Deze score is berekend op basis van 2355 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

marjolein veen 25-11-2014 In de winkel gekocht
urk

Men neemt uitgebreid de tijd om uitleg te geven en vragen te beantwoorden. De kans om materialen uit te proberen

Door de uitgebreide informatie die je over de produkten krijgt. De rust die er heerst, de kans om vragen te stellen. Ze zijn zeker met de prijzen concurerend. Op internet zelfs duurder, zonder het produkt dan in handen te hebben gehad

Goli 25-11-2014

ruim assortiment, duidelijke site, voldoende informatie, scherpe prijzen, snelle levering. wat wil je nog meer?

alle toebehoren voor de camera, maar ook alles eromheen. verzin het en het zit in het assortiment.

met de service-afdeling heb ik nog geen ervaring, maar de levering is vlot, de site is duidelijk en e prijzen zijn scherp.

Kaat21964 25-11-2014

alles eenvoudig te vinden en te bestellen

hele snelle levering

keus is uitgebreid

Zeker als je je bestelling snel geleverd wilt hebben. Ik heb 's avonds besteld en de volgende dag in huis.

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl aangezien goed en snel geleverd wordt.

Willem van der Burg 25-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

Er is hier altijd parkeerruimte. Zelfs als het "binnen de hekken" vol is, is er nog een hele straat/weg ruimte!

Bij binnenkomst moet je langs een klant-volgorde-ding, die selecteert op jouw type vraag de juiste balie voor je

Ja, wat hebben ze hier niet. Ik kan het niet verzinnen. En je mag ook nog online in hun magazijn kijken, zodat je niet voor niks komt

Natuurlijk, trouwens wie weet tegenwoordig nog een fotozaak met zoveel vergelijkbaars en deskundig personeel??

Alweer tijden worstelde ik met mijn probleem van niet goed op het display kunnen onderscheiden wat waar in het bos/hei/... staat, of dat dan ook op de foto komt. Dat ligt aan mijn verminderde oogfunctie. Voorheen had ik een compactcamera waarbij ik - als bij een spiegelreflex - gewoon door de lens kijkend duidelijk kon zien wat ik op de foto wilde hebben ook in beeld stond. Maar ja, toen kwam de vooruitgang. Maar niet echt voor mij. Overschakelen op een spiegelreflex zou kunnen, maar die zijn zoveel zwaarder en duurder, en 2. ik zou met losse objectieven moeten gaan werken. En ik ben een luie-fotograaf, werk vrijwel uitsluitend in de stand AUTO. Dus toch maar eens gevraagd of mijn probleem erkent werd, en wat voor oplossing zij mij konden bieden. Nou voor 60 euro geholpen aan een 3" LCD loupe model CL3. Het ziet er misschien uit als een rare toeter maar daar heb ik lak aan. Ik fotografeer om objecten/dieren/... op plaatjes te krijgen en voor de rest ... 't zal wel. Ik ben er blij mee en daar gaat het mij om.

evdveen 25-11-2014

Overzichtelijke website en voldoende informatie over de producten.

Eenvoudig bestellen en betalen. Je krijgt snel bevestigingen van de bestelling en betaling.

Veel verschillende merken en veel verschillende type camera's

Rbog 24-11-2014 Via de website gekocht

Ik kon het juiste artikel makkelijk vinden

Een probleem met de verzending is heel soepel opgelost. Chapeaux!

Dit kan ik niet helemaal beoordelen, maar dat ze het adaptertje hadden wat ik zocht is een pluspunt.

Goede service bij verzendproblemen.

Prima zaak!

W.de Jong 24-11-2014 In de winkel gekocht
filiaal in Urk

Reparatie van kompas op mijn kijker is naar volle tevredenheid uitgevoerd dmv opsturen naar fabrikant, terwijl ik per 14 dagen op de hoogte ben gehouden van de voortgang.

Omdat ik zeer tevreden ben over de service van Cameranu?

Zie motivatie bij. Naast het correct doen afhandelen van de reparatie van mijn in 1987 gekochte verrekijker, waarvan de reparatie nog onder garantie viel!, ben regelmatig op de hoogte gehouden van de voortgang en zikm mik geen kosten in rekening gebracht. Klasse

kitsune2014 24-11-2014

Site is vanzelfsprekend en makkelijk, pakketje kon rechtstreeks naar PostNL afhaalpunt gestuurd worden zodat ik het zelf op een handig tijdstip kon ophalen.

CameraNU houdt je via de mail prima op de hoogte van de voortgang van de bestelling. Deze lag de volgende dag al aangetekend klaar op het PostNL afhaalpunt.

Voor mij prima, ik heb gevonden wat ik zocht.

Ik ben een tevreden klant.

Eric H 1968 24-11-2014

Overzichtelijke site

Heb een keer een garantieclaim ingediend en werd netjes geholpen, wat niet gezegd kan worden van de importeur!!

Groot assortiment

Goede communicatie en prijs, snelle levering.

11jack 24-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

overzichtelijke winkel mogelijkheid om spullen te bekijken en aan te raken heldere wachtrij.

Ik heb in de loop der jaren meerdere camera's bij CameraNu gekocht 5 stuks als ik er geen vergeet. Mijn een na laatste ging stuk en werd ondanks afgelopen garantie, kosteloos gerepareerd. Klasse.

Ik weet niet wat ze niet hebben omdat ik geen aanleiding heb om ergens anders te gaan kijken. Ik heb nog niet meegemaakt dat ze iets wat ik wilde niet in huis hadden

Je moet niet verder zoeken: Groot assortiment, veel kennis achter de toonbank, eerlijk advies en meestal de scherpste prijs.

Wat moet ik er nog aan toevoegen. Ik werk bij een gemeente. Klantgericht werken is daar een issue. Ik heb Camaranu al diverse malen als voorbeeld aangehaald. Zo ga je met klanten om en bovendien zeer goed geautomatiseerd.

nieuweprinter 24-11-2014

Duidelijke site.

Ik had mijn printer s'middags bestelt en de volgende ochtend werd hij gratis gebracht.

Cameranu.nl heeft veel keuze.

Gezien het gemak tijdens de bestelling, snelheid van de levering en vooral...
de lage prijs.

Fotogianne 24-11-2014

Duidelijke website, snel naar afrekenen en betalen.

Naar aanleiding van een klacht over een defect fotokoffer werd er snel en adequaat gereageerd door cameranu.nl. Binnen enkele weken had ik een nieuw koffer in huis.

Tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig had

Indien mogelijk bestel ik mijn materiaal bij cameranu.nl. Goede service en snelle levering.

F.J.R. van Bruggen 24-11-2014

De producten zijn duidelijk gerangschikt. Het bestelproces verloopt soepel en snel vooral ook doordat alle gegevens, w.o. de bestelhistorie goed en op toegankelijke wijze in het systeem zitten. De zoekfunctie kan worden verbeterd door met alternatieven te komen.

Er wordt altijd volgens de afgesproken tijd geleverd. Als een artikel niet goed is wordt dit direct en zonder gezeur hersteld, c.q. mag je het product ruilen. De professionaliteit is hoog. De medewerkers hebben verstand van zaken.

Ik vind altijd wat ik nodig heb tegen de laagste prijs, al zag ik zelf liever een minder breed maar dieper assortiment.

Het is een evenwichtige formule. Betrouwbaar en tegen concurrerende prijzen.

Het is een evenwichtige formule, vooral betrouwbaar!

Willem Laros 24-11-2014 Via de website gekocht

Snel besteld, stipt geleverd.

Levering correct en compleet.

Zij waren de eerste die de nieuw uitgekomen camera konden leveren - en meldden dat per e-mail.

In hoge mate. Hoor trouwens louter positieve berichten onder mijn fotomaatjes.

Mark65 24-11-2014

Goed bereikbaar

Vlotte en nette service

Ruim assortiment

profecioneel

Snarf Sleep 24-11-2014 Via de website gekocht

Goede en snelle service. In het verleden heb ik ze wel eens nodig gehad omdat er een apparaat defect raakte en dan wordt er snel en adequaat gehandeld

Al jaren lang een goede duidelijke website, veel op voorraad en zeer snelle thuisbezorging en indien nodig goede service

campinggast 24-11-2014

professionele hulp en extra tijd.

De laatste aankoop hebben wij in de winkel te Urk gedaan. In de winkel was een heel breed assortiment aanwezig waaruit wij een keuze hebben kunnen maken.

Goed:
- Assortiment
- Deskundige ondersteuning
- Ruimte en tijd om een besluit te kunnen nemen
- orde en netheid

Menno1973 23-11-2014

om 23.45 uur besteld en de volgende voor 10.00 uur op mijn werk geleverd, netjes verpakt!!

Met een zin: gemakkelijker kunnen we het niet maken, zeg ik met een grijns van oor naar oor!!

telefonisch wordt je goed geholpen als je vragen hebt, ook al weet de telefoniste het niet, ze gaat bij een andere collega informeren en je krijgt altijd netjes antwoord duidelijk terug!!

ze hebben wel heel veel je kan niet gek bedenken, behalve het Adobe photoshop en premier element 13 nl combinatie niet, die helaas bij een tegenpartij ga kopen.

goede service en snelle levering met een ruim assortiment, wat wil je nog meer, misschien de winkel??? nog niet geweest maar ik frees wanneer ik ga, dat ik blut thuiskom met zeer mooi speelgoed voor de grote kinderen!! ha ha

de katzeye plus is een aanrader voor handmatig scherpstellen, ik heb tegen het advies van Cameranu.nl, corona beeldtechniek en Nikon Nederland deze focus mat glas zelf omgewisseld. Nikon is de enige die dit aan durft, maar ik had pas eind december pas de tijd hier voor en die geduld had ik niet. Het is me gelukt, maar dit doe je niet zomaar, ookal lijkt het heel simpel op de site van Katzeye, maar dat is het niet!! Het is heel moeilijk om erbij te komen, vooral wanneer de kleine klemmetje los schiet! om die terug te krijgen in die minuscule gaatjes helemaal achterin bij de spiegel van mijn Nikon D300s DAT WAS ERG!!!! Uiteindelijk is me gelukt met mijn hart in mijn keel. En het werkt YES!!!

Astrid1vdV1956 23-11-2014

Het is eenvoudig zoeken op de website en overzichtelijk ingedeeld.

je krijgt wat je verwacht en van elke handeling, volgt een mailbericht.

Op (film)cameragebied en toebehoren alles dat je nodig hebt.

Aan te bevelen wanneer iemand iets nodig heeft op foto/videogebied

Goed gesorteerde webwinkel tegen goede prijzen. Correcte en snelle correspondentie mbt de levering.

justine20 23-11-2014

Mooi overzichtelijke winkel, je kan fijn even op je gemak rondkijken!

Helemaal top! Ik werd fijn en rustig geholpen met mijn vraag en ben dan ook geslaagd met wat ik zocht!

Ze hebben heel veel variatie, en voor ieder merk wat wils

Hele fijne rustige winkel! Je kan op je gemak rondkijken en wordt daarna vriendelijk geholpen met de vragen die je over je product hebt, het systeem met nummertjes trekken is heel fijn, zo wordt je fijn 1 op 1 geholpen! Zeker een aanrader!

A.J Groeneveld 23-11-2014 Via de website gekocht

Ik kon het artikel een camera onderdeel makkelijk vinden

Top service in combinatie met pakje gemakje kon ik het artikel op tijd ophalen

Zeer uitgebreid assortiment

Prima service en snelle afhandeling, geen loze belofte maar waargemaakt!

D.v.d.Schaaf 23-11-2014 Via de website gekocht

Met behulp van een actie/mail kon ik thuis op mijn gemak het betreffende product opzoeken en een keus maken uit de verschillende mogelijkheden en kwaliteiten.

Ik meende mij te herrinneren dat ik bij een vroegere bestelling dit telefonisch kon opgeven en bij aflevering dit product middels de bijgevoegde faktuur via de bank kon betalen.
Helaas bleek dat nu niet meer mogelijk, werd mij telefonisch mede gedeeld. Het verschuldigde bedrag moest nu eerst over gemaakt worden en pas daarna werd het produkt verzonden.
Uit de gegevens behorende bij het betreffende produkt kon ik zelf het verschuldigde bedrag incl.de vrachtkosten bepalen en dit bedrag storten op de rekening van CameraNu voordat de bestelbon 2 dagen later met het zelfde verschuldigde bedrag arriveerde. Heel vlot werd daarna het bestelde postpakket bij mij thuis afgeleverd.

Het assortiment is naar mijn idee meer dan compleet.ik kon dan ook zonder problemen mijn keuze maken.

Zowel met bestellingen via internet dan wel via een bezoek aan de winkel op Urk ben ik op een keurige-en ter zake doende wijze voorgelicht en geholpen.

Ik ben door het personeel in de winkel dan wel via de telefoon op een duidelijke en plezierige wijze voorgelicht en/of geholpen. Ook de keuze mogelijkheid is legio. Mijn laatste online aankoop was een afstansbedieng voor een foto camera terwijl ik enkele weken eerder een nieuwe spiegel reflex camera via de winkel op Urk heb gekocht.

Maartje Meesters 23-11-2014

vrijdagavond besteld, zaterdagmiddag in huis

Het product dat ik graag wilde hebben was aanwezig

Ik ben tevreden

pcm schrama 22-11-2014 Via de website gekocht

Ik heb het verkeerde huisnummer ingevuld waardoor het opnieuw verzonden moest worden. Camera.nl heeft deze verzendkosten betaald

Een duidelijke website, het is duidelijk dat de bestelling ontvangen is via een bevestigingsmail. Er wordt duidelijk gecommuniceerd via de mail

Hagenbeek 22-11-2014 Via de website gekocht

Bestelling kan via de mail gedaan worden.
Ontvangst bevestiging snel ontvangen

Duidelijk verwachting van termijn waarin bestelling wordt geleverd. Geen valse verwachtingen.

Breed assortiment tegen concurrerende prijzen

Goede bestel mogelijkheid, via mail of telefoon.
Duidelijke berichtgeving over verachte aflever datum
Goede en snelle berichtgeving wanneer bestelling kan worden opgehaald of kan worden verzonden
Klantvriendelijk benadering bij afhaal

Ben zeer tevreden over de professionele manier van werken en ook bereidheid tot hulp en advies

PA3ETN 22-11-2014

Uitstekende overzichtelijke zaal.

Vriendelijk en prima uitleg

Van eenvoudig tot professineel

Door uitstekende uitleg en vriendelijke hulp

Meerdere verrekijkers en fototoestellen bij CameraNu gekocht.Altijd met een zeer tevreden gevoel de deur uit gegaan. En de koffie is ook optimaal lekker.

HaBur 21-11-2014

Het productoverzicht op de website is duidelijk,gemakkelijk en snel te openen.

De bestelling en levering zijn supersnel. Bovendien wordt direct na de betaling (Ideal) op de website de verwachte aflevertijd van het bestelde vermeld.

Het aangeboden sortiment is zeer uitgebreid. Het door mij bestelde product was online bij drie onlinewebwinkels niet op voorraad. Bij CameraNu wel.

Met plezier durf ik CameraNu op mijn verjaardag en anderszins bij vrienden aan te bevelen.

Bovenstaande motiveringen spreken voor zich. Ik ben uiterst tevreden over het geleverde product.

Sparck 21-11-2014

Aangename sfeer in showroom met deskundige hulp. Veel mogelijkheden om 'hands on' diverse apparatuur uit te proberen.

flo rida 21-11-2014 Via de website gekocht

kijken, kiezen, bestellen. volgende dag in huis!

SR05 21-11-2014

Ik kon via cameranu de goede informatie vinden van het product dat ik zocht. De bestelling verliep gemakkelijk en het product werd op de afgesproken tijd, in goede conditie geleverd.

Hans2470 21-11-2014

Zeer uitgebreid assortiment. Concurrerende prijsstelling. Snelle levering. Correcte beantwoording van telefonisch gestelde vraag.

JMB14 21-11-2014

6,8

Mij was niet duidelijk dat ik een reservering kon doen via 'de aankoop'. Dus je kunt vrij laat aangeven dat je nog niet betaald maar wel wil reserveren.

Ik wilde een L-plate van RRS aankopen. Goed was dat men mij attent maakte op het feit dat deze niet aan sloot op mijn statief kop.
Echter men had mij er wel op kunnen attenderen dat het wel mogelijk is met een tussenplaat. Gemiste kans.
Inmiddels ga ik deze ergens anders bestellen (voor ongeveer voor de helft van de prijs)

midoni90 21-11-2014 Via de website gekocht

Goede website,duidelijk,makkelijk bestellen en afhandelen.

snelle levering

zeer ruim

al met al zeer tevreden

zocht en vond de printer besteld en deze werd zonder problemen de volgende dag afgeleverd.

Jan Ducati 21-11-2014

goede zoekfunctie

volgens afspraak geleverd

betrouwbare indruk, value for money

KMP 21-11-2014

Het zoeken en vinden van spullen gaat heel makkelijk op deze site.

Snelle levering, ik werd goed op de hoogte gehouden en verder geen extra service nodig gehad.

Genoeg keuze

Gewoon goed.

Rasjbo 21-11-2014 Via de website gekocht

Alleen maar lof. Biinen 1 dag bestelling geleverd netjes vepakt. Duidelijke website ruim assotiment. Super service een aanrader dus!!!!

scrapalida 21-11-2014

overzichtelijke website en goede zoekfunctie.

supersnelle levering, donderdagavond besteld en vrijdag al in huis, geweldig.

zeer compleet assortiment.

zeer tevreden en prima om hier je aankopen te doen.

Ik ben erg tevreden over de snelheid van levering, camera was goed verpakt.

HulsN 21-11-2014 Via de website gekocht

De navigatie op de website is duidelijk en mooi vormgegeven. Van bestelling tot levering ging erg snel.

Ik heb vooraf via een email advies ingewonnen over een rain sleeve voor mijn camera. Ik kreeg binnen een dag de informatie die ik nodig had, en heb direct het juiste artikel kunnen bestellen.

Voor mijn camera is er veel keuze aan accessoires. Zowel origineel als van andere fabrikanten

Het totaal plaatje van goede informatie, duidelijke website en scherpe prijzen zorgt ervoor dat ik deze website zeker aan anderen zou aanraden.

twannieguitar 21-11-2014 Via de website gekocht

Hele fijne website, alles makkelijk te vinden

Niet nodig gehad deze keer maar uit ervaring uitstekend!

Fijne website, goede service. De prijzen zijn niet bijzonder laag.

Cameranu heeft alles op fotografiegebied. Alles lekker snel uit voorraad thuis en goede service bij problemen.

wallize 20-11-2014 In de winkel gekocht
Filiaal Urk

Ruime parkeergelegenheid

Snelle en correcte afhandeling

Alles wat je nodig hebt is daar te verkrijgen zowel op fotogebied als op programma's

De top 10 op service en voorlichting, op eerlijkheid en vakbekwaamheid

Het is mij overkomen dat ik minder gelukkig was met mijn canon camera. Voor mij zelf had ik overwogen om over te stappen op een nikon die had goede referenties. Op naar Camera-Nu op Urk camera mee en het probleem neergelegd het advies was koop een nieuw body D7 en het probleem is opgelost zonder veel kosten te maken want alle toebehoren passen weer op deze camera dus voor rond € 1100,00 was ik spekkoper i.p.v. € 5000,00 vanwege lenzen, flitsers enz. Dit getuigd van oprechtheid liever een tevreden klant dan alleen aan je omzet en winst te denken. Dus overweegt iemand in mijn omgeving tot aanschaf van een camera is er maar één leverancier CAMERA-NU op Urk.

D.A.J. de Cocq 20-11-2014 Via de website gekocht

Je hoeft niet de deur uit naar een winkel als dat niet gaat of niet uit komt.
Het assortiment bij camera.nu is vele malen groter dan in de winkel.
Meestal is de prijs ook lager dus niet moeilijk om voor cameranu te kiezen.

De service is perfect, waarbij het belangrijkste is dat de medewerkers van cameranu hun afspraken na komen.
De volgende dag bezorgd is ook echt de volgende dag bezorgd......zelfs de post TNT zegt bij aflevering nog...veel plezier met uw aankoop.

Het assortiment is zeer uitgebreid, maar ik kan dit beter uitleggen met, dat ik nog niet meegemaakt heb dat er iets niet in voorraad was.
Als je het artikel nergens meer kan krijgen dan ga je maar naar cameranu.nl

Ik ben voorzitter van een grote videogroep waarvan de leden op mijn advies u weten te vinden. Ik hoor nooit geen klachten en er wordt van alles gekocht bij u en met plezier.

Cameranu is een bedrijf die erg goed mee gaat met de moderne wensen van haar klanten. Ook bij wat verouderde apparatuur zijn bijvoorbeeld accu's, videotape geheugenkaartjes enz direct leverbaar. Bij de gewone winkel in de buurt is het te begrijpen dat niet alles op voorraad is, maar als je omhoog zit wordt je dikwijls niet goed verder geholpen. De oplossing is dan naar cameranu.nl en je wensen worden vervuld. Ik schrijf dit niet om cameranu de hemel in te prijzen maar het is gewoon de waarheid. Alle leden van mijn vereniging en ik zelf spreken uit ervaring !!!

Sjaak A 19-11-2014

-duidelijke / overzichtelijke site MET op voorraad aanduiding. -snelle levering -goede prijzen

marijn.vlasblom 19-11-2014 Via de website gekocht

Goede webshop, kwam bij het product uit a.d.h.v. een zoekassistent; dat werkt dus echt.

Niet alleen tijdig en keurig geleverd, maar ook nog eens met extra zuurtjes en een keycord. Wat wil een mens nog meer...

Uiteraard

Cameratas gekocht, werkte als een tierelier; snel geleverd en keurig verpakt. Bon in de doos plus wat extra's. Bovendien vele tientallen euro's goedkoper dan de concurrentie..!

HvGent 19-11-2014

volgende dagin huis

goed advies

bijna alles van Nikon in
voorraad

koop al jaren bij deze zaak ,altijd goede service

TJPL 19-11-2014

Met een paar muisklikken is de bestelling geplaatst.

Alle service is volgens afspraak verlopen.

Ik heb kunnen kopen wat ik wilde.

Geen klachten, alles is naar wens verlopen.

Zeer tevreden.

JDVF 19-11-2014

overzichtelijke winkel met een speciale pro afdeling.

Er werd meegedacht in de soort cameratas die ik zocht. Ik kreeg alle tijd om een keuze te maken.

In mijn gespecificeerde vraag waren er 4 verschillende tassen in in huis.

Website en winkel hebben een enorm ruime keuze in fotoapparatuur en bij behorende artikelen. voor een scherpe prijs.

Om te betalen kreeg ik een bonnetje waarbij ik als eerste in de rij voor de kassa kwam.

Erla01 19-11-2014

Ruime sortering producten, snelle levering, goed product!

petra martens 19-11-2014 In de winkel gekocht
urk

t gemak om je bestelling te reserveren zonder bijkomende verplichtingen

de goede uitleg en kennis van zaken die daar aanwezig is maakt t super om te winkelen

kzou zeggen kijk op de site of breng een bezoek aan de winkel.....

heb ik al aantal keren gedaan bij vrienden en kennissen in fotowereld

zeer prettige sfeer zowel via internet als in de winkel zelf medewerkers/sters weten waar ze over praten en hebben alle tijd voor de klanten ook de service is super van cameranu spreek uit ervaring

MarcosG 18-11-2014

Heb telefonisch contact opgenomen. Bleek er nog 1 op voorraad te zijn, werd direct voor mij gereserveerd.

De klantvriendelijkheid en het gemak om ook na een telefonische vraag gelijk te kunnen bestellen is prima

Rino54 18-11-2014

In Urk alles aanwezig en vooral know how

service is zeer goed no nonsents

zeer uitgebreid

gewoon leuk