Deze score is berekend op basis van 2594 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anne_Bella 26-01-2015

Gemakkelijk te bestellen en snel in huis.

Onlangs gebeld met een vraag, de telefoniste heeft me de nodige info gegeven waarmee ik verder kon en als tevreden klant het product heb besteld.

Wat ik bij een ander vaak niet vind, vind ik hier bij cameranu.nl wel. Waardoor ik vaak hier bestel. Ook hanteren ze vaak nog een betere prijs.

Regelmatig beveel ik cameranu.nl aan bij vrienden en kennissen.

Zelf ben ik erg tevreden over cameranu.nl. De website is gemakkelijk voor producten te zoeken. Ook de product vergelijker welke in de website is ingebouwd is erg handig. Daarnaast is de prijs/kwaliteit enorm goed. Er wordt gezorgd voor een snelle levering. Ook wanneer je een vraag of een probleem hebt wordt je vriendelijk te woord gestaan en goed vooruit geholpen. Ik ben dik tevreden over deze zaak!

geve19 26-01-2015

breed en diep, en vrijwel alles op voorraad

Een van de betere internetwinkels met een groot assortiment, snelle levering en dat in veel gevallen ook nog eens tegen de laagste prijs van Nederland!!! Klasse.

AVZG 26-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Bij aankomst viel de nette entree direct op, een goede verwijzing naar toilet ( na 1,5 uur reistijd niet onbelangrijk) en alles super hygiënisch,verwijzing via nummer systeem voor het juiste loket en koffie in overvloed.alles super geregeld.

waanzinnig uitgebreid en alles kan je a.h.w. aanraken en uitproberen, nog nooit zo iets in een winkel aangetroffen.

Ik zou zeggen ga er zelf heen en uitleg is niet meer nodig, waar ik woon ben ik in 20 minuten bij een concurrent maar ik rij liever 125 km voor de ontvangst, service en uitgebreide assortiment, super eerlijke voorlichting ervaren enz.enz.

Eigenlijk heb ik er niets meer aan toe te voegen,ik overdrijf niet als ik zeg dat Cameranu.nl mijn hart heeft gestolen, na afloop maak je er een dagje Urk van en het voel of je een dag vakantie heb gevierd.

Jess02 26-01-2015

Fijn thuis besteld, niet door het slechte weer heen hoeven

Snelle service, volgende dag al in huis en goed verpakt. Betaald met ideal.

Zeer uitgebreid assortiment

Zeer zeker vanwege de topservice

Goede service, snelle levering. Ik ben zeer tevreden!!!

Frouwkje Herder 26-01-2015

Makkelijke website ben er erg tevreden oer

Zeer goede service telefonisch contact gehad en zeer netjes afgehandeld

Zeer breed assortiment voor fotografie zie je niet snel ergens anders een echte aanrader.
En alles van Apple zowat op voorraad.

Zou een ander zeker aanraden hier wat te kopen goede service snel en correct

Ben zeer tevreden over camera nu, goede service en gelijk geleverd.

Kimmie111 26-01-2015

Gaat snel

Geen problemen gehad

Veel

Geen problemen ondervonden

Snel, makkelijk geen problemen ondervonden.

Robbertds 26-01-2015

Producten zijn snel te vinden met de zoekfuctie. Vervolgens makkelijk te bestellen (je hoeft niet per se in te loggen) en snel bezorgd.

De producten (screenprotector en beschermkapje voor de flitsschoen) waren als enige samen te bestellen bij deze winkel. De prijs was vergeleken met de andere bekende winkels ook nog een aantrekkelijk.

Lennart Goosens 26-01-2015 Via de website gekocht

De indeling van de webwinkel is vrij overzichtelijk - al ontgaat me zoals bij alle winkels het vrij arbitraire onderscheid tussen Strobist en Studio - en het bestelproces is duidelijk vormgegeven.

Alles was er vliegensvlug; slechts één minpuntje: de verpakking van mijn oplaadbare batterijen was al open geweest, en weer dichtgeplakt met een plakbandje. Ik ga er vanuit om iets te testen in de winkel voor een klant, maar ik moet er natuurlijk maar op vertrouwen dat de batterijen niet al maanden gebruikt zijn. Dat doe ik ook, en ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar als er een etiketje met verklaring op was geplakt, had ik de service een hoger cijfer gegeven.

CameraNu.nl weet welke producten op weblogs worden besproken en in trek zijn op het moment, en heeft die ook op voorraad, zoals de lichtstandaarden die ik kocht van LumoPro.

Wat nog ontbreekt is de Frio Cold Shoe.

Zeer; de enige echte concurrent is CameraTools.nl, maar zij zijn meestal een paar euro duurder.

Een grotendeels overzichtelijke webwinkel - het kan altijd beter, maar de concurrentie heeft er veelal veel meer moeite mee - met snelle levertijd en een goede sortering. De minieme minpunten heb ik vermeld bij Service en bij Assortiment.

Ton R. 25-01-2015

Bestellen via internet gaat gemakkelijk. Maar ook en de uitstekende fysieke winkel is het prettig kopen

personeel is deskundig en neemt alle tijd om de klant te woord te staan

Alles op het gebied van fotografie is aanwezig.

Goede service en deskundigheid. Van het personeel krijg je goede voorlichting en daardoor ben je er beter af dan in andere grote winkels waar ze ook foto apparatuur verkopen.
De tijd die je nodog bent om even naar Urk te rijden is dan ook meer dan de moeite waart.

Een prettige winkel om foto apparatuur te kopen. Een goed advies en nzeker niet te hoge prijzen maken het een plezier om naar CameraNu.nl te gaan.

VOGELfotografie 25-01-2015 Via de website gekocht

via de nieuwsbrief een aantrekkelijke aanbieding gezien, klikken op de link en je bent gelijk op de juiste plek van de website.

snelle levering na de vlotte -en veilige- betaalprocedure

je kan het niet bedenken op foto/film gebied of het is op voorraad of zeer snel leverbaar.

Zekerheid, snelheid, duidelijkheid in voorwaarden en goede prijs zijn de kernbegrippen bij dit bedrijf.

In het verleden al eens op bezoek geweest in de winkel op Urk, maar via internet bestellen werkt veel makkelijker en kent dezelfde serviceverlening en vriendelijkheid als in de zaak.

bartvanes123 25-01-2015

Simpele bestellingsprocedure, niets tegengekomen wat ik niet begreep.

Je kan aangeven wanneer je je pakketje wil laten bezorgen, een functie die ik nog niet eerder heb gezien!

Groot assortiment tegen een goede prijs.

Ben erg tevreden over mijn bestelling, ik zou het zeker aanbevelen aan iemand anders.

vandermo 25-01-2015

uitgebreid, deskundig advies bij aankoop nieuwe camera. mogelijkheid van ter plekke uitproberen.
alle tijd voor alle vragen.
bij telef. vragen achteraf altijd meteen teruggebeld.

Bijzonder prettig, aandacht voor de klant. Er wordt geluisterd naar de vraag van de klant. Heb het idee dat ik altijd telefonisch met een technische vraag terecht. Dit geeft vertrouwen voor evt online aankopen.

lettinck 25-01-2015

Duidelijke uitleg door onderlegd personeel.

Tot nu toe nergens problemen mee gehad.

Goede ervaringen met alle producten die ik gekocht heb.

RJC Bakker 25-01-2015

Bestelling ging eenvoudig en makkelijk. Bezorgen ging razend snel, en was bovendien goed te volgen. Enkel positief te noemen dus.

metahofzicht 25-01-2015 Via de website gekocht

Geen gebruik van aanvullende service hoeven maken. Vlotte levering.

Zeer uitgebreid assortiment

Norman1900 25-01-2015

Goed werkende webshop met keuze in hoe/waar/wanneer je wilt laten bezorgen.

Bij een vraag via de chat hebben ze het product erbij gehaald om mijn vraag te kunnen beantwoorden.

Een goede webshop met een goede service en prijs

Dankzij de chatfunctie in de webshop heb ik vragen kunnen stellen over een product, wat niet in de beschrijving op de website terug te vinden was. Nadat mijn vragen beantwoord waren heb ik het product aangeschaft

shooter1969 24-01-2015 Via de website gekocht

Site is erg duidelijk, net als de zoekfunctie. Verder kun je rap door het bestelmenu en wordt er keurig gebeld om een tijdstip af te stemmen voor afleveren vd spullen.

N van de Gevel 24-01-2015

Goede site met voldoende informatie over de producten en makkelijk te kiezen.

supersnelle levering en telefonisch gemakkelijk te bereiken

Zeer breed en compleet

Bij vele leveranciers was de gewenste camera niet te koop dan wel met lange leveringstijden maar CameraNU.nl had deze wel (echt!!!) op voorrad en leverde deze de volgende dag keurig af. Chapeau

dhr. Mol 24-01-2015

Van achter de computer toch goed geinformeerd worden

snelle website, eenvoudig bestellen, snelle levering

elke camera die ik wilde bekijken, was aanwezig

met alle plezier en vol vertrouwen

Eric_online 24-01-2015

Fijne website en scherp geprijsd.

Ze maken waar wat ze zeggen, een dag later had ik het bestelde in huis!

Hier is een hoop te vinden, te veel om op te noemen maar als ik wat zoek kan ik het meestal hier vinden.

Deze webshop is een aanrader, ik koop hier zeker weer.

Sonja w 23-01-2015

Kleine camera, dus ook kleine knopjes.

Goede winkel en personeel.

Bijna alles te krijgen en op voorraad.

Goede winkel

Wij hebben er al meerdere camera's vandaan en dat bevalt goed.

ovdz82 23-01-2015 Via de website gekocht

Mijn vragen over de werking van het product werden direct via chat beantwoord.

Goede service en meerdere verzend opties. Zodat het goedkoper kan als je geen haast hebt

marco1974 23-01-2015

CameraNu.nl heeft een breed assortiment en een duidelijke website. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Top!

Alle bestellingen zijn probleemloos verlopen. Ook het retourneren van een product werd vlot afgehandeld. Ook hier niks te klagen.

Breed assortiment, bijna alles op voorraad (met prima prijzen)dus lang wachten op een bestelling is er niet bij.

Mijn favoriete online fotozaak vanwege bovenstaande punten. Ik zou niet weten wat er nog beter zou kunnen eerlijk gezegd. Houden zo!!

Al lange tijd koop ik mijn fotografie spullen het liefst bij CameraNu.nl vanwege het brede assortiment in combinatie met scherpe prijzen en de duidelijke website/uitstekende service. Een tevreden klant!

Maurice J. Jansen 23-01-2015

Overzichtelijke website en alle info beschikbaar

Alle afspraken nagekomen en geleverd binnen de gestelde tijd

Goed te vinden wat je nodig hebt en overzichtelijk aanbod met duidelijke uitleg

Simpel, snel en zorgvuldig met de service die je mag verwachten.

h.balsing 23-01-2015

Op de website is alles makkelijk te vinden inclusief extra's

Camera Nu heeft een breed assortiment om uit te kiezen en dat is de reden dat ik hier ben ga kijken.

snel, makkelijk en goede prijzen

CameraNu is een webwinkel cq winkel waar de producten overzichtelijk zijn te vinden zonder poespas. de prijzen horen bij de laagste in Nederland. Zeer snelle levering.In mijn geval binnen 24 uur. Onbegrijpelijk maar wel fijn. Komtom een wereldwinkel.

dezedusblog 23-01-2015

Eenvoudig en snel te bestellen

Volgens afspraak: de volgende dag in huis!

Geen probleem om je portemonnee om te keren, alles is te koop

Wat moet ik er nog aan toevoegen?

pitom 23-01-2015 Via de website gekocht

Topwinkel. Ik had met spoed een verlengstukje nodig voor mijn microfoon. Ik plaatste m'n bestelling bijna rond midddernacht en de volgende ochtend werd het al geleverd. Echt top! Klein puntje: dit product werd met pakketpost verzonden (met bijbehorende verzendkosten), terwijl het zo klein was dat het ook makkelijk met de normale post had meegekund.

Henk van Zwam 23-01-2015

Een goede zoekmodule maakt dat je vrij snel vindt wat je zoekt, ondanks het enorm uitgebreide assortiment.

Vragen per email worden heel snel beantwoord.

Ze hebben véél, heel veel. Dat maakt dat je altijd wel een oplossing voor je probleem kunt vinden en anders doet de helpdesk een passend voorstel of adviseert een alternatief.

Op basis van mijn eigen ervaringen durf ik deze firma zonder voorbehoud aan mijn kennissen en collega's aan te bevelen.

Een uitgebreid assortiment, grote voorraad, goede helpdesk, schappelijke prijzen, snelle leveringen. Kortom, de ideale webshop. Wat wil een mens nog meer?

O. de Zwart 23-01-2015

Vlot werkende website, producten zaten goed ingepakt en er werd op tijd geleverd. Verbeterpunt is wel dat de koppelingen tussen het product & accessoires beter kan. De gekochte grip wordt bijvoorbeeld niet bij de bijbehorende camera getoond als accessoires.

cemi 23-01-2015

Prima webshob. Goed assortiment en snelle levering.

Wouterenneking 23-01-2015

geen opmerkingen! ik heb mijn bestelling geplaatst en kon er direct een extra toebehoren bij uitkiezen! super gemakkelijk! ik raad wel aan een ski-optie te maken dus een gopro met helmet mount in een combinatie!

zoals eerder vermeld een go pro + helmet mount + 32GB. Die combinatie is super voor de wintersporters onder ons!

groot assortiment leuk filmpje na de bestelling en goede producten voor een goede prijs!

ik bestelde mijn gopro bij jullie en ben erg tevreden over hoe snel mijn product binnenkwam! goed en veilig verpakt dus ik maakte me nergens zorgen over! ik raad deze webshop aan simpel weg door het assortiment en de snelle levering!

Karin ten Napel 22-01-2015

Online shoppen is heel makkelijk, maar er is zoveel daarom vind ik het zelf altijd heel fijn om even naar de winkel te gaan waar je uitstekend geholpen wordt!

Zeer goed geholpen, goede informatie verkregen en heel behulpzaam. Er wordt echt de tijd voor je genomen!

Ze hebben alles wel!

CameraNu is gewoon een hele goede winkel, ze hebben alles wat er te wensen valt en ook nog eens uitstekende service! Het personeel weet waar ze over praten en nemen echt de tijd voor je zodat jij met het beste product voor jou thuiskomt!

henny29 22-01-2015

Een heel fijne winkel en deskundig en goed personeel

Anko 22-01-2015

overzichtelijke website, bestellen gaat snel en moeiteloos. Levering is ook snel

Vragen via de mail worden snel beantwoord. Kapotte artikelen worden snel en kosteloos vervangen.

Ruim assortiment. Ik slaag hier altijd.

Ik heb nog geen slechte ervaring gehad hier en ik heb de winkel al aan veel mensen aanbevolen

Ik kom al vele jaren bij Camera.Nu en ik heb daar al heel veel gekocht. De voorlichting over de artikelen is uitstekend, er wordt veel tijd uitgetrokken om de klant rustig te woord te staan (dat maakt het soms wat lange wachten op je beurt dan ook begrijpelijk en draaglijk). Als er iets mis is met een artikel wordt het vervangen. Ook via de Webshop iets kopen bij Camera.Nu gaat vlot. Ze hebben een zeer overzichtelijke website waar je gemakkelijk doorheen surft en na betaling is het artikel snel in huis.

Ron nie 22-01-2015

Prima website, behulpzame telefoondienst, easy as 1, 2, 3.

uitstekende telefonische helpdesk. Één onderdeel van de bestelling leek niet voorradig en zou worden nagestuurd. Snelle actie van de backoffice zorgde ervoor dat het onderdeel gewoon werd meegeleverd.

Nog nooit gebeurd dat ik naar iets opzoek was en Cameranu had het niet

Zeker al de tiende keer dat ik zaken deed met Cameranu en nog nooit een negatieve ervaring gehad.

Victor Peters 22-01-2015 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik zocht, makkelijk besteld en de volgende dag thuis bezorgd.

b. arends 22-01-2015 Via de website gekocht

Simpel vanachter de pc.

Snelle service, de volgende dag was het er, + mailing met bevestiging

Ik heb niet alles bekeken, maar assortiment lijkt me meer dan voldoende

Zoals hierboven beschreven. Lijkt me duidelijk.

Volgens mij is alles te krijgen en de snelheid beviel me prima. Ik had mijn aangeschafte spullen de volgende dag nodig en het was er!

Brutus2111 22-01-2015

Snel reactie en daardoor makkelijk te bestellen

Vraag gemaild waarop snel en duidelijk antwoord

Voor zover ik nu kijk alles kunnen vinden

Ptw 22-01-2015

Mooie heldere site, ruim aanbod en scherpe prijzen

Henk Br. 22-01-2015 In de winkel gekocht
Urk

Camera's en kijkers zijn in de winkel goed bereikbaar en te proberen. Voor objectieven moet je wachten tot een van de verkopers beschikbaar is.

Ik was op zoek naar een (tele-) zoomobjectief. De verkoper heeft mij duidelijk de mogelijkheden van de verschillende objectieven, voor het doel wat ik wil fotograferen, verteld en laten zien.

De door mij gewenste mft-objectieven waren op voorraad. Daarnaast heb ik van Cokin enkele zaken gekocht uit de A-serie. Deze tref je niet overal.

In principe ben ik een voorstander om in je eigen woonplaats te kopen, echter daar is niet dat assortiment aanwezig, dus wil je echt kunnen kiezen dan toch maar naar een specialist circa 100 km verder.

Het objectief voldoet goed aan de verwachting en het gebruiksgemak is beter dan ik vooraf had gehoopt. Ik ben erg blij met het aankoopadvies.

kimartijn 22-01-2015

Makkelijke zoekpagina

Vraag gesteld via contactformulier op de website en de volgende dag antwoord. Camera savonds om 21u besteld en de volgende dag om 16u kon ik het afhalen bij het postkantoor.Super snelle service. Daar hou ik van!

Overal is de Nikon 1 J3 uitverkocht of veel duurder.

Iedereen die online een camera wil kopen.

gmpvandam 22-01-2015

Om 23:40 een bestelling geplaatst

De volgende dag om ca 15:00u de eerste print uit mijn nieuwe printer. Als actie zat er nog een pak A3 fotopapier bij.

Zo nu en dan wordt je blij verrast. Van bestellen tot printen in minder dan één dag. Beste prijs en een pak A3 fotopapier extra. Dat is super!

marceljanssenfotografie 22-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke webwinkel, makkelijk bestellen

Soms intern verschillende antwoorden per afdeling. Communicatie naar buiten zou eenduidig moeten zijn

Ruime keuze

Afhankelijk van wat die kennis zoekt

Voorraad bleek wat problemen te geven. Na diverse telefoontjes keurig opgelost. Tevreden over de geleverde goederen. Jammer dat dit met PostNL gedaan wordt, die gooiden op het laatst weer roet in t eten.

lienvc 22-01-2015 Via de website gekocht

De website is gebruikersvriendelijk en makkelijk in gebruik.

Ik vind het zeer onprofessioneel dat je niet met PayPal of Visa kan betalen. Hiervoor moet je 2% bijbetalen en dat vind ik toch echt veel als je bvb een lens koopt. Betalen per overschrijving is toch echt niet meer van deze tijd.

Ruim assortiment

Over het algemeen vind ik het een goede winkel, enkel de betaalmethode vind ik niet van deze tijd.

Auto Mulder Urk 22-01-2015

prettig binnen lopen

goed en professionele hulp

ruim aanbod

degelijkheid

ga zo door

Karolien van Tilburg 22-01-2015 In de winkel gekocht
urk

Webshop werkte goed en de volgende morgen stond alles netjes klaar.

Telefonisch contact was goed. Wat ik heel raar vind is dat ik 2 camera's huur waarvan de accu's leeg zijn. Dus we konden niet meteen aan de slag maar moesten eerst wachten tot de camera opgeladen was. Dat vind ik geen goede service, geef of aan dat de accu niet vol is (dan had ik er rekening mee kunnen houden), of zorg als service gewoon dat je een volle accu meegeeft.

Volgens de technici prima spullen

Werkt verder goed.

chrism1978 22-01-2015 Via de website gekocht

zeer prettige winkel snelle levertijd

Esther89 21-01-2015

We zijn eerst in de winkel geweest voor advies. Helder en duidelijk. Thuis hebben we de camera besteld, omdat we er nog even over na wouden denken.

Ruime keuze.

We zijn eerst een keer in de winkel geweest. Mooi systeem met nummertjes trekken. Zo voorkom je altijd dat een ander voor zijn beurt gaat. Een goed luisterend hoor en duidelijk advies. We wouden er nog even over nadenken. Een paar dagen na ons bezoek aan de winkel hebben we de camera gekocht, waar we absoluut nog geen spijt van hebben.

RichardBove 21-01-2015

Goede filtermogelijkheden en duidelijke indeling. Verkorte preview is ook handig.

Makkelijk aanpassen van je bestelling en goede terugkoppeling over levertijden.

Breed assortiment in verschillende prijsklassen en ook artikelen die binnenkort op de markt komen (pre order).

Geregeld besteld in allerlei prijsklassen en artikelcategorieën. Alleen maar goede ervaringen en ze hebben vrijwel altijd wat ik zoek.

FredvW 21-01-2015

alles is goed te vinden, op voorraad melding is handig

uitstekende medewerkers die experts op hun gebied zijn en alle tijd voor je nemen

veel keuze, voldoende verschillende prijs klasses

mooie site en winkel, duidelijk aangegeven uitstekende vakkennis aanwezig