Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maarten Klomp 06-04-2014

Super eenvoudig om iets te bestellen

Alles wat de fotograaf nodig heeft

Goede verhouding prijs/kwaliteit

Zeer tevreden met Cameranu

jos je 06-04-2014 Via de website gekocht

snelle levering. camera goed verpakt.

Zover alles prima, heb de klantenservice niet nodig gehad.

André P. 06-04-2014

Zeer goed advies, deze winkel heeft ook een fysieke locatie. Erg prettig geholpen en een mooie camera gevonden. Dit advies krijg je echt niet bij een mediamarkt, BCC, Expert of Scheer & Foppen.

Cornelis Jelle Willem 06-04-2014 In de winkel gekocht
Urk

Goede bereikbaarheid; zowel over de weg, via de telefoon als internet.

Klantvriendelijk. Kreeg extra tips bij aankoop van mijn artikel.

Voor de hobbyfotograaf is bijna alles aanwezig en op voorraad tegen een gunstige prijs.

Voor aankopen via internet geldt een andere waardering dan wanneer je naar de winkel wilt gaan. In het laatste geval kan een afstand een rol spelen.

Prettig bedrijf om een artikel te kopen. Deskundig personeel en een klantvriendelijke opstelling.

margreet kaper 06-04-2014 Via de website gekocht

Ik vind dit bedrijf betrouwbaar en dat is vandaag de dag heel belangrijk dat je wat je besteld ook krijgt Deze keer heb ik iets besteld voor een verjaardag en ik wist niet wat het was dat zag ik op het feestje

Jaap 1947 05-04-2014

Erg snelle levertijd.

Ruim assortiment tegen concurrerende prijzen

Indien je gevonden heb wat je zocht is alles eenvoudig af te handelen zonder account of wachtwoord

AO77 05-04-2014 Via de website gekocht

Harry 01 05-04-2014

Bezocht het bedrijf en werd uitstekend geholpen.
Koffie klaar.

Goede uitleg, persoonlijk, niet opdringerig.
Ruilen kan

Bijna te veel

goed bedrijf

Sasha Ivantic 04-04-2014 Via de website gekocht

Zoeken op de website gaat goed, maar is niet perfect. Zitten soms wat bugs in. Een bestelling plaatsen eveneens goed, maar PakjeGemak is behoorlijk verborgen en wordt pas zichtbaar als je kiest voor een alternatief bezorgadres. Dat zou duidelijker zichtbaar mogen zijn daar ik als ZZP-er er veel gebruik van maak. Me

Goede logistieke afdeling die buiten openingstijden van de klantenservice contact opneemt als er iets raars is met je order. Echter betekent in mijn ogen "voor 23:59 besteld, morgen in huis" ook een klantenservice die tot 23:59 bereikbaar is voor de beste service. Telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren is niet meer van deze tijd. Tot 20:00 zou al helpen. Vaak ben ik op locatie aan het fotograferen of filmen en heb ik geen tijd om te bellen met een klantenservice. Vandaar slechts een 6 voor service.

Ruim assortiment waarvan de meeste producten op voorraad zijn. Kunnen de meeste webshops nog een puntje aan zuigen.

Ik zou CameraNU zeer aanbevelen aan iemand anders. Veel orders geplaatst en altijd naar tevredenheid bezorgd. Service staat bij hen ook zeer hoog in het vaandel, maar bereikbaarheid blijft achter.

Al met al zeer tevreden over het assortiment en de service van CameraNU. Ze zouden echter nog meer kunnen halen uit bereikbaarheid. Een klantenservice die alleen bereikbaar is tijdens kantooruren is niet meer van deze tijd. 23:59 besteld en morgen in huis is wél van deze tijd en hiermee lopen ze VER vooruit op hun concurrentie. Waarvoor kudo's. Zeer tevreden over deze winkel.

Willem197112 04-04-2014

Het gemak van laten bezorgen of ophalen

Je krijgt uitleg over wat je koopt

Ruime keus

Ik kom hier regelmatig.

Zie mijn commentaar

Kees Vogelaar 04-04-2014 Via de website gekocht

duidelijk en snel

breed scala van artikelen mbt fotografie tegen scherpe prijs

goede ervaring

Koos Rietveld 04-04-2014 Via de website gekocht

Als je regelmatig online koopt, dan heb je met cameranu.nl geen enkele moeite. Alles werkt en is duidelijk en overzichtelijk.

Uitstekende berichtgeving over de voortgang van de order. Precies op tijd geleverd, alle informatie is duidelijk en accuraat.

Is natuurlijk zeer subjectief, maar cameraNU.nl had voor alles wat ik nodig had.

Waarom zou ik cameraNU.nl niet aanbevelen?

P van Dam 04-04-2014 Via de website gekocht

Het bestelproces is gemakkelijk en doorzichtig evenals de website. Een kind kan de was doen.

De bezorging verliep volgens de aankondiging zeer snel, om 22:00 uur besteld en een dag later had ik alles thuis. Ook een retour zending verliep probleemloos. Goed en duidelijk contact via de mail. Het bedrag werd vlot teruggestort.

De keuze is reuze bij Cameranu.nl. Er worden alternatieven geboden voor de duurdere merken en dat bevalt me prima.

Ik zal Cameranu.nl zeker aanbevelen. Goede keuze en de service is prima. Veel gemak voor redelijke prijzen.

Peter van Bieringen 04-04-2014 Via de website gekocht

Lekker thuis op de PC vergelijken. Binnen 10 minuten was ik er al uit.

Op vrijdagavond 20.30 uur besteld. Zaterdagmorgen al voor 12.00 uur stond Post.nl al met het bestelde voor de deur.

Dus prijzen vergelijken op de PC. Binnen tien minuten was ik er al uit.

Ik wist wat ik wou hebben. Lekker thuis op de PC vergelijken. Binnen 10 minuten was ik er al uit. Op vrijdagavond om 20.30 uur besteld. Zaterdagmorgen al voor 12.00 uur stond Post.nl met het bestelde voor de deur. Het verschil met de duurste en de goedkoopste was 120 Euro. Dat was snel verdiend en die steek ik in mijn zak. O ja, zaterdagmiddag meteen los met m'n nieuwe telelens. Mmmmm, super. Ik zeg doen!

Mark030 04-04-2014

Snel en goedkoop

BenKruijs 04-04-2014

op elk gewenst moment van de dag bestellen. Prima toegankelijke website

vóór 23:59 besteld en op voorraad: de volgende dag in huis. Helemaal TOP!

RuurdO 04-04-2014

Iz1980 04-04-2014

dogen 04-04-2014 Via de website gekocht

Hub Frings 04-04-2014 Via de website gekocht

De producten zijn gemakkelijk te vinden op de sites

Levertijden worden goed nagekomen

Zeer groot

Gemakkelijk en snel

Vaatwastabletje 04-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website waar je makkelijk kunt zoeken. En op vele manieren kun je ze bereiken.

Ik had een vraag over een product en dit via twitter gesteld, kreeg al snel reactie

Gevarieerd en scherp in prijs

Professionele service en snelle levering

Heel tevreden over mijn bestelling, had het al de volgende dag bezig en ik had een vraag over of er een schouderband bij de tas te bestellen was, dit bleek er bij te zitten en werd gelijk aangepast. Top!

Ralf83 04-04-2014

Makkelijk te bestellen en snel op gestuurd zoals beschreven op de website

Vraag gestuurd naar de klantenservice(avonds) en voor 10 uur de volgende dag een goed en uitgebreid antwoord terug

Goede keuze tussen verschillende lenzen

Zie hierboven

Makkelijke website om te bestellen en snel opgestuurd via de post. Dit zoals beschreven op de website. Verder een snelle en goede reactie van de klantenservice.

petjelieke 03-04-2014

goed en compleet overzicht per item.
Ze geven zelfs ideeën wat er evt bij te koop is, prima. En dat telkens weer compleet als set prijs.

super snelle levering, wat men zegt maakt men waar. de volgende dag echt is huis, en zelfs rond de tijd die vermeld wordt.

van alle markten thuis, heel overzichtelijk. je kunt het niet bedenken of ze hebben het in huis.

gewoon top, en prijs ligt heel goed op niveau.

omaJose 03-04-2014 Via de website gekocht

Mijn bestelling van een accu was snel en correct afgehandeld. Hij functioneert perfect.

Teunijff 03-04-2014

Goede duidelijke site

had verkeerde lens besteld, omruilen geen probleem !

Bijna alle lenzen zijn er en zelfs tweede hands lenzen.

Goede fotovakzaak !

Wim445566 03-04-2014

Snel het gewenste art gevonden.

Groot assortiment

Gemak en groot assortiment

snel in huis en groot assortiment

Mr.Leffe 03-04-2014

Was onzeker of ik het product op mij camera zou functioneren. Heb daarom gebeld en werd accuraat en vakkundig geholpen.

jajtai 03-04-2014

Gemakkelijk besteld en snel beschikbaar.

reactie snel ontvangen en snel geleverd.
Het produkt was in een goede staat en viel niet tegen.

Het produkt, wat ik wilde kopen na meerdere sites bekeken te hebben ,kon ik bij CameraNu bestellen.

Goede service en vlotte snelle bestelling.

Beter hoeft voor mij niet. Alles wat ik wilde heb ik in goede staat ontvangen. Een volgende keer zal ik ook daar kopen.

AG69 03-04-2014

Artikelen eenvoudig te vinden en snel te bestellen

Zeer ruim assortiment

Goederen s'avonds om 21.30 besteld en de volgende ochtend om 9 uur in huis.

Supersnelle levering voor een nette prijs !

Gret1961 03-04-2014

eenvoudig te bestellen via de site

voldoende keuze

Vandaag besteld morgen in huis. Keurig op de hoogte gehouden via mail

Gertn63 03-04-2014

Professioneel, vakkundig en uitermate vriendelijk. Aanrader.

Marjolein345 03-04-2014

Ik had de producten de volgende dag al nodig, 's avonds laat besteld en de volgende dag in huis. Ondanks twee bestellingen achter elkaar op één avond, toch als één pakketje afgeleverd.

Ruime keuze voor een nette prijs.

Zeer tevreden over mijn bestelling bij CameraNu. Snelle levering, 's avonds besteld, volgende dag in huis. Producten zijn keurig en veilig verpakt.

verdij 03-04-2014

overzichtelijk en eenvoudig

Heb ik nooit gebruik van hoeven maken omdat het altijd goed gaat.

Wat ik wil hebben kan ik kopen.

Mijn bestellingen gaan altijd goed.

Gewoon goed.

EsmeeL 03-04-2014

willekeur 03-04-2014

Het product werd keurig en al de dag opvolgend op de bestelling bezorgd.

P&G 03-04-2014 In de winkel gekocht
Urk

alles is er

wachtrij voor de balie

alle merken zijn er

Prima shop

Jean H 02-04-2014 Via de website gekocht

Makkelijke bestelling, het menu op de website is niet alleen gericht op de webwinkel, de knop "Winkel" zou iets opvallender geplaatst kunnen worden.

Snelle levering, product goed verpakt.

Zeer uitgebreid assortiment voor een webwinkel gericht op camera apparatuur. Alles dat je nodig zou kunnen hebben als fotograaf kun je hier krijgen.

Prima en snelle levering, product is goed aangekomen en de prijs is goed. Waarom zou ik het niet aan anderen aanbevelen?

Michel Guth 02-04-2014 Via de website gekocht

Filters op de site kunnen wat beter, bijvoorbeeld de filtermaat of type objectief kunnen opgeven in het zoekfilter.

Zeer vriendelijke medewerkers die erg behulpzaam zijn. Heb kosteloos alsnog een lensdop ontvangen die vanuit de fabrikant niet met het nd-filter was meegeleverd. Dit ondanks dat de fabrikant heeft aangegeven dat een lensdop niet meer standaard wordt meegeleverd.

Heb eigenlijk geen produkten niet kunnen vinden die ik op andere sites wel kon vinden.

Complete winkel met scherpe prijzen en een goede service. De nieuwe versnelde levertijd is geweldig! Voor 24.00 uur besteld de volgende ochtend in huis, zonder bezorgkosten!

Gewoon een fijne winkel met goeie prijzen en een ruim assortiment.

HaaPee 02-04-2014

Overzichtelijke website, nog tot laat in de avond bestellen en toch volgende dag al de spullen in huis.

Spullen goed ingepakt thuisbezorgd, 'altijd' te bereiken voor vragen.

Goede shop, ruim assortiment, betrouwbaar, deskundig en snel.

Meerdere keren spullen aangeschaft zowel op Urk als via de webshop. Altijd tevreden.

Koerierster 02-04-2014

Nelia Jansen 02-04-2014 Via de website gekocht

Heldere site, goed overzicht, makkelijk te bestellen

Had een vraagje, werd vriendelijk en ter plekke nagekeken en afgehandeld. Verder kwam het bestelde inderdaad de volgende dag al aan.

Zou zeker deze 'winkel' zonder enige schroom aanbevelen.

Ik was al een poos op zoek naar een heel specifiek product. Eenmaal gevonden was het elders vaak niet op voorraad. Hier wel, en behulpzame nadere informatie telefonisch verkregen. Kortom, prettige hulp, snelle afwikkeling, prima service.

Coen Jeukens 02-04-2014 Via de website gekocht

Heerlijk dat je ook kunt bestellen zonder een verplicht account aan te maken.

Op de site staat dat indien besteld en betaald voor 23:59 dat de verzending nog dezelfde dag de deur uit gaat. Dat betekent net niet: morgen in huis. In mijn geval een dag extra wachten.

Veel keus ... maar je wilt die ene hebben.

Goed aan de prijs, stipte levering.

Ik wist precies wat ik wilde hebben en zocht een partij die die wens 'instant' kon invullen. CameraNu heeft een scherpe prijs en voorraad. Ik had verwacht: vandaag besteld, morgen in huis. Het werd een dag later. Geen halszaak, maar voldeed net niet aan mijn beeld.

Officiele reactie van CameraNU.nl 03-04-2014

Geachte heer Jeukens,

Hartelijk dank voor uw review op Kieskeurig. Deze feedback wordt zeer gewaardeerd. Ik heb een klein vraagje over de beoordeling van onze service met het cijfer 6.

U zegt hierover:

U geeft aan dat wij niet tijdig verzonden hebben. Dat punt begrijp ik niet helemaal. Indien op voorraad en betaald voor 23.59 wordt uw order dezelfde dag verzonden. Wij geven expres niet
aan dat de order gegarandeerd geleverd wordt de volgende dag, omdat het bezorg percentage van TNT 94% bedraagt. Daarom geven wij niet aan vandaag bestelt, morgen in huis.

In u geval heeft u een kijker besteld welke wij niet standaard in ons assortiment hebben. Bij de levertijd van de kijker staat vermeld: op bestelling leverbaar.

Dezelfde dag verzonden is op uw order dan ook nooit van toepassing geweest. Hopelijk is deze uitleg duidelijk voor u.

Met vriendelijke groeten,

Wilco de Vries

CameraNU.nl B.V.

Gerry van Wieren 02-04-2014 Via de website gekocht

wildeman1972 02-04-2014 Via de website gekocht

Madfox100 02-04-2014

Makkelijk gewenste product gevonden. Intuïtief.

Prima. Snel en efficiënt.

Veel te vinden.

Goed assortiment, prijzen prima, snelle service.

vincent197309 02-04-2014

Overzichtelijke site.

Ook telefonisch contact gehad. Je wordt er keurig geholpen. Klantenservice staat hoog in het vaandel.

Ruim assortiment. Alles wat ik nodig had was op voorraad en concurrerende prijzen. De fotostudio die ik kocht was bij de distributeur zelfs duurder dan bij cameranu.

Topservice. 's avonds besteld en volgende dag al in huis.

eefevie 02-04-2014

Wat je nodig hebt is makkelijk te zoeken. verder snel te bestellen.

Snel en goed beschermd bezorgd.

grote sortering

Geen min punten te ontdekken en prijs is gunstig.

Sylvia1701 02-04-2014

Mooi via internet en alles was duidelijk

Het werd op tijd bezorgd en netjes bezorgd

Veel keuze in alle soorten en merken

Ik beveel hem al vaak aan dus dat komt helemaal goed

Ik heb al meerdere malen besteld bij camera.nu en altijd gaat het perfect. Ik heb het ook tegen meerdere mensen verteld en de meeste hebben er al gebruik van gemaakt om ook met dit gemak te bestellen.

Rob S lgt 02-04-2014

Goede en overzichtelijke site

Snel en goed afgehandeld

Zeer goede sortering

Fijne en vakundige hulp en uitleg

mousiemouse 01-04-2014

Ik zocht een specifieke camera en ben via kieskeurig.nl netjes door gelinkt.

Levertijd is keurig netjes zoals op de site vermeld word.
Op maandag om 17:45 uur besteld en dinsdag correct afgeleverd.

Ruim assortiment aan camera's en gelukkig ook ervaringen van mensen er bij om uiteindelijk voor jezelf de juiste keuze te maken

Ik zou zeker deze winkel aanraden bij vrienden en kennissen als ze op zoek zijn

Keurig en snelle levering, wel via kieskeurig.nl doorgelinkt. Het zou handig zijn als je op cameranu.nl ook bepaalde keuzes kunt ingeven/aanvinken om hierdoor ook snel bij de juiste camera uit te komen, voor de rest is het toppie.