Deze score is berekend op basis van 2393 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Michel1994 09-03-2014

Handige, overzichtelijke keuze op de site!

Service is perfect, mails met trackingnummer om je pakket te volgen en mails met informatie over je bestelling.

Breed assortiment in fotocamera's en associares

Goede site en alles te vinden wat je nodig hebt!

Kijk vooral op de site!

a.v.d.meer 08-03-2014

mooi statief makkelijk in gebruiken een mooie hoogte ben zelf 1.80

D. Boele 08-03-2014

De wachttijden zijn wat mij betreft te lang.

Keurig te woord gestaan en de tijd voor ons genomen.

Prachtige winkel, geholpen door iemand die begrijpt waar het over gaat. De wachttijden zijn lang op zaterdagochtend, das het enige minpuntje

Officiele reactie van CameraNU.nl 13-03-2014

Geachte D. Boele,

Hartelijk dank voor uw review. Wachttijden zijn helaas soms iets langer. Dit vooral op de piekdagen vrijdag en zaterdag. Hier wordt hard aan gewerkt, maar planning is helaas lastig.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Abdunno 08-03-2014

Duidelijke website, duidelijke productspecificaties. Ik had een bepaalde accu nodig en wist zeker dat ik de juiste aan het bestellen was.

De bestelling werd op het moment geleverd dat beloofd werd op de website (zondag besteld, maandag verstuurd, dinsdag ontvangen).

De webshop werkt zoals je van een webshop verwacht. Snelle service voor versturen. Scherp geprijsd.

J. Haverkate 08-03-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en goede propositie van de artikelen

Ik had een aanvullende vraag gesteld over het artikel, waarop ik keurig via mail een antwoord heb ontvangen.

Meer dan voldoende. Ruim assortiment.

Snelle levering en antwoord op mijn vraag.

Ik ben erg tevreden over aanbod, service, kwaliteit en snelheid van levering.

Marc Kamutzki 08-03-2014

Webshop doorzocht op mijn iPad. Alle producten zijn mooi gepresenteerd en te vinden.

Makkelijke betaling via iDeal, duidelijke bevestiging van de aankoop. Komen belofte van bestelling de volgende werkdag waar. Een webwinkel die ik volledig vertrouw.

Ruim asortiment, waar andere shops het soms laten liggen; cameranu.nl is altijd mijn eerste stop in mijn zoektocht.

Betrouwbaar, goede service, ruim assortiment.

Koop al jaren mijn camera spullen bij cameranu.nl. Van alle webshops waar ik gewinkeld heb, weet ik waar ik bij cameranu.nl altijd aan toe ben: snelle en betrouwbare service van producten die ik vaak allean bij cameranu vind.

WGHME 07-03-2014

Ik had een kadootje nodig voor zaterdag. Vrijdag besteld en zaterdag in huis.
Ik had eerst nog naar een winkel gebeld, deze had niet de camera op voorraad die ik wilde hebben. Ze konden wel een zwarte uit een andere winkel laten komen. Maar die ik graag wilde hebben was uitverkocht en de zwarte was ook nog eens € 40,- duurder.

Vrijdag bestel en zaterdag al in huis.
Netjes ingepakt, want ik had aangegeven dat het voor een kadootje was, keurig!

Daar kan ik niet veel over zeggen omdat ik naar een canon 132 opzoek was. Heb ik alleen maar naar dat type gezocht.

Ik vond het gewoon heel prettig vrijdag besteld zaterdag in huis en ook nog eens keurig ingepakt!

Als ik weer een camera nodig zou hebben zou ik eerst weer op deze site kijken.

WR71 07-03-2014

'S avonds om 21 uur besteld, volgende dag voor 14 uur in huis! Echt super met mailing over de status van de bestelling.

Snelle levering, bevestiging in je mailbox! Goede duidelijke website.

Wat ik zoek steeds in het assortiment en op voorraad.

Super snelle levering, overzichtelijke website en alles uit voorraad leverbaar. Per mail goed geïnformeerd over de status van je bestelling.

poni 07-03-2014

Goede site met goede workflow

Zeer snelle afhandeling. 22:15u betaalde ik de bestelling en de volgende dag werden de spullen geleverd.

Top bedrijf. Komt de afspraken prima na en levert uitzonderlijk snel

Dale 07-03-2014 Via de website gekocht

Binnen 3 min was het besteld!

Super!

Stefan2014 07-03-2014

makkelijk betalen via ideal

snelle bezorging

uitgebreid assortiment

geen negatieve punten.

René Sempel 07-03-2014 Via de website gekocht

Goed overzichtelijke site. wordt duidelijk aangegeven of iets op voorraad is en wat de levertijd is.

telefonische ondersteuning is goed. beleeft en behulpzaam

bijzonder uitgebreid assortiment

ik zal cameranu.nl zeker aanbevelen wanneer het te sprake komt.

K. Safar 07-03-2014 Via de website gekocht

Hele snelle levering & ruim assortiment, maar wat vooral opvalt is snel antwoord op vragen en bereidheid om te helpen (zelfs voor producten die nog niet in het assortiment zitten) Verwachtingen worden eerlijk gemanaged; als iets een langere levertijd heeft, zegt men dat ook gewoon. Niet elke winkel heeft tegenwoordig dat goede fatsoen!

Miranda259 07-03-2014

direct de volgende dag de bestelling in huis, conform de belofte! Keurige service!

heel betrouwbaar!

ton110 07-03-2014

Goede website

perfecte service

groot assortiment

Vol lof

Moeilijk uitteleggen, gewoon een prima webwinkel, vriendelijke klantenservice, correct geleverd, op tijd geleverd etc.

Timmytyvso 07-03-2014

De site is erg overzichtelijk, alles was makkelijk te vinden.

Uitstekende service, super snelle bezorging. Alles was ook goed verpakt.

Ze hebben zo goed als alles! Ik ben er zeker vam dat ik meer ga kopen bij deze shop.

Gewoon een top winkel snel en gemakkelijk alles in huis voor je bedrijf of particulier.

Neil Melville-Kenney 07-03-2014 Via de website gekocht

The website is excellently organised and it is easy to find exactly what you want.

Prompt and efficient - no complaints!

I would definitely recommend this website to others, and frequently do.

Very customer, already planning my next orders.

ebmodelscout 07-03-2014

Telefonische ondersteuning tijdens mn zoektocht naar iets waarvan ik niet wist hoe het heet.

Aardig en adequaat.

Ik kreeg wat ik zocht :)

Voor alles wat je je maar kunt wensen op fotogebied kun je hier terecht.

J.v.d. Plaat 07-03-2014 In de winkel gekocht
Urk

de winkel is goed bereikbaar. Het personeel goed geschoold. Zij weten er heel veel van en geven ook zeer nuttige tips.

Zoveel keus had ik niet verwacht. Het was enorm

Ik zou deze winkel aan iedereen aan bevelen.
echt geweldig.

Ik ben zeer tevreden over deze winkel, de bereikbaarheid en de producten en vooral de diversiteit van de producten.

AnneB94 06-03-2014

Ik kwam op cameranu.nl via een vergelijkingssite, dus ik hoefde zelf niet te zoeken naar het product waar ik naar op zoek was. Toen ik eenmaal op deze pagina was gekomen (via de andere website) was er veel informatie te vinden over mijn product. Er stond in detail beschreven over welke eigenschappen de laptop nu beschikte en welke niet. Eén eigenschap (over de microfoon van de laptop) vond ik echter onduidelijk. Ik heb het toen proberen op te zoeken via de begrippenlijst, maar kon deze niet vinden. Zie service voor meer informatie.

Er was een storing bij het betalen met iDeal; dit lag aan mijn bank. Ik heb wel kort daarna een nieuw betalingsverzoek gekregen. Het betalingsproces was dus erg goed geregeld. Toen er geen storing meer was kon ik eenvoudig en snel betalen via iDeal. Zie ook weer 'Service' voor meer informatie.

Een minpuntje was wel dat ik uiteindelijk geen bevestigingsmail kreeg over dat mijn product was verzonden. Ik zal dit verder motiveren in het kopje 'Service'.

Aangezien ik een duur product ging aanschaffen, wilde ik wel zeker weten of ik alles begreep dus had ik gebeld naar het klantenservice nummer om te vragen wat de "onduidelijke" eigenschap over de laptop m.b.t. de laptop nu eigenlijk inhield. Ik kreeg meteen iemand aan de lijn die mij professioneel en vriendelijk te woord stond. Probleem 1 was opgelost.

Er was een storing bij mijn bank, waardoor de eerste betaling niet goed was gegaan. De pagina waarop ik moest betalen gaf al gelijk aan dat er een storing was. Ik belde maar weer om te vragen hoe dat nu op te lossen was; moest ik een nieuwe bestelling plaatsen? De meneer aan de lijn wist mij gelijk weer te vertellen dat ik een nieuwe uitnodiging kreeg per e-mail voor de iDeal betaling. Erg fijn dus!

Ik heb in totaal drie keer gebeld en de derde keer was over de missende bevestigingsmail. Zoals ik al meerdere malen heb gezegd had ik een duur product aangeschaft, dus ik had het fijn gevonden als ik wel een bevestiging kreeg dat de betaling binnen was en het product was verzonden per mail. Ik geloof dat dit wel het geval was op de website, maar dus niet per e-mail. Ik heb dus voor de zekerheid weer gebeld en weer werd ik vriendelijk te woord gestaan dat alles in orde was en het product onderweg was.

Ik heb een zeer goede ervaring met deze winkel, vooral m.b.t. tot de service. Als je vragen hebt word je snel en vriendelijk geholpen en in mijn geval bood deze website het product het goedkoopst aan.

W des Bouvrie 06-03-2014 Via de website gekocht

Via internet snel naar het juiste product.

Ik heb hier geen ervaring mee, want als het product niet functioneert, moet ik het opsturen en kan het niet langs brengen.

Ben ik niet goed nagegaan. Ik weet altijd direct wat ik wil kopen en vergelijk dit product. Ik ga nooit in en website shoppen.

Zie ook boven, ik weet van te voren wat ik wil kopen en dan is prijs het belangrijkste en de betrouwbaarheid van de winkel.

Marjolein88 06-03-2014

Ik kon snel mijn producten vinden in de webwinkel. En de betaling was ook zo geregeld.

Ik ben zeer tevreden over de service. Meerdere malen een mailtje gekregen over de vordering van het product. Ook werd het de volgende dag naar behoren geleverd!
Mijn vraag over een wacom actie werd ook snel beantwoord.

Wat ik zocht was aanwezig.

Een dikke 10! Gewoon zeer tevreden. Dus zeker een aanrader voor anderen.

Geweldige service. Vooral super snel wat mij voor deze winkel deed kiezen. Ook leuk dat er snoepjes bij zaten :)

Robbert-Jan schop 06-03-2014

Bestellen gaat gemakkelijk en duidelijk

Assortiment is perfect. veel uitgebreider dan bij concurrenten. zeker omdat ik dat ene speciale product zocht!

snelheid is goed, assortiment is goed. en ook een fysieke winkel voor als er wat is. Wat wil je nog meer?

tante sjaan 06-03-2014

alles helder een eenvoudig terug te vinden op de site

super snelle service! Volgende dag al in huis.
Bovendien de goedkoopste site die wij konden vinden.

zijn alleen opzoek geweest naar dv cassettebandjes,deze gevonden!

Prima site, gevonden naar wat wij opzoek waren. Bovendien ook nog de goedkoopste en super snel!

Rinus_42 06-03-2014

Goede indeling van de site.
Makkelijk zoeken op producten.

Voor 22u bestelt , de volgende dag in huis.
Klopt helemaal en het product was keurig verpakt.

Wat ik zocht kon ik uiteindelijk (ook goedkoopst) bij Cameranu vinden.

RogerRamakers 06-03-2014

bestelling verliep heel makkelijk .

heel tevreden over de aankoop

heel tevreden over de aankoop, verder niet echt bijzonderheden. ik verwachtte geen bijzondere service, maar na betalen had ik de volgende dag de camera in huis.

dfbende 06-03-2014

zeer snelle levering

grote keuze

Goedkoop en snelle levering

NikonfanFrank 06-03-2014

Ik kijk eerst op de website van cameranu. Als ik dan hevig zin krijg om het bewuste artikel te gaan kopen, kijk ik nog even of het in voorraad is

Alle medewerkers zijn terzake kundig en geduldig. Ik hen er inmiddels al 6 ontmoet.

op een enkele uitzondering na hebben ze alles.

Ik kom daar graag. Als ik twijfel laten ze zien wat het is en wat de alternatieven zijn. En als ik iets alleen even wil zien en vasthouden, kan dat ook. Bij voorbeeld een Leica M9 die ik echt niet ga kopen.

Als ik mezelf een wil verwennen rijd ik naar Urk. Altijd een feest.

naam . naam 06-03-2014

Zeer professioneel en deskundig geholpen. Ze weten er veel vanaf en kijken naar wat je wilt en proberen je niet een duurder product aan te smeren.

Zeer positief ervaren. Goed advies gekregen en er werd uitgebreid gekeken welk product voor mij het best zou zijn. Werd ruim de tijd voor genomen.

Jelle van der Wal 06-03-2014 In de winkel gekocht
Urk

't is even rijden, maar dan ben je ook in lui-lekkerland!!

Fantastisch geholpen: vriendelijk, deskundig en meedenken.

enorme keus en heel erg veel op voorraad zodat je het kunt zien/ruiken/voelen/uitproberen

wat is het alternatief??

nowhere 06-03-2014

Overzichtelijke site met duidelijke navigatie

Vooraf telefonisch nog wat info gevraagd en daarbij heel goed en professioneel geholpen.

Goede overzichtelijke site, goede prijzen, goede service bij telefonische vragen. Voldoende en duidelijke informatie over de verzending

Webster55 05-03-2014

vanuit thuis makkelijk en overzichtelijk te bekijken en te bestellen

bij telefonisch contact adequaat en terzake doend advies

ruim en overzichtelijk

doe ik al regelmatig

Theorientje 05-03-2014 In de winkel gekocht
Urk

Ik werd in de winkel vriendelijk en deskundig geholpen. Vragen werden beantwoord, problemen werden opgelost.

Buitengewoon. Alles was gewoon op voorraad.

Zie boven

Ik kende de winkel nog niet, maar het is de moeite waard om naar Urk te rijden

steven_77 05-03-2014

Niet te veel mogelijkheden, duidelijke plaatsing van alle knoppen en beschikbaarheden e.d..
Altijd de volgende dag in huis en anders bij een plaatselijke winkel de volgende dag op te halen.

Er staan tijden hoe laat de klantenservice beschikbaar is, erg handig.
Ik heb 1x de 'professionele hulp' nodig gehad en ben direct de volgende dag teruggehaald met het antwoord.
Geen 10 omdat er geen live chatsessie met klantenservice mogelijkheden. Dit heb ik wel bij andere sites gezien (al werkte dit vaak ook niet naar behoren) en is nog net wat sneller qua service.

Nog nooit iets wat ik nodig had niet op voorraad gehad dus werkt zeer goed. Staat ook goed en duidelijk aangegeven. Op alle producten ook de beste prijs (van wat ik tot nu toe besteld heb), en niet bij andere webshops goedkoper.

Zie punten hierboven. Gewoon een goede, duidelijke, strakke en goedkope webshop. Ik heb er al veel besteld en nooit problemen gehad dus zou het zeker aanraden

Een uitgebreide motivatie is te vinden bij de onderlinge vragen. Zeer tevreden over het geheel en kijk hier altijd als eerste als ik iets nodig heb en het is er vrijwel altijd ook nog.

J.W. van Dijk 05-03-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke overzichtelijke website. Makkelijk zoeken en vergelijken.

Snelle levering.

Voldoende keuze uit diverse merken en typen.

Ik ben al langer bekend met Cameranu. Als mensen mij vragen over film over foto cameras, ik adviseer altijd bij cameranu te kijken.

Gewoon een praktische, makkelijke website met goede prijzen.

Soesja1939 05-03-2014

probleemloos bestellen, betalen en bezorgen.

's Middags camera besteld, de volgende ochtend in huis. Geen gedoe, gewoon vlot en correct!

Hasta la Pasta 05-03-2014

Overzichtelijke site, makkelijk te vinden wat je zoekt.

Prima service, volgende dag het bestelde in huis. Evt vragen worden snel beantwoord.

Veel en gevarieerd.

zeker aan te bevelen, makkelijker kan bijna niet, op je eigen tijd uitzoeken en bestellen, je hoeft niet naar een winkel.

Ik ben heel tevreden over het bestelde en geleverde, alles goed georganiseerd.

l.h.sie 05-03-2014 Via de website gekocht

Snel de prijs en specificaties van de compact camera on site gevonden.

Levering binnen 24 uur.

Prima webwinkel indien je weet wat je wilt kopen en tevoren de prijs van diverse winkels hebt vergeleken.

Heeft vaak één van de laagste prijzen, gevonden op de pricewatch van tweakers.net; via een link hierop meteen het artikel met prijs en specificaties op Uw website gevonden, levering binnen 24 uur indien op tijd besteld, prima! Oordeel over het de bestellen artikel wel tevoren op diverse review sites tevoren opzoeken om tot een keus te komen.

EvertZ 05-03-2014

Duidelijke website met duidelijk voorrraadstatus.

Snelle verzending

Erg groot assortiment waarbij het makkelijk kiezen is. Daarnaast door de vele producten op voorraad niet nodig om bij een ander te zoeken.

Uitstekende winkel met goede service. Zowel in de winkel als de online service.

Ik beoordeel de winkel als zeer goed. In het verleden al vaker spullen gekocht, zowel online als fysiek in de winkel. Goede en ruim assortiment en ook veel op voorraad dat is erg prettig. Gelukkig ook gereduceerde PostNL tarieven maakt het aantrekken aankomen te doen.

Robert Schilt 05-03-2014 Via de website gekocht

Snel en compleet geleverd

Overzichtelijke website en marktconforme prijzen

marco3111 05-03-2014

Website is overzichtelijk en logisch ingedeeld. Website loopt soepel met navigeren.

Op vragen wordt snel gereageerd.

Kan altijd uitgebreider natuurlijk maar assortiment is prima en meeste artikelen zijn op voorraad en niet onbelangrijk : snel leverbaar.

Betrouwbaar , snelle levering , bereikbaar (fysiek en via het web)

Algemene indruk van CameraNu.nl is uitstekend. Ik zou iedereen deze winkel aanbevelen.

Tokeh7 05-03-2014

overzichtelijk

zeer goed

prima

goede prijs/kwaliteit en service

Prima bedrijf. Ga zo door!

J.P.F. DAULNY 05-03-2014 Via de website gekocht

perfect

perfect and efficient

everything I was looking for

PERFECT

Completely satisfy

Giby Verdoes 05-03-2014 Via de website gekocht

Alles kan vanuit thuis en rustig vergelijken.

Alles zeer snel en netjes geleverd vooruit allemaal gemeld via mail dus geen onverwachte verrassingen.

Zeer ruim gesorteerd en gelukkig goede beschrijving zodat je altijd wel vind dat wat je zoekt.

Als je op het gebied van fotografie iets nodig hebt is deze winkel een hele goede start. Alles zit wel in het assortiment

Lenny Don 04-03-2014 Via de website gekocht

Het gemak van online kopen

Vlotte service

Overzichtelijk en ruin gesorteerd

In grote mate

Mijn beoordeling berust op eigen ervaring

Pieternel1970 04-03-2014

Goed onderbouwde informatie die ook klopt.

Belooft binnen 24 uur te leveren: is ook nagekomen.

Positieve ervaring is heel belangrijk.

Mijn ervaringen met CameraNu zijn zeer positief en daardoor geniet ik ook sneller van mijn aankoop !!Pana

FrankTeun 04-03-2014

Makkelijk sorteren, kiezen en afrekenen.

Voornamelijk snelle levering, om 21:00 besteld, volgende dag in huis, top!

Prima, zeker voor de amateurfotograaf genoeg keuze.

Zeker aanbeveling waard!

Ik heb onlangs een Eos 70d besteld, 21:00 besteld, volgende dag in de bus, helemaal top!. Je wilt er tenslotte meteen " mee spelen". Genoeg keuze uit het assortiment, goed gesorteerd.

naam1970123 04-03-2014

Website is heel gebruiksvriendelijk!

Ruime keus. Je vindt wat je zoekt.

Heel snelle levering. Keurig verpakt. Het is van tevoren heel duidelijk wat je koopt. De afmetingen staan erbij. Er was zelfs een kort filmpje van. Echt super!

Venneboer 04-03-2014 Via de website gekocht

Gewoon makkelijk via internet bestellen!

Bij vragen zeer spoedig antwoord

Zeer uitgebreid assortiment

Gister besteld vandaag inhuis.

Super goede ervaring! Diverse malen wat besteld en zeer snel geleverd!

Renate Olie 04-03-2014 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke site, veel informatie! :)

Volgende dag in huis, gratis verzending, bezorgtijd wordt aangegeven.

Zéér groot assortiment, voor ieder wat wils.

Heb deze winkel al meer aanbevolen, alleen de informatie over alle producten en het kunnen vergelijken maakt een bezoek aan Cameranu.nl al waard.

Zeer fijne site, overzichtelijk, veel keuze, veel informatie, prima prijzen en snelle bezorging.