Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maarten van Heek 01-05-2014 Via de website gekocht

Deze shop had de dingen die ik graag wilde hebben samen, voor een goede prijs, direct leverbaar. Niets op aan te merken.

tweetweeties 01-05-2014 Via de website gekocht

eenvoudige website maar veel info
gemakkelijk bestellen

snelle levering

hebben bijna alles wat ik zocht

gewoon goed
geen andere winkel

een winkel zoals het moet. Goede prijzen, grote keus en snelle verzending.

H A Salters 01-05-2014 Via de website gekocht

Binnen een uur na het bestelmoment wat er al een track en trace code en daarmee een bezorgtijd voor de volgende dag.

Zelden meegemaakt dat een probleem ( een defecte lader bij een camera in dit geval) zo snel was opgelost.

Gewoon goed

Goede prijs, zeer snelle service.
Geen enkel reden om Cameranu.nl niet aan anderen aan te raden.

Dat ik hier voor al gedaan, zou ik denken.

ronny h 01-05-2014 Via de website gekocht

Ben al 4 jaar klant bij Cameranu en ik zou dan iets moeten verzinnen om daar niet meer te kopen.Niet alle prijzen zijn concurreren maar cameranu heeft die wel in voorraad voor als je snel moet hebben. Gratis verzending vanaf 100euro..ja die zie ik liefs vandaag dan morgen omlaag gaan naar 20euro!

Marco RaamklA 01-05-2014

lekker op de bank bestellen.

Prima, alles goed verpakt tijdens het verzenden.

Ruim, je vind vaak wat je nodig hebt.

ik zou het iedereen aanraden.

twee dagen voordat we op vakantie gingen het fototoestel en bijbehorende producten online besteld. een dag later alles goed ingepakt geleverd. Het toestel doet volledig aan onze wensen. Ik zeg al met al een dikke prima.

kishla 01-05-2014

Overzichtelijke Website en tot nu toe is elke bestelling vlot geleverd.

Vlotte levering

Dat wat ik wilde bestellen zat in het assortiment en was goed te vergelijken met alternatieven. Goedkopere alternatieven worden ook gemeld

Goed assortiment en vlotte levering. Overzichtelijke website en na een aantal bestellingen nog steeds tevreden!

Na een aantal bestellingen nog steeds tevreden over cameranu.nl! Goed assortiment en duidelijke website.

LinK19 01-05-2014

De verpakking was te ruim en kon daardoor niet door de brievenbus. Het fotopapier zou wat mij betreft in een brievenbus formaat kunnen zodat het niet elders afgehaald moet worden.

naam 7000 01-05-2014

Vanuit de luie stoel kijken op de site naar dat wat je nodig hebt...

Meteen nadat ik iets besteld had, kreeg ik een mail, waarin werd aangekondigd dat men het item, indien op voorraad, dezelfde dag zou versturen.

Volgens mij is er keuze genoeg in deze Web-winkel en het is handig zoeken.

Ik heb de winkel al aan een paar vrienden aanbevolen.

Het gemak, de service en de snelheid van de levering, is allemaal een 10+ waard. Klinkt misschien cliché- achtig, maar ik zal mijn volgende aankoop, als ik de centjes bij elkaar gespaard heb, beslist weer hier doen. Hoop met vak. geld zover te komen dit jaar. Ook de mails waarin alles duidelijk wordt uitgelegd en wordt aangegeven als het product onderweg is, petje af.Vandaag besteld, echt morgen in huis....

Jeroen van B 01-05-2014

Snel gevonden, heldere website

Snel geleverd, heldere communicatie ivm levering.

Kan ik niet goed beoordelen maar lijkt me ruim voldoende

Een van de betere webwinkels

Zie boven

EureoZone 30-04-2014

eenvoudig te bestellen

Meerdere aankopen gedaan, en deze werden altijd direct bezorgd en goed verpakt.

Meer dan genoeg keuze, en goed te vergelijken.

gezien mijn ervaringen kan ik het van harte aanbevelen.

Pim vz 30-04-2014

Al vaak besteld bij Cameranu.nl, enkel positieve ervaringen. Snelle service, goede prijzen.

ton smit 30-04-2014 Via de website gekocht

simpel geregeld vanachter de pc!

Netjes op tijd geleverd en keurig begeleid met leveringsinfo.

al meerdere malen goede ervaring met uw bedrijf gehad

alles werd zonder zorgen geleverd en de artikelen waren in goede orde ontvangen.

wouter65 30-04-2014

Groot assortiment, ook veel tassen en hoezen.

Maria-62 30-04-2014

via internet op een door jezelf gekozen tijdstip bestellen

Binnen 2 dagen de bestelling ontvangen.

Heeeeeel veeeeeel keuze

geen enkel negatief punt

Ivo van der Lans 30-04-2014 Via de website gekocht

Goede, snelle en correcte afhandeling van telefonische vragen

TheMusketeer 30-04-2014 Via de website gekocht

Alles ging via webshop of email.

Account was na 4 dichtgezet. Is snel weer open gezet.

Wat ik zocht hadden ze en voor een goede prijs.

Nette goede webshop. Reageren snel op vragen.

Nadat onze canon printer na 15 jaar intensief gebruik de moed had opgegeven hadden we een nieuwe printer nodig. Bij cameranu.nl veel keuze en goede prijzen. Het bestelproces zit goed in elkaar. Hadden al eerder een camera gekocht en dat ging toen ook prima. Kortom goede webshop zoals je dat verwacht.

Anthony 40 30-04-2014

simpel te vinden op de heldere site

snel en correct

niets mis mee

MJ-V 30-04-2014

Camera.nu is een prettige website. Ondanks het uitgebreide assortiment ben je met een paar clicks bij de producten die je zoekt.

Snelle levering, allemaal netjes verpakt en ook in de winkel wordt je goed geholpen.

Camera.nu heeft een uitgebreid assortiment en meestal op voorraad waardoor je het de volgende dag ook echt in huis hebt.

Ik zou camera.nu zeker aanbevelen vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding en de snelle service.

Ik heb ervaring met zowel de webwinkel als de winkel zelf en ben erg positief over mijn ervaringen.

Jeff de Vlugt 29-04-2014

John Ham 29-04-2014 Via de website gekocht

Online een camera besteld, de volgende dag in huis. Incl. track and trace

Heb CameraNu.nl als betrouwbaar ervaren en zou niet twijfelen om wederom te bestellen bij hun.

Kreeg precies wat ik besteld heb binnen 12 uur geleverd. Ben zeer tevreden over CameraNu en de camera.

bSocrates 29-04-2014

Makkelijk doorzoekbare site met een duidelijk bestelproces.

Betrouwbare voorraadindicatie; erg belangrijk. Duidelijke voortgang van bestelling en levering op beloofde moment.

Misschien net niet álles wat je kan bedenken, maar een uitgebreider assortiment is haast niet te bedenken.

Absolute aanrader, daarom ben ik er ook vaste klant.

Vaste klant bij Cameranu dankzij de uitstekende service.

imoen 29-04-2014 Via de website gekocht

Kon de bestelknop op de site niet vinden

Prima

Officiele reactie van CameraNU.nl 30-04-2014

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw review. Bestelknop vindt u op artikelniveau. Groene button rechts van de foto

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Bobok L. 29-04-2014 Via de website gekocht

Maria 53 29-04-2014

Snel het juiste product gevonden, moeiteloos besteld.

Snel geleverd, volgende dag al in huis, goed verpakt.

Prima uitgebreide keuze, duidelijke omschrijvingen.

Alhoewel ik zelden aanbevelingen doe komt deze webwinkel daarvoor bij mij in aanmerking, ook gezien mijn eerdere ervaringen met eerdere bestellingen.

Zeer tevreden over de web-site, wijze van bestellen en het leveren de bestelde artikelen en het bieden van service.

Bons 29-04-2014

Ik kan CameraNu alleen maar aanbevelen, prima webshop (hoewel het soms even zoeken is, de indeling zou misschien nog wat beter kunnen) met een zeer royaal aanbod. Als je hulp nodig hebt staan ze voor je klaar met gedegen advies en die ene keer dat er een product defect aankwam werd dat zonder moeilijk gedoe direct omgeruild. Ondertussen bestel ik eigenlijk alles op fotografisch gebeid bij CameraNu, voor die ene keer dat het elders misschien nog voordeliger is is de service wat mij betreft belangrijker. Ik woon op een half uur rijden van het filiaal in Urk dus bestel meestal online maar haal kwetsbare e/o duurdere artikelen graag persoonlijk af. De keren dat ik het per post heb laten bezorgen was ik ook altijd tevreden, netjes verpakt en razendsnel afgeleverd.

richardspoel 29-04-2014 Via de website gekocht

Makkelijk vanaf huis je aankoop doen zonder al te veel gegevens hoeven in te vullen! Aankoop was binnen 5min geregeld.

Service was GOED! Helaas had ik na 2 dagen een defect aan een UV Filter, afdeling fotografie, cameranu reageerde vrijwel direct en ik mocht mijn uv filter kosteloos retour sturen. Zij gaan kijken of zij mij kosteloos een nieuwe kunnen sturen (is nu op de post)

Niet alles wat ik zocht kon ik vinden. Dat kan aan mij liggen, maar weet dus niet of cameranu deze artikelen heeft. Misschien de zoek functie op de website uitbreiden een optie

Goede service, snelle levering, aankoop doen met gemak...! Ik zeg doe ik vaker!

Cameranu is mijn winkel! Bij elk punt heb ik een motivatie geschreven, deze motivatie vind ik overbodig

Gadze 29-04-2014

prima website

snelle levering

uitgebreid

j.t. crijns 28-04-2014

Overzichtelijk website met goede info

Levering precies zoals beloofd.

Ruime keus.

Prima ervaringen tot zover.

Prima kwalitiet/prijs verhouding en service.

cahaver 28-04-2014

Iets bestellen gaat eenvoudig en het bestelde wordt snel geleverd.

Ik heb verschillende apparaten gekocht en alles was netjes op tijd. Zonder problemen. Een keer iets terug gestuurd en binnen drie dagen had ik mijn geld terug.

Ik heb altijd alles kunnen vinden wat ik wilde hebben.

Omdat alles snel en goed wordt afgehandeld.

Ik vind CameraNu een fijne zaak, waar je altijd correct wordt geholpen.

Victor van Dijk 28-04-2014 Via de website gekocht

Het is heel eenvoudig om te vinden wat je hebben wilt in de grote database van CameraNu door je zoekopdracht op te geven in de zoekbalk. En de koopsuggesties die automatisch voor je gedaan worden, snijden doorgaans hout :-)

In het verleden een aantal keer telefonisch een vraag gesteld aan CameraNu en deze wordt vakkundig en snel afgehandeld.

Zeer ruim assortiment ook met 'dingetjes' die je elders niet zo gauw vindt en al zeker niet tegen de aangeboden prijs.

Ik heb ruime koopervaring bij CamerNu en ben uitermate tevreden! Zowel op 'consumenten-', 'prosumers', als professioneel niveau heeft CameraNu alle kennis in huis. Dik de moeite waard om aan kennisen en vrienden aan te bevelen!

Joby Gorillapods besteld in diverse maten. Zoals altijd de volgende dag al in goede staat in huis. Erg tevreden over, zoals altijd bij CameraNu :-)

Johnwijs 28-04-2014

Al diverse keren artikelen besteld bij Camera-nu en elke keer snel geleverd

Goede service. Een lens van een eerdere bestelling was iets off-focus. Zonder problemenandere lenzen in Urk kunnen testen en omruilen.

compleet assortiment

S.Kroes 28-04-2014 Via de website gekocht

Goede beschrijving en uitleg

Vlotte levering

Altijd

Goede camera, Een heel gemakkelijk menu op de camera

C.v.d.Vliet 28-04-2014 In de winkel gekocht
Urk

Ik bel of mail en het is zo geregeld.

Hartelijk ontvangst eerst koffie daarna demo en vervolgens zelf proberen met daarna aankoop alles goed geregeld, Fantastische service,als laatste kan men zelfs nog een kleine boodschap achterlaten op het kleinste kamertje beneden.

Hier is alles wat er op gebied van fotografie te verkrijgen is te zien een demonstratie en te koop.

Koop bij CamerA NU en je wordt nooit teleur gesteld.
Een zaak met vriendelijke verkopers en een geweldige service.

Ik koop hier al jaren mijn fotografie apparatuur met bijbehoren, en ben nog nooit teleur gesteld, na 1 mail staat alles gereed.

JohanZ600 28-04-2014

Overzichtelijke webshop, nette en snelle reactie betreffende het aangekochte product en levering. Snelle levering.

lentepeen 28-04-2014 Via de website gekocht

Na klein foutje van cameranu.nl netjes een mailtje ontvangen - goed gebaar!

Fijne zaak, niets op aan te merken. Handige site, direct een pakketsuggestie bij je aankoop, top

Jopie Baksteen 28-04-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelprocedure en makkelijk betalen met iDeal. Overzichtelijke website met goede zoekfunctie.

Bestelling op voorraad en razendsnel geleverd.

Ruime keuze uit artikelen waarnaar ik op zoek was (fotoapparatuur). Meestal ook nog een van de goedkoopste aanbieders.

Ik ben zeer tevreden, alles is netjes en snel geleverd. Een aanrader.

Makkelijk bestellen en betalen. Bestelde producten snel geleverd zoals op de website vermeld staat.

Bill Stegers 28-04-2014 Via de website gekocht

Vrij weinig op aan te merken. Alleen het assortiment oudere en dus goedkopere cameramodellen zou uitgebreider kunnen.

Matthijs357 27-04-2014

Nog één dag voor Pasen mijn bestelling geplaatst (dit was op zaterdag), en evengoed dinsdag al bij mij op de deurmat! Door het vereisen van een handtekening tijdens het ontvangst van mijn pakket voelde ik direct zekerheid over de zorg en verantwoordelijkheid die CameraNU.nl neemt over mijn bestelling.

Ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden over de procedure van mijn bestelling en de verzending hiervan. Sommige webshops bieden ook een SMS dienst aan waar ik vaak wel gebruik van maak. CameraNU.nl kon mij dit helaas niet bieden maar wie weet in de toekomst. Via de mail was de berichtgeving in ieder geval duidelijk en to the point!

Alle producten die ik zocht waren in het assortiment en beschikbaar. Ook heeft CameraNU.nl goede combinaties van producten die in een pakket worden aangeboden.

Ik zou CameraNU.nl zeker aanbevelen aan mijn familieleden, collega's en vrienden. De service en het assortiment is erg goed en zorgvuldig samengesteld.

Ik heb mijn bestelling via de webshop gedaan en dit verliep vlekkeloos. Ik werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling en de bezorging was zeer snel, ondanks dat de Paasdagen tussen mijn bestelling en levering zaten! De webshop is erg verzorgd samengesteld en is duidelijk en to the point. Ik ga hier zeker vaker mijn fotografie producten bestellen die ik gebruik voor mijn studie (product design)!

Tevreden gebruiker 2014 27-04-2014

De producten zijn logisch geordend en daarmee kom je snel bij wat je zoekt.

Zeer snelle levering (de volgende dag), keurig verzorgd.

Van alles wat je als fotograaf nodig hebt.

Gewoon erg goed.

estcar 27-04-2014

Vanuit je luie stoel kan je e.e.a. bestellen.

Op de website staat voldoende informatie. Na bestelling krijg je gelijk e.e.a. via email bevestig en je wordt voor het verdere verloop op de hoogte gehouden.

Als je het assortiment vergelijkt met andere fotobedrijven die via internet leveren grijp je bij CameraNu praktisch nooit mis.

Deskundige hulp indien nodig. Ruim assortiment. scherpe prijzen. snelle en nette levering.

Zie boven

Gerard Volker 27-04-2014 Via de website gekocht

Als altijd vlotte levering na een bestelling uit een uitgebreid assortiment tegen aantrekkelijke prijzen

FransV1956 27-04-2014

Ondanks er op de site was aangegeven dat het artikel niet voorradig was, was 1 telefoontje genoeg toch te kunnen bestellen.

Men doet wat men beloofd en ook wat je vraagt wordt erg vriendelijk beantwoord.

Van wat ik bij mijn allereerste bezoek heb gezien is het uitgebreid. Ook de gevraagde informatie is helder en duidelijk.

Op hun gebied een uitstekende keuze om aankopen te doen.

Een klantvriendelijk onderneming en verademing om weer gewoon als consument vriendelijk te woord te worden gestaan. Geen ongeinteresseerde blikken of medewerkers. Prima zaak. Houden zo, dat wel. Online besteld na 1 telefoontje en voor eigen gemak in de winkel opgehaald.

plukassen 27-04-2014

Je vindt snel wat je zoekt. Duidelijke site en minimale handelingen om een bestelling te doen. 's Avonds bestellen en de volgende dag gebruiken. Super.

Duidelijke mailwisseling na bestelling. Snelheid van leveren is uitstekend.

Voor mijn hobby is het assortiment uitstekend. Ik kan er in ieder geval alles vinden wat ik nodig heb.

Zoals hierboven al gemeld kan ik alles vinden dat ik nodig (meen) te hebben. Volgens mij kan iedere (hobby) fotograaf dat ook. Qua prijs/service verhouding kan het niet beter.

Sinds een aantal jaren koop ik mijn foto apparatuur bij CameraNu.nl. De snelle levering en de goede prijs maken mij tot een vaste en tevreden klant.

pietjepuk59 27-04-2014 Via de website gekocht

Het product is gemakkelijk te vinden. Duidelijk wat je koopt en wat het kost.

s'Avonds besteld, de dag erna in huis zoals beloofd.

Alle producten voor de beginnende en gevorderde fotograaf zijn aanwezig.

Alles wordt snel en volledig geleverd.

Gemakkelijk te vinden, goede prijs en snelle levering. Meer kan ik niet wensen.

Basxx58 27-04-2014

condor 27-04-2014

duidelijke website met uitgebreide product
informati

om 23.30 vrijdag avond bestelling geplaatst en op zaterdag om 10 uur afgeleverd super!

assortiment zeer uit gebreid en overzichtelijk

zowel in de winkel als telefonisch wordt je vriendelijk en vakkundig te woord gestaan en krijg je een goed onderbouwd antwoord op je vragen.

ben al heel lang klant bij camera nu en ik ben na al die jaren nog altijd zeer tevreden.

Dirk Paulussen 26-04-2014

Prima informatie en terugkoppeling

Bijzonder snelle afhandeling.
Dat was boven verwachting

Vrij compleet pakket

De wijze waarop deze firma met opdrachten en klanten omgaat verdient een pluim

Janini 26-04-2014

snel in huis

dammis baan 26-04-2014 Via de website gekocht

Bij de entree van de winkel te Urk moet je de eerste keer even je weg zoeken. Vergeet niet een nummer te trekken. Het personeel heeft dat wel in de gaten en helpt je op weg.

Het personeel luistert goed naar je vraag of opmerking. Men neemt je volledig serieus en stemt samen met je af op het vervolg. Dat vervolg wordt schriftelijk vastgelegd en per mail toegestuurd!

De eerste aanblik bij binnenkomst wekt de indruk dat alles wat je kunt bedenken op het gebied van fotografie in deze winkel voorradig is. En als dat niet zo is, dat het personeel dat efficiënt met je oplost. De winkel is georganiseerd op het bedienen van grote stromen van klanten.

Mijn voorlopige mening is, dat ik nog niet eerder een dergelijke winkel (qua assortiment en service) ben tegengekomen.

Mijn beoordeling is gebaseerd op meerdere ervaringen met aankopen per internet. En, op een bezoek van een half uur aan de service-desk. Alles in het design van deze winkel (gedrag, kleding, inrichting etc.) is met zorg op elkaar afgestemd.

Wim88888 25-04-2014