Deze score is berekend op basis van 2678 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dirk Veen 15-12-2014

Overzichtelijke website, eenvoudig proces van bestelling t/m betalingen.

Fantastisch s'avonds bestelt en de volgende dag in huis.
Prima service dus en komen de levertijd na die op de site staat aangegeven.

Veel keuze.

De geleverde service is voor mij doorslaggevend geweest om de site aan te bevelen bij anderen.

Belangrijk vindt ik het nakomen van afspraken en de klant op de hoogte houden wanneer de bestelling geleverd wordt. Deze firma voldoet op alle fronten en komt zijn afspraken na. Laat in de avond bestellen en de volgende dag al in huis dat noem ik nog eens meedenken met de klant. Fantastisch!

Rob Bouwknegt 15-12-2014

Het plaatsen van een bestelling is zeer eenvoudig. Je loopt de diverse stappen via de website makkelijk en intuïtief door.

Wordt zeer goed op de hoogte gehouden van status van de bestelling. Klantenservice werkt prima en adequaat.

Je kunt 99,9 % van datgene way je wilt kopen terugvinden in het assortiment.

Beslist aan te bevelen

bereklauwtje 15-12-2014

Je bestelt thuis via de PC en het wordt thuis bezorgd.

Het bestelde artikel was er heel snel.

Breed assortiment.

Zie bovenstaande.

Een betrouwbare winkel en door de mogelijkheid via internet te bestellen en het gevraagde thuis te laten bezorgen voor iedereen toegankelijk.

klaas 31 15-12-2014

je kijkt op internet en ziet gelijk of het op voorraad is

2x met een probleem langs geweest en werd meteen opgelost.

bijna alles op voorraad

service en kwaliteit

cameranu heeft professioneel personeel in dienst die je een gedegen uitleg geven van het product. Bij de afhaal balie ben je meteen aan de beurt, maar bij de adviesbalie kan de wachttijden nog weleens oplopen.

Klikjunk 15-12-2014

Aangezien de winkel van cameranu voor mij op 100 meter loopafstand zit is het koopgemak voor mij een 10 waard!

De service is top! Voor elke fototechnische vraag kun je bij de aanwezige specialisten tercht. En weten ze het zelf niet dan zoeken ze het wel voor je op.

Tot nu toe is mij nog geen nee verkocht.

Zoek niet verder. Deze winkel biedt je alles wat er op fotografisch gebied te vinden is.

Al vanaf de oprichting zijn de eigenaren altijd bezig geweest het service peil zo hoog mogelijk te brengen. Door het enorme succes en stormachtige groei is het bewijs geleverd dat deze winkel een topper is.

Bertina Kamer 15-12-2014

Handig wachtsysteem, zitplaatsen, etc.

Zorgvuldig, vraaggericht, kennis van zaken, persoonlijke aandacht, niet alle medewerkers zijn even klantvriendelijk.

Voldoende keuze, eigentijds, alles is mogelijk, niet altijd alles op voorraad

Bert Dorland 14-12-2014

Bij online bestellingen de volgende dag in huis prima geregeld, (je moet wel thuis zijn dan).

Ook de service vindt ik uitstekend, zelfs voor een klein dingetje wat niet goed zit in een aankoop wordt er niet moeilijk over gedaan, omruilen geen probleem.

Ben een paar keer in de winkel in of is het op Urk geweest en kan niest anders zeggen dat het assortiment zeer breed is. Zoek wel eens bij de concurrent en vindt dan net niet wat ik zoek.

In de loop der tijd heb ik al mijn camera's en toebehoren bij CameraNu aangeschaft, en laat mij dan ook positief uit bij familie etc.

Wordt een beetje een herhalin g In de loop der tijd heb ik al mijn camera's en toebehoren bij CameraNu aangeschaft, ben daar meer dan tevreden over zowel qua bezorging en fysiek in de winkel en de service

Goudajose 14-12-2014

Per abuis dubbel geplaatste bestelling werd direct geannuleerd.

Tom van Straaten 13-12-2014 Via de website gekocht

Dankzij de nieuwsbrief van CameraNu kon ik meteen naar de prachtige "Nu of nooit" aanbieding om mijn Canon EOS 600D + accessorizes te bestellen.

Ik ben tijdens het bestellen precies op de hoogte gehouden van de voortgang, en kon zodoende mijn product bijna op de minuut af ophalen bij een PostNL afhaal locatie.

Op CameraNu vind ik alles wat ik nodig heb voor mijn fotografie hobby.

Goede prijs:kwaliteit verhouding
Behulpzame klantenservice

Ik koop met veel plezier bij CameraNu. Goede prijs:kwaliteit, en snelle afhandeling. Zijn maken, vandaag besteld morgen in huis, letterlijk waar. Dat is een goede kracht van het bedrijf.

Huub 1948 13-12-2014

De bestelde ontvanger voor Hähnel combi TF radiotrigger besteld en de andere dag in huis. Feestdagen kunnen niet meer stuk.

frelis1968 13-12-2014

Eerlijk en deskundig advies.

gemeneer 13-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Zeer klantvriendelijk personeel.

Ruime keuze en mooie opstelling van de produkten

Dit was mijn eerste aankoop bij Cameranu in de winkel. Ik ben er zeer tevreden over en verwacht hier wel terug te komen.

JM Wiegers 13-12-2014

Zeer gebruiksvriendelijk. Snel besteld en volgende dag afgeleverd

Per ongelijk 2maal zelfde product besteld. Vr. Medeweksters attendeerde mij op retourzend mogelijkheid. Teveel betaald geld terug. Top

Zeer uitgebreid

Zeer

Uiterst tevreden

Multimaatje 13-12-2014

Snel gevonden wat ik zocht

Alles wat ik zocht was er

Ook voor oudere systemen voldoende keus

Staaterop 13-12-2014

's-avonds nog even op de website gezocht en gevonden.
Online besteld en betaald en de volgende dag in de brievenbus.

Mijn product kon per enveloppe verstuurd worden tegen een gering verzendbedrag.

Uitgebreid en vaak op voorraad.

Ik raad deze website aan iedereen aan die iets op foto en videogebied wil aanschaffen.

Deze bestelling is super snel geleverd.

WJuFo 12-12-2014

Duidelijke overzichtelijke website.

Heldere voorbespreking mbt inkoop van mijn huidige toestel naar een Nikon D810.

Het assortiment is uitgebreid en wordt ook heel overzichtelijk gepresenteerd.

Fijne benadering en goede kennis van alle artikelen die men verkoopt.

Na de aankoop van mijn Nikon D810 kreeg ik later nog de mededeling dat er een actie liep van Nikon en daardoor een cashback heb ontvangen.

Sam-90 12-12-2014

Geen problemen tegen gekomen

- Snelle levering
- Je kunt aangeven wanneer je het pakketje wilt laten bezorgen
- Snelle en fijne reactie via mailcontact

Tot nu toe alles wat ik zocht, kunnen vinden bij camera.nu

Geen klachten, dus zeker een aanrader

kramer1964 12-12-2014

tevredenklant52 12-12-2014

Wat ze op voorraad hebben op de site, dat hebben ze ook

Men neemt de tijd om de pro en cons met je te bespreken en geven je een goed advies over de eventuele aankoop

Geweldig, kijkt op hun site, dat zegt genoeg

Alle zaken die ik met ze heb gedaan zijn zeer goed afgehandeld

Frans Daalman 12-12-2014

Duidelijke website. De producten worden prima gecategoriseerd weergegeven. Bestellen gaat gemakkelijk. Bestelling wordt onmiddellijk bevestigd en verstuurd. De volgende dag in huis!

Ralph Hoeberechts 12-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website!

Ooit problemen gehad met lens, erg goed opgelost!

Prima!!

Beveel deze site al jaren bij vrienden aan!

Ben al jarenlang, zeer tevreden klant! Top website en service, kan het zeer aanbevelen.

koster4 12-12-2014 Via de website gekocht

Goed snel betrouwbaar, ook vanaf de bank.

Ronald Vroegop 12-12-2014 Via de website gekocht

Je plaatst een bestelling en prompt wordt deze gebracht

Ik denk dat dit toch wel hetzelfde is als bij Gemak

Veel en hele goede camera's maar ik ben dik tevreden met mijn FUJICA FinePix S8600 omdat ik ook op mijn beschikbare budget moest letten

Gewoon omdat ze eens nietsvermoedend kunnen kijken naar het beschikbare assortiment

Het gemak niet naar een fotospeciaalzaak te hoeven en de bekendheid met een FUJICA camera gaf mij de gelegenheid een bestelling te plaatsen waarbij alles zeer net verpakt werd afgeleverd dus volop complimenten namens mij

JWHirtle 12-12-2014

As a Canadian, I normally shop with B&H Photo (a US based company) but because I was in Holland visiting family I decided to try Cameranu.nl and it was brilliant.

I will definetly use your site again and suggest it to my friends and family in the Netherlands.

Thank you for your great service.

dizzy_dw 12-12-2014 Via de website gekocht

hansslot 12-12-2014

In de winkel kan je alles zelf goed bekijken, en je kan zelf koffie pakken.

Het deskundige personeel is niet te beroerd om ook "domme" vragen te beantwoorden.

Ga zelf maar eens kijken!

Het is er altijd fijn winkelen.

Het is de fijnste fotozaak die ik ken.

keukenmiep 12-12-2014

in een paar stappen betreffende camera gevonden

in de winkel bijzonder professioneel en vriendelijk geholpen

camera wel op de website maar niet in de winkel opgesteld. Was dus wel op voorraad.

zeker al aanbevolen maar wel bij vermeld beter niet op zaterdag

Betrouwbaar adres wat ik al eerder vernomen had van meerdere kennissen. Onze ervaring is hetzelfde.

PepieW 12-12-2014

overzichtelijke site en het bestellen gaat eenvoudig.

prima service, bevestiging en verzending via emailbericht.

Groot assortiment voorradig

goed, betrouwbaar en snelle levering.

j.nadels 12-12-2014

Uitstekend en intelligent.

Een van de betere webwinkels. Bestelling goed opgevolgd. Bij deze bestelling werd de betaling te langzaam verwerkt. Vervolgens op een zeer correcte en ook persoonlijke manier opgelost. Zo garandeer je repeat business.

Paris Hidden 12-12-2014 Via de website gekocht

Mooi overzichtelijke webshop. Kan makkelijk invoeren wat ik zoek. Makkelijke winkelwagen en check out. Wel raakte ik even verdwaald bij het afrekenen of ik al betaald had of niet.

Top Service. Had enkele maanden gelden de verkeerde verloop gekocht voor me Lee filter set en hebben het zonder problemen ingeruild voor wat ik echt nodig had.

Assortiment is tip top! Ben er ook gekomen wegens de Lee filters en ben daardoor ook niet weg gegaan.

De enige reden waarom ik een 7 uit de 10 geef is wegens het fijt dat ze helemaal in Urk zitten. Rond het randstad is voor mij een must.

Betrouwbaar, snel, aardig, klant is koning en prijs kwaliteit verhouding is super!

heyokahvandijk 12-12-2014

Daar ik helemaal in de middle of nergens woon is bestellen via de website van ons Urker fotografen huis erg gemakkelijk.

hulpvaardig en meedenkend en snelle service

Erg uitgebreid meestal behoren ze tot de best geprijsde en hulpvaardige medewerkers

Het gemak van deze winkel, om ook niet voor alles daar heen te hoeven rijden,... Ook niet naar een grote stad hoeven en eigenlijk een beetje in het midden van het land!! Het meedenken en de hulpvaardigheid.

FotograafWil 12-12-2014

Snelle bestelling, snelle levering.
Wel jammer dat ik NA de bestelling pas zag dat ik 15% korting kon krijgen na invullen van KortingCode

Niks mee mee. artikel prima ontvangen

Zeer uitgebreid, duidelijke site

jackvanelten 12-12-2014

Eenvoudig besteld, voordelig en de volgende dag al in huis! Helemaal top!

Lens123 12-12-2014

zelfs 's avonds makkelijk online winkelen

nadat wij te laat een code voor Ideal hadden ingevuld was de betaling via Ideal mislukt. Klantenservice eeft er 's avonds nog voor gezorgt dat de betaling kon worden verricht en wij de bestelde producten de volgende dag in huis hadden.

Hetgeen wat wij zochten was in het assortiment aanwezig en was makkelijk online te vinden.

als iemand zou vragen om een leverancier van fotoapparatuur aan te bevelen zal ik Camera.nu zeker noemen.

Na de mislukt betaling via Ideal ontvingen we de volgende e-mail: Graag bovenstaand bedrag, indien niet via iDeal betaald, overmaken op: Rabobank: 17.78.41.540 Iban: NL95RABO0177841540 Bic: RABONL2U Onder vermelding van uw ordernummer. Aangezien wij de producten de volgende dag nodig hadden was dit voor ons geen optie. Hierop is de bestelling geannuleerd. Klantenservice heeft hier direct op gereageerd en een nieuwe link gestuurd om alsnog via Ideal te kunnen betalen. Goed geregeld! Verbeterpunt: pas de tekst aan in de 1e mail na mislukte betaling. Vermeld dat er een nieuwe link wordt gestuurd als de betaling niet is gelukt. Dit voorkomt frustratie bij klanten.

Bert en Henriette 11-12-2014

erg goede en toegankelijke website. Dat maakt het vinden van het artikel erg gemakkelijk.

de afgelopen jaren een paar keer een beroep moeten doen op hulp i.v.m. garantie. De service die jullie geven is uitzonderlijk goed. Zowel door tussentijdse informatie als in de persoonlijke benadering

Ik ga altijd gericht op zoek en dan is het er altijd. Ook qua prijs zijn jullie erg concurrerend en onderscheidend.

Reeds een aantal keren gedaan.
En ook deze vrienden hebben vervolgens spullen aangeschaft.

In de loop der jaren verschillende spullen gekocht. Met name de filmcamera en foto camera gaan mee op onze fietsreizen over de wereld. Zeer tevreden over hulp, adviezen, levering, prijs en service. Top winkel.

Eko1303 11-12-2014

Zeer duidelijke website die je naar alles goed begeleid.
De winkel is ruim voldoende met zeer deskundig personeel.

Snelle afhandeling van bestelde producten via de webshop.
De winkel is niet anders.

Groot assortiment. Voor een ieder is van alles te vinden en te leveren.

Zeer makkelijk te vinden en goede service met snelle levering.

Goede winkel en webshop

hazekamp3107 11-12-2014

prima, duidelijk, lekker snel, een aanrader!

ChantalvdDool 11-12-2014 Via de website gekocht

Door de zoekfunctie alles snel te vinden.

Zoals beloofd meteen de volgende dag binnen en netjes verpakt.

Tot nu toe hebben ze eigenlijk bijna alles wat ik zoek / nodig heb.

Fijne webwinkel, makkelijk voor iedereen, goede prijzen, in de meest gevallen goedkoper dan op andere websites. Snelle levering en producten goed verpakt.

Ik heb lang getwijfeld of ik deze lens wel wilde kopen, of ik er iets mee ging doen. Door de prijs op deze webwinkel tegenover andere webwinkels en de beloofde snelle levering heb ik deze lens gekocht. Geen moment spijt van gehad.

Dub007 11-12-2014 Via de website gekocht

Product vinden soms lastig, maar met het juiste trefwoord lukt het snel

Je wordt van stap tot stap op de hoogte gehouden van het verzendproces

Bijna te veel!

Tot nu toe is elke bestelling perfect uitgevoerd

Geen minpunten; lage prijzen

jan katsman 11-12-2014 Via de website gekocht

Je hoeft er niet de deur voor uit, makkelijk betalen via Ideal.

Correcte en snelle communicatie over de bestelling en zeer snel geleverd.Indien nodig ook uitstekende voorlichting.

Wat mij betreft is alles wat je als fotograaf nodig hebt aanwezig en meestal op voorraad.

Prima service en afhandeling bestelling.

Bestelling snel en correct verwerkt, volgende dag in huis!

Blanksma & Blanksma 11-12-2014 Via de website gekocht

Wij bestellen vaak artikelen bij CameraNu.nl. Erg fijn dat de facturen de serienummers hebben, dat is een stuk makkelijker verzekeren!

Soms hebben we grotere bestellingen, de medewerkers van CameraNu reageren altijd snel en zijn volledig in hun reactie. Ik hoef zelden een 2e mail te sturen met vragen.

Je kunt hier veel vinden, de prijs is vaak ook de laagste in de markt. Deze combinatie is fijn, gewoon alles bij één partij bestellen is fijn, maar helemaal als je weet dat je niet ergens anders goedkoper was geweest.

Zeker, sterker nog we zijn met een aantal fotografen overgestapt van een winkelketen naar CameraNu voor onze spullen.

Vaak wordt er gezegd, goedkoop, kwaliteit, snel/betrouwbaar en kies twee van deze drie, je kan ze niet alle drie verwachten. CameraNu bewijst voor ons het tegendeel.

G. van de Maat 11-12-2014 Via de website gekocht

Aan de hand van typenummer redelijk snel juiste memorycard t.b.v. camera gevonden

Levering volgens aangegeven planning ontvangen.

Heel specifiek naar een artikel gezocht. Kan weinig zeggen over algeheel assortiment

Goede ervaring, geen bijzonderheden

Eén artikel besteld welke volgens aangegeven levertijd bezorgd is. Prima. Geen bijzonderheden

slatysov 11-12-2014 Via de website gekocht

Goed winkel

Thijs9401 11-12-2014

Fijne website.

Binnen een dag in huis!

Jullie hadden wat ik nodig had.

Andrea Creations 10-12-2014 Via de website gekocht

De site ziet er duidelijk en overzichtelijk uit! Ook de mails die je binnen krijgt als bevestiging, zijn kort, krachtig en duidelijk!

Super, vandaag besteld, morgen in huis!

Niet alleen duidelijk en betrouwbaar, maar ook snel! En dat is fijn, vooral in de fotografie wereld!

Cameranu: duidelijk, betrouwbaar en snel! Wanneer je online winkelt, ziet de site er overzichtelijk en duidelijk uit! Als je vervolgens iets besteld, zijn de mails die je krijgt als bevestiging ook weer overzichtelijk en duidelijk. Tegelijkertijd is Cameranu ook betrouwbaar en snel! Ik had een geheugenkaartje 's middags besteld, de volgende dag had ik het in huis! Dat is natuurlijk enorm fijn.

Liefra 10-12-2014

Zowel online als in de winkel wordt je goed en deskundig geholpen

Uitgebreid

Deskundig personeel en goed en duidelijk advies

Een fijne winkel met deskundig personeel die alle tijd voor je nemen ondanks dat het er wel eens erg druk kan zijn .

Rob van Meeuwen 10-12-2014 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en wat je zoekt is gemakkelijk en snel te vinden. Het plaatsen van de bestelling gaat ook eenvoudig en snel.

Ik miste een (klein) onderdeel van de remote control trigger voor mijn camera, maar na een mailtje werd die gelijk toegestuurd en de volgende dag al in huis. Super!

Breed assortiment. Niet altijd de goedkoopste, maar wel enorm veel keus.

Prima winkel, uitstekende service en goede kwaliteit spullen.

JJC Wireless Remote Control 50m JM-F (Sony RM-S1AM) gekocht. Er miste een onderdeel (adapter voor de flitsschoen). Deze werd keurig nagestuurd (snel!)

Arkesteijn61 10-12-2014 Via de website gekocht

Prima en overzichtelijke website voor online verkoop. Ideaal voor de aankoop van materiaal waarvoor geen nadere uitleg benodigd is. Met slechts een dag levertijd een perfect alternatief om niet te naar Urk af te reizen.

Na de bestelling heb ik telefonisch contact gehad met klantenservice en daarbij bijzonder goed geholpen. Levering geheel volgens afspraak en was te volgen via track en trace van Post.NL

Bijzonder breed assortiment met alle voorkomende merken in alle prijsklassen

Prima service, personeel heeft kennis van zaken en heeft antwoord op alle vragen. Keerzijde van servicegerichtheid in de winkel in Urk is dat het erg druk kan zijn met wachttijden. Een kop koffie en het uitprobeereiland echter verzachten de wachttijd. Bij online verkoop uiteraard geen wachttijden

Gewoonweg prima winkel, met aantrekkelijke aanbiedingen, servicegericht en kennis van zaken.

TevredenKlant12345 10-12-2014

Duidelijke informatie, mooie overzichten.

Goede afhandeling

Veel keuze, kwalitatief goede spullen voor elke beurs.

Mooie webwinkel, veel aanbod, snelle service.

Jeroenmtb 10-12-2014

Makkelijk bestellen en betalen

Savonds om 10 uur besteld Smorgens al in huis

Precies wat ik nodig had voor een zeer scherpe prijs

Goede prijzen en snelle service

Ik ben blij verrast met de goede en snelle service en ook nog een goede prijs