Dylan 26-02-2019

Top product van een goed merk! Helaas geen 10 want er zat wel een deukje in m’n case.

Marcel Vink 26-02-2019

Goede sevice en snelle verzending en site ook goed overzicht, Helemaal goed en Toppie!!

Kristine Maaswinkel 26-02-2019

Fijne medewerkers met veel verstand van zaken. Je kunt merken dat ze van het vak houden en plezier hebben in het werk.
Daarnaast biedt cameranu diverse workshops aan wat goed georganiseerd is.

Sebas de Jong 26-02-2019

De producten zijn duidelijk omschreven. Verder was het greenscreen wel erg gekreukt toen ik hem binnen kreeg. Na een strijkbeurt was hij klaar voor gebruik!

Fred 26-02-2019

Besteld en de volgende dag geleverd, m.a.w. daar kan je van op aan en bestel je de volgende keer weer.

Lennert 25-02-2019

Koop er al jaren en tot nu toe is alles altijd perfect verlopen. goede prijs, snelle levering en fijne hulp als je vragen hebt.

Theo Veldhuis 25-02-2019

Geweldige zaak. Ooit online ontdekt. Persoonlijk bezocht toen er een probleem aan mijn camera was. Direct geholpen, geregeld en rondleiding gehad in nieuwe technieken. Genoten en leuke marketing voor deze zaak in Urk.

BRACKE, Bernhard Louis 25-02-2019

Heb deze maand een Metz flitser gekocht naar volle tevredenheid snel geleverd; moet hem echter nog uitgebreid testen. Is lichtgewicht en past goed bij mijn Fujifilm camera XT2

Niels 25-02-2019

Topwinkel, ze communiceren en leveren snel en naar wens. Dat is natuurlijk waar het allemaal om draait bij webshops, duidelijkheid en het vervullen van verwachtingen.

Coen 25-02-2019

Duidelijke website, simpele afhandeling en de voordeurbel gaat al ! Camera.n maakt ondermeer waar, waar ze voor staan. Prima prijs, kosteloze verzending en geheel in lijn met de site.
Volgende keer zeker weer.

Ron 25-02-2019

Snel gevonden op de website.
Bestelling makkelijk te doen.
Een snelle levering.
Dat maakt een mens toch vrolijk?

Gerhard 25-02-2019

Waarom geen 10? Omdat een 10 voor een bedrijf met deze service en hun advies en kwaliteit dan achterover zou gaan leunen..😊 en aangezien we vaker van deze service en kwaliteit willen blijven genieten.."slechts" een 9.

Michel 25-02-2019

Goede snelle (avond)service over de chat, afspraken worden nagekomen, razend snelle bezorging.

Tom 25-02-2019

Duidelijk uitleg gekregen in de winkel en daardoor een goed afgewogen beslissing gemaakt. Over de lens nog even online gechat met een medewerker, daardoor ook meer duidelijkheid gekregen.

Eveline 25-02-2019

Omdat ik cameraNU een heel prettige zaak vind, heb ik hier al vaker foto artikelen en onlangs een camera gekocht. Waarom ben ik zo tevreden? Zij hebben een uitgebreid assortiment, waardoor ik alles kan krijgen wat ik zoek. De prijs is in het algemeen niet hoger dan bij anderen, maar hun garantievoorwaarden zijn veel uitgebreider. Vijf jaar voor een camera i.p.v. twee jaar! De service is prima, en ook de levering is vlot. Voor mij is CameraNU een logische en goede keus.

BK 24-02-2019

Vriendelijke medewerkers, zorgvuldige en complete communicatie, enige winkel waar de softbox waar ik naar op zoek was op voorraad was.

B Vogelaar 24-02-2019

Ondanks dat ik mij goed had voorbereid met behulp van de informatie op de website van Camera Nu- en dus beslagen ten ijs kwam- kreeg de aankoop van mijn camera in de winkel nog een interessante wending. Na een goed gesprek ging de keuze ineens tussen drie camera's en door de vakkundigheid van de verkoopster heb ik een voor mij geweldige camera aangeschaft voor een volgende reis. Ik ben heel blij met mijn aankoop, en natuurlijk ook blij met Camera Nu, daar wordt je ècht altijd goed geholpen !

Ad 24-02-2019

Cameranu.nl is super! Voor een shoot had ik mijn product snel nodig. in de avond besteld en de volgende dag snel en netjes bezorgd. Uiteindelijk een geslaagde shoot en de klant tevreden! Cameranu.nl... Bedankt en tot de volgende keer!!

Eric Dekkers 24-02-2019

het leveren ging haperend, misschien omdat ik in 2 x besteld had.
in ieder geval geen facturen en maar van 1 bestelling een bevestiging dat het geleverd zou gaan worden.
Het retourneren is nog lastiger, de niet verstrekte factuurnummers zijn noodzakelijk, het bestelnummer alleen is niet genoeg.
bellen, niet mogelijk, chat, niet mogelijk, whatsapp niet mogelijk (ws omdat het zondag was), maar het online contactformulier werkt ook niet, kortom alleen email blijft over, en die wordt dan geprobeerd binnen 24u te beantwoorden.
erg omslachtig en niet soepel werkend, niet voor herhaling vatbaar.
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-03-2019

Goedendag Eric,

Bedankt voor het plaatsen van de review. We willen allereerst onze excuses aanbieden voor het feit dat je geen factuur en verzendbevestiging hebt gekregen. Dit is iets dat we op zullen pakken met onze programmeurs zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

Na het ontvangen van je email, omdat we inderdaad op zondag gesloten waren, hebben we je een reactie gestuurd die binnen de 24u beantwoord is aan je. De retourmelding is voor je aangemaakt en de volgende werkdag is deze verwerkt naar jou toe. We hopen dat je tevreden bent over de verdere afhandeling hiervan.

CameraNU.nl

Tim 24-02-2019

Mijn betaling werd blijkbaar niet geregistreerd waardoor de bestelling maar niet aankwam. Nadat ik vroeg naar een update hebben ze meteen geholpen om het probleem te vinden en hebben ze ervoor gezorgd dat het geleverd werd binnen de 24u. Top service.

G.R. van Beenen 23-02-2019

Als je iets wilt hebben voor jouw foto hobby, bij CameraNu vind je het, snel en goed geprijsd en...gegarandeerd de volgende dag ik huis. Bravo en een aanrader.

niels 23-02-2019

Ik koos voor cameranu.nl omdat ze de laagste prijs hadden voor het product dat ik wou kopen, ik vond het nergens goedkoper. Bovendien kreeg ik nog eens extra kortingcode die ik voor m’n verjaardag in m’n mailbox kreeg. Het is super dat ik het met gratis verzending kon ontvangen, want de meeste camera webshops verzenden pas gratis vanaf €50 tot €75 euro. Een aanrader dus!

Oneie 22-02-2019

Prima website, niet moeilijk om je bestelling te plaatsen. Vlotte levering en uitstekend verpakt.

harrys 22-02-2019

zeer snelle en vriendelijke reactie ; supersnelle levering , kortom perfect !

Joscho 22-02-2019

Camera.nu is gewoon een autoriteit op het gebied van fotografie en camera's. Snelle levering, prima service en altijd uitstekend advies. Daar doe ik het voor, hoor :-)!

Dennis 22-02-2019

Ondanks dat ik voor het gemak van geen account aanmaken heb gekozen omdat ik niet wist hoeveel keren ik er ging kopen. is dit lekker om niet nog eens een account te hoeven maken. Levering was snel en volgens planning het extra vroeg aanvragen bij het postnl kantoor heb ik niets van gemerkt dit liep ook niet goed met up to date houden maar dat is een 3de partij. qua cameranu.nl heb ik niets op aan te merken. ik ben tevreden met het product en heb er nog niets aangemerkt waardoor ik contact zou moeten opnemen met hun. om te weten hoe dit verloopt.

Fotostudio-jim.nl 22-02-2019

Deze shop is goedkoop, snel in service en heel betrouwbaar. Geen enkele vraag is voor hun te veel gevraagd ,super vriendelijk en vraag je om een btw bon is ook geen probleem, terwijl het voor andere winkels vaak te veel gevraagd is. Voor hun niet, zeer zeker de moeite waard om bij hun je camera producten te bestellen met groet fotostudio-jim.nl

Olympus 22-02-2019

Ik heb via internet een Olympus tg tracker gekocht. Zoals beloofd de volgende dag bezorgd.

Camera met alle onderdelen werken prima.

Bestel voortaan weer bij cameranu.nl

Dick Schouten 22-02-2019

Uitermate tevreden. Ook keurig verpakt. Geleverd daadwerkelijk de volgende dag één artikel was even niet op voorraad keurig direct daarvan op de hoogte gebracht. Klantenchat werkte perfect direct antwoord op de door mij gestelde vragen met eerlijk advies. Eigenlijk prettiger dan in een winkel kwam persoonlijker over. Daar bedoel ik mee je kunt rustig nadenken over je vraag zonder gestoord te worden door de omgeving. Mijn complimenten

Wouter 22-02-2019

Ik heb al verschillende keren bij cameranu.nl artikelen besteld en steeds weer een snelle levering, top.

Paul F 22-02-2019

Het gebeurt niet vaak maar het door mij bestelde artikel had een ontwerpfout waardoor het niet voldeed aan de verwachting. Gelukkig is dat geen probleem bij CameraNu.nl; na het melden van de klacht krijg je een retouretiket en wordt het aankoopbedrag snel teruggestort op je rekening.
Ik ben al heel lang klant bij CameraNu.nl en adviseer vrienden en bekenden vaak om daar te shoppen omdat je er alles kunt vinden wat je fotografenhart begeert.

Herman 21-02-2019

Ik weet al geruime tijd dat gewenste produkt op tijd geleverd . goed is en netjes verpakt.

Vierbergen 21-02-2019

Zeer goede ervaring met de service van cameranu.nl, heel behulpzaam! Snelle levering en fijne, overzichtelijke webshop!

beovintage 21-02-2019

heb al eerder zaken met hun gedaan, en ook dit keer snel contact, goede voorlichting en ook alternatieven aangedragen voor een door mij gezochte camera. Ook de prijs is keurig, misschien een paar procent duurder dan een andere aanbieder maar je zit dan wel met "niet leverbaar" levertijd ??? en is het wel vertrouwd. Goed zaken gedaan en het door mij gekochte toestel is 100% OK.

Roel 21-02-2019

Snel bereikbaar, goede telefonisch advies gekregen en konden de camera dezelfde ochtend ophalen in de winkel te Urk. Zeer prettige ervaring.

Anoniem 21-02-2019

De lensbol was goed verpakt, echter miste ik hierin wel een boodschap zelf van camera.nl. Daarmee bedoel ik in de trend van veel plezier met de aankoop o.i.d.
Deze gadget is een verjaardagskadootje dus weet niet of het een goed product is, wel zou het leuk zijn als je een idee hebt wat je er allemaal mee kan doen of hoe je dit op een leuke manier kan gebruiken. Ik vond daarbij wat saai verpakt..

Eline 21-02-2019

Ik heb een canon 50mm 1.8 objectief gekocht, ben hier super tevreden mee, al zeer mooie foto's met gemaakt. zeker een aanrader voor mooie portretjes!

Wilco 21-02-2019

Ik heb een Lowepro cameratas gekocht. Een zeer goede prijs, goede foto’s en een goede productieomschrijvijng op de website. De levering was ook vlot.

Martin 21-02-2019

IK heb voor Cameranu gekozen omdat zij een goede prijs bieden en je ook je oude camera kunt inruilen tegen een mooie prijs. Afhandeling was prima en snel. Afgesproken inruilprijs werd ook niet naar onderen bijgesteld na ontvangst door de winkel. Snelle levering. Snelle antwoorden op je email. Kortom een prima webwinkel.

Anouk 21-02-2019

Wederom een snelle en goede service! Super blij met mijn camera en lens, alles kwam netjes in een doos binnen inclusief potretkit cadeau en een 50 euro tegoedbon.

Stique Media 21-02-2019

Ik ben onder de indruk van het feit dat Cameranu een constante service/klantvriendelijkheid levert.

Kelly 21-02-2019

Voordat ik mijn bestelling plaatste heb ik nog even gebeld met Cameranu, voor advies omdat ik wilde weten of ik de juiste keuze had gemaakt. Ze stonden mij vriendelijk te woord en gaven goed uitleg over de verschillen. Artikel besteld en de volgende dag in huis. Erg goede service dus mét het juiste advies, want ik ben blij met mijn aankoop.

BW 20-02-2019

De website is zeer overzichtelijk. Prijs is goed. 's Avonds bestellen is volgende dag geleverd. Super!

J.Goosen 20-02-2019

Perfecte shop. De levering was snel en correct. Ik raad de winkel iedereen aan. Bovendien geeft Cameranu nog een gratis extra garantie op mijn product.
Kortom: Bravo!!

Joke van Geest 20-02-2019

In de winkel werd ik zeer klantvriendelijk en erg geduldig geholpen, kreeg goede informatie en alles werd duidelijk uitgelegd. Later thuis wilde ik met mijn aankoop aan de slag maar miste de nederlandse gebruiksaanwijzing. Deze werd voor mij speciaal aangemaakt en kreeg ik digitaal toegestuurd.

Carola 20-02-2019

Via de chat krijg je al je vragen snel beantwoord, de prijs is goed en de levering super snel!

Hans Venneman 20-02-2019

duidelijke keus, werd onmiddellijk verstuurd en was de volgende dag in huis!
Product voldoet aan de verwachtingen en de omschrijving, ben er blij mee!

Kees 20-02-2019

Ik heb deze shop gekozen vanwege de duidelijke en complete info over het door mij gezochte produkt. Wat ze beloeven doen ze ook. Dus vandaag besteld, morgen in huis.

Pam 20-02-2019

Kon alles snel vinden, levering ook top. De suggesties erbij op de site is super makkelijk.

Anne 20-02-2019

Ik had een fotoboek besteld. Dat werd supersnel bezorgd zonder verzendkosten. Dat maakte het voor mij erg aantrekkelijk om bij Cameranu.nl te kopen want zo goedkoop kon ik nergens terecht terwijl het product elders zelfs duurder was en er ook nog verzendkosten bij zouden komen.