Deze score is berekend op basis van 2781 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

C. Stuger 09-03-2015 Via de website gekocht

Ik Kon het product makkelijk bestellen.

Ik had het product precies zoals verteld in huis.

Het bestelde product was uit voorraad leverbaar.

Ik zou vertellen over de goede service

Naam 0829 09-03-2015

Prima adres voor persoonlijke adviezen en gerichte aankopen.

Zeer klantgericht door persoonlijke adviezen en service. Ik ervaar het meedenken en de betrokkenheid door ook de vraag achter mijn vraag te stellen, als zeer positief.

Eric Snissaert 08-03-2015

Product was makkelijk te vinden en helder omschreven.

Product werd naar verwachting en goed ingepakt geleverd.

Een online winkel dat de moeite waard is om te bezoeken

Ben tevreden met de aankoop en de levering van het product.

Dirk0904 08-03-2015

Producten makkelijk te vinden op de site, uitstekend assortiment met up to date voorraad indicatie, en ook bestelproces verloopt heel soepel. Levering volgt vervolgens razend snel ook bij bestelling in het weekend! Zeer tevreden!!

TomM. 08-03-2015

Gemakkelijk te vinden, goede parkeergelegenheid, ruime winkel.

Prettig en vakkundig geholpen.

Ruime keuze aanwezig en anders zo besteld

Zelf tevreden en dan geef je dit wel door.

Al met al een prettige winkel met deskundige medewerkers.

buurtens 08-03-2015

een heerlijke site om lekker te surfen, produkten in overvloed en makkelijk te vinden voor weinig.

moest lang wachten op een produkt (stond vermeld) maar kreeg niets, na 1 telefoontje direct geregeld. maw TOP SERVICE wat een klant graag ziet.

kijk, zoek en vind!!

zekers. service, assortiment en prijs/kwaliteit zeer goed!

tja wat moet je verder nog melden!

whisky63 07-03-2015

Gewoon easy zoals al vele jaren.

Afspraak is afspraak geen smoesjes.

Kan bijna voor alles terecht.

Ja, hoe moet ik dat zeggen.

Ja, hoe moet ik dat zeggen. Ah ik weet het al sinds de jaren 90 ben ik er klant en neem van mij maar aan dat ik ook op tijd aan de bel trek alhoewel dat dat sporadisch voorkomt.

Jeroen Stultiens 07-03-2015 Via de website gekocht

Het product dat ik zocht was eenvoudig te vinden tegen een schappelijke prijs.

Het geleverde product was defect. Ik baalde hier natuurlijk van omdat het een duur product was. Uit boosheid heb ik meteen de service van cameranu.nl gebeld, waar ik ontzettend goed geholpen ben door een telefoniste. Inmiddels heb ik alle stappen doorlopen die mij aangeraden werden en een goedwerkend product toegestuurd gekregen. Mede door de goede service kijk ik met tevredenheid terug op mijn aankoop.

Ik heb me niet in het gehele assortiment verdiept, maar het product waar ik naar op zoek was, was meteen leverbaar. Verder is de website duidelijk en overzichtelijk waardoor duidelijk te zien is wat er in het assortiment zit.

Ik ben tevreden met mijn aankoop, de snelheid van leveren en de hulp van mijn probleem.

Ik ben pas net klant bij cameranu.nl en gelukkig een tevreden klant. Ik hoop in de toekomst nog meer aankopen via deze website te kunnen doen.

r.v.d.eijnde 07-03-2015 Via de website gekocht

Even op internet naar cameranu.nl kijken naar wat je hebben wil.Bestellen en supersnel in huis

Bij het bestellen al meteen zien dat het de dag erna tussen twee en half zes bezorgt gaat worden en dit makkelijk halen binnen die tijd

Tot op heden altijd gevonden wat ik hebben wilde

Niet te duur,goede service en zeer snelle levering .Ook op zaterdag.

Vrijdag avond rond negen uur bestel via internet,Op zaterdag rond drie uur geleverd in een goede deugdelijke verpakking. alles is gecontroleerd en compleet,gewoon zoals het hoort

Markwnchatrin 07-03-2015 Via de website gekocht

Ruime keuze, snelle levering, voor 23.59uur bestelt volgende werkdag in huis.

Zeer vriendelijke klantenservice, snelle reacite op mailtjes met vragen, repartieservice houd je ruim op de hoogte qua status reparatie.

Zeer ruime keuze en grote voorraad. Alles voor de fanatieke fotograaf is hier te vinden.

Alles bij Cameranu is gewoon weg TOP. Alleen maar super ervaringen mee. Totaal niks negatiefs.

Ben een vaste klant van Cameranu. Alles wat ik vanaf begin dat ik fanatiek ben gaan fotograferen heb aangeschaft komt bij cameranu vandaan. Met eigen gebruikers login kun je al je aankopen bij houden van dag van bestellen toe leveren, factuurnummer, ordernummer enz enz.

Wouter098 07-03-2015

De gebruiksvriendelijke website bevordert het bestelproces.

Enkele problemen met de bank verhinderde het bestelproces, maar goede en zeer vriendelijke telefonische service hielp mij verder om later toch de bestelling te kunnen afronden.

CameraNu biedt een ruime keuze die je niet overal zo hebt.

CameraNu heeft de laagste prijzen met de hoogste servicekwaliteit.

Bestellen bij CameraNu is heel prettig. Er wordt precies gecommuniceerd wat je kunt verwachten. Dat is heel belangrijk voor een goede koopervaring. Bovendien hebben ze een breed assortiment met lage prijzen.

Wim van Pelt 07-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Je kunt via internet/website al een goede inschatting maken van je opties en in de winkel zelf volgt adequaat advies en een goede aanschaf volgt vanzelf!

Goede adviezen en met een probleem kun je onmiddellijk zowel telefonisch als op de service afdeling in de winkel terecht (een belangrijk punt in de beslissing waar je een camera koopt)

Ik kan me niet voorstellen, wat camera.nu niet heeft op het gebied van fotografie; een complete winkel

Op alle facetten voor de aankoop van (in dit geval) een camera, ter vervanging van de Canon 400D, die van belang zijn scoort camera.nu zeer hoog. Prijs/service/advies; het klopt allemaal goed en zorgt er voor, dat je ook achetraf geen spijt krijgt

JesperS 07-03-2015

Mijn ervaringen met CameraNu.nl zijn bijna een verademing te noemen in vergelijking met andere online shops. Zij doen wat ze beloven en bestelde goederen zijn inderdaad vaak al de volgende dag door PostNL bezorgd. Dan is de service ook nog eens helemaal top met zeer vriendelijke, professionele en gemotiveerde medewerkers, die in het geval van uitzonderingen gelijk contact opnemen. Een dikke aanrader!

Danny Pedersen 07-03-2015 Via de website gekocht

snelle site

zeer snel geleverd en terug koppeling

zeer snelle levering en service en contact ook goede terug koppeling

Wijnand van Buuren 07-03-2015 Via de website gekocht

De website is zeer overzi htelijk, up to date en werkt altijd.

Na iedere bestelling volgt accurate en tijdige informatie.

Voor mij ruimschoots voldoende

Geen enkele negatieve op- of aanmerking. Integendeel.

Eentopzaak.

Pieper1954 07-03-2015

Keuze is goed te maken op de site, kiezen voor Cameranu.nl mede op grond van zeer snelle levering.

Email werd vrijwel per omgaande beantwoord.

Uitstekend.

Nu voor de 3e keer gekocht bij Cameranu.nl, telkens tot volle tevredenheid.

Ik heb natuurlijk niet elke dag wat nodig uit het assortiment, maar .... ik blijf klant van Cameranu.nl

hindrikJ 07-03-2015

Bestellen bij Camera.nu gaat online bijzonder eenvoudig. Het gewenste product uitzoeken, aanklikken en hij staat in de winkelmand. De stappen naar afrekenen en definitief bestellen zijn eveneens duidelijk en eenvoudig. Irect na bestelling is de bevestiging er al. En de bezorging de volgende dag in huis, met aankondiging van de bezorgtijd vooraf! Je weet waar je aan toe bent, kan niet beter.

Alles wat ik zich was er!!!!!!

Mijn ervaring is echt een hele goeie!! Dat gun ik iedereen!

Een dikke tien! Niks op aan te merken

M. Ramali 06-03-2015 Via de website gekocht

Eén van de 4 schijven bleek bij aansluiten niet te werken. Na telefonisch overleg het gehele apparaat teruggestuurd. Binnen twee weken kwam hij gerepareerd terug.

verbiest.m 06-03-2015

Artikelen zijn eenvoudig te vinden. En bovendien op verschillende manieren: via categorie of via direct zoeken.

De afhandeling verliep snel en goed. Ook de aflevering was keurig op tijd.

Assortiment is erg ruim, dus ik slaag bijna altijd.

Ruime keus, goede afhandeling en professionele service. Dat alles zorgt voor vertrouwen in deze webwinkel.

Zoals ik al beschreef is de gehele website en verwerking zeer professioneel. Ik raad deze site dan ook van harte aan!

LvK 06-03-2015 Via de website gekocht

Handig in de wel shop bestellen

Nog geen service nodig gehad, maar had wel graag een track&trace gehad als ik een verbeterpunt moet noemen

Geen klachten dus zeker een aanbeveling

Jis88 06-03-2015

Ideaal via internet!,
Super snelle service! Savonds rond 22.00 uur besteld en betaald via iDEAL!! En de volgende dag al in huis!!

Snelle service! Na betaling netjes bevestigingsmail! En ook zodra de bestelling verzonden was! Gewoon netjes zoals het hoort!!! Top!!

Tot nu toe alles wat ik zocht gevonden!!!!

Als iemand spul nodig heeft dan zal ik jullie zeker aanbevelen!!!!!

Een zeer tevreden klant! Een vlotte verwerking van de bestelling en zeer snel in huis!!!! Ik zal zeker vaker bij jullie bestellen!!!

KarelHDas 06-03-2015

Super goeie website

Je wordt prettig en zeer deskundig geholpen.

Hebben ze iets niet? Volgens mij niet.

Tuurlijk.

Anskib 06-03-2015 Via de website gekocht

Eenvoudige registratie, binnen een paar minuten alles geregeld.

Levering volgens afspraak.

Artikel op voorraad, vrijdag middag besteld, dinsdag ochtend opgehaald bij postkantoor.

Ik zou zeker deze winkel aanbevelen.

Perfecte levering, laagste prijs.

WilPat 06-03-2015

simpel aanklikken wat je wil en in de winkelwagen plaatsen

snel en duidelijke afhandeling van de bestelling je wordt van het verloop op de hoogte gehouden via mail

ruime keuze met duidelijke vermelding of het product op voorraad is

alles aanwezig voor de hobby en professionele fotograaf goede service en duidelijkheid bij het bestellen

Uitstekende service en afhandeling van je bestellingen. Duidelijk verloop van de bestellingen via mail en snelle bezorging (binnen 24 uur), ook zonder aantekenen of spoedservice.

Peerke 56 06-03-2015

bestellen via de webwinkel gaat gemakkelijk

Bij een defect wordt er snel op gereageerd en actie ondernomen.Vaak binnen één dag

Ruim assortiment voor de foto en film liefhebber.

Goede adviezen bij vragen over een aan te schaffen product. Snelle reactie in geval van defecten afgesproken leverdatum wordt nagekomen Je wordt prettig te woord gestaan bij telefonisch contact

JohnSt11 06-03-2015

Alles is makkelijk te vinden en duidelijk omschreven

vlotte verwerking, keurige levering. Alles netjes en veilig verpakt. Faktuur tiptop in orde.

Ruime keuze aan alles wat er rond een camera nog nodig is: van tas to accu;van statief tot zonnetje

Ik stuur voortaan iedereen naar Cameranu.nl.

Prima bedrijf

Joop145 06-03-2015

Bijna alles op voorraad. Snelle levering.

Grote selectie

Mogaz71 06-03-2015

Overzichtelijke en duidelijke webstore

Duidelijke communicatie en diverse mailings omtrent de status vd order

Zeer uitgebreid en hele nette prijzen vergeleken met andere webwinkels

Zeker een aanrader!! Voor de snelheid van het leveren, prijzen en communicatie!

Appie1523 06-03-2015

Eenvoudig en snel via internet kunnen bestellen.

Snel het product gevonden wat ik wilde bestellen.

Ik heb een hekel aan de mailtjes achteraf om een beoordeling te geven. In dit gevall is de kans op €100 een goede motivatie om dit in te vullen.

Ab Arends 06-03-2015 Via de website gekocht

Site zit logisch in elkaar

Groot assortiment

De ene dag besteld, de volgende dag afgeleverd! Zo beloofd, zo gedaan. Netjes verpakt, zo hoort het!

HenkMetStatief 06-03-2015

In de winkel kan het wel eens druk zijn, maar daarvoor hebben ze een prima systeem. Bovendien is er gratis koffie, voldoende lectuur en te zien.
De webshop is top. Die gebruiken ze zelf ook in de winkel.

De medewerkers hebben zeer gedegen kennis. Wat ik echt goed vind is dat ze eerst willen weten waarvoor je je aankoop wilt gaan gebruiken of waar je belangstelling naar uit gaat. Zomaar een doos verkopen zul je hier niet zien.
Toevallig was er een dame in de winkel die een andere camera wilde kopen. De adviseur vroeg haar waarover ze niet tevreden was met de camera. Daar moest ze heel hard over nadenken. Zonder het doel, is goed advies en dus een goed product niet mogelijk en dat siert CameraNu.

Assortiment is bijzonder groot. De prijzen scherp. De belofte van dezelfde dag versturen komen ze na. Kan dat niet, dan nemen ze contact met je op. Erg netjes.

Als je binnen anderhalf uur rijden van Urk woont (dus boven de lijn Rotterdam-Nijmegen), raad ik het je aan hier langs te gaan.

Gedegen advies, kundig personeel, enorm assortiment en scherpe prijzen. Echt een topper voor iedereen in de noordelijke helft van nederland.

Pimh 05-03-2015

Overzichtelijke website. Bestelproces werkt prima en er zijn voldoende betaalmogelijkheden.

Voor de producten die ik zoek (met name Canon) ben ik altijd aan het juiste adres. De meeste producten zijn ook netjes op voorraad en snel leverbaar.

Dit is een mooie webshop die mij een goede indruk geeft. Daarnaast is de prijs altijd concurrerend. Ik zou de winkel zeker aanraden.

Overall een zeer nette webshop met een goed assortiment en een concurrende prijs. De website is overzichtelijk, betaalmogelijkheden zijn goed en veel producten zijn netjes op voorraad.

matha 05-03-2015 Via de website gekocht

alles goed gerubriceerd

vandaag besteld en bijna vandaag in huis

bijna teveel

er is gewoon door mij op dit moment niks aan te merken op alles wat dit bedrijf aanbied, regelt en verzorgt. gewoon klasse dus

H.M.Langkemper 05-03-2015

De mogelijkheid van het reinigen van de sensor stond duidelijk vermeld op de website

Na een mailtje of de service medewerker op de dag dat ik langs wilde komen aanwezig was, werd ik gelijk geholpen.

Vriendelijke en open benadering

Een fijne winkel waar je goed en vriendelijk geholpen wordt ongeacht of je een ammateur of prof bent.

Fotografe48 05-03-2015

Alles staat duidelijk uitgelegd op de site.

Dat komt echt door de snelle betrouwbare levering en service.

Ook wanneer je een probleem met een produkt hebt is er een snelle reaktie om het op te lossen. Dat geeft een betrouwbare indruk om de volgende keer weer te bestellen bij Camera.nu

Tim o 05-03-2015

Makkelijke site en overzichtelijk

Snel bestelling gedaan.
Snel de orderbevestiging

Precies wat ik nodig had voor de beste prijs

Ideaal en snel thuis

avdmeulen 05-03-2015

Helder overzicht, goed te filteren.

om 8uur 's avonds besteld en de volgende dag al in huis! Geweldig!

Heel erg uitgebreid en tegen een concurrerende prijs.

Goede winkel, meerdere keren producten gekocht via cameranu. Altijd naar tevredenheid.

Goede online winkel waar ik zeker vaker gebruik van ga maken. Ga binnenkort de fysieke winkel bezoeken, ben erg benieuwd!

Gerald Schoenmakers 05-03-2015

Duidelijk en overzichtelijk

Uitstekende online service

Ruime keuze

Zal zeker aanbevelen bij anderen

Friso Bruins 05-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Zowel thuis in je luie stoel als in de winkel zelf uitzoeken en vergelijken.

Ik kocht een camera tas in de winkel, een groter exemplaar werd even uit het magazijn gehaald, geen probleem.

In de winkel hangt en staat al veel, van wat er in het magazijn staat kun je je geen voorstelling maken.

Beviel mij goed dus waarom een ander niet!

Pim 1954 05-03-2015

Zeer ruime keuze, zeer snelle levering en prima verzorgd.

zie hierboven, goede omschrijving van de items,

Geen enkel voorbehoud

Prima ervaring tot nut toe

JM Dubelaar 05-03-2015 Via de website gekocht

Een hele compacte en makkelijk te bedienen kijker. Ondanks zijn korte vorm ligt hij goed stabiel in de hand, met één vinger op de instelknop: De 10 vergroting kan gerust, voor de stabiliteit hoeft u geen 8x te nemen

Vlot en overzichtelijk

Goede keuze door de prima
vergelijkingsmogelijkheden

Vlot en probleemloos

Al met al een geslaagde aktie: Een heldere compacte watervaste kijker. Met de 10x haal ik vogels goed dichterbij, ook in de schemering.Mooi compacte draagtas (hardcase)

Jascho. 05-03-2015

duidelijke website, bestelling liep snel en goed

nog niet nodig gehad

goed assortiment, met veel keuze en kunnen vergelijken

prima winkel,veel keuze en goede en snelle service

prima website, perfect assortiment met veel keuze mogelijkheden, en perfecte afhandeling

No Pictures Please 05-03-2015

Super compleet

Nogal logisch

Super de luxe

Rob Meijboom 05-03-2015

Het werkt goed, en de volgende dag al in huis. After-sales is ook prima in orde!

Evert Jacobs 05-03-2015 Via de website gekocht

Prima

Ga zo door.

Van alles te koop.

Dat zijn ze waard,en verdienen ze.

Ik ben en blif klant !!!!!

CanonEye 05-03-2015

Zeer snelle service. Bovendien werd een kortingsactie net ná mijn aankoop met terugwerkende kracht toegepast en kreeg ik de korting teruggestort. HULDE!

Zowel in de breedte als in de diepte is er méér voorhanden dan ik ooit nodig zal hebben!

Op basis van deze en voorgaande ervaringen.

Bij eerdere aankopen - zowel in de winkel te Urk als via de webwinkel - steeds hetzelfde beeld als deze keer: vlotte service en uitstekende nazorg.

cormoo 05-03-2015 In de winkel gekocht
Urk

Er waren kijkers in verschillende prijssegmenten.

Wij hebben 5 verrekijkers gekocht. Drie waren niet op voorraad maar werden voor ons besteld en worden nog nagezonden. Het gaat om verrekijkers van het merk vortex. In de winkel kregen we alle tijd om verschillende verrekijkers uit te proberen. De verkoper gaf goed advies. Wanneer er een bepaalde verrekijker niet in de vitrine aanwezig was dan nam de verkoper de moeite om de voorraad te checken. We hebben nu een kijker waar we tevreden mee zijn en dat is het voordeel van een webshop en winkel ineen.

brinkfz200 05-03-2015

zoeken op de site gaat eenvoudig door goede trefwoorden

de volgende dag voor 12 uur in huis

zéér volledig op foto gebied

in hoge mate

Voor mijn Panasonic FZ200 zocht ik een draadloze afstandsbediening. Op de chaotische site van Panasonic niet te vinden, na een e-mail naar Panasonic bericht ontvangen dat deze afstandsbediening wel bestond maar dan bedraad voor het bedragje van bijna € 100.= Bij CameraNU.nl draadloos voor nog geen € 50.=! Werkt perfect! Het aanbod van fotografisch materiaal is bij CameraNU.nl ongelofelijk groot, zowel voor amateur als voor de vakman. Mijn kennismaking is geslaagd bij CameraNU.nl

EdFotografie 05-03-2015

De website is duidelijk en op verschillende manieren te filteren. Erg prettig.

Voor zover ik kan beoordelen, weet het personeel waar ze het over hebben en wordt je vriendelijk geholpen.Bij de bestelling van 1 artikel (niet in voorraad) keurig via de mail op de hoogte gesteld over hoe en wat.

De winkel komt wat donker over, maar voldoet goed qua assortiment. De prijs is gemiddeld, niet duur en niet goedkoop. Ook prettig dat er occasions te krijgen zijn en de mogelijkheid bestaat om apparatuur in te ruilen.

Prima gesorteerd en prima service.

Ik heb een paar producten Online gekocht, maar ben ook een paar keer in de winkel in Urk geweest.