Deze score is berekend op basis van 2682 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jaap384 23-02-2015 In de winkel gekocht
URK

nummer trekken voor de dienst waar men voor komt

Medewerker die mij heeft geholpen wist waar hij het over had

Alleen voor de service

Als klant werd ik eerst op de koffie gewezen .daarna toen ik aan de beurt was ,en het product in voorraad was was de koop snel besloten.De uitleg hoefde voor mij niet omdat het product al bij mij bekend was . maar de vriendelijkheid van de verkoper is een pluspunt waard.

Paula60 23-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijk website, geen verborgen kosten.

Duidelijk wordt aangegeven wanneer het pakket verstuurd wordt. Track & Trace code wordt per e-mail opgestuurd.
Kon eventueel ook op afspraak in de winkel het e.e.a. testen. (dit heb ik weliswaar uiteindelijk niet gedaan)

Assortiment is zeer uitgebreid

Deze winkel is betrouwbaar met een uitgebreid assortiment. Goede website

Wilma Bosch 23-02-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke weergave van artikelen

weet je je keuze niet goed te maken, door telefonisch contact worden de verschillen tussen de artikelen duidelijk uitgelegd

groots assortiment, veel nieuwe artikelen.

zeer zeker zou ik deze winkel als eerste aan bevelen, vanwege de ruime keuze, de klantvriendelijkheid en de super snelle levering

mijn motivatie voor deze winkel blijkt uit bovenstaande beantwoorde vragen. in 1 woord gewoon een super winkel, ben nu 1 x bij deze winkel geweest en 2 x online besteld. geweldige service helemaal top, dik tevreden laatste aankoop: 3 Legged Thing Eric Evo 2 statief met AirHed 1 Black. geweldig statief met reuze veel mogelijkheden en super licht. precies wat ik zocht

wimbijkieskeurig 23-02-2015

Duidelijke site, eenvoudige bestelling

Snel antwoord op vragen over niet voorraad artikelen. En ook dan supersnelle levering.

Breed assortiment en mocht je dan toch nog iets vinden dat niet op voorraad is, dan wordt dat snel geleverd.

Gewoon goede shop, ook telenisch goed bereikbaar.

Verder niet meer aan toe te voegen

heerenvener 23-02-2015

Duidelijke website en makkelijk producten te bestellen

Vragen worden direct beantwoord, tussentijdse mailtjes met voortgang order. alles zeer overzichtelijk

Keuze genoeg en alles leverbaar

Ik ga hier zeker weer bestellen, prijzen zijn een stuk goedkoper dan bij andere webshops en product word snel geleverd!

Nieuwe camera bested, namelijk de Nikon 1 J3 wat behoorlijk in de prijs scheelt met andere winkels. Tussentijds wordt je op de hoogte gehouden van de voortgang wat zeer prettig is. De camera werd de volgende dag al bezorgd!

Harry Sterken 23-02-2015 Via de website gekocht

Goede website

Werd steeds op de hoogte gehouden mbt de status van de levering

Ruime keuze

jeroen huls 23-02-2015 Via de website gekocht

Zeer handig en overzichtelijk

Heb ze zelf opgehaald uit de winkel maar kreeg extra info over mijn aankoop

Assortiment is ruim alleen jammer dat mijn helmet mount niet meer op voorraad was

Zeer tevreden

Ben zeer tevreden en kom zeker hier terug voor andere aankopen

Jeroen336 23-02-2015 Via de website gekocht

Hele duidelijke informatieve site met heldere voorraadvermelding.

De medewerker aan de lijn gaf prima advies. De harde schijf van LaCie die ik nodig had werd zeer snel geleverd.

Helder en overzichtelijk assortiment. Veel kwaliteitsprodukten van de betere merken.

Om eerder genoemde redenen beveel ik de site graag aan. Veelzijdig qua producten. Goede ondersteuning.

Voor alle punten een 10. Ik heb al vaker spullen in deze winkel gekocht. Of het nu gaat om ondersteuning van mijn professionele workflow t.a.v. mijn fotografie of t.a.v. mijn beeldbewerking, ik vind hier alles wat ik nodig heb. Dat ze bijna altijd het goedkoopste zijn helpt natuurlijk ook mee ;)

CPQ 23-02-2015

Snelle levering. Goede communicatie. Flexibel beleid tav retouren.

Ruime keus.

Goed assortiment, scherpe prijs, goede service

Hans Brehm 23-02-2015

We zijn in de winkel geweest en er was erg veel keus in allerlei camera spullen

Erg goed geholpen en de uitleg over de gekochte dia-scanner was prima.

Niet normaal wat is zag zoveel camera spullen, erg mooi.

Ik heb dit al gedaan op de fotoclub waar ik bij zit.

In een woord geweldig, we moesten wel een stukje rijden om deze diascanner op te halen bij CameraNu.nl In de winkel prima geholpen en een deskundig uitleg over de diascanner. Hier hadden we dus wel dit ritje voor over. En de prijs die viel ontzettend mee, ja hier komen we meer voor mijn camera spullen. Of in de winkel of ik bestel ze.

Geraldz33 23-02-2015

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Prima

Baukje23508 23-02-2015

Snel vakkundige feedback

Afgesproken tijd geleverd, top!!!

Zeer uitgebreid

Snel geholpen voor een goede prijs!

Al met al een goede betrouwbare internetwinkel!

henrico 14 23-02-2015

goede uit leg van de objectieven

Goede uit van camera objectieven en je kan gratis bakkie koffie nemen of thee

Ik vindt bij cameranu de Canon produchten het best

het is een goede service en goede uitleg meer mensen moeten naar cameranu

goede service en goede uitleg goede winkel 100%

Raoull40 23-02-2015

Bestellen, betalen en de volgende dag in huis. Super

Alles wat ik zocht gevonden

Betrouwbaar en snel

Ellie Faas 23-02-2015 In de winkel gekocht
Urk

Gelijk bij binnenkomst kwam er een verkoopster naar ons toe. Zij wist voldoende van fototassen af om ons goed te adviseren

Er was een ruime keuze fototassen ook als je een specifieke indeling in je hoofd hebt.

Prettig geholpen ruime keuze wat wil je nog meer.

Prettig geholpen ruime keuze wat wil je nog meer.

DRVerhoek 23-02-2015

Eenvoudig vanachter je bureau te bestellen, overzichtelijke website eenvoudig bestellen

Na een bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden van het verloop van het proces via de mail.

Breed assortiment, waar ook artikelen terug te vinden zijn waarvan ik dacht dat ze niet meer te krijgen waren. Rubberen zonnekap bijvoorbeeld

Goed snel en uitgebreid assortiment tegen scherpe prijzen

Ik ben een zeer tevreden klant die op de "kleintjes" moet letten, dan kun je hier heel goed terecht. De prijzen zijn scherp!!

Yves2015 23-02-2015

alles is gemakkelijk te vinden

reeds eerder bij cameraNU gekocht en toen na een klacht hele goede service gehad

snelle levering, goede prijs, goede service, goeie communicatie

Frankmaan 23-02-2015

Wat is makkelijker dan vanuit je luie bank te bestellen.

Post nl had mijn pakje niet geregistreed. Een mailtje naar Cameranu en binnen 10 minuten antwoord. Mijn pakje lag al klaar op het postkantoor top service.

Iedereen

Een goedkope spiegellens. Je moet deze niet vergelijken met lenzen van 3000 euro maar het valt me niet tegen. Ik gebruik hem voornamelijk voor maan fotos en helaas nog constant bewolkt geweest maar na wat oefenen met scherpstellen wel redelijke testfotos gemaakt. Ook voor natuurfoto grafie zal deze bruikbaar zijn. Voor landschaps niet. Prima koop voor het geld.

Cheetahrider 22-02-2015 Via de website gekocht

Het was eenvoudig om te vinden wat ik zocht (ik had een specifiek artikel in gedachten, dat mij aangeraden was door een vriendin van mij), en om te betalen.

Tijdens het bestelproces viel mijn internetverbinding uit, waardoor ik mijn bestelling niet kon betalen. Ik heb een tweede geplaatst, en die betaald via ideal. Via de mail kreeg ik bericht dat mijn dubbele bestelling was verwijderd. Goede service!

Naar eigen ervaring goede winkel. Ik ken de winkel verder niet goed.

Gemakkelijk betalen, goede service via mail, snel binnen.

tom Bochem 22-02-2015 Via de website gekocht

goed te volgen

vandaag besteld morgen in huis

gevonden wat ik zocht

vanwege het bestel gemak en snelle bezorging

duidelijke bestel route

Opa 80 22-02-2015

geen gezeur

gewoon zo als het hoort

hebben alles en op voorraad

Gewoon top Jonguh !!!!

Gewoon top Jonguh !!!!

Kitty H. 22-02-2015

de website van CameraNu is duidelijk en overzichtelijk en per categorie ingedeeld, dus een bestelling is zo gedaan!

de service is helemaal top! Als ik ergens niet uit kom qua apparatuur en de werkwijze hiervan, dan nemen ze alle tijd om je te helpen en het uit te leggen. Ik werd laatst door Brian uitvoerig geholpen met het uitzoeken hoe ik met mijn nieuwe Sony A7r getetherd kan shooten en dit op mijn laptop direkt te zien. Ik had dit altijd met mijn Canon camera gedaan maar met de nieuwe systeem camera's en hun software is 't een HEEL ander verhaal!Maar dankzij Brian van CameraNu is 't gelukt!

ik kan er altijd alles vinden wat ik nodig heb....dit kan ik niet van alle fotozaken zeggen...

ik raad altijd CameraNu aan aan andere fotografen!

Ik ben ontzettend blij met CameraNu, ook omdat zij een eerlijk antwoord geven en je soms echt iets afraden wat onnodig aanschaffen is of het kan op een goedkopere manier! Ik fotografeer nu 7 jaar intensief en heb veel aan CameraNu gehad voor mijn fotografische ontwikkeling!

Hans He 22-02-2015 Via de website gekocht

Met een paar klikken je order geplaatst en de volgende dag geleverd.

Even een melding van een probleem en een oplossing wordt gevonden.

Zeer ruim.

Keurig bedrijf met betrokken personeel en goede service.

Ben Janssen Linne 22-02-2015

Overzichtelijke site met goede zoek/filtermogelijkheden.

Ruim assortiment

Zeer zeker

ik heb hier al verschillende items besteld. Altijd correct en snel geleverd. Prijzen zijn altijd erg scherp vergeleken met andere aanbieders

Dalojan 22-02-2015

Simpel in gebruik en spullen te bestellen. ook kan ik de gewenste informatie over de artikelen vinden.

De bestelde goederen worden vaak heel snel afgeleverd. En vragen ook snel beantwoord.

Ik heb nooit iets gezocht wat ze niet leveren.

Grote voorraad, prima service en snelle levering gecombineerd met een concurrerende prijs.

Een prettige zaak met veel voorraad en fijne service maar ook een goed prijs.

Lambertus Oosterveen 22-02-2015 In de winkel gekocht
Urk

Thuis je voorbereidende werk doen en dan naar de winkel gaan waar je door deskundig personeel goed geholpen wordt.

De medewerker die ons geholpen heeft, heeft ons heel goed geholpen en goed geluisterd naar onze wensen. We gingen uiteindelijk met een andere, voor ons betere, camera de deur uit dan dat we in gedachten hadden.

Alles merken en types zijn te bekijken en voorradig.

Ik zou aanraden naar de winkel te gaan in plaats van kopen via interner. De deskundige hulp van de medewerkers kan je daarbij goed van pas komen en op andere gedachten brengen.

RvH1973 22-02-2015

Goede en duidelijke webshop.

Bestelde producten waren keurig verpakt en het mailverkeer m.b.t. de bestelling was perfect. Zeer correcte levering.

Veel keuze en zeer goede prijs. Ook vergelijkbare andere producten leverbaar.

Inmiddels al aan andere aanbevolen.

Perfecte webshop met veel keus en zeer correcte levering.

Barbara Klare 22-02-2015

Geen hinderdelijke zwarte vlekken voor de lens. Past prima op beide ogen en is zeer soepel scherp te stellen.

Ik werd goed geadviseerd en geholpen door een medewerker van cameranu. Hij kon mij overtuigen om een 'iets' duurdere verrekijker te kopen ivm mijn aanstaande reis naar Zuid Afrika

Voor ieder portemonne is er wel een goede verrekijker te krijgen.

Een prima winkel. Het enige minpuntje is dat het er altijd redelijke druk is en dat de wachttijden kunnen oplopen voor advies en verkoop. Dat is aan de andere kant een goed teken (de drukte).

Via de internetsite had ik een filmpje gezien over de aanschaf van een verrekijker. Het advies was om niet zonder geprobeerd te hebben een verrekijker aan te schaffen. Dat bleek het geval. Ik heb een aantal verrekijkers geprobeerd en er zaten er een aantal tussen die mij niet lekker in de hand lagen. Prima advies en prima kijker. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Tjalling boonstra 22-02-2015 Via de website gekocht

Op cameragebied en aanverwante artikelen is er geen nee te koop!

Is een vertrouwd adres!

Al vaker iets besteld bij cameranu. Wel op werkdagen bestellen als je iets ook snel wilt ontvangen. Dior de week besteld, volgende dag geleverd.

Helga1956 22-02-2015

Op de site vind je makkelijk wat je zoekt.

Prima, snel en accuraat.

Goed en groot assortiment

Zeker omdat prettig online winkelen is.

Marrrrrt 22-02-2015 Via de website gekocht

Wat wil men nog meer dan op je gemak vanuit je luie stoel een keuze kunnen maken ?

Direct Verstuurd !

Volop Keuze, grote voorraad.

Mondelinge reclame met collegae fotografen is het beste !

Super dat het juiste product zo snel geleverd kon worden.

David Gray 21-02-2015

Vanuit je "luie" stoel is de besteliing zo gepiept

Voor een bepaalde tijd besteld volgende werkdag in huis.

Ik zou zeggen kijk op de website
daar kan geen mediamarkt of saturn tegen op.

Al diverse malen besteld en geen klachten over bestelling verpakking, verzending en of product.

Heb deze keer gekocht een occasion, Nikon D5000 inclusief lens en nog helemaal gaaf instructieboekje. Heb er absoluut geen spijt van je krijgt wat wordt beschreven over de conditie van het toestel. Géén gebruikssporen is ook idd geen gebruikssporen. Een minpunt helemaal te danken aan mezelf. 1 dag niet op de website gekeken en ik mistte daardoor de D90 voor dezelfde prijs dit keer exclusief lens. Ik had natuurlijk liever de de D90 gehad.

MarcelDS 21-02-2015

Een zeer overzichtelijke site, met veel items. Maar ik kan altijd vinden wat ik zoek.

Ik heb een occasion objectief gekocht. Bij het testen van het objectief was ik niet geheel tevreden over de snelheid van de autofocus. Dit telefonisch uitgelegd. Klantenservice is heel vriendelijk en luistert goed naar mijn klachten. Ik mocht langskomen of opsturen. Ik ben langs gegaan en enorm goed geholpen. Allerlei opties voor oplossingen werden aangedragen. Ik kreeg een andere lens mee, mocht deze testen. En kreeg nog resterend geld terug.

Zeer tevreden. Bijna alles op voorraad.
Occasions is afhankelijk van het aanbod. Goed de site in de gaten houden en er komt altijd wel iets langs. Goede prijs / kwaliteit verhouding

Ik beveel cameranu ten zeerste aan.

Zeer tevreden over Cameranu. Zeer tevreden over hun service. Je merkt aan alles dat fotografie in hun bloed zit.

PIETAKKERMANS 21-02-2015 Via de website gekocht

De snelheid van het geven van de juiste info,prijsopgave,levertijd. Het binnen de opgegeven levertijd correct afleveren van het artikel.

Zie mijn reactie bij "gemak"

Prima eerste ervaring met deze manier van aankopen.

R.P.M 21-02-2015

snel en makkelijk tot mijn aankoop gekomen

snel reageren op emails over vragen van een bestelling

er is genoeg te vinden en heb nog nooit mis gegrepen.

iedereen die is zoekt qua camera benodigdheden stuur ik naar deze site.

ik ben elke keer weer content met mijn aankoop en ook de snelle en correcte manier van leveren. ze hebben voldoende op voorraad en assortiment is behoorlijk groot.

jenniskens 21-02-2015

Goed te bereiken en voldoende parkeerplaats.

Goed en kundig personeel.
Ze nemen ruim de tijd om alles uit te leggen.

Goed en kundig geadviseerd bij het maken van onze keuze.
Ruime keuze in assortiment.

Zeer goed, prijstechnisch ook
aan te bevelen.

Wij zijn erg tevreden , daarom hebben we al vaker bij Camera nu gekocht. De reden zie je bij het beantwoorden van de vragen.

john snow 21-02-2015

info is goed op internet

nalevering onderdeel geen probleem

uitgebreid en goed

ruime keuze en goede service

Levering via post en bestelling via internet is makkelijke manier om een toestel te kopen, na informatie te hebben ingewonnen over mogelijkheden van toestel en vergelijking met eigen wensen

WPel 20-02-2015

Alle is bijzonder goed en overzichtelijk in de winkel en op de website te vinden. Gebruikersgemak is zeer groot.

Niet alleen werd er een defecte flitser zondermeer omgeruild, ook werd de prijs van 2 artikelen die ik nieuw kocht ter plekke aangepast omdat deze artikelen op internet goedkoper te koop waren.

Alles wat electronica heet kun je vinden in de winkel en op de site. Daarnaast altijd leuke acties!

CameraNu.nl is voor mij echt één van de beste (web)winkels. Service, klantvriendelijkheid en klanttevredenheid staan echt op de eerste plaats. Ik moet er een uurtje voor rijden maar in de toekomst ga ik alleen nog maar naar CameraNu.nl

Jac81 20-02-2015

Eenvoudig te bestellen.

Super snelle levering en precies zoals je verwacht.

Betrouwbaar en vlot. Dit is nu de 2e keer dat ik een camera hier koop (toevallig hadden ze beide keren precies het type dat ik zocht.

MurkE 20-02-2015

Overzichtelijke site, mede door de specialisatie van Cameranu.nl

Via mails juiste details over status van de bestelling.

Op basis van mijn eigen ervaring geef ik een 10. Omdat ik het assortiment niet goed genoeg ken, maak ik een voorbehoud met een waardering 9!

Product gekocht om op reis stabiel goede opnames te kunnen maken. Voelt solide aan, is op veel ondergronden te gebruiken, zelfs beperkt op te hangen. Smartphone zit goed en stevig in de stand. Ook met een lens die meer gecentreerd in een smartphone is geplaatst (bv Lumia 920) is zonder enige beperking een foto te maken. Aanrader!

Willem9876 20-02-2015

Ik kon alles vinden op het gebied van fotografie. Ook kleine onderdelen. Perfect

Super service en snelle levering. Het maakt ook niet uit of je iets kleins besteld of een professionele camera. Deze keer had ik een paar kleine onderdelen nodig. Binnenkort een camera bestellen omdat ik weet dat het goed is.

Edwin hart 20-02-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site, wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. erg snel geleverd. als klopte zoals beschreven

elke stap een mail

heel veel te verkrijgen. prima

zoals hierboven. je wordt goed op de hoogte gebracht. zeer snelle levering. geen verzendkosten. top bedrijf

Rian 1970 20-02-2015

Ik heb s'avonds de videocamera besteld en de volgende dag 14.00 uur had ik hem al in huis. Geweldig

De service was zeer snel

Daar is volop van

Gelijk iets bestellen als je iets zoekt wat jullie verkopen.

Het is gewoon een goeie service. Eerst met mijn zoon zijn videocamera en nu onze camera. Dat is zo snel geregeld ja want als je iets ziet en koopt wil je het ook zo snel mogelijk hebben. 10 punten voor jullie ga zo door.

MALFP Jansen 20-02-2015

Top!!

Wilde een zonnekap voor mijn Tamron lens. Ivm twijfel of deze zou passen, een email verzonden met verzoek aan te geven. Keurig en snel een bevestigende reactie ontvangen. Vervolgens besteld, betaald en verzonden. De volgende dag in huis. Top!!

Henk Wentink 19913 20-02-2015

Ik vond direct wat ik zocht en het was ook zeer scherp geprijsd

na de bestelling direct bericht terug met melding van ordernummer en verwijzing naar verzenddatum en ontvangst datum vie site post nl

ruim voldoende op het gebied van fotografie

Snelle levering en tijdig bericht wanneer je het bestelde in ontvangst kunt nemen

Zeer duidelijke omschrijvingen van de producten die je zou willen kopen. Uitgebreide specificaties met duidelijke foto's

Benjamin1986 20-02-2015

Overzichtelijke website. Mail notificatie bij producten die weer op voorraad zijn waarna je het product gelijk kan bestellen.

Voor 23.59 besteld de volgende dag in huis. Mail bij producten die weer in voorraad zijn.

Heel ruim assortiment om uit te kiezen, nu heb ik alleen voor bepaald type camera spullen gekocht maar er is zo veel meer te koop.

Snelle en goede service, het ruime assortiment is zeker aan te bevelen aan anderen.

Algemeen zeer goeie webshop, met een ruim assortiment van niet alleen camera spullen. Je kan mail notificatie krijgen van een product die weer op voorraad is, waarna je het gelijk kan bestellen. Ook de snelle levering van de ene dag besteld, de volgende dag in huis is zeer aangenaam. Zeker een site waar ik vaker zal bestellen.

asmin 20-02-2015

eenvoudig en snel bestellen

redelijk uitgebreid assortiment

probleemloos bestellen

M.F. Hansmann 19-02-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke en zeer uitgebreide website, alles is snel en gemakkelijk te vinden.

De service is ook prima. Bezorging binnen een dag.

Zeer uitgebreid assortiment waarbij praktisch alle artikelen voorradig zijn

Ik kan hier altijd goed slagen en ben zeer tevreden, waarom een ander niet!

Cameranu.nl is een specialist in fotoapperatuur. Ik kan altijd goed slagen in hun webwinkel en de service en levering is prima. Zeer uitgebreid assortiment op fotovakgebied.

JOM51 19-02-2015

Goede assortiment en snelle levering.

Robert van den Bergh Fotografie 19-02-2015 Via de website gekocht

Alles vanachter je scherm ..... met uitleg !!

Tot diep in de avond te bestellen en in de ochtend levering.... Wat wil je nog meer ??

Ik heb in de laatste 3 jaar dat ik bij CameraNU besteld heb 1 maal een garantie gevalletje gehad. Geen gezeur, direct omgeruild.

Als CameraNu het niet in hun assortiment hebben zitten (denk zelf dat 90% van de klanten vind wat hij.zij zoekt) kan het besteld worden. Zeer snelle levering.

Zie bovenstaande opmerkingen