Deze score is berekend op basis van 2264 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kudel 18-09-2014

Super eenvoudige webshop. Geen ingewikkelde handelingen.

Dat had ik niet verwacht, om 21:30 bestellen en de volgende ochtend om 08:00 uur in huis… Hoe doen ze dat??

Niet alleen aanbevelen aan anderen, bij mijn volgende aankoop ga ik zelf ook eerst even kijken of het in het assortiment zit.

Binnen 11 uur geleverd! Goede samenwerking met de bezorgers van PostNL. Klasse!

Wessel_Don 18-09-2014

Goede en overzichtelijke website.

Reageren snel op emails.

Goed en divers assortiment.

Gezien ik goed geholpen ben zou ik de website aan iedereen kunnen aanbevelen.

Mijn bestelling verliep goed en de volgende dag was het binnen. Ik meende dat een third-party lenskap niet goed op mijn lens paste en ik heb CameraNU hierover gemaild. Voor ik er achter kwam dat er meer kracht nodig was om de kap er op te krijgen had ik al antwoord van ze binnen dat ze het gingen onderzoeken. Goede en snelle service en de prijzen zijn scherp.

Jan Kusters 18-09-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk zoeken op site, veel informatie bij de producten.

Zeer snelle reacties bij internetaankoop, en snelle levering (doorgaans de volgende dag al).
Defecte camera bij aankoop werd meteen en zonder enig probleem ingeruild voor een nieuwe camera.
Een te krappe fototas werd zonder problemen terug genomen en de betaling teruggestort. Zeer snel en netjes allemaal.

zeer ruime keuze, Cameranu is doorgaans de eerste plek waar ik ga kijken om te zien of iets te krijgen is.

Ik koop hier ondertussen 6 jaar met grote regelmaat fotospullen.

Snelle service, goed assortiment, ik koop hier vrijwel al mijn fotospullen.

Lichtvang 18-09-2014 Via de website gekocht

Artikelen goed beschreven en goed te vinden.

Vlotte en professionele afhandeling van bestellingen. Geen ervaring met afhandeling van klachten.

Groot assortiment zowel merkartikelen als budgetversies.

Goede prijzen, snelle verzending, geen verzendkosten bij redelijke bedragen, groot assortiment.

De eerste site waar ik naar kijk voor fotografieproducten. Groot assortiment, nette prijzen en snelle verzending.

Nicole 00 18-09-2014

Online aangekocht i.v.m zeer gunstige prijs kwaliteit verhouding.

Op verzoek is de e reader feestelijk verpakt keurig netjes gedaan overigens.

Prima!

Op woensdagmiddag besteld donderdagochtend om 10.00 binnen !
Wat wil je nog meer?

CameraNU.nl heeft een prima indruk gemaakt .

dahlia1963 17-09-2014

Vanuit je luie stoel bestel je heel makkelijk het product en de volgende dag wordt het geleverd.

Een goede service en het wordt ook goed verpakt aangeleverd.

Ik wist al wat ik wilde bestellen dus heb ik niet naar andere mogelijkheden gekeken.

Ik heb het bij een vriendin van mij aanbevolen omdat zij ook een externe harde schijf wilde hebben.

Gemak en snelheid waarmee je produkten kunt bestellen en het zit ook nog eens goed ingepakt.

Jonic 17-09-2014

Ik vind de shop makkelijk om mee te werkenn artikelen op te zoeken etc.
Een minpunt vind ik de baluwe melding "Snelweergave". Als het een kleine productfoto is, staat de melding er over heen. Het product is vervolgens voor het grootste deel bedekt. Je moet dan klikken op de snelweergave te bekijken.
Erg lastig als je een artikel zoekt en "tig" keer dezee actie moet doen.

Snel telefonisch of via mail contact. Goede antwoorden.

Alle bekende merken zijn leveraaar, echter ook minder bekende die ook goed zijn. Ook artikelen die niet door conculega's worden aangeboeden.

Mooi assortiment, vrijwel altijd op voorraad. Goede prijzen en goede service.

Ik ben jaren geleden bij CameraNU geweest op zelf spullen te kopen. Dat was toen een relatief klein bedrijf maar al met goede service en goede prijzen. Volgens mij moest ik toen met een trap naar boven om bij de verkoop balie te komen. Het spreekt mij aan dat jullie ondanks de toenemende internet verkopen nu zelfs een groot pand hebben. Dat zecht veel over jullie kwaliteit!

mhj van het rad 17-09-2014 Via de website gekocht

Lopende het proces van levering prima op de hoogte gehouden van de stand van zaken en tijdige toezending van de factuur.

Zeer tevreden over service, zorgvuldigheid en accuratesse.

Samengevat: correct, zorgvuldig en accuraat

Sander120066 17-09-2014

alles prima in orde, je wordt goed geïnformeerd over de bestelling!

SStump 16-09-2014

Bestelprocedure en betaling was zeer duidelijk

De levering verliep zeer vlot. Binnen 2 dagen was het product in huis

CameraNu heeft een zeer groot assortiment op het gebied van fotografie.

Gewoon Goed

N NV 16-09-2014 Via de website gekocht

Snelle reactie op gestelde vragen

Lenie1 16-09-2014

Duidelijke website, geen problemen om een artikel te vinden, duidelijke beschrijving.

Duidelijke website, betaling aat gemakkelijk, 's avonds besteld, de andere dag om 11 uur in huis.
Verpakking netjes.

Ik kende het bedrijf niet echt, maar ben zeer ingenomen met de vlotte manier van werken. Van de service weet ik niets, nog niet mee te maken gehad.

Frank Klaassen 16-09-2014 Via de website gekocht

Twee sandisk geheugenkaarten besteld. Zoeken op sandisk levert direct het gewenste artikel. Bestellen en afrekenen via ideal is daarna heel eenvoudig.

Razendsnelle levering en in het verleden een keer ervaren dat de service perfect is!

Alles wat ik voor mijn fotografie nodig heb is te vinden op de site. Ik heb wel eens prijzen vergeleken met andere leveranciers, maar eigenlijk is dat overbodig: De prijzen zijn scherp.

Altijd goed, wat je besteld komt aan, goede service, scherpe prijzen. En ook een mooie fysieke winkel, die we al een keer bezocht hebben.

Ik bestel zeer regelmatig fotospullen op de website van cameranu en altijd naar volledige tevredenheid. Snel, goed en betrouwbaar. Precies wat ik van een webwinkel wil.

Bushwalker. 15-09-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke complete website

Ik heb telefonisch contact met deze firma gehad en ben zeer deskundig en vriendelijk geholpen met goed advies.

Zeer compleet assortiment. Kwalitatief goede producten. Topmerken en geen rommel.

Betrouwbare winkel. Degelijk, zoals je van Urkers verwacht. Geen nonsens, maar kwaliteit

Overall; Zeer tevreden. Hier kun je zaken doen. Een degelijk en betrouwbaar adres, dat service verleent en tijd voor je neemt.

Fulco62 15-09-2014

Toegankelijke site, makkelijk zoeken, uitgebreid assortiment !

Snel!

Zeer uitgebreid, veel keuze!

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!
Uitstekend !

Als ik iets bestel bij een website wil ik niet alleen veel keuze hebben, maar ook graag zien wat er nog meer te koppelen is bij die keuze, ook dat doen ze uitstekend, niet alleen de reviews geven een goed beeld, ook wat anderen kopen get. een goede richting!

groen788 15-09-2014

gemakkelijk vavigeren op de website. Producten goed te vinden. Eenvoudig te bestellen en betalen.

Snelle afhandeling. Goede status vermeldingen. Snelle reacties.

Goed assortiment. voldoet in ieder geval voor mij.

Een prettige, snelle verwerking van de bestellingen, waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van de status van het bestel/verzendproces

Een samenvatting van het hierboven staande.Ik zal het volgende object, indien voorradig, zekere weer bij Cameranu.nl kopen.

Tigerov 15-09-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke site. Enige bijzonderheid was dat eerst het filter 'aan' moest worden gezet. Gewoonlijk kun je direct zo'n filter gaan vullen (merk, prijs, kenmerken).

De mailberichten van de opeenvolgende stappen (order ontvangen, verwerkt, ter verzending aangeboden) volgen elkaar in hoog tempo op. Soms zelfs dubbel of in drievoud...

Voor de categorie waarin ik iets zocht, was de keuzemogelijkheid ruim genoeg.

Alles is goed gegaan, direct volgende dag geleverd, dus geen enkele reden om iemand dit te ontraden.

Bestelling doen, orderverwerking, verzending volgen, alles even gemakkelijk en snel. Tevredenheid alom.

BasKolijn 15-09-2014

Zeer snelle verzending, bovendien had ik bij een vraag over dezelfde bestelling waarvoor ik een gewijzigd verzendadres had heel snel een antwoord en bevestiging. Prima service.

PvdS71 15-09-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk en overzichtelijk. Het wijst zich vanzelf hoe de bestelling geplaatst kan worden en hoe de betaling gedaan kan worden. Fijn dat er zoveel betalingsmogelijkheden zijn. Zoals Ideal, Creditcard enz.

Ik had de volgende dag al mijn bestelde product in huis. Super dat het product gratis aangetekend opgestuurd kon worden.

Het assortiment is ruimschoots voldoende. Ook waren jullie de goedkoopste adres waar ik mijn product kon aanschaffen.

Mooie duidelijke website. Voldoende keus en een snelle en veilige levering van het product. Tevens een super prijs voor een goed product.

Ik heb een e-reader in de online winkel besteld. De prijs voor de E-reader stak met kop en schouders boven andere bedrijven uit. Dit heeft mij echt tientallen euro's bespaard. Je kunt kiezen uit diverse betalingsmogelijkhede en de service is top! De e-reader werd geheel kosteloos aangetekend verstuurd en de dag na de bestelling al geleverd. De beloftes op de website worden echt gerealiseerd.

Emile5627 14-09-2014 Via de website gekocht

Prima prijs en snelle levering Ook goed verpakt

A Denisse 14-09-2014

Ideaal via internet maar ook in de winkel

wordt goed geluisterd en geadviseerd

Zeer ruim

Kom al lang bij camera nu maar altijd bij iedereen aan te raden.

dit keer een adapter aangeschaft maar eerder een camera en toebehoren

W75 13-09-2014 Via de website gekocht

Voor een opdracht had ik veel nieuwe spullen nodig, deels daarvan is pas net op de markt. CameraNu had alles gewoon op voorraad. Bestellen, volgende dag in huis, daarna shooten. Perfect!

ssanstra 13-09-2014 Via de website gekocht

Product goed te vinden

Hele snelle levering

Voor wat ik zocht veel keus

Alles goed goede communicatie

ron van m. 12-09-2014

Vanuit huis winkelen wanneer het mij uitkomt 7 dagen in de week 24 uur.

snelle en correcte afhandeling can mail en orders.mtevens adequate klachtoplossing. kan geen andere winkel beter.

Sneeuwwitje51 12-09-2014

Ik heb een kadobon besteld voor mij zwager en vond het erg makkelijk te bestellen en fijn dat ik het direct naar hem kon laten sturen

Snelle service, en gratis aangetekend verstuurd, prima!

Ik kan alleen oordelen over de service en het gemak en die vind ik helemaal goed.

Georgy 11-09-2014 Via de website gekocht

Klassieke online winkel.
Geen enkel probleem

Simpel, korrekt en snel ! Als dat dan geen 10/10 zou verdienen

Simpel, korrekt en snel ! Als dat dan geen 10/10 zou verdienen

Elly02 11-09-2014

Ik ben goed geholpen bij mijn vragen en de levering was snel. Er was een klein probleempje, en deze werd zeer goed opgelost! Kortom: zeer tevreden!

Ik ben erg tevreden met het assortiment.

Ik kan deze winkel aan iedereen aanbevelen!

Willeke63 11-09-2014

Heerlijk thuis op een zondagmiddag op de bank op je gemak een e-reader bestellen. De website is duidelijk, goede recensies en een bestelling plaatsen gaat makkelijk.

Snelle levering en kiezen waar je je product afgeleverd wilt hebben. Je ontvangt een mail als het product verzonden is. Top!

groot assortiment en duidelijke productspecificaties

Ben supertevreden over CameraNu.nl en heb er diverse mensen al op gewezen!

kaatjeW 11-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Makkelijk er op zoeken! Super

Snel bezorgd, binnen twee dagen. Omdat ik aangaf dat de ereader een cadeau was en ik hem graag snel had, hadden ze hem als cadeau verpakt! Wat een service. Bedankt!

Ik kon alles vinden. Ook de juiste hoes (die niet elke webwinkel had) voldoende aanbod

Er stonden goede beoordelingen over deze winkel en dat klopte.

Elders was de ereader enkele euro's goedkoper. Maar deze winkel had alleen maar goede beoordelingen. Daarom heb ik voor deze gekozen en het blijkt een juiste keuze.

naam440719 11-09-2014

overzichtelijk

prima

OK

laat niets te wensen over

alles tot in de puntjes verzorgd.

nraab 11-09-2014

goede website

super snelle levering

Top

Overzichtelijke site en een super snelle levring!!!

Baghdadi 11-09-2014

De website van CameraNu.nl is erg duidelijk met een handig keuze menu.
Tijdens het bestelproces, word je d.m.v. e-mails op de hoogte gehouden.

Mijn bestelling had ik eind van de middag geplaatst en ontving ik de volgende dag. De rugtas was goed verpakt in een grote doos.

Ik had bij een andere webwinkel een bepaalde laptoprugtas gezien die mijn geschikt leek voor mijn zoon en bovendien goed betaalbaar was. Toch nog even gegoogled en dezelfde tas bij CameraNu.nl voor €10 goedkoper gevonden! Natuurlijk heb ik nog even verder gekeken in het uitgebreide assortiment, maar toch bij mijn eerste keus gebleven.

Het is zeker de moeite waard om deze site te bezoeken.

Ik ben zeer tevreden over CameraNu. Heb er gevonden wat ik zocht voor een goede prijs en met een prima service.

martinoes 11-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website

Ondanks de lage bezorgkosten snel geleverd

Werkelijk alles wat je als amateur (en wellicht ook als professional) nodig hebt, kun je op deze site bestellen.

Groot assortiment en als je naar de winkel in Urk gaat, tref je daar zeer deskundige verkopers aan. Topwinkel

zie boven

Robbie Fotografie 10-09-2014 Via de website gekocht

snel besteld en snel geleverd

ze komen na wat men beloofd

ruim in assortiment

makkelijk vanuit thuis te bestellen, en wordt snel geleverd.

Ik was voor de lens naar de Media markt geweest, daar was deze niet meer voorradig. aangezien ik pas laat thuis kwam kon ik deze niet meer online bestellen zodat deze de volgende geleverd kon worden. Toen ben ik naar Camera.nu gegaan en deze had dezelfde prijs en kon tot 23.59 uur besteld worden. Zo gezegd zo gedaan en de volgende dag zoals beloofd, kwam mijn objectief binnen. Helaas dat de Mediamarkt nu de lens met 100 euro heeft verlaagd. Nu sparen voor een ander objectief.

Marja1926 10-09-2014

duidelijke website met heldere informatie

vlotte levering

voldoende keuze

doen wat ze afspreken

gewoon goed voor de beste prijs

Gerbensxm 10-09-2014

Macho24115 10-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen

Snelle afhandeling en bevestigingsmail

Assortiment en prijzen

Zie boven

HvM12345 10-09-2014

23.00 uur bestelt, 9.00 uur in huis

Was op zoek naar specifiek model en die hadden ze. Prima dus.

Snelle service

icjbes 10-09-2014

Nette duidelijke site met uitgebreid assortiment, Verzending ging heel snel en ook nog eens zonder extra kosten. Goede service!

Johan Brandsen 10-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijk van huis bestellen en altijd op tijd geleverd!

Vragen gesteld over producten werden per omgaande beantwoord!

Ben nog niet in de zaak geweest, maar gezien de site is alles aanwezig!

Deze zaak zal ik zeker aanbevelen!

Ruim assortiment, snelle levering en vragen gelijk duidelijk beantwoorden is voor mij zeer belangrijk.

Liza19 10-09-2014

makkelijk om te bestellen en erg overzichtelijk.

Alle bestelde spullen werden de volgende netjes bezorgd door het bedrijf zelf.

Alle spullen die ik nodig had kon ik bestellen.

Super! snelle levering en vaak de laagste prijs.

LSR 09-09-2014

Prima webwinkel,prima service,snelle bezorging!

RW1979 09-09-2014

Gelijk geleverd en goed verpakt! Prima!

Theo de Bot 09-09-2014 Via de website gekocht

Heldere website. Groot assortiment. Het bestelde was snel en netjes in huis.

Goede contacten. Telefonisch en via mail. De medewerkers helpen je graag verder als er iets niet helemaal goed gaat. Kortom,ik heb al meerdere spullen besteld bij CameraNu en ben elke keer tevreden geweest.

CameraNu is een zeer uitgebreide zaak waar je dus veel kan vinden. De prijzen zijn zeker concurrerend en niet de duurste.

Ik heb veel vertrouwen in CameraNu en raad deze zaak ook aan aan anderen.

Goede, uitgebreide zaak met (goed) gemotiveerd personeel. Tja, wat moet ik nog meer zeggen.

Edward 007 09-09-2014

duidelijke website

's middags besteld, de volgende dag geleverd

Tom J 46 09-09-2014 Via de website gekocht

Website overzichtelijk en goed te vinden.

Er werd waargemaakt wat er op de site stond: Kort voor middernacht besteld en de volgende ochtend al in huis! Had niet eens de tijd om track en trace te bekijken.... :-)

Kon verschillende producten voor mijn systeemcamera gemakkelijk terug vinden en ook de alternatieven waren snel duidelijk.

Gezien de service en juiste afhandeling, in 1 keer alles goed, een prima keuze.

L25 09-09-2014

Goede uitleg, duidelijke foto's en product omschrijving

Gert-jan Vermeij 09-09-2014

De website is overzichtelijk en er is gemakkelijk te vinden wat je nodig heb.

Het order verwerkings proces gaat super snel en je kan alles op tijd bijhouden hoe je order erbij staat. echt super!

Wat ik nodig had kon ik prima vinden. Gelukkig zijn er ook veel alternatieven in verschillende prijsklassen.

Het is een hele prettige webshop er er is voor ieder wat wils.

ArnoB.57 09-09-2014

De bestelling is zo geplaatst en verwerkt. De goedkoopste aanbieder voor het artikel dat ik heb gekocht.

Levering van het artikel vond inderdaad binnen een dag plaats.

Betrouwbare aanbieder met scherpe prijzen.

CameraNu.nl biedt het artikel scherp aan en levert inderdaad snel en keurig.

karel willemse 08-09-2014 Via de website gekocht

goede duidelijke site met vervolgstappen om te bestellen

vwb zorgvuldige verpakking en levering niets dan een pluim waard

geweldig dat camera.nu als zo wat enige LEE spullen in zijn assortiment heeft

betrouwbare shop,snelle en goede levering, prima verzending