RoosKL 29-05-2014

Heerlijk, op je gemak, rnustig rond kijken in de webshop. De producten zijn gemakkelijk te vinden en de uitleg is ruim voldoende. Ik weet dat ik evetueel nog kan bellen voor nogmeer uitleg.

Het bestelde was inderdaad de volgende dag in huis. Ik weet uit vorige ervaring, dat ook de telefonische service goed in orde is. Het geeft mij een veilig gevoel.

Andre van de Poel 29-05-2014 Via de website gekocht

Via kieskeurig.nl kwam ik zowel voor mijn camera als een extra lens die ik later bestelde bij cameranu.nl terecht. Duidelijke website en alles liep perfect.

Deze winkel doet wat hij zegt. Alles was keurig geleverd.

Voor mijn sony NEX 5r heeft cameranu.nl meer dan voldoende keus

Als iemand een camera wil kopen... kijk zeker ook bij camernu.nl

Zowel mijn camera als de extra lens bestelt bij cameranu.nl. Een duidelijkere en prettige koop heb ik zelden gehad. De lens bijv. had ik om ca 20 uur besteld en de dag erna was hij al bij de post. Als ik weer wat nodig heb dan bestel ik dit bij Cameranu.nl.

BLL 29-05-2014

De website is overzichtelijk, bestellen en betalen gaan gemakkelijk. Ik geef alleen geen 10 omdat de weg naar hulp en telefoonnummer iets moeilijker is

Vragen worden correct beantwoord. Spullen krijg je snel en indien nodig wordt er uit eigen beweging nog meer service geboden.

Ik heb zowel online als in de winkel goede ervaringen met CameraNu

Ik ben uitermate tevreden over CameraNu.

crash1957 29-05-2014

Website is gebruiksvriendelijk, bestellen ook en betalen kan je ook de manier die jou het beste ligt.

Op vragen altijd snel antwoord, levering is snel, goed verpakt.

Zeer uitgebreid assortiment.

Ik raad deze winkel altijd aan aan bekenden.

Ik ben een echte internetshopper en vergelijk producten en prijzen ook altijd op internet. Wat betreft mijn fotografie toebehoren kom ik eigenlijk altijd weer bij CameraNu uit.

Franknu 29-05-2014

overzichtelijke indeling van het assortiment

snelle en adequate levering van aangekochte artikelen, goed verpakt.

soms eerst even zoeken op het internet en dan naar CameraNu voor de verdere details en een goede prijs.

goed assortiment, goede prijzen, goede service

miriamelise 29-05-2014

Snelle levering, netjes verpakt! Ben er blij mee!

H. Philippens 29-05-2014 Via de website gekocht

Snel en duidelijk overzicht

Zeer snelle bezorging

Overzichtelijk aanbod

Prettige en adequate voorziening, tegen een scherp concurrerende prijs.

jan canon1955 29-05-2014

keuze welke wijze men kan betalen .bericht wanneer men product verzendt en ontvangen zal

snelle afhandeling van bestelling

voldoende keuze voor elke prijsklasse

zeker aan te raden

Mixerman 29-05-2014

Er wordt een goede uitleg m.b.t. het bestellen via de webshop gegeven. En anders kun je telefonisch uitleg krijgen hoe je verder moet als je 'vastloopt met de bestelling.

Na je bestelling krijg je een orderbevestiging. Als de betaling ontvangen is, krijg je weer een bericht waarin de factuur zit en de code om de verzending van het pakket te kunen volgen. Er wordt ook op gewezen welke documenten je moet uitprinten en bewaren i.v.m. de garantie.

Het is een erg groot assortiment, met bij elk product een goede uitleg bij elk product.

De winkel in Urk is wat lastig te bereiken met het openbaar vervoer. Als je echter in de winkel bent, dan wordt je ook wel gastvrij ontvangen en kun je op je gemak rondkijken De webwinkel is heel toegankelijk en goed opgezet.

- Goede service (orderafhandeling, betalings-mogelijkheden en verzending) - Winkel met groot assortiment (zowel in Urk als de webwinkel). - Goede uitleg en een klantvriendelijke benadering en -behandeling. - In het geheel geeft CameraNu mij een vertrouwt gevoel waar ik mijn aankopen met een gerust hart kan doen.

Lariet 29-05-2014 Via de website gekocht

geen problemen gehad met het bestellen.

een minpuntje er was geen gebruiksaanwijzing bijgevoegd.
Telefonische uitstekend geholpen

Prima assortiment. De kijker is door mijn zoon aanbevolen

vooral voor ouderen die in het bezit zijn van een p.c. een gemakkelijke manier van bestellen

Tevreden klant mei 2014 28-05-2014

Product snel en gemakkelijk te vinden, eenvoudige bestel- en betaalprocedure

Van Cameranu.nl een snelle en perfecte nazorg gekregen bij één van mijn bestelling.

Tot nu toe nog niet iets niet kunnen vinden waar ik naar zocht.

Snel en efficiënt met een zeer goede service.

BlackRapid R-Strap RS-Sport aangeschaft. Werkt zeer intuïtief, camera in "rust" dicht tegen het lijf, gewicht van de camera wordt veel prettiger ervaren door deze op de schouder te dragen. Dit in tegenstelling tot een nekriem die bij een zwaardere camera/objectief combinatie oncomfortabel aanvoelt, altijd in de weg lijkt te zitten en de camera in "rust" maar een beetje laat bungelen. Afwerking zoals je in deze prijsklasse mag verwachten: uitstekend.

John Teheux 28-05-2014 Via de website gekocht

CamerNU.nl heeft een heel uitgebreid assortiment. Er zullen ongetwijfeld items zijn die ze niet hebben, maar datgene dat ik zocht hadden ze gewoon.

Het bestellen via een website is makkelijk omdat je dag en nacht kunt bestellen. Bij CameraNU.nl krijg je een heel goed overzicht van de voorraad. Ik heb meerdere keren iets besteld en de voorraad status klopte iedere keer. Dus vandaag bestellen is morgen in huis.

Een erg uitgebreid assortiment met bijna alle gangbare apparaten en toebehoren.

Het is gewoon een fijne winkel met een groot assortiment met een goede voorraad status. Weinig spullen die ze niet hebben.

een fijne webwinkel met een eenvoudige en snelle website met alle veel handige tools zoals de voorraadstatus en een hele snelle levering.

niko.stolwijk 28-05-2014

Leuk die suggesties als je een product geselecteerd hebt!

Nog nooit zo'n snelle levering gehad als bij CameraNu.nl

Ze hebben echt veel in voorraad!

Goed service en goede informatie aan de telefoon

Ik heb telefonisch een erg goed advies gehad qua tassen. Helaas niet opgevolgd maar dat was mijn eigen schuld. Voorraad is groot

Brittjee23 28-05-2014

Makkelijk vindbaar op de website

Via telefoon goed advies gekregen

Heel veel keuze

Snelle goede levering

Henry Bulteel 28-05-2014

Site is eenvoudig

Voor23:59 bestellen is de volgende dag binnen, deze belofte komt niet elke webwinkel na

Een foto objectief besteld, buiten het feit dat ze de goedkoopste waren verliep het bestellen vlot. Ook de levering de volgende dag gebeurde geheel volgens afspraak, we hadden via de mail een link gekregen in de ochtend konden we nog niets zien, in de middag wel. De eerste keer dat ik bij deze club bestel, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Barbara Zonzin 28-05-2014 Via de website gekocht

Nico Sloep 28-05-2014

Via de website zeer gemakkelijk te bestellen, vooral als je al een account hebt.

Ruime sortering

Vandaag besteld, de volgende dag bezorgd. Via een mail op de hoogte gehouden van de verzending.

sdh1982 28-05-2014

Gebruiksvriendelijke website met veel informatie, korte verzendtijd

Goed advies gekregen nav mail. Gratis verzending bij grote bestedingen. Alles was netjes verpakt. Concurrerende prijzen ondanks service

Uitgebreid aanbod camera's, benodigdheden maar ook aanvullende producten zoals boeken.

Zou cameranu zeker aanbevelen

Ik ben erg prettig en behulpzaam geholpen. De camera bevalt erg goed en is de juiste keus geweest

Simon Brandt 28-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site

Bestelling werd snel verwerkt en ik werd via de mail keurig op de hoogte gehouden voor wat betreft de status van mijn bestelling. Werd ook razend snel bezorgd.

Ruim assortiment

Voor de eerste keer iets besteld en is prima bevallen. Bestelling werd snel geleverd en de communicatie hierover verliep ook keurig.

R. Dunnink 28-05-2014 Via de website gekocht

website is duidelijk. makkelijk zoeken.

Levering is snel en correct. Goed aangegeven of het voorradig is.

Ruime keus

Snelle levering. Tot 's avonds laat nog bestellen en de volgende dag in huis

K22014 28-05-2014

Site is helder opgebouwd, producten goed te vinden. Betaalproces loopt perfect.

Verder geen service nodig gehad. Complimenten voor de zeer snelle levering. Top

Ronduit goed te noemen, in ieder geval voor de gezochte produkten tot nu toe. De toekomst zal moeten leren in hoeverre het zo blijft maar tot nu toe erg tevreden.

Gewoon doen om zelf de kwaliteit te ervaren.

Onlangs een aatal producten besteld. Warengoed verpakt zeer snel in huis. Tot nu toe totaal nergens problemen mee gehad dus ik zie uit naar de toekomstige aankopen.

Edwin Walstra 28-05-2014

Je hebt zo gevonden wat je wilt. Daarna heb je zo besteld wat je wilt. En voor je het weet heb je in huis wat je wilt.

Kundige verkopers, goede service. Een vraag is nooit een vraag teveel.

Ruime gevarieerde keuze.

Doe ik altijd al.

Ik koop fotografie spullen eigenlijk alleen maar bij CameraNu.nl

Timberwolf61 28-05-2014

Makkelijke, intuïtieve website

Artikel moest helaas retour, snelle en accurate afhandeling.

Groot assortiment

e.b.e. 27-05-2014

's avonds besteld volgende ochtend in huis.

frank ber 27-05-2014

Het was erg makkelijk te vinden wat ik zocht.

De voorwaarden en garantie leken me prima

De door mij gezochte artikelen waren aanwezig

Ik zou deze site zeker aanraden

Alles in orde en snel ontvangen.

Mario Kluser Photography 27-05-2014

Ik bestel sinds jaren bij CameraNu.nl De website is overzichtelijk en ik hoef maar zelden echt te zoeken totdat ik gevonden heb wat ik zoek. Daarnaast is de levering de volgende dag in huis. Heb nooit meegemaakt dat dit niet het geval was.

Ik heb meerdere keren een echte mens tijdens de afhandeling van mijn orders nodig gehad en die hebben ze inderdaad bij CameraNu. Er wordt oplossingsgericht met de klant meegedacht en net dat extra service verleend dat me altijd weer terug laat komen.

Ik kan me niet herinneren dat er iets niet in het Assortiment was wat ik nodig had. Daarom koop ik al jaren al mijn fotografietoebehoren en camera's bij CameraNu.nl

Ik beveel deze winkel aan omdat te merken is dat er echte mensen je bestelling afhandelen en als er toch nog vragen zijn dan zijn het juist deze mensen die je verder helpen en zich niet achter een 'helpdesk' verstoppen. Ik doe er sinds jaren goede zaken en dat zal ook zo blijven.

Ik heb in de afgelopen jaren al mijn camera'sm objectieven, flitsers, printers en light modifiers gekocht bij CameraNu. De wijze hoe met de klant mee wordt gedacht is uniek en de service is menselijk. Geen verstoppertje spelen achter een 'helpdesk'. Verder zijn ze doorgaans de goedkoopste en als dit een keer niet zo zou zijn dan boeit mij dit niet omdat de service ongekend is in tijden van on-line shoppen.

ruiterbeer38 27-05-2014 Via de website gekocht

Alle merken en details zijn in te voeren, dat is heel makkelijk om je product te zoeken

Alles netjes binnen de beloofde tijd afgeleverd

Het gemak en de snelheid, kwaliteit en prijsverhouding zijn heel erg goed ten opzichte van andere winkels

Het is de 2e keer dat ik hier een product heb besteld en de service en aflevering zijn gewoon goed en mocht er iets niet zijn of weet je het niet, ze zijn makkelijk te bereiken en heel welwillend om te helpen, ook naar een oplossing als dat nodig zou zijn

henri vd Burg 27-05-2014

overzichtelijke bestelprocedure

's avonds om 23.00 uur besteld en de volgende dag al in huis.

Deze shop had als enige de videocam die ik zocht op voorraad.

correct, helder en razend snel!

Camera.NU.nl Had als enige webshop de digitale videocam die ik zocht op voorraad. Daarbij komt dat hij ook nog het gunstigst geprijsd was. De bestelprocedure was helder en gebruikersvriendelijk. In een paar muisklikken had ik besteld. De volgende dag werd het pakketje op een afgesproken tijdstip bezorgd. Ik heb nog nooit eerder zo'n snelle levering gehad. (ik had de dag ervoor 's avonds om 23.00 uur besteld) Helemaal top!! Henri vd Burg

Dré Kok 27-05-2014 Via de website gekocht

Bestellen online gaat supersnel en zo ook het bekijken van de producten.

's avonds laat een bestelling gedaan en de volgende dag al in huis. Werd prima op de hoogte gehouden wat de status was van mijn bestelling.

Ze hebben een erg groot en divers assortiment.

Doen wat ze beloven.

Snelle levering en het bestellen online verloopt prima. En ze berekenen geen verzendkosten.

Sijmon van den Berg 27-05-2014 Via de website gekocht

goed en duidelijk overzicht

goede informatie en inzicht en wat samen besteld kan worden

zeer breed en diep, het beste wat je kunt vinden in Nederland op dit gebeid

ken geen betere

Echt een geweldige web winkel, breed en diep assortiment, goede informatie en snelle en adequate levering, werkelijk perfect!

FAJ1946 27-05-2014

zie onder

De bestelling werd om ca. 23.15u geplaatst. Voor 23.30u hadden wij de bevestiging van de order,de melding van de betalingsontvangst en de melding van de verzending binnen. De volgende dag om 10.00u werd de bestelling afgeleverd. zeer goede service, ook waar het om een relatief goedkope aankoop ging. Hulde!

Marjolijn vKooij 27-05-2014

Telefonisch goed advies ontvangen!

Yell 26-05-2014

Duidelijke informatie en vlotte afhandeling bestelling.

'Avonds besteld; de volgende dag in de middag in huis.

CameraNu is mij aanbevolen door een familielid; ik zal anderen CameraNu zeker aanbevelen.

4JJansen 26-05-2014

Snelle, duidelijke bestelmogelijkheid op site.

Keurig advies en als dat niet meteen kan, word je netjes teruggebeld. Als dat nodig is worden hiet meerdere pogingen voor gedaan.

Mis wat kleine dingen.

Goede zaak met op de webwinkel het gevoel van een "ouderwetse" winkel!

Dick Akkerhuis 26-05-2014 In de winkel gekocht
Urk

De website van Cameranu.nl vind ik één van de mooiste sites betreft online winkels fotoapparatuur. Zeer gemakkelijk iets te vinden en zeer overzichtelijk.

De winkel is gemakkelijk te vinden. Wordt altijd snel en vakkundig geholpen. Ook een vraag via de mail wordt snel beantwoord.

Ik ben nu al jaren klant bij Cameranu.nl en maak niet vaak mee dat er iets niet op voorraad is. Het assortiment voor mij als vakfotograaf is ruim voldoende

Een winkel waar ik zelf tevreden over ben met alleen maar positieve ervaringen durf ik met een gerust hart aan iemand anders aan te bevelen.

Ik heb al vele producten gekocht bij Cameranu.nl zoals digitale camera's, objectieven, flitsers, lichtmeters, flitsparaplu's en allemaal topmerken voor een redelijke prijs. Het laatste wat ik gekocht heb is een objectief en heb gelijk wat objectieven die ik niet meer gebruikte ingeruild.

gierade 26-05-2014 Via de website gekocht

heldere website en bestel procedure. direct terug koppeling via mail

Helderheid van de mail en status van je bestelling

zeer uitgebreid.

Ik had een zeer goede ervaring.

Jaansuh71 26-05-2014

Prima snelle levering, s'avonds besteld, volgende dag al geleverd.

R uime keuze, scherpe prijzen.

Meerdere malen iets besteld, altijd netjes compleet en op tijd geleverd.

soester66 26-05-2014

duidelijke website

binnen twee dagen artikel in huis

voor mij voldoet het asortiment

ik heb al diverse spullen bij camera nu gekocht.

goede vlotte afhandeling

H vd Oever 26-05-2014 Via de website gekocht

Egbert J. 26-05-2014

een keer een missertje bij een bestelling maar dat had wellicht met de feestdagen te maken. In ieder geval naar DIKKE tevredenheid opgelost!

zeker een aanrader!

JaapH46 26-05-2014

F. ter heege 26-05-2014

Ik geef niet meer dan een 8 want een hoger cijfer zou tot luiheid leiden :-)

sarah74 26-05-2014

Prima uitleg en de volgende dag al binnen.

De website geeft duidelijke info over de camera's, mbt tot de uiteindelijke keuze tussen 2 camera's heb ik via de email nog wat vragen gesteld die erg snel en helder beantwoord werden.

Ruime keuze in assortiment, heldere en overzichtelijke beschrijvingen bij de camera's.

prima service!

Samengevat ben ik erg tevreden over de service bij camera.nu, de heldere website en de snelle beantwoording van vragen mbt camera's via de klantenservice.

M. Arketeer 26-05-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig online bestellen.

klant51 26-05-2014

Duidelijke website en bestelprocedure

Product snel in huis, goed verpakt en duidelijke communicatie over het verzendproces

voordelig geprijsd voordeelpakket ( camera, camerahoesje en geheugenkaart).
Product voldoet geheel aan mijn verwachting

Goed geprijsd, goede service en waar voor je geld

bartstan56 26-05-2014

overzichtelijke site

telefonisch contact gehad over een artikel,ze zouden het even uitzoeken hoe het zat en na 10 min werd ik teruggebeld met een bevredigend antwoord

toerijkend

snelle correcte levering, goederen goed verpakt, ruime keuze

goede service, correcte behandeling met vragen, vlotte levering

NV1969 25-05-2014

Sorteren op mount type bij softboxen zou makkelijk zijn.

Snel en netjes geleverd.

Wil Broekhoff 25-05-2014 Via de website gekocht

online bestellen voor mij enige mogelijkheid

prima service in het verleden gekregen

uitstekend

zeer aan te bevelen

online bestellingen worden prima verzorgd assortiment en de prijs aantrekkelijk

Tukker2014 25-05-2014

Dit was één van de weinige online winkels in nederland waar ik een Nodal Ninja 3 kon kopen. Zondag besteld, dinsdag in huis. Wat ik wel jammer vind is dat je bij de bestelling niet kunt aangeven dat je het product op een afhaalpunt wilt ophalen. Dit kun je pas doen wanneer de post het voor de eerste keer heeft aangeboden en je niet thuis was. Als ze deze mogelijkheid wel hadden gehad, had ik waarschijnlijk het product al de volgende dag in huis gehad. Verder dan dat een prima service, goed via email op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en keurig afgehandeld.

imeco.nl 25-05-2014