Deze score is berekend op basis van 2662 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Olav 14-01-2020

Een goede website met heldere informatie en mooie productfoto's. Het bestellen en laten verzenden gaat heel eenvoudig. Bij ontvangst zit mijn bestelling in een goede stevige bedrukte kartonnen verpakking.

Sherin 14-01-2020

Ik heb het product dat ik zocht op deze webshop gevonden, voor een schappelijke prijs. De reviews voor het artikel vond ik goed en daarom besteld. Achteraf is het product niet geheel naar wens, jaar de webshop zelf kan daar niets aan doen.

IS 14-01-2020

3 van de 4 bestelde artikelen (geheugenkaartjes) waren al open geweest, waarvan 1 in een plastic zakje was gestopt met een stickertje erop. Zelf de kaartjes op locatie moeten omruilen voor nieuwe. Het enigste positieve is dat we ze konden omruilen. Daarvoor nooit problemen gehad met bestellingen, maar deze keer geen fijne ervaring, vandaar het lage cijfer.

Andre 14-01-2020

Quick service and wide range of products. Competitively priced. Highly recommended.

Anneke Filmer 14-01-2020

Ik vind het Jammer dat de winkel helemaal aan de andere kant van Apeldoorn is maar dat is prima opgelost met een goede Website en een belletje naar de klantenservice doet wonderen.

Paul 13-01-2020

perfecte afhandeling, had nog enige aanvullende wensen, allemaal keurig geregeld.

Dirk W. Rotgans 13-01-2020

Webshop had de door mij benodigde foto spullen in voorraad en werden nog dezelfde dag bij PostNL gebracht. Bezorging thuis de volgende dag met track and trace voormelding.

vec 13-01-2020

Deze webshop was de enige die het artikel op voorraad had, direct kon leveren en dat ook nog tegen een uitstekende prijs.

Ruud Vranken 13-01-2020

Uitstekend snelle correcte levering. Product voldoet aan de verwachtingen.
Heb al vaker bij cameranu.nl besteld, altijd goed.

Aad 13-01-2020

Via cameranu.nl mijn nieuwe camera fuji XT3 met lens 16-80 aangeschaft. Snelle levering tegen een goede prijs.
Na aankoop nog een aantal vragen die snel en correct werden beantwoord.
Zeer tevreden; nu aan de gang met het toestel; eerste resultaten zijn zeer goed!

Willem Velthoven 13-01-2020

Ik benaderde CameraNU met een vraag over service aan mijn Sirui statief. Dit uitstekende statief had ik niet bij hun gekocht (maar direct bij Sirui in China, voordat ze in Nederland geïmporteerd werden). CameraNU reageerde super netjes en stuurde me het juiste onderdeel binnen een paar dagen op. Kosten: nul euro... Dank! Een prima zaak.

Andries 13-01-2020

Vlotte, duidelijke, nette verzending
Snelle reacties in klantenservice: deze zijn kort en duidelijk. Je weet waar je aan toe bent.

Prima geholpen 13-01-2020

Prima en goed geholpen in de winkel. Ook het retour brengen van de buiten wifi camera werd keurig en snel afgehandeld. Het retour geld stond 2 dagen later al weer op mijn rekening.

DT 13-01-2020

Ik koos CameraNU omdat zij het materiaal (Lumopro) verkopen dat ik nodig heb. Er ging helaas iets mis op de dag van de bestelling zelf maar een mailtje naar de winkel was betrekkelijk snel beantwoord.

Het product werd heel snel geleverd en je kreeg alles wat je nodig had in 1 e-mail. Zo kreeg ik de bestellingsinfo, de factuur én het trackingnummer dadelijk en netjes op 1 handige plek.

Kafai Publishing 12-01-2020

Besteld, keurig op tijd geleverd, heldere communicatie voorafgaand aan levering.

Kenneth Ramautar 12-01-2020

CameraNu heeft een zeer ruime assortiment tegen aantrekkelijke prijzen. Ik ben al jaren klant en word steeds verrast door hun buitengewoon klantvriendelijkheid.
Vorige week had ik SD kaarten besteld, echter deze was niet op voorraad maar als alternatief hebben ze me veel snellere en duurdere kaarten aangeboden zonder dat ik de hogere prijs hoefden te betalen. Dit is pas service, ik raad een ieder CameraNu aan! Klasse!

Kobe 12-01-2020

Zeer snelle levering, verzorgd verpakt en een uitstekend product, zoals omschreven op de website!!

Marcel 12-01-2020

Vrijdag een hele mooie fujifilm xp onderwatercamera gekocht, mooi op tijd geleverd en de omschrijving klopt precies. Uitgebreid getest in golfslagbad en wildwaterbaan en maakt schitterende foto's en mooie onderwaterfilpjes.

Michel 12-01-2020

Na veel reviews op internet te hebben gelezen heb ik de Lumix G9 aangeschaft bij cameranu in Apeldoorn. Na de eerste foto’s te hebben gemaakt zat er een vlek op foto’s. Andere lens gaf hetzelfde resultaat en de sensor reinigingsfunctie van de camera ook. Gebeld met cameranu en ik kon gewoon even naar de winkel waar de medewerker al snel een stofje op de sensor zag zitten en deze, terwijl ik een kopje koffie dronk, voor mij schoon maakte, geheel kosteloos. Camera geeft nu weer prachtige beelden zonder vlek. Prima service.

Albert Berkhof 12-01-2020

Al veel vaker geweest en dingen gekocht. Goede uitleg prettige geholpen. Op oudejaarsdag een drone gekocht. Werkte niet goed, terug gegaan en zo een nieuwe gekregen zonder problemen. Het is wel druk, maar ze werken met nummertjes dus je kan rustig kijken en je wordt vanzelf geholpen. En als je dan aan de beurt bent nemen ze alle tijd voor je, ook al is het heel druk. Dat geeft een prettig gevoel. En moet je wachten dan is er koffie en die is ook nog eens lekker. Ik kom alleen in Urk en vind dit een top winkel. Kom er zeker nog vaker.

Robert lLindemsns 11-01-2020

na telefonisch overleg met filiaal In Urk kreeg ik een gedetailleerde uitleg over de door mij uitgekozen Nikon body. Deze werd door de medewerker gereserveerd en een dag daarna werd ik gebeld door filiaal Amsterdam dat de body klaar lag. Zeer vriendelijk medewerker hielp mij keurig met ook weer een uitleg van de camera. Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijk heid van cameranu.nl

Llisa 11-01-2020

Er is eigenlijk niet veel te zeggen... snel, correct en goeie prijzen :-)
Zelfs naar België was de levering de volgende dag.

HdeGraaf 10-01-2020

Overzichtelijke site, duidelijke informatie. Ik vond het kopje ‘accessoires’ bij een item erg handig omdat ik anders vast niet alles had gekocht wat ik wel nodig had. Levering was prima op tijd en geen onnodig verpakkingsmateriaal!

martijn zwennes 10-01-2020

Vrijdagmiddag een printer besteld, die zaterdag rond 12 uur werd geleverd. Top
Bij de bestelling hadden we een onjuist mailadres ingevoerd en ontvingen we daardoor geen bevestiging.
In het contact met de klantenservice werd dat keurig opgelost en kwam alles in orde.

F. Bom 10-01-2020

Prettige verkoper. Vanwege sterke aanbieding camera gekocht d610.
Verwarrend was wel dat ik eerst in de zaak op Victorieplein stond, vanwege de grote gevel met Cameranu.
Terwijl de camera winkel verderop in de van Woustraat zit, met dezelfde gevel.

K Jansen 10-01-2020

De shop is zeer overzichtelijk. Vond bijzonder snel wat ik zocht en je krijgt er op een niet storende manier ook wat alternatieven/suggesties bij. Bestellen gaat makkelijk en snel. Betaalmogelijkheden zijn ruim genoeg. Over de voortgang van de levering wordt snel en netjes gecommuniceerd. Product was er keurig binnen beloofde termijn en netjes verpakt.

WillemT 09-01-2020

Zelf iets niet goed gedaan, gebeld en het werd opgelost terwijl ik aan de telefoon zat.

jan 09-01-2020

Zeer uitgebreid assortiment, een zeer goede prijs en een super snelle levering

Cor 09-01-2020

Vriendelijk, geduldig, behulpzaam en deskundig geholpen in de winkel in Urk.

jeroen 09-01-2020

Bestelling was ok, krijg nu alleen wel spam voor een beoordeling. irritant dat je niet weet wat je met je gegevens doen terwijl je alleen maar een camera koopt :(

Henk Jansen 09-01-2020

Na online de nodige info verzameld te hebben, naar de winkel gereden van CameraNu in Apeldoorn.

Mooie winkel met zeer ruim assortiment en mensen die verstand van zaken hebben en de tijd voor je nemen.
Niet opdringerig qua verkoop maar goed advies geven.

Snits 08-01-2020

Extreem veel producten op voorraad en deskundige medewerkers. Klein nadeel is de wachttijd, maar als je aan de beurt bent wordt je ook geduldig geholpen. Er zouden meer producten in de vitrine kunnen liggen, maar je kan alles wat in de webshop staat ook gewoon in handen krijgen en bekijken.
Een fout van de fabrikant van de filterkit die ik gekocht heb, werd heel coulant naar mij toe opgelost.

Bos 08-01-2020

Ik bestelde 2 artikelen als cadeau voor mijn schoonvader, helaas was 1 van deze artikelen niet op voorraad waardoor ik het cadeau niet op tijd kon geven. Uiteindelijk werd het tweede artikel net in het nieuwe jaar geleverd.

Danine 08-01-2020

kwaliteit is uitstekend voor een redelijke prijs! De levering was snel en de fragiele onderdelen waren zeer goed verpakt. Ik ga hier zeker nog eens iets bestellen!

A 07-01-2020

Hele fijne webwinkel. Goed overzicht van producten en informatie. Duidelijk kennis van zaken.

Flipje 07-01-2020

CameraNu heeft een fantastische website. De beschrijving van de producten is zeer uitgebreid en je kunt gelijksoortige producten goed vergelijken. Kortom een aanrader!

Janneke 07-01-2020

Fijne cameratas gekocht bij cameranu.nl, bestelling, verzending en ontvangst ging allen soepel! Product is van goede kwaliteit dus ik ben happy.

Tiede 06-01-2020

Zeer snelle en correcte afhandeling van mijn order. De camera werd omschreven als zo goed als nieuw. En hier was echt niets teveel gezegd, ik heb echt moeten zoeken om de minimale gebruikerssporen die in de advertentie stonden omschreven. In het verleden vaker naar alle tevredenheid artikelen besteld bij camera.nu en ik zal dit in de toekomst zeker blijven doen.

David D’hont 06-01-2020

Beste, mijn bestelling was redelijk snel geleverd in België ondanks dat het niet echt op stock was, waarvoor dank. Ook leuk is de mogelijkheid om mijn toestel 3x kan laten reinigen. Dit had ik over het hoofd gezien. De prijzen zijn ook wel redelijk vergeleken met andere site’s.
Mvg,
David D’hont

Ara 06-01-2020

Goeie service en bezorging. Kwaliteit van de producten zijn ook goed. Het aanbod is reuze maar je wordt goed geholpen als je erom vraagt.

Martin 06-01-2020

Prima klantbehandeling.
Nadat gebleken was dat ik het verkeerde had besteld, is snel gereageerd en werd bestelling geannuleerd en kon ik het juiste artikel alsnog bestellen.
Bezorging binnen de beloofde termijnen.

Jeannette 06-01-2020

Groot assortiment, en duidelijke informatie van de shopmedewerkers.

Verder laagdrempelig dus erg prettig communiceren.

Fotografie Peter Nicolai 06-01-2020

Een juiste service en een zeer snelle levering. De informatie via de site was heel duidelijk. Alle lof!!

Bettie 05-01-2020

Uitstekend advies gekregen over de aanschaf van een nieuwe camera en nog eens klasse service daar bovenop. Ik kom graag weer terug voor de uitbreiding van mijn lenzen pakket.

Bettie 05-01-2020

Anita 05-01-2020

Deze winkel was me aangeraden door een professioneel fotograaf en het was zowel de lange reistijd naar Urk als de lange wachttijd in de winkel meer dan waard. De verkoper nam echt alle tijd voor me en gaf een goed en eerlijk advies. Grote klasse!!

a 05-01-2020

Goed advies over de aankoop van een compact camera om te gebruiken naast m'n spiegelreflex. Gratis reinigen van m'n spiegelreflex. En gewoon een vakinhoudelijk praatje na afloop. Zo hoefde m'n 7 jaar oude spiegelreflex nog niet vervangen te worden. Top advies en onafhankelijk.

Anoniem 05-01-2020

Ruime keuze, nete prijzen, Keurig volgens afspraak geleverd. Zeker aan te raden

Gijs 05-01-2020

zeer goed, betrouwbaar, en goed advies indien gewenst snelle levering prima shop

Eric 05-01-2020

Al een aantal keer iets besteld. Bestellingen worden netjes en snel verzorgd. Informatie op de site is prima en uitgebreid, en de beschrijving klopt ook met wat er geleverd wordt. Zeer uitgebreid assortiment. Kortom: aanrader!