Deze score is berekend op basis van 2596 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ghost60 17-01-2015

Zeer overzichtelijke website met veel informatie.

Duidelijke informatie over voorraad en Snelle levering. Nette en eenvoudige afhandeling bij (deel)retour zending

Bijzonder groot assortiment. Hier is echt vrijwel alles te vinden.

Een zeer plezierige website en scherpe prijzen Ik heb hier al meerder malen gekocht en altijd snel geleverd.

bert200660 17-01-2015

Wat moet ik ervan zeggen
gewoon top

Ze wisten mijn ervan te overtuigen dat mijn oude camera niet goed meer was en maar een nieuwe gekochte te hebben

hun assortiment is heel erg groot ik als je daar niet slaagt dan weet ik het niet meer

is goed bereikbaar

zeg nogmaals als je daar niet slaagt dan weet ik het niet meer ik kan deze zaak aan iedereen aanraden voor iedereen en het ligt redelijk centraal in het land

Britts 17-01-2015

Snel en goed

Veel keuze

Prima service

Dick Vermeij 16-01-2015 Via de website gekocht

Vrijwel zonder problemen het gezochte product gevonden op de goed georganiseerde website.

Ik werd bijzonder prettig te woord gestaan, kreeg onmiddellijk een mail met aanvullende informatie, bestelde in de namiddag en kreeg het product de volgende ochtend op de mat.

Ik vond wat ik zocht en nog veel meer, wat mij op goede ideeën bracht.

Zie boven, plus het feit dat zij ook een winkel hebben, wat iets extra geeft voor de moeilijker keuzes.

Zie boven

Houtkerk 16-01-2015

Zeer overzichtelijke website met uitgebreide productinformatie.

Voor aankoop, gebruikgemaakt van de chatmogelijkheid. De spelregels omtrent een Canon-actie werden snel en adequaat uitgelegd.
Medewerker gaf er blijk van goed geïnformeerd te zijn.

Ruim assortiment op het gebied van camera's en printers.
Cameranu is Prodealer van Canon en verkoopt "Nederlandse import".

Zonder meer: de service is uitstekend, het assortiment up-to-date en de prijzen concurrerend.
Veel vertrouwen in de nazorg.
(Komt het omdat de vestigingsplaats Urk is?).

Gezien de uitstekende ervaring met dit bedrijf (recent en in het verleden) is het bedrijf een dikke negen waard!

fotograaf M 16-01-2015

Overzichtelijk, soms zou er wat meer aanvullende info of foto's bij kunnen.

Snelle goede levering

Vrijwel alles te vinden en vaak de goedkoopste prijs!

Makkelijk, snel en betrouwbaar

Paul Hilferink 16-01-2015 Via de website gekocht

De Sevenoak SK-R01 schoudersteun (aangevuld met contragewicht)voor een filmcamera laat zich makkelijk in elkaar zetten en hij voelt goed aan op je schouder.

De bestelde artikelen had ik ook de volgende dag in huis.
Het geheel was goed verpakt.

benvd 16-01-2015

goede overzichtelijke website.
ook bestellingen tot 23.59 uur en de volgende dag in huis

Prima service. toen ik een onderdeel niet kon vinden, gebeld en direkt naar het juiste deel geleid.

uitgebreid assortiment

Prima winkel met groot assortiment. Samen met goede voorlichting, waardoor ik steeds weer terug kom bij CameraNU

ADLW 16-01-2015

Het is een toegankelijke winkel, waar een duidelijke structuur aanwezig is.

Netjes en serieus behandeld;
De werknemer beschikt over een brede kennis en legde die goed uit;
Er werd met mij goed meegedacht.

Breed assortiment, ook via de webshop.
Dikke plus voor de mogelijkheid tot huren en voor de tweedehands assortiment

Ron2015 15-01-2015

bestelling snel afgehandeld

snelle levering

ruime keuze

goed geregeld

Elijah Brill 15-01-2015

Makkelijk bestellen

Vragen meteen beantwoord

En ook heerlijk ruime voorraad

zeker een aanrader

Als je het snel in huis wil hebben zonder gezeur, bestel zeker bij cameranu.nl

Jacques Heuts 15-01-2015 Via de website gekocht

Bestelling is snel en goed gelopen. Communicatie van Cameranu.nl richting de klant is uitstekend. Geen enkele klacht.

fhulsman 15-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk in het vinden van speciale onderdelen

snelle en correcte afhandeling

Zeer ruim

Een web winkel die hun beloftes waarmaken

Steentje1966 15-01-2015

Zeer goed georganiseerde winkel. Tijdens de soms wat lange wachttijden voordat je aan de beurt bent, kun je genieten gratis én overheerlijke koffie.

Zeer deskundig personeel, die je zeer geduldig advies geven.
Zonder problemen kon ik een net aangekocht statief inleveren voor een nieuwe, nadat ik per ongeluk een statiefpoot had verwijderd en deze niet eenvoudig terug geplaatst kon worden.

Groot assortiment, veel keuze.

Prettige winkel met een groot assortiment en met zeer deskundig en vriendelijk personeel.

jimmybobsa 15-01-2015

Ik vind alles erg duidelijk weer gegeven, het product wat ik zocht wat snel gevonden. Tevens fijne website om producten te bekijken en specs lezen. Vooral als je tijdens een bestellen je e-mailadres invult, wordt meteen herkend dat je al eerder iets besteld hebt, en gevraagd dit aan je bestaande lijst toe te voegen. Top!

Erg goed te noemen. Helaas kreeg ik mijn bestelde product met een klein probleempje. Een telefoontje was voldoende om het terug te sturen. Amper 2 dagen later had ik een nieuw product. Geen gezeur, gewoon goed geregeld. Vriendelijke personeel die weten waar ze het over hebben en net even dat extra stapje doen om je goed te helpen.

De producten die ik tot nu toe zocht voor mijn hobby, hadden ze ook voorradig. Enorme keus, leuke acties en nieuwsbrieven.

Ik zou deze winkel, zowel de webshop, alsook de winkel zeer van harte aanbevelen. Heb al meerdere keren iets via cameranuf aangeschaft en nog geen seconde spijt gehad. Ga zo door mensen. Zeer tevreden klant!

Een zeer aangename webwinkel. Duidelijk, ruim assortiment en vriendelijk en kundig personeel. Ik heb al enkele keren iets online gekocht, maar ben ook in de winkel zelf geweest. Ik kan niet anders zeggen dat je serieus genomen wordt, en je met kundig advies te woord staan. Mijn volgende aankoop zal ook zeker via cameranu gaan. Ga zo door mensen, zeer tevreden met jullie prodten en service!

J. Parmentier 15-01-2015 Via de website gekocht

Uitstekende en gebruiksvriendelijke website, gemakkelijk winkelen. Groot assortiment.

Toen een artikel niet meteen geleverd kon worden werd ik goed en persoonlijk op de hoogte gehouden van eventuele levertijd

Assortiment nergens beter in Nederland

Steek mijn hand in het vuur voor dit bedrijf.
Service bij grote en kleine aankopen!

Bovenstaande opmerkingen lijken me wel voldoende.

marcbolhuis 15-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke webshop waar je alles waar je naar opzoek bent makkelijk kunt vinden.
tot 's avonds laat bestellen, de volgende dag in huis.

paketten worden netjes en stevig ingepakt.
is het product toch niet helemaal wat je zocht kan het zonder moeite terug worden gestuurd of geruild.

zo goed als alles wat ik ooit nodig heb gehad op het gebied van camera -en apparatuur heb ik op cameranu.nl kunnen vinden

heel groot assortiment, goeie service, snelle levertijd.

ik ben al een aantal jaren tevreden klant op cameranu.nl en heb nooit iets negatiefs op te merken gehad over assortiment, service of levertijd. ik hoop dat deze webshop nog jaren blijft bestaan zodat ik niet ergens anders mijn appartuur moet gaan zoeken.

corklok 15-01-2015

Site zeer overzichtelijk, en gebruiksvriendelijk.

Super, op donderdag 8/1/2015 om 22.30 u. een product besteld, en had het vrijdag 9/1/2015 om 17.00 u. binnen.
kan niet beter top.

zeer groot assortiment

Zou hem zeker aan anderen aanbevelen.

Het was de eerste keer dat ik wat bij Cameranu iets heeft bestelt, en zou het in de toekomst zeker weer doen. Uitgebreid Assortiment en een duidelijke en makkelijke site om mee te werken.

Marlod2012 15-01-2015 Via de website gekocht

Goede zoekfunctie en producten zijn overzichtelijk weergegeven. Betalen via Ideal is heel gebruiksvriendelijk. Betalingsproces loop je zo doorheen en is duidelijk omschreven.

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. Product binnen een dag binnen razend snel.

Ruime keuzen. Ik heb al meerdere keren iets besteld bij camaranu.nl en ze hebben altijd wat ik wil en dat vaak als de goedkoopste aanbieder.

Goede service, betaalgemak en snelle levering.

Al met al een hele goede winkel!

Mathieu.ve 15-01-2015

Eenvoudig en snel

Komt afspraken na

Ruime keuze

Prima prijs kwaliteit

vakantie50 15-01-2015

je hoeft maar teklikken en klaar!

Na mail contact keurig verder geholpen

Is een super mooie site met veel artikelen op voorraad

angela1111 15-01-2015

Overzichtelijk site

overzichtelijke site en goede levering. Het apparaat bevalt goed en verdere service is daarom niet nodig.

Ik was gericht op zoek naar een apparaat en dat kon ik direct vinden.

Duidelijke site, goede info, scherpe prijzen.

tester1956 15-01-2015

hoe makkelijk kan het niet zijn, anuit je luie stoel bestellen en de volgende dag netjes in huis.

alles wat ik zou kunnen wensen zit in het assortiment

goede prijzen,assortiment en nette leveringen

een aantal bestellingen gedaan bij cameraNu en alle keren voldeed de kwaliteit van de levering en het product.

vip66 15-01-2015 Via de website gekocht

Ik werd telkens met een email op de hoogte gebracht van mijn bestelling. Top service.

Nog niet helemaal bekeken. Ik had al mijn product gevonden.

Je hebt niets te verliezen. Je bestelt het en je krijgt het.

Top webshop Het liep allemaal soepel met bestelling.

Berthenk 14-01-2015

Kundig, behulpzaam en zeer vriendelijk

Ruime voorraad

Voor kundig advies en groot assortiment is dit de beste plek.

Alex Kempers 14-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijk

Gebeld of in voorraad was, netjes geholpen, andere dag in huis

Veel producten in het assortiment waaronder mijn statief

Alles netjes afgehandeld en voor een fijne prijs

Tevreden

Huntbird 14-01-2015

Producten staan overzichtelijk bij elkaar en zijn makkelijk te zoeken.

Bestellen, betalen en volgende dag geleverd binnen 24 uur. Wat heb je nog meer nodig?

Dit zou wel wat uitgebreider per merk kunnen, al zou bij de minder gewilde producten een levertijd op zitten

Prima winkel.

cobe 14-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk en snel geregeld

Bij bestellen werd aangegeven dat het zaterdag zou worden bezorgd.wat niet klopte, is uiteindelijk dinsdagavond geworden...

Zocht een draadontspanner voor een specifieke camera en had veel keuzes.

Veel keuze, betrouwbaar en makkelijk

Ludivine 14-01-2015

Telefonisch zeer goed advies gehad.

Ik krijg hier zowel in de winkel als telefonisch zeer goed advies. Mensen met verstand van zaken.

kraker 14-01-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website met voldoende informatie.

Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden van de status.

Heb hier tot nu toe altijd kunnen vinden wat ik zocht, voor een eerlijke prijs.

Absoluut aan te bevelen.

Compuholic 14-01-2015 Via de website gekocht

Artikel via vergelijkingssite gevonden en meteen kunnen bestellen. Prima

Meteen mail ter bevestiging bestelling, betaling en bij verzendig.

Niet uitgebreid gekeken, specifiek artikel nodig.

Goede prijs, duidelijke communicatie.

Flitspopper 14-01-2015

Artikelen zijn snel te vinden op de website en per categorie duidelijk uiteen gezet
Website veranderd niet continu zodat je niet opnieuw hoeft te zoeken, erg prettig als 'vaste'klant

Er wordt na de bestelling netjes gebeld over het tijdstip van leveren. Ook tijdens retourneren verloopt het eenvoudig en snel en krijg je het bedrag meteen teruggestort. Wanneer je belt met vraag, klacht oid, geen lange wachttijden aan de telefoon... fijn!!

Cameranu is persoonlijk, makkelijk bereikbaar online en in Urk, goede service en nooit 'gezeur' Personeel weet waar ze het over heeft, en nemen echt de tijd voor je.

c.ritmeester 14-01-2015 In de winkel gekocht
URK

de winkel is goed bereikbaar en heeft voldoende gratis parkeerruimte. Binnen zijn alle producten ruim en logisch neergezet.

degene die mij heeft geholpen was deskundig, geduldig en heel vriendelijk. De koffie was naast gratis ook nog eens van goede kwaliteit, een twee kop werd gastvrij persoonlijk aangeboden.

alle grote merken zijn vertegenwoordigd. Accessoires van A-Z op voorraad!

de service is uitstekend, het assortiment zeer breed. Het zijn om oneerbiedig te zeggen GEEN dozenschuivers, integendeel.

maxx12 14-01-2015

Snel en makkelijk bestellen

De goedkoopste prijs voor het product wat ik zocht. Veel goedkoper dan elders

Goede en snelle service

jeffreyplggnbrg 14-01-2015 Via de website gekocht

Het gemak waarmee ik op CameraNu producten kan zoeken, vergelijken en bestellen is ongeëvenaard. Het is een kwestie van een aantal simpele klikken voordat ik ben waar ik wil zijn. Daarbij is de levertijd enorm snel. Aangezien ik een eigen video- en fotografiebedrijf en soms snelle, spontane opdrachten krijg waar ik nog snel wat voor nodig heb, is dit een super pluspunt!

De service bij CameraNu heb ik als zeer prettig ervaren. Ik heb een keer een product besteld waarvan ik geen idee had hoe ik het moest gebruiken. Ook zat er bij het product geen handleiding. Ik heb CameraNu gebeld, en zij hebben me net zo lang geholpen tot ik élk aspect van het product begreep. Klantvriendelijkheid ten top!

Het assortiment is overzichtelijk en inzichtelijk. Je weet als klant duidelijk waar je aan toe bent.

Veel van mijn vrienden en familieleden zitten in de video- en fotografie. Die zou ik deze site zeker aanraden. Niet alleen heeft CameraNu een grote voorraad en een snelle levertijd. Ook hebben ze een ontzettend goede klantenservice!

Mijn beoordeling is zeer goed door de combinatie van goede service, snelle levertijd, voordelige prijzen en een makkelijke site. Ik heb nog geen betere video- en fotografiewinkel ervaren, en heb zo het idee dat dat ook nooit gaat gebeuren zolang CameraNu blijft bestaan!

hettefeikema 14-01-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk

snelle levering

is heel groot, maar dat wist ik al heel lang

het verloopt altijd goed en de prijs is altijd concurerend

robstam 14-01-2015 Via de website gekocht

Altijd snel en stipt op tijd bezorgd.

Betrouwbaar, goede prijzen en snelle bezorging.

Alles altijd in orde bij Cameranu.

derk56 13-01-2015

Anderen wil je deze ervaring toch ook delen?

Flitsend snel zaken doen. Na diverse vragen met betrekking tot een eventuele aankoop van een flitser ontstond er een mail correspondentie. Kreeg snel goede antwoorden en kon blijven vragen.  Snel was de correspondentie beëindigd, aankoop was snel geflitst! Inmiddels alweer een tevreden klant. Derk

wim Visscher 3 13-01-2015

Je kan rustig even rondkijken

Na aankoop werd ik netjes geholpen met de problemen waar ik tegen aanliep. Terwijl het probleem niet eens bij de producten lag.

Ruime keuze, niet alleen het super dure spul

Goede service en netjes worden behandeld

Goede service en netjes worden behandeld

JFCW 13-01-2015 Via de website gekocht

Goed toegankelijke menustructuur op website. Kon snel vinden wat ik zocht

Snelle reactie en levering na de bestelling

Uitgebreid en ook niet alledaagse artikelen in voorraad

Geeft mij een goed gevoel

Dit was mijn eerste kennismaking met deze winkel/webshop. Ik kom hier zeker terug want lijkt mij een vertrouwd en degelijk adres

Wodan46 13-01-2015

website goed verzorgd en informatief

snelle bezorging en voorraad info klopt

Prima adres voor je fotospulletjes

Prima tevreden

jeanf 13-01-2015 Via de website gekocht

S avonds om 9 uur werd er nog geanwoord op mail en een bestelling bijgewerkt!

Handige site, makkelik bestellen, snel en uitmuntende service!

micky1970 13-01-2015

de website was duidelijk om te bestellen

de volgede dag in huis

niet goed naar gekeken

weet ik niet

ik had DV bandjes nodig en kreeg een mooie aanbieding bij jullie

Rob Sneltjes 13-01-2015 Via de website gekocht

Goed verzorgde homepage Duidelijk en Makkelijk

voor de Service hoef je niks te vrezen als je iet niet snap of je wilt iets weten ken je gelijk via Chat rechts onder iets vragen.daarbij is de Service ook snel voor 24:00 Besteld volgende dag in huis

Daar is de Keuze Reuze genoeg voor ieder wat wils

Van de Vele winkels online vind ik persoonlijk CameraNu de beste en daarom ook altijd aan mijn vrienden kring aanbeveelt

Voor de mensen die het nog niet weten gewoon bij CameraNu wezen toch lekker goedkoop goeie service en lekker snel in huis

Willebil 13-01-2015

De website is prima. Hetgeen je wenst is makkelijk te vinden met de zoekfuncties. De productomschrijving klopt.

Snelle levering. Het artikel was netjes verpakt.

Ik ben zeer tevreden over het plaatsen en afhandelen van de bestelling. Het product was hetgeen ik ervan verwachtte.

J.v.W. 13-01-2015

heerlijk snuffelen in een goed voorziene winkel, zonder lastig gevallen worden door opdringerige verkopers.

verkopers die terdege kennis hebben van de producten die ze verkopen.

als het met fotografie of video te maken heeft zal er niet zo heel veel meer zijn wat ze niet hebben

zeer aan te bevelen als men iets zoekt op gebied van foto of video, mede door deskundigheid van aanwezig personeel.

kom er regelmatig en niet alleen om er wat te kopen, maar als ik in de buurt ben ook om te zien of er wat nieuws is. dus echt een zaak om lekker te struinen.

Guido de Kleijn 13-01-2015 Via de website gekocht

Alles is zeer overzichtelijk ingedeeld, je hebt het product wat je zoekt snel en makkelijk gevonden. Het bestellen gaat ook zeer eenvoudig en je krijgt snel bevestiging. Gewoon een hele prettige manier van online winkelen.

Het schuim van mijn monopod was kapot gegaan en ik zocht een nieuwe. Na een mail gestuurd te hebben naar Cameranu kreeg ik netjes antwoord dat ze er achter aan gingen. Al heel snel kreeg ik een mail dat ze er een aantal hadden besteld en dat ze vanaf nu op voorraad waren. Klasse service wat mij betreft!

Cameranu heeft van zichzelf al een groot assortiment maar als zij iets niet hebben wordt er in ieder geval actie ondernomen om te kijken of het besteld kan worden, zoals in bovenstaande verhaal duidelijk werd.

Ik bestel hier al jaren en mijn ervaring is gewoon zeer goed, ik zou deze winkel dan ook bij iedereen zonder twijfel van harte aanbevelen.

Bovenstaande zegt genoeg lijkt me.

Fotograaf in de dop 13-01-2015

Handige website

Supersnel en correct verpakt geleverd, keus tussen verschillende aanlever opties was erg handig.

Ruim voldoende keus, kon mijn product elders niet direct krijgen en hier was het wel beschikbaar.

A. Lindaart 13-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site makkelijk navigeer baar, verschillende betaal en bezorgingsopties.

Op tijd en geleverd en nadat ik er achter kwam dat 1 artikel niet goed samenging met mijn tripod zonder problemen geruild voor een product dat wel volledig aan mijn wensen voldoet, Ook telefonisch keurig te woord gestaan, dikke 10.

Hebben ruim assortiment producten voor mijn Pentax K3, en dat is lang niet overal. Ik heb mijn adresje gevonden.

Goede en vriendelijke service, het voor mij juiste assortiment voor een goede prijs. Snelle reactie op mail en vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Een bedrijf dat doet wat het beloofd en dat heel gewoon vind, een verademing na een aantal slechte ervaringen elders.

Goede en klantgerichte service en het voor mij juiste assortiment voor een goede prijs. Snelle reactie op mail en vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Een bedrijf dat doet wat het beloofd en dat heel gewoon vind, een verademing na een aantal slechte ervaringen elders. Kortom als ik weer wat nodig heb is dit mijn adres.

johangsteller 13-01-2015 Via de website gekocht

heldere website, goed te navigeren

stipte levering en communicatie

veel op voorraad, soms even wachten

betrouwbaar

prima webwinkel