Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

robvanempel 11-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en breed assortiment. Alls wijst zich vanzelf.

Goede communicatie m.b.t. bestelling verloop en verzending.

Zéér breed assortiment met voor elk wat wils.

Uitstekende plek voor al je camera accessoires.

Arnold de Vries 10-08-2014 Via de website gekocht

duidelijk site

snelle reactie en snelle levering, gewoon zoals het hoort

voldoende keus

voordeligste en goede service

Eirram 09-08-2014 Via de website gekocht

Via internet alles snel en uitstekend geregeld

Mijn betaling ging eerst verkeerd maar dat is prima opgevangen. Het toestel zou niet leverbaar zijn en toch was het er direct

Ik ben heel tevreden dusdat geef ik door.

Mijn beoordeling is gunstig. Goede prijs en service.

Jeroens ged8 09-08-2014

De website is duidelijk en heeft genoeg foto's. Bestellen gaat gemakkelijk en je hoeft geen account aan te maken. Het bestelproces is duidelijk en overzichtelijk.
Je ontvangt vanaf dat je de bestelling geplaatst hebt, mailtjes met de voortgang. Goede communicatie.

Voor hetgeen ik zocht is er misschien wel te veel keuze. Alles duidelijk gegroepeerd, en daardoor ook makkelijk terug te vinden.

Dit was voor mij de eerste keer dat ik wat bij deze winkel besteld heb, maar als men mij ooit zou vragen wat ik van deze winkel denk of vind, zal ik zeker een positief antwoord geven.

Al met al een nette, overzichtelijke webshop, met verschillende keurmerken en een vriendelijke uitstraling. Bestellen gaat gemakkelijk zonder gedoe en betaalopties zijn er genoeg. Aan informatie geen gebrek, ook na bestelling. Met service heb ik geen ervaring.

RJAS 08-08-2014

Geen problemen gehad

snel antwoord gekregen

ok

Had onderdeeltje van Manfrotto statief nodig (R714.17). Kostte € 8,75, was niet op voorraad en toch binnen een week geleverd. Hetzelfde onderdeeltje kost bij Foto Konijnenberg € 34,95. Daarom ben ik zo positief over Cameranu

Jan Kusters 08-08-2014

snel en gemakkelijk bestellen, zeer snelle afhandeling en levering

zeer ruim assortiment, dit is de eerste site waar ik kijk als ik iets op het gebied van fotografie zoek

ik heb de winkel in het verleden al vaker bij vrienden aanbevolen.

Prettige winkel, zaken worden snel en soepel afgehandeld.

EH 0309 08-08-2014

eenvoudig te gebruiken

snel telefonisch contact, dat is erg prettig indien je vragen hebt.

wat betreft nikon waar meerdere cameras voorradig

Accuraat gehandeld en keurig gezorgd dat de factuur op de juiste datum stond i.v.m. geld terug actie

BabsB 08-08-2014

Bestellen tot 23:59 en de volgende dag in huis!!
Overzichtelijke website
Voldoende voorraad en een accurate voorraadstatus

zie boven

Ik ben nog niets tegengekomen wat CameraNu niet levert

Ik doe niet anders!

Ik vind CameraNu een prettige webwinkel. Er is veel op voorraad, de website oogt prettig en is intuïtief, de snelle levering is absoluut een pré! Het kan even tijd vergen voor ik zover ben dat ik m'n beslissing heb genomen bij een grotere (lees duurdere) aanschaf maar dan wil ik het ook zo snel mogelijk in huis hebben!! Enige maanden geleden moest ik voor iets in de winkel zijn en ook over die ervaring ben ik positief; men nam de tijd, gaf kundig advies en de winkel is prettig, overzichtelijk en schoon

Leen57 08-08-2014

Voor mij is de dichtstbijzijnde wikkel zo'n 30 km rijden. Wat is er dan makkelijker dan online kopen.

Ik vind de service geweldig. Correct en supersnel.

Voor mij was het bijna teveel om uit te kiezen.

Ik zou bekenden aanraden eerst eens bij cameranu.nl te kijken. Ik kan me echter ook voorstellen dat er mensen zijn die advies nodig hebben. In dat geval zou ik een keer naar de winkel in Urk gaan.

Ik moest op korte termijn een eenvoudige camera hebben. Daarvoor heb ik op de site van kieskeurig gekeken en kwam zo bij Cameranu.nl terecht als goedkoopste leverancier. Ik heb de camera besteld en die werd de volgende dag al bezorgd. Door een fout was is de factuur kwijtgeraakt. Geen probleem, even een berichtje en daar kwam een nieuwe factuur. Service dus super!

Pappaber 08-08-2014

Alles is snel terug te vinden.

Een of twee dagen na de afkoelperiode kan er nog teruggestuurd worden zonder problemen.

Zeer uitgebreid assortiment. Alle grote merken zijn verkrijgbaar.

Prettige winkel met kundig personeel.

Manuel Bijen 08-08-2014 Via de website gekocht

De site is via het menu heel uitgebreid waardoor ik nog wel eens verkeerd zit te zoeken. Zodra ik de zoek functie gebruik werkt het wel.

Ik had eigenlijk advies nodig over een aantal producten. Hiervoor heb ik de Livechat ingeschakeld en werd hier direct geholpen en geadviseerd met zelfs links naar de besproken producten

Groot assortiment

Tijdens mijn bestelling had ik advies nodig. Ik ben via de Livechat zeer goed geadviseerd en geholpen met mijn bestelling.

Suze1971 07-08-2014

Handig dat er bijpassende producten worden aangeboden zoals hoesjes.

Om 23.55 besteld en de volgende dag in huis!!

Alles wat ik tot nu toe zocht heb ik gevonden.

Tot nu toe altijd goede en snelle service.

Veilig en betrouwbaar bedrijf.

tjwvandongen 07-08-2014

Zeer makkelijk en overzichtelijke site. Snelle weergave is erg handig. Je kan snel bestellen maar ook alle informatie is er aanwezig om het goed uit te zoeken

Zeer snelle levering en snelle reactie op je vragen via de mail

Zeer compleet, zelfs kleinere merken aan welig zoals Custom SLR. super!

Online heel goed, fysieke geen ervaring maar zal er als ik in de buurt ben zeker langs gaan!

Super fijne winkel, zoals het hoort in mijn ogen. Maar steken met kop en schouders boven uit op online verkoop!

hamarolt 07-08-2014 Via de website gekocht

gemakkelijk te vinden wat je zoekt

Snelle reactie

Meer dan voldoende

Gemakkelijk te bestellen. Snel antwoord op je vraag. Supersnelle levering. Goeie kwaliteit

Sabina30 07-08-2014

Prettige website, veel keuze, hoge voorraad

We zijn in de winkel geweest, voordat we een online bestelling hebben geplaatst. Daar zagen veel verkopers de klanten in de winkel helpen met uitleg. Helaas was onze verkoopster die we middels het nummertreksysteem kregen iemand die alleen achter haar toonbank bleef staan en wat op internet liet zien.
Verder was de internetbestelling correct en snel afgehandeld.

groot assortiment

Online gekocht, maar vooraf de winkel bezocht.Goede snelle levering, groot assortiment en een indrukwekkende winkel. Afhankelijk van de medewerker goede service.

nielk Nomis 07-08-2014

alle apparatuur vanuit je stoel bestellen.

het wordt gord afgeleverd.

praktisch alles.

in grote mate aanbevelingswaardig.

valt niet te beoordelen, het is gewoon goed!

Cddb 07-08-2014

Bestellen is makkelijk

Goed bereikbaar via mail of telefoon

Deze winkel beveel ik zeker aan anderen.

Voordat we weggingen op vakantie een product besteld en geretourneerd met gemak. Daarna een ander product besteld die 'n dag later werd ontvangen en met plezier en op tijd mee kunnen nemen op vakantie. Super!

Lindsayotten 06-08-2014

Ik vind cameranu.nl een duidelijke website met veel keus! Om die reden heb ik mijn tweede spiegelreflexcamera ook aangeschaft op deze site. Het bestellen van de camera ging snel.

Ik twijfelde over twee camera's. Via mailcontact werd ik prima geholpen in het maken van een keus. Ik had gekozen voor het afleveren van mijn camera door een koerier van cameranu. Ik werd gebeld met de mededeling dat de koerier de volgende dag rond 10:00 er zou zijn. Ik moest op dat moment werken en vroeg of hij op een ander tijdstip langs kon komen. Dit kon helaas niet, waardoor ik mijn familie/vrienden moest bellen of het pakketje bij hen afgeleverd kon worden. Dit vond ik wel een nadeel. Voor de rest top!

Veel keus tussen nieuwe toestellen!

Deze site zou ik zeker aanbevelen aan iemand anders. Dit ik heb ik namelijk al gedaan bij een vriendin.

Erg blij met de snelle service van cameranu! Fijn dat er snel geantwoord werd op mailtjes, waardoor ik snel een keus kon maken.

Henk de Vlag 06-08-2014

CameraNU.nl heeft keurig gedaan wat ze aangeven op de site, en dus ook mag verwachten. Ik ben dik tevreden en zal hier zeker weer kopen.

ksno 06-08-2014 Via de website gekocht

bestelproces prima, informatie ok!

goede bereikbaarheid en
levertijden

ruim voldoende voor mij

de winkel wekt vertrouwen en dat is terecht!

Caneranu is zeer klantvriendelijk en geeft deskundig advies. Dat is ook zo bij eventueel retourneren van een artikel. Kortom: het is er prettig zaken doen.

L. Veen 06-08-2014 Via de website gekocht

Hele duidelijke website. Fijn dat bijpassende accesoires gelijk gemeld worden als je naar het bestelscherm gaat.

Binnen 24 uur had ik m'n bestelling in huis!

Erg compleet. Kan bijna niets bedenken dat ontbreekt.

Niet de eerste keer dat ik hier gewinkeld heb. Nooit een ontevreden gevoel bij CameraNU.nl

Bij CameraNu vind ik altijd wat ik zoek. Daarnaast is de prijs altijd meer dan oké. De volgende keer kom ik weer bij ze terug!

Edith Woesthoff 06-08-2014

Ik had het boek snel besteld

Ik had het boek snel in huis

Ik vond precies het boek wat ik nodig had en dat was een uitdaging

Ik vond er wat ik nodig hac

Gevonden wat ik zocht en snel in huis

L1960 06-08-2014

Goede website, makkelijk zoeken, snel.

Bijna alles......

Betrouwbaar, al jaren.

Betrouwbaar, snel, net zo duur of goedkoop als collega's.

.Willemsen 06-08-2014

Goede site die voldoende informatie geeft om een goede keuze te maken.

Een zeer ruim assortiment op het gebied van fotografische apparatuur en flitsers

Zeer snelle levering correcte leveringsinformatie.

Ik ben zeer tevreden over de snelle en correcte levering van de bestelde flitser. Ook de prijs was zeer concurrerend.

Alex Carmel 06-08-2014 Via de website gekocht

sukram57 06-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site

snel antwoord op vragen en gisteren besteld en nu net afgeleverd

herman1960M 05-08-2014

online besteld, volgende dag in huis... kan het eenvoudiger?

ooit defecte camera zonder problemen omgeruild in de winkel

Alles wat je als fotograaf nodig hebt

waarom zou je ergens anders winkelen? prijs=ok, service=ok als je meer wilt weten ga je naar urk en check je je aankoop in de winkel voordat je koopt

prima adres voor al je fotospul

henkky 05-08-2014

groot of klein bijna alles is vindbaar.

snel,goed verpakt.

geen nee te koop.

Je hoeft niet langer te zoeken.

Geen betere snelle winkel te vinden.

angel1960 05-08-2014

goede site, het zoeken is erg makkelijk

gelijk reactie op mail

het is natuurlijk nooit genoeg, maar de sortering is erg uitgebreid

al meerder keren wat gekocht bij CameraNu en kan alleen maar zeggen: Top!! Zelfs bij problemem wordt het prima en snel opgelost.

Peter Wouterse 05-08-2014

Duidelijke omschrijving en uitgebreid assortiment

Snel en goed verpakt

zeer uigebreid

Alles klopt

BramHZW 04-08-2014

6,2

Wanneer je weet wat je wil kun je makkelijk bestellen en wordt er snel geleverd.

We hebben concrete vragen over producten gesteld en verschillende van de antwoorden bleken onjuist te zijn. Ook werd door ons verstrekte informatie niet (goed) gelezen / bekeken. We hadden de indruk dat het product niet helemaal in originele staat was, maar dat kan ook door de niet ideale verpakking komen. Bij terugsturen betaal je zelf de kosten. Terugboeken van vooraf betaald bedrag duurt erg lang.

Als je zeker weet wat je wil en geen support nodig hebt kun je hier goed weg komen en de prijzen zijn gunstig.

Goed geprijsd, maar je moet wel goed weten wat wat je wil en of het werkt. Support antwoorden zijn niet betrouwbaar.

Polsie 04-08-2014

Verkeerde bestelling gedaan. E-mail gestuurd met de vraag wat voor product ik wel moest nemen. Netjes en snel beantwoord en direct een nieuwe opgestuurd en binnen 1 dag in huis.

Zeer zeker, een goede en duidelijke website. Klantvriendelijk en nog is een uitstekende service.

Adriaan05 01-08-2014

super snelle levering en betrouwbaar

Charles Pont 01-08-2014 Via de website gekocht

Supersnelle interface, makkelijk zoeken en direct gevonden met mogelijke alternatieven!

Vandaag besteld, morgen (ook op zaterdag) in huis en je hoeft er de deur niet vooruit

Enorm veel keus met hele goede uitleg en uitbreidingen

Een site, nagenoeg alles op voorraad tegen een meer dan redelijke prijs en binnen 24u aan huis geleverd zonder extra kosten!

Een snelle site met snelle zoekfunctie. Heel veel op voorraad, tegen een meer dan redelijke prijs afkostig van nederlandse tussenhandels! Daarbij binnen 24u op welk adres dan ook, geleverd desgewenst met een koerier (tegen een vergoeding) Zo behoren de webwinkels te functioneren.

Student07 31-07-2014 Via de website gekocht

Makkelijk en snel bestellen voor 12 uur 's nachts bestelt de volgende dag in huis!

Meeste camera's gewoon op voorraad.

Hotbug64 30-07-2014

Het bestellen gaat heel makkelijk. Er is goed overzicht wat je aan het bestellen bent en wat de prijs is.

Ik heb de camera via internet besteld en heb geen info gevraagd. Wat ik wilde weten heb ik van internet afgehaald.
De levertijd oversteeg zelfs de verwachting. Camera met toebehoren
's avonds na 2300 uur besteld en de volgende dag werd het al geleverd.

Er was meer dan genoeg keuze in het type camera waar we naar op zoek waren. De beschrijving en opties zijn goed beschreven.

Het werkt makkelijk, snel en overzichtelijk. Transparante voorwaarden en afspraken die ook nagekomen worden.
Super !

Frank 68 28-07-2014

duidelijk en voldoende info

Piet van Geel 27-07-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke snelle website, met makkelijk te vinden informatie, kopen doe je in een minimum aantal stappen, geen onnodige gegevens gevraagd,

zeer snelle levering

groot assortiment

om de hierboven vermelde redenen

duidelijke, makkelijke goede winkel. Veel informatie en snel.

menno1311 25-07-2014

Duidelijke site

Snelle service, vandaag besteld morgen in huis, netjes.

Direct gevonden wat ik zocht.

Ik zou het zeker aanbevelen aan mijn vrienden.

ingeijbema 24-07-2014 Via de website gekocht

's avonds rond 10 uur besteld, volgende dag was de bestelling in de middag al in huis!

goede aanbiedingen en veel keuze.

Richard Busscher 23-07-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website en makkelijke stappen voor het plaatsen van een bestelling

Zeer snelle levertijd. Camera voor 24:00 uur besteld was de volgende dag al in huis

Duidelijk, goede communicatie en zeer snelle levertijd voor een scherpe prijs.

Eigenlijk niets meer aan het bovenstaande toe te voegen. Gewoon heel erg goed!

dezalwel 23-07-2014

Prima toestel. Daar onze vorige kapot is gevallen kochten we hier een nieuwe voor hetzelfde geld als de reparatiekosten en noch veel meer mogelijkheden dan ons vorige toestel.
Dus kwaliteit en prijs perfect.

Uitermate snel geleverd na een simpele overzichtelijke bestelling.

Heb gevonden wat ik zocht. Dus voldoende assortiment.

Perfect. Dank je wel.

Papilio65 23-07-2014 Via de website gekocht

ruime keus, goede prijsstelling

ruime keus, goede prijsstelling, snelle levering

WillemY 23-07-2014

Heel erg gemakelijk: 'klik en bestel'

Prima service en een snelle en volledige levering, binnen 24 uur!

Heel erg gemakelijk, prima overzicht en snel goed en volledig uitgevoerd. Echt een aanrader!

Fotoman Wildlife 23-07-2014

Duidelijke website, ik had snel gevonden wat ik zocht. De productinformatie is voldoende om de keus te kunnen maken. Betaling met iDeal werkte prima.

Een duidelijke reeks van mails waaruit de status van mijn bestelling goed was op te maken. Ook de link naar het Track and Trace systeem van de vervoerder werkte feilloos. Al met al een snelle levering.

Bijzonder hoe een webshop zo'n groot assortiment kan hebben. zeer divers en uitgebreid. Mijn compliment!

Ik heb geen gebruik hoeven maken (gelukkig) van retourneren. Dat aspect kan ik derhalve niet beoordelen

samenvattend: Groot assortiment, goede prijs en een betrouwbare, snelle afhandeling van mijn bestelling.

B. Zijlstra 22-07-2014 Via de website gekocht

Met weinig tijd om te winkelen, is het ideaal om via de website je bestelling te doen!

Na een mailtje aan de winkel, binnen een paar minuten een reactie gekregen, geen stand aard mail, maar rechtstreeks beantwoordt, top!.

Door de super snelle levering en het goede contact dat er was en de goeie service, zou ik het aan iedereen aanbevelen.

CameraNu.nl, is echt de moeite waard om er een bestelling te doen. De levering was super snel, de service en het persoonlijke contact was echt zoals het hoort te zijn. Alleen maar lof voor dit bedrijf. In het mail contact, staat *onderstaande regen. Dit geeft, ondanks dat je weet dat het standaard is, de klant het gevoel dat geen vraag teveel is voor het bedrijf. De moeite waard! *Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op!*

amjf 22-07-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site

goed berijkbaar

uitgebreid

duidelijke site, makkelijk bestellen, zeer snelle levering.

makkelijk te bestellen, snelle levering. duidelijk mail contact.

Spierke 22-07-2014

Makkelijke website

Snelle levering zoals beloofd op de site

Geen problemen ondervonden en goede prijs

IldikoWoo 22-07-2014

yarda 22-07-2014 In de winkel gekocht
Urk

overzichtelijke website;
fysieke winkel gemakkelijk bereikbaar

product online besteld en opgehaald in Urk; professionele, vriendelijke medewerker die uitgebreid uitleg gaf.

zowel op de website als in de winkel een zeer uitgebreid assortiment met up-to-date voorraadinformatie.

al een aantal jaren prima ervaringen met CameraNu zowel met online bestellen als met ophalen in Urk

Keurige , overzichtelijke winkel. Vriendelijke, professionele medewerkers. En de koffie staat klaar, gratis!!