Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

H. van Schaijk 19-12-2014 Via de website gekocht

Het is een duidelijke webshop met veel keuzemogelijkheden.

De bestelling was de volgende dag al binnen en dat rond kersttijd. Goed geregeld.

Ik zocht een statief kop met Quick release voor een camerastatief dat toch best al oud is maar die hadden ze gewoon.

Veel op voorraad, snelle levering, precies zoals het hoort.

Lin424 19-12-2014

Snel en goede service!

Bestellen ging makkelijk en snel! Lens die ik gekocht heb was compleet, niks op aan te merken!

liesbeth78 19-12-2014

Alles overzichtelijk opgesteld e

Wordt goed geholpen en denken mee

Prima

Goede prijs kwaliteit en advies

Chipmunk58 19-12-2014

Artikelen zijn goed te vinden.
Alleen het invullen van het cash-back formulier was nogal een klus. Veel gezoek naar de juiste informatie n.a.v. het gevraagde.

Snel geholpen aan de telefoon en gedegen informatie.

Groot assortiment.

Goede service. Groot aanbod.

Behoorlijk tevreden over service en aanbod. Artikelen snel en goed te vinden. Snelle levering.

Gertjan Hooijer 19-12-2014 Via de website gekocht

Online besteld en snel in huis.

Ik heb ook wel eens ter plekke in Urk wel eens wat gekocht, dus niet via internet. Voor de aanschaf van een tweedehands 5D mk3 van Canon had ik vragen en daarvoor werd ik naar de afdeling boven doorverwezen. De verkoper nam de tijd voor me. Dat was prettig.

Zeer veel keus.

Gewoon een goede winkel met een goede website.

RW Ingelse 19-12-2014 Via de website gekocht

Website is heel overzichtelijk.

"s Avonds besteld de volgende dag al binnen. Ongelofelijk snel.

Ik heb de website al aanbevolen bij kennissen.

Ik ben zeer tevreden over cameranu.nl. Het gekozen product voldoet prima aan mijn gestelde eisen.

hetfietsertje 19-12-2014 Via de website gekocht

Ondanks het enorme aanbod is de webshop overzichtelijk ingedeeld en kun je snel vinden wat je zoekt. Duidelijke product-omschrijvingen.

Snelle levering, snelle reactie op vragen. Echt winkelen vanuit je luie stoel.

Als je hier je gezochte product niet vindt, stop dan maar met zoeken

Tot op heden geen enkele negatieve ervaring.

Wuls1981 19-12-2014

De website is zeer gebruikersvriendelijk waardoor een bestelling zo geplaatst is. Het zoeken en vinden van producten gaat soepel en door het selecteren van filters kwam ik snel bij het product uit wat ik wilde hebben. Het betalen met iDeal gaat gemakkelijk en verliep zonder problemen. Ik ben zeer te spreken over het gemak en de kwaliteit van de website!

Ik heb de bestelling geplaatst en de volgende dag was de bestelling binnen conform de tijd zoals aangegeven via de pakket levering. Aangezien ik het product de volgende dag ook echt nodig had, was dat voor mij wel de ultieme test voor wat betreft betrouwbaarheid en het nakomen van de aangeven levertijden op de website. Dat is allemaal volledig naar verwachting gebeurd!

Het assortiment is zeer ruim. Door het toepassen van filters kwam ik snel bij het juiste product en daarbij had ik ook direct overzicht over soortgelijke producten. Hierdoor kon ik de producten ook goed vergelijken. Daarbij is de site overzichtelijk en is er voldoende informatie beschikbaar per product om een beeld er van te krijgen.

Zou ik zeker doen en heb ik dan ook al gedaan!

Ik ben zeer positief over de website van CameraNu en ook over de service. Daarbij is volledig voldaan aan de verwachtingen en dat zorgt er voor dat ik een volgende keer zeker weer via CameraNu zal bestellen.

C.A.J. de Waard 19-12-2014

Overzichtelijk aangeboden maakte direct het prijsverschilduidelijk

Binnen 24u op de juiste tijd die mij uitkwam geleverd voor een acceptabele lage prijs!

Ik vond wat ik zocht en zal pas later naar behoefte eerst bij camera nu kijken.

Ze hebben indruk gemaakt en een gevoel van betrouwbaarheid gegeven

Ik had iets nodig had al uitvoerig naar prijzen gekeken + de kosten van levering. Camera Nu sprong er gewoon uit wat betreft de prijs maar ook verzending!

Wouter 13 19-12-2014

Duidelijke website

's avonds na 11 uur besteld, volgende dag geleverd

Mariet Rademakers 18-12-2014

Procedure van aangetekend bezorgen maakt het voor een kleine aankoop onverwacht lastig gezien je thuis moet zijn als de postbode komt. Bij grotere aankopen is dit natuurlijk OK.

Door aangetekend versturen gaan ook kosten vor kleine aankoop relatief gezien sterk omhoog

Jullie hebben geloof ik gewoon alles..

Altijd

Altijd vanwege assortiment en prijzen

benloman 18-12-2014 Via de website gekocht

Makkellijk te bestellen vanuit je luie stoel.

Producten niet in store worden op verzoek besteld, Super service!

Zeer uitgebreid assortiment

Tot nu toe (al enige jaren) zeer content.

Voor de zoveelste keer bestelling geplaats, (zat aanvankelijk niet in het assortiment) en wederom correct geholpen. Vriendelijke en met kennis van zaken personeel.

Lil_suz 18-12-2014

Mail gestuurd voor meer info, deze werd snel beantwoord

Henkie23145 18-12-2014

Lekker makkelijk en snel

HannekeHB 18-12-2014

Er werd heel goed en rustig uitgelegd over verschillende camera's. Daar werd ook voldoende tijd voor genomen. Door de vriendelijkheid en voor mij het juiste advies heb ik een goede keuze kunnen maken. Ben zeer tevreden met mijn nieuwe camera.

Er is voldoende keuze.

Goed advies, vriendelijke verkoper en genoeg keuze.

steli 18-12-2014

Makkelijk, snel en de volgende dag je product al in huis.

Jan W.M. van Kessel 18-12-2014 Via de website gekocht

Alles wat ik zocht kon op de overzichtelijke site snel vinden en bestellen

Bij problemen krijg je snel reactie

Een geweldig breed assortiment en heel veel uit voorraad leverbaar

Al meerdere keren iets bij CameraNu besteldt en nooit spijt gehad, dus al aan meerdere personen geadviseerd

Heb verder niets toe te voegen

Porsche01 18-12-2014 Via de website gekocht

Even online bestellen, betalen en klaar het wordt thuisbezorgd.

Bij het maken van een foutje onmiddellijk hulp gekregen om dit te herstellen en alles kwam op zijn pootjes terecht.

Wat ik nodig had was allemaal in het assortiment.

Zie alle bovenstaande antwoorden.

Gebruiksvriendelijk, makkelijk en snel.

A. J. S. 18-12-2014

Het wisselen tussen verschillende categoriën - "aanbiedingen, acessoires, accu's en toebehoren, analoge fotografie" etc.- is niet erg gemakkelijk, maar verder een duidelijke website.

De chat was niet beschikbaar terwijl ik via kantoor uren contact op nam, maar toen ik even belde was mijn probleem snel opgelost.

Camera assortiment is behoorlijk groot, maar bijvoorbeeld een lensdopje is moeilijk te vinden. In niet fotografie categorieën is het aanbod soms behoorlijk beperkt.

Goed en in mijn geval een van de goedkoopsten.

elwin schomaker 18-12-2014 Via de website gekocht

snelle en volkomen probleemloze transactie

Sjaak van Etten 18-12-2014 Via de website gekocht

zeer goede site

online een vraag gesteld en binnen 10 minuten goed antwoord

goede en professionele kwaliteit

Jaapcameranu 18-12-2014

Zoals het eigenlijk hoort, professioneel, snel, met een heel goede website en een goede klantenservice.

Daniël1998 18-12-2014

Het is goed. En de bezorging was erg snel.

Jullie hebben zat spullen en altijd wat ik nodig heb.

Ik beveel het iedereen aan maar soms in het handiger om dingen in een winkel te kopen dan kan je het priduct aanraken.

Julie zijn een goede webwinkel.

fra0101 18-12-2014

Gemakkelijk op te zoeken

Gelukkig geen ervaring mee.

Prima.

Dat moet ieder voor zich weten, maar tot nu toe alleen maar positieve ervaringen.

Gaat allemaal soepel. En snel, hoewel dat laatste niet het belangrijkste is. We spreken hier natuurlijk niet over eerste levensbehoeften.

JMD1983 18-12-2014

Eenvoudig te navigeren site met een groot aanbod van de betere merken.

zeer goed geholpen door de service afdeling zowel via de chat functie als via de email

alleen elinchrom lijkt te missen

in tegenstelling tot een andere grote site met soortgelijke producten komen ze hier gewoon hun afspraken na en zijn de artikelen aangegeven op voorraad.....op voorraad en vandaag besteld is ook echt morgen in huis.

ik zal zeer zeker vaker bij jullie bestellen.

Rosz37 18-12-2014

Webwinkel : zeer overzichtelijk en makkelijk zoeken. Verzending : altijd volgende dag in huis.
Winkel Urk : ruim en overzichtelijk, makkelijk parkeren, altijd bereid om te adviseren. Nagenoeg alles op voorraad

Ben zeer tevreden over Cameranu.nl

Jan Eijdenberg 18-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Vragen worden snel en vakkundig behandeld

Zeer ruim, en als je het niet kan vinden wordt er snel geholpen

Al heel wat gekocht maar nooit problemen gehad.

Altijd leuk shoppen op CameraNU.nl

K. Ronner 18-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Uitstekende service!!! Kreeg een heel duidelijke uitleg! mocht het uitproberen in de winkel en werd ontzettend aardig geholpen!!

Heel veel keus!!!!

Het is de moeite waard om er even naar toe te rijden als je iets uit wilt proberen, vriendelijke personeel! Geen vraag is te gek! veel keus zowel in winkel als oneline,

Jos Stuart 18-12-2014 Via de website gekocht

Uitstekend telefonisch advies 's avonds om tien uur en toen ik een kwartier later nog iets wilde veranderen (voordeliger artikel) werd dat meteen en met dezelfde vriendelijkheid geregeld.

Ruime keuze aan professionele apparatuur, ook voor studiofotografie.

De wijze waarop CameraNu mij heeft geholpen vond ik erg professioneel en plezierig. Mensen die met je meedenken en hun best doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ik weet: het is wat ik heb ervaren. Maar het kan geen kwaad om het een keer zelf uit te proberen.

Remy C. 18-12-2014

Order kon eenvoudig aangepast worden, prima klantenservice.

Ik zou de winkel zeker aan bevelen.

Topwinkel, supersnelle verzending, scherpe prijzen.

Flitser Tom 17-12-2014

Site is duidelijk en toegankelijk.

Klein foutje in de levertijd werd direct gecorrigeerd. De extra kosten die waren betaald warden zonder problemen met excuses voor het ongemak, teruggestort.

DE site spreekt voor zich. Voor ieder wat wils, ook voor ieders portemonnee

Eerlijk, snelle levering, geode garantie ook indien je via de website bestelt.

Kleine flitsinstallatie gekocht. Door een foutje bij PostNL kwam de zending later dan afgesproken. De extra kosten werde direct teruggestort. Na een paar dagen bleek de installatie afgeprijst te zijn. Ook dit verschil werd na het sturen van een mail zonder problemen teruggestort. Prima service

Dennis Lardenoije 17-12-2014

Je kan rustig en op je gemak kijken naar producten die je aanspreken super fijn!

Goeie service, alles wordt mooi via mail gestuurd en de producten worden snel geleverd via de post super fijn!

Een geweldig super mooi groot assortiment waar je alles kan vinden wat je maar nodig heb voor film en fotografie TOP!!!

Ik zal deze winkel aan iedereen aanspreken die zich bezig houd met film en fotografie!

Wat een top winkel, als je iets nodig hebt voor film of fotografie projecten, opdrachten enz dan vindt je dat hier bij Cameranu.nl het hoeft maar iets kleins of iets groots te zijn hun hebben het!

Richard_9 17-12-2014

De ene dag, vanuit de luie stoel besteld; de andere dag aan huis geleverd!

Ik bestel/koop hier nu al een paar jaar (via internet en in de winkel), en heb nog nooit problemen gehad. Het personeel is zeer voorkomend en behulpzaam.

Ik ben nog nooit iets tegengekomen wat hier niet leverbaar was. Het meeste is zelfs op voorraad.

Gezien bovenstaande punten zou ik deze winkel zeker aanbevelen. Het enige wat mogelijk voor sommigen een obstakel kan zijn is de reis, wanneer je in de fysieke winkel wilt / moet kijken.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over CameraNU.nl. Kundig en betrokken personeel heeft gemaakt dat ik nog nooit een slecht gevoel gehad heb over een aankoop. Zoals ik al schreef onder de aanbevelenswaardigheid: de fysieke afstand kan een obstakel zijn. Wanneer u bijvoorbeeld een verrekijker aan wilt schaffen, is het bijna noodzakelijk om naar de winkel te gaan; de verrekijker vast te houden, en te testen (waarvoor de faciliteiten overigens in ruime mate aanwezig zijn). Daarin is het instructiefilmpje op de site heel duidelijk. En ik ben blij dat ik die instructie toentertijd opgevolgd heb: ik ben met een andere kijker thuisgekomen dan die ik in gedachten had, maar ik heb er nog altijd (zo'n 2 jaar na dato) veel plezier van. Camera's kopen via internet is iets gemakkelijker gezien de vele reviews die over vrijwel alle camera's op internet te vinden zijn. Deze geven over het algemeen een vrij goed beeld van wat u kunt verwachten van het product. Zo ook in dit geval; de camera bevalt zeer goed, en over CameraNU.nl niets dan lof.

Paul Meels 17-12-2014

Website is heel duidelijk en makkelijk om mee te werken, voldoende info over product.

Service is uitstekend, telefonisch advies gevraagd waarop een eerlijk, duidelijk en vakkundig advies wordt gegeven.
Hier heb je iets aan bij het maken van je bestelling.

Zeer ruim, bijna alles te krijgen en ook nog eens op voorraad.

Iedereen die iets nodig heeft kan ik deze winkel van harte aanbevelen.

Reeds diverse producten aangeschaft, steeds vakkundig, eerlijk en goed advies. Bovendien altijd op tijd en correct geleverd , zelfs bij bestelling om 23.50 uur !!!

Martijn van der Steen 17-12-2014

Overzichtelijke website

Snelle bezorging, fijn dat het aangetekend is.

Ruim assortiment DSLR en compact camera's

Goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle service

Nota73 17-12-2014

De site was makkelijk en het werd keurig thuis bezorgd

Mijn bestelling werd volgens afspraak op tijd bezorgd

Camera nu heeft een ruime keus aan producten van allerlei merken. Alles wat ik zocht was voorradig.

Geen negatieve opmerkingen. Alles ging keurig volgens afspraak.

Oldspijk 17-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en ruime informatie over het product

Alles duidelijk en binnen 20 uur in huis. Supersnel.

Snel, duidelijk, allergoedkoopste en betrouwbaar.

Een internetwinkel zoals je dat wenst!

AnsRijke 17-12-2014

Even wat moeite om via de zoekfunctie het artikel te vinden; er komen best veel zoekresultaten naar boven.

Scherpe prijs, en precies gevonden wat ik zocht!

Zeker aan te bevelen; scherp geprijsd!

De vorige keer (enkele maanden geleden) beviel het mij prima om via deze cameranu.nl de Falcon Eyes octabox met daglichtlampen te bestellen, dus nu ik er nog een bij wou heb ik m ook weer hier gekocht; de volgende dag alles in huis!

Bas11234 17-12-2014

gerdavbeek 17-12-2014 In de winkel gekocht
urk

alle producten netjes en overzichtelijk weergegeven

niets op aan te merken

groot assortiment voor ieder wat wils

mag hier graag komen en zal het ook zeker iemand anders aanbevelen

nette en overzichtelijke winkel, waar aardig personeel werkt, die je een voor een, een goed vrijblijvend advies geven!

honderwa 17-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Via de website is de lens besteld en ik heb een mailtje ontvangen toen de lens binnen was.

Naast de lens had ik ook een statief aangekocht die op mijn verzoek eerst is uitgepakt om het product te bekijken. Ik had het op aanraden van een vriend gekocht en niet eerder gezien.

Is moeilijk te waarderen, op het moment vab bestellen ware beide producten niet aanwezig. Voor de lens was dat logisch, het waren de eerste exemplaren voor cameraNU.

Ik heb er al vele producten gekocht, service goed, assortiment goed. Mijn vorige aankoop, Maart, vaste 400mm lens mocht ik uitgebreid testen, ik had mijn laptop meegenomen en kon telkens buiten foto's maken met mijn 100-400 en deze nwe. 400 om het resultaat te vergelijken. Dat heb ik zeer gewaardeerd!

Ik heb alles reeds gemotiveerd...

de jonge 26 16-12-2014

Ik werd meteen netjes geholpen en er werd echt de tijd voor me genomen om alles uit te leggen.

Arie.A 16-12-2014

Duidelijke site, alles makkelijk te vinden. Ik vindt ideal een makkelijke betaal methode. Met alleen het nodige aan gegevens is het goed en komt het ook goed.

Telefonisch contact gehad, goed en correct afgehandeld. de bestelling was volgens afspraak op tijd afgeleverd

Ik heb nog niet zoveel door de winkel geshopt, maar wat ik heb gezien was goed. de prijs was niet het laagst, maar bij de concurent was het contact heel erg moeilijk, dan vallen ze bij mij af.

In hoge mate, goede service correcte afhandeling, wat wil je dan nog meer?

Eerste bezoek aan de winkel (site) is goed bevallen, dus voor een volgende keer eerst maar weer op deze site zoeken.

Westdijk1 16-12-2014

Snel zowel via bestellen op de website als in de winkel. Goede parkeergelegenheid voor mij dichtbij

Deskundig en eerlijk advies.

Ik weet niet wat ik op fotogebied zou willen aanschaffen wat Cameranu niet in haar assortiment heeft

Vriendelijk en deskundig personeel, overzichtelijke winkel en website

john van schie 16-12-2014 Via de website gekocht

zoek klik betaal klaar

4 mails om mij op de hoogte te houden: hoe wat waar en de volgende dag in the house

ruime keuze prima

ik kreeg in de door wat snoep en een leuke kerstbal die heb ik op werk neergehangen zodat iedereen de bal kan zien (kertbal bedoel ik )

ja een bon van 100 euro is natuurlijk wel heeeeeeel leuk (graag met kerstbal)

Frank 16-12-2014

Makkelijke website

Snelle levertijd. Echt volgende werkdag in huis. Netjes verpakt.
Zoals het hoort en nog wat extra's. Een paar lekkere snoepjes en een kerstbal.

Erg veel keuze, haast teveel.

Prima prijzen, marktcomform. De aanbiedingen zijn echter heel scherp.

hoekie3710 16-12-2014

Bestellen via de website lukte niet omdat ik niet door kon linken naar volgend veld, de betaalwijze. Ik kon mijn bestelling niet afmaken. Hierop heb ik mail gestuurd naar klantenservice. Binnen 10 minuten antwoord, klasse.

Ik heb mijn bestelling doorgegeven via de telefoon en ben erg prettig geholpen. (bianca)
Het werd echt supersnel bevestigd voa de mail en ook een technische vraag werd snel beantwoord. Erg proffesioneel

Wat ze niet hebben, daarvoor gaan ze kijken of ze het voor je bestellen kunnen. Maar ze hebben erg veel.

Urk is best ver weg, gelukkig is de webshop prima, maar dan moet je wel weten wat je wilt hebben. Voor advies moet je naar Urk, via de telefoon is dat toch lastig. In Urk helpen ze je prima.

Al veel aankopen gedaan, de service is prima, bestellingen zijn er de volgende dag als ze op voorraad zijn.

Dick van Schagen uit Alkmaar 16-12-2014

Vooraf kan je je inleven welke foto apparatuur je wilt kopen of laten informeren

je kan vragenstellen via internet en je krijgt echt snel antwoord ook buiten de openingstijden. In de winkel is er een mooi wacht systeem je pakt een nummer ondertussen lekker rond kijken. als je aan de beurt bent krijg alle aandacht en service

van filter tot camera's, boeken, objectieven enz van niets tot alles wat je benodigd hebt voor hobby

een toppertje

zie de andere antwoorden

JurgenCee 16-12-2014

De winkel is goed bereikbaar al is het aantal parkeerplaatsen soms te weinig. Gelukkig kan je in de omgeving goed parkeren.

Wanneer je binnenkomt, kom je terecht in een ruime winkel waarbij de klant vrij kan bewegen. Meerdere servicebalies zorgen ervoor dat er veel klanten tegelijk geholpen kunnen worden.

Alle medewerkers zijn prettig in de omgang, geïnteresseerd en servicegericht.

Er was door één medewerker verkoper verkeerde informatie gegeven en dat is binnen één week volledig correct afgehandeld.

Soms tref je een bepaald merk niet, maar dan heeft Cameranu altijd alternatieven.

Het is mijn vaste leverancier. Niet altijd de goedkoopste, maar wel betrouwbaar en prettig om alles bij één leverancier te halen.

Jos Boom 16-12-2014

Met gemak loop je door de website. Alles is duidelijk gespecificeerd. Makkelijk om te bestellen. perfecte site.

Prima service. Vlotte bediening en weten heel veel over de producten. Geven ook extra aanwijzigingen. Retour service is heel goed. Ik had een overbodig artikel gekocht, dit werd zonder problemen retour genomen. Perfect.

Zeer uitgebreid assotiment. Ook alternatieve producten en prijsklassen. zeer tevreden over.

zoals boven beschreven.

Het is een zeer prettige winkel om te winkelen, je kunt elke camera even bekijken en vast houden om te proberen. Wachttijden zijn acceptabel. Koffie is er gratis en lekker. Zeer vriendelijk personeel, hebben alle tijd voor je, ook voor vragen. Het huren van een artikel is prettig, heb het nog niet gedaan, maar zal het vast een keer doen. Online bestellen is perfect.