Deze score is berekend op basis van 2384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ojansonius 29-10-2014

`Gemakkelijk te bereiken, goed parkeren, en mooie winkel

Snel en goed geholpen. Menb neemt alle tijd voor je en informeert je prima

Te veel om alles te bekijken. Geweldig assortiment. Video camera's assortiment wat magertjes.

Prima service

Goede wijn behoeft geen krans.........

sephra 28-10-2014

De B&W Outdoor Case bleek net te krap voor het doel waarvoor ik hem kocht.
Omdat ik de verpakking al had weggegooid heb toch maar even gemaild of ruilen nog kon.
Ondanks de officiële voorwaarden was dat geen probleem. Thanks!

Snelle levering en goede service.

Snelle levering en goede service.

Jan Domburg 28-10-2014 Via de website gekocht

Prachtige en duidelijke website

Vriendelijk en behulpzaam nemen de tijd voor je. Afspraken komen ze na

Heel gevarieerde keuze en duidelijke omschrijving van de producten

Zeer vertrouwd en goede service

arla 28-10-2014 In de winkel gekocht

alles staat goed omschreven

mail gestuurd en direct antwoord

zeer uitgebreid assortiment maar ben alleen voor mijn telefoon gegaan

ja correct geholpen

Cameranu.nl is een betrouwbare internetsite en als je in de winkel komt zeer vriendelijk geholpen.

Madelon Dielen 28-10-2014 In de winkel gekocht
Online en in de winkel in Urk.

De website werkt snel en eenvoudig. To the point.

De service van CameraNu is voortreffelijk. Ik stuur al mijn cursisten en reizigers die met mij mee gaan op mijn fotoreizen met een gerust hart door naar CameraNu.

Ik zou in de winkel graag wat meer producten geëtaleerd zien. Zien doet immers kopen! Het assortiment in de webwinkel is prima.

Ik heb, naast een drukke baan als fotograaf, een eigen fotografie school. Hier organiseer ik al bijna 10 jaar fotografie en fotobewerking cursussen en workshops. Daarnaast organiseer ik alweer 8 jaar fotoreizen over de hele wereld.
Omdat ik uit ervaring weet dat de service én de kennis van het talrijk aanwezig personeel zeer goed is, raad ik mijn cursisten met een gerust hart CameraNu aan.

1939oke 28-10-2014

Gemakkelijk in de hand te houden

Uitstekend, en goed begeleid bij het omruilen van de kijker.

Was uitzoek voldoende, voor ieder wat wils.

Uitstekende begeleiding en een prettige omgang zowel per telefoon als per mail.

Wordt van A tot Z geholpen zonder aandringen of andere poespas. Kwam mij over als een zeer betrouwbare firma en dat was het ook naar mijn mening. Ga zo door! Gilles.C Vlissingen

helenamaria 28-10-2014 Via de website gekocht

Alles duidelijk op de website. Zoeken kan per artikel per merk. Je hoeft niet eindeloze pagina's door te bladeren als je gericht zoekt.

's Avonds laat besteld zonder je huis uit te moeten en de volgende middag thuisbezorgd, dat noem ik echt gemak! En dan wordt je 's avonds ook nog gewoon geholpen via de chat door een medewerker van de winkel. Super! Heb al vaak besteld bij CameraNu. Eén keer voldeed de bestelling niet aan m'n wensen. Kon de bestelling gewoon terugzenden en kreeg het geld gewoon terug op m'n rekening. Prima service.

Als ik iets voor mijn hobby fotografie zoek, hebben ze het altijd bij CameraNu.

Ik kan CameraNu van harte aanbevelen. Moet er wel bij zeggen dat ik niet vaak meer bij de concurrent kijk, maar gelijk bij CameraNu bestel vanwege de goede ervaringen.

s.ushpiz 27-10-2014 In de winkel gekocht

zeer goed

de winkel probeert om u te voorzien van alle de service assortiment van camera video

heel goed service

Alec Gold 27-10-2014 In de winkel gekocht
Urk, zijn er nog anderen dan?

Jullie zitten zo ver bij Dordrecht vandaan ;) maar serieus: de wachttijden zijn soms echt bizar lang.

vriendelijk, weten waar je het over hebt, alle tijd nemen en niet bang zijn om te zeggen dat je iets niet weet of moet opzoeken.

veel, maar niet alles :)

al een paar keer gedaan, voor mensen die niet het allllleeeeergoedkoopste zoeken zijn jullie een goed, professioneel adres.

goed geholpen, kon zelf nog 3 uur!!! blijven zitten om mbv gratis wifi updates te downloaden omdat ik de volgende dagen niet meer op kantoor/thuis kwam. Verschillende keren gevraagd of ik koffie/water/thee wilde, personeel dat je niet wegkijkt maar vriendelijk vraagt of het lukt, of dat ze nog kunnen helpen. Wereldzaak dus!

M.E.Evers-Stolk 27-10-2014 In de winkel gekocht
op Urk

ideaal een nr trekken,zo ben je gauw aan de beurt zelfs op zaterdag

prima en vriendelijk

voldoende je kijkt je ogen uit

heel sterk ,wij kregen zelf ook deze tip.super

Wij zijn zeer tevreden ,wisten niet wat we zagen, zo'n grote winkel op het industrieterrein. Fijn geholpen en zullen zeker dit doorgeven aan anderen

AngeliqueW 39 26-10-2014

Je moet er even voor naar Urk, voor het beste resultaat.

Zeer vriendelijk, vakkundig en uitgebreide uitleg gekregen van de medewerkers

Ruim assortiment,

Ze weten waar ze het over hebben, en geven advies op maat

Gerlofke 26-10-2014

Overzichtelijk site en makkelijk om te bestellen

Super geholpen,en personeel,die weten waar ze het over hebben

Uitgebreid assortiment

Deze winkel beveel ik graag aan anderen,vanwege de goede service.

Ik ben dik tevreden over Cameranu,de prijskwaliteit,goede service en dat ze alle tijd voor je nemen,om je goed in te lichten over het product.

Liani 25-10-2014

Contact is snel gemaakt zowel via de site of telefonisch.
Vriendelijke en professionele begeleiding bij het maken van een passende keuze.

Rustig en adequaat. fijnd dat er een proefperiode is gewaarborgd.

kwaliteitsassortiment en goede prijzen.

dat doe ik regelmatig, vooral vanwege de professionele uitleg en adviezen.

Leuk om de mogelijkheid te krijgen mijn enthousiasme over camera.nu te delen!

huberta1950 25-10-2014

Je kunt rustig rondkijken en alles is overzichtelijk opgesteld.

Ik werd zeer klantvriendelijk geadviseerd. Er werd ruimschoots de tijd voor me genomen. Echt top.

Heel groot assortiment

Ben nog nooit in een winkel met camera's zo goed geholpen.

Dus al met al een zeer tevreden klant Zal iedereen aanbevelen om hier eens een kijkje te gaan nemen.

koprol 24-10-2014

Ik woon dichtbij Cameranu en kan er langs gaan. Op de website is alles actueel en duidelijk. Betalen is simpel.

Bij telefonisch contact is snel een deskundige medewerker aan de lijn. Levertijden zijn erg kort.

Voor goede spullen voor je camera, grijp je niet snel mis. Ook regelmatig, snel wisselend aanbod van occasions en demomodellen.

Vooral een aanbeveling vanwege het goede advies voor jou en niet meteen dure spullen slijten.

Cameranu is een prettige winkel waar ze tijd voor je nemen, aan de telefoon of in de winkel.

JdeL 24-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

Via webshop wat toestellen bekeken en vergeleken. In de winkel advies gevraagd en gekregen en zo tot uiteindelijke beslissing gekomen. super combinatie.

Heel goed. Dag na mijn aankoop had ik nog een technisch vraagje en toen heb ik even telefonisch contactt gezocht en werd ik super goed en vlot geholpen.

Ik spreek alleen over het cameradeel maar ze hebben echt een zeer ruime keus. Voor ieder wat wils. Van profi tot toerist. Ook tweedehands voor de profi is er keus.

Zeer zeker. de medewerkers hebben echt kennis van zaken en gaan niet uit van wat zij belangrijk vinden aan een toestel maar vragen goed aan de klant wat hij of zij er mee wil kunnen etc.

webshop + winkel centraal gelegen in midden van land aan de A6 mooie combinatie. kennis medewerkers is geweldig en service ook.

Hes71 24-10-2014

Kan er prima parkeren en is makkelijk te vinden

De service vond ik prima, ze namen alle tijd om mij te helpen

Ik was aan een nieuwe verrekijker toe en wist niet precies wat ik wou. Ze hebben mij in de winkel van alles uitgelegd en laten zien. Omdat de winkel uitzicht heeft over velden kon ik de verrekijkers daar heel goed testen en vergelijken. Heb nu een kijker binnen mijn budget waar ik heel blij mee ben.

zap1951 24-10-2014

je kunt op je gemak in de winkel rondneuzen onder het genot van een kopje koffie

zeer kundig personeel

alle bekende merken op het gehele fotogebied op voorraad

omdat het personeel zeer kundig is en alles bijna op voorraad en ook nog lage prijzen is het voor iedereen prettig winkelen in urk.

De beste winkel op fotogebied in nederland. Ook via de webshop gaat zeer snel.

rens rietmulder 24-10-2014 In de winkel gekocht
In Urk

Afstand vanaf woonplaats

goede adviezen, zowel bij aankoop als bij
vragen op fotografisch gebied.

Voor zover te overzien zeer groot assortiment

gezien bovenstaande beoordeling zeer positief.

Goede ervaringen met een aantal aangeschafte camera,s + hiervoor bijbehorende adviezen. Ook t.a.v. reparatie van de voorlaatste camera (Sony a-33) en het terugzenden van de batterij hiervan, terwijl de camera op mijn verzoek zou worden vernietigd. Tevens goede ervaringen met adviezen op de verdieping van CameraNu.

Jan Poldervaart 23-10-2014

website zit logisch in elkaar en bestellen is heel eenvoudig

Levertijd die ze beloven komen ze ook na. Pas om 22.30 uur besteld, toch volgende dag bezorgd.

Vooral op fotografie gebied een geweldig assortiment. zelf e-reader gekocht uit ook een heel ruim assortiment. zie webshop en overtuig jezelf.

Winkel voldeed ruimschoots aan verwachtingen

Dik Beker 23-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

Zowel via de website als ter plaatse kan je uitzoek wat je nodig heb.

Vakkundige medewerkers en snelle beantwoording van e-mail

ruim voldoende voor iedere fotograaf

Ieder die het wil weten krijg te horen dat ik dik te vrede ben.

Zie hierboven

rutgersr 23-10-2014

Overzichtelijke webshop welke snel werkt. Ook erg praktisch om gelijk bijbehorende accessoires te zien bij het gekozen product.

Kundig personeel welke graag een stapje extra doen om de klant van een goed en eerlijk advies te voorzien.

Zeer ruim assortiment met voldoende voorraad zodat naleveren of voor niets naar de winkel rijden zelden voorkomt.

Er zijn soortgelijke winkels, echter voelt Cameranu.nl net even anders. Daar is iedere klant gelijk en krijgt iedere klant de aandacht welke hij of zij vraagt, zonder uitzondering! Of iemand nu komt voor 1 geheugenkaartje of de nieuwste dSLR met een tas vol extra's

Nog meer veren gaan niet passen. ;-) Maar zonder gein is dit wel mijn meest favoriete leverancier van producten welke bij mijn vakgebied aansluiten.

huihey 23-10-2014

Ruim assortiment en bestelling binnen een dag in huis. Prima!

Charl62 22-10-2014

Overzichtelijk en ruim assortiment

Perfect geholpen.

Een zeer grote overzichtelijke winkel met een ruim assortiment en supervriendelijk en bekwaam personeel

Zeeadelaar 22-10-2014

Overzichtelijk, goed contact

Prettige afhandeling van een verkeerde bestelling, snelle actie. Goed contact over financiele afhandeling.

Zeer uitgebreid, soms wat onoverzichtelijk

Absoluut

Cameranu.nl is gewoon een goede webshop. Blijf dit volhouden!

Margret65 22-10-2014

Alles wordt duidelijk uitgelegd, zelfs als ze het aan heet inpakken zijn in het magazijn voor verzending Alhoewel ik het ook spannend vond is het al meerdere malen helemaal perfect verlopen.

Ik heb voordat ik bestelde nog telefonisch contact gehad over een objectief die het beste bij mijn camera zou passen. Hierbij werd ik echt door een specialist te woord gestaan en deze heeft mij echt geholpen bij mijn keuze.

Alles wat ik nodig heb voor fotografie heb ik allemaal kunnen vinden. en nog veel meer.. super keuze!

Ik heb hem al meerdere malen aan mijn mede cursisten geadviseerd.. meerdere hebben ook bij CamereaNU.nl gekocht en allemaal zeer tevreden.

Super deskundig team, perfecte levering en dito status van de bestelling. Producten goed verpakt en super snel geleverd. Mijn angst om duurdere spullen online te kopen is bij hun echt weg!! Tevens waren de producten die ik kocht ook het goedkoopste bij CameraNU.nl

Harry Bruins 22-10-2014

Op de website bekijk ik altijd de diverse mogelijkheden en vervolgens rijdt in naar Urk om daar door de experts geholpen te kunnen worden.

Ook wanneer een product je niet bevalt kun je het zonder problemen weer terug sturen.

Door juist het grote assortiment is this the place to be.

Vanaf het moment dat ze nog op de bovenverdieping op Urk zelf zaten ben ik al fan van deze club.

Service is top. Houden zo!!!

sitecar 21-10-2014

Overzichtelijke opstelling per categorie waardoor je makkelijk naar het gewenste artikel komt.

Ik ging voor een verrekijker. Op internet al een voorselectie gemaakt in type en prijsklasse. Dit meegenomen en toegelicht waarom deze keuze. Er werd alle tijd voor mij genomen om buiten uit te proberen en ook werden verschillende optie voorgelegd met een goede toelichting.

Ruime keuze en mogelijkheden

Goed bereikbaar. Mogelijkheid voor een bakje koffie als je wat langer moet wachten.

Met hetgeen voor ogen wat ik wilde kopen, werd ik goed geïnformeerd en werd alle tijd genomen voor uitleg. Geen vraag was dom of te veel. Ook de extra tips om de verrekijker te beoordelen waren heel nuttig.

H Reijn 21-10-2014 In de winkel gekocht
urk

Van te voren kun je kijken op de website voor product informatie. In de winkel wordt je vervolgens heel professioneel geholpen.

Personeel neemt alle tijd voor je.

Ruim assortiment, goed bijgehouden op de website.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Maar vooral goed deskundig advies.

Anne Hondema 21-10-2014

Eerst even gebeld of ik langs kan komen. Ja hoor, geen probleem, kom direct maar... Dat noem ik 'gemak'!

De sensor van mijn camera moest worden schoongemaakt. Camera wordt direct meegenomen, de tecneut komt nog evenlangs om te laten zien wat er aan de hand is en nog voordat ik de koffie op heb ik de camera al weer klaar. Super!

Was op dit bezoek niet echt van toepassing maar ik heb natuurlijk wel even kunnen sneupen. Zelfs de nieuwe Nikon D750 was er al.

Zondermeer! Heb ik al gedaan overigens....

CameraNu is een fijne winkel waar ik al jaren tot groot genoegen kom.

JW de Tuinman 21-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

Nummertje trekken, bakje koffie pakken en lekker rondneuzen, snel aan de beurt!

Kennis van zaken, vlot, netjes, to the point!

Veel kennis, superscherpe prijzen, goed bereikbaar.

Prima winkel. Veel kennis van zaken, snelle service, zeer groot assortiment en superscherpe prijzen!

Leon de R 21-10-2014

Alle opties die je van een webshop mag verwachten.

Ook retouren zijn netjes afgehandeld, inclusief een reminder na aanvraag van een retour nr nadat ik na enkele dagen het item nog niet had opgestuurd.

oliviergroen 20-10-2014 In de winkel gekocht
urk

Er was iets stuk gegaan van mijn ledlamp voor mijn camera namelijk het voetje die hem verbond eraan. Dus ik stuurde een mailtje van het ongeval en kreeg snel kosteloos al een nieuwe opgestuurd. Zeer tevreden over dit gemak

Zeer vriendelijk en professioneel!

Ruime selectie aan producten.

Deze winkel heeft alles wat een amateur tot een prof nodig zou hebben aan camera gear. Zeer breed en gevarieerd!

Deze winkel straalt professionaliteit uit zowel als klantvriendelijk en goed verstand van hun producten. Ik heb zowel besteld via de webshop en in de winkel fysiek gestaan. Als je iets nodig hebt? Dan heeft cameranu wat je zoekt

Timmy '38 20-10-2014

Ben zeer tevreden over de manier waarop ik zowel telefonisch als door de verkoper te woord ben gestaan.

Het assortiment waarvoor ik kwam was voorradig en er werd intensief gezocht naar een bijbehorende tas naar mijn tevredenheid.

Doordat ik zeer tevreden ben,zal ik dit zeker aan anderen doorvertellen

Werd op een vakkundige en vriendelijke wijze geholpen door zowel de telefoniste als de verkoper.

gunaguna 20-10-2014

Zowel goede webshop als fijne winkel.

Supersnelle en goede afhandeling van vragen en opmerkingen.

Nog niets tegengekomen dat ze niet hadden en ik wel nodig had.

Ik beveel cameranu.nl standaard aan aan vrienden, kennissen en familie.

R. Belfroy 20-10-2014 Via de website gekocht

Online te bestellen

zeer uitgebreid

accuraat en betrouwbaar

GC Photography 19-10-2014 Via de website gekocht

Makkelijk overzicht op de website en je hebt zo iemand aan de lijn voor al je vragen ik heb nooit lang hoeven wachten zoals bij veel anderen.

Vandaag bestellen morgen in huis en dat klopt als een bus.

Uitstekend!!
Na 2x mijn yongnuo te hebben moeten omruilen wat elke keer met echt uitstekende service werd gedaan, hebben ze mijn 3e ook terug genomen en mocht ik met bijbetaling een ander product uitkiezen. Nou als dat geen service is dan weet ik het ook niet.

Dikke 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️!!

Alles wat je nodig hebt kan je vinden in hun assortiment zowel voor de amateurs als de pro's wat ik erg belangrijk vind.

Betrouwbaar, uitstekende service, snel en meedenkend personeel. Whats not to like?!
Ik zou iedereen die het mij vraagt deze winkel zeker aanraden.

Ik heb een uitstekende ervaring met Cameranu en vooral met hun klantenservice en vind dat de betrouwbaarheid, de service, het meedenkende personeel en de snelheid gewoon simpelweg 5 sterren heeft verdient! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

J Kamstra 19-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

Gemakkelijk bereikbaar , goede parkeergelegenheid , internet site is ook gemakkelijk en overzichtelijk .

Bij het binnengaan wordt je op een aardige manier gevraagd waarvoor je komt en krijg vervolgens een nummer gerelateerd aan je intenties
( bestelling halen , informatie , of gewoon rondneuzen ) . koffie is gratis . kortom top

Assortiment is ronduit geweldig goed , is mijns inziens één van de betere winkels

Mijn ervaring met deze winkel is ronduit geweldig

Had met de online winkel al eens zaken gedaan met zeer positieve ervaringen , maar de fysieke winkel is een mooie en goed gesorteerde zaak met vriendelijk en bovenal naar mijn mening deskundig personeel

Peter W.A.Bos 19-10-2014

Goed te bereiken, geen files enz

Vakkundig personeel,geeft vakkundig advies.

Hebben alle goeie spullen in voorraad, zoniet dan snel beschikbaar.

Vakkunig personeel die niet verkoopt voor de omzet, maar goede argumentatie heeft bij aankoop.

Door omstandigheden kon ik even niet gebruik maken van 1 van mijn lenzen. Doordat ik voor vakantie naar Chicago ging en iets wilde met gebouwen die daar in overvloed zijn…pffffffff en zo min mogelijk vertekening , had ik 3 lenzen op het oog. Even gebeld met Cameranu en daarna naar Urk. Ik moest toch wel op korte termijn beslissen welke van de 3 ik zou kopen, maar dat was toch niet zo moeilijk als ik dacht. De vakkundige enthousiaste hulp in deze was Niet een verkoper die je snel een lens wilde verkopen, maar 1 die met goede argumenten mij de goede beslissing deed doen.

J.F. van der Wolde 18-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

Bij binnenkomst kun je al aangeven aan welke informatie je behoefte hebt en wordt je doorverwezen naar desbetreffende afdeling

Er wordt snel gereageerd op vragen, zowel in de winkel als online

Zeer uitgebreid, voor ieder wat wils

Gewoon een prima zaak!
medewerkers hebben een schat aan ervaring en kennis.

jksalomons 16-10-2014 Via de website gekocht

snel in huis

De echte service ontdek je pas als er iets mis is. Ik had een camera waar de batterij niet goed van was. Teruggestuurd en kreeg netjes een melding dat het in behandeling was genomen. Maar ik had er geen rekening mee gehouden dat dit wel een paar weken kon gaan duren. Ik wij gaan op wereldreis... Gebeld, twee dagen later werd er een nieuwe camera bezorgd. SUPER!!!!!!! Ontzettend bedankt daar in Urk!

zie boven

Zoals boven beschreven super service bij defect.

Kapellen 16-10-2014 Via de website gekocht

Goed en duidelijk menu. Direct gevonden wat ik zocht.
Ook het aanmelden en afrekenen gaat snel en makkelijk.

Snel verzonden en daarvan op de hoogte gehouden via de mail. Bijzonder prettig.

Op gebied van fotografie wordt er zeer veel aangeboden.

Door gemak, service, assortiment en prijsstelling zeer aanbevelenswaardig voor collega (hobby) fotografen.

Blauwegeschelpte 16-10-2014 Via de website gekocht

Waarom in China bestellen? De prijzen zijn hier super en de levertijd fantastisch.

knert 15-10-2014

De website werkt vlot en is actueel. Het bestelproces is zeer eenvoudig en ook voor zakelijke klanten kun je precies de juiste gegevens invoeren.

Absolute kennis aanwezig daar. Los van de gemoedelijke sfeer die er hangt. Je wilt er bijna niet meer weg, mede omdat de koffie ook heerlijk smaakt daar terwijl je op de WiFi zit. Sfeer en kennis!

Het assortiment bij de 2 grote A merken (nikon en canon) DSLR's is bescheiden. Voor het overige is er een zeer groot aanbod. Ik begrijp dat ook wel omdat er natuurlijk veel doorloop is bij met name DSLR's en dat deze camera's slechts een klein deel van het gehele assortiment bedragen die verder uitgebreid is.

Absoluut. Kennis, vakmanschap en niet onbelangrijk; gezelligheid.

Arno Fooy Fotografie 15-10-2014

Eenvoudig bestellen, volgende dag geleverd!

Ook als er iets mis gaat is Cameranu.nl bereikbaar. Gewoon mensen aan de lijn!

Zou niet weten wat er nog aan toegevoegd kan worden.

Prijs is altijd concurrerend, verzending snel, bij service is men bereikbaar en behulpzaam. Durf aanbeveling goed aan.

Patrick de Bie 14-10-2014 Via de website gekocht

Product was snel te vinden op de website.

Levering binnen 12 uur! Hoe snel wil je het hebben?

Het product wat ik zocht was op voorraad. Verder niet gekeken.

Gezien de hele snelle levering en de relatief nette prijzen (ik heb niet heel uitgebreid vergeleken) zou ik CameraNu.nl zeker aanraden bij kennissen en vrienden. Sterker nog, ik heb het al gedaan.

Kort maar krachtig. Snelle levering en prima prijs. Top!

Laura77 14-10-2014

Ik was op zoek naar een studio flitsset van Bowens, CameraNu.nl had het meest uitgebreide assortiment. Duidelijke informatie op de website waardoor mijn keuze snel gemaakt was. De set was prima verpakt en werd snel geleverd. De levering kon gevolgd worden via internet. Er bleek één bijgeleverde lamp niet te werken, een mailtje was voldoende om binnen een dag een nieuwe lamp geleverd te krijgen. Ik ben uitermate tevreden over de verwerking van mijn bestelling en de klantenservice. Ik zal zeker vaker bij CameraNu.nl gaan bestellen.

M.van 't Hof 14-10-2014

Goed en overzichtelijke website

het bestelde was de volgende dag in huis

heel goed en vele verschillende merken

was mijn eerste keer maar wel voor meerdere mogelijke bestellingen als ik weer fotomateriaal nodig heb

het bovenstaande vindt ik goed als beoordeling

Koster10 14-10-2014

Goede overzicht

Snelle levering.

Precies wat ik nodig had

aan iedereen

RuSa 14-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

In de winkel is bijna alles aanwezig en te bekijken. Prima ondersteuning door zeer deskundig personeel.

Bij reparatie wordt je zeer regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Op verzoek, met succes, op spoed aangedrongen bij reparateur.

Heb het van de ca. 15 bezoeken aan de winkel slechts eenmaal meegemaakt dat artikel niet voorradig was. Achteraf alsnog ontvangen.

Groot assortiment en zeer deskundig personeel, die alle tijd voor je neemt, ook als er diverse andere klanten staan te wachten.