Deze score is berekend op basis van 2594 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mr GV 31-12-2014

Voldoende zoekmogelijkheden op site. Duidelijke info, goed ingericht.

Snelle levering zoals beloofd!

Voor de foto-enthousiasteling heeft deze winkel werkelijk alles in huis.

Ik had het product binnen no-time in huis. Omdat het klein en niet zo duur was, kon het met de gewone post (geen pakket), zodat je niet thuis hoeft te blijven voor de bezorger.

Aad P. 31-12-2014

Overzichtelijke site. Goede winkel.

In een ver verleden eens een artikel gekocht, dus was al ooit klant. Via service afdeling (niet bij hun gekochte) camera laten repareren. Daarbij is mijn belang perfect door hun vertegenwoordigd.

Zeer groot assortiment.

Gezien mijn beeld, opgedaan in de winkel, versterkt door mijn ervaring met de klantenservice, heeft ervoor gezorgd dat ik weer een artikel heb besteld (en perfect geleverd kreeg).

Tom tom in een ver verleden. Reparatie van Canon camera door Camera nu begeleid. Via site onderwater behuizing voor gerepareerde camera besteld en perfect geleverd gekregen. Prima zaak, de mensen doen wat ze zeggen!

Albertine82 31-12-2014

Supersnelle levering!

Chris Zuiderwijk 30-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke intuïtieve website met uitgebreide, duidelijke en juiste informatie en op voorraad is ook daadwerkelijk op voorraad! Bestellen en betalen gaat met het grootste gemak en de levering is razendsnel (indien op voorraad) en als je twijfels hebt dan krijg je in de winkel of telefonisch een gedegen en uitgebreid advies. Men neemt alle tijd voor je.
Ook de berichtgeving van het bestel- en leveringsproces zijn top. Nu zelfs met keuze-optie afhalen postkantoor of aan huis bezorgen inclusief het te verwachten tijdstip dat de postbode voor de deur staat en dat klopt nog ook!

Laat een mailtje achter en je wordt netjes teruggebeld met een professioneel antwoord. Maar waar gehakt wordt vallen ook spaanders en als er dan tóch een keer iets misgaat dan wordt dat keurig opgelost.
Ik heb zelfs een keer een lens (€800,-) mogen meenemen naar huis om te testen en later probleemloos mogen omruilen voor een andere.
Bedenk wel dat CameraNu voor wat betreft de levertijden geheel afhankelijk is van de leveranciers, dus als een artikel een keer écht 'out of stock' is dan ligt de langere levertijd niet aan CameraNu maar aan de leverancier!

Zeer uitgebreid assortiment tegen zeer concurrerende en scherpe prijzen. Ik vergelijk altijd de prijzen met de andere (grotere) aanbieders, maar CameraNu springt hier toch echt bovenuit.
Kan nauwelijks iets bedenken dat niet verkrijgbaar is of desnoods op aanvraag zou kunnen worden besteld.

Welke winkel is nu beter, completer en voordeliger?
Ik heb 'm nog niet kunnen vinden!

Ik kom al bij CameraNu sinds ze met dat hele kleine 'winkeltje' op het zoldertje boven die oude werkplaats zaten en ik kom er (Camera)Nu nog steeds met plezier en volle tevredenheid. Het zegt wel genoeg dat ik sindsdien al zoveel materiaal bij CameraNu heb aangeschaft dat je daar een mooie spiksplinternieuwe middenklasse auto voor zou kunnen aanschaffen!

ger doornbos 30-12-2014 Via de website gekocht

Alles is op de website makkelijk te vinden

Altijd supersnelle levering,telefonisch contact is ook altijd snel en je wordt goed geholpen

Bijna alles is te koop en anders worden er voldoende alternatieven geboden

Bovenstaande spreekt voor zich

K. van Alphen 30-12-2014

Ik heb eerst advies gevraagd i.v.m. met mogelijk twee voorkeur keuzes. Na ontvangst een overweging gemaakt en de knoop doorgehakt en via mijn account de bestelling geplaatst.

Prima service en volgens opgave het product op de juiste dag en tijdstip zoals aangegeven ontvangen.

V.w.b. het aantal dan wel verschillende merken is de keuze van statieven meer dan voldoende.

Ik beveel deze winkel van harte aan v.w.b. de service en levertijd. De keuze is en blijft een verhouding tussen kwaliteit en prijs.

Dat ik, buiten het onlangs aankopen van een Pentax K3 Prestige, toch weer voor Cameranu.nl heb gekozen is vanwege het opgebouwde vertrouwen van snelle levering en service.

baerke 30-12-2014 Via de website gekocht

Snelle afhandeling van bestelling en chat ook goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag.

j.jansen507 30-12-2014

Uitgebreide collectie. Meeste uit voorraad leverbaar. Overzichtelijke website.

Levering meestal binnen 24 uur.Mogelijkheid van inruil.

Groot assortiment meestal uit voorraad leverbaar

Waarom elders gaan shoppen als je goed tevreden bent. Voor de prijs hoef je ook niet naar een ander te gaan.

Zie boven

A.Schopmann 30-12-2014 In de winkel gekocht
URK

Ik voel me bij Cameranu als *ouder* iemand volledig, volwaardig thuis. Jullie service is super. Vandaar dat ik steeds weer terug kom. Simpel online bestellen en de andere dag even in Urk ophalen. Het zelfde geldt voor reparaties...brengen, overleg, klaar en ophalen ... Ik kies voor ophalen en niet voor verzenden omdat ik mijn kostbare aparatuur niet graag bij onguren buren afgeleverd weet....sorry, maar het is de realiteit.

edtwiggel 30-12-2014 Via de website gekocht

Hidde S. 30-12-2014

Ik heb het product op 23 december 's avonds besteld en had het de 24e 's middags al binnen. Wat een topservice! Ondanks de kerstdagen zo snel bezorgd. Verder was er ook niets mis met het product, dus ik ben helemaal tevreden.

Cor van Wijngaarden 30-12-2014 Via de website gekocht

Alles duidelijk overzienbaar en makkelijk te bestellen. Onder meer het verlanglijstje of een mail vragen wanneer artikel weer beschikbaar is vindt ik perfect

Snelle levering, klantenservice weet waarover ze praten..Goede procuktkennis

Mooie ruime sortering. Voor iedereen prima toegangkelijk met duidelijke informatie.

Zeer grote mate..heb inmiddels al diverse mede amateurfotografen over CamerNu verteld

Prettige, overzichtelijke website met ruime sortering en mensen die weten waar ze het over hebben. Kortom voor mij een zeer welkome aanvulling op mijn amateurfotografie,

Bjorn B. 30-12-2014 Via de website gekocht

Een goed te navigeren website.

Zij hadden een fout gemaakt in de bestelling, maar door het snelle reageren op de e-mails en het niet moeilijk doen over het retour, ben ik hartstikke tevreden over hun service!

Ze hebben veel onderdelen, maar niet het gene wat ik zocht.

Henk van Zwam 30-12-2014 Via de website gekocht

De zoek functie op de site werkt snel en goed, je vindt snel de spullen die je nodig hebt.

Telefonisch contact over de bestelling n.a.v. een foutieve vermelding op de pakbon verliep snel en efficiënt en was direct verholpen.

Alles wat je nodig zou kunnen hebben kun je er vinden. Soms is snelheid en zekerheid van geleverd krijgen meer waard dan een wat lagere prijs.

Mijn eerste ervaring was uitstekend, dit in tegenstelling tot mijn ervaring met een andere kamerawebshop.

Wat zoek je als fotograaf, behalve mooie plaatjes? Goed materiaal, snelle en zekere levering en als het effe kan, een goede prijs. Dus moet je bij Cameranu zijn.

paul&anja 30-12-2014

Dichtbij, overzichtelijke display

Uitstekende uitleg, voelde ons goed aan, geen opdringerige verkoop praatjes

Prima

Alles op voorraad

Top zaak

Wing54 30-12-2014

Van huis uit alles te koop

Snel geleverd zonder incidenten

Alles op gebied van video foto en kijk instrumenten

Groots duidelijk overzichteleijk

Je wordt vriendelijk en gemotiveerd behandeld met duidelijk tekst en uitleg.

soester66 30-12-2014 Via de website gekocht

zeer duidelijke website

zondag besteld en dinsdag al in huis (super)

assortiment is goed en ook qua prijs

snelle levering

al diverse dingen hier besteld,super

evasoogappeltjes 30-12-2014

De website is overzichtelijk, alles is gemakkelijk te vinden en in enkele stappen heb je je bestelling geplaatst.

Er wordt netjes gebeld over de dag en tijd waarop geleverd kan worden.

Zeer compleet assortiment.

Ik zou de winkel zeker aanbevelen bij anderen!

P. Hup 30-12-2014 Via de website gekocht

Een mooie stoere cameratas, met ideale opbergvakken. De tas is mooi afgewerkt en voorzien van een losse binnen tas waar je camera met lens in kan. De stof voelt stevig aan en geeft goede bescherming aan je camera en lenzen. Ik heb nu al mijn toebehoren bij de hand in tas. Nooit meer wat vergeten? Dan is deze stoere cameratas een echte aanwinst.

De cameratas werd snel geleverd. Voor een bepaalde tijd besteld is ook echt de volgende dag in huis!

Er is veel keuze uit mooie en degelijke producten.

Goede service en altijd advies op maat en budget.

Al met al heel erg tevreden over de levering, service en product.

j.musscher 30-12-2014 Via de website gekocht

Een paar maanden geleden was ik in de winkel bij CameraNu in de veronderstelling dat ik mijn Sony Alpha body plus accessoires zou gaan verkopen. Ik wou namelijk overstappen op een ander merk en dit heb ik ook verteld aan degene die mij hielp. Hij zei dat moet je niet doen je moet niet overstappen naar een ander merk dat maakt niet zoveel uit. Wat je beter kunt doen is investeren in een goeie lens. Dit was voor mij tevens ook goedkoper en hij had daar toch wel een goed punt. Dit vertelde hij wat beter dan wat ik nu doe, maar hij nam de tijd voor mij en gaf goede uitleg. Na een paar maanden toch maar is de investering gedaan in een nieuwe groothoeklens de Samyang 10mm f2.8. Deze had ik rond 11 uur 's avonds besteld en ik had hem de volgende dag in huis. De doos waar de lens in zat hadden ze netjes verpakt in een grotere doos met van die grootte zakjes met lucht. Al met al prima service en prima levering! Wat ik tegenwoordig wel wat minder vind is dat ze een soort van lootjes systeem hebben nu is dat op zich wel eerlijk voor de mensen die uitleg willen en dan misschien iets willen kopen. Alleen voor de mensen die gewoon even snel iets willen kopen is dit iets minder. Het zou beter zijn als ze een snelkassa hebben. Hierdoor kan het wel even duren voordat je aan de beurt bent, maar ze hebben wel weer koffie en thee.

Joost ten Dam 30-12-2014

Bestelling is in een paar stappen gezet en er zijn meerdere mogelijkheden voor het laten bezorgen van de bestelling

Snelle levering bij relatief late bestelling

Ik had het gekochte product nodig voor een citytrip naar Parijs. Ik was vrij laat met mijn bestelling. Toch heeft CameraNU zich (ondanks de feestdagen) netjes aan de vermelde levertijd gehouden.

Wilbert v. Deursen 30-12-2014 Via de website gekocht

Zoeken en bestellen via de website is erg gemakkelijk. Verpakking en verzending verlopen vlekkeloos en snel. Ik heb nog nooit een service call nodig gehad.

Ik kan bij Camera.nu vrijwel altijd vinden wat ik nodig heb. En tegen een prijs die ook altijd een van de laagste is

Van harte aanbevolen. Nog nooit een negatieve ervaring gehad.

Prima site, keurig verzorgde levering, goed spul. Ik heb niets te klagen.

marloes1745 30-12-2014

Ik denk dat Ze een goed systeem hebben om je zo snel mogelijk te helpen.ze zijn eerlijk en geven goede adviezen

Fijne winkel, vriendelijk en eerlijk personeel en zeer behulpzaam

Bri-Jarno 30-12-2014 Via de website gekocht

Kan alles snel vinden, makkelijk interface

Snelle levering, 3x besteld steeds volgende dag in huis

Alles wat ik op camera gebied zocht heb ik gevonden

Heb alleen goede ervaring, ook qua prijzen! Dus ik zoek niet verder

aaa23 29-12-2014

zeer toegankelijke site

zeer overzichtelijk aankoopproces; goede handleiding

zie boven

al twee keer eerder via Camera Nu gekocht en beide keren tot volle tevredenheid; duidelijke factuur; tijdige en goed verzorgde verzending; zeer concurrerende prijs

Bri-Jarno 29-12-2014

Het is duidelijk snel en makkelijk en betrouwbaar

Ik heb zelf niet gwbruik gemaakt van help etc maar im vindt wel fijn dat het super snel bezorgd kan worden

Super assortiment alleen soms mis ik wel dingentjes maar daar kom ik wel aan

Ik raad het echt heel erg aan want ik vindt het fijner dan bol.com

Ik zou deze winkel aan iedereen aanraden want het heeft een groot assortiment aan producten

G. Rutgers 29-12-2014 Via de website gekocht

artikelen snel te vinden en te selecteren.
Alles wijst zich vanzelf.

Ontzettend uitgebreid assortiment , ik ben nog in geen enkele fotozaak geweest waar zoveel artikelen gewoon voorradig zijn.

Prima winkel , gemakkelijk , snel en binnen de kortste tijd heb je de spullen al thuis bezorgd gekregen.

Wilma Bosch 29-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

in de winkel uitgebreid voorgelicht, er werd alle tijd voor genomen, ondanks de drukte in de winkel

voldoende lenzen aanwezig die mijn interesse hadden

erg klantvriendelijk en verstand van zaken

het was voor mij de eerste keer dat ik in Urk bij CameraNu ben geweest. reuze vriendelijke mensen, die alle tijd voor je nemen en duidelijk de voor's en tegens voor je op een rij zetten.

Twelelens 29-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met goede zoekfunctie, duidelijke bestelprocedure met heldere communicatie over het bestelproces met mogelijkheid tot retourneren en track&trace link.

Tweemaal een artikel 's avonds laat via de webshop besteld, tweemaal een dag later keurig verpakt in huis. Top!

Ruime keuze in fotografie uitrusting.
Nu ook een tweede hands artikel besteld, is cfm. de beschrijving als nieuw en wordt met garantie in originele verpakking geleverd.

Vanwege snelle service, duidelijk procesoverzicht van je bestelling en groot assortiment zou ik iedereen aan kunnen raden om bij CameraNu.nl te gaan kijken.

D.van.Es 29-12-2014

Overzichtelijke website met goede zoekfunctionaliteit

Ondanks wat verzend issues werden deze na telefoontjes snel en correct opgelost.

Genoeg alternatieven voor de merkproducten (batterijen van camera's bijvoorbeeld) en goede accessoire keuzes

Goeie prijzen, duidelijk informatie en snelle service indien noodzakelijk.

nola02 29-12-2014

zelfs vlak voor de feestdagen een supersnelle levering van mijn bestelling!

Groot assortiment, om van te watertanden....

snelle bezorgservice, in de winkel ook uitstkekend advies

top zaak

JJMAN 29-12-2014

Op de website van Cameranu.nl kun je makkelijk zoeken naar producten op het gebied van fotografie.

Bij het bestellen van artikelen bij Cameranu.nl krijg je snel en duidelijk via de e-mail de bevestiging binnen en ook bijvoorbeeld de trackandtrace informatie. Snel netjes en heel duidelijk.

Cameranu.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment aan merken (rand)apparatuur voor fotografie. Ook op het gebied van de prijs klopt het allemaal bij Cameranu.nl, je betaald nooit teveel.

Een prima (web)winkel, de levering is supersnel (tot 23.59 uur kun je bestellen) en duidelijke communicatie.

Mocht je er om welke reden dan ook niet uitkomen dan kun je altijd telefonisch contact opnemen met de winkel, wel zo prettig. Wil je eerst een uitgebreider advies, ga dan langs in de winkel van Cameranu.nl in Urk.

deBest 29-12-2014

Zeer snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

BertWeijs 29-12-2014

Lekker simpel. Kies je prduckt, staat het niet in de winkel, dan kun je het vragen bij de balie.

Personeel is deskundig en help je goed. Niet opdringerig.

Bijna alles op voorraad

Echt de moeite waard om naar Urk te gaan....

Ik ben een tevreden klant!

Emma96 29-12-2014

Producten zijn opzich goed te vinden en staan geordend op de website. Bestellen is makkelijk en duidelijk.

Zeer snel besteld en snel in huis.

Heel ruim.

Goede service en ruim assortiment voor professionele fotografen en hobby fotografen.

Ik heb al 6 keer eerder bij cameranu.nl dingen gekocht en ben altijd tevreden over de service en de producten. Alles veilig en goed verpakt en snel in huis. Ook de prijzen zijn in vergelijking met andere fotografiewinkels laag.

RichardB1970 29-12-2014

Super winkel. Prijzen zijn heel scherp, groot assortiment Ik heb een body canon eos 7d en een occasions objectief 100-400 besteld. Bij de betaling ging er iets mis. Maar ik kreeg netjes een mailtje met een link. Betaald en het pakket is de volgende dag afgeleverd. De faktuur digitaal ontvangen. De occasions lens ook scherp geprijsd en een jaar garantie. Ik ben zeer tevreden over CamaraNU. Zeker in vergelijking met concurrenten

zilvergrijs 29-12-2014

Zoeken op de website is relax en gemakkelijk te vinden.

Men geeft altijd goed advies!

Alles hebben ze in voorraad.

Zo is dat!!

Prettig kopen bij Cameranu.nl

CAJ 29-12-2014 Via de website gekocht

De bestelling verliep vlekkenloos. Ondanks de drukke periode vlak voor kerst had ik het artikel binnen 1 dag thuis,

Ferverweg67 29-12-2014

Online snel besteld

Meteen status van je bestelling

Veel te krijgen

Absoluut

Snelle service, status wordt steeds gemaild en nette prijzen.

Maura1601 29-12-2014

Snelle bezorging, groot assortiment en prima service. Kortom, hardstikke tevreden over cameranu.nl! Ik zal zeker opnieuw een bestelling plaatsen bij cameranu. Top'

Ilse mertens 29-12-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, goede informatie, met duidelijke foto's die de mogelijkheden van het product goed weergeven

Zeer snelle en kwalitatief goede service. De afspraken worden perfect nagekomen.

Er is op de site voldoende keuze per categorie

Zeer goede service, kwalitatief goede producten en een uitgebreid assortiment

wieteke214 29-12-2014

Altijd snel antwoord op vragen per mail

Cameranu.nl heeft zoveel in haar assortiment, dat ik bijna nooit hoef uit te wijken naar een andere winkel

Groot assortiment, goed advies, snelle levering

A. Ghazal 29-12-2014 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen in huis

bestelling ging heel vlot

ruim assortiment

Op het camera benodigdheden, hoge slagingskans.

Besteld product voldoet aan verwachtingen.

Koos Dam 29-12-2014

Alles is uitstekend uitgestald. Nummer trekken geeft rust zonder wachtgevoel

Goede deskunidigheid verkoper

Alle interssante merken zijn op voorraad

Snel en goed

Op een uitstekende wijze zaken gedaan, vlot en krrekt. Betrouwbaar en deskundig

Mark0527 29-12-2014

Lekker op de bank winkelen, wat wil je nog meer.

Volgens mij hebben ze alles, in elk geval meer dan ik kan bedenken

Prima club, communiceren helder en komen na wat ze beloven......eigenlijk heel "gewoon" maar wel prettig.

Reinder1948 29-12-2014 Via de website gekocht

Makkelijk online bestellen en onmiddellijk bevestigingsmail terug.Dus geen onzekerheid over de bestelling.

Uitstekende en vriendelijke klantenservice die je bijvoorbeeld wekelijks op de hoogte houd van de status van je reparatie.

Ze verkopen echt alle merken en heel bijzonder ook alle accessoires daarvan en hebben het meestal ook nog in voorraad.

Ik zou zonder enige aarzeling cameraNu aanbevelen bij mijn vrienden en relaties, dit na zeer goede ervaring bij meerdere aankopen.

Mark Bakker 29-12-2014

Overzichtelijke website, groot assortiment. Uitgebreide omschrijving van producten en accessoires.

Info per mail prima. Afhandeling bestelling vlot en goed. Camera goed verpakt ontvangen.

Allerlei foto- en videocamera's gewoon op voorraad. Verkopen ook verrekijkers e.d.

Goede website, groot assortiment, bovendien mogelijkheid tot bezoek fysieke winkel. Bij optiek belangrijk natuurlijk.

Ik ken de winkel op Urk van CameraNu en heb daar goede ervaringen mee: deskundig personeel, snelle service, groot assortiment tegen scherpe prijzen. Mijn keuze viel dit keer daarom ook op de webwinkel van CN. Deze blijkt de digitale equivalent van de fysieke winkel: betrouwbaar, snel en goed.

E.R.Velthuis 29-12-2014 Via de website gekocht

Goede duidelijke website

Snelle levering en je kan de bestelling volgen

Veel te kiezen

Zeker een aanrader. Goede prijzen.

Kwam al vrij snel op deze website mede ook vanwege de prijs van de camera. Mooie duidelijke site en de levering was snel.

Jan Riem 29-12-2014 Via de website gekocht

Direct gevonden wat ik zocht

Binnen de kortste keren een bevestiging van mijn bestelling. Ook fijn dat ik het pakket kom volgen vis het track and trace systeem.

Wat ik elders niet kon krijgen hadden ze bij Cameranu.nl gewoon op voorraad.

Vanwege aanbod, de goede prijs en de snelle communicatie.

Al met al een vertrouwen wekkend bedrijf.

Angela Talboom-Schilstra 28-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Goed advies en vriendelijk personeel.

Wel goed, maar helaas was niet alles wat ik zocht op voorraad.