Deze score is berekend op basis van 2848 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dhr. L. Meijer 30-03-2020

In dit digitale tijdperk zijn er vele shops waar je je camera/video zaken kunt aanschaffen. Na wat online zaken bekeken te hebben, sprak de site van CameraNU.nl mij het meest aan. Goed portfolio & handige reviews, welke snel twijfel over de aanschaf weghalen. En dat is wat je uiteindelijk wilt. Goede, betrouwbare organisatie met snelle leveringen. Absoluut een aanrader.

RdJ 30-03-2020

Gemakkelijk om de bestelling te plaatsen. De levering de volgende dag al gedaan.

Claudia 29-03-2020

Overzichtelijke webshop, makkelijke betaling en snelle verzending.
Het geleverde product voldoet geheel aan de verwachting.

Leo van Dijnen 29-03-2020

Snelle levering en uitstekend product van Nikon verrekijkers was binnen 24 uur bezorgd dus kon ik
meteen gebruikmaken van mij nieuwe kijker

Hetty P. 29-03-2020

Ik heb voor Cameranu gekozen omdat een vriend van mij hele goeie ervaringen had.
En ik nu ook. Scherpe aanbieding van de Canon G7x incl tasje en kaartje, En binnen 24 uur geleverd.
top!

Ballonkunstenaar Patrick 29-03-2020

Om de produktfoto's voor mijn eigen bedrijfje te verbeteren, was ik op zoek naar daglichtlampen voor produkfotografie.
De reden om bij CameraNU te kopen was een praktische; ik woon er een paar kilometer vandaan en het leek me een goede speciaalzaak op fotogebied.
Op de website kwam ik een goede 'instap' softbox lampenset tegen (Falcon Eyes).

In de winkel werd ik, ondanks enkele wachtende mensen, geduldig en vakkundig geholpen.
Na uitleg van mijn fotowensen, raadde de verkoper mij een betere set aan. Deze werd goed gedemonstreerd in de showroom. De set was weliswaar ruim 2x duurder, maar paste veel beter bij mijn wensen.

Ik heb de lampenset (Ledgo) thuis al voor een paar fotosessies gebruikt en ben helemaal blij met deze goede aankoop. Had ik mijn 'instap' lampenset gekocht, dan was dat toch een minder goede keus geweest.

Helemaal tevreden!

Martin watteny 29-03-2020

Dit is de beste website . Heb al veel verschillende probeert in het verleden zonder enige succes .
Wat ik uitstekend vindt van cameranu . De website is zo overzichtelijk en bij ieder product staat er een hele mooie uitleg voordat je iets koopt . je kunt ook chatten met de team als je er niet uitkomt of dit een goeie koop is . De levertijd is altijd correct . je krijgt direct een email waar ze jou vriendelijk bedanken voor je aankoop en je kunt je bestelling mooi opvolgen . Ik zal altijd deze website blijven volgen omdat deze voor mij de beste is . Doe zo verder TEAM

Ben 28-03-2020

Heldere beschrijving, product snel geleverd en goed verpakt. Prettig dat deze accu 5 jaar garantie heeft.

Double-U 28-03-2020

Onmiddellijk een overzicht gevonden op de website van geschikte modellen (macro tussenringen). Keuze was snel gemaakt; daarop besteld en in geen tijd stond het pakje bij me thuis. Snel, efficient - het kan haast niet beter. Bedankt voor de perfecte levering.

P. van Dijk 28-03-2020

Ik heb een tekentablet gekocht. De (web)shop navigeert gemakkelijk en geeft de juiste info. Ondanks de moeilijke tijd - corona! - was de levering vlot en probleemloos. De shop geeft diverse betaalmogelijkheden, zowel vooraf als afterpay. Kortom, fijne shop!

Nigel Heusdens 28-03-2020

Heel blij met de goede klantenservice van cameranu.nl. Top service! Was een probleem met mijn levering, maar ze hebben dit heel professioneel opgelost.

Sango 28-03-2020

Heel tevreden over de informatie en variatie van foto's op de website. Alle producten voorzien van de nodige specificaties. En de vergelijkingstool vond ik heel nuttig.
Verder heel heldere communicatie over de maatregelen rond de coronacrisi en de levering in deze ongebruikelijke omstandigheden.

Rugby-Shop.nl 28-03-2020

Duidelijke site, goede productomschrijving en een makkelijke manier van afrekenen. Vervolgens snelle levering . Kortom uitstekend

E. 28-03-2020

Ze kunnen chatten met doven mensen om te vragen.
Ik zocht heel lang naar juiste SD Card voor mijn camera nl. schrijfsnelheid!

Bryan 28-03-2020

Ik ben tevreden over mijn aankopen bij cameranuf.nl. De producten werden netjes en op tijd geleverd.

Ronald Veenstra 27-03-2020

Ik vind de indeling op de website goed ingericht, ook de hulp van de klantenservice was perfect en zeer vriendelijk, ze begrepen pressies waar de vraag over ging en kreeg daar dus ook een duidelijke antwoord op. Het bestellen ging ook makkelijk en goed overzichtelijke stappen, en de besteltijd en bezorgdatum klopten perfect wat ze toonden. zelfs het afleveren was perfect , en niet tevergeten in de huidige Corona virus tijd ook alles veilig bezorgt. Kort maar krachtig. van begin het opzoeken tot afleveren thuis zeer positief.

WV 27-03-2020

Goede service en snelle afhandeling. Het was goed verpakt zodat geen schade is ontstaan. Kortom, goed gedaan CameraNu

Yvette 27-03-2020

Zeer snelle levering!
De camera zat netjes verpakt in een doosje.
Goede duidelijk site met alle informatie om te kijken en vergelijken.

Nico 27-03-2020

Ik heb het tekentablet van Wacom gekocht om in te zetten bij het lesgeven op afstand. Superproduct ! De levering en service door Cameranu is top.
In 1 week tijd is het lesgeven online een stuk professioneler en aangenamer geworden 😁

Juf Jiska 27-03-2020

De service was echt top! Wij hadden snel een en ander nodig in verband met het opstarten van het thuisonderwijs voor al onze leerlingen in deze bizarre Corona crisis. Ik stelde via de mail een vraag over de garantie met betrekking tot het leveren en deze vraag werd supersnel beantwoord en de spullen keurig de volgende dag in huis. De leerlingen (kleuters) blij, de ouders blij en ik blij! Cameranu, bedankt! Samen sterk!

anoeska 27-03-2020

Ik heb deze site aangeklikt vanwege dat ik de website al kende door een schoolproject, maar ik vind dit verder ook een fijne website. Je kan dingen vergelijken, er is veel keuze en je kan altijd chatten met een medewerker wat ook zeer handig kan zijn.

Giorgio 27-03-2020

Very fast delivery and well packaged. Impeccable also from the communication/information point of view.

Szabolcs 27-03-2020

De levering was snel, het product was goed, en dat allemaal voor een goede prijs. Topper!

Yann 27-03-2020

Klantvriendelijkheid en service staat hoog in het vaandel dat is aan alles te merken. Goede aankoop adviezen en nooit te beroerd om overleg te hebben alvorens je over gaat tot koop.

Kortom een dikke TIEN !

Mary Jane Roy 26-03-2020

I was impressed by the speed with which the order was processed. It arrived the next day exactly as promised. And it works great! Thank you.

John Oosterhuis 26-03-2020

Snelle levering van de bestelling, goede voorlichting over Eizo scherm. Chatten werkt goed.

Marc 26-03-2020

Zeer gebruiksvriendelijke site ,met een goede info over de producten ,en dit aan een eerlijke prijs.

Zeer snelle respons op mijn aankoop .Met snelle levering .
Top

Rob 26-03-2020

Lang gezocht naar een goed en betaalbaar statief voor de amateur fotograaf. Meeste winkels hadden het vooral voorzien op de extreem lichtgewicht modellen. Wil je een stevig statief, dan kost dat serieus geld. CameraNU bood een goed alternatief.
Bestellen en leveren. Snel geregeld.

GK_H 26-03-2020

Webshop met goed werkende, duidelijke website. Goed bereikbare klantenservice. Je wordt keurig op de hoogte gehouden wanneer een product weer voorradig is. Ben zeer tevreden over de service. Vakkundig bedrijf.

Vicky 26-03-2020

Overzichtelijke en waardevolle informatie op website. Snelle service. Ik had per ongeluk twee keer hetzelfde besteld zonder dat zelf te merken. Werd met een e-mail hersteld. Top service!

Wim 26-03-2020

Wat mij opgevallen is bij Csmeranu.nl is dat de informatie over de produkten zo goed is dat je het produkt bijna in je handen hebt.
Verder een suppersnelle afhandeling, binnen 24 uur geleverd op de keuken tafel.
Daar zeg ik Cameranu.nl ga zo door.

m kamberg 26-03-2020

Snelle en vlotte levering. Goed product en schappelijke prijs. Een aanrader

Pietjouw 25-03-2020

Informatie met kennis van zaken. Nemen rustig de tijd. Voorbeeld voor vele andere zaken. Dus; zoek niet langer.

Eric Spijker 25-03-2020

Ik ben uitstekend geholpen. Bij mijn bestelling werd ik netjes en snel op de hoogte gehouden dat mijn bestelling door de coronavirus met vertraging geleverd zou kunnen worden. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en kreeg snel mijn geld weer terug gestort.

Hanz 25-03-2020

Uitstekende informatie, snelle levering, goede kwaliteit. Ook op het gebied van het merk Leofoto veel accessoires, best wel lastig te krijgen bij de andere fotografiezaken. Hier ga ik vaker bestellen.

PvdDungen 25-03-2020

Ben erg tevreden van de snelle service en uitleg van het artikel, ook de snelle leveren en afspraken zijn nagekomen.
En dat werk fijn, nogmaals bedankt

Frans Dinnessen 25-03-2020

Bij CameraNu een epson printer besteld. Printer voldoet volledig aan de eisen die ik aan de printer stel. printer avonds besteld en de volgende dag keurig aan de deur afgeleverd. bedrijf houd zich volledig aan de afspraak.

Robert A. 25-03-2020

Bestelling gedaan voor een accessoire van mijn Nikon D7500 en de volgende dag, keurig ingepakt en op tijd geleverd. Ik heb bij cameranu ook mijn Nikon D7500 gekocht

I. Willemars 25-03-2020

De verkoper was snel en behulpzaam. Ik heb hier een canon 50mm f/1.8 SMT lens gekocht en die doet het prima. Ik liep de winkel binnen, vroeg om de lens, en die werd direct opgezocht in de opslag. Ik stond binnen 5 minuten weer op de stoep. Niets op aan te merken dus.

Bram van Maas 25-03-2020

Groot assortiment en deskundig personeel
Serviceverlening is ook dik in orde.

ErikSchra 25-03-2020

Topservice en pakket was goed verpakt. Snelle service en pakket het was goed te volgen. Zeer tevreden met mijn product. Website is duidelijk.

Marc 25-03-2020

De levering is perfect verlopen zoals beschreven op de site, materiaal zat mooi verpakt in een stevige doos met binnenin de nodige blisters zodat alles mooi vastzat in de doos. Ook de SD kaart die was meegeleverd was van een deftig merk (Sony) en niet een goedkoop prulletje. Geen enkele reden om niet het maximum te geven !!

Rutger Keijzer 24-03-2020

Netjes mijn bestelling binnen 1 werkdag ontvangen.
Snelle levering en duidelijke communicatie per mail. Zeker een aanrader

Guido 24-03-2020

Duidelijke communicatie en snelle levering. Ook de prijzen zijn beter dan Mediamarkt.

Richard 24-03-2020

Dit keer een Sirui statief besteld. Het werd heel snel geleverd ondanks de huidige omstandigheden. Alles keurig verpakt (alhoewel de doos wel heel erg groot was in vergelijk met de inhoud). Het statief is ook super. Dit is niet de eerste keer dat ik bij hun bestel en ben ook in hun winkel geweest en de service is altijd super evenals de prijzen voor hun producten. Kortom een hele goede koop ervaring en ga zeker vaker gebruik maken van hun.

Aart 24-03-2020

Prima site, groot aanbod, goede prijzen en.... snelle en correct levering. Is er meer dan?

Myrthe 24-03-2020

Blij met de bestelde spullen. Ik kreeg prima advies via de chat. Ook in de winkel goed geholpen.

Pierre 24-03-2020

Goede en duidelijke shop , veel keuze heldere omschrijving, snelle verzending prima betalings mogelijkheden top!!!

Helma 24-03-2020

Zoekend op internet om een ereader te vinden kwam ik bij de site van cameraNu terecht.
Ik vind hem duidelijk en informatief. Heb mijn Koba ereader daarom bij hun besteld. Keurige aflevering met mail vooraf wanneer ik de ereader kon ontvangen.
Wanneer ik iets op hun gebied nodig zou hebben zou ik zeker CameraNu ‘s site als eerste bezoeken. Het komt professioneel en betrouwbaar op mij over.

Marnix Eke 24-03-2020

Heb goede ervaring met de klantendienst, vlugge respons en goed advies.
Zending lag na twee dagen al in de brievenbus.
Uitgebreid gamma en goede prijzen.