bestellen.

Snelle levering van het juiste product.

Kaatje60 06-02-2014

de website is zeer overzichtelijk, je kunt via een zoekcriteria meteen vinden wat je wilt
betalen via de site verliep vlot

door een fout mijnerzijds werd het bestelde product weer teruggezonden. ik heb zelf via mail en telefoon daarover contact gezocht en werd zeer vriendelijk en begripvol geholpen.
het opnieuw versturen kostte mij niets en verliep zeer vlot.
in de verpakking zat ook een handvol snoepjes als troost!

er is ruime keus en een goede beschrijving per product

vanwege assortiment maar bovenal vanwege de vriendelijke en vlotte service

ondanks mijn fout (foutief opgegeven huisnummer) werd alles zeer vlot en goed afgehandeld zonder extra kosten. zeer bedankt!

Bergria 06-02-2014 Via de website gekocht

Goed overzicht website. Makkelijk artikel te vinden.goede informatie.

Super snelle levering.

Goed assortiment.

Goede website. Snelle service.

de Winter23 06-02-2014

overzichtelijke site

Voldoende assortiment

Snelle en prima levering

Bevestiging van de bestelling, op de hoogte houden van verzending. S'avonds besteld en de volgende ochtend in huis, Prima levering!

bhulst 06-02-2014

Ron van den Brink 06-02-2014 In de winkel gekocht

Maaike de Wit 06-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, duidelijke informatie.

Goede service, duidelijke informatie. Bestelde product was zoals beloofd volgende dag in huis!

ruiterbeer38 06-02-2014 Via de website gekocht

Als je het besteld, is het ook daadwerkelijk binnen 1 dag in huis, prettig als je iets heel graag wilt hebben

Als je iets niet weet, kan je de winkel gelijk bereiken en je word ontzettend goed geholpen, goede service vind je niet overal, hier zeker wel

Uitgebreid van camera's , scanners,nieuwste van het nieuwste in het assortiment, dat is heel prettig, goed aangepast aan de wensen van de consument

Ik heb deze winkel al meerdere malen bij iemand aanbevolen, omdat alles gewoon goed is, bestellen, betalen, servise, er is niets dat niet voldoet aan de eisen van de consument. Pluimpje waard.

Ik heb meerdere malen bij Camera.nu een apparaat gekocht en bij alle aankopen was de service, de bestelsnelheid en aflevering goed, betalen gaat prima en als het nodig is, zijn ze ontzettend goed bereikbaar, zonder vervelende wachttijden of andere obstakels, echt mijn winkel

Esther van Rooijen 06-02-2014 In de winkel gekocht
Urk

Nummertje trekken is even wennen, maar je hoeft dan niet de medewerkers in de gaten te houden wanneer jij aan de beurt bent. Tijd om op je gemak alvast naar het assortiment te kijken of even een bakje koffie te drinken. Op beeldschermen is makkelijk in de gaten te houden wanneer jij aan de beurt bent. Werkt super goed, want het kan behoorlijk druk zijn in deze winkel.

Medewerker nam echt alle tijd om ons goed te helpen. Dingen werden opgezocht, producten werden uit magazijn gehaald. Passen, proberen, testen zonder problemen en zonder dat er druk werd uitgeoefend of dat er een scheef gezicht kwam.

Ruim assortiment. Mocht een product niet in de winkel hangen/liggen, kan er gekeken worden of het wel in het magazijn aanwezig is. Dan haalt men het graag even naar voren.

Het is misschien niet voor iedereen dichtbij, maar een ritje zeker meer dan waard. Goede service, groot assortiment!
Prima te combineren met de Oostvaardersplassen alwaar je nog lekker kunt wandelen.

Zoals gezegd, perfecte winkel. Uitstekende service, groot assortiment en mocht het druk zijn, dan gewoon even lekker een bakje koffie drinken en de producten bekijken.

Tante Esje 06-02-2014

super makkelijk.
Snel gevonden, snel besteld en snel geleverd!

Heel veel keus

Makkelijk site, veel keus en goeie prijzen!

Edwin J.H. de Vries 06-02-2014

Makkelijk en snel te bestellen, en goede levering.

Goede en snelle levering. Alles is goed verpakt en komt keurig optijd binnen.

Mooi uitgebreid assortiment, soms met spullen die je nergens anders kan terug vinden.

CameraNU.nl is een goede en nette online shop, welke levert wat ze beloven en dit snel en goed verpakt doen.

S.Jan1950 06-02-2014

Goede website,duidelijk en overzichtelijk.Heel mooi.

Ik kom al een tijdje bij cameranu.nl en sta er steeds weer versteld van hoeveel tijd de mensen daar voor je hebben en altijd een duidelijk antwoord op je vragen.

Voor mij is het assortiment voldoende binnen de productgroep die ik heb gekocht en er is een grote keuze. De prijzen zijn ook naar behoren.

Zeer vertrouwd en een goede service.

Goede service en vriendelijk en deskundig personeel die ruim de tijd voor je hebben.

Henkwi 05-02-2014

Je weet wat je koopt !
Gedetailleerde utleg en toelichting geillustreerd met duidelijke foto's en concurrerende prijs !

Gratis en Snelle levering ! Veilig ingepakt. Duidelijke handleiding voor het uitpakken en installeren. Bewijs van betaling tevens garantiebewijs. Retourzending

kiekendief 05-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, alles is snel te vinden.

Er staat een duidelijke beschrijving bij de producten. De levering was snel en alles goed verpakt.

Ben Schippers 05-02-2014 Via de website gekocht

De site is duidelijk en overzichtelijk gerangschikt

Na het plaatsen van de bestelling wordt je vlot en doorlopend op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Veel keuze in artikelen met een duidelijke en correcte omschrijving van het product

Het gemak, de service, het assortiment en de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

De informatie op de website is goed. Men doet wat men beloofd.

quintje 05-02-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Goede zoekfunctie. Veel aanbod. Gemakkelijke afhandeling.

Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de voortgang van bestelling en verzending.
Ook bij retourneren snelle en correcte behandeling.

Veel keuze en goede zoekmogelijkheid. Voldoende basisinformatie over de producten.

Bestellen bij CameraNU.nl voelt erg vertrouwd. Al eerder bij hen besteld en steeds een zeer correcte afhandeling.

Zeer tevreden op alle aspecten.

Eelco59 05-02-2014

Eenvoudig te vinden

Snel en correct

Voldoende en uitgebreid

Prima services

Hostmanship

regi15 05-02-2014

Veel te zien en te proberen

Goed geholpen waarbij er goed geluisterd werd naat wensen en budget.

Goed geholpen. Deskundigheid en klant in beeld!

RoelB59 05-02-2014

Harmke Roeland 05-02-2014 Via de website gekocht

goed

snel

veel

nou ik heb lang gezocht naar iets en ik was hier bij deze winkel snel geholpen compliment en ik zal deze winkel sterk aan bevelen want ik had het binnen een dag in mijn bezit

Henk_G 05-02-2014 Via de website gekocht

Breed aanbod, maar ook een overzichtelijke, toegankelijke en gebruik(er)svriendelijke site

Foutieve (dubbele) bestelling geplaatst. Bestaande bestellingen werden snel en zonder probleem verwijderd en het goede product binnen dezelfde levertermijn gestuurd. Zeer klantvriendelijke en professionele uitstraling. Top!

Meer dan genoeg en breed per productgroep

Je leert service pas echt kennen tijdens een probleem. Als dit goed wordt opgelost en klantgericht, dan ben je goed.

Wim Burgerhout 05-02-2014 Via de website gekocht

Heldere procedure, betrouwbare bezorging aan huis.

Bezorging is zeer snel indien artikel op voorraad, maar bij een niet leverbaar artikel kreeg ik daarvan pas weken later bericht. Wel werd te veel betaald bedrag prompt teruggestort.

In het algemeen ruim, maar veel soorten fotopapier uit assortiment blijken tijdelijk (?) niet leverbaar.

Zie boven.

S.Badhoevedorp 05-02-2014

Je vindt alles terug op de site en kunt op allerlei manieren doorklikken op een artikel.

De service is nauwkeurig. Net als de informatie en eventuele terugkoppelingen.

Het assortiment is zeer uitgebreid en daarnaast de prijs zeer scherp.

Echt niets op aan te merken. Als je dan toch "digitaal" wil winkelen doe dat dan bij CameraNu.nl

Levering snel en keurig. Een deel van de levering retour geen probleem. Geld terug en een keurige, snelle communicatie. Een site waar veel anderen een voorbeeld aan kunnen nemen. Daarnaast ook nog eens super blij met mijn Nikon D5200 met 2 lenzen.

Foto LoZ 05-02-2014

Vanuit de luie stoel

Prima geholpen ook na deel retourzending

N.m.m. alles te verkrijgen op gebeid van foto en video

Vanwege het assortiment, betrouwbaarheid en het gemak

Buitengewoon ruim gesorteerde online winkel met uitstekende service

Roos van gent 05-02-2014

Enkele klikken en uw product staat de dag erna op de stoep!

Bij vragen word er direct geantwoord op mail

Rijk assortiment, voornamelijk vind ik elders eerder canon of nikon producten, hier zijn o.a. sony producten ook rijkelijk aanwezig.

Zeker een aanrader, producten veilig en snel in huis.

Zeer tevreden

Ap Ros 05-02-2014 In de winkel gekocht
urk

in de winkel geweest en zeer goed geholpen! Je zegt wat je uit wil geven en zei zoeken met jou voor jou de beste camera uit

Al eerder een camera gekocht en hadden pech dus reparatie! Geen probleem er werd geen tel moeilijk gedaan om je gewoon een nieuwe camera te geven (heb anders meegemaakt)

Eigenlijk staat er teveel keuze in overvloed je ziet door de camera's het bos niet meer!

De keuze is reuze en ze weten waar ze over praten, echt een aanrader voor de beginner en de profs onder de mensen

Camera nu is gewoon een prettige winkel om te komen, thuis al ff op de site kijken en dan naar de winkel om van een verkoper te horen dat de camera die je eigenlijk wou niet moet nemen! En je terecht een andere camera in de zelfde prijsklasse aanbied die meer kan en veel beter is. Heb er nog steeds geen spijt van dat ik naar de verkoper heb geluisterd.

M Verbiest 04-02-2014 Via de website gekocht

Ruim assortiment en redelijke prijzen

Veel vergeleken, maar uiteindelijk toch bij Cameranu besteld. Reden daarvoor is dat ook de accessoires compleet zijn in het aanbod.

Zeker meenemen als je aan het rondkijken bent. Wat de levering betreft : supersnel!

Zoals ik al hierboven aangaf: een ruim assortiment, marktconforme prijzen en (super)snelle levering.

Janssen43 04-02-2014

Prettige webwinkel met uitgebreid assortiment en duidelijke en uitgebreide productinformatie.
Ook in de fysieke winkel kun je rekenen op goede service. Bovendien zijn de prijzen altijd zeer concurrerend.

Prima, alleen op zaterdag kan het zo druk in de winkel zijn, dat er weinig tijd is om je van uitgebreide informatie te voorzien.

eyeworks 04-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden producten, afwikkeling betaling.

Snelle levering. Goede bevestiging via mail

Ruime keus; niet de duurste

Sterk aanbevolen omdat gemak eenvoud van bestelling en duidelijke afwikkeling en snelle levering van pproducten goed geregeld is.

Judith Koster 04-02-2014

De website is overzichtelijk en snel.

's Avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Uitgebreid assortiment en artikelen zijn ook op voorraad.

Uitgebreide keuze en snelle levering

Cameranu heeft een uitgebreid assortiment en 's avonds besteld is inderdaad de volgende dag in huis.

Dorgje 04-02-2014

vanuit huis, op je gemakt alle voors en tegens van de verschillende soorten vergelijken, veel keuze, snelle service

sneller service, uitgebreide site, veel info, leveren wat gezegd wordt

groot assortiment, veelzijdig

absoluut, goede ervaring

Super snelle service, direct duidelijk wat er op voorraad is en wat goed bij het uitgekozen product past qua accesoires

esnl 04-02-2014

zeer goede service

Hein Hooiveld 04-02-2014 Via de website gekocht

Je klik op het produkt en bestel maar .

geweldig precies optijd

geen

het spreek voor zich,wat een service

T.Brettschneider 04-02-2014 Via de website gekocht

Website duidelijk.
Makkelijk producten vinden.
Makkelijk om te betalen.
Normale hoeveelheid gegevens invullen.
Bestelproces gestroomlijnd
Het was duidelijk wat ik kon verwachten bij elke stap die ik deed.

Bereikbaarheid van de winkel voor vragen is vlot
Er is ten minste 1 persoon aanwezig die technische vragen adequaat beantwoord.
De levertijden en de manier van leveren zijn volgens verwachting.

Kon alles vinden wat ik zocht en de prijs is concurrerend.
Er is genoeg maar waarschijnlijk niet alles

Door bovenstaande ervaring kan ik met een gerust hard naar de website of de winkel verwijzen.

De bovenstaande beoordeling is tevens de motivatie

Marcelteunissen 04-02-2014 Via de website gekocht

O.G 04-02-2014 Via de website gekocht

Website is gemakkelijk te gebruiken.

Gebeld met de webwinkel en direkt antwoord op mijn vraag gekregen.

Voor mijn fototoestel was er maar een product, wat voor dit type toestel geschikt was.

Na eerst telefonisch contact met de webshop te hebben gehad,direkt de bestelling gedaan.Alles ging vlot.

S middags 2 artikelen besteld ,volgende dag thuisbezorgd. Dit is zeer prettig.

Recensent59 04-02-2014

De site geeft veel relevante informatie over de producten en het bestellen en betalen gaat snel en eenvoudig.

Ik had een verkeerde bestelling gedaan en kreeg na het terugsturen zonder mankeren mijn geld teruggestort. Dat is weliswaar een wettelijk recht, maar Cameranu doet er verder ook niet moeilijk over.

Een ruime keuze, ruimer dan bij andere (web)winkels.

Cameranu is vaak de goedkoopste winkel, heeft een uitgebreid assortiment en heeft heel korte levertijden als het product in voorraad is.

Cameranu is een betrouwbaar adres, ook voor advies. Snelle levertijden en een correcte afhandeling van verkeerde bestellingen of het ruilen van een product.

Stef E 04-02-2014

Perfecte service gehad van CameraNU.nl! Ik was opzoek naar de Nikon D7100, welke bij de webshop zeer voordelig werd aangeboden. Maandag avond besteld en dinsdag middag al in huis. Alles ging soepel en eenvoudig! 100% tevreden.

Eddo de Leeuw 04-02-2014 Via de website gekocht

website is duidelijk, alles is heel eenvoudig, maar de productinformatie - meestal overgenomen van de producent - mag van mij uitgebreider

Gisterenavond besteld, vandaag keurig thuis afgeleverd. Mijn ervaring met het personeel is ook positief.

Ze verkopen wat ik zoek tegen zeer scherpe prijzen. Mijn laatste aankoop was bijna 25% goedkoper dan in een winkel vlakbij.

Zie mijn score.

Inmiddels heb ik meerdere camera-objectieven en -accessoires bij deze winkel gekocht en zonder enig probleem. Eén keer ontving ik een verkeerde bestelling en dat werd keurig opgelost.

wallie1953 04-02-2014

Als webwinkel valt er helemaal niks op aan te merken, heb alleen maar goeie ervaringen. Mijn eerste bezoekje aan de winkel viel een beetje tegen. Kreeg de indruk dat ik niet helemaal serieus werd genomen vond de verkoper wat arrogant. Bovendien was de koffieautomaat stuk (had wel trek in koffie na een ritje van 125 km) Men haalde wel koffie voor zichzelf van boven, maar mijn verzoek of ik ook een kopje kon krijgen werd beantwoord met loop maar even naar boven.

Kinderspeeltuin 04-02-2014 Via de website gekocht

vlug te bestellen

korte levertijd

genoeg

tassiex79 04-02-2014 Via de website gekocht

gemakkelijk om het online te bestellen

ben goed geholpen na een klacht.

ze hebben een grote assortiment.

aan iedereen die iets nodig heeft voor zijn of haar camera

rfc 04-02-2014 Via de website gekocht

WebSite is overzichtelijk en vriendelijk in gebruik.

Je word goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Er werd ruim voldaan aan de aangegeven levertijd en bestelling is netjes en veilig verpakt!

Er is door ons gericht gezocht naar een product maar het aangeboden assortiment voldoet mijn optiek ruimschoots.

Gewoon een goede, betrouwbare, webwinkel waar je waar bent voor je geld!

Een belangrijk aspect wordt goed nagekomen! Oftewel het bestelde product wordt binnen de aangegeven levertijd keurig geleverd binnen goede richtlijnen.

Jenny1234 04-02-2014

CameraNU.nl heeft een duidelijke website met een breed assortiment. Het assortiment is goed ingedeeld in categorieën zodat je eenvoudig kunt vinden wat je zoekt.

De producten werden de volgende dag bezorgd. Ik kon de zending volgen en eenvoudig afhalen bij een afhaalpunt. Door de goede service had ik geen vragen of retourzending.

Het assortiment kan natuurlijk altijd iets uitgebreider, maar de belangrijkste camera's, lenzen en camcorders zijn via CameraNU.nl te krijgen. Ik ben erg tevreden en zal zeker nogmaals bij CameraNU.nl winkelen.

CameraNU.nl is een goede, overzichtelijke webshop met een uitstekende service en een breed assortiment. Die combinatie maakt dat ik de shop zeker zal aanraden!

Ik ben zeer tevreden over CameraNU.nl zoals blijkt uit bovenstaande motivaties. De webshop is eenvoudig in gebruik en bevat alle producten op cameragebied die je nodig hebt. CameraNU.nl blijft mijn vaste adres voor alles op het gebied van fotografie en video! De nikkor lens die ik gekocht heb voldoet aan alle verwachtingen.

Angelie31 04-02-2014

Ik vond snel en makkelijk wat ik zocht en ook het bestellen en betalen ging heel snel.

Zoals beloofd op de site waren ze ook supersnel met leveren.

Groot aanbod verschillende artikelen en verschillende merken binnen de productgroepen.

Makkelijk, goed assortiment en snelle levering tegen een prima prijs.

Prima webshop!

DKW 03-02-2014 In de winkel gekocht

overzichtelijke website

goede voorlichting per telefoon

uitgebreid

Johan0031 03-02-2014 Via de website gekocht

Keurige site, goede afhandeling en keurige tijdige levering, ga zo door !!