Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bas A. 11-05-2014 Via de website gekocht

De site is duidelijk en gemakkelijk. Er wordt altijd goed aangegeven wat er aan de hand is en wat je volgende stap is. Dit was mijn eerste keer en het leek als of ik het al vaker had gedaan.

Het was gewoon perfect geregeld. Ik had eerst een probleem met betaling en daar kreeg ik een nette mail op terug. Daarna betaald en mijn product was binnen een dag en op tijd geleverd helemaal top dus.

Ik weet natuurlijk niet hoe het met andere producten zit, maar onder het gebied tekentablets vind ik alles prima geregeld. Het gene wat ik nodig was, was gewoon op voorraad.

Ik raad deze winkel heel erg aan. Ze komen hun afspraken na en de site is heel duidelijk.
Ik heb 0 problemen gevonden en producten zijn goed op voorraad. Ik heb ook al direct een aantal mensen gezegd dat ze hier goedkoop en snel hun tekentablet kunnen bestellen.

Mijn product de Wacom Intuos Pen & Touch M is geweldig geleverd. Nadat ik een probleem had met mijn betaling kreeg ik een nette mail terug van CameraNu. Hierna heb ik de betaling goed gedaan en was mijn product precies op tijd geleverd binnen één dag. Top service en het product is ook super!

MB4 11-05-2014

Eenvoudig en snel bestelproces. Vooral het pak je gemak van TNT is handig, nog niet alle webshops hebben dit.

Mail wordt snel en duidelijk beantwoord.

Op zoek naar iets specifieks wat niet in de shop los verkrijgbaar was alleen als set. Na een mail kon het gewoon los geleverd worden.

RonCP 10-05-2014

prima mobiele website!

informatie die klopt

alles voor micro4/3

verschillende keren iets gekocht. altijd naar tevredenheid.

Wederom alles ok geregeld voor een scherpe prijs.

Wim Petelaar 10-05-2014

Uitgebreide informatie en bespreken van verschillen OM e 5 en OM D e 1, nergens gevoel dat de duurste wordt aangesmeerd

voorselectie via site (uitgebreid assortiment) en daarna goed advies

Kom er al wat langer en vind het aardige mensen MET verstand van zaken. Prijs-kwaliteitsverhouding prima. Fijne combinatie van internet kopen met live advies.

jgnh 10-05-2014

lailasoer 10-05-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, snelle betaling

Had een fout gemaakt met de bestelling en kon het zo retourneren (al zou een gratis retourservice nog beter zijn)

verschillende merken en onderdelen voor veel soorten camera's

Prima one-stop loket voor je fotografie benodigdheden

Sammertje 10-05-2014

Goede winkel, groot aanbod. Goede klantenservice. Snelle levering.

Bongard 10-05-2014

Duidelijke website, alles is goed te vinden en te filteren. Alles netjes volgens afspraak geleverd.

Geen service nodig gehad. Levering netjes volgens afspraak en goed te volgen waar je pakket ergens is vanaf het bestelmoment

Zeer ruim assortiment. Ik had eerst bij enkele andere webwinkels gekeken, maar overal was maar een beperkt aantal producten van mijn categorie beschikbaar. Bij jullie kon ik alles vinden wat ik zocht!

Alles is volgens verwachting gegaan! Zeer tevreden, een concurrerende prijs en voldoende info om de juiste producten bij elkaar te zoeken.

famvriend 10-05-2014

Ik had een verkeerde filtermaat besteld en kon deze zonder problemen retourneren ondanks dat ik de verpakking al had geopend.

Prettig om bij vragen direct een persoon aan de lijn te krijgen die je vriendelijk te woord staat. Snelle levering en groot assortiment.

ankzon01 10-05-2014

overzichtelijke site, goede zoek funktie

super snel in huis

Gevonden wat ik zocht

zie bovenstaand

Studioflits67 10-05-2014

Van huis uit bestellen.

Hele goede en zeer snelle afwerkingen, zowel als op de site maar ook telefonisch.!

Goede en ruime keuze..!

Zeker aanbevelen, de 1e ervaring ermee en 100%

Ik kan het een ieder aanbevelen, het was kwa prijs heel goed, ook de verwerking van alles ging snel en goed..!!

May D. 09-05-2014 Via de website gekocht

When I read that by ordering before 23:59 cameranu would prepare the order within the same day, I thought it was just a marketing stunt: no way that was possible! Instead...I sent in my order at about 23:55; the next morning my ring bell went on at about 11:00 and it was the delivery made by cameranu.nl! The gentleman who delivered the package offered to wait until I checked the product. I have only one word about the delivery service of cameranu.nl: Amazing! Thanks guys!

Paulv002 09-05-2014 Via de website gekocht

Mijn bestelling was met mijn bestaande account erg eenvoudig in te voeren.

Door mijn eigen fout is mijn bestelling vorig jaar retour afzender gegaan. Deze werd kostenloos opnieuw verzonden met het juiste adres.

Prima, ik zoek op Internet via Kieskeurig wat ik nodig heb en weeg de prijs en de beoordeling van de Webshop mee in mijn keuze. CameraNU is al een aantal keren de beste keuze geweest.

Betrouwbaar en zeer snel! Vorige week om 22:00u besteld en de volgende dag om 11:00u in huis!

Zie hierboven.

Oosterink 09-05-2014

Overzichtelijke snelle en complete website.
Eenvoudige manier van bestellen.

Snelle levering. De volgende dag goed verpakt ontvangen.

Vrijwel altijd de gewenste producten te vinden.

Op basis van voornoemde gemak, service en assortiment een aanrader voor collega fotografen.

Bert12345678 09-05-2014

Kon makkelijk product vinden

22:30 besteld, volgende ochtend 11:30 binnen!

Ik weet geen brder assortiment in NL te vinden op fotogebied

Heb paar keer prima ervaringen gehad

De website is nu prima in orde - brede keuze en meestal laagste prijs!

Dennis1979terpstra 09-05-2014

Zo besteld en de dag ernaa al in de bus!

Prima gedaan allemaal.. snoepjes, extra info en jawel, ze (jullie) hadden het toestel ingepakt ivm dat het een kadootje was voor mijn vriendin! erg tevreden!

alle camara's aanwezig.. top site. meen ik.

ook prijs was goedkoper, dan in de andere webwinkels. Wellicht pakken die niet eens in!

Alles goed verzorgd en snel geleverd. Zelfs inpakken was erg leuk gedaan. Snoepjes erbij in het doosje.. allemaal mooi snel en niet ingewikkeld.. zoals ik het gewoon wil. Toppers!

koos van Haaren 09-05-2014 Via de website gekocht

Thuis bestellen en betalen. Daarna een dag wachten en ermee werken

Snelle werkwijze en levering

Alles waar ik mee werk is of op voorraad of word snel nagezonden.

Ik heb regelmatig contact met anderen fotografen en geef ze dan het adres van cameranu.nl

Het laats bestelde product was voor een ander. Ik heb haar heel actief aan het werk gezien en heel gelukkig gezien

PepieW 09-05-2014

Duidelijke overzichtelijke site!

na bestelling email ontvangen met orderstatus, factuur en link met track en trace nummer. Duidelijke communicatie vanaf cameranu.nl

ruim assortiment, alles staat duidelijk aangegeven op de site.

zou zeker deze winkel aanbevelen bij anderen.

ik ben zeer tevreden over deze winkel, op de site vind je snel wat je zoekt. Prijs is prima en in mijn geval is de lens die ik besteld had super verpakt en afgeleverd. Voor het gemak, prijs en afhandeling van de bestelling zou ik zeker hier nogmaals bestellen. Je wordt ook goed geïnformeerd via email over de status en aflevering van je bestelling.

freddyvp 08-05-2014 Via de website gekocht

Zeer duidelijke site waar je zeer snel alles kan vinden.
Zeer helder bestelproces

Er wordt zeer snel geantwoord op je vraag via email
Zeer snelle levertijd

Zeer uitgebreid assortiment aan concurrerende prijzen

Ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen.

Dit is volgens mij een van de beste winkels die je kan vinden. Alles klopt, de site ,de service , het assortiment en de prijzen zijn bij de goedkoopste, kortom een topwinkel.

V. Lodewijks 08-05-2014

Je kunt op de website gemakkelijk zoeken en als je niet kunt vinden ben je met 1 telefoontje zo geholpen.

Aan de telefoon maar ook in de winkel nemen de medewerkers alle tijd voor je en als er iets gerepareerd moet worden wordt je fantastisch op de hoogte gehouden.

Alles is hier te vinden zowel voor professionals als voor hobbyisten.

Dit heb ik enkele keren gedaan.

Jorit86 08-05-2014

het retourneren van een product leek wat omslachtig maar dit bleek uiteindelijk mee te vallen. Kopen ging eenvoudig en de zending werd snel verzonden (track&trace beschikbaar)

Bijna onmiddelijk een reactie op mijn vraag per e-mail over retourneren, ik werd goed op de hoogte gehouden over de retournering en had binnen 3 dagen het geld terug op mijn rekening.

Voornamelijk door de snelle reactie op mijn e-mail en de goede communicatie zou ik hier vaker kopen.

Frans J.M. van Dijk 08-05-2014

Alles duidelijk te vinden! Het bestellen, registreren, betalen enz. gaat eenvoudig zoals het een goede webshop betaamd.

Uit de veelheid van geheugens kon ik de juiste niet snel vinden. Eén telefoontje en ik kreeg de artikelcode van het betreffende product. Dit ingevoegd in het vak 'zoeken' en Klaar-is-Kees!

(erg) Uitgebreid en up to date.

Prima snel en betrouwbaar. Dit laatste weegt voor mij zeer zwaar.

Het moge duidelijk zijn dat ik tevreden ben. Ik zal Camera.Nu zeker aanbevelen.

Rudolf1946 08-05-2014

Op de site het artikel uitgezocht, toen we de lens kwamen halen lag deze keurig gereed

Er werd meegedacht door de betreffende medewerker, we werden keurig geholpen, waarbij de medewerker alle tijd nam.

Alles was keurig uitgesteld en overtrof mijn verwachting

I.v.m. het ruime assortiment en de vriendelijke deskundige bediening.

We dachten een grote hal in een industrieterrein, doch het was een keurige overzichtelijke winkel.

ANEMO-ONE 08-05-2014

Dikke vette prima.

Sjors Frans 07-05-2014

een paar muisklikken ...

kwam nog allerlei nuttige dingen tegen

waarom niet?

RudieV 07-05-2014 Via de website gekocht

goed heldere website

zoals beloofd, op tijd geleverd

genoeg keuze

betrouwbaar en goedkoop

dimitri5791 07-05-2014

Heldere en overzichtelijke site, goede indeling en goede informatie

Uitstekende communicatie

Als camera.nu het niet heeft is het er niet.

Snel, uitgebreid en overzichtelijk.

Vonneke85 07-05-2014 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteitverhouding en veel keuze. Berichtgeving over status bestelling ook zeer prettig.

Sara91234 07-05-2014

Ging heel snel en simpel allemaal. En geen verzendkosten, dat is ook fijn!

Menno48 07-05-2014

Als je weet wat je zoekt is het ideaal om in de webshop te bestellen

Perfect snelle levering

Zeer uitgebreid assortiment, helemaal goed

Zowel voor de amateur als prof kun je te kust en te keur

CameraNu is een prettige zaak om je spullen te kopen . Ook in de winkel krijg een goed advies.

Cameraman1950 07-05-2014

Duidelijk overzicht wat in huis is en wat niet, aanwijzigingen voor betalen en meteen een mail als het geld ontvangen is en het pakje de deur uit

Telefoon snel beantwoord en duidelijk antwoord ontvangen niet steeds toets dit of dat
Super

Groot en duidelijke foto's wat voor welke merken etc.
Erg goed.

Aan iedereen aanbevelen, als wij goed geholpen zijn vertellen wij dat graag tegen iedereen.
Mond tot mond en ervaring werken altijd.

Zou meteen weer bij jullie bestellen als ik in de toekomst iets moet hebben voor deze camera of voor een andere. Assortiment is groot met duidelijke foto's en correcte afhandeling waar je van op aan kunt. SUPER.

Guusjes 07-05-2014

alles is gemakkelijk verlopen tijdens het bestellen van mijn samsung nx300 camera het eenige min puntje vind ik dat als ik met me mobiel op de site wou dat wel erg lastig ging zo kon ik geen terken in het zoek vakje in vullen

De service was prima alleen toen ik belde kreeg ik de indruk dat degene aan de telefoon niet goed wist wat hij met mijn vraag aan moest en wat hij moest we zijn er wel uit gekomen en degene was wel vriendelijk aan de telefoon

erg veelzijdig assortiment geen commentaar

de service was goed de bestelling was snel geleverd en het ruime assortiment keus is zeker de doorslaggevende factor

De service was goed de ruime assortimentskeuze is heel erg prettig veel fotos bij de producten vind ik ook fijn zo kocht ik een tas bij me camera en kon ik aardig inschatten hoe groot die was omdat er op de foto een man met de tas stond. De bestelling was er snel het was goed ingepakt ik ben tevrede. Het eenige dat jullie zouden kunnen verbeteren is de toegankelijkheid via de mobiel op de site.

Slaperstil 07-05-2014 Via de website gekocht

Vanuit huis heb ik een artikel besteld.

De medewerkster kon direct op al mijn vragen beantwoorden

Een goede kwaliteit/prijsverhouding. De bestelling werd direct geleverd.

Mark.S 07-05-2014 Via de website gekocht

Omdat ik wist welk merk en soort camera ik wilde kwam ik snel bij het juiste produkt uit

Supersnelle levering en duidelijke website, veel op voorraad

Goede webwinkel met snelle levering,om 22:20 besteld dag erna in huis.

GvLuttikhuizen 07-05-2014

Gert-Jan00 07-05-2014

Een nieuwe klant 07-05-2014

Het plaatsen van een bestelling was erg eenvoudig en gebruiksvriendelijk.

Nette statusupdates via de mail. Verder bied de site ook voldoende informatie.

Geen persoonlijk contact gehad met de winkel. Hier kan ik dus niks over zeggen.

Een breed assortiment gerelateerd aan cameraproducten voor een goede prijs.

Als je een cameraproduct zoekt dan zit je bij CameraNU goed. Voor andere producten kun je beter bij de winkels met een minder specifiek assortiment kijken.

Nette afhandeling van de bestelling. Zelfs mijn goedkope product was aangetekend verzonden in een ruime verpakking. Erg netjes allemaal.

Al zou ik wel graag een goedkopere verzendmethode zonder aangetekende verzending zien. Dat scheelt toch weer een beetje op een goedkoper product.

Ik kan CameraNU op basis van mijn ervaring aanbevelen.

Erg prettige winkel om iets bij te bestellen. Dingen zoals statusupdates en het bestelprocess zijn goed geregeld en je vind er juist de cameraproducten die je bij de algemene elektronica zaken niet vind.

BramHeuvel 07-05-2014 Via de website gekocht

Erg goede winkel, niet te duur en een groot assortiment, vriendelijke bediening !

Gewoon een goede online winkel, ik zo het iedereen aanbevelen ! snelle levering.

J. Parree 07-05-2014

snel telefonisch bereikbaar.
met goede adviezen.

met goede adviezen en zeer beleefde medewerkers.

bijna alles verkrijgbaar.

aan al mijn kennissen.

Het is in een woord Topkwaliteit en Hulp.

loes164 07-05-2014

Duidelijke uitleg van het product, al had ik in een winkel de tas die besteld heb in het groot gezien en wist ik dus wat ik ging kopen.

Snelle levering. fijn dat het pakket gevolgd kan worden met track en trace.

De fototas die ik zocht was op voorraad.

Levering klopte met de tekst op internet. Product ziet er netjes uit. Ben heel tevreden.

alphendrik 07-05-2014

Binnen een paar minuten gevonden en besteld

's avonds om 10 uur besteld, volgende dag bezorgd.

Segers4143 07-05-2014

Prachtig om een groot aanbod te kunnen vergelijken

Binnen 24 uur in huis en prima verzorgd

Zo compleet

Errdere ervaring telt ook mee. Een 9 is dan ook verdient

J. Kooistra 07-05-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, maar ja dat is alles op internet

Wat ik zocht was er

geen nonsens

Ik wilde het artikel met gewone post ontvangen maar dat wilde de website niet dus moest het aangetekend wat behoorlijk duurder is voor een bedragje van 20 euro. Ben dus 15% duurder uit maar had het direct nodig dus toch gedaan.

Frank de Graaf 06-05-2014 Via de website gekocht

Supersnel geholpen, zowel in de winkel als online. Alles makkelijk te vinden. Goed geregeld.

Ik beveel iedereen CameraNu aan. Ik heb gezondheidsklachten - was helemaal doorgegeven aan het magazijn. Alles in de auto gezet. Alles klopt gewoon.

Ik heb verschillende keren iets gekocht bij CameraNu. Echt vanaf het prille begin ergens in 2004. Destijds werd alles al gedaan om een lens voor mijn vakantie bij mij te krijgen. Die service en behulpzaamheid vind je 10 jar later nog terug. Het is maar goed dat ze in Urk zitten want anders kocht ik er veel te veel

plushautpont 06-05-2014 Via de website gekocht

Ondanks de grote keuze, toch een overzichtelijke site, waarbij het eenvoudig zoeken is. Ook afrekenen en afhandelen van de transactie was zo gedaan.

Ik beoordeel in deze alleen de levering. Die was correct en snel, volgens aangeven. Overig contact nog niet hoeven te gebruiken.

Al eerder aangegeven, op het gebied van camera's hebben ze hier in mijn idee zo goed als alles en tegen scherpe prijzen.

WOrdt om mijn mening gevraagd zou ik dit inderdaad aanbevelen (vanwege keuze, snelheid, prijs en gemak).

Overall is dit gewoon een goede webwinkel. Het is overzichtelijk winkelen tussen de enorme keuze op camera gebied. Ze hebben zeer schappelijke prijzen en goede uitleg. Bestellen is eenvoudig en levering snel en veilig aan huis(zelfs handtekening nodig:)...in mijn idee dus alle voordelen van een webwinkel goed benut.

Marty1770 06-05-2014

Vele manieren om het product aan te schaffen, ophalen in de winkel, via de webshop etc.

Prima dienstverlening, je kunt altijd met vragen terecht en het retourneren van producten gaat soepel.

CameraNU beschikt over een zeer breed assortiment en het meeste is ook voorradig.

Prima service, goed assortiment en vakkundig personeel (die ook daadwerkelijk zinnig advies kunnen geven). Ik heb geen enkele schroom om CameraNU aan te bevelen.

CameraNU scoort wat mij betreft dikke voldoendes op alle gebieden.

m.souer 06-05-2014 Via de website gekocht

De site is zeer uitgebreid en makkelijk toegankelijk

De bestelling werd snel geleverd

zeer groot assortiment

zie bovenstaande

Jo Brouwers 06-05-2014 Via de website gekocht

Bestelling en betaling en een mum van tijd geregeld.

Volgende dag agfeleverdt , zoals beloofd.

voor mij ruim voldoende.

Alles bij elkaar heel makkelijk en volgens afspraak.

marjan hoogterp 06-05-2014

snel en gemakkelijk te bestellen

mijn vraag over mijn bestelling was in een mum van tijd beantwoord

altijd een goed gevoel bij de bestelling

Diana1410 06-05-2014

cameranu.nl staat voor service en gemak, de bestelling plaatsen en het wordt vaak de volgende dag al bezorgd.

de website is erg overzichtelijk

alles wat een fotograaf zoekt kun je vinden bij cameranu.nl

gemak, eenvoud, snel en efficient zo zou ik camernu.nl willen omschrijven. Elke levering even snel en zo kun je snel van je aankopen genieten!