Deze score is berekend op basis van 2589 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

LiaDonkers 09-12-2014

Ruim assortiment

Gijs 09-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop.

Scherpe prijs

Was op zoek naar een zonnekap voor een Canon objectief. CameraNU bleek absoluut de goedkoopste te zijn. CameraNU heeft een overzichtelijke webshop. De levering was snel en het artikel was keurig ingepakt.

Steve1980 09-12-2014

Het is makkelijk om iets te vinden op de website

Goede klantenservice

Groot assortiment tegen goede prijs.

Groot assortiment, goede prijs en snelle levering.

fotojanick 08-12-2014 Via de website gekocht

Geweldig...overzichtelijke webshop, makkelijk te bestellen en via Ideal te betalen en een hele vlotte, in goed overleg geregelde, bezorging.

Premie 08-12-2014

contact per mail en of telefoon gaat goed.

het gevraagde werd ook geleverd, zoals afgesproken.

voor mij voldoende ben maar een amateur fotograaf.

zeer zeker over het geheel genomen goed.

Ben via het internet terecht gekomen bij de web winkel die ook een echte winkel in Urk. Heb toen een Nikon verrekijker gekocht alles prima verlopen. Was op zoek naar een telelens voor mijn Nikon D5000, voor safari foto's. Ik kon 7 dagen van te voren een reservering maken om twee lenzen uit te proberen, verliep helemaal soepel. Uiteindelijk een Sigma telelens 150-500 gekocht en een tas en een mono statief. Wat ook erg goed is dat je binnen 2 weken het aangekocht artikel mag ruilen als het niet bevalt, omdat je toch nat het kopen echt de lens gaat testen met maken van foto's en gemak. Mocht ik in de toekomst wat nodig hebben dan ben ik overtuigd door de geleverde service.

jaapk 08-12-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site waar je snel en met gemak kunt vinden wat je zoekt

Supersnel!! werd binnen 12 uur geleverd!

De keuze is reuze....

voor alles wat je op fotogebied nodig hebt is dit DE winkel!

jonnie5 08-12-2014

Duidelijke site

snel

goed

doen

Batterij, origineel, niet duur, snel geleverd.

Arno55555 08-12-2014

Online: overzichtelijk en easy

Supersnelle levering

Voor elk wat wils

Foutloos

Super aankoop

jongxxw 08-12-2014 Via de website gekocht

website zeer overzichtelijk

's avonds om 2200 uur besteld en de volgende morgen om 1100 uur in huis!

zeer ruim assortiment

zeer betrouwbaar

Leo77 08-12-2014

vandaag besteld, morgen in huis

Telefonische helpdesk is professioneel en deskundig

Erg compleet assortiment

Zou niet weten waarom deze winkel niet zou aanbevelen.

Cameranu.nl is een complete webwinkel met een groot assortiment en goede service!!

Pim Osten 08-12-2014 In de winkel gekocht
Den Haag

Heel makkelijk contact gemaakt en vervolgens meteen mijn bestelling op kunnen halen. Toen er iets mis wat een top service en meteen opgelost.

Zie vorige motivatie.

Helemaal goed. Ik heb niks gemist.

Vanwege de service, klantgerichtheid en aardige medewerkers.

Ik vind dit een goede zaak omdat er veel aandacht besteed wordt aan de klant en er kundig advies gegeven wordt.

opa1945 08-12-2014

alles goed geregeld.

een flitser ingeruild prima gedaan.

uit gebreide keus.

tot nog toe geen problemen gehad met bestellingen.

Vorige week een nieuwe flitser gekocht en een transmitter alle twee van canon een oude flitser ingeruild . De nieuwe nog niet zolang in gebruik maar ben er nu al heel blij mee. Mooi om er mee te werken. Heerlijk winkelen bij CameraNU.nl alles goed geregeld en snel af gehandeld.

Har_k 08-12-2014

Heel makkelijke webshop

Gratis verzending

Groot en volledig assortiment

Aanrader, superesnelle service

Snelle service, op mijn werk laten afleveren.

j.kievit 08-12-2014

zeer goede winkel die doet wat is beschreven

helenamaria 08-12-2014

Thuis in je bureaustoel winkel je door een geweldig assortiment heen. Je ziet gelijk of iets in voorraad is.

De service is elke keer weer heel snel en goed. Eenmaal was er bij het inpakken van m'n bestelling iets vergeten. Kan gebeuren! Gelijk komt de klantenservice in actie en binnen de kortste keren heb ik het ontbrekende onderdeel in huis.

Waar vind je zoveel producten in één winkel?

Vanwege de tot nu toe prima ervaring m.b.t. prijs, assortiment, klantenservice, snelheid van bezorgen, online advies vragen via de chat met medewerkers die weten waarover ze praten.

Ik heb best al redelijk wat besteld via CameraNu. Elke keer weer is de bestelling razendsnel in huis. Een paar keer plaatste ik 's avonds laat een bestelling en die heb ik dan de volgende dag rond het middaguur thuis. Ik blijf het nog steeds onvoorstelbaar vinden die snelheid van bezorgen.

Migliorero 08-12-2014 In de winkel gekocht
at Urk.

I came to buy a Canon set. I have been very well welcomed and I have found exactly what I was looking for

I received very pertinent advice to optimise what I bought
I have been put in contact with the Canon representative, and that was very beneficial for me.

Perfect. I have found exactly what I was looking for, including for the camera bag. thanks you.

No doubt about that !

I spent some time to prepare my shopping. Thanks to the cameraNu web site and our exchange of emails, I have selected your shop among several possibility I took the decision to drive from Noordwijk ( long way, is n't it ? ) and I do not regret to have done that

viskopje 08-12-2014 Via de website gekocht

Website is heel erg overzichtelijk,men hoeft niet "echt "te zoeken.

Snel, goed en betrouwbaar

Heel groot

Prijs,kwaliteit ,snelheid en service alles 100%

We hebben nu al diverse malen besteld bij Cameranu en hebben alleen maar goede ervaringen. Mooie website waar alles ovezichtelijk op staat. Snelle verzending en alles keurig en stevig verpakt. Goede kwaliteit voor een voordelige prijs.

Dick van Zanten 08-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke en informatieve website. Op basis van deze info heb ik mijn beslissing verantwoord kunnen nemen.

Daar de prijs van EUR 66,00 circa EUR 53,00 lager lag dan een bij goed bekende andere website heb ik bij Cameranu.nl navraag gedaan of dit precies dezelfde Epson XP-510 betrof. Dat was het geval. Waarom geen 9? Omdat ik duidelijk het gevoel had dat de man aan de telefoon echt vervelend ongeduldig was. Jammer, voor de rest was het namelijk prima.

Ik vond wat ik zocht. Dat lijkt mij voldoende.

Ik ben al langer klant. Eens heb ik een dure lens na enkele jaren weer kunnen terug verkopen. Niet alleen een hele faire prijs gekregen, maar ook contant geld. Dus niet verplicht tot inruil.

Cameranu.nl heeft naast een goede website ook een prachtige winkel in Urk. Bij fotoapparatuur zul je daar naar mijn oordeel nooit tevergeefs komen. Ik heb verder geen andere ervaring op computergebied dan de zojuist aangeschafte printer.

AngelaD 08-12-2014

Producten zijn makkelijk te vinden in het menu en anders in de zoekfunctie

Tot dusver zijn al mijn bestellingen binnen de levertijd geleverd. Ook telefonisch heb ik eens contact gehad en ben daarbij prima geholpen.

De meeste gangbare producten worden aangeboden.

In grote mate, vanwege het ruime assortiment en de snelle levering.

Zie bovenstaande. Ik heb verder geen aanvulling.

Hans vV 08-12-2014

Rechtstreeks in de winkel gekocht. Goed bereikbaar vanaf de A6.

Fantastisch geadviseerd bij de aankoop van mijn Sony camera.
En het advies was niet overdreven. Tjonge wat een dijk van een Camera.
Bedankt !!

Keuze genoeg en veel in voorraad.

Vanwege de goede adviezen en kennis van de verkopers...geweldig.

Fantastisch geadviseerd bij de aankoop van mijn Sony camera. En het advies plus de benodigde tijd en geduld was grote klasse. En niet overdreven, tjonge wat een dijk van een Camera. Bedankt !!

Tyriana 08-12-2014

De webshop heeft een handige indeling in categorieën van producten, merken en eigenschappen, dus je kunt heel specifiek filteren op waar je naar op zoek bent. Ideaal! In de winkel geef je aan waar je voor komt en als je aan de beurt bent word je op maat geholpen.
De winkel ligt bovendien lekker buitenaf, je gaat de snelweg af en staat er zo voor de deur. Geen gedool door de binnenstad of problemen met parkeren, dus je kunt ook zo lang rondneuzen als je wilt.

Tot nu toe ben ik zowel in de winkel als per e-mail uitstekend geholpen. Ik krijg antwoord op al mijn vragen, het personeel denkt echt met je mee en komt met oplossingen die passen bij je behoeften, niet per se met de duurste oplossing. Erg fijn.

Enorm groot. Het fijne is dat ze voor elke portemonnee opties hebben. Ik kom er dan ook nooit voor niets; ik ben inmiddels een dslr, 3 objectieven en een statief rijker.

Ik zou CameraNU absoluut aanbevelen aan vrienden en bekenden. Je vindt er alles wat je nodig hebt en je wordt prima geholpen.

Ik had lang geleden mijn compactcamera gekocht bij CameraNU, en ben toen prima geholpen. Inmiddels ben ik serieuzer gaan fotograferen en heb ik al mijn apparatuur (dslr, objectieven, tripod, monopod) daar aangeschaft. Ik mis alleen nog een flitser, maar ik weet nu al dat die ook bij CameraNU vandaan gaat komen.

Lando groothuis 08-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

De combinatie van de online shop en de winkel is ideaal. Je kan op je eigen tempo camera's uitproberen en rondneuzen zonder aandrang van verkopers. Een gevoel van vrijheid

Service! Deze mensen weten waar ze over praten. Alle kennis is aanwezig en bijna alles is mogelijk.

Alles is eigenlijk wel te krijgen, is nieuwe apparatuur je te duur dan geeft het ingeruilde assortiment je een mooi aanbod voor eerlijke prijzen inclusief garantie.

Mooie winkel, zowel online als de winkel op Urk zelf geeft je een vertrouwd gevoel. Personeel neemt alle tijd voor je die jij van ze vraagt. Wanneer het erg druk is, zorgt het afroep systeem dat je snel en goed geholpen wordt.

F R. Muller 07-12-2014 In de winkel gekocht
urk

Ik werd op de prof afdeling op de verdieping kundig geholpen met een vraag terwijl duidelijk voor de verkoper was dat ik op dat moment geen aankoop zou doen.

Er staan veel camera's opgesteld die uitgeprobeerd kunnen worden. D.w.z. dat ze ook vrijwel allemaal gewoon werkten. Bij andere zaken niets opgesteld of zonder stroom, dus niet te testen.

Kundig en servicegericht personeel. Groot assortiment.

denBungel 07-12-2014

Artikelen zijn overzichtelijk waardoor mijn keuze gemakkelijk werd

Ze doen wat ze beloven! Ook goed verpakt opgestuurd

Een groot assortiment van artikelen die makkelijk te vinden zijn op hun site

ze hebben alles op fotogebied wat je maar kan bedenken. Verder goede en snelle afhandeling zonder poespas

jappiejappo 07-12-2014

Camera u.nl heeft een hele duidelijke website. Je kan goed vinden wat je zoekt en alle nodige informatie is direct beschikbaar.

Van bestelling tot aftersales is cameranu.nl zeer goed en direct. Nog nooit problemen gehad.

Alle grote merken en meest verkochte artikelen zijn aanwezig. Soms mist er wat, maar je kan moeilijk verwachten dat ze alles verkopen..

Iedereen die iets zoekt voor zijn camera zou ik deze webshop aanbevelen. Duidelijk, snel, goede service en niet onbelangrijk, niet te duur!

Een zeer goede webshop, met deskundige medewerkers, een rijk assortiment en een goede prijs!

Andy 89 07-12-2014

Na een product niet voorradig te hebben werd mij heel simpel de keuze gesteld om te annuleren of te wachten. Wel werd gelijk vermeld wanneer het product op voorraad zou komen. Een winkel met goede communicatie waar je op kan vertrouwen en bovendien een heel uitgebreid assortiment. Top!

H.A. van de Kamp 07-12-2014 Via de website gekocht

Nadat ik wist welk artikel ik nodig had kon ik het eenvoudig vinden op.
Betaling gaat via Ideal uiterst makkelijk.
Doordat je als klant kan inlogggen en je gegevens eenmalig vastleggen is bestellen daarna een makkie.

Op zaterdag gebeld met de klantenservice. Dame stond me vriendelijk te woord, wist gelijk waar ik het over had en adviseerde me het artikel wat ik nodig had. Artikel is nog diezelfde zaterdag verzonden en ik werd prima op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Het artikel kwam na enkele dagen in solide verpakking aan. Op de enveloppe was een sticker geplakt met de tekst 'BREEKBAAR'

Er is veel en veel meer te halen dan ik ooit nodig zal hebben. Dus ja, een zeer ruim assortiment.

Of je nu naar de winkel in Urk gaat of dat je belt naar de klantenservice of dat je bestelt via internet: het is allemaal prima geregeld en men heeft duidelijk kennis van zaken en is klantvriendelijk

Een aantal jaren geleden heb ik een Canan Eos 450D gekocht en toen viel me de service al op. Er werd niet alleen verkocht, maar ook geadviseerd. Tevens kreeg ik, tegen een sterk gereduceerde prijs, een workshop fotografie aangeboden (waar ik ook dankbaar gebruik van hen gemaakt) Naderhand een all-in-one printer gekocht en ook nu werd de keuze bepaald aan de hand van de juiste vragen die de verkoper stelde. Nu was het rubber van de eyecup kapot en kon ik, met advies van de klantenservice, heel eenvoudig en snel het juiste artikel bestellen. Toppie!

n.a.schwagermann 07-12-2014 Via de website gekocht

Perfect

Perfect

meer dan genoeg keuzes

Goede keuze mogelijkheden, schappelijke prijzen, ervaren mensen in dienst

Jongeling92 07-12-2014

Producten zijn makkelijk te vinden.

Heb eerst contact gehad met de klantenservice over de kleur. Kreeg binnen een dag antwoord, met foto die mij geholpen heeft om te kiezen.

Veel keuze, ook in verschillende prijs-klasse.

Heb hier vaker besteld, en is mij altijd zeer goed bevallen.

Gewoon een zeer nette (web)winkel. Veel keuze, veel op voorraad. En wat er niet is, wordt er meteen gekeken of het voor je besteld kan worden. Goede snelle klantenservice die je vriendelijk te woord staat.

Harry1941 07-12-2014 Via de website gekocht

Goede, overzichtelijke website, met snelle levering

Snelle levering, de bestelde producten waren goed verpakt

Zeer compleet assortiment

Snelle levering, scherpe prijzen, ruim assortiment

De bestelling via Cameranu verliep uitstekend. Duidelijke website, ruim assortiment, snelle levering.

Ruud van Beek 07-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site die zichzelf wijst met eenvoudige betalingsprocedure (in dit geval via iDEAL).

Snelle levering via de Post.

Het assortiment beperkt zich niet alleen tot camera (assesoires) zoals de website naam doet suggereren. Er zijn zelfs Drones en Apple producten te bestellen.

Betrouwbaar, uitvoerige informatie. Gelukkig nog geen gebruik hoeven te maken van retourzending, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Ik was op zoek naar een Soul koptelefoon. Via Kieskeurig op deze site terecht gekomen met een zeer aantrekkelijke prijs. Levering was binnen 24 uur en het product was degelijk verpakt. Betaling ging eenvoudig via iDEAL. Kortom alles wat je van een online winkel mag verwachten.

vipboxy 07-12-2014

De online service is prima de spullen zoeken en de betaling is erg duidelijk en makelijk

je word volledig geholpen met de vragen die je hebt en de service is top

zeer ruime keuze van de artikelen

je slaagt altijd in deze winkel je iets zoekt op foto gebied

het is gewoon een superzaak zoals online of als je naar de winkel gaat.

AG67 07-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website.

Product snel en goed geleverd.

Uitgebreide keuze.

Goede winkel met scherpe prijzen en goed service.

Camera Nu heeft een goede webshop met veel keus en scherpe prijzen. Ideaal voor de fotograaf, van hobbyist to professional.

Jan Floor 07-12-2014 Via de website gekocht

Daar besteden ze veel aandacht aan.

Zeer klantgericht en vinden het bijzonder belangrijk dat de klanten tevreden zijn over geleverde product.

Nico Harke 06-12-2014

Het is gewoon heel eenvoudig; aanklikken wat je wilt en de stappen aflopen, klaar.

Voor zover we er mee te maken hebben gehad, goed. Zelfs onze opmerking wat meer een mededeling was werd nog even een reactie op gegeven.

Wat wij zochten was er, incluis de accessoires.

Goedkoop en compleet

Zie de opmerkingen die ik al gemaakt hebt: complete winkel, prijs-kwaliteit is goed, snel en makkelijk afgehandeld.

Ben Eekhof Foto&Film 06-12-2014

Supersnelle website, overzichtelijk en met veel informatie

Hier werken mensen die kundig zijn op hun vakgebied. Prima advies en niet altijd het duurste aan je willen verkopen, maar wat het beste bij jouw werkzaamheden past. Daar hou ik van.

Zeer uitgebreid en heel erg veel op voorraad.

Ik heb al heel veel mensen CameraNu aanbevolen.

Een winkel met deskundig personeel en een uitgebreid assortiment, super overzichtelijke website, die gemakkelijk te doorzoeken is. Ik koop bij CameraNu praktisch al mijn artikelen.

Jenny Vellinger 06-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Alles keurig in categorieën verdeeld en per merk. Ook de onderverdeling is duidelijk.

Heb al vaker in deze winkel gekocht. Zowel de voorlichting in de winkel als telefonisch zijn goed. ook de after-sales zijn uitstekend.

Als je hier niet kunt slagen dan weet ik het niet meer.

heb al diverse vrienden en kennissen uit zowel binnen als buitenland deze winkel aanbevolen. Dit komt door de ongedwongen sfeer in de winkel en de vakkennis die men bezit.

naam 3753 06-12-2014

Gemakkelijk toegankelijke website. Het proces is heel overzichtelijk en loopt op rolletjes.

Goed bereikbaar, professioneel en komen hun beloften na. Prima !

Goed assortiment met veel keuze tegen een behoorlijk concurrerende prijs. Goede service en betrouwbaarheid mag ook beloond worden.

Vanwege assortiment, service en betrouwbaarheid zeer aan te bevelen.

Kortom, CameraNu.nl is vanwege alle bovengenoemde aspecten een top-webwinkel, zeer aan te bevelen ! Mocht het een paar Euro meer kosten, daar staan betrouwbaarheid en goede service tegenover.

Yvonne Zaandam 06-12-2014

het bestelproces is eenvoudig.

De snelle levering is geweldig!

Alles wat ik nodig heb, zit in het assortiment. Nog nooit misgegrepen.

Ik ben heel tevreden over CameraNu. Prijstechnisch is het aantrekkelijk om daar te kopen. Maar ook het online bestellen en de snelle levering vind ik super.

M.F. Hansmann 05-12-2014 Via de website gekocht

Ik heb deze filter gekocht voor mijn 100mm macro lens. Dit filter is perfekt en geeft geen vingers en is makkelijk schoon te vegen zonder krassen. Binnen een dag keurig verpakt in de brievenbus, dus de service is ook super.

Ton Milatz 05-12-2014

Vanachter de PC snel en overzichtelijk je keuze maken.

Bestellen voor middernacht, de volgende morgen al bezorgd! Ongekend.

Vrijwel alles wat je zoekt in een uitgebreid assortiment.

Ik zie geen tekortkomingen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig concurrentie zie die het zo goed geregeld heeft!

Cindy Boin 05-12-2014 Via de website gekocht

goede website en overzichtelijk

doen wat men belooft

voor ieder wat wils

zeer klantvriendelijk gericht niets is hun teveel

ik ben zeer positief over cameranu.nl ik had blijkbaar teveel voor produkt betaalt en kreeg zonder overleg geld terug gestort op mijn rekening wat een goede service

Ron uit Kerkrade 05-12-2014

Super vanaf je luie stoel surfen op de site van Cameranu .

Snel bezorgd en de klanten service reageerde al binnen 15 minuten op mijn mail .

Wat je ook denkt nodig te hebben , gebruik de zoekfunctie bij Cameranu en het artikel zit ertussen .

Aan iedereen met deze prachtige hobby .

Verder geen op of aanmerkingen . Telkens zéér goed geholpen . Gr Ron .

G Baan 05-12-2014 Via de website gekocht

Super goeie website, waarbij duidelijk beschreven staat wat -wat is.

Goed geregeld, ik heb nog geen klachten voor hen, en dan zou ik die melden, maar tot dus ver goed geregeld, en snel geleverd was voor mij ook belangrijk.

Het assortiment is zo ruim van keus, waarbij je altijd wel iets vind naar je wens.

Prijs - Kwaliteit is super goed, voor weinig heb je iets goeds !!

Nou ik kan iedereen aanbevelen, Als je iets zoekt in elektronica, iets speciaals, Dan moet je bij camera nu zijn.

loon33 05-12-2014

internetwinkelen: makkelijk, snel, simpel.

Was blij een recent occasion met garantie aan te treffen van het artikel dat ik zocht.

Prima sortering, scherpe prijs, goede en snelle levering.

AntondD 05-12-2014

Makkelijk online bestellen.

Zeer snelle levering!

Uitgebreid

Zeker aan te bevelen. Gunstige prijs.

Snelle levering. Daarvoor wil ik niet in de auto stappen.

Niienn1984 05-12-2014 Via de website gekocht

Super mooie tas, makkelijk te vinden met behulp van de zoeker op de website.

in de avond om 23:00uur mijn bestelling geplaatst, en de volgende dag om 10:00uur al bezorgd, dat was echt super!

genoeg keuze, overzichtelijk

super kwaliteit en service

Jullie zijn echt een top bedrijf, met super snelle service, de volgende keer als ik iets nodig ben bestel ik daaarom om zeker weer bij jullie!

Klaas Bouw 05-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Makkelijk te vinden, mooi pand

Personeel achter de balie met een passie voor fotografie

Zou niet weten wat ze niet hebben.

Ruim aanbod, vriendelijk personeel, en bovendien een lekker bakje koffie in een kommetje iplv een plastic bekertje.

Echt een aanrader.

janjaapvermeer 05-12-2014

Omdat ik best voor een groot bedrag heb besteed, ben ik naar de winkel zelf gegaan. Ik heb gekozen voor Cameranu.nl omdat ze altijd super snel zijn via internet!

Perfecte begeleiding in de winkel bij de aankoop van Canon 7d MII, tas e.d. Prima koffie!

Bijna alles. Enkele toestellen kon ik niet bezichtigen omdat ze nog niet binnen waren. (Alleen voor de verkoop via internet.)

Gaan! Werkt nog iets beter als alleen internet.

CameraNu werkt online helemaal top...en mijn ervaring in de winkel is ook prima. Echt een ruim assortiment!