Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jcbalt 23-05-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke en goed gesorteerde wegshop. Reeds enige malen een beatelling geplaatst. Iedere keer vlot en correct afgehandeld.

Door een foutje van mijzelf een verkeerd artikel gekregen. Eén tekefoontje was voldoende om de omruil te regelen.

Groot en overzichtelijk assortiment.

Zonder meer een goede webshop, gepaard aan een mooie overzichtelijke winkel in de buurt van Urk.

Geen op of aanmerkingen. Aanbevelenswaard.

Ko Houtman 23-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website.
Makkelijk navigeren.

Snelle, correctie aflevering.

zoals een specialist betaamd.

tot op heden petje af.
100% tevreden dus!!!!

cooldad 23-05-2014 Via de website gekocht

Produkt makkelijk te vinden

Groot assortimrnt

Gewoon een fijne winkel

Natuuurliefhebber 23-05-2014

via internet is er een goed overzicht van de producten die je kunt bestellen en die in het assortiment zitten

Ondanks het vriendelijke te woord staan van de klantenservice was het niet duidelijk hoe het omruilen in zijn werk ging. Daarnaast een niet acceptatie van bij het servicepunt omdat het pakket 4 cm te groot was

Officiele reactie van CameraNU.nl 25-05-2014

Beste Natuurliefhebber,

Hartelijk dank voor uw review. Wilt u svp uw ordernummer mailen naar aftersales@cameranu.nl. Wij kijken dan even na wat er is misgegaan en komen met een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Louis 67 23-05-2014

Zeer snel en keurig afgehandeld

Verdere service nog niet nodig gehad

gewoon goed

iedereen mag bij jullie aankloppen, komt gord

Zeer snelle en keurige afhandeling van mijn bestelling. Super snelle levering.

Lisanne.vh 23-05-2014

Ik wist niet goed welke maat cameratas geschikt is voor mijn set, dus heb een mailtje gestuurd naar cameraNU. Ik had de volgende dag al reactie met een link naar de tas die volgens hen geschikt voor mij zou zijn. Heb m meteen besteld, volgende dag in huis en alles past er perfect in. Super Service dus!

Mooie webwinkel met een zeer ruim assortiment. Ik ben ontzettend goed geholpen en als ik nog eens iets nodig heb zal ik zeker weer kiezen voor cameraNU.

Stadsland56 23-05-2014

Toegankelijkheid is optimaal met prettige mensen aan de lijn.

Levering is snel en de info is uitstekend.

Wat ik nodig heb, is leverbaar uit voorraad.

Ik heb reeds meerdere nieuwe klanten aangebracht door mijn enthousiasme voor Camera NU

NikonianJK 23-05-2014 Via de website gekocht

Besteld via website, volgende dag geleverd. Geen problemen.

Gelukkig niet nodig gehad

Product in voorraad

JakubS 23-05-2014

Clear, simple, ordering without any unneccessary confirmations. Email confirmation of order was almost immediate.

Very good range.

Fastest delivery I have experienced. Price mostly lowest available. So definately recommendation worthy.

PROS: Getting what is offered online is fast and simple, price is mostly on the low end of what you can find at the market. All mainstream seems to be available. CONS: I dont even check the occasions here, as the offer is very limited.

Aart255 23-05-2014

Eerst bestelde toestel voldeed niet aan de verwachtingen, na telefonisch overleg voor TZ35 gekozen zonder problemen 1e toestel retour en TZ35 aangeschaft prima service

Bastiaan Koen 23-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke, overzichtelijke site. Producten gemakkelijk te bekijken en bestellen.

Snelle levering van de bestelde producten, producten goed ingepakt verzonden.

Uitgebreid assortiment

Alleen de site bezocht - Makkelijke site, snel winkelen, snelle levering.

JohGHahn 23-05-2014

Alles is prima te vinden op de site en als het nodig is helpt een e-mail naar Urk, waarop dan snel en accuraat gereageerd wordt.

Uitstekende service behoeft geen verdere uitleg! Vriendelijkheid en behulpzaamheid horen daar vanzelfsprekend bij.

Af en toe mis ik een accessoire in de winkel, maar dat is heel erg zelden.

Dat doe ik al regelmatig!

CameraNu is een uitstekende webwinkel met een prettige fysieke winkel in Urk. Vriendelijk en zeer deskundig personeel maakt de aanschaf van fotoapparatuur en accessoires tot een plezierige ervaring.

Jaap O 22-05-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige manier van bestellen en betalen.
Bij afhalen ligt alles klaar.

Je wordt vlot en vriendelijk geholpen.
Al je vragen worden deskundig en duidelijk beantwoord.

Grote voorraad, wel of niet op voorraad wordt op de website duidelijk aangegeven.

Goede winkel correct en deskundig.

Ik heb zeer goede ervaringen met Cameranu

H. de Lange 22-05-2014 Via de website gekocht

met een paar l;olmen besteld

Directe feed-back, info en bevestiging via email

zeer ruime keuze in gespecialiseerde electronica producten

ruime keus, zeer concurrerende prijzen, uitstekende service en snelle levering

een webshop/winkel om naar terug te keren

Jelle90 22-05-2014

Overzichtelijke webwinkel.

Uitstekend geholpen. Telefonisch)

Printer die ik zocht mèt het papier dat ik zocht, op voorraad. Volgende dag in huis.

Scherpe prijzen online met service van een speciaalzaak.

Prima te spreken over mijn aankoop. Fotoprinter en papier. Ook op hele specifieke vragen over print papier in combinatie met de printer kreeg ik telefonisch uitgebreid advies.

Ane 2 22-05-2014

Veel mogelijkheden met deze camera is wel wennen qua andere camera

Snellen service en je kunt je pakket volgen waar het bevind .

Tot nu toe zeer te spreken over jullie site en te woord staan bij vragen .

Lauran1960 22-05-2014

Mooie overzichtelijke website

Is heel goed en netjes. Snelle levering en goed verpakt

Niet alles is te vinden maar dat kan je ook niet verwachten

Zeer

broosdm 22-05-2014

Geweldig! De scherpste prijs en supersnel geleverd. Om 23.30 besteld, de volgende dag al geleverd! Goed verpakt en perfecte service kwa informatie voorziening.

Edith2011 22-05-2014

Duidelijke overzichtelijke site, producten eenvoudig te vinden.

goede telefonische bereikbaarheid, deskundig personeel dat je vraag direct kan beantwoorden. Kennisniveau van het personeel is een heel sterk punt bij deze winkel.
Snelle levering van de producten, netjes en goed verpakt.

Zeer uitgebreid assortiment, uitstekende samenstelling van producten.

Prima assortiment alleen prijstechnisch niet altijd even scherp geprijsd. Op de website tweakers.net komt cameranu.nl niet als goedkoopste uit de bus. Soms scheelt het gewoon te veel met de laagste prijs die vermeld wordt.

Uitstekend assortiment, hetgeen samen met het kennisniveau van het personeel en de snelle levering van de producten zorgt voor een fijne winkelervaring. De vriendelijkheid van het personeel is opvallend te noemen, men neemt de tijd om de klant optimaal te informeren.

BearsBelly 22-05-2014

Tot 23.59u bestellen betekent idd de volgende dag geleverd.

Nette papierwinkel, zowel qua digitale tracing als een *.pdf factuur.

Mijn vrouw vindt dat ze veel te veel, en bovendien meestal in voorraad, hebben. En aangezien ik het eerste bestel hebben de mode- en schoenenboeren het nakijken. Sorry Zalando ;-)

Er zijn nog twee of drie échte fotozaken in Nederland. Cameranu.nl is er één van.

Cameranu.nl heeft bijzonder veel in voorraad en dus snel beschikbaar. Daarnaast hebben ze ook een bijzonder aantrekkelijke winkel waar je fysiek op de deur kunt bonken en waar je vervolgens hartelijk ontvangen wordt. Het is er gezellig en er staat veel uitgestald. En wat je niet ziet, maar wel op voorraad is, halen ze voor je uit het magazijn zodat je er even met je handen aan kunt snuffelen. Bovendien is het bedrijf makkelijk bereikbaar en zijn er goede parkeervoorzieningen.

George1960 22-05-2014

Overzichtelijke site

Had een hoop gedoe met tnt post. Cameranu op de hoogte gesteld. Ze boden aan om het beschadigde artikel terug te nemen en geld terug te storten. Als dat geen service is!!!!!!!!
Part nog deel aan wat er gebeurd is en dan dit aanbieden. KLASSE!!!!

Gezien m'n positieve ervaring zou ik deze winkel bij iedereen kunnen aa raden ondanks het feit dat de prijzen ongeveer gelijk zijn aan die van de andere aanbieders.

Lijkt misschien een hoge score. Maar is meer dan verdiend. Daar waar TNT post het ontzettend liet liggen pakten zij het wel op puur uit service.

Westerbeke 32 22-05-2014

Bestelling van apparatuur via internet is simpel.

Probleem werd snel opgelost.
vriendelijke behandeling

Genoeg keuze

Heb reeds een aantal malen op verzoek van vrienden en kennissen apparatuur geadviseerd en bij Camera Nu besteld.

ro.es 22-05-2014 Via de website gekocht

Vandaag de Nissin Di866 Pro flitser ontvangen van Cameranu.nl via UPS in Spanje. Keurige afhandeling en snelle levering!

Elias Poolman 22-05-2014 Via de website gekocht

Supermakkelijk bestellen via de site!

Geweldige service: direct de volgende ochtend al mijn bestelling in huis! En het beste was nog dat ze bij de bestelling een paar snoepjes hadden gedaan! Dat soort kleine dingetjes maken het echt een aanrader om hier iets te bestellen.

Gewoon een erg goede webwinkel.

Alles was goed aan deze bestelling bij camera.nu.

Blask 22-05-2014

Richard Ottens 22-05-2014

Vandaag besteld en de volgende dag in huis.

Ik had aangevinkt in de bestelling wachten tot alles op voorraad is zodat het in 1x verstuurd wordt. Ik had over het hoofd gezien dat 1 artikel niet op voorraad is.
Ik kreeg een mailtje vrijwel direct dat er 1 artikel niet op voorraad was. Ik mocht kiezen of ik wilde wachten met de hele bestelling of dat deze werd nagezonden.
Klasse

De online shop heeft alles wat ik wil en ze bieden alles aan in allerlei prijssegementen.

Ik heb heel wat bestellingen gedaan bij cameranu. Ook heb ik is een probleem gehad met een flitser na verloop van tijd. Die werd gewoon omgeruild, niks lang kwijt zijn aan een reparateur. Bij deze winkel weten ze dat ik daar niet op zit te wachten. Perfecte service dus!

Treefrog 22-05-2014

snel besteld via internet en toegankelijke informatie. Prijsstelling goed in vergelijking met andere leveranciers voor dit product.

Snelle afhandeling

Groot assortiment

Goede ervaring

Na prijsvergelijking heb ik de afstandbediening bij Cameranu gekocht. Prima service en snelle levering.

belibarang 22-05-2014

De webshop is ideaal je hebt hierdoor veel sneller, goedkoper en overzichtelijk info en aanbod over producten

Bij het bestelproces wordt je van elke stap op de hoogte gesteld via een e-mail.

Zeer uitgebreide aanbod zowel in producten als in merken

Als je iemand een tip geeft over een webshop dan wil je wel dat deze ook betrouwbaar is. En dat kan alleen uit eigen ervaring en deze is bij cameranu.nl helemaal in orde

Ik heb een Vanguard Up-Rise Pro Back Bag gekocht bij Camaranu.nl. Vrijdag 9-5-2014 om 11:41 besteld en direct online betaald dit is direct via een e-mail bevestigd. 2 minuten later kreeg ik een e-mail dat de betaling is ontvangen. Diezelfde dag om 14:43 ontving ik een e-mail dat het product aangetekend is verzonden incl. tracecode. Op maandag heb ik de bestelling ontvangen. Cameranu.nl helemaal top voor mij.

Koen Schenke 22-05-2014 Via de website gekocht

Makkelijk via internet..goede keus.

Goede informatie over product en het verzenden ervan

Ruime keus

Mijn ervaring was uitstekend..snelle verzending, goede informatie over het product en het verzenden.

Prima service, ruime keus. snelle en goede afhandeling. Ik had een hoya infrared filter gekocht via deze site.Afhandeling was netjes met juiste informatie. De verzending was zoals er is vermeld, snel en volgende dag in huis.Het product is prima.Dus alles bij elkaar perfect

Mark Candari 22-05-2014

Heerlijk gemakkelijk! mijn gegevens waren al ingevuld bij de bestelling (gegevens vorige bestelling), betaling ging vlot en makkelijk, Bezorgd de volgende dag! helemaal top!

levertijden zijn boven verwachting uitstekend!!!

enorm veel keuze voor een scherpe prijs! love it!

top winkel, makkelijk, duidelijk en scherp geprijsd!

Gemak top. Service uitstekend. Assortiment super. Prijzen zeer scherp dus helemaal goed. Levertijden supersnel.

maideth 21-05-2014 Via de website gekocht

Een ruim assortiment

Duidelijke en overzichtelijke website

saxon112 21-05-2014

je vind je product heel makkelijk

zo besteld en snel thuis

Assortiment is behoorlijk groot

om dat het goed koop is en makkelijk

Ik koop regel matig wat op Camera.nl en de producten zijn snel thuis en zijn heel goed.

kylie2005 21-05-2014 Via de website gekocht

snel gevonden

snelle levering

goede prijzen en snelle levering

product snel gevonden, goede prijs en snelle levering

Peter Hagen 21-05-2014 Via de website gekocht

CameraNu heeft een bijzonder prettige site je hoeft niet alng te zoeken naar hetgeen je nodig hebt en het bestellen gaat ook zeer soepel.

Ik per ongeluk een verkeerd artikel besteld, Daar werd helemaal niet moelijk over gedaan en binnen no time had ik mijn aankoopbedrag terug op mijn rekening.

Een ruim assortiment in veel merken van goedkoop (goed) naar duur (Merk)

Ik beveel iedereen deze webshop aan vanwege hun service, snelle levering en betaalbare prijzen.

Ik heb het artikel helaas wegens een verkeerd opgegeven maat retour moeten sturen maar de eerder aangekochte materialen zijn prima en in orde.

61 AFra 21-05-2014

Rustig bekijken wat je kopen wil.

Snelle aflevering van producten en goede telefonische afhandeling indien nodig.

Zeer ruim assortiment, is daardoor soms wel eens moeilijk om keuzes te maken.

Prima, goede service.

Totaal gezien een prima winkel waar je je tenminste klant kan voelen.

VictorVP 21-05-2014

Binnen 12 uur in huis! (Vind ik normaal niet zo belangrijk, maar dat was het in dit geval wel). Alles gaat zoals het bij een professionele webshop hoort te gaan: prima prijs, goede en volledige communicatie, snelle afhandeling, keurig verpakt, etc. Geen oordeel over het assortiment want dat heb ik verder niet bekeken (ik wist namelijk wat ik wilde hebben).

w s knol 21-05-2014 Via de website gekocht

alles was duidelijk en logisch opgebouwd

kreeg direct een mail met de nodige gegevens en wanneer de bestelling zou aankomen

niet iedereen heeft de gekozen battery grip op voorraad

service en communicatie perfect

Hugo IV 21-05-2014

Prima site, goede uitleg producten

Uiterst snelle mail en even snelle verzending; goede verpakking!

SPRZ 21-05-2014

Alle artikelen duidelijk gesorteerd en eenvoudig te vinden met de zoekfunctie

Vragen worden duidelijk en snel beantwoord

Uitgebreide keuze en veel (goedkopere) kwalitatief goede alternatieven

Gezien mijn ervaringen zal ik zeker anderen aanbevelen de site te bezoeken

Prima site, goede service en snelle levering

J.JansenAp 21-05-2014

Zeer duidelijke website met goed zoekfunctie.

Kundig personeel met heldere uitleg

Zeer uitgebreid, zelf dingen uit kunnen proberen, veel accessoires.

Zeker aanbevelingen waardig, winkel goed te bereiken, voldoende parkeergelegenheid en zeer klantvriendelijk.

Zal zeker betreffende vervolg aankopen voor fotografie weer mijn aankopen hier doen, al dan niet via internet. Zeer prettig dat je niet alleen via internet maar ook in de winkel de aankopen kan doen. Met het voordeel van in de winkel dat je eerst een en ander kan uitproberen en bekijken en goed advies kan krijgen.

Rick134 21-05-2014

zoals gebruikelijk gaat bestellen bij cameranu heel simpel evenals de betaling. duidelijke bevestiging van de bestelling.diverse keren wat besteld nooit geen klachten!

De service is prima, als je wat wil weten dan heb je zo telefonisch contact

Uit het zeer ruime aanbod is altijd wel te kiezen wat je nodig hebt

ik zou zeggen kijk eersty bij cameranu voordat je verder kijkt.

MC2000 21-05-2014

Erg jammer dat er de normale verzendkosten in rekening gebracht worden voor het versturen van een cadeaubon, die dus een postzegel kost

Officiele reactie van CameraNU.nl 22-05-2014

Beste MC2000,

Hartelijk dank voor uw review. Wij rekenen voor het verzenden van een cadeaubon een bedrag van euro 1,95. Deze verzendkosten bestaan uit een postzegel/envelop en arbeidsloon. De kosten van euro 1,95 zijn vooraf reeds bekend. Mocht u deze onoverkomelijk vinden, heeft u altijd de vrije keuze om de bon in onze winkel af te komen halen. Hiervoor rekenen wij geen kosten en krijgt u zelfs een gratis kopje koffie. Wij wensen u veel plezier met de bon.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Kevin Peters 21-05-2014 Via de website gekocht

Een mooie, overzichtelijke website. De betere Nederlandse online camera winkel.

Lekker snel bezorgd, geen problemen. De goedkoopste en betrouwbaarste site van NL.

Een heel breed assortiment, je kan echt alles vinden.

Alles is lekker snel, wordt goed verpakt en wordt bovenal heel snel bezorgd!

Een echte aanrader voor mensen die iets nieuws nodig hebben voor de camera. Ik ga hier zeker meer kopen, gewoon omdat het zo goed werkt. Voor mij is het de beste winkel!

Thomas Fasting 21-05-2014 Via de website gekocht

Je kunt tot 12:00 bestellen en het wordt de volgende dag bezorgd

Bij mijn nikon D4s kreeg ik gratis een nikon 910 flitser. Stond subtiel onder de prijs van de camera.

Jos Sony 21-05-2014

Snel en eenvoudig te bestellen

Levering over het weekend maar toch lekker snel

Ga wel nog wat meer bekijken

Ik ben prima tevreden en zal deze winkel zeker aanbevelen aan anderen

Allemaal tienen van een tevreden klant

Eelco Rietsema 21-05-2014 Via de website gekocht

kon vrij eenvoudig bestelling plaatsen.

levering is vlot

prima webshop

snel besteld, heldere website, snel bestelling geleverd. alles was prima

Volgersgerard 21-05-2014 Via de website gekocht

Ik denk dat het asortiment heel uitgebreid is maar ik kan niet beoordelen of alles verkrijgbaar is.

gewoon een betrouwbare prima webwinkel

Ik vind camera nu gunstig w.b.t. de prijzen. wel jammer dat vevoerskosten niet gratis zijn vanaf b.v. 50euro Mocht ik voor mijn camera nog iets nodig hebben dan weet ik julllie te vinden.

Frank de Graaf 20-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website - je vindt wat je zoekt.

Per ongeluk een verkeerd product gekocht - CameraNu begreep de verwarring. Volgende dag gecorrigeerd met het juiste product. Korting vanwege het ongemak, nog een dag later geld terug.

Het assortiment is wat diffuus, maar blij mee - als enige nog een Mac Pro op voorraad. Daarnaast is het gewoon one-stop-shop.

De mannen van CameraNu hebben het gewoon goed voor elkaar. Opvallend zijn de goede service voor mij en het feit dat ze in Urk doorhebben dat de klant makes payday possible. Heel goede service. Top.

hans1301 20-05-2014 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Snelle levering.

Cameranu.nl had het product dat ik zocht.
Over de rest van assortiment kan ik dus niets zeggen.

Goede prijs.
Snelle levering.

Goede prijs. Snelle levering. Helaas was de compactcamera een regelrechte miskoop,maar ik kon de camera direct terug sturen,en binnen een paar dagen kreeg ik bericht dat het aankoop bedrag teruggestort zou worden. Dus ik ben tevreden met de snelle service,en ik ga mijn volgende camera hier ook bestellen.

j-buze 20-05-2014

Erg duidelijke en overzichtelijke site met duidelijke omschrijving van het aangebodende.

Erg nette afhandeling van de bestelling en conform de opgave uiteindelijk geleverd.

Een erg mooie en uitgebreide assortiment producten voor zowel de beginnende als de semi professionele als de professionele klanten keus biedt tegen zeer concurrerende prijzen.

Ik zou geen minpunten kunnen bedenken die een negatieve beoordeling zouden rechtvaardigen

Een informatieve en overzichtelijke website welke voornamelijke foto gerelateerde producten aanbied tegen concurrerende prijzen. Bovendien kun je producten aanschouwen en de fysieke winkel waarbij je geholpen wordt door deskundige personeel.