Bons 29-04-2014

Ik kan CameraNu alleen maar aanbevelen, prima webshop (hoewel het soms even zoeken is, de indeling zou misschien nog wat beter kunnen) met een zeer royaal aanbod. Als je hulp nodig hebt staan ze voor je klaar met gedegen advies en die ene keer dat er een product defect aankwam werd dat zonder moeilijk gedoe direct omgeruild. Ondertussen bestel ik eigenlijk alles op fotografisch gebeid bij CameraNu, voor die ene keer dat het elders misschien nog voordeliger is is de service wat mij betreft belangrijker. Ik woon op een half uur rijden van het filiaal in Urk dus bestel meestal online maar haal kwetsbare e/o duurdere artikelen graag persoonlijk af. De keren dat ik het per post heb laten bezorgen was ik ook altijd tevreden, netjes verpakt en razendsnel afgeleverd.

richardspoel 29-04-2014 Via de website gekocht

Makkelijk vanaf huis je aankoop doen zonder al te veel gegevens hoeven in te vullen! Aankoop was binnen 5min geregeld.

Service was GOED! Helaas had ik na 2 dagen een defect aan een UV Filter, afdeling fotografie, cameranu reageerde vrijwel direct en ik mocht mijn uv filter kosteloos retour sturen. Zij gaan kijken of zij mij kosteloos een nieuwe kunnen sturen (is nu op de post)

Niet alles wat ik zocht kon ik vinden. Dat kan aan mij liggen, maar weet dus niet of cameranu deze artikelen heeft. Misschien de zoek functie op de website uitbreiden een optie

Goede service, snelle levering, aankoop doen met gemak...! Ik zeg doe ik vaker!

Cameranu is mijn winkel! Bij elk punt heb ik een motivatie geschreven, deze motivatie vind ik overbodig

Gadze 29-04-2014

prima website

snelle levering

uitgebreid

j.t. crijns 28-04-2014

Overzichtelijk website met goede info

Levering precies zoals beloofd.

Ruime keus.

Prima ervaringen tot zover.

Prima kwalitiet/prijs verhouding en service.

cahaver 28-04-2014

Iets bestellen gaat eenvoudig en het bestelde wordt snel geleverd.

Ik heb verschillende apparaten gekocht en alles was netjes op tijd. Zonder problemen. Een keer iets terug gestuurd en binnen drie dagen had ik mijn geld terug.

Ik heb altijd alles kunnen vinden wat ik wilde hebben.

Omdat alles snel en goed wordt afgehandeld.

Ik vind CameraNu een fijne zaak, waar je altijd correct wordt geholpen.

Victor van Dijk 28-04-2014 Via de website gekocht

Het is heel eenvoudig om te vinden wat je hebben wilt in de grote database van CameraNu door je zoekopdracht op te geven in de zoekbalk. En de koopsuggesties die automatisch voor je gedaan worden, snijden doorgaans hout :-)

In het verleden een aantal keer telefonisch een vraag gesteld aan CameraNu en deze wordt vakkundig en snel afgehandeld.

Zeer ruim assortiment ook met 'dingetjes' die je elders niet zo gauw vindt en al zeker niet tegen de aangeboden prijs.

Ik heb ruime koopervaring bij CamerNu en ben uitermate tevreden! Zowel op 'consumenten-', 'prosumers', als professioneel niveau heeft CameraNu alle kennis in huis. Dik de moeite waard om aan kennisen en vrienden aan te bevelen!

Joby Gorillapods besteld in diverse maten. Zoals altijd de volgende dag al in goede staat in huis. Erg tevreden over, zoals altijd bij CameraNu :-)

Johnwijs 28-04-2014

Al diverse keren artikelen besteld bij Camera-nu en elke keer snel geleverd

Goede service. Een lens van een eerdere bestelling was iets off-focus. Zonder problemenandere lenzen in Urk kunnen testen en omruilen.

compleet assortiment

S.Kroes 28-04-2014 Via de website gekocht

Goede beschrijving en uitleg

Vlotte levering

Altijd

Goede camera, Een heel gemakkelijk menu op de camera

C.v.d.Vliet 28-04-2014 In de winkel gekocht
Urk

Ik bel of mail en het is zo geregeld.

Hartelijk ontvangst eerst koffie daarna demo en vervolgens zelf proberen met daarna aankoop alles goed geregeld, Fantastische service,als laatste kan men zelfs nog een kleine boodschap achterlaten op het kleinste kamertje beneden.

Hier is alles wat er op gebied van fotografie te verkrijgen is te zien een demonstratie en te koop.

Koop bij CamerA NU en je wordt nooit teleur gesteld.
Een zaak met vriendelijke verkopers en een geweldige service.

Ik koop hier al jaren mijn fotografie apparatuur met bijbehoren, en ben nog nooit teleur gesteld, na 1 mail staat alles gereed.

JohanZ600 28-04-2014

Overzichtelijke webshop, nette en snelle reactie betreffende het aangekochte product en levering. Snelle levering.

lentepeen 28-04-2014 Via de website gekocht

Na klein foutje van cameranu.nl netjes een mailtje ontvangen - goed gebaar!

Fijne zaak, niets op aan te merken. Handige site, direct een pakketsuggestie bij je aankoop, top

Jopie Baksteen 28-04-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelprocedure en makkelijk betalen met iDeal. Overzichtelijke website met goede zoekfunctie.

Bestelling op voorraad en razendsnel geleverd.

Ruime keuze uit artikelen waarnaar ik op zoek was (fotoapparatuur). Meestal ook nog een van de goedkoopste aanbieders.

Ik ben zeer tevreden, alles is netjes en snel geleverd. Een aanrader.

Makkelijk bestellen en betalen. Bestelde producten snel geleverd zoals op de website vermeld staat.

Bill Stegers 28-04-2014 Via de website gekocht

Vrij weinig op aan te merken. Alleen het assortiment oudere en dus goedkopere cameramodellen zou uitgebreider kunnen.

Matthijs357 27-04-2014

Nog één dag voor Pasen mijn bestelling geplaatst (dit was op zaterdag), en evengoed dinsdag al bij mij op de deurmat! Door het vereisen van een handtekening tijdens het ontvangst van mijn pakket voelde ik direct zekerheid over de zorg en verantwoordelijkheid die CameraNU.nl neemt over mijn bestelling.

Ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden over de procedure van mijn bestelling en de verzending hiervan. Sommige webshops bieden ook een SMS dienst aan waar ik vaak wel gebruik van maak. CameraNU.nl kon mij dit helaas niet bieden maar wie weet in de toekomst. Via de mail was de berichtgeving in ieder geval duidelijk en to the point!

Alle producten die ik zocht waren in het assortiment en beschikbaar. Ook heeft CameraNU.nl goede combinaties van producten die in een pakket worden aangeboden.

Ik zou CameraNU.nl zeker aanbevelen aan mijn familieleden, collega's en vrienden. De service en het assortiment is erg goed en zorgvuldig samengesteld.

Ik heb mijn bestelling via de webshop gedaan en dit verliep vlekkeloos. Ik werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling en de bezorging was zeer snel, ondanks dat de Paasdagen tussen mijn bestelling en levering zaten! De webshop is erg verzorgd samengesteld en is duidelijk en to the point. Ik ga hier zeker vaker mijn fotografie producten bestellen die ik gebruik voor mijn studie (product design)!

Tevreden gebruiker 2014 27-04-2014

De producten zijn logisch geordend en daarmee kom je snel bij wat je zoekt.

Zeer snelle levering (de volgende dag), keurig verzorgd.

Van alles wat je als fotograaf nodig hebt.

Gewoon erg goed.

estcar 27-04-2014

Vanuit je luie stoel kan je e.e.a. bestellen.

Op de website staat voldoende informatie. Na bestelling krijg je gelijk e.e.a. via email bevestig en je wordt voor het verdere verloop op de hoogte gehouden.

Als je het assortiment vergelijkt met andere fotobedrijven die via internet leveren grijp je bij CameraNu praktisch nooit mis.

Deskundige hulp indien nodig. Ruim assortiment. scherpe prijzen. snelle en nette levering.

Zie boven

Gerard Volker 27-04-2014 Via de website gekocht

Als altijd vlotte levering na een bestelling uit een uitgebreid assortiment tegen aantrekkelijke prijzen

FransV1956 27-04-2014

Ondanks er op de site was aangegeven dat het artikel niet voorradig was, was 1 telefoontje genoeg toch te kunnen bestellen.

Men doet wat men beloofd en ook wat je vraagt wordt erg vriendelijk beantwoord.

Van wat ik bij mijn allereerste bezoek heb gezien is het uitgebreid. Ook de gevraagde informatie is helder en duidelijk.

Op hun gebied een uitstekende keuze om aankopen te doen.

Een klantvriendelijk onderneming en verademing om weer gewoon als consument vriendelijk te woord te worden gestaan. Geen ongeinteresseerde blikken of medewerkers. Prima zaak. Houden zo, dat wel. Online besteld na 1 telefoontje en voor eigen gemak in de winkel opgehaald.

plukassen 27-04-2014

Je vindt snel wat je zoekt. Duidelijke site en minimale handelingen om een bestelling te doen. 's Avonds bestellen en de volgende dag gebruiken. Super.

Duidelijke mailwisseling na bestelling. Snelheid van leveren is uitstekend.

Voor mijn hobby is het assortiment uitstekend. Ik kan er in ieder geval alles vinden wat ik nodig heb.

Zoals hierboven al gemeld kan ik alles vinden dat ik nodig (meen) te hebben. Volgens mij kan iedere (hobby) fotograaf dat ook. Qua prijs/service verhouding kan het niet beter.

Sinds een aantal jaren koop ik mijn foto apparatuur bij CameraNu.nl. De snelle levering en de goede prijs maken mij tot een vaste en tevreden klant.

pietjepuk59 27-04-2014 Via de website gekocht

Het product is gemakkelijk te vinden. Duidelijk wat je koopt en wat het kost.

s'Avonds besteld, de dag erna in huis zoals beloofd.

Alle producten voor de beginnende en gevorderde fotograaf zijn aanwezig.

Alles wordt snel en volledig geleverd.

Gemakkelijk te vinden, goede prijs en snelle levering. Meer kan ik niet wensen.

Basxx58 27-04-2014

condor 27-04-2014

duidelijke website met uitgebreide product
informati

om 23.30 vrijdag avond bestelling geplaatst en op zaterdag om 10 uur afgeleverd super!

assortiment zeer uit gebreid en overzichtelijk

zowel in de winkel als telefonisch wordt je vriendelijk en vakkundig te woord gestaan en krijg je een goed onderbouwd antwoord op je vragen.

ben al heel lang klant bij camera nu en ik ben na al die jaren nog altijd zeer tevreden.

Dirk Paulussen 26-04-2014

Prima informatie en terugkoppeling

Bijzonder snelle afhandeling.
Dat was boven verwachting

Vrij compleet pakket

De wijze waarop deze firma met opdrachten en klanten omgaat verdient een pluim

Janini 26-04-2014

snel in huis

dammis baan 26-04-2014 Via de website gekocht

Bij de entree van de winkel te Urk moet je de eerste keer even je weg zoeken. Vergeet niet een nummer te trekken. Het personeel heeft dat wel in de gaten en helpt je op weg.

Het personeel luistert goed naar je vraag of opmerking. Men neemt je volledig serieus en stemt samen met je af op het vervolg. Dat vervolg wordt schriftelijk vastgelegd en per mail toegestuurd!

De eerste aanblik bij binnenkomst wekt de indruk dat alles wat je kunt bedenken op het gebied van fotografie in deze winkel voorradig is. En als dat niet zo is, dat het personeel dat efficiënt met je oplost. De winkel is georganiseerd op het bedienen van grote stromen van klanten.

Mijn voorlopige mening is, dat ik nog niet eerder een dergelijke winkel (qua assortiment en service) ben tegengekomen.

Mijn beoordeling is gebaseerd op meerdere ervaringen met aankopen per internet. En, op een bezoek van een half uur aan de service-desk. Alles in het design van deze winkel (gedrag, kleding, inrichting etc.) is met zorg op elkaar afgestemd.

Wim88888 25-04-2014

hans 1945 25-04-2014

makkelijk te vinden op website.

voor 12 uur 's nachts besteld, volgende dag in huis.

wat beloofd wordt, komt men na. het klopte allemaal; keurig verpakt!

na betaling volgt idd de volgende dag het bestelde product.

Dolf Kampman 25-04-2014 Via de website gekocht

Mailen en klaar is Kees! Ook snelle reactie bij vragen!

Lies35 25-04-2014

website werkt gewoon goed en snel en duidelijk!

ook uitstekend, snelle levering en goed en netjes ingepakt

alles wat een fotograaf nodig heeft is er wel, je kunt het zo gek niet bedenken

website werkt heel goed en is duidelijk, en de winkel zelf is centraal gelegen

Het is een fijne camera, precies geschikt waarvoor ik hem bedoelt had, met heel veel mogelijkheden. het is ook een handzaam model.

Jan buitenga 25-04-2014 In de winkel gekocht
Urk

Heeft geen motivatie nodig, site werkte als een speer en het bestelde was 24 uur later geleverd

Bleek dat ik een verkeerde lens had besteld. Bij bezoek aan de winkel werd deze zo omgeruild. Vijf minuten in en uit de winkel. Had ook via mail gekund, was toch in de buurt.

Wat ik er in die korte tijd van zag erg uitgebreid assortiment, van pasringen via kleine compact camera's naar professioneel spul.

Het is gewoon een goede zaak met kundig personeel.

Wanneer je een pasring zoekt voor een gedateerd filtersysteem en dan iemand aan de balie erft die precies weet wat je bedoelt, is dat erg prettig en doet professioneel aan.

M. van Berk 25-04-2014 Via de website gekocht

Vanuit huis bestellen

Bestelling rond 23:30 geplaatst, de volgende dag om 12:30 in huis.

Ruim voldoende

Ruim assortiment, betaalbare prijzen en service prima.

Ik ben uitermate tevreden over CameraNU.nl

Zu1d 25-04-2014 Via de website gekocht

Prima prijs en supersnel verzonden: 23:00 besteld en volgende middag afgeleverd, chapeau!

Annemiekexxxx 25-04-2014

Super snelle levering en product werkt super!

Bigoak67 25-04-2014

Overzichtelijke site en gemakkelijk te sorteren op mijn merk fototoestel.

Op woensdagavond besteld en op donderdag al aan de deur. Ik was helaas niet thuis en kon het op vrijdag op het postkantoor ophalen.

Veel keuze.

Snelle levering.

CameraNu.nl doet wat het beloofd: vandaag besteld, morgen in huis. Natuurlijk moet je dan wel thuis zijn, maar dat is niet iets waar CameraNu.nl iets aan kan doen.

Tip-Top 25-04-2014

kritische klant2 24-04-2014

heel eenvoudig te bestellen

op tijd geleverd, goed verpakt. Factuur was binnen no time correct aangepast.

andere leveranciers konden de gekochte printer voorlopig niet leveren.

correcte en snelle afhandeling van de gevraagde order.

snelle en adequate levering van een printer die lang niet overal leverbaar was tegen een concurrerende prijs.

Sylvia de Jong 24-04-2014 Via de website gekocht

Je ziet zo wat op voorraad is of wat niet ook via de site. Alles wordt duidelijk omschreven.

De service is geweldig je wordt goed geholpen en ze hebben er daar echt verstand van.

9 van de 10 dingen die je zoekt hebben ze op voorraad en anders heb je het z.s.m. Ze zijn echt van alle markten thuis.

Goede winkel met betrouwbaar advies. Goede garantie en service en alles keurig aangeleverd.

Wij zijn al jaren klant bij deze winkel en vol tevredenheid. Mocht er een keer iets niet goed zijn dan wordt dit heel goed verholpen. Wij zijn echt zeer tevreden en gaan er graag naar toe. Ook via de site hele goede service verlening en veel op voorraad. Enige minpunt is soms wat langere wachttijden in de winkel maar dat ligt niet aan de hoeveelheid verkopers want die zijn er zeker maar aan de goede service en het goede advies dat ze geven en daardoor is het er ook super druk. Zeker op zaterdagen. Absoluut een fijne winkel om naar toe te gaan en je spullen te kopen.

W te D 24-04-2014 Via de website gekocht

Alles overzichtelijk en makkelijk toegankelijk

super snelle afhandeling

alles wat je je kan voorstellen is aanwezig tegen de juiste prijs

Zie bovenstaande aspecten

Tango10 24-04-2014

Snel en overzichtelijk

Snel en betrouwbaar

Groot en overzichtelijk assortiment

Betrouwbaar,snelle levering, uitstekende service, groot assortiment en deskundig personeel

Alles top, kan niets meer toevoegen!

Jet P. 24-04-2014

We waren erg aan het twijfelen welke camera we zouden nemen. Heb de klantenservice gevraagd om informatie. Ze waren er duidelijk met hun uitleg en hebben meegedacht. Camera Samsung NX300 was een zeer goede keuze. Later nog dingen bijbesteld. Ook in overleg wat we het beste konden doen. Top geregeld. Camera voor 23:00 uur besteld en volgende dag al binnen. Riem bijbesteld, kon een paar dagen duren omdat het via de post werd verzonden, maar nee hoor, volgende dag al binnen. Ben zeer positief.

albert3000 24-04-2014

alles bij de hand

ik vond wat ik nodig had

prima winkel

RudyF 24-04-2014

duidelijke website bij vragen kan je telefonisch contact opnemen

zeer goede service, klantvriendelijk duidelijk en goed bereikbaar. bij problemen wordt je goed geholpen

assortiment ruim voldoende van lensdop tot volwaardige camera

geen probleem gehad dus als iemand een camera of accesoires nodig heeft zou ik deze webshop aanbevelen

dapb 24-04-2014

overzichtelijke site, eenvoudig te bestellen

eenvoudig telefonisch bereikbaar, goed advies

Goedkoop en goede service.

Gool0571 24-04-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, goed overzicht en productinformatie

Bij enige problemen direct respons en er wordt goed gezocht naar een oplossing.

voldoende keus in allerlei segmenten.

Fijne zaak, ook via internet.

Met diverse web-shops zaken gedaan. Bij camera-nu krijg je een persoonlijke benadering. Goed overzicht wat er met je bestelling gebeurt. Snelle service. Prima. Prijzen zeer concurrerend.

GBA1 24-04-2014

Handige site, met duidelijke structuur. Je hoeft je huis er niet voor uit.

Mijn vragen werden telefonisch prima beantwoord.
Ook de levering was lekker snel. De volgende dag het product al thuis.

Goede prijs!

Makkelijk, duidelijk en gunstige prijzen. Ik heb een aantal keren wat gekocht bij CameraNu.nl en altijd weer de goede service.

Tjeerd Oldersma 24-04-2014 Via de website gekocht

Een goede website, gemakkelijk en overzichtelijk. Prima info over de artikelen die worden aangeboden.

Vandaag besteld is ook morgen in huis en in een degelijke verpakking.

Via je computer krijg bij cameranu.nl een groot assortiment ter beschikking. Weloverwogen kun je je keuze maken en bestellen. En de prijs is prima!

Alles klopt wat bij een webwinkel kloppen moet. Zie voorgaande motivaties

Vorig jaar een camera gekocht en na een half jaar ben ik nog er zeer tevreden over. Daarom heb ik ook mijn objectief, een Sony 50mm f/1.8, bij Camera.nu aangeschaft. Om de goede service en het prima assortiment van Camera.nu wil ik dit graag delen met anderen.

A. van den Assem 24-04-2014 Via de website gekocht

Thuis alle voors en tegens uitzoeken en op een rijtje. Keuze genoeg!

De reclame - voor 23:00 besteld, de volgende dag in huis - is absoluut waar. Aangetekend en wel.

Wat mij betreft keuze genoeg.

Heb ik al gedaan.

Zelden op zo'n plezierige manier aan internetshoppen gedaan. Super!

R van Beek123 23-04-2014

Door de zoekfunctie was eenvoudig het product te vinden dat ik zocht

Ik kon het product de zelfde dag nog afhalen, waarbij ik snel geholpen werd.

Snel, vriendelijk en goed geholpen.

Zowel de zoektocht als het bestellen en daarna het afhalen van het product dat ik zocht, was snel en goed mogelijk. [In de ochtend besteld, en 's-middags al gehaald.

efjee4941 23-04-2014

Iris1972 23-04-2014

Ik kon heel snel vinden wat ik zocht, het plaatsen van de bestelling ging heel makkelijk en snel en ik had het de volgende dag in huis! Top toch!