Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RichardWeert 04-06-2014

Duidelijke website, snel bestelproces.

Zeer snelle levering.

Ik vind altijd het produkt wat ik zoek.

Als ik een foto- of videocamera nodig heb, kijk ik altijd eerst bij cameranu.nl. Ze zijn altijd scherp geprijsd en leveren supersnel. Al jaren mijn favoriete camera website.

Les Limbourgois 04-06-2014 Via de website gekocht

Je krijgt een soort van offerte waarbij de gewenste produkten voorbewerkt zijn middels een link, klikken en besellen, een kind kan de bestelling afronden

nadat de bestelde producten ontvangen waren kreeg ik de zonnekap niet op de lens. Na een telefoontje met een behulpzame dame, lukte het wel en kon ik aan de slag.

ik vond wat ik wilde in jullie internet winkel en dat is voor mij het belangrijkste

Goede ervaringen geef je altijd door wanneer je in je eigen omgeving hoort dat men op zoek is naar een camera of accessoires.

ik ben zeer tevreden in de levertijd, voorgestelde tijd van aanlevering, anonieme verpakking, de bestelde producten.

Joost.Boom 04-06-2014

Alle merken staan overzichtelijk weergegeven op de website. Er is heel handig te sorteren om zo tot een juiste keuze te komen.
Door de grote foto van het product en de treffende specificaties over het product zie je in één oogopslag of het voldoet aan je verwachting. Dit scheelt een hoop zoek/lees werk.
Even doorklikken en heel makkelijk betalen met IDeal en de koop is gesloten.

De service van Cameranu is echt geweldig te noemen. Ik heb de verrekijker na kantoortijden besteld en er werd op de site vermeld dat aankopen voor 23:59 diezelfde dag nog verstuurd zouden worden, gratis!...de volgende dag had ik mijn bestelling binnen!
De communicatie over mijn bestelling is netjes en duidelijk geweest. Ik kreeg keurig een Track&Trace opgestuurd en heb mijn bestelling keurig (aangetekend) thuis bezorgd gekregen.

Ruim assortiment aan verrekijkers gezien en vergeleken. Hier en daar struikel je wel over de hoeveelheid maar het is maar net hoe veel je zelf wilt bekijken/vergelijken. Het handige drop-down menu aan de zijkant van de website biedt uitkomst!

De ruime opzet van de website geeft het een overzichtelijk uiterlijk.

Cameranu heeft scherpe prijzen en een ruim assortiment. Online ben je aangewezen op de info die geboden word op de site maar het is zeker de moeite waard om een bezoek te brengen aan de winkel in Urk. Vakkundig personeel die weet wat ze moeten vertellen en een verzorgde winkel. Mocht je even moeten wachten tot je aan de beurt bent...je verveelt je geen moment in de showroom!

Voor mijn aankoop van een verrekijker ben ik vrijwel meteen naar Cameranu.nl gegaan. Mijn ervaringen met deze winkel zijn heel goed. In het verleden al veel spullen gehaald voor mijn fotografie-hobby en zodoende ook voor deze aankoop. Door de overzichtelijke weergave op de website is het maken van de juiste keuze geen hele moeilijke opdracht. De keuze is ruim maar als je goed sorteert dan kom je al gauw een heel eind. De service van Cameranu is echt prima. Snelle afhandeling van betaling via IDeal en een prima verzendservice. Het was voor mij de eerste keer dat ik een aankoop deed via de website omdat ik het leuk vind om even rond te kijken maar de service via de website is net zo goed als in de winkel. Dikke aanrader voor wie nog twijfelt!

Ourselfs 03-06-2014

Goede overzichtelijke website waar de producten snel gevonden kunnen worden. Betaling verloop soepel en dezelfde dag nog verstuurd.

's Avonds besteld en de volgende dag al in huis, super.

Niet meer of minder dan anderen, dus een hele dikke voldoende.

Prima webwinkel voor fotografie.

Deze webwinkel heeft meestal één van de lagere prijzen. Lever snel, mits op voorraad en handelen de bestelling netjes af.

Fotograaf in opleiding 03-06-2014 In de winkel gekocht
Urk

Eerst op internet gekeken naar voorraad en mogelijkheden

Keurig te woord gestaan en voldoende uitleg gekregen

Ruim assortiment

Aanbeveling voor mooie aanbiedingen en servive

Algra83 03-06-2014

Snel zoeken, makkelijk bestellen, ideaal!

Super snelle levering en uitgebreide informatie via e-mail over het verloop van je bestelling.

Prima! Alles waar ik om zocht aanwezig!

Zeer zeker!

Thepiego 03-06-2014

Top site, savonds besteld en de volgende dag al in huis. maarrrrrr als er op de site- op voorraad- staat. Verwacht je ook dat het op voorraad is. Helaas hoorde ik dat pas de volgende dag via een e-mail en wisten ze niet wanneer het weer leverbaar was. Zodoende ben ik nog steeds aan het wachten op iets, wat ik eigenlijk de volgende dag al nodig had.

rinydekoster 03-06-2014 Via de website gekocht

Hoef niet lang te zoeken, naar een winkel.die
Dit verkopen dopjes voor de bamboo stayles
pen

Zeer gauw in huis.

Zeer ruim.

Goede serviceb

marobbe 03-06-2014

Redelijk goed te vinden wat je zoekt (als je weet waar naar je op zoek bent). Het bestellen op zicht ging redelijk normaal.

Van te voren even gebeld om te checken of de lens die ik wilde bestellen, wel de goede was voor op mijn camera. Super uitleg gekregen waarom ik een goede keuze had gemaakt (nu snap ik de 'codes' van die objectieven ook wat beter.

Na bestelling werd het pakje meteen de volgende dag al geleverd. Helemaal fijn!

Gewoon een redelijk compleet assortiment. Ik zou niet weten wat ik mis...

Een fijne webshop, en een supergoede winkel!

Gewoon een top-zaak, met professionele medewerkers die alle geduld met je hebben, en een uitgebreid assortiment. Nu in de webshop gekocht, maar ik kom ook af en toe in de winkel op Urk. Om nieuwe ideeën op te doen, en mijn verlanglijst te vullen.

R J Bosma 03-06-2014 Via de website gekocht

net als alle andere internet aankopen, snel , efficient.

direct feedback, goede informatie , snelle afhandeling

voor wat ik nodig hd ok , maar niet alles.

goede service

Al diverse keren wat gekocht . prima prijs/kwaliteit verhouding , snelle afhandeling

Meint B. 03-06-2014

Snelle service vandaag bestellen morgen in huis

geen geneuzel van ik moet het eerst bestellen zoals in diverse winkels maar gewoon zelf bestellen en snel in huis

goed en breed assortiment

een goede winkel met snelle service wat vlot word afgehandeld

Een goede en goed uitgebreide winkel met snelle service en goed kwaliteit

Jerome43 03-06-2014

Stephan de 03-06-2014

Zeer vlot geregeld

Zeer ruim

remyeekhof 03-06-2014

Binnen een paar klikken was het voor elkaar.

Ik had mijn pakket de volgende dag in huis. En er zaten snoepjes in dr doos.

Prima

Prima webshop!

Wim H Arnhem 03-06-2014

Duidelijke site en prijzen goed

Zo snel heb ik nog nooit ontvangen, ga zo door Camera

Ja ik kijk hier altijd, heel veel keuze voor amateur of beroeps fotograaf.

Ik zou geen betere winkel weten.

Wat moet ik nog zeggen CameraNu ga zo door, echt een aanrader om hier te bestellen.

renzzzzz 03-06-2014

Bestellen online, hoe makkelijk wil je het hebben...

Eerst een ander product besteld, niet tevreden, contact per mail gezocht, dezelfde dag nog een reactie, product omgeruild zonder nieuwe verzendkosten te moeten betalen. Top service!

Alles waar ik naar op zoek ben is op voorraad, en ze zijn de voordeligste

Direct

Niets meer aan toe te voegen :)

ECC 03-06-2014

uitgebreid assortiment, snelle levering. Indien gewenst persoonlijk advies.

erikcreugers 03-06-2014 Via de website gekocht

Heel duidelijke uitleg op de website!

Mijn pakket was door PostNL retour gestuurd omdat de pakketchauffeur het adres niet kon vinden (!). Bij ontvangst door CameraNU werd het pakket meteen weer opnieuw verzonden, en dit zonder problemen!

Heel uitgebreid assortiment. Ik kan altijd vinden wat ik zoek.

Hier wordt Service nog met een hoofdletter "S" geschreven.

Bij CameraNU worden klanten serieus genomen. Gaat er een keer iets mis, dan wordt er meteen een passende oplossing gezocht.

Maarten Lodewijk 03-06-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke website met een degelijke navigatie

Snel en correct

Wat ik nodig heb is er

Al het bovenstaande en een scherpe prijs

Zie al het bovenstaande. Daarnaast werd snel opgelost toen het product beschadigd bleek.

Karin Vogt 03-06-2014

Bestellen en snel ontvangen, echt snel en ideaal

Direct antwoord op je vragen en zeer snelle service met betrekking tot levering en eventueel retourneren. TOP.

Breed assortiment en bijna altijd alles op voorraad.

Prima winkel, aardige, kundige mensen, snelle en correcte service.

Wij kopen nu al een aantal jaren met enige regelmaat onze spullen bij CameraNu en dat is niet voor niets, we zijn gewoon heel tevreden over het geheel van deze winkel.

j.povel 03-06-2014

Gemakkelijk te vinden product met goede info

vlotte levering

zeer ruime keuze

T. P. Hoeksma 02-06-2014

De website is zeer overzichtelijk, en zo is het artikel wat je zoekt snel gevonden.

DV bandjes te over, wat ik vreemd vond dat ik geen head cleaning cassettes kon vinden.

Tot nu toe ben ik op gebied van foto en video geen winkel op internet gevonden die zoveel biedt.

Winkel was snel gevonden bij Google onder DV bandjes kopen. In de winkel vindt je het snel. Rondkijken in het assortiment is een plezier. Wat mij betreft: zeker tot een volgende keer.

stefvisser 02-06-2014

Prima voor zowel rondneuzen als gericht kijken en eventueel vergelijken. De zoekfunctie geeft snel en goed resultaat.

Zowel bij contact per mail als telefonisch vlot duidelijke en relevante informatie.

Ik kan al geruime tijd telkens bestellen wat ik nodig heb met duidelijke en betrouwbare informatie over voorraad en levertijd indien geen voorraad voorhanden.

Ik hoor met regelmaat dat ik veeleisend (lastig) ben. Als ik het hier zo naar mijn zin heb moeten anderen zich hier ook prima thuis voelen.

Al meerdere jaren vaste klant en niet zonder reden en vergelijkingsmateriaal! Via de site of in de winkel altijd dik voor elkaar. Zie mijn motivatie bij mijn gegeven waarderingen.

Corina1972 02-06-2014

fijne duidelijk overzichtelijke webshop

telefonisch en per mail erg snel reactie

overzichtelijk webshop met snelle (vriendelijke) reactie/advies op vragen per mail en per telefoon

thijs219 02-06-2014 Via de website gekocht

Site werkt goed en gemakkelijk

Snelle afhandeling en gratis verzending, daarnaast op de site automatische uitbreidingspakketten met kortingen, alleen jammer dat je de inhoud niet zelf kunt samenstellen.

m.moritz 02-06-2014 Via de website gekocht

met een paar klikken heb je je product besteld

diverse mails omtrent de status van je bestelling en de levering daarvan

prima assortiment,vind meestal wel iets wat ik wil hebben.diverse merken en types,voor ieder wat wils

ben super te spreken over vanaf bestellen tot levering,dus zal zeker iemand informeren,wanneer men iets van een bepaald product zoekt.

Handig,snel en prima product.In mijn geval een i-pad 2 out of box,de goedkoopste prijs van alle aanbieders!

G. van Wijhe 02-06-2014

Snel en makkelijk zoeken Product

Heel goed ze zorgen voor een goede snelle afhandeling van gekocht Product

Voor mijn hobby voldoende

Ben lid van Film en Video club FACE Enschede, en wijs andere leden op deze webwinkel

Fijne winkel, goede service en wat ze in de voorwaarde beloven komen ze ook na. Houden zo

Theo Pelzer 02-06-2014 Via de website gekocht

klantvriendelijke en overzichtelijke website

alles op tijd en netjes geleverd

uitbebreidt en de aanbiedingen en set prijzen zijn in orde

het is de eerste keer dat ik bij CameraNU.nl besteld heb en ben zeer te vrede , de service is uitstekend

Ik heb al verschillende artikelen online besteld , maar dit bedrijf gaf me bij mijn nieuwe aankoop van een camera de meeste info die ik hebben wou, de prijs was oke vooral op de set prijs heb ik geld gespaart

Harry vd Tholen 02-06-2014 Via de website gekocht

In winkels was het product niet leverbaar of ik werd geconfronteerd met een onduidelijke levertijd. Bij Cameranu.nl was het gewoon te bestellen!!

Direct kontakt en snelle levertijd...super!

Het product was bij Cameranu.nl gewoon leverbaar.

Ik beveel deze site bij iedereen aan!

Ronald Koopmanschap 02-06-2014 Via de website gekocht

Easy: account aanmaken, bestelling plaatsen, betalen en anderhalve dag later binnen.

Niet alle gewenste onderdelen op voorraad. De belangrijkste wel.

Is gewoon goed.

Liquid Image sportcamera gekocht voor circuitdagen en vakantie op de motor. Prijs was best concurrerend.

FotograafWil 02-06-2014

Product is makkelijk vindbaar, Goede productbeschrijving. En recensies van medegebruikers zijn erg handig.

Snelle levering, conform afspraak. Rugzak zat wel in een erg royale doos.

Prima, uitgebreide winkelformule en een soort van 'bemnchmark' bij internetshoppen.

Ik zou deze winkel(formule) wel aanraden bij kennissen.

Goed product, prima omschrijving. Goede service en snelle levering. En was de goedkoopste leverancier met snelle service. Lijkt me dat problemen/retouren etc ook wel snel opgelost worden.

Joey M 02-06-2014 Via de website gekocht

Alles werd gecommuniceerd

Alles duidelijk!

Groot aanbod

Als iemand een camera nodig heeft, en jullie hebben die camera als goedkoopste prijs, zal ik diegene naar jullie verwijzen!

Aight!

René van der Horst 02-06-2014 Via de website gekocht

duidelijk,gemakkelijk, eenvoudig

Snel, adequaat,en accuraat

Op fotogebied nog geen terrein tegen gekomen dat niet in het assortiment zit

Met name de snelheid van levering zal ik noemen bij iemand anders

kervel 02-06-2014 Via de website gekocht

duidelijk en makkelijk te bestellen.

gemakkelijk te bestellen en werd netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

veel assortiment en duidelijk

snelle levering en duidelijke website, ook voor het bestellen.

Wim de Graaf 02-06-2014 Via de website gekocht

Er is heel gemakkelijk te navigeren door de website. Geen probleem. Je vindt wat je zoekt.

Een bestelling wordt conform de website geleverd.

Het assortiment is behoorlijk groot. Je kunt er gemakkelijk in verdwalen. Maar dan is er de telefoon en de mensen daarachter. Die helpen voortreffelijk

Zeker weten dat ik deze winkel bij een ander zou aanbevelen.

Een prima webwinkel, betrouwbaar, groot van assortiment, groot van service.

anna_s 02-06-2014 Via de website gekocht

Extremely fast delivery, great assortiment, good prices. Was my first but definitely not last order from this shop

ncvderksen 02-06-2014 Via de website gekocht

Snelle levering. Geen verzend kosten.

Ruime keuze.

JM007Schev 02-06-2014

raymond1992 01-06-2014

Service us prima je wordt goed op de hoogte gehouden

Genoeg keus,waar je in de winkel veel meer voor betaalt

Je kan hier vel vinden wat je nodig hebt en je hebt t snel in huis en je wordt op de hoogte gebracht als je pakketje verzonden wordt

Martijn v. K. 01-06-2014 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en scherpe prijs

Prima verpakt

Compleet en via Tweakers de scherpste prijs

Perfecte online shop voor fotomateriaal.

olgakruize 01-06-2014

snelle levering.

veelzijdig.

Keurige service, snelle bezorging en goede prijs kwaliteit verhouding.

Bego 01-06-2014 Via de website gekocht

Bestellen is een fluitje van een cent en je krijgt veel info van cameranu.

Duidelijke info hoe alles werkt.

Ze hè ben gewoon wat je zoekt.

Ook veel anderen hebben gekozen voor dit bedrijf met groot assortiment en laagste prijs.

Ik ben blij met Cameranu.

Dominique Kobben 01-06-2014

Je kunt heel gemakkelijk alles vinden ook met de zoek functie

De service is heel goed.
Zelfs als er wat mis is gegaan word allemaal netjes opgelost en geregeld

Enorm uitgebreid assortiment

Heel fijn om bij te winkelen

Een bedrijf met goede en snelle service. Als klant wordt je zelfs online heel goed geholpen. In een woord een bedrijf waar je graag klant wil zijn.

JaschaPhoto 01-06-2014

Veel keuze uit een ruim assortiment. Levering binnen zoals aangegeven. Prima website!

H. J. Bannink 31-05-2014

snelle en duidelijke site, ook de betalingen gaan supersnel met IDEAL

nog geen ervaring mee, maar omdat er fysiek een winkel achter zit vindt ik dit toch een geruststellende gedachte

Alles wat ik tot nu toe zocht hadden ze en tegen de beste prijs

Goede producten, nooit problemen gehad, en zeer snelle aflevering (1 dag)

Informatie over het product is zeer uitgebreid, men weet waarover men het heeft, het zijn geen "dozenschuivers". Aflevering zeer snel en correct, na bestelling volgende dag afgeleverd.

Enrico2014 31-05-2014

Natascha Versteeg 31-05-2014 Via de website gekocht

Ruime keuze, makkelijk te bestellen en netjes de volgende dag in huis. Goed dat je moet tekenen bij ontvangst

john_563 31-05-2014

eenvoudig en daardoor doeltreffend

Jan Joker 31-05-2014

Makkelijk te vinden

Kreeg goed advies via de telefoon

Vond de camera die beter bij mij paste

Voor goed advies

Algemeen goed

Jan de Vreede 31-05-2014 Via de website gekocht

Helder goed ingerichte site

Binnen 24 uur is de bestelling binnen

Ik vond direct wat ik nodig had, in de juiste kwaliteit

Ik was op zoek naar de passende zonnekap voor de EOS 700E, even zoeken op Google en ik vond Cameranu.nl De kap besteld en binnen 24 uur had ik deze in huis.