Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dirk157 28-08-2014

Heerlijk van uit huis winkelen

Snelle levering en goede service

Alles is praktisch op voorraad

Prijs technisch ook net iets voordeliger, ook bij de merkartikelen .

Rickspin 27-08-2014

Bestelpagina werkt heerlijk soepel.

Zelf kiezen waar en hoe je pakketje wordt bezorgd. En het werkt ook nog!

Ik heb het zelfs aan een paar mensen aangeraden.

MargrietC 27-08-2014

De site is makkelijk en duidelijk, bij de producten staat ook de juiste informatie.

Ik had een klacht en die hebben snel en geheel naar tevredenheid afgehandeld.

Zeer uitgebreid op gebied van fotografie.

De bestellingen worden snel geleverd en men is ook klantvriendelijk. Bij klachten wordt er serieus naar gekeken en snel een passende oplossing geboden.

M_Rijpkema 27-08-2014

Maakt niet uit hoe laat je het besteld, de volgende dag is het meteen in huis!!

Altijd keurig en netjes

Ik kan altijd alles vinden wat ik nodig heb!!

Ik heb er meerdere producten gekocht en nog nooit problemen. Zeer aan te raden en tot nu toe altijd de goedkoopste!

1456 26-08-2014

Zonder de deur uit te hoeven, in zéér korte tijd mijn bestelling in huis.

Ik had wel gehoopt, maar niet verwacht dat de belofte (de volgende dag tussen 15.00 uur en 17.00 uur geleverd)werd waar gemaakt. Super!!!

Nagenoeg alles is leverbaar!

Ik heb niet eerder zo snel en op professionele wijze een via internet gekocht product ontvangen. Heb je snel iets nodig, gelijk doen!

Door drukte was ik niet in staat om het product ergens in een winkel te kopen. Op het voor mij laatste mogelijke moment, heb ik een bestelling geplaatst en precies op tijd ontvangen. Hierdoor kon ik in mijn vakantie gelijk met het product aan de gang. Super.

veenfotografie 26-08-2014 Via de website gekocht

Makkelijk via internet bestellen, snel geleverd en de goedkoopste. Ideaal dat je nog tot laat kunt bestellen. De volgende dag wordt alles keurig netjes afgeleverd

super service!
Wist niet precies welke systeem ik nodig had om mijn scherm te kalibreren. Ben goed geadviseerd wat voor mij het beste was. De volgende dag alles keurig geleverd.
Het installeren verliep niet heel goed, maar werd wederom weer snel en vriendelijk geholpen!

De keuze is enorm en daarnaast ook nog eens 1 van de goedkoopste internetwinkels

Vriendelijk personeel. Je word goed geholpen. Hebben ze telefonisch op dat moment geen tijd, dan word je teruggebeld of kun je je vraag op de mail zetten. Daarna word je ook snel terug gemaild of gebeld.

Snelle levering, overzichtelijke website. Telefonisch goed, vriendelijk en snel geholpen. Zie verder hierboven

Gjalt van der Meulen. 26-08-2014 Via de website gekocht

Via internet is het gemakkelijk iets te bestellen en het wordt keurig bezorgd.

Ook als het niet het gewenste resultaat geeft kun je het terug sturen. Je krijgt bericht dat het weer terug bezorgd is en men doet niet moeilijk om het geld weer terug te krijgen.

Ruime keuze in fotografie onderdelen.

Door dat deze webwinkel zeer betrouwbaar is zal ik deze ook aanbevelen bij iedereen.

Ik ben zeer tevreden over de geleverde producten en de service bij deze Webwinkel. Jammer dat het zo ver van Groningen ligt want ik zou anders graag een lezing bij wonen.

Sipkol 26-08-2014

Prima webshop. Alles is simpel en verloopt soepel. Product volgens planning in huis.

DixR 26-08-2014

Overzichtelijke website waar je snel je weg vind.

De bestelde camera werd snel geleverd zoals beloofd. Hoe de verdere service is daar heb ik nog geen ervaring mee. Minpuntje is wel dat er extra kosten zijn voor betaling met creditcard.

Zeer groot assortiment voor scherpe prijzen.

Vanwege de eerder genoemde feiten.

José1 26-08-2014

duidelijke site

goed

snelle levering

goede, snelle en fijne service, heb er al vaker iets besteld spullen zijn er altijd binnen de afgesproken tijd, zatermiddag cameratasje besteld, maandagmorgen al binnenn goede prijs voor goede spullen

kimmetjeq 25-08-2014 Via de website gekocht

Super fijn, tot 23.59 uur bestellen is de volgende dag in huis

Ik had eerst mijn vragen gemaild en had de volgende dag al een mailtje terug.

Peterh50 25-08-2014

Mailtje toen product weer aanwezig was,gelijk online besteld, volgende dag bezorgd. Prima!

Goed assortiment, scherpe prijzen, altijd vlekkeloze levering.

NLJazzman 25-08-2014

duidelijke site, goede info

ondanks problemen met levering wordt er altijd weer meegedacht en een oplossing is er altijd

groots

vanwege de service, snelheid van leveren en mogelijkheden

2e grote aankoop (voor mijn begrip dan ) en perfect geholpen om een oplossing voor bepaalde zaken te vinden (ondanks dat een klein vraagje om een tip niet beantwoord werd...) ga ik op andere moment nog eens vragen...

Joostdewildt 25-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, je loopt er gemakkelijk doorheen.

Volgende dag in huis is ook gewoon echt volgende dag in huis. Je wordt geode op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Er zijn maar weinig winkels die het op de schaal, zo goed voor elkaar hebben.

Voor mij persoonlijk een 10, ik kan er alles vinden wat ik nodig heb.

Op dit vlak de beste die ik ken. Tja, ik kan er weinig anders van maken. Als het slecht is zeg ik het ook.

Ik wist niet dat ze ook een fysieke winkel hebben. Voegt voor mij persoonlijk niet veel toe, als ze zo snel versturen. Ik weet wat ik wil dus heb ik geen advies nodig.

F.Beer 25-08-2014

Lekker thuis alles uitzoeken

Goed advies van uw medewerker

Meerdere alternatieven

Mede door de veel lagere prijs tov.de originele MB 10 van Nikon heb ik eerst telefonisch inlichtingen gevraagd aan Uw medewerker.Op zijn advies heb ik de alternatieve Meike gekocht.

Mannus Goris 25-08-2014 Via de website gekocht

Ik heb door de website van cameranu.nl mijn onzekerheid en bezorgdheid over bestellingen van grote apparatuur overwonnen: alle stappen waren goed te volgen en elke handeling van mij op de online bestelsite werkte! Heerlijk en een enorme opluchting voor een man op leeftijd die met zijn tijd wil meegaan!

Het is reuzeprettig om een dame aan de lijn te krijgen op zaterdagmorgen die stante pede de door mij gevraagde info kan verstrekken met een zeer vriendelijke stem, en even nadat ik even had nagedacht over wel of niet doen bestelling, een meneer die datzelfde deed! En de info bleek juist: printer arriveerde al op maandag

De indeling is zeer overzichtelijk en bij elk ding vind ik een eerste info die precies voldoende en uitgekiend is! Heel anders dan andere sites waar je meteen met te technische info opgescheept wordt waar ik geen kaas van maken, dus geen weet van heb! Dank je!

Dat heb ik al drie keer gedaan, zo blij was ik cameranu.nl en niet alleen vanwege gemak en service maar ook vanwege de prijs: scheelt 40 euro met een winkel hier in de buurt!

Ik heb ooit in de winkel in Urk een dure camera gekocht en ook toen viel me al de fijne service op en de lage prijs gaf mede de doorslag voor aankoop. Plus: de dame die mij hielp, raadde mij een telelens aan die goedkoper was, beter beoordeeld was (was ik toen even vergeten) dan de bij het cameramerk horende! En ik heb er heel veel plezier van, al een aantal jaren!

Gjver 24-08-2014

Keurige levering bij online bestellen.

zalongo 24-08-2014

prima webshop met goede prijzen en snelle bezorging

28okmeR 23-08-2014

Ik moet zeggen online bestellen is hier heel overzichtelijk, het wijst zich van zelf. Zo hoort online winkelen gewoon te zijn. Klein puntje een website kan altijd beter, al is het alleen maag om met ontwikkelingen mee te gaan.

Vragen over producten kun je het beste per email stellen. Dat gaat het snelste en antwoorden zijn kort en bondig en voor mij voldoende professioneel.
Snelle levertijden, alleen een beetje vreemd dat bestellingen tot 00.00 uur verzonden worden.
Geen bijkomende kosten.

Winkel heeft een heel ruim assortiment (boven verwachting). Wel prettig dat als er staat dat het op voorraad is dat het dan ook klopt (niet bij alle winkels zo). Ruime keuze ook als je net iets minder doorsnee zoekt.
Prijzen heel vergelijkbaar met andere online aanbieders.

Een prima winkel. Ik ben niet zo van het aanprijzen van een winkel bij iemand anders, dat moet ieder voor zich bepalen.

Gewoon prima kwaliteit / service / prijs verhouding voor online bestellingen. Voor mij waren voorraad en levertijd doorslaggevend om tot aankoop over te gaan.

hennijvanheeswijk 22-08-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke en overzichtige site

Zeer correcte en snelle afhandeling

Duidelijk

Accuraat en snel

Wat een geweldige service

Frits ct 22-08-2014

Systeem duidelijk en simpel

Duidelijke berichtgeving over traject en status

Zover ik kan beoordelen zeer kompleet

Mooie site informatief en zeer breed aanbod

Ripley1969 22-08-2014 Via de website gekocht

Razendsnel gevonden wat ik nodig had, kan geen bol.com of mediamarkt tegen op

Op vrijdag besteld en zaterdag in huis!!!! Te gek

Heel veel waarvan je dacht, dat is er miet meer

Ben gewoon heel blij met het assortiment en service

Weervrouw 22-08-2014

De service van cameranu.nl is werkelijk top!

Lekker groot assortiment dus keuze genoeg.

Alles wat er belooft wordt wordt netjes en zeer correct geleverd... heel fijn! Zeer de moeite waard om hier te winkelen.

C.Th.Buhrs 22-08-2014 In de winkel gekocht
Urk

Nog geen mening, heb het nog tekort.

Aardige bediening

Nog geen mening, heb de lens nog tekort

Aaltje1950 22-08-2014

In eerste instantie gechat met een medewerking over het product, ik kon mijn vragen stellen en kreeg een duidelijk antwoord

Nadat bleek dat de zonnekap niet op de lens paste ben ik naar Urk gereden en daar werd ik prima geholpen. En wat is het een super mooie zaak...!!!

Geweldig, keus genoeg en in Urk heb ik, onder het genot van een kopje koffie, helemaal mijn ogen uitgekeken.

Gewoon doen, ik had mijn toestel inderdaad de volgende dag in huis...

Ik had op internet gezocht naar de prijzen van het door mij uitgezochte fototoestel en Cameranu.nl kwam er met nog een paar het voordeligst uit. Mijn keus is op Cameranu.nl gevallen omdat ik in het verleden daar ook al iets had gekocht en dat was ook uitstekend, zowel de levering als het product.

BernardArdooie 21-08-2014 Via de website gekocht

De website is zeer overzichtelijk en een bestelling plaatsen is kinderspel.

Het bestelde product kwam op tijd en goed verpakt aan.

Het aanbod is bijzonder ruim. Wie hier zijn gading niet kan vinden zal ze nergens vinden.

Ik zal deze winkel bij al mijn vrienden en kennissen zeker warm aanbevelen.

Ik kan geen negatieve punten bedenken. Een en al tevreden !

Postma 1952 21-08-2014

even achter de computer en het is zo gepiept

Tot nu toe alle bestelde producten de andere dag in huis. Dat vind ik erg vlot.

De producten van Canon die ik wilde aanschaffen zaten alle in het assortiment.

Eigenlijk ken ik dus de winkel alleen via het web. Ben zelf niet in de winkel op Urk geweest.

Aangezien ik twee keer, of was het drie, een lens heb gekocht en de laatste keer een canon speedlite 430EX II, heb ik toch wel wat ervaring met de service. Tot nu toe geen enkel probleem gehad. Top!

joepke 21-08-2014

duidelijk en heel overzichtelijke site

Super, s'avonds bestellen en de dag erna wordt het bestelde al geleverd. Voor deze service, stap ik niet in de auto om vervolgens de stad te doorkruisen, parkeerplaats zoeken (betalen) en dan niet op voorraad zijn in de winkel!

Hebben gewoon alles wat ik nodig heb.

voor het gemak, de service en het assortiment.

Altijd correct, snel en ook heel belangrijk zeer vakkundig verpakt, zodat je bestelling onbeschadigd wordt afgeleverd. Is gewoon een hele goede winkel die ik iedereen kan aanbevelen (en ook doe).

fotoriem 21-08-2014

Prima

Snelle bezorging

Zeer ruim

Als eerste fotozaak

In de afgelopen jaren is cameranu een uitstekende fotozaak gebleken. Ben er tot volle tevredenheid al jaren klant.

JanW1955 21-08-2014

Alles ging vlot en gemakkelijk. Het is alleen een beetje flauw dat je op een cent na bezorgkosten moet betalen.

de aanschaf had een concurrerende prijs.

De gehele afhandeling was goed.

Een prima website en een goede afhandeling met een concurrerende prijs.

Y. Staas 21-08-2014 Via de website gekocht

Voor iedereen volop keuze

Zie vorige motivaties

Gerrit van Vlieland 21-08-2014

Duidelijke en overzichtelijke site. Gemakkelijk betalen via Ideal

Vandaag besteld, morgen in huis, ook op Vlieland. Klasse!!

Een geweldig groot en breed assortiment.

We zijn op Vlieland in grote mate afhankelijk van de kwaliteit en service van de webwinkels. Camera Nu steekt daar met kop en schouders boven uit.

OliverF 21-08-2014

Eenvoudig bestellen, voorraad inzichtelijk, volgende dag geleverd!

Zeer ruim assortiment, inclusief de camera tas waarnaar ik op zoek was.

Totaal geen klachten over mijn bestelling dus waarom niet.

Dick306 20-08-2014

Overzichtelijke website waar alle artikelen gemakkelijk te vinden zijn

Supersnelle service, vandaag besteld, morgen in huis wordt ook echt waargemaakt

Ruime keuze zowel wat betreft camera's als ook de accessoires.

Ik heb in de laatste jaren meermaals een bestelling geplaatst, elke keer de volgende dag binnen, dus consequent snelle service en steed het juiste artikel in goede staat ontvangen. Dat wens je toch iedereen toe.

Peter Clerx 20-08-2014 Via de website gekocht

Goede website product gemakkelijk te vinden

Snelle afhandeling

Praktisch alle A-merken te verkrijgen

Alleen al voor de service!

Zeer goede ervaring met afhandeling van een reparatieclaim

christie bruls 20-08-2014 Via de website gekocht

Ik heb al meerdere keren een bestelling geplaatst bij cameranu.nl en tot nu toe is de aflevering telkens snel en probleemloos verlopen. Ook is de informatie over de levering goed geregeld. Ze hebben een groot assortement en een goede website.

joormann 19-08-2014

Ik kon mijn product niet zelf vinden op de site, maar na een mail kreeg ik snel het juiste advies, met een link naar de bestelprocedure. Perfect geregeld.

het antwoord op mijn vraag per mail kwam heel snel en was precies wat ik zocht.

ik heb precies gekregen wat ik nodig had, met minimale levertijd.

Zeker positief, gezien mijn goede ervaring.

Ik zocht een adapter ring die ik zelf niet op de site kon vinden. Na een mailtje kreeg ik direct het goede advies en ook een link naar de bestelprocedure. Heel gemakkelijk en binnen enkele dagen had ik hem in huis. Precies wat ik wilde hebben, het werkt perfect.

Steef29 19-08-2014 Via de website gekocht

Een ideale lens om voor zowel dichtbij als wat verder weg de perfecte foto te maken, van super kwaliteit

Ik werd netjes en vriendelijk te woord gestaan via de telefoon over de vragen die ik had over deze lens

het is een goede en fijne winkel, met een grote keuze uit veel producten

met deze lens is het echt heel makkelijk om wat verder weg of heel dichtbij de perfecte foto te maken, echt een goede aanwinst in de lenzen collectie. meer dan zijn geld waard

Beth70 19-08-2014

Als oudere vind ik het heerlijk dat je niet meer uitgebreid hoeft te winkelen maar vanachter de pc kunt kiezen en kopen.

's Avonds besteld, de volgende morgen om 9u al in huis!

Betrouwbaar. Duidelijke website.

tedt 19-08-2014

Tussen bestellen en afleveren zit echt de minimale tijd

Zeer snelle, en zelfs aangetekende verzending

zeer ruim

Zie bovenstaande

Pim13 19-08-2014

Goed en betrouwbaar.

Laat in de avond bestelt en de andere morgen in huis. Pech met de oplader waardoor de drie batterijen ook stuk gingen. De service was prima zonder gezeur nieuw gekregen. Dus voor mij een ervaring die een tien verdiend.

pn.stoop 19-08-2014

Een kind doet de was

Niets ontbreekt aan het assortiment.

Werkt allemaal zeer eenvoudig

Annemarie_ 19-08-2014

De website is erg duidelijk en overzichtelijk. De gegevens die je moet achter laten zijn niet meer dan bij andere webshops. Ook het betalen ging eenvoudig.

De service en levering was uitstekend. De verzending was eenvoudig te volgen met track en trace.

Het assortiment is erg breed van professionele tassen tot modieuze tassen. De prijzen zijn daarnaast goed. Ik heb de cameratas die ik besteld heb nergens goedkoper kunnen vinden.

Ik heb niet het hele assortiment bekeken maar ik beveel deze webshop zeker aan. De snelle levering het grote assortiment zijn hierbij de grootste pluspunten.

Ik kan geen negatieve punten bedenken over deze webshop en zal hier zeker vaker producten gaan kopen.

Paul Schoen 19-08-2014 Via de website gekocht

Een zeer snelle levering, want binnen 24 uur had ik de bestelde camera in bezit (kunnen hebben).

Een vraag over de werking werd binnen de kortst mogelijke manier beantwoord.

Ik had op donderdagmiddag/-avond een camera besteld en op vrijdagochtend stond Post NL al met het apparaat voor de deur. Uiteindelijk werd de levering pas zaterdag, omdat Track & Trace bij Post NL niet (goed) werkte, maar daar kon CameraNu.nl niets aan doen. Verder had ik een paar dagen later een technische vraag en die werd binnen no-time beantwoord en dat noem ik nou service!

Peter 1507 19-08-2014

Mie1966 19-08-2014

De volgende dag al in huis

Akkelien Vos 18-08-2014

In één woord geweldig!

's avonds besteld, de volgende morgen al in huis en keurig verpakt.

Super en betaalbaar.

Aan iedereen aan te bevelen, wij zijn super tevreden!

Onze dochter is erg tevreden met haar reeds bestelde Camera en tasje, waarvoor ze lang had gespaard. Supersnelle levering, in één woord geweldig!

g.grootherder 18-08-2014 Via de website gekocht

Via google kwam ik bij CameraNu.nl terecht. Ik ben blij dat ik voor Cameranu heb gekozen. Snelle levering.

Leveren binnen de tijd die je beloofd. dat nom ik service

Echt alles wat met fotografie te maken heeft levert CameraNu

Bij gelegenheid attendeer ik vrienden en familie op de snelle service/levering.

Duidelijk, snel, zoals het hoort. PERFECT

R12345 18-08-2014

Snel besteld

Goed product en snel geleverd.