Deze score is berekend op basis van 2266 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

campinggast 24-11-2014

professionele hulp en extra tijd.

De laatste aankoop hebben wij in de winkel te Urk gedaan. In de winkel was een heel breed assortiment aanwezig waaruit wij een keuze hebben kunnen maken.

Goed:
- Assortiment
- Deskundige ondersteuning
- Ruimte en tijd om een besluit te kunnen nemen
- orde en netheid

Menno1973 23-11-2014

om 23.45 uur besteld en de volgende voor 10.00 uur op mijn werk geleverd, netjes verpakt!!

Met een zin: gemakkelijker kunnen we het niet maken, zeg ik met een grijns van oor naar oor!!

telefonisch wordt je goed geholpen als je vragen hebt, ook al weet de telefoniste het niet, ze gaat bij een andere collega informeren en je krijgt altijd netjes antwoord duidelijk terug!!

ze hebben wel heel veel je kan niet gek bedenken, behalve het Adobe photoshop en premier element 13 nl combinatie niet, die helaas bij een tegenpartij ga kopen.

goede service en snelle levering met een ruim assortiment, wat wil je nog meer, misschien de winkel??? nog niet geweest maar ik frees wanneer ik ga, dat ik blut thuiskom met zeer mooi speelgoed voor de grote kinderen!! ha ha

de katzeye plus is een aanrader voor handmatig scherpstellen, ik heb tegen het advies van Cameranu.nl, corona beeldtechniek en Nikon Nederland deze focus mat glas zelf omgewisseld. Nikon is de enige die dit aan durft, maar ik had pas eind december pas de tijd hier voor en die geduld had ik niet. Het is me gelukt, maar dit doe je niet zomaar, ookal lijkt het heel simpel op de site van Katzeye, maar dat is het niet!! Het is heel moeilijk om erbij te komen, vooral wanneer de kleine klemmetje los schiet! om die terug te krijgen in die minuscule gaatjes helemaal achterin bij de spiegel van mijn Nikon D300s DAT WAS ERG!!!! Uiteindelijk is me gelukt met mijn hart in mijn keel. En het werkt YES!!!

Astrid1vdV1956 23-11-2014

Het is eenvoudig zoeken op de website en overzichtelijk ingedeeld.

je krijgt wat je verwacht en van elke handeling, volgt een mailbericht.

Op (film)cameragebied en toebehoren alles dat je nodig hebt.

Aan te bevelen wanneer iemand iets nodig heeft op foto/videogebied

Goed gesorteerde webwinkel tegen goede prijzen. Correcte en snelle correspondentie mbt de levering.

justine20 23-11-2014

Mooi overzichtelijke winkel, je kan fijn even op je gemak rondkijken!

Helemaal top! Ik werd fijn en rustig geholpen met mijn vraag en ben dan ook geslaagd met wat ik zocht!

Ze hebben heel veel variatie, en voor ieder merk wat wils

Hele fijne rustige winkel! Je kan op je gemak rondkijken en wordt daarna vriendelijk geholpen met de vragen die je over je product hebt, het systeem met nummertjes trekken is heel fijn, zo wordt je fijn 1 op 1 geholpen! Zeker een aanrader!

A.J Groeneveld 23-11-2014 Via de website gekocht

Ik kon het artikel een camera onderdeel makkelijk vinden

Top service in combinatie met pakje gemakje kon ik het artikel op tijd ophalen

Zeer uitgebreid assortiment

Prima service en snelle afhandeling, geen loze belofte maar waargemaakt!

D.v.d.Schaaf 23-11-2014 Via de website gekocht

Met behulp van een actie/mail kon ik thuis op mijn gemak het betreffende product opzoeken en een keus maken uit de verschillende mogelijkheden en kwaliteiten.

Ik meende mij te herrinneren dat ik bij een vroegere bestelling dit telefonisch kon opgeven en bij aflevering dit product middels de bijgevoegde faktuur via de bank kon betalen.
Helaas bleek dat nu niet meer mogelijk, werd mij telefonisch mede gedeeld. Het verschuldigde bedrag moest nu eerst over gemaakt worden en pas daarna werd het produkt verzonden.
Uit de gegevens behorende bij het betreffende produkt kon ik zelf het verschuldigde bedrag incl.de vrachtkosten bepalen en dit bedrag storten op de rekening van CameraNu voordat de bestelbon 2 dagen later met het zelfde verschuldigde bedrag arriveerde. Heel vlot werd daarna het bestelde postpakket bij mij thuis afgeleverd.

Het assortiment is naar mijn idee meer dan compleet.ik kon dan ook zonder problemen mijn keuze maken.

Zowel met bestellingen via internet dan wel via een bezoek aan de winkel op Urk ben ik op een keurige-en ter zake doende wijze voorgelicht en geholpen.

Ik ben door het personeel in de winkel dan wel via de telefoon op een duidelijke en plezierige wijze voorgelicht en/of geholpen. Ook de keuze mogelijkheid is legio. Mijn laatste online aankoop was een afstansbedieng voor een foto camera terwijl ik enkele weken eerder een nieuwe spiegel reflex camera via de winkel op Urk heb gekocht.

Maartje Meesters 23-11-2014

vrijdagavond besteld, zaterdagmiddag in huis

Het product dat ik graag wilde hebben was aanwezig

Ik ben tevreden

pcm schrama 22-11-2014 Via de website gekocht

Ik heb het verkeerde huisnummer ingevuld waardoor het opnieuw verzonden moest worden. Camera.nl heeft deze verzendkosten betaald

Een duidelijke website, het is duidelijk dat de bestelling ontvangen is via een bevestigingsmail. Er wordt duidelijk gecommuniceerd via de mail

Hagenbeek 22-11-2014 Via de website gekocht

Bestelling kan via de mail gedaan worden.
Ontvangst bevestiging snel ontvangen

Duidelijk verwachting van termijn waarin bestelling wordt geleverd. Geen valse verwachtingen.

Breed assortiment tegen concurrerende prijzen

Goede bestel mogelijkheid, via mail of telefoon.
Duidelijke berichtgeving over verachte aflever datum
Goede en snelle berichtgeving wanneer bestelling kan worden opgehaald of kan worden verzonden
Klantvriendelijk benadering bij afhaal

Ben zeer tevreden over de professionele manier van werken en ook bereidheid tot hulp en advies

PA3ETN 22-11-2014

Uitstekende overzichtelijke zaal.

Vriendelijk en prima uitleg

Van eenvoudig tot professineel

Door uitstekende uitleg en vriendelijke hulp

Meerdere verrekijkers en fototoestellen bij CameraNu gekocht.Altijd met een zeer tevreden gevoel de deur uit gegaan. En de koffie is ook optimaal lekker.

HaBur 21-11-2014

Het productoverzicht op de website is duidelijk,gemakkelijk en snel te openen.

De bestelling en levering zijn supersnel. Bovendien wordt direct na de betaling (Ideal) op de website de verwachte aflevertijd van het bestelde vermeld.

Het aangeboden sortiment is zeer uitgebreid. Het door mij bestelde product was online bij drie onlinewebwinkels niet op voorraad. Bij CameraNu wel.

Met plezier durf ik CameraNu op mijn verjaardag en anderszins bij vrienden aan te bevelen.

Bovenstaande motiveringen spreken voor zich. Ik ben uiterst tevreden over het geleverde product.

Sparck 21-11-2014

Aangename sfeer in showroom met deskundige hulp. Veel mogelijkheden om 'hands on' diverse apparatuur uit te proberen.

flo rida 21-11-2014 Via de website gekocht

kijken, kiezen, bestellen. volgende dag in huis!

SR05 21-11-2014

Ik kon via cameranu de goede informatie vinden van het product dat ik zocht. De bestelling verliep gemakkelijk en het product werd op de afgesproken tijd, in goede conditie geleverd.

Hans2470 21-11-2014

Zeer uitgebreid assortiment. Concurrerende prijsstelling. Snelle levering. Correcte beantwoording van telefonisch gestelde vraag.

JMB14 21-11-2014

6,8

Mij was niet duidelijk dat ik een reservering kon doen via 'de aankoop'. Dus je kunt vrij laat aangeven dat je nog niet betaald maar wel wil reserveren.

Ik wilde een L-plate van RRS aankopen. Goed was dat men mij attent maakte op het feit dat deze niet aan sloot op mijn statief kop.
Echter men had mij er wel op kunnen attenderen dat het wel mogelijk is met een tussenplaat. Gemiste kans.
Inmiddels ga ik deze ergens anders bestellen (voor ongeveer voor de helft van de prijs)

midoni90 21-11-2014 Via de website gekocht

Goede website,duidelijk,makkelijk bestellen en afhandelen.

snelle levering

zeer ruim

al met al zeer tevreden

zocht en vond de printer besteld en deze werd zonder problemen de volgende dag afgeleverd.

Jan Ducati 21-11-2014

goede zoekfunctie

volgens afspraak geleverd

betrouwbare indruk, value for money

KMP 21-11-2014

Het zoeken en vinden van spullen gaat heel makkelijk op deze site.

Snelle levering, ik werd goed op de hoogte gehouden en verder geen extra service nodig gehad.

Genoeg keuze

Gewoon goed.

Rasjbo 21-11-2014 Via de website gekocht

Alleen maar lof. Biinen 1 dag bestelling geleverd netjes vepakt. Duidelijke website ruim assotiment. Super service een aanrader dus!!!!

scrapalida 21-11-2014

overzichtelijke website en goede zoekfunctie.

supersnelle levering, donderdagavond besteld en vrijdag al in huis, geweldig.

zeer compleet assortiment.

zeer tevreden en prima om hier je aankopen te doen.

Ik ben erg tevreden over de snelheid van levering, camera was goed verpakt.

HulsN 21-11-2014 Via de website gekocht

De navigatie op de website is duidelijk en mooi vormgegeven. Van bestelling tot levering ging erg snel.

Ik heb vooraf via een email advies ingewonnen over een rain sleeve voor mijn camera. Ik kreeg binnen een dag de informatie die ik nodig had, en heb direct het juiste artikel kunnen bestellen.

Voor mijn camera is er veel keuze aan accessoires. Zowel origineel als van andere fabrikanten

Het totaal plaatje van goede informatie, duidelijke website en scherpe prijzen zorgt ervoor dat ik deze website zeker aan anderen zou aanraden.

twannieguitar 21-11-2014 Via de website gekocht

Hele fijne website, alles makkelijk te vinden

Niet nodig gehad deze keer maar uit ervaring uitstekend!

Fijne website, goede service. De prijzen zijn niet bijzonder laag.

Cameranu heeft alles op fotografiegebied. Alles lekker snel uit voorraad thuis en goede service bij problemen.

wallize 20-11-2014 In de winkel gekocht
Filiaal Urk

Ruime parkeergelegenheid

Snelle en correcte afhandeling

Alles wat je nodig hebt is daar te verkrijgen zowel op fotogebied als op programma's

De top 10 op service en voorlichting, op eerlijkheid en vakbekwaamheid

Het is mij overkomen dat ik minder gelukkig was met mijn canon camera. Voor mij zelf had ik overwogen om over te stappen op een nikon die had goede referenties. Op naar Camera-Nu op Urk camera mee en het probleem neergelegd het advies was koop een nieuw body D7 en het probleem is opgelost zonder veel kosten te maken want alle toebehoren passen weer op deze camera dus voor rond € 1100,00 was ik spekkoper i.p.v. € 5000,00 vanwege lenzen, flitsers enz. Dit getuigd van oprechtheid liever een tevreden klant dan alleen aan je omzet en winst te denken. Dus overweegt iemand in mijn omgeving tot aanschaf van een camera is er maar één leverancier CAMERA-NU op Urk.

D.A.J. de Cocq 20-11-2014 Via de website gekocht

Je hoeft niet de deur uit naar een winkel als dat niet gaat of niet uit komt.
Het assortiment bij camera.nu is vele malen groter dan in de winkel.
Meestal is de prijs ook lager dus niet moeilijk om voor cameranu te kiezen.

De service is perfect, waarbij het belangrijkste is dat de medewerkers van cameranu hun afspraken na komen.
De volgende dag bezorgd is ook echt de volgende dag bezorgd......zelfs de post TNT zegt bij aflevering nog...veel plezier met uw aankoop.

Het assortiment is zeer uitgebreid, maar ik kan dit beter uitleggen met, dat ik nog niet meegemaakt heb dat er iets niet in voorraad was.
Als je het artikel nergens meer kan krijgen dan ga je maar naar cameranu.nl

Ik ben voorzitter van een grote videogroep waarvan de leden op mijn advies u weten te vinden. Ik hoor nooit geen klachten en er wordt van alles gekocht bij u en met plezier.

Cameranu is een bedrijf die erg goed mee gaat met de moderne wensen van haar klanten. Ook bij wat verouderde apparatuur zijn bijvoorbeeld accu's, videotape geheugenkaartjes enz direct leverbaar. Bij de gewone winkel in de buurt is het te begrijpen dat niet alles op voorraad is, maar als je omhoog zit wordt je dikwijls niet goed verder geholpen. De oplossing is dan naar cameranu.nl en je wensen worden vervuld. Ik schrijf dit niet om cameranu de hemel in te prijzen maar het is gewoon de waarheid. Alle leden van mijn vereniging en ik zelf spreken uit ervaring !!!

Sjaak A 19-11-2014

-duidelijke / overzichtelijke site MET op voorraad aanduiding. -snelle levering -goede prijzen

marijn.vlasblom 19-11-2014 Via de website gekocht

Goede webshop, kwam bij het product uit a.d.h.v. een zoekassistent; dat werkt dus echt.

Niet alleen tijdig en keurig geleverd, maar ook nog eens met extra zuurtjes en een keycord. Wat wil een mens nog meer...

Uiteraard

Cameratas gekocht, werkte als een tierelier; snel geleverd en keurig verpakt. Bon in de doos plus wat extra's. Bovendien vele tientallen euro's goedkoper dan de concurrentie..!

HvGent 19-11-2014

volgende dagin huis

goed advies

bijna alles van Nikon in
voorraad

koop al jaren bij deze zaak ,altijd goede service

TJPL 19-11-2014

Met een paar muisklikken is de bestelling geplaatst.

Alle service is volgens afspraak verlopen.

Ik heb kunnen kopen wat ik wilde.

Geen klachten, alles is naar wens verlopen.

Zeer tevreden.

JDVF 19-11-2014

overzichtelijke winkel met een speciale pro afdeling.

Er werd meegedacht in de soort cameratas die ik zocht. Ik kreeg alle tijd om een keuze te maken.

In mijn gespecificeerde vraag waren er 4 verschillende tassen in in huis.

Website en winkel hebben een enorm ruime keuze in fotoapparatuur en bij behorende artikelen. voor een scherpe prijs.

Om te betalen kreeg ik een bonnetje waarbij ik als eerste in de rij voor de kassa kwam.

Erla01 19-11-2014

Ruime sortering producten, snelle levering, goed product!

petra martens 19-11-2014 In de winkel gekocht
urk

t gemak om je bestelling te reserveren zonder bijkomende verplichtingen

de goede uitleg en kennis van zaken die daar aanwezig is maakt t super om te winkelen

kzou zeggen kijk op de site of breng een bezoek aan de winkel.....

heb ik al aantal keren gedaan bij vrienden en kennissen in fotowereld

zeer prettige sfeer zowel via internet als in de winkel zelf medewerkers/sters weten waar ze over praten en hebben alle tijd voor de klanten ook de service is super van cameranu spreek uit ervaring

MarcosG 18-11-2014

Heb telefonisch contact opgenomen. Bleek er nog 1 op voorraad te zijn, werd direct voor mij gereserveerd.

De klantvriendelijkheid en het gemak om ook na een telefonische vraag gelijk te kunnen bestellen is prima

Rino54 18-11-2014

In Urk alles aanwezig en vooral know how

service is zeer goed no nonsents

zeer uitgebreid

gewoon leuk

Your DVD Maker 18-11-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Snel besteld en de volgende dag al in huis.

Makkelijk bereikbaar via de mail. Je krijgt snel een goed antwoord terug als je vragen hebt over je bestelling.

Ruim assortiment.

Zeker aan te bevelen: Wat ook niet geheel onbelangrijk is: Scherp geprijsd!

Ik heb al meerdere producten aangeschaft bij Camera Nu en zal dat in de toekomst zeker blijven doen: Goeie service, snelle levering, scherp geprijsd!

FOTO DEMO 18-11-2014 In de winkel gekocht
Op URK

fijn er is altijd parkeer ruimte ook nog kosteloos die gelden kun je mooi gebruiken om geweldige spullen te kopen!

je wordt er op alle fronten goed en accuraat geholpen.tussen door krijg je een belletje hoe het er voorstaat

ik heb er nog nooit mis gegrepen op het foto assortiment

vriendelijkheid gemotiveerdheid niet word je opgedrongen dan alleen de koffie!

met plezier rijd ik vanuit Nunspeet naar Camera Nu op Urk. deze Snoepwinkel is om van te watertanden.

Subaru24lnt3 18-11-2014

Ik ben niet erg handig met bestellen via internet, maar dinsdagavond toch vrij eenvoudigde bestelling kunnen doen, vlot kunnen betalen en binnen een paar minuten een berichtje dat ik de camera woensdag kon ophalen

Wel even wachten in de winkel, maar dat kwam door klanten,waarvan ik vond dat ze nogal zeurderig waren, die veel tijd opeisten. Zelf ben ik vlot en vriendelijk geholpen

Zelfs voor mij erg gemakkelijk om het assortiment te bekijken

personeel neemt je op een zodanige manier serieus, dat jij je op je gemak voelt en niet opdringerig overkomt en daaro aan te rden bij familie of kennissen

Zie de teksten bij de beoordelingspunten

feenstra.w 18-11-2014 Via de website gekocht

lekker snel bezorgd en je hoefd de deur niet uit

zeer goed

ruim voldoende keus

altijd

Adriaan131 18-11-2014

Duidelijke online informatie over de producten

Er zijn goede afspraken te maken over afhalen als dat aan de orde is en je wordt als klant snel en correct geholpen

Het assortiment is breed, voor zowel de beginnende hobbyfotograaf als de gevorderde amateur als de professional. En tegen concurrerende prijzen

Via cameranu.nl heb ik gebruik kunnen maken van de Leica Testdrive waarbij de Leica t met alle accessoires een week ter beschikking werd gesteld. De hele procedure ging van een leien dakje. Omdat ik tot de conclusie was gekomen dat een andere camera voor mij beter zou zijn, wilde ik die daar aanschaffen en mijn oude spullen inruilen. Na opgave van de aard daarvan kreeg ik snel een inruilofferte waarvan ik gebruik heb gemaakt. De verkoper kon prima adviseren en zijn ervaringen met mij delen. Ik was snel over de streep. Hulde aan cameranu voor hun deskundigheid en hun bescheiden optreden daarbij.

NKPhotography 18-11-2014

Geen enkele vorm van hinder, mooi snel en precies zoals je het zou wensen!

Ik heb zelf geen vragen of contact gehad, maar de levertijd was geweldig, dinsdag rond 23:00 besteld en de volgende dag al in huis. Deze kwaliteit service heb ik nog niet eerder mogen meemaken op andere webshops!

Zeer breed, de occasions zijn al helemaal geweldig, daar heb ik mijn bestelde lens ook gevonden.

Geweldig gemakkelijk, top service en absolute top producten!

Ik heb feitelijk alles al gezegd, helemaal niks negatiefs op of aan te merken. Super tevreden dus!

Baatenburg 18-11-2014

Snel en makkelijk

Prima volgende dag in huis. Ook met de helpdesk prima ervaring.

Ruime keus, goeie sortering.

Gewoon doen wel zo gemakkelijk.

Ruim voldoende kan ik iedereen aanbevelen

5D III 18-11-2014

Overzichtelijke site, juiste informatie en makkelijke navigatie.

Mijn vraag werd binnen een paar uur per e-mail beantwoord. Goede en heldere uitleg verkregen. Nette en kundige manier van communiceren.

Cameranu.nl heeft een geweldige aanbod met de meest uiteenlopende producten. Daarbij is dit assortiment ook nog prettig geprijsd.

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop Cameranu.nl zaken doet. Vragen worden netjes en kundig beantwoord. Iets wat ook erg belangrijk is, wanneer je een keuze moet maken. Daarbij hebben ze een geweldig assortiment, waarvan de producten goed te vinden zijn door de gebruiksvriendelijke navigatie van deze website.

Suilichem 18-11-2014

Paar keer klikken en klaar!
Duidelijk en overzichtelijk.

Snel en accuraat!

Zeeer ruim, om uren te 'shoppen' :-)

Prijs/kwaliteit verhouding is helemaal goed!

Zo hoort een winkel te werken!!!!!!!!

Paul Compier 18-11-2014 Via de website gekocht

Mail of telefonisch, je wordt zeer professioneel geholpen.

Fujifilm had per abuis in hun kit de verkeerde lens kleur geleverd terwijl het anders op de doos en factuur staat. Als je dat aangeleverd krijgt als bedrijf ga je ervan uit dat het OK is en je gaat niet iedere doos checken. Cameranu had binnen een paar dagen alles geregeld en ik kreeg de juist kleur lens toegestuurd terwijl ik zelf de andere retourneerde. Super. Dit soort dienstverlening heb ik nog nooit ervaren.

Alle zaken op fotografie gebied zijn daar. Als Cameranu zegt: 'het is op vooraad'dan is het op vooraad.

TheJansMan 18-11-2014

Onderdelen makkelijk op te zoeken

Website vrij overzichtelijk

Erg uitgebreid

Makkelijk, overzichtelijk en snel.

quintje 18-11-2014

Op de webwinkel zijn de producten makkelijk te vinden. Ook de afwikkeling van de bestelling en betaling verlopen vlekkeloos.

Geen slechte ervaringen gehad. De levering was snel conform belofte op de website. Goederen waren goed verpakt en werkten goed.

Slechts op twee specifieke producten gezocht. Er was voldoende keuze. Gezocht naar een specifiek merk. Dat was er niet, maar wel een zeer goed alternatief, zowel voor de technische specificaties als voor de prijs.

Zeer goede ervaringen, derhalve altijd de moeite waard om voor aanschaf ook even bij CameraNu.nl te kijken.

Gewoon heel goed gevoel bij deze webwinkel. Leveren wat je vraagt, op tijd, goed verzorgd. Voor de door mij aangeschafte goederen een zeer scherpe prijsstelling.

wil 03 18-11-2014

Goede en jusite product info. Heldere overzichten van producten.

Medewerker/sters altijd aanspreekbaar. Realistisch, servicegericht en bereid tot compromie .

Groot assortiment overzichtelijk en uitgebreide info.

Lsge drempel. Medwerkers grote kennis van producten en van het vak. Vriendelijke benadering en luisteren goed.

Achtergrond collapsible gekocht. Vandaag retour. Voor het eerst in 6 jaar dat ik een product terugbreng. Wederom is de info op internet zeer goed en het zal geen probleem zijn dit product te ruilen.

marga visser 18-11-2014 Via de website gekocht

Alles is heel overzichtelijk

Jullie doen het prima

Ringel1 17-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen. Goed overzichtelijk

Zeer goed. Houden je constant op de hoogte. Denken goed mee. Wordt snel verzonden.

Heel uitgebreid assortiment

Alleen maar goede ervaringen met Camera Nu

Zeer goede on line winkel en zeer prettige winkel op Urk. personeel zeer kundig en erg vriendelijk en klantgericht

Bart EG 17-11-2014

Er ging helaas wat mis met de betsling via ideal, daarom 2 dagen later in huis ipv 1. Verder prima!