Deze score is berekend op basis van 2854 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John List 03-04-2020

Ik ken Camara Nu al zo'n 12 Jaar want ik ontmoette Wiliam de eigenaar van Camara Nu op de Vogelfestival (Later werd dat Dutch Bird Fair) en ik heb bij hem mijn eerste Buschnel Verrekijker gekocht die ik met veel plezier vele jaren heb gebruikt om vogels te spotten in de Lepelaarplassen en Oostvaardersplassen waar ik als vrijwilliger werk als Gastheer in de bezoekerscentrum De Trekvogel en in de Gesteentetuin te Schokland ook als Gastheer. En de service is altijd top bij Camera Nu. En nu heb ik een week geleden een nieuwe Svarovski verrekijker gekocht van topkwaliteit.

Theo 03-04-2020

Snelle levering, zoals ook was beloofd. Lekker flink goedkoper dan elders. Veilig verpakt en apparaat voldoen precies aan verwachting. Houden zo!

Arjan 03-04-2020

Cameranu krijgt van mij een dikke 10! Op een of andere manier kan ik altijd vinden wat ik zoek, vaak juist de minder gangbare artikelen. Levering is altijd heel snel.

Marcel 03-04-2020

Mooi snelle levering van het bestelde ! Netjes de volgende dag bezorgd. Goed verpakt en geen verzendkosten : Top !

M.Rakier 03-04-2020

Product online besteld. Snel geleverd volgens aangegeven voorkeur. Item is goed verpakt en in goede conditie aangekomen en voldoet geheel aan verwachting - uitstekend!

jeffrey bosveld 03-04-2020

Cameranu.nl duidelijke site alles goed beschreven ik heb het gekocht op basis van de revues.
In de middag besteld en de volgende dag in huis.
En ik ben heel tevreden met het product, en het fijne is dat je via een chat ook nog kan communiceren.
Al met al ben ik zeer tevreden.

Bianca 03-04-2020

Mooie winkel. Die goed rekening houdt met corona. Ze nemen alle tijd en geven goede uitleg en denken mee.

Cees 03-04-2020

Duidelijke website, openhartige reviews, concurrerende prijzen en correcte orderafhandeling!
Aangeschafte scanner V550 ideaal om eindelijk die oude dia's te digitaliseren in deze tijd van binnenblijven...inmiddels 2000 afgewerkt: kwaliteit prima!

Cleo 03-04-2020

Ik ben nog nooit in een van hun fysieke winkel s geweest, maar ik heb ondertussen al meerdere keren online besteld bij camaraNU.nl

Ik vind dat ze goede productinformatie geven en ook de levering is vlot en netjes. Al met al genoeg reden om daar de volgende keer weer te bestellen als ik iets nodig heb.

mark vyncke 03-04-2020

ik ben zeer tevreden over de site, erg overzichtelijk en uitgebreide keuzemogelijkheden. Ook enorm tevreden over m'n aankoop met mooie korting: manfrotto 055 statief en de snelle levering ondanks de moeilijke corona tijden; bedankt !

Els 03-04-2020

Snel geleverd. Wordt goed op de hoogte gehouden. Niet duur in vergelijk met anderen.

Patric 02-04-2020

Goede prijzen, vriendelijke, behulpzame en snelle klantenservice, snelle levering. Heb geen negatief punt.

Marianne 02-04-2020

Aanbevolen door iemand die vaker koopt bij deze online winkel. Goede en snelle service. Had niet de juiste aansluiting bij gekochte scherm voor mijn laptop. Men heeft gezocht naar de juiste oplossing voor dit probleem en mij kosteloos de juiste kabel toegestuurd.

Jasper 02-04-2020

Prima service, product bleek beschadigd en is snel en naar tevredenheid opgelost.

P. van Dijk 02-04-2020

Ik heb een tekentablet gekocht. De (web)shop navigeert gemakkelijk en geeft de juiste info. Ondanks de moeilijke tijd - corona! - was de levering vlot en probleemloos. De shop geeft diverse betaalmogelijkheden, zowel vooraf als afterpay. Kortom, fijne shop!

W. van der Veen 02-04-2020

Vraag uitgezet voor specifieke accessoires. Kreeg direct antwoord dat vraag is doorgezet naar leverancier.
Kreeg volgende dag bericht dat de onderdelen onderweg waren zonder kosten.
Dikke pluim voor CameraNu.

Brokkie 02-04-2020

Vlotte aflevering, 26 maart besteld, de 27e bezorgd. Besteld bij Camera nu.nl omdat ze de goedkoopste waren, zeker in samenhang met extra korting op het 2e artikel.

Jil 02-04-2020

Fijn! Super snelle levering, goed verpakt en erg blij met mijn product. Echt een aanrader dus.

Edgard 02-04-2020

Kwaliteitsproducten en uistekende service. Snelle afhandeling en bezorging.

Elianne 02-04-2020

Twee weken geleden ben ik bij CameraNu op Urk geweest. Ik was opzoek naar een vervangende spiegelreflex camera en de medewerker adviseerde mij twee verschillende DSLR camera's maar vond dat ik toch ook een systeemcamera moest overwegen. Uiteraard liet hij mij alle verschillen tussen de camera's zien en mocht ik de camera's even vasthouden zodat ik ook het verschil in gewicht kon voelen. Na mijn bezoek aan CameraNu heb ik de camera's weer op de website opgezocht. Het voorstel van de medewerker om een systeemcamera aan te schaffen bleek inderdaad de beste optie. Vorige week heb ik via de chat op de website van CameraNu met een medewerker gepraat. Ik vroeg welk lensfilter aangeraden werd bij mijn gekozen objectief en stuurde de link van het filter dat ik zelf al op de website had gevonden. De medewerker raadde mij aan om naar een antistatisch filter te zoeken. Ze stuurde mij een link in dezelfde prijsklasse maar van betere kwaliteit. Hier ben ik haar ontzettend dankbaar voor! Kortom topservice bij CameraNu, zeker een aanrader als je opzoek bent naar advies en een snelle service!

R. Sietsema 01-04-2020

Prima service, zowel in de winkel of op online. Goede kennis van zaken en een uitgebreide keuze van spullen.

Tobi 01-04-2020

Supersnelle afhandeling en levering. Duidelijke communicatie en goede leveringsupdates. Precies zoals het hoort. Topservice!

Cor 01-04-2020

Ze luisteren heel goed. Geen tekenen vam ‘verkoopsdrang’ . Ze willen jou tevreden met het product de winkel zien verlaten.
Heerlijk!

Benjamin 01-04-2020

Een beetje een vreemde eend qua bestelling die ik hier gedaan heb. Het gaat namelijk om een jas! De prijs was echter zo goed dat ik het niet kon laten. Levering was lekker snel, de volgende dag al in huis en het product was keurig verpakt in een stevige doos.

Billy 01-04-2020

Onlangs heb ik een Canon M50, 7artisans 7,5mm lens, Smallrig cage en tophandle gekocht. Werd meteen de volgende ochtend geleverd, goed en stevig verpakt in een doos met luchtkussens. Heel tevreden van de camera en zeker van de service van CameraNu.

Lily 01-04-2020

Afgelopen week kocht ik een Wacon tekentablet bij Cameranu.nl.
Google gaf aan dat Cameranu samen met Coolblue de goedkoopste waren, echter had Coolblue niet de extra accessoires dus ging ik voor de winkel die het meest compleet is.
Een paar dagen later zocht ik een greenscreen en weer bleek Cameranu de beste keuze te zijn.

densus 01-04-2020

alles zeer vlot en correct verlopen,zal zeker terug hier kopen in de toekomst,succes,daag

Leo 01-04-2020

Correcte prijs en snelle levering. Ook in coronatijden werd de bestelling de volgende dag geleverd.

WeerGa 01-04-2020

Ondanks de situatie (corona-crisis) zoals beloofd de volgende dag de bestelling in huis. Omdat ik geen gebruiksaanwijzing kon vinden, heb ik gebeld met CameraNU.nl. Het ging om de Caruba-selfiestick-kit waar geen gebruiksaanwijzing bij hoeft. Met alle geduld heeft CameraNU.nl mijn vraag beantwoord en via het plaatje op de site uitgelegd hoe ik phone-holder op de stick plaatste. Fijne service!

Siamak 01-04-2020

Cameranu is snel, met goed kwaliteit producten en redelijk prijzen. Alles wat je nodig hebt voor fotografie en video werk

Wouter Dielissen 31-03-2020

Ideale winkel. Al meerdere keren een bestelling geplaatst. Deze keer o.a. een mini tripod incl. tijdelijke extra korting.
De totale bestelling was niet de volgende dag leverbaar en ik ontving hierover een persoonlijk mailtje. Helemaal top! Dag daarna netjes verpakt geleverd.

Nick Holden 31-03-2020

Good service from the staff of the shop. Problem solved and Item returned. Thanks salesman xxxx from Cameranu.nl

------------------------------------------------
Eerdere review 30-3-2020:

Bad Quality of the product. Lenses are not good, hard to make a sharp focus. The 2x Barlow is the worse piece of the set, making you dizzy when you look, same for the filters. I wont advice buying this. Also they make you pay for the return of the item, sign of low quality internet shopping.
Sorry, buy never again Cameranu
Officiele reactie van CameraNU.nl 01-04-2020

Hi Nick,

Thanks for your positive feedback. We are glad that we were abel to help!

Regards,
CameraNU.nl

simon rowe 31-03-2020

Geweldig deskundig advies gekregen dat mij heeft geholpen bij mijn aankoop. 5 jaar garante ! top

R. Peters 31-03-2020

Dit is mijn eerste bestelling bij cameraman.nl en ben zeer tevreden! Het product is goed omschreven, de recensies liegen er niet om haha en prijs kwaliteit! Hier ga ik beslist nog eens iets bestellen.

H. Kombrink 31-03-2020

Ik had snel een microsd nodig. 's Avonds laat besteld en de volgende morgen al in de brievenbus. Top. Verder een topproduct.

John 31-03-2020

Bij de zoektocht naar het type camera kwam ik bij cameranu.nl. Ik had geen ervaring met deze internet webwinkel. De bestelling verliep gemakkelijk, de opgegeven levertijd verliep goed en het product was onbeschadigd en in orde. Eigenlijk geen enkel punt kunnen vinden wat er niet goed gegaan is. Zeker voor herhaling vatbaar.

Huub 31-03-2020

Vlot geholpen door een goede site. Aflevering zeer snel. Camera komt geheel overeen met de omschrijving. In een woord geweldig. Ben zeer tevreden.

Evelien 31-03-2020

Snelle levering, zoals altijd. Ik heb dit keer een occasion objectief gekocht en deze was zoals in de omschrijving in zeer nette staat met nauwelijks gebruikssporen en optisch geheel in orde. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

alexia 31-03-2020

artikel bestelled was niet in voorraad, toch het kwam thuis na twee dagen. super goed service en goede kwaliteit van de artikelen.

Paul Raps 31-03-2020

Extra accu gekocht voor mijn camera. Nikon spullen zijn duur maar de prijs bij CameraNu.nl is lager dan bij de concurrent.
Maar minstens zo belangrijk: de levering is keurig op tijd volgens afspraak en de informatie daarover (zoals Track&Trace code) is volledig. Ik ben zeer tevreden!

Ricardo 31-03-2020

Ik had een camera op het oog en wilde deze even bezichtigen in filiaal Apeldoorn. Dit was allemaal mogelijk en heb ik dus gedaan. Daarna wilde ik in de winkel nog even de alternatieven vergelijken, maar ik kwam er al snel achter dat de persoon voor me er vrij weinig verstand van had. Om de persoon in de winkel te testen vroeg ik hem wat de P, de A, de S en de M stand deden waarbij er helemaal niks klopte van de uitleg. Daarna heb ik maar gevraagd wat hij veel verkocht (dat zal doorgaans goede prijs/kwaliteit verhouding hebben. Hier werd ik uitstekend mee geholpen. Uiteindelijk de camera gekocht die ik op het oog had en ik was blij dat ik hem even mocht proberen in de winkel. De levering en service bij het bestellen ging vervolgens ook geheel naar wens.

Willy 31-03-2020

Goede opvolging van mijn bestelling en snelle levering.
Ik ben dan ook zeer tevreden over de service van CameraNu.nl

Nanouk 31-03-2020

Heldere website en snelle levering! Ook de informatie over het product was duidelijk. Hulde voor de harde werkers!

Hans 31-03-2020

Hoi mijn eerste bestelling was niet in orde maar ik werd via de chat uitstekend geholpen wat betreft retour . Alles werd goed geregeld heb ondertussen een nieuw draagriem verrekijker ontvangen en die is oké

meneer wiem 30-03-2020

Gewoon goed en degelijk. Krijgt waar voor je geld, geen poespas. Verder niets.

Marit 30-03-2020

De beste producten voor de beste prijs, super snelle en zorgvuldige bezorging en vriendelijk, kundig personeel in de winkels! Een goede zaak waar we er meer van zouden moeten hebben.

EvsMedia 30-03-2020

Wegens slechte ervaring op Urk zal ik nooit meer iets kopen bij CameraNu.
Ik heb met Cameranu gebeld met een vraag over een BlackMagic Pocket 6K
Ik las namelijk dat fps allemaal amerikaans was dus NTSC
Heb toen gevraagd of de camera ingesteld kan worden voor PAL.
Ze heeft het nagevraagd en nee hij is 60fps en dus NTSC
Ik heb gevraagd aan een vriend die de 4K heeft en hij filmt gewoon op PAL
Dus geen goede voorlichting

een paar dagen later heb ik weer telefonisch contact gehad, want ik zag een tweedehands Sigma lens met canon EF mount, maar f4
Ik heb gevraagd of ik die kon bekijken op een Black Magic 6K om te bekijken hoeveel licht die geeft, want ik vond het wat weinig.
Dat was OK, dat kon welen ze reserveert voor me
De volgende dag gereden van Hoorn naar Urk
Kom ik daar en moest ik mijn email adres opgeven @evangelischevideostichting.nl
Logisch
Dat vond de meneer moeilijk en vroeg het mij te spellen.
Ik zei dat ik toch op Urk was, maar hij zei ik ken dat wordt evangelisch niet??????
Enfin hij heeft de lens opgehaald en ziet er goed uit.
Dus graag even een 6K camera
Nee die hebben we niet hier
Ik heb hem gewezen op mijn telefoonreservering, maar staat niets over de Black Magic camera
Helaas dat was weer 2x 76 km is 152 km voor niets.
Dus geen goede voorlichting

Gisteren zag ik een demo lens op de site staan Sigma 24-70mm f.2.8
Ik zag een demo lens van sigma en die was 400 goedkoper dan de nieuwe van 1399,00
Zie Sigma 24-70mm f/2.8 DG OS HSM Art Canon EF-mount objectief #1546495
Ik vraag aan die meneer is de demo lens dezelfde als die van 1399 voor de black magic 6K
Even nakijken en Jazeker zegt hij, ik blij
Vandaag heb ik de lens ontvangen en past niet
Gebeld en het klopt, een andere verkeerde mount

Na veel zeuren heeft men een antwoord retour gestuurd en biedt men 50,00 korting op de nieuwe lens van 1399,00. Heb ik de lens teruggestuurd krijg de mededeling dat de bijgeleverde UV filter de verpakking stuk was en dat ik daar dus niet voorzichtig mee ben omgegaan. Natuurlijk was het stuk want ik ging ervan uit dat de lens goed was en heb eerst de UV filter erop gezet om beschadigingen te voorkomen en dan vervolgens op de camera. De dame vond ik behoorlijk fel en agressief overkomen. Uitgelegd waarom ik alles heb teruggestuurd maar Nee. Als Cameranu geen fout had gemaakt, was er niets aan de hand geweest. Ze hebben de UV lens teruggestuurd en afgetrokken van het factuurbedrag en teruggestort op mijn rekening. Het betaald stofdoekje is ha ha verdwenen. Het zij zo.

Al met al . NEEN ik koop nooit meer iets bij een Cameranu zaak. Men moet nog veel leren OP Urk.

cm sevink 30-03-2020

altijd goede uitleg,weer goed en vooral vriendelijk geholpen, alles goed op voorraad,en een hele goede website

deBoer 30-03-2020

Duidelijke site. Snelle levering.
Ik had wat problemen met de betaling door het wegklikken van een Ideal scherm, maar het contact met de helpdesk was zo gelegd en het probleem was in een mum van tijd opgelost.

Robin van Es 30-03-2020

Vorige week een lens gekocht bij CameraNU die bijna niet meer te krijgen is omdat deze al uit productie is. Zij hadden hem nieuw en ook nog eens tegen een zeer aantrekkelijk aanbod. Na de aankoop een dag later in huis, goed verpakt en zonder enige twijfel over de kwaliteit.
Ik raad ze zeker aan!