Jang21 02-10-2014

Bestelling ging makkelijk

Volgens afspraak geleverd.
Zeer snel!

Zeer uitgebreid assortiment.

Diverse malen wat besteld bij CameraNu. Altijd snel en goed geleverd.

194825 02-10-2014

Snel en doeltreffend

Je krijgt in de e-mail een berichtje waarmee je pakket kunt volgen

Super eigenlijk alles op camera en computergebied is hier verkrijgbaar en daarnaast kun je bij je bestelling op de site direct zien of een bepaald product op voorraad is en dus jou toegestuurd kan worden

Ten eerste het gemak waarmee je kunt bestellen een super service, ik zou niet anders meer willen.

Camera Nu biedt geweldige service! Bestellen is een makkie. Na de bestelling krijgt een klant via e-mail een berichtje dat het pakket is verstuurd en de dag waarop het wordt bezorgd. En kan je de zending zelf volgen. Het pakket krijg je keurig ingepakt en op tijd afgeleverd. Mooier kan het bijna niet!

Jo Dautzenberg 02-10-2014 Via de website gekocht

Via de zoekfunctie kom je heel snel bij datgene wat je wilt bestellen. Je ziet ook meteen of het product op voorraad is of niet. Heel handig

's avonds om 10 uur besteld, 's morgens om 11.00 uur kreeg ik het pakket al overhandigd. supersnel!!!
Altijd telefonisch bereikbaar. Hele snelle en prettige afwikkeling van vergissingen/problemen/vragen enz.

Op fotografiegebied ben een super uitgebreid assortiment. Ik vind alles wat ik nodig heb.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met CameraNu. en die wil ik graag delen met anderen

Ik was op zoek naar een goede, niet te dure compact camera. Vervolgens vind ik die en ben ik gaan vergelijken. Zo kwam ik uit bij CameraNu als prijs voordeligste aanbieder. Ik had 8 cameraatjes nodig. dus dat was gauw beslist: bestellen bij CameraNU. De levering was supersnel. Achteraf bleek dat ik de verkeerde geheugenkaartjes had besteld. Ook dit probleem was zeer snel opgelost: niet alleen de bestelling, maar ook de financiële afwikkeling ging heel soepel en snel.

R.Getrouw 02-10-2014 Via de website gekocht

's-avonds om 22.00 uur besteld, de volgende dag al ontvangen. alles keurig netjes verpakt.

Patrick van den Broek 01-10-2014

in een duidelijk overzicht kon ik gelijk vinden wat ik zocht.

in principe is er geloof ik een volgende dag levering, maar vanwege werk kon ik niet thuis zijn om voor het pakket te tekenen. Gelukkig was er de mogelijkheid om mijn bestelling elders te laten bezorgen en kon ik deze ophalen op een tijdstip dat beter uitkwam

Op het gebied van hardware is er voldoende keuze

makkelijk en snel

Het_Jaap 01-10-2014

Via website gaat het plaatsen van een bestelling duidelijk, vlot en overzichtelijk.

Er was een snelle berichtgeving nadat een nieuw uitgekomen toestel leverbaar was. Opmerkingen bij de bestelling werd adequaat beantwoord en afgehandeld en het afwijkende afleveradres was makkelijk aan te geven. Tel daarbij de vlotte levering: 's-avonds besteld en de volgende dag al deugdelijk verpakt ontvangen. Alles is goed voor elkaar dus.

Alles wat ik zocht heb ik er tot op heden kunnen vinden en bestellen tegen een aantrekkelijke prijs.

Heb ik al gedaan bij familie, vrienden, collega's en kennissen.

Na eerdere aankopen bij Cameranu en ook deze goed verlopen levering wilde graag aan deze beoordeling merken.

Lori L 01-10-2014 Via de website gekocht

I almost always find what I'm looking for at cameranu.nl. Granted, there is more variety available in the USA (where I'm from), but for a European shop they're pretty great.

Cherie Fotografie 01-10-2014 Via de website gekocht

Het assortiment van Camera.nu is zeer uitgebreid. Alles dat ik nodig heb is er altijd op voorraad. Levering is extreem snel, altijd op tijd en correct. De prijzen zijn concurrerend met andere leveranciers. De retour regeling is zeer goed. Ik koop en huur al jaren bij deze winkel en heb alleen maar goede ervaringen.

BobLippe 01-10-2014 Via de website gekocht

Snelle service! En niet de duurste ☺

Vd Berge 01-10-2014 Via de website gekocht

Supersnelle service. Had het 's avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Prima, overzichtelijke webwinkel voor uw camera(spullen)!

M. Nijveen 01-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

Camernu.nl is een overzichtelijke site met een intuitieve bediening en duidelijke menustructuur. Je kunt altijd goed vinden wat je zoekt. Het betaalproces is duidelijk en eenvoudig e werkt probleemloos.

Op mijn vraag via de website over inruilmogelijkheden werd net als op andere door mij gestelde vragen zeer snel en professioneel antwoord gegeven. In de winkel in Urk wordt je bovendien altijd vakkundig te word gestaan en de medewerkers zijn uiterst professioneel.

Het asortiment is zeer breed en de weergave van de actuele voorraden is zeer nauwkeurig. Geinformeerd worden zodr een product dat tijdelijk niet op voorraad is of nog niet leverbaar, werkt ook zeer prettig.

De combinatie van een duidelijke, overzichtelijke en goed werkende webshop met diverse winkels waar je vakkundig en prettig wordt geholpen maakt dat cameranu het adres is waar ik al mijn aankopen voor fotoapparatuur graag wil blijven doen.

Geert Lautenschutz 01-10-2014

Goed geholpen door een verkoper die wist waarover hij sprak.

Evelyne Photography 01-10-2014

Overzichtelijke en duidelijke informatie

Zeer snelle en accurate levering

Volledig assortiment tegen scherpe prijzen

Kwaliteit, goede prijs, goede service en snelle levering.

Kwaliteit, goede prijs, goede service en snelle levering. Als ik iets nodig heb op fotografie gebied kijk ik niet eens meer op een andere website :-)

Mark Timmer 01-10-2014 Via de website gekocht

De site is erg overzichtelijk en duidelijk

Keuze in overvloed

Ik heb de Samsung NX 2000 gekocht bij cameranu.nl. Ik ben super te vrede over de camera, maar ook over cameranu.nl De site werkt erg gemakkelijk, er is keus genoeg en vandaag besteld is morgen in huis. Mijn volgende camera koop ik weer bij camera.nl.

PeBe00 30-09-2014

Vanuit je luie stoel simpel via internet je bestelling plaatsen.
Duidelijke, overzichtelijke site.

Duidelijke informatie aanwezig over de artikelen. Snelle leveringstijden.

Veel artikelen te kust en te keur. Uitstekend en uitgebreid assortiment.

Ik beveel deze winkel aan omdat:
duidelijke en bereikbare site;
groot assortiment;
duidelijke prijsstelling en voorwaarden;
snelle en correcte levering.

Zie bovenstaande beoordelingen.

biancavanvarik 30-09-2014

bestellen en de volgende dag al in huis echt perfect. Ik had het op een vrijdag avond laat bested en zaterdag in huis. ik had het zondag nodig?
Dus helemaal perfect

Had een vraag via chat programma werd netjes beantwoordt. Later die avond waren jullie afwezijg en ontving ik de volgende dag netjes een mail met het antwoordt erin

Een speelgoed winkel voor de volwassen mensen onder ons.
Zowel voor de huis en tuin fotografie als voor de profs en je kun het zo duur maken als je zelf wil

Zeker weten veel op vooraad en geode service ben er zelf ooki via via achter gekomen en ben blij dat ik op jullie site heb gekeken.
Echt een aanrader!!!!

Ben zeker van plan om in de toekomst veker wat bij jullie te bestellen door de snelle service. En het netjes antwoorden op de vragen die je stel. Ben ook zeker van plan om een keer bij jullie in de zaak een kijkje te komen nemen. Moet daar een dag voor uitrekken maar heb het er zeker voor over.Je wordt netjes op de hoogte gesteld over je product wanneer hij bij je in huis is. Dus ik kan eigelijk alles met 1 woordt samen voegen en dat is TOP!!!! Ga jullie ok zeker aanbevelen bij andere mensen wat ik inmiddels al heb gedaan en ook zeer tevreden zijn over jullie

kvd01 30-09-2014

Assortiment is groot, en de levering is meteen, vandaag besteld, morgen in huis.

VincentVdB 30-09-2014

Bestellen ging super makkelijk.

Na de bestelling ging de betaling niet door naar de IDEAL omgeving. Mailtje gestuurd naar Cameranu, direct gecorrigeerd. Ook al was het 's avonds laat.

Zeer uitgebreid voorradig assortiment.

Nette afhandeling, snel en goede prijzen.

Groot, voorradig, assortiment, duidelijk besteldproces en snelle levering ook als je 's avonds laat besteld. De dag erna in huis.

Dirkjan57 30-09-2014

gewoon ff bestellen

vlot in huis

Net wat ik nodig had.

goedkoop (in verhouding dan), snel in huis en een verrekt lelkker stoeltje

Ruud Overstegen 29-09-2014 Via de website gekocht

Met een paar klikken heb je het product snel besteld.

Binnen een dag was het binnen en kon ik mijn aankoop gebruiken. Yongnuo RF-603II/N3 Wireless Flash Trigger Set voor Nikon

Prachtige site met een zeer grote keus aan accessoires. Zowel voor de prof als de beginnende fotograaf.

CameraNu heeft zo'n groot assortiment cameraproducten dat ik graag deze site aanbeveel.

Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb en zal zeker meer cameraproducten hier aanschaffen.

Maartje Meesters 29-09-2014

Standaard procedure voor bestellen. Geen gekkigheden waar je ineens over na moet gaan denken terwijl je gewoon je product wilt bestellen.

Dat wat ik graag wilde hebben was aanwezig.

Het is een prima winkel met goede kwaliteit producten. De levertijd is lekker snel. Fijne winkel dus.

De winkel is een prettige winkel. Goede kwaliteit producten en een snelle levertijd. Geen overbodige functies, recht toe rechtaan wat je graag wilde bestellen.

aw150 29-09-2014 Via de website gekocht

Onlineee

Zeer goed

Ruim

Zeer snelle levering 22.45 uur besteld volgende dag 12.15 uur in huis

Reest01 29-09-2014

Duidelijke website en bestelprocedure

Levertijd conform website

Ruim assortiment van gangbare produkten

Spreekt voor zich

R.J. van Beest 29-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, goede betalingsmogelijkheid.
En vooral snelle levering.

Niet op alles een concurrerende prijs.
Wel een ruime sortering.

Een hele fijn overzichtelijke site om te shoppen. Wat betreft de service daar had ik gelukkig geen gebruik van hoeven maken, dus daar kan ik geen ervaring over meedelen. En heel belangrijk de betrouwbaarheid. :-)

Paul220419 29-09-2014

Overzichtelijke site met een erg prettige en gemakkelijke doorstroom.

Supersnelle levering en accuraat en prima op de hoogte gehouden van mijn bestellingen.

Nog geen artikelen tegengekomen waar ik naar zocht maar niet heb kunnen vinden, eigenlijk is alles voor handen.

Drie keer wat besteld en geheel en volledig aan mijn verwachtingen voldaan.

Erg prettig dat alles wat ik wil bestellen snel afgehandeld wordt, vandaag bestellen en drie keer de volgende dag rond de middag in huis en prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestellingen, ga zo door!

johan 517 29-09-2014

s,avonds besteld, de volgende dag afgeleverd!

Charlotte 29-09-2014

Site zit goed in elkaar, makkelijk te zoeken.

Ik had nog gebeld met een vraag, die werd netjes beantwoord.

Prima. Ontbreekt wel af en toe aan productomschrijvingen.

Goede ervaringen mee.

Ik was op zoek naar een nekriem voor mijn systeem camera. Ik had er 1 op het oog, maar kon het niet zien op de foto's of er zo'n klik systeem zat op de band. Dat wou ik namelijk niet. Ik heb daarover gebeld en de dame aan de telefoon kon dat inderdaad voor mij bevestigen. Ik heb 1x eerder bij CameraNu een lens besteld, dat ging ook prima. Enige minpuntjes nu waren de niet toereikende foto en het feit dat er blijkbaar wat elastiek in de band zit. Dat stond er niet bij vermeld.

marcel05 28-09-2014 Via de website gekocht

Ik kon het makkelijk vinden wat ik zocht.

Ik kon niet kiezen voor enveloppe verzending en heb dit bij opmerkingen gezet. Ik kreeg het in een enveloppe toegestuurd en het verschil werd terug geboekt op mijn rekening. Topie!!

Gewoon veel keus.

Ze werken snel. Mail wordt snel beantwoord en het product ( als het op voorraad is ) wordt direct verzonden.
Had het binnen 2 dagen binnen.

Dit is de eerste keer dat ik iets besteld heb bij CameraNu.NL . Ben blij dat ik het hier heb besteld. Het product was goedkoop en ik had het snel thuis. Tevens werden de verzendkosten ( het verschil tussen pakket- en enveloppe verzending ) terug geboekt op mijn rekening. Dit had ik niet verwacht! Verder werd er snel op mijn mail gereageerd, dit vond ik ook wel heel prettig. Dus CameraNu.nl ga zo door en als ik nog iets nodig heb bestel ik graag weer bij jullie en ik vertel dit zeker door aan kennis en familie.

Anjolien Kooreman 28-09-2014 Via de website gekocht

Online overzichtelijke site. Snel contact. Snelle levering

Vakmanschap, zowel in de winkel als online plezierig snel en vakkundige hulp

Ik heb het gevoel dat alles verkrijgbaar is ( soms even uitverkocht ff wachten) maar het is snel aanwezig

100% aan te raden. Heb ik ook al gedaan en ook deze mensen waren uitermate tevreden

Prima personeel groot assortiment snelle levering kortom ik ben om probeer het! Ik heb zowel online als fysiek in Urk boodschappen gedaan. Alle twee subliem.

foru2 28-09-2014 Via de website gekocht

niet alleen de merkartikelen maar ook andere goedkopere varianten

Makkelijk bestellen, goede prijs en de volgende dag al in huis.

Linders12345 27-09-2014

Ik heb een e-reader bij Camera.nu gekocht. Fijne site, genoeg keuze, duidelijk, snelle levering, prima product: dus zeer tevreden. Bedankt!

J frs 27-09-2014

Duidelijke webshop

goede advies bij de aanschaf

lekker snel

12356 26-09-2014

Vanaf het begin tot het einde was de aankoop van het door mij gewenste artikel snel en efficiënt te doen.

Uitstekende service. Ik heb hier alleen maar gebruik van gemaakt voor telefonische ondersteuning met de afdeling professioneel.

Zeer aan te bevelen

PD0 25-09-2014

persoonlijke reactie na probleempje met website. Is dus geen anonieme webwinkel maar een die actief meedenkt met de klant

Jeannette29 25-09-2014

Duidelijke site met goede productomschrijving.

's avonds laat een camera besteld en daarnaast had ik nog een paar vragen. Zelfs op het late tijdstip kreeg ik zeer snel een duidelijk antwoord op mijn vraag; echt klasse!

Voldoende keus!

prijs/kwaliteit/service is uitstekend!

De correcte en snelle afhandeling van de bestelling + het feit dat er snel en goed gereageerd wordt op een vraag maakt dat ik cameranu.nl echt een top-site vind!

livaza 25-09-2014

duidelijke webshop

als er iets onduidelijk is dan is er per mail of telefonisch duidelijk antwoord te krijgen. Ook als er iets niet goed is wordt dit zeer goed opgelost

heb deze winkel al bij veel mensen aangeraden ivm met de scherpe prijsstelling en de goede service

Tiemo 25-09-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig te gebruiken website met duidelijke informatie, eenvoudige navigatie en up-to-date informatie. Producten op voorraad betekent ook echt product op voorraad. Bestellen gaat vervolgens eenvoudige en levering gaat snel en kan zelfs op basis van persoonlijke voorkeuren aangepast worden. Heb al diverse malen online besteld en ben nog nooit teleurgesteld

In geval van vragen, garantie of reparatie wordt altijd vanuit het perspectief van de klant naar oplossingen gezocht. Echt een verademing. Kunnen veel retailers nog een voorbeeld aan nemen

Voor mij is als amateur fotograaf geen nee te koop. Veel keuze goede voorlichting voor beginner en pro

Echt een heerlijke bedrijf om te kopen. Of het nu om kennis, service of producten gaat. Voor mij persoonlijk eigenlijke nooit enen teleurstelling

Het totale plaatje klopt. Goede producten, goede service, scherpe prijzen en bijzonder vriendelijke mensen

Peter Fitskie 25-09-2014 Via de website gekocht

Via menu Verrekijker zijn niet alle accessoires voor verrekijkers te vinden, Dus geen 10.

Snelle levering. Telefoon wordt snel opgenomen en zoals afgesproken: er wordt teruggebeld!

Genoeg in huis om een keuze uit te kunnen maken.

Prettig contact zowel via email als telefonisch. Snelle levering. Door "foutje" moest er een onderdeel nagezonden worden. Ook deze was snel in huis. Prima!

JustRoytjuh 24-09-2014

Besteld, verzonden en ontvangen precies zoals aangegeven. De prijs is goed, ook in verhouding tot de service. Duidelijk en snel!

Triller 24-09-2014 Via de website gekocht

dankzij uitstekende website van camera nu en goede aankoopformulieren snelle afwikkeling mogelijk

volgens belofte camera de volgende dag op de afgesproken tijd ontvangen

grote sortering met uitgebreide kenmerken van de camera,s

mede door eerdere ervaringen met de aankoop van de reflexcamera sonyA700 bij camera nu en daarbij de persoonlijke hulp in de zaak heb ik deze camera on line gekocht

jasperodevries 24-09-2014

Ultra snelle service en persoonlijk contact

Tonnie1234 24-09-2014

Kolkos 24-09-2014 Via de website gekocht

Via de Tweakers Pricewatch kwam ik op de website van CameraNu.nl. Het bestellen gaat relatief eenvoudig.

Het zoeken naar accessoires kan echter nog wel wat beter. Het bovenste menu is op dit moment wat overbodig.

De website is echter wel makkelijk in gebruik. Het gebruik van tabbladen onder een camera is perfect.

's avonds laat besteld, volgende dag netjes op de zaak bezorgd. Plus snoepjes!

Zeer uitgebreid. CameraNu.nl heeft vrijwel alles.

Zie motivatie onder het kopje gemak over de zoekfunctie en de indeling van artikelen.

Ik durf deze website met een gerust hart aan iemand anders aan te bevelen.

ilorena1963 24-09-2014

Alle producten zijn makkelijk te vinden, en zijn overzichtelijk gerankschikt

Ik had per ongeluk en verkeerd artikel besteld, ik kon het artikel gemakkelijk retour sturen en binnen twee dagen had ik het juiste artikel thuis.

Heel ruim assortiment wat gemakkelijk is terug te vinden.

Groot overzichtelijk assortiment en een uit steekende service en zeer vriendelijke mensen aan de telefoon

M. Markus 24-09-2014 Via de website gekocht

Duidelijke, handige site.

Snelle levering en snelle terugbetaling bij retourneren.

Compleet en scherpgeprijsd assortiment. Vrijwel altijd de goedkoopste.

Top webshop!

Duidelijke, handige webshop met topservice, scherpe prijzen en snelle levering.

Ries76 24-09-2014 Via de website gekocht

Producten/accesoires laten zich goed en makkelijk vinden. 1 puntje: zoeken naar filters wordt makkelijker als ik dat kan naar formaat. (Of ik heb iets over het hoofd gezien?)

Geweldig snel en goed verpakt.
Ook duidelijk en snel e-mail verkeer.

Voor mij meer dan genoeg.

Geen echte minpunten ontdekt, dus uw naam staat goed in het hoofd.

jewebeek 23-09-2014 Via de website gekocht

je kunt op je gemak zoeken op de site

zij houden zich heel goed aan de afspraak. wat betreft levering

als je hier de keuze niet kan maken, dan wel waar.

zeer correcte afhandeling,
prima.

het aangekochte product; Canon PowerShot A3500 IS is een prima toestel, simpel in handelen en maakt hele goede foto's en video opnamen. niet gedacht voor die prijs zo'n toestel.

Wopke49 23-09-2014

In Urk heb je heel veel keus van diverse camera in verschillende prijsklasse

Je wordt met heel veel vakkennis geholpen

personeel die weet waar over ze spreken en je van een goed advies voorzien waar je zelf nog de keuze kan maken.

Marja Koole 23-09-2014

Goede duidelijke website en besteld makkelijk

Was verkeerde maat besteld, en cameranu.nl heeft dit kosteloos hersteld. En snel

Je kan hier echt bijna alles vinden op foto gebied. Heel plezierig en keurige prijzen.

Goede service en klantvriendelijkheid.

Gewoon een degelijke en betrouwbare firma met klantvriendelijk beleid.

ebkmjt 23-09-2014

Uitzoeken en betalen ging eenvoudig.

Nadat een artikel beschadigd was afgeleverd werd het supersnel en zonder probleem omgeruild, zelfs nadat ik aangaf toch net een iets ander type te willen was dit ook geen enkel probleem.

Assortiment is breed.

Snelle levering en top service

In zijn geheel gewoon eeen prettige en goede ervaring.