Deze score is berekend op basis van 2679 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dezedusblog 23-01-2015

Eenvoudig en snel te bestellen

Volgens afspraak: de volgende dag in huis!

Geen probleem om je portemonnee om te keren, alles is te koop

Wat moet ik er nog aan toevoegen?

pitom 23-01-2015 Via de website gekocht

Topwinkel. Ik had met spoed een verlengstukje nodig voor mijn microfoon. Ik plaatste m'n bestelling bijna rond midddernacht en de volgende ochtend werd het al geleverd. Echt top! Klein puntje: dit product werd met pakketpost verzonden (met bijbehorende verzendkosten), terwijl het zo klein was dat het ook makkelijk met de normale post had meegekund.

Henk van Zwam 23-01-2015

Een goede zoekmodule maakt dat je vrij snel vindt wat je zoekt, ondanks het enorm uitgebreide assortiment.

Vragen per email worden heel snel beantwoord.

Ze hebben véél, heel veel. Dat maakt dat je altijd wel een oplossing voor je probleem kunt vinden en anders doet de helpdesk een passend voorstel of adviseert een alternatief.

Op basis van mijn eigen ervaringen durf ik deze firma zonder voorbehoud aan mijn kennissen en collega's aan te bevelen.

Een uitgebreid assortiment, grote voorraad, goede helpdesk, schappelijke prijzen, snelle leveringen. Kortom, de ideale webshop. Wat wil een mens nog meer?

O. de Zwart 23-01-2015

Vlot werkende website, producten zaten goed ingepakt en er werd op tijd geleverd. Verbeterpunt is wel dat de koppelingen tussen het product & accessoires beter kan. De gekochte grip wordt bijvoorbeeld niet bij de bijbehorende camera getoond als accessoires.

cemi 23-01-2015

Prima webshob. Goed assortiment en snelle levering.

Wouterenneking 23-01-2015

geen opmerkingen! ik heb mijn bestelling geplaatst en kon er direct een extra toebehoren bij uitkiezen! super gemakkelijk! ik raad wel aan een ski-optie te maken dus een gopro met helmet mount in een combinatie!

zoals eerder vermeld een go pro + helmet mount + 32GB. Die combinatie is super voor de wintersporters onder ons!

groot assortiment leuk filmpje na de bestelling en goede producten voor een goede prijs!

ik bestelde mijn gopro bij jullie en ben erg tevreden over hoe snel mijn product binnenkwam! goed en veilig verpakt dus ik maakte me nergens zorgen over! ik raad deze webshop aan simpel weg door het assortiment en de snelle levering!

Karin ten Napel 22-01-2015

Online shoppen is heel makkelijk, maar er is zoveel daarom vind ik het zelf altijd heel fijn om even naar de winkel te gaan waar je uitstekend geholpen wordt!

Zeer goed geholpen, goede informatie verkregen en heel behulpzaam. Er wordt echt de tijd voor je genomen!

Ze hebben alles wel!

CameraNu is gewoon een hele goede winkel, ze hebben alles wat er te wensen valt en ook nog eens uitstekende service! Het personeel weet waar ze over praten en nemen echt de tijd voor je zodat jij met het beste product voor jou thuiskomt!

henny29 22-01-2015

Een heel fijne winkel en deskundig en goed personeel

Anko 22-01-2015

overzichtelijke website, bestellen gaat snel en moeiteloos. Levering is ook snel

Vragen via de mail worden snel beantwoord. Kapotte artikelen worden snel en kosteloos vervangen.

Ruim assortiment. Ik slaag hier altijd.

Ik heb nog geen slechte ervaring gehad hier en ik heb de winkel al aan veel mensen aanbevolen

Ik kom al vele jaren bij Camera.Nu en ik heb daar al heel veel gekocht. De voorlichting over de artikelen is uitstekend, er wordt veel tijd uitgetrokken om de klant rustig te woord te staan (dat maakt het soms wat lange wachten op je beurt dan ook begrijpelijk en draaglijk). Als er iets mis is met een artikel wordt het vervangen. Ook via de Webshop iets kopen bij Camera.Nu gaat vlot. Ze hebben een zeer overzichtelijke website waar je gemakkelijk doorheen surft en na betaling is het artikel snel in huis.

Ron nie 22-01-2015

Prima website, behulpzame telefoondienst, easy as 1, 2, 3.

uitstekende telefonische helpdesk. Één onderdeel van de bestelling leek niet voorradig en zou worden nagestuurd. Snelle actie van de backoffice zorgde ervoor dat het onderdeel gewoon werd meegeleverd.

Nog nooit gebeurd dat ik naar iets opzoek was en Cameranu had het niet

Zeker al de tiende keer dat ik zaken deed met Cameranu en nog nooit een negatieve ervaring gehad.

Victor Peters 22-01-2015 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik zocht, makkelijk besteld en de volgende dag thuis bezorgd.

b. arends 22-01-2015 Via de website gekocht

Simpel vanachter de pc.

Snelle service, de volgende dag was het er, + mailing met bevestiging

Ik heb niet alles bekeken, maar assortiment lijkt me meer dan voldoende

Zoals hierboven beschreven. Lijkt me duidelijk.

Volgens mij is alles te krijgen en de snelheid beviel me prima. Ik had mijn aangeschafte spullen de volgende dag nodig en het was er!

Brutus2111 22-01-2015

Snel reactie en daardoor makkelijk te bestellen

Vraag gemaild waarop snel en duidelijk antwoord

Voor zover ik nu kijk alles kunnen vinden

Ptw 22-01-2015

Mooie heldere site, ruim aanbod en scherpe prijzen

Henk Br. 22-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Camera's en kijkers zijn in de winkel goed bereikbaar en te proberen. Voor objectieven moet je wachten tot een van de verkopers beschikbaar is.

Ik was op zoek naar een (tele-) zoomobjectief. De verkoper heeft mij duidelijk de mogelijkheden van de verschillende objectieven, voor het doel wat ik wil fotograferen, verteld en laten zien.

De door mij gewenste mft-objectieven waren op voorraad. Daarnaast heb ik van Cokin enkele zaken gekocht uit de A-serie. Deze tref je niet overal.

In principe ben ik een voorstander om in je eigen woonplaats te kopen, echter daar is niet dat assortiment aanwezig, dus wil je echt kunnen kiezen dan toch maar naar een specialist circa 100 km verder.

Het objectief voldoet goed aan de verwachting en het gebruiksgemak is beter dan ik vooraf had gehoopt. Ik ben erg blij met het aankoopadvies.

kimartijn 22-01-2015

Makkelijke zoekpagina

Vraag gesteld via contactformulier op de website en de volgende dag antwoord. Camera savonds om 21u besteld en de volgende dag om 16u kon ik het afhalen bij het postkantoor.Super snelle service. Daar hou ik van!

Overal is de Nikon 1 J3 uitverkocht of veel duurder.

Iedereen die online een camera wil kopen.

gmpvandam 22-01-2015

Om 23:40 een bestelling geplaatst

De volgende dag om ca 15:00u de eerste print uit mijn nieuwe printer. Als actie zat er nog een pak A3 fotopapier bij.

Zo nu en dan wordt je blij verrast. Van bestellen tot printen in minder dan één dag. Beste prijs en een pak A3 fotopapier extra. Dat is super!

marceljanssenfotografie 22-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke webwinkel, makkelijk bestellen

Soms intern verschillende antwoorden per afdeling. Communicatie naar buiten zou eenduidig moeten zijn

Ruime keuze

Afhankelijk van wat die kennis zoekt

Voorraad bleek wat problemen te geven. Na diverse telefoontjes keurig opgelost. Tevreden over de geleverde goederen. Jammer dat dit met PostNL gedaan wordt, die gooiden op het laatst weer roet in t eten.

lienvc 22-01-2015 Via de website gekocht

De website is gebruikersvriendelijk en makkelijk in gebruik.

Ik vind het zeer onprofessioneel dat je niet met PayPal of Visa kan betalen. Hiervoor moet je 2% bijbetalen en dat vind ik toch echt veel als je bvb een lens koopt. Betalen per overschrijving is toch echt niet meer van deze tijd.

Ruim assortiment

Over het algemeen vind ik het een goede winkel, enkel de betaalmethode vind ik niet van deze tijd.

Auto Mulder Urk 22-01-2015

prettig binnen lopen

goed en professionele hulp

ruim aanbod

degelijkheid

ga zo door

Karolien van Tilburg 22-01-2015 In de winkel gekocht
urk

Webshop werkte goed en de volgende morgen stond alles netjes klaar.

Telefonisch contact was goed. Wat ik heel raar vind is dat ik 2 camera's huur waarvan de accu's leeg zijn. Dus we konden niet meteen aan de slag maar moesten eerst wachten tot de camera opgeladen was. Dat vind ik geen goede service, geef of aan dat de accu niet vol is (dan had ik er rekening mee kunnen houden), of zorg als service gewoon dat je een volle accu meegeeft.

Volgens de technici prima spullen

Werkt verder goed.

chrism1978 22-01-2015 Via de website gekocht

zeer prettige winkel snelle levertijd

Esther89 21-01-2015

We zijn eerst in de winkel geweest voor advies. Helder en duidelijk. Thuis hebben we de camera besteld, omdat we er nog even over na wouden denken.

Ruime keuze.

We zijn eerst een keer in de winkel geweest. Mooi systeem met nummertjes trekken. Zo voorkom je altijd dat een ander voor zijn beurt gaat. Een goed luisterend hoor en duidelijk advies. We wouden er nog even over nadenken. Een paar dagen na ons bezoek aan de winkel hebben we de camera gekocht, waar we absoluut nog geen spijt van hebben.

RichardBove 21-01-2015

Goede filtermogelijkheden en duidelijke indeling. Verkorte preview is ook handig.

Makkelijk aanpassen van je bestelling en goede terugkoppeling over levertijden.

Breed assortiment in verschillende prijsklassen en ook artikelen die binnenkort op de markt komen (pre order).

Geregeld besteld in allerlei prijsklassen en artikelcategorieën. Alleen maar goede ervaringen en ze hebben vrijwel altijd wat ik zoek.

FredvW 21-01-2015

alles is goed te vinden, op voorraad melding is handig

uitstekende medewerkers die experts op hun gebied zijn en alle tijd voor je nemen

veel keuze, voldoende verschillende prijs klasses

mooie site en winkel, duidelijk aangegeven uitstekende vakkennis aanwezig

Shopmill 21-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site

Snelle reactie

Gevonden wat ik nodig had

Fotomanus 21-01-2015 Via de website gekocht

de bestelwebsite is zeer goed doorontwikkeld en uitermate duidelijk, je wordt probleemloos door het besteltraject geleid.

Goede rapportage van de status en voortgang van je bestelling via E-mail.

Assortiment minstens zo compleet als de bij de andere grote webwinkels.

Het prijspeil is op het niveau van de andere grote webwinkels.
Zeer snelle levering. En heel belangrijk: het aflevertijdstip wordt binnen een marge van 2 uur opgegeven en dit werd ook waargemaakt.

Al mijn argumenten staan hierboven genoemd.

Jan Massier 21-01-2015 Via de website gekocht

Het was nog wel even zoeken voor mij op de site voordat ik door had hoe het werkt

Een paar keer telefonisch contact gehad in de avonduren. Ik werd snel en deskundig geholpen bij de aanschaf. Ook werd het voordeel van de combi aanschaf mooi gemotiveerd.
Bij de betaling met iDEAL liep het verkeerd. Onmiddellijk kreeg in ven de klantenservice mail met nieuwe inlog gegevens voor de betaling. Dus geen dubbele invoer nodig.
Levering in de avonduren de volgende dag.

Echt heel veel keuze en mijn toestel was direct leverbaar.

Perfecte internetwinkel om te shoppen.
Niet verder zoeken.
Gewoon uitzoeken en zaken doen☺️

Theo 2009 21-01-2015 In de winkel gekocht

Goedwerkende website

Duidelijke en eerlijke behandeling, zowel aan de telefoon als in persoon

whalberstadt 21-01-2015

Snelle levering na eenvoudige besling. Zoals ik van CameraNu gewend ben !!

Boldewwijn 21-01-2015 Via de website gekocht

Top service ! Even mailen en je krijgt zeer snel antwoord !!!

Heel veel spullen !!

Timmer123 21-01-2015

Handige overzichtelijke website !!!

Super snelle levering echt een pluspunt !!!

Groot assortiment

Goede webshop met zeer snelle levering en goede prijzen , een aanrader !!!!

L.v.Mourik 21-01-2015 Via de website gekocht

zeer toegankelijke website, makkelijk, elk item makkelijk te vinden

item kwam op gewenste tijdstip aan

al vaker hier besteld, vind hier altijd wel wat ik zoek.

zeer aanbevelings waardig

hele fijne website om doorheen te gaan, alles goed gecategoriseerd levering op afgesproken datum/tijd.

Marieke V. 21-01-2015 Via de website gekocht

Goede en snelle service, ik kreeg meteen bevestiging, printer om 11 uur 's avonds besteld en om 14.30 uur de volgende dag was de printer in huis, top!

infofoto 21-01-2015 Via de website gekocht

goede duidelijke site
prima winkel
makkelijk te bereiken
parkeren voor de deur

behulpvaardig op alle fronten

ruim geassorteerd
anders bestelbaar

goed service en niet te vergeten aftersales

Men kijkt mee, Men denkt mee , Ook in de aftersales!

GerdivanOosten 21-01-2015

Bestellen vanuit de stoel.

Ruim.

Correcte behandeling.

TJ DeWalt 21-01-2015 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs.

Pieter E 21-01-2015

Goede heldere site. Dus eenvoudig om een keuze te maken.

Op dinsdag besteld, binnen een paar minuten de bevestiging en je wordt op de hoogte gehouden van de status. De volgende dag voor 09.30 uur was de bestelde camera bezorgt.

De keuze had ik gemaakt middels het lezen van revieuws en testverslagen van vakbladen. De gewenste camera was op voorraad, helaas een "dongel"om de camera op afstand te kunnen bedienen middels een app was niet op voorraad. Ik wordt per mail op de hoogte gebracht als deze weer voorradig is (nu een week geleden). Heb hem binnenkort nodig dus misschien moet ik die noodgedwongen ergens anders bestellen.

Goede winkel, veel keuze en een zeer nette en snelle afhandeling.

menno1973 20-01-2015

als het op voorraad is, voor 23.59 uur besteld, morgen ochtend in huis!!

alle 2 de keren hebben ze dat voor elkaar gekregen!!

klachten worden zo snel en netjes mogelijk afgehandeld, de kapotte Caruba Rubberen Zonnekap 3in1 62mm werd direct vervangen voor een nieuwe.

Mijn opmerking voor de Lexar CF Pro 800x UDMA7 16GB 120MB/sec compact flash dat je een usb 3.0 kaartlezer nodig had, wist ik niet. Ik had die klacht naar hun gemaild en ze hebben dit direct opgepakt en een vermelding bij de snelle kaarten er bij gezet.

Er wordt goed naar de klant geluisterd vindt ik, uit ervaring zijn ze de eerste die dat doen!!

Ik ben de laatste keer voor het eerst in de winkel in Urk geweest, de jongens daar weten heeeeel veeel, ze nemen de tijd voor je en ze geven goede advies. En ik mocht vrijblijvend in de winkel de Nikon D750 met de Tamron 24-70mm uitproboren.
Slik dat wordt sparen!!

ze hebben heel veel, eigenlijk hoop ik als magazijn medewerker daar aan de slag te kunnen (dromen zijn bedrog)

niet twijfelen gewoon doen

Genoeg geluld, 4 keer een 10 zijn ze waard!!

ray-photo 20-01-2015

Vandaag besteld, morgen om 11 uur in huis,, dat is super.

Camera nu is niet de goedkoopste maar de service maakt dat meer dan goed.

Geweldig assortiment, veel producten op voorraad.

Deze winkel LAN ik iedereen aanbevelen.

Super goed, zeer tevreden

KjA 20-01-2015

Prettige winkel, overzichtelijk en professionele uitstraling. Het gemak zit sterk in de service, men snapt je vraag en gaat daar prima op in.

Professionele mensen die prettig en doelgericht helpen. Aan de uitgang altijd een gratis Zoom of Focus, dat stimuleert erg om zelf weer verder te gaan met fotografie.

Wat ik nodig had was gewoon op voorraad, heerlijk om niet te hoeven wachten op een bestelling.

Je wordt goed en professioneel geholpen, ze hebben veel op voorraad. De prijzen zijn - ook als je ze vergelijkt met andere internetaanbieders - zeer concurrerend.

Ik ben zeer tevreden. Ik ga er met een beetje vaag idee heen en wordt vervolgens zo professioneel geholpen dat ik precies dat koop wat ik nodig heb. Klasse!

Rob5719 20-01-2015

Gemakkelijk te bestellen duidelijkheid over levertijd goede product info

Met Pakje Gemak kun je de bestelling laten bezorgen waar en wanneer je wilt. Kalntenservice is snel, goed en zeer behulpzaam.

Heel veel producten in het assortiment tegen goede scherpe prijs.

Vanwege mijn hiervoor genoemde motivaties

Prima online shop en winkel. Je voelt je er "koning" als klant. Je bent belangrijk voor ze.

EdeJ 20-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Website is overzichtelijk en de integratie tussen site en winkel is erg goed.

Omruilen voor een duurder exemplaar is geen probleem, tevens werd ik snel geholpen. Prima!

Ik heb geen visie op de totale breedte, maar ik heb nog nooit iets niet kunnen vinden. Goed dus.

Zeer aan te bevelen.

Ik heb een B&W Outdoor cases 6000 gekocht. Eerder kocht ik het model 5000 uit deze serie, maar deze was te klein. Ik kon zonder problemen een credit krijgen, of een andere uitzoeken tegen bijbetaling. Prima service!

Yvonne Moermans 20-01-2015 Via de website gekocht

De bestelling verliep vlot.

Deskundig en geduldig advies.

Zeer ruim assortiment

Prima ervaring

goed advies. vlotte afhandeling en verzending.

Evert 20-01-2015 Via de website gekocht

Het vinden van het juiste apparaat voor mijn doel, ging heel makkelijk.
Overzichtelijke opstelling van de objecten.

Vlotte afhandeling van de transactie

Ruim voldoende, ook diverse merken.

Reeds gedaan!
Niet te veel verpakkingsmateriaal gebruikt, dat gooit men toch direct weg!

Van een bedrijf, gespecialiseerd in foto en aanverwante artikelen, kun je verwachten dat men puik spul op voorraad heeft, en dat is het geval bij Camera nu! En ook advies kan geven.

Jorn Alkmaar 20-01-2015

Goede service en producten snel in huis.

Lekker duidelijk!

Ruime keuze en duidelijke omschrijvingen.

Als eerste keus!

Bestel regelmatig diverse producten via webshops. Helaas zijn sommige duur en langzaam qua levering. Via cameranu.NL is alles top geregeld!

Th.Gommers 20-01-2015 Via de website gekocht

De website is duidelijk en een product is makkelijk te vinden met een account is het maar een paar klikken om de bestelling te plaatsen en af te rekenen. supper

zeer professioneel personeel dat een zeer duidelijk antwoord op al je vragen geeft.tevens is er een zeer snelle levering die je per track en trace goed kan volgen.

men heeft een zeer uitgebreid assortiment voor zowel de beroeps als hobby fotograaf met een concurrerende prijs.

ik zou hem aan iedereen kunnen aanbevelen.

Ik ben zeer tevreden over cameranu.nl echt een webwinkel waar je zonder angst dat er iets niet klopt kan kopen. Een winkel waar men weet hoe je met mensen om mnoet gaan. Toppie

Arriane 20-01-2015

17-08 20-01-2015

Geweldig pakje niet bezorgd door de post
(Misschien kwijtgeraakt )
Maar opgelost tot alle tevredenheid .
Daarvoor mij dank.

Goede service .

Charlie-8 20-01-2015

Absolutely fantastic service! Very knowledgeable, patient, polite and professional.

I drive across country to go to this shop. According to me... it's the best in the Netherlands.