Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MrGrrobert 30-08-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en betalen. Vlotte levering! En dat alles tegen een goede prijs.

Cramwinckel 30-08-2014

Gemak is dat je snel vindt wat je zoekt. Dat is hier het geval. Ruime keuze, gemakkelijk te vergelijken met andere producten.

Nog geen ervaring, maar het zal wel in orde zijn

Zeer ruim en overzichtelijk.

Hier vind je wat je zoekt tegen scherpe prijzen.

Wat moet ik nog toevoegen?

attematic 30-08-2014 Via de website gekocht

Bestelling van het gewenst onderdeel was binnen 2 minuten geregeld in de webshop.

Regelmatige updates van de status van de bestelling via de email.

Ruime keuze, maar toch snel te vinden wat je zoekt.

Prima no-nonsense aanpak, snel besteld, snel geleverd

Prima bestelwijze en vlotte levering. Betaling via PayPal is een grote 'plus'.

Walter B. 30-08-2014

Via zoeksleutel Kieskeurig gewenst product -niet overal verkrijgbaar- gevonden. Product op voorraad. Concurrerende prijs. Eenduidig en transparant bestelproces.

Electronische vieuwfinder is niet algemeen op voorraad, aangezien het een specifieke accessoire is voor de Canon G1X Mark II. Dag na bestelling correct op huisadres afgeleverd. ( geen verzendkosten). Prima e-mail communicatie met track en tracenummer.

Bij gemak en service al omschreven.

Zie motivatie.

Kernbegrippen zijn : - 'heldere en overzichtelijke' website - transparant bestelproces - uitgebreid assortiment en concurrerend in prijs - goede 'begeleidende' communicatie - snelle levering "Voelt goed"!

Linden Denbosch 30-08-2014

eenvoudige digitale bestelling met dito betalingswijze. bezorging naar keuze en opgave bezorgtijd werkt ook simpel c.q. is handig.

Bij weigering eerste betaling bleek via jullie helpdesk dat het probleem binnen 5 minuten kon worden verholpen!

Actueel en redelijk compleet assortiment. prima dus.

betrouwbaar, efficient en prijsconcurerend.

zonder aarzelen een websitewinkel aanraden bij vrienden/kennissen zegt voldoende.

M. Steenman 30-08-2014

22uur besteld, de volgende dag in huis op een zaterdag, top!

Een blije fotograaf 29-08-2014 Via de website gekocht

Site werkt prima, shopping cart ook, op een gsm iets minder in verband met de grote afbeeldingen

Via de chat hulp gevraagd perfect en snel geholpen, transcript laten sturen naar mijn email en besteld

Flink assortiment in verschillende prijsklassen, sommige producten voor de USA markt zouden welkom zijn die lastig te krijgen zijn in nederland, bijv Alien Bees

Chatsupport is geweldig. Snel verzonden, goede email communicatie

Eerste keer dat ik wat onhandiger verstuurbare producten bestelde. Prima verpakt, omdoos, aan elkaar vast en bubble wrap 3x erom. Petje af voor de verzend afdeling. Snel verzonden, precies wat op de site stond.

023pictures 29-08-2014 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en het bestelproces gaat zeer eenvoudig. Ook zit er een chatfunctie op de site van cameranu.nl waar ik gebruik van heb gemaakt.

De persoon achter de chatfunctie is vriendelijk en behulpzaam. De levertijd is bijzonder snel te noemen

Heb ik eigenlijk geen mening over. Maar ik vond wat ik nodig had.

Mijn ervaring (tot nu toe) is bijzonder positief en ik zou deze winkel zeker aan iemand anders aanbevelen.

Achtergrondrollen. Niet het duurste product in fotografie, maar wel noodzakelijk voor mij als studiofotograaf. Achtergrondrollen kan je bij elke webwinkel bestellen voor nagenoeg dezelfde prijs. Vroeger kocht ik de rollen in Amsterdam in een fysieke winkel. Maar deze heeft ze niet meer op voorraad liggen. Handiger om dit via een webwinkel te bestellen. Cameranu.nl heeft veel kleuren in voorraad liggen. Ik had er twee nodig. Zie ik op de site, dat wanneer je twee rollen -ven dezelfde kleur- koopt, je geen verzendkosten hoeft te betalen. Helaas had ik twee verschillende kleuren nodig. Ik weet niet of ik dit mag vermelden, maar de man achter de chatfunctie wilde me hierbij wel helpen en zorgde er dus voor dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Dat scheelde weer 20,- euro :-) Vrijdag besteld en zaterdagochtend werd er een afspraak gemaakt, dat er maandagochtend geleverd werd. Dat is snel! Maandag volgde volgens afspraak de levering door een vriendelijke bezorger. Na 1 levering kan je een winkel niet echt goed beoordelen. Maar ik ben bijzonder tevreden over deze perfect verlopen levering. Zeer tevreden!

Robbo1 29-08-2014

Besteld via internet wat is nog eenvoudiger?

Binnen enkele uren verstuurd

Zeer ruim en voor elke beurs een aanbieding

Perfecte service en zeer snelle levering

CameraNu heeft een zeer goede reputatie qua service, kwaliteit en prijs! Voor iedereen is er wel iets te halen :)

pietvansteen 29-08-2014 Via de website gekocht

Goede uitleg over vragen over het product

Op voorraad

Geweldige webwinkel met scherpe prijzen, veel keuze en een goede service!

pietvansteen 29-08-2014

Goed overzicht op de website om producten te vinden en te vergelijken

Sneller service online, duidelijke antwoorden op vragen via de chat en email

Veel op voorraad voor scherpe prijzen

Goed, snel, betrouwbaar

JopieP 29-08-2014

Snelle makkelijke internetsite, heel duidelijk voor het bestellen.

Had eerst telefonisch contact gehad ivm speciale voorkeur. Geen probleem, kwam meteen in orde. Zeer snelle levering, keurig bezorgd.Factuur volgens wens.

Veel keuze. Goede specificatie.

Ze doen wat ze beloven.

Geweldig bedrijf. Vriendelijke mensen. Gebruiksvriendelijk, snelle service en vooral scherpe prijs. Doen wat ze beloven.

Willem-zeven 29-08-2014

zo'n uitgebreide, ruime keus van artikelen, tegen goede lagere prijzen, voor mij niet te ver van huis. kan dus voelen en zien wat ik koop.
Goede makkelijk te bedienen website is extra als ik kleine toeleveringen nodig heb

blondie360 29-08-2014

Qua bestellen zelf.

Supersnelle service. Echt de volgende morgen in huis.

Doe ik al!! Vertel het aan iedereen!

Melf50 28-08-2014

simpel en snel bestellen en voor een nette prijs.

Supersnelle levering! In het verleden ook zeer goeie service gehad!

een goed en ruim voldoende assortiment.

Ik heb vaker besteld bij cameranu.nl en dit is mij altijd erg goed bevallen en de service is zeer goed te noemen. De laatste bestelling was binnen 24 uur in huis!

Joop Mak 28-08-2014 Via de website gekocht

direct toegang via de site , met alles op voorraad

eerdere contacten waren een prefect advies en service.
ook nu is alles weer prima geregeld

er is een enorme sortering

gezien kwaliteit en service is cameranu.nl een vertrouwd adres, dat ik iedereen nu al aanbeveel

A.Nonhebel 28-08-2014 Via de website gekocht

nadat ik ingetypt had wat ik zocht, kreeg ik meteen de goede pagina

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis. het was fijn dat ik een e-mail kreeg met exact de tijd dat het bezorgd zou worden zodat ik niet de hele dag thuis hoefde te zitten.

prima.

je wordt goed geholpen en de keus is groot. in de winkel zijn professionele mensen

Ger Terlien 28-08-2014

Vanuit je huiskamer winkelen en ook nog tegen een leuke prijs en sevice

Ik heb vaak contact gehad met medewerkers van CameraNU en werd altijd hel goed te woord gestaan. De leveringen altijd in een dag bezorgd en de nazorg is perfect.

Bijna alles is op voorraad en in een dag bezorgd.

Ik zou iemand anders deze winkel graag willen aan bevelen omdat de service perfect is en de prijs laag is en de leveringen altijd goed zijn plus wanneer er iets fout gaat word dat perfect opgelost. Daarom een 10 voor deze winkel.

Ik kan niets anders zeggen dat deze winkel op alle fronten en 10 verdient.

Dirk157 28-08-2014

Heerlijk van uit huis winkelen

Snelle levering en goede service

Alles is praktisch op voorraad

Prijs technisch ook net iets voordeliger, ook bij de merkartikelen .

Rickspin 27-08-2014

Bestelpagina werkt heerlijk soepel.

Zelf kiezen waar en hoe je pakketje wordt bezorgd. En het werkt ook nog!

Ik heb het zelfs aan een paar mensen aangeraden.

MargrietC 27-08-2014

De site is makkelijk en duidelijk, bij de producten staat ook de juiste informatie.

Ik had een klacht en die hebben snel en geheel naar tevredenheid afgehandeld.

Zeer uitgebreid op gebied van fotografie.

De bestellingen worden snel geleverd en men is ook klantvriendelijk. Bij klachten wordt er serieus naar gekeken en snel een passende oplossing geboden.

M_Rijpkema 27-08-2014

Maakt niet uit hoe laat je het besteld, de volgende dag is het meteen in huis!!

Altijd keurig en netjes

Ik kan altijd alles vinden wat ik nodig heb!!

Ik heb er meerdere producten gekocht en nog nooit problemen. Zeer aan te raden en tot nu toe altijd de goedkoopste!

1456 26-08-2014

Zonder de deur uit te hoeven, in zéér korte tijd mijn bestelling in huis.

Ik had wel gehoopt, maar niet verwacht dat de belofte (de volgende dag tussen 15.00 uur en 17.00 uur geleverd)werd waar gemaakt. Super!!!

Nagenoeg alles is leverbaar!

Ik heb niet eerder zo snel en op professionele wijze een via internet gekocht product ontvangen. Heb je snel iets nodig, gelijk doen!

Door drukte was ik niet in staat om het product ergens in een winkel te kopen. Op het voor mij laatste mogelijke moment, heb ik een bestelling geplaatst en precies op tijd ontvangen. Hierdoor kon ik in mijn vakantie gelijk met het product aan de gang. Super.

veenfotografie 26-08-2014 Via de website gekocht

Makkelijk via internet bestellen, snel geleverd en de goedkoopste. Ideaal dat je nog tot laat kunt bestellen. De volgende dag wordt alles keurig netjes afgeleverd

super service!
Wist niet precies welke systeem ik nodig had om mijn scherm te kalibreren. Ben goed geadviseerd wat voor mij het beste was. De volgende dag alles keurig geleverd.
Het installeren verliep niet heel goed, maar werd wederom weer snel en vriendelijk geholpen!

De keuze is enorm en daarnaast ook nog eens 1 van de goedkoopste internetwinkels

Vriendelijk personeel. Je word goed geholpen. Hebben ze telefonisch op dat moment geen tijd, dan word je teruggebeld of kun je je vraag op de mail zetten. Daarna word je ook snel terug gemaild of gebeld.

Snelle levering, overzichtelijke website. Telefonisch goed, vriendelijk en snel geholpen. Zie verder hierboven

Gjalt van der Meulen. 26-08-2014 Via de website gekocht

Via internet is het gemakkelijk iets te bestellen en het wordt keurig bezorgd.

Ook als het niet het gewenste resultaat geeft kun je het terug sturen. Je krijgt bericht dat het weer terug bezorgd is en men doet niet moeilijk om het geld weer terug te krijgen.

Ruime keuze in fotografie onderdelen.

Door dat deze webwinkel zeer betrouwbaar is zal ik deze ook aanbevelen bij iedereen.

Ik ben zeer tevreden over de geleverde producten en de service bij deze Webwinkel. Jammer dat het zo ver van Groningen ligt want ik zou anders graag een lezing bij wonen.

Sipkol 26-08-2014

Prima webshop. Alles is simpel en verloopt soepel. Product volgens planning in huis.

DixR 26-08-2014

Overzichtelijke website waar je snel je weg vind.

De bestelde camera werd snel geleverd zoals beloofd. Hoe de verdere service is daar heb ik nog geen ervaring mee. Minpuntje is wel dat er extra kosten zijn voor betaling met creditcard.

Zeer groot assortiment voor scherpe prijzen.

Vanwege de eerder genoemde feiten.

José1 26-08-2014

duidelijke site

goed

snelle levering

goede, snelle en fijne service, heb er al vaker iets besteld spullen zijn er altijd binnen de afgesproken tijd, zatermiddag cameratasje besteld, maandagmorgen al binnenn goede prijs voor goede spullen

kimmetjeq 25-08-2014 Via de website gekocht

Super fijn, tot 23.59 uur bestellen is de volgende dag in huis

Ik had eerst mijn vragen gemaild en had de volgende dag al een mailtje terug.

Peterh50 25-08-2014

Mailtje toen product weer aanwezig was,gelijk online besteld, volgende dag bezorgd. Prima!

Goed assortiment, scherpe prijzen, altijd vlekkeloze levering.

NLJazzman 25-08-2014

duidelijke site, goede info

ondanks problemen met levering wordt er altijd weer meegedacht en een oplossing is er altijd

groots

vanwege de service, snelheid van leveren en mogelijkheden

2e grote aankoop (voor mijn begrip dan ) en perfect geholpen om een oplossing voor bepaalde zaken te vinden (ondanks dat een klein vraagje om een tip niet beantwoord werd...) ga ik op andere moment nog eens vragen...

Joostdewildt 25-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, je loopt er gemakkelijk doorheen.

Volgende dag in huis is ook gewoon echt volgende dag in huis. Je wordt geode op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Er zijn maar weinig winkels die het op de schaal, zo goed voor elkaar hebben.

Voor mij persoonlijk een 10, ik kan er alles vinden wat ik nodig heb.

Op dit vlak de beste die ik ken. Tja, ik kan er weinig anders van maken. Als het slecht is zeg ik het ook.

Ik wist niet dat ze ook een fysieke winkel hebben. Voegt voor mij persoonlijk niet veel toe, als ze zo snel versturen. Ik weet wat ik wil dus heb ik geen advies nodig.

F.Beer 25-08-2014

Lekker thuis alles uitzoeken

Goed advies van uw medewerker

Meerdere alternatieven

Mede door de veel lagere prijs tov.de originele MB 10 van Nikon heb ik eerst telefonisch inlichtingen gevraagd aan Uw medewerker.Op zijn advies heb ik de alternatieve Meike gekocht.

Mannus Goris 25-08-2014 Via de website gekocht

Ik heb door de website van cameranu.nl mijn onzekerheid en bezorgdheid over bestellingen van grote apparatuur overwonnen: alle stappen waren goed te volgen en elke handeling van mij op de online bestelsite werkte! Heerlijk en een enorme opluchting voor een man op leeftijd die met zijn tijd wil meegaan!

Het is reuzeprettig om een dame aan de lijn te krijgen op zaterdagmorgen die stante pede de door mij gevraagde info kan verstrekken met een zeer vriendelijke stem, en even nadat ik even had nagedacht over wel of niet doen bestelling, een meneer die datzelfde deed! En de info bleek juist: printer arriveerde al op maandag

De indeling is zeer overzichtelijk en bij elk ding vind ik een eerste info die precies voldoende en uitgekiend is! Heel anders dan andere sites waar je meteen met te technische info opgescheept wordt waar ik geen kaas van maken, dus geen weet van heb! Dank je!

Dat heb ik al drie keer gedaan, zo blij was ik cameranu.nl en niet alleen vanwege gemak en service maar ook vanwege de prijs: scheelt 40 euro met een winkel hier in de buurt!

Ik heb ooit in de winkel in Urk een dure camera gekocht en ook toen viel me al de fijne service op en de lage prijs gaf mede de doorslag voor aankoop. Plus: de dame die mij hielp, raadde mij een telelens aan die goedkoper was, beter beoordeeld was (was ik toen even vergeten) dan de bij het cameramerk horende! En ik heb er heel veel plezier van, al een aantal jaren!

Gjver 24-08-2014

Keurige levering bij online bestellen.

zalongo 24-08-2014

prima webshop met goede prijzen en snelle bezorging

28okmeR 23-08-2014

Ik moet zeggen online bestellen is hier heel overzichtelijk, het wijst zich van zelf. Zo hoort online winkelen gewoon te zijn. Klein puntje een website kan altijd beter, al is het alleen maag om met ontwikkelingen mee te gaan.

Vragen over producten kun je het beste per email stellen. Dat gaat het snelste en antwoorden zijn kort en bondig en voor mij voldoende professioneel.
Snelle levertijden, alleen een beetje vreemd dat bestellingen tot 00.00 uur verzonden worden.
Geen bijkomende kosten.

Winkel heeft een heel ruim assortiment (boven verwachting). Wel prettig dat als er staat dat het op voorraad is dat het dan ook klopt (niet bij alle winkels zo). Ruime keuze ook als je net iets minder doorsnee zoekt.
Prijzen heel vergelijkbaar met andere online aanbieders.

Een prima winkel. Ik ben niet zo van het aanprijzen van een winkel bij iemand anders, dat moet ieder voor zich bepalen.

Gewoon prima kwaliteit / service / prijs verhouding voor online bestellingen. Voor mij waren voorraad en levertijd doorslaggevend om tot aankoop over te gaan.

hennijvanheeswijk 22-08-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke en overzichtige site

Zeer correcte en snelle afhandeling

Duidelijk

Accuraat en snel

Wat een geweldige service

Frits ct 22-08-2014

Systeem duidelijk en simpel

Duidelijke berichtgeving over traject en status

Zover ik kan beoordelen zeer kompleet

Mooie site informatief en zeer breed aanbod

Ripley1969 22-08-2014 Via de website gekocht

Razendsnel gevonden wat ik nodig had, kan geen bol.com of mediamarkt tegen op

Op vrijdag besteld en zaterdag in huis!!!! Te gek

Heel veel waarvan je dacht, dat is er miet meer

Ben gewoon heel blij met het assortiment en service

Weervrouw 22-08-2014

De service van cameranu.nl is werkelijk top!

Lekker groot assortiment dus keuze genoeg.

Alles wat er belooft wordt wordt netjes en zeer correct geleverd... heel fijn! Zeer de moeite waard om hier te winkelen.

C.Th.Buhrs 22-08-2014 In de winkel gekocht
Urk

Nog geen mening, heb het nog tekort.

Aardige bediening

Nog geen mening, heb de lens nog tekort

Aaltje1950 22-08-2014

In eerste instantie gechat met een medewerking over het product, ik kon mijn vragen stellen en kreeg een duidelijk antwoord

Nadat bleek dat de zonnekap niet op de lens paste ben ik naar Urk gereden en daar werd ik prima geholpen. En wat is het een super mooie zaak...!!!

Geweldig, keus genoeg en in Urk heb ik, onder het genot van een kopje koffie, helemaal mijn ogen uitgekeken.

Gewoon doen, ik had mijn toestel inderdaad de volgende dag in huis...

Ik had op internet gezocht naar de prijzen van het door mij uitgezochte fototoestel en Cameranu.nl kwam er met nog een paar het voordeligst uit. Mijn keus is op Cameranu.nl gevallen omdat ik in het verleden daar ook al iets had gekocht en dat was ook uitstekend, zowel de levering als het product.

BernardArdooie 21-08-2014 Via de website gekocht

De website is zeer overzichtelijk en een bestelling plaatsen is kinderspel.

Het bestelde product kwam op tijd en goed verpakt aan.

Het aanbod is bijzonder ruim. Wie hier zijn gading niet kan vinden zal ze nergens vinden.

Ik zal deze winkel bij al mijn vrienden en kennissen zeker warm aanbevelen.

Ik kan geen negatieve punten bedenken. Een en al tevreden !

Postma 1952 21-08-2014

even achter de computer en het is zo gepiept

Tot nu toe alle bestelde producten de andere dag in huis. Dat vind ik erg vlot.

De producten van Canon die ik wilde aanschaffen zaten alle in het assortiment.

Eigenlijk ken ik dus de winkel alleen via het web. Ben zelf niet in de winkel op Urk geweest.

Aangezien ik twee keer, of was het drie, een lens heb gekocht en de laatste keer een canon speedlite 430EX II, heb ik toch wel wat ervaring met de service. Tot nu toe geen enkel probleem gehad. Top!

joepke 21-08-2014

duidelijk en heel overzichtelijke site

Super, s'avonds bestellen en de dag erna wordt het bestelde al geleverd. Voor deze service, stap ik niet in de auto om vervolgens de stad te doorkruisen, parkeerplaats zoeken (betalen) en dan niet op voorraad zijn in de winkel!

Hebben gewoon alles wat ik nodig heb.

voor het gemak, de service en het assortiment.

Altijd correct, snel en ook heel belangrijk zeer vakkundig verpakt, zodat je bestelling onbeschadigd wordt afgeleverd. Is gewoon een hele goede winkel die ik iedereen kan aanbevelen (en ook doe).

fotoriem 21-08-2014

Prima

Snelle bezorging

Zeer ruim

Als eerste fotozaak

In de afgelopen jaren is cameranu een uitstekende fotozaak gebleken. Ben er tot volle tevredenheid al jaren klant.

JanW1955 21-08-2014

Alles ging vlot en gemakkelijk. Het is alleen een beetje flauw dat je op een cent na bezorgkosten moet betalen.

de aanschaf had een concurrerende prijs.

De gehele afhandeling was goed.

Een prima website en een goede afhandeling met een concurrerende prijs.

Y. Staas 21-08-2014 Via de website gekocht

Thuis bestellen is handig