Ria 28-01-2019

Ik geef deze keer niet zon hoog cijfer terwijl ik het op zich wel een hele goede winkel vindt, maar de wachttijd was erg lang, zelfs bij de snelkassa, mss lag het aan het feit dat het zaterdag was? Als dat zo is is het toch echt fijn als er extra personeel ingezet gaat worden.
Officiele reactie van CameraNU.nl 31-01-2019

Goedendag Ria,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! We zullen jouw feedback in de gaten houden en meenemen in de evaluaties van de afdeling, zodat je in de toekomst bij de keuze voor snelkassa sneller geholpen zult worden op de zaterdag.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Notdeadjustaway 28-01-2019

Kleine besteling, toch gratis bezord…!!!

.....helaas na twee dagen nog niets ontvangen. Bezorger blijkt het pakket bij een afhaalpunt te hebben bezorgd omdat ik niet thuis was. Misschien was een kaartje in de brievenbus handig, want ik ben niet 24/7 achter een computer of online...ik heb een leven!
Officiele reactie van CameraNU.nl 31-01-2019

Goedendag,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ons. We willen je ten eerste onze excuses aanbieden dat de bezorger bij jouw pakketje geen briefje in de bus heeft achtergelaten. Ondanks dat je wellicht op je pakketje wacht kunnen wij ons voorstellen dat je niet continu de trackingcode in de gaten houdt.

Zou je misschien nog contact met ons op willen nemen zodat we aan de hand van jouw trackingnummer de klacht neer kunnen leggen bij de vervoerder? Hartelijk dank alvast!

CameraNU.nl

jan 28-01-2019

Duidelijke shop met grote collectie kwalitatief foto apparatuur.
Goed informatief, vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel telefonisch als per chat / mail.
Vlotte en goed verpakte verzending.

Verbeterpunten:
- intracommunautaire aankopen zouden meer geautomatiseerd mogen verlopen.
- bij achtergrondrollen staat "morgen gratis in huis"..... dit is niet juist, bij afrekening verschijnen 20 euro vervoerkosten.
-Dubbelkits van 2 dezelfde achtergrondrollen worden wel gratis verzonden, maar dit is veel minder interessant dan bijvoorbeeld 2 verschillende naar keuze, of tenminste de meest verbruikte combinaties zwart/ grijs/ wit...
-Diverse concurrenten verzenden achtergrondrollen wel gratis en hebben meer combi-aanbiedingen.
- in de webshop zou de toevoeging van een keuze of je alle resultaten of 25, 50, of 100 per pagina te zien krijgt handig zijn.
- Fysieke winkel in BE of Maastricht zou een meerwaarde zijn.
- bij softboxen zou een filter selectie op compatibele vatting, formaat, gewicht, vorm en opties (grid, focusing) een hele hoop zoekwerk besparen,,, (272 objecten)

Henk van het Goor 28-01-2019

Dit is een super shop, zowel de visuele winkel als de site. De service is perfect! En in de winkel kun je rustig wachtend op je beurt even een lekker bakje koffie of iets dergelijks nemen. Super gewoonweg.

John Rams 28-01-2019

CameraNu biedt een hele goede service! Erg belangrijk! Ook hebben ze voorraad en dus een snelle levering.

Sam 28-01-2019

Fijne online store met snelle bezorging. Ik koop hier met regelmaat nieuwe gaar en nooit klachten. Onlangs hier mijn GH5 gekocht, die bij de concurrenten 100 euro duurder was.
Prima dus!

E.S. 28-01-2019

Voor een verrekijker naar de winkel getogen. Het adviseren gebeurde rustig en duidelijk. Verschillende modellen werden getoond en een duidelijke uitleg werd gegeven. Prima service.

Yuka 27-01-2019

Zeer snelle levering, in het weekend besteld en maandagavond al bezorgd. Top!

NB 27-01-2019

Na een tijdje zoeken, heb eindelijk gevonden wat ik wilde hebben. Kreeg het diezelfde dag nog binnen en daar was ik heel blij mee aangezien ik het erg nodig had!

MDG Media 27-01-2019

Mijn favoriete winkel om cameraspullen te bestellen. Goede prijzen, snelle bezorging en goede klantenservice.

C.Buis 27-01-2019

Canon selphy printer roze besteld. Duidelijke informatie aan de telefoon. Snelle levering, zelfs de avondlevering. Zorgvuldig verpakt! Betrouwbaar bestellen!

Rudy Khan 27-01-2019

Bij mijn bestelling van een UV filter, werd ik gisterenmiddag erg vriendelijk te woord gestaan en goed geadviseerd door een vrouwelijke medewerker van het bedrijf. De volgende dag net na de ochtend werd mijn bestelling keurig op tijd bezorgd. Prima service van CameraNU.

Gerard Bettonville 27-01-2019

Zoals ik al vaker ervaren heb ging de bestelling via de website van CameraNu vlekkenloos en werd het artikel de volgende dag geleverd. Mooie lens voor een prima prijs. Dus TOP!!!

Koos 27-01-2019

Prima verrekijker voor gezien de prijzen op andere websites mooie prijs. Verrekijker is van prima kwaliteit en licht. Zelfde dag bezorging zonder kosten ook een aanrader

cornelis 27-01-2019

een goede betrouwbare zaak met een prima snelle levering....net wat ik nodig heb.

Gerard 26-01-2019

Product met cash back laat in avond gekocht. Rekening stond op 2 minuten na middernacht. Twee minuten te laat voor actie cash back. Gebeld en per direct een aangepaste factuur op juiste datum én medewerker bleef aan lijn voor controle door mij van gemailde aangepaste factuur. Super en snel opgelost. Ook gekozen voor redelijke retour voorwaarden.

Frans 26-01-2019

Prima bedrijf met nóg betere klantenservice! Ik had een klein onderdeeltje van een statief besteld maar wist niet of deze wel geschikt was voor mijn statief. Ze hebben dit voor mij uitgezocht met de melding, "indien het toch onverhoopt niet mocht passen ko ik het gratis retourneren".
Bij een andere bestelling werd ik een paar dagen teruggebeld dat het bestelde artikel was vervangen door x of ik akkoord ging, wat heet klantenservice. Helemaal toppie.

Marianne 26-01-2019

je kunt de artikelen makkelijk en snel vinden op de site. Ook de info over de artikelen is duidelijk en helder en waar nodig toegelicht met een video. De bestelling is snel in huis en bij vragen wordt er altijd hulp geboden en proberen ze al het mogelijke te doen om te helpen. Ik ben blij met de spullen die ik via Cameranu.nl gekocht hebt.

D Meijer 26-01-2019

Goed advies gekregen en een hele snelle bezorging. De zelfde dag zonder extra kosten. Top!

John 26-01-2019

Hele leuke winkel met een gigantisch aanbod in camera's en accessoires. De service is perfect met personeel die er verstand van heeft. Mijn Go pro hero 7 daar gehaald, en er erg blij mee. TOP winkel

Hanna 25-01-2019

Super mooie en fijne lens! Goed voor beginners. Goede prijs voor deze kleine portret lens. Ik heb er al heel wat mooie foto's mee geschoten.
Ook de service was top! De volgende dag was hij al in huis.

Echt een aanrader!

Theo Savelkoels 25-01-2019

Heb bij camera-nu een canon printer besteld en die is netjes de dag daarop bezorgd, top.Toen zag ik nadien ook nog dat ik gratis naar een lezing kon van Albert Dros, landschapsfotograaf, dit alles geregeld door camera-nu, helemaal top.

Duwbal_robbie 25-01-2019

Cameranu.nl had een goede prijs en de printer/scanner werd snel geleverd, top!

Top! 25-01-2019

Waarom heb ik voor deze winkel gekozen? Ten eerste om het aanbod, de know how, als je belt of in de winkel komt. Op de beurs ook altijd goed geholpen. Fijn is het meedenken van de medewerkers

Ciska van Geer 25-01-2019

We kwamen om een nieuw oplaadkabeltje voor mijn compact camera en kregen in de tijd die nog was om dit op te duiken uit het magazijn een spontane uitleg over de relatie tussen scherptediepte, diafragma, mate van inzoomen en de grootte van de sensor. Helemaal goed! Nu weet ik waarom ik toch de voorkeur geef aan mijn huidige camera. Hij is licht en snel.

p horbach 25-01-2019

ik geef dat cijfer 10 omdat ik een bestelling had gedaan en moest verzend kosten betalen en erna doe ik voor het zelfde apperaat nog een bestelling en moest nog eens verzend kosten betalen . en ik mailde was mijn fout en werd meteen actie ondernomen door mark en werd ge zegt geen probleem hebben zij op gelost daar voor een dike duim 10

J. Van Haarlem 25-01-2019

CameraNU.nl was de enige webshop in Nederland die de specifieke tas die ik nodig had op voorraad had. Ook had ik ruime keuze uit extra accessories van de makers van de tas waardoor ik precies het pakket wat ik voor ogen had kon bestellen.

Boris 25-01-2019

Duidelijke omschrijving, goedkoop (t.o.v. concurenten), snelle levering, goed verpakt.

Bianca Boshuizen 25-01-2019

Ik heb voor Camera.nu gekozen door een tip van een kennis. Heb er onlangs een lens (occasion) gekocht. Had van tevoren eerst even gebeld met klantenservice over het product en werd goed en vriendelijk geholpen met de juiste informatie. Lens werd snel geleverd en was goed verpakt.

Wibo 25-01-2019

een objectief gezien in de laatste Zoom, voor verdere info afgereisd naar Urk.
een uiterst vriendelijke medewerker heeft me daar de voor, maar ook de nadelen uitgelegd, gaf aan dat de mogelijkheid er is om het 30 dagen thuis te proberen en is het toch niet wat ik er van verwacht mag ik het objectief, mits onbeschadigd, terug brengen. prima service, dik tevreden

Mara 25-01-2019

Eenmaal op zoek naar een spiegelreflex camera kwam ik al snel bij Cameranu.nl terecht. Een hele overzichtelijke site met goede produktomschrijvingen. Al snel een erg aantrekkelijke deal gevonden door een zogenaamd open box offer. De camera werd daags na bestelling al keurig verpakt bezorgd . Ben er superblij mee! Goede service!!

Trudie 25-01-2019

De trouwalbum was veel goedkoper dan bij andere aanbieders dus bestelde ik hem snel. De dag erna werd hij geleverd en hij is nog mooier dan op de foto's. Prima kwaliteit voor een gunstige prijs. De album zat in een beschermende hoes en dat is nodig om beschadiging te voorkomen

Bolletje 25-01-2019

Div. keren een bestelling geplaatst die keurig de dag erna geleverd werden.
Ten opzichten van andere web (camera) store's vind ik persoonlijk dit een van de weinige, die ook voldoende materialen op voorraad hebben.

X.F.H 24-01-2019

Gezocht naar extern HDD. product wat ik zocht kwam ik bij deze shop uit. Leuk shop. Netje ingedeeld. Levering was top. Uitspraak: vandaag besteld, morgen bezorgt, is naar waarheid. Heb product naar postnl afhaalpunt laten bezorgen. Volgende dag gelijk afgeleverd en opgehaald. Tot nu aanrader om je product te bestellen. Geen nonsens shop.

Ronald 24-01-2019

Prettige zaak, goed gesorteerd. Snelle levering. Ook klantenservice is prettig in de omgang.

Niek V 24-01-2019

Cameranu is betrouwbaar. Ze leveren snel en nauwkeurig. De prijzen zijn aantrekkelijk. Er word ook vlot gereageerd op vragen en verzoeken. Het is zeer aantrekkelijk om je oude objectieven in te ruilen als je een ander op het oog hebt. Ik koop al een paar jaar bij cameranu en zal dat ook zeker blijven doen. Ik ben erg tevreden.

S van der L 24-01-2019

Cameranu blijf verbazen, geweldige service via de chat en de telefoon. Contact verloopt vlekkeloos en de producten worden met zorg geleverd, een shop om terug te keren.

OLav Speets 24-01-2019

Net als mijn vorige Canon camera en 3 lenzen heb ik ook mijn nieuwe Canon 6D II bij Cameranu.nl besteld. Ik heb 'm besteld toen er Black Friday korting was. Eén dag later bleek de prijs echter met nog 95 euro extra verlaagd. Na een mailtje met de vraag of de prijs inderdaad extra verlaagd was of dat het een foutje was, kreeg ik direct het antwoord dat dit inderdaad gedaan was, maar dat ik het verschil terug gestort kreeg of als tegoed voor een aankoop kreeg. Keurig opgelost. Erg klantvriendelijk. Dit zijn redenen om ergens klant te blijven. De 95 euro heb ik gebruikt om een 2e hands EF 24-70 te kopen. En zo zorgt klantvriendelijkheid dus weer voor extra omzet.

Anthony 24-01-2019

Ik ben al vanaf het begin klant bij Cameranu.nl en het bevalt mij nog altijd uitstekend! Het is een perfect voorbeeld van een goede samenwerking tussen fotograaf en leverancier: Ze hebben een snelle en betrouwbare service, een meedenkende en vriendelijke klantenservice en bovendien een uitgebreid assortiment. Iets snel nodig? Altijd de volgende dag in huis! Iets nog sneller nodig? Als je dat voor 12:45 beseft en bestelt, bezorgen ze zelfs vandaag! Bedankt Cameranu.nl en Keep on going strong!

Tom vd Berg 24-01-2019

Eindelijk mijn eerste full frame camera gekocht.
Na een Canon 550D en 80D nu een Canon 6D Mark II. Weer een stap vooruit!

Samen met de 80D en diverse objectieven heb ik nu een fantastische uitrusting. Uiteraard een snelle levering door Cameranu.nl waardoor ik gelijk uitgebreid kon gaan testen. Omdat ik de laatste tijd met de 80D had gewerkt was de 6D makkelijk te begrijpen. Al mijn objectieven kan ik gelukkig ook op de nieuwe camera gebruiken.

De camera reageert snel en de kwaliteit is geweldig! Kortom een fijne camera waar ik weer een aantal jaartjes mee voort kan. Top!

Susanne 24-01-2019

Ik heb al meerdere malen voor deze webshop gekozen, omdat het vaak de goedkoopste is. Zeker in vergelijking met fysieke winkels. De website is zeer gebruikvriendelijk en ook zo gemaakt dat een bestelling in een paar minuten is gepiept. De verzending gaat bijna even snel. Alles is netjes ingepakt, waardoor de materialen geen schade kunnen op lopen. Al met al beveel ik deze webshop zeker aan!

Tanja 24-01-2019

Heb bij CameraNu.nl al vaker wat besteld op en ook al eens telefonische advies gevraagd ben op beidde vlakken een tevreden klant. Met het laaste artikel wat ik besteld heb waren ze ook de voordeligste.

F.Michielsen 24-01-2019

Een hele snelle bezorging ,zoals afgesproken.
Ook een goede prijs kwaliteit verhouding .
Is een aanrader voor Mijn vrienden en kennissen .

judith 24-01-2019

Duidelijke uitleg over het product, heeft zeker geholpen om de juiste keuze te maken! Snelle bezorging, zelfs zelfde dag mogelijk zonder extra kosten.

Martijn 23-01-2019

CameraNu reageerde nadat mijn beoordeling was geplaatst. Ze hebben mijn oorspronkelijke betaling teruggestort en me een 'shoptegoed' gestuurd. Dus aan het eind van de dag deed hun klantenservice zijn werk - bedankt.

Review 28 december 2018
Op 22 december bestelde ik een camera van CameraNU. Of misschien is de naam CameraNooit wat beter. Het was Kerstmis [bijna], maar CameraNU kondigde nog steeds trots aan: Voor 12:30 uur besteld? Vandaag nog gratis in huis!

Vandaag, 29 december, nog steeds geen camera. Ik verwacht er zelfs geen camera te ontvangen. Vanaf dag 1 was Post NL alleen van plan om het naar CameraNU af te leveren. Het staat zo op hun 'track en trace' pagina.

Ik heb contact opgenomen met het CameraNU klantenservice (24/12), hun antwoord: "Ik heb contact opgenomen met Post NL… met de vraag waarom dit [de bezorgadres] gewijzigd was…Zodra we daar een reactie op krijgen laten wij het weten!”. Stilte daarna.

Ik belde hun klantenservice op 28/12. "X" gaat mij terug bellen voor 17:00 hetzelfde dag. Stilte.

Ik ben momenteel € 1901 euro lichter en geen camera. Geen oplossing aangeboden, geen hoop dat ik een camera gaat ontvangen. Geen aanbod van Camera Nu om mijn betaling terug te storten. Het is de slechtste online aankoopervaring die ik ooit heb gehad.

Sorry, maar CameraNu wordt niet aanbevolen.

Boekeloo 23-01-2019

Ik heb voor Camera nu gekozen omdat de aankoop bij bol opeens dik 20 euro duurder was geworden. Cameranu heeft nog de oude prijs. Snelle levering. Niks mee mis. Goed alternatief.

ReintJakob 23-01-2019

Prima winkel, goede uitleg gekregen, en meestal de scherpste prijs..beetje raar was wel dat de lens die ik gekocht heb, bij thuiskomst een paar uurtjes later 310 euro goedkoper was geworden..
Volgende dag even contact opgenomen en kreeg ik dit bedrag teruggestort al goed dus!

jan 23-01-2019

fijn om een track en trace code te krijgen maar je kunt er niks mee.
als je de link aan klik kom je op de site van sandd en dan houd het op ik kon niets vinden om mijn code de bekijken.
de winkel is oke

Remco Vellinga 23-01-2019

Ontzettend fijne winkel voor fotografie spullen! Van hobbyist tot professional, je bent er aan het goede adres. Ik twijfelde tussen twee camera's, had al vele reviews gelezen. In de winkel werdt er een deskundige bijgehaald die mij binnen enkele seconden het verschil kon uitleggen en een advies kon geven. Het personeel is oprecht geïnteresseerd en neemt alle tijd, dat is bij de concurrent (Kamera Express) wel anders! Daar zet ik geen stap meer binnen sinds mijn ervaring met CameraNu.

Rinus 23-01-2019

Snelle levering, lage prijzen. Service heb ik geen ervaring mee want alles ging goed.