Deze score is berekend op basis van 2871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Evert Kools 10-03-2020

Ik heb gekozen voor CameraNu omdat ik daar al jaren naar volle tevredenheid geholpen word en de servic goed is.

Lucien Roelandt 09-03-2020

Ik heb deze lens nog maar een paar weken in huis. Maar heb er al tal van sportfoto's (paarden dressuur en springen) mee gemaakt. Ben uiterst tevreden. Uit de hand en toch haarscherp.En fijn dat je niet meer van lens moet wisselen. Echt een aanrader.

Bree 09-03-2020

Winkel met een fijne website. Duidelijk en overzichtelijk. Helaas week mijn bestelling af van wat op de website omschreven stond. Maar super klantenservice die dit direct heeft opgepakt en heeft nageleverd, zodat mijn bestelling de volgende dag compleet was!

Esther 09-03-2020

In de camernu winkel in Urk ben ik op zoek gegaan naar een goede (amateur)camera, om mij verder te ontwikkelen in het fotograferen. Ik had voor mijn werk een korte cursus gehad en met een semi-professionele camera foto's gemaakt. Nu zocht ik een vergelijkbare kwaliteit camera (tweedehands) voor een beperkt budget. Geen eenvoudige opgave...

De jongedame heeft uitgebreid de tijd genomen om mij te helpen, door mijn werkcamera te vergelijk met de tweedehandsopties die er beschikbaar waren. Er waren van haar wel kleine onhandigheden met de camera's en de administratie van de voorraad bleek niet goed te kloppen, hierdoor liep het flink uit. Tegelijkertijd won zij een aantal keer advies in bij de eigenaar van de winkel, die goed begreep wat ik zocht in een camera en me goede opties ter vergelijk liet uitproberen.

Uiteindelijk heb ik (tweedehands) een Nikon D7200 body aangeschaft met een Nikon DX AF-S NIKKOR 16-85 mm lens. Vanwege de fouten in de voorraad is de camera gratis nagestuurd en had ik heb binnen enkele werkdagen in huis.

Met het eindresultaat ben ik zeer tevreden! Binnen mijn budget heb ik zeker de kwaliteit gekregen die ik zocht en met veel plezier ben ik aan het fotograferen geslagen.

Claire van Haut 09-03-2020

CameraNu is een ontzettend fijne winkel én webshop.
In de winkel staan mensen met verstand van zaken en veel geduld als je daar om informatie komt. Op de webshop meer dan genoeg keuze, prijzen zijn soms wat hoger maar daar tegenover staat wel een supersnelle levertijd. Kortom. Voor camera's- en accessoires moet je bij CameraNu zijn.

Peter 09-03-2020

Ik koop al een aantal jaren online af en toe Olympus camera's en accessoires bij Cameranu.nl. Iedere keer was tot nu toe tot tevredenheid. De prijzen bij Cameranu zijn oké en de service en telefonisch contact is goed te noemen. De laatste keer was bij de pre-order voor de nieuwe Olympus omd-em1 mk 3. Cameranu bood dezelfde actie als Olympus Nederland maar biedt daarnaast ook nog 5 jaar garantie en een cleaningscard. Toen ik op de factuur zag dat de spullen van de Olympus actie niet meegeleverd werden heb ik gebeld. Een paar uur later zag ik dat de nalevering al richting Postnl was zodat ik de volgende dag alles, netjes verpakt, geleverd kreeg. Ik ben zeer tevreden.

Corina 09-03-2020

Fijne websites, snelle goede reactie per mail en Messenger. Goede adviezen. Snelle service . Mooi uitgebreid assortiment.
Top

Rene 09-03-2020

Ik heb een tweedehands lens gekocht en hier vooraf over geïnformeerd. Echter bij ontvangst zaten hier diverse gebruikssporen op. Dit stond echter niet bij de advertentietekst gemeld en ook bij het telefonisch contact is dit niet verteld. De lens werkt goed echter had ik dat eerste wel vooraf willen weten om mijn keuze te maken. Helaas.

Henk 09-03-2020

Ik vind de keuze zeer uitgebreid. Snelle en goede reactie op een vraag die ik gesteld heb. De levering was prima op tijd en de prijs/kwaliteit was ook in orde.

Peter Klerk 09-03-2020

Prima online-winkel . In no time wordt bestelling thuis bezorgd onder vermelding van aflevertijdstip. Ruime betaalmogelijkheden.

Rob de Goeij 09-03-2020

Na het verlies van mijn compact camera moest ik snel een vervanger. De zoekgeraakte had ik eerder al besteld bij cameranu.nl, dus snel hetzelfde type gezocht. Helaas niet meer leverbaar. Direct een vervangend exemplaar aangeboden gekregen en besteld. De volgende dag voor 11:00 in huis; Top!

Matthias Adams 09-03-2020

Bijzonder stipte opvolging van crew ook in het weekend. Vlotte afhandeling van eventueel garantieonderdeel.

Jan 08-03-2020

Ruim assortiment, prima prijzen en snelle levering. Product voldoet aan de verwachtigingen

Bart 08-03-2020

Wat een fijne webshop.
Het bestelproces is kort en snel, en wat fijn dat je zoveel bezorgopties hebt.
Laten bezorgen op een andere dag, geen probleem, is een optie voor.
Laten bezorgen op een PostNL-ophaalpunt, geen probleem, doen ze (lijkt vanzelfsprekend is het niet).
Ik had een Luxe cameratas besteld en het was de laatste die op voorraad was. Lichte angst dat het een showroom model zou worden (ja, het is toch niet helemaal nieuw...zal aan mij liggen), maar na het uitpakken blij verrast dat het gloedje nieuw was.
Andere camera-winkels verkopen showroom soms als nieuw, bij CameraNU altijd nieuwe producten gehad.
Ook wel leuk om te vermelden; ondanks dat het maar een tas is, is het keurig verpakt in een stevige doos, met genoeg luchtzakjes.
Super blij met de aankoop, en bovenal alle kleine details eromheen, fantastisch.

Rallyfan 08-03-2020

Goede schriftelijke communicatie en snelle levering,helaas was het pakket in de groene brievenbus gestopt ondanks dat een handtekening vereist was.
Door de cameranu logo's op het doosje was het wel duidelijk dat het fotomateriaal betrof,gelukkig zat het nog in de brievenbus,maar kwaadwillenden hadden het er ook uit kunnen halen.
Dus goed bedrijf,risicovolle bezorging.

A Verheijen 08-03-2020

De flitser voldoet aan alle eisen die ik er aan stel.de levering was keurig verpakt en op het afgesproken tijdstip bezorgt.

Jan Vrouwe 08-03-2020

Prettige en vooral kundige bediening en uitleg bij het vergelijken van enkele Lumix fotocameras.
Wij herinnerden dit van onze vorige aankoop een aantal jaren geleden.
J. Vrouwe

Monique Brouwer 08-03-2020

Mooie en duidelijke website, met voldoende keuzes.
Snelle levering, in goede verpakking.

Jeroen 08-03-2020

Bestellingsproces verliep prima. Helaas door een systeemfout werd hij een dag later afgeleverd maar hierover werd pro-actief duidelijk en helder gecommuniceerd. Omdat het product niet geheel aan mijn verwachting voldeed heb ik dit geroutineerd. Dit proces alsook het terugbetalen verliep prima. Ik was erg tevreden over de gang van zaken.

Rob 08-03-2020

Een prettige winkel waar het personeel nog aandacht voor je heeft en vrijblijvend advies geeft op jou wensen.

Dirk 07-03-2020

Vakkundige ondersteuning en hulp voor beginnende en ervaren fotografen. Alle tijd voor de klanten.

Ed 07-03-2020

Duidelijke site en goede filters om tot gewenste zoekitem te komen. Goede product beschrijvingen. Product is prima verpakt, goede bezorging, op verwachte datum aangekomen.

Jack 07-03-2020

goede prijs kwaliteit. snel geleverd. binnen 2 dagen nl. Ze hadden precies datgene wat ik zocht. Erg tevreden

Estorm 06-03-2020

Goed en duidelijk advies, er wordt met je mee gedacht en er wordt een goeie service verleend!

Joske aben 06-03-2020

Altijd een correcte begeleiding en een goeden afhandeling. Ook als de spullen niet naar wens zijn. ,, Problemen maken we niet en zijn er om opgelost te worden dat is een sterke logo van hun "

Wesley 06-03-2020

Zeer overzichtelijke site, makkelijke zoek functie.
Het gekochte product van top kwaliteit en zeker zijn prijs waard.

Ik zou hier zeker nog een keer wat bestellen.

Boer in 't Veld 06-03-2020

Doen wat je zegt en zeggen wat je doet. Product en kwaliteit/prijsverhouding oké.

Duke Ham 06-03-2020

Tijdens de cursus vogelherkenning van de Vogelwacht Flevoland werden door CameraNU telescopen gedemonstreerd en daarbij werd deskundig uitleg gegeven. Xxxx van CameraNU nam alle tijd om ons te laten kijken en om onze vragen te beantwoorden.
Tijdens de demonstratie pakte ik een kijker die zij hadden meegenomen (Swarovski EL 8.5x42) en toen merkte ik pas hoe veel beter een goede kijker verschilt van mijn 20 jaar oude kijkertje.
Een paar weken later ben ik dus naar CameraNU op Urk getogen waar ik uitstekend door alweer William werd geholpen om een keuze te maken. Ik kreeg een tiental geselecteerd kijkers voorgezet om te proberen nadat hij uitgebreid uitleg had gegeven over de typische kenmerken van deze kijkers. Ik ben meer dan een uur aan het testen geweest waarbij William af en toe langs kwam om vragen te beantwoorden en om me op bepaalde verschillen tussen de kijkers te attenderen. Er was totaal geen druk om op te schieten, integendeel.
Ook merkte ik dat het er bij CameraNU om gaat om mij met de beste kijker de winkel uit te laten gaan en dat dit niet per sé de duurste moet zijn.
Uiteindelijk heb ik een keuze gemaakt waar ik tot nu toe (1 week later) nog steeds blij mee ben. Als laatste kreeg ik nog het advies dat als ik niet tevreden zou zijn, ik altijd terug mocht komen om hem om te ruilen voor een andere kijker.
Kortom een geweldig goede service, een winkel waar het aangenaam toeven is (goede koffie ook!) en de prijzen zijn zeer goed, ik heb mijn kijker nergens anders goedkoper gezien.
Zeker een aanrader!

K van Rootselaar 06-03-2020

Nikon lens 50 mm 1.8 besteld en zeer goede service met de bestelling had hem de volgende dag in huis, dus raad iedereen Cameranu.nl aan.
Netjes je factuur online en je kan je bestelling volgen via post nl

Pleun 06-03-2020

Goede snelle bezorging. Mooie producten en vriendelijke prijzen. Cameranu heeft ook vaak leuke aanbiedingen.

Kolk1979 06-03-2020

Ik was op een missie en had uitgezocht wat ik wilde. Internet afzoeken en onderzoek doen. 20 minuten voor sluitingstijd kwam ik binnen en gaf aan de verkoper aan dat ik dit artikel wilde hebben. Echter toen kwam de vraag. Waarom en wat wilde ik ermee doen? Uitgelegd wat ik wilde en wat ik niet wilde. De verkoper luisterde aandachtig en gaf toen aan dat wat ik wilde dat ik daar niet blij van zou worden. We zijn toen samen op zoek gegaan en uiteindelijk met een veel betere oplossing gekomen. De verkoper nam alle tijd om mij uit te leggen waarom we tot deze keuze gekomen waren. In begrijpbare taal werd mij duidelijk wat ik nodig had voor wat ik wilde doen met de apparatuur. Ik kom zeker terug om aanvullingen aan te schaffen!

Jan Taks 06-03-2020

Zeer tevreden over de communicatie, de filmcamera was niet op voorraad maar men heeft toch alles in het werk gesteld om de filmcamera zo snel mogelijk te leveren. Na de terugkoppeling is de filmcamera binnen 2 dagen geleverd.

Aart 05-03-2020

Prima bedrijf, ik ben in Apeldoorn geweest voor de aanschaf van een sony DSC-HX350.
Heel goed advies gekregen, daarna werd er meegedacht wat voor accessoires je nodig hebt, en dan nog kijken of alles bij elkaar zo de goedkoopste deal is.
Geweldig!
En dan natuurlijk nog de 5 jaar, gratis garantie!
Ik ben heel tevreden met dit bedrijf, maar ook met de camera!

I.Z 05-03-2020

Vanaf dat je de bestelling plaats wordt je keurig op de hoogte gehouden. Je kan je pakket van a tot z volgen. Super levering!!!

Anja 05-03-2020

Een waar Walhalla.
Of je er nou komt voor een flitsertje of een dijk van een camera: altijd wordt je met vriendelijkheid en kennis geholpen.

Joost B 05-03-2020

Dit was mijn eerste ervaring met cameranu. Ruim aanbod, duidelijke site, fysieke winkels, correcte prijzen, levering op het voorziene moment, dus alles positief. UPS had het pakje voor de deur geplaatst inplaats van af te leveren met handtekening. Toen ik dit doorgaf aan cameranu hebben ze prompt gereageerd dat ze dit gingen opnemen met UPS... Dus cameranu gaf ook een goede snelle respons bij feedback, hetgeen ik zeer apprecieer. (Volgende keer kies ik voor levering in een gekozen ophaalpunt.)

Ellie van Grinsven 05-03-2020

Super klantvriendelijk!!!! Kreeg keurig bericht toen de bestelling een dagje later zou komen. Ook via de mail contact gehad over iets wat me niet helemaal duidelijk was. Deze werd per ommegaande beantwoord. De lens die ik besteld heb, was prima verpakt , is helemaal geweldig en super snel in huis.
Ga zo door!!!

Carel 05-03-2020

Vriendelijk en deskundig geholpen. De producten waren we ook snel. Op het afgesproken moment. Uiteindelijk heb ik meer stuks besteld dan waar we telefonisch over hadden gesproken. Een deel daarvan was niet op voorraad maar werd wel snel genoeg nagele ers.

E.Schips 05-03-2020

De bestelling was er binnen een dag, maar de bezorgdoos was compleet doorweekt en kapot. De camera zelf was gelukkig niet nat geworden, maar ik vind het erg slordig, zeker met elektronica. De klantenservice reageerde soms heel snel en soms kreeg ik helemaal geen antwoord. De prijs kwaliteit verhouding is goed, maar ik zou de volgende keer niet opnieuw bestellen. Bang dat het pakket beschadigd aankomt en ik niet fatsoenlijk te woord wordt gestaan

Rene 05-03-2020

Op de laatste dag van een actie middels een kortingscode een printer willen bestellen, helaas werkte de code niet. Dit op dezelfde dag aan CameraNU laten weten, dag later nam CameraNU per mail contact op dat ze alles in het systeem konden zien. Achteraf alles keurig met code nog kunnen bestellen.

Lisette 05-03-2020

Op zondag 16 febr. een printer besteld via de webshop. Daarna had ik nog enkele vragen deze via een mailtje doorgestuurd. Maandagmorgen al meteen een reactie en niet onbelangrijk ook de oplossing. Tevens is de printer ook op de afgesproken tijd geleverd. Bedankt team CameraNu.nl

FotoJan 05-03-2020

Betrouwbaar en eerlijk persoonlijk advies, ook bij inruil.
Daarnaast consistent handelen.
Een uitstekende partner voor elke foto- en videograaf.

J.van Huissteden 05-03-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het artikel wat ik bestelt had beduidend goedkoper was dan een andere filmshop. De reden dat ik toch maar een 7 heb gegeven ligt in net feit dat het artikel wat in een enveloppe door de brievenbus had gekund in een veel te grote doos door postnl pakketdienst werd bezorgt

Lidy 05-03-2020

Ik ben al jaren klant van Cameranu. Alle producten zijn goed en snel geleverd. Als er iets niet goed is of ik niet tevreden ben is de service daar erg goed vooral het chatten met de medewerkers zijn goed, er wordt dan meteen actie ondernomen. Ik kan niet anders dan Cameranu een 10 te geven.

Videofarmer 05-03-2020

Als je iets zoekt is Cameranu vaak het eerste adres waar je goed terecht kan voor advies en aankoop en begeleiding.

Jan-Thijs Vlaskamp 04-03-2020

GOEDE SERVICE!

Laatst heb ik op een woensdag een product besteld bij Cameranu.nl. Deze was op voorraad, dus zou deze de volgende dag (donderdag) thuis bezorgd worden. Echter, door een fout van PostNL, was er vertraging en zou ik het product pas vrijdag krijgen. Normaal geen probleem, maar ik had dit product vóór vrijdag nodig. Dit kreeg ik pas op de donderdag te horen.

Gelijk naar Cameranu.nl gebeld voor een oplossing. Nu hebben ze een bezorgoptie 'Voor 13:00 besteld, zelfde dag in huis'. Ze vonden het erg vervelend voor mij, dit was gelukkig een goede oplossing. Normaal gesproken betaal je extra voor deze bezorgoptie, maar voor deze keer werden deze kosten kwijtgescholden. Erg fijn! 's avonds had ik het product in huis!

Cameranu.nl, erg bedankt voor de fijne service! Hier bestel ik zeker weer!

hans 04-03-2020

Uitstekende aankoop, goede reviews op de site, prima prijs en zeer goede en veilige verzending en ook op nog tijd, zoals aangegeven.
De volgende is absoluut weer via Camera,nu !!!

Rick 04-03-2020

Ik heb een sensor reiniging uit laten voeren bij de vestiging in Urk. Voor ik mijn koffie op had was het al klaar!!

Gerard 04-03-2020

Duidelijke site. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Netjes op de hoogte gehouden dat er vertaging was bij de uitlevering. Goederen voldoen exact aan de beschrijving op de site.

Lex1948 04-03-2020

Alles keurig geleverd, maar wel een dag te laat. Maar .... daar werd ik keurig op tijd van op de hoogte gesteld. Zo hoort het ook. Ook op een vraag van mij die per mail was gesteld, kreeg ik snel antwoord.