Deze score is berekend op basis van 2393 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Miriam Post 20-03-2019

Fijne online winkel, snelle service en reageren snel op e-mails. Producten worden snel geleverd en zijn goed verpakt.

Ik raad cameranu dan ook zeker aan!

Jo Slangen 20-03-2019

Een eerlijke webwinkel, want mochten er problemen zijn, dan worden deze keurig en zonder moeilijk te doen opgelost ofschoon dit slechts één keer het geval is geweest. Alle overige leveringen verliepen vlekkeloos.

elesman 20-03-2019

Geweldige zaak en levert ook supersnel. De apparaten zijn prima verpakt. Dit is niet het eerste artikel waar ik tevreden over ben.

Jolanda 20-03-2019

De uitleg over producten is onafhankelijk en duidelijk. De bestelde producten worden snel geleverd.

M. Villalobos 20-03-2019

Everything went as expected, arrived the expected day and the product was in perfect condition.
The microphone works good for dictation, no issue w compatibility what so ever.

Pauline 19-03-2019

Er zitten echt mensen achter deze winkel. Dat klinkt een beetje maf, maar veel online shops geven iets onpersoonlijks af. Daarnaast is het vaak afwachten of je online snel geholpen kunt worden of een vraag kunt stellen. Veel websites houden dat contact bewust af. Cameranu.nl biedt goede service, maar is telefonisch ook een goede sparringpartner. Ik ben erg geholpen met mijn vragen over mijn Canon Powershot G7X Mark II, en nu goed op stoom voor mijn vlogging video's. Dank zij cameranu.nl

Arjan Boes 19-03-2019

Altijd razendsnel m'n bestelling binnen en als ik p.o. iets verkeerds besteld heb geen problemen met retourneren.

Marinka 19-03-2019

Ik ben sinds augustus om het bezit van een EOS2000D camera. Hierdoor ben ik lid geworden van verschillende websites en Facebook paginas. Cameranu.nl heeft steeds hele leuke aanbiedingen, en ik heb daarbij een regenhoes voor mijn camera gekocht ,zodat ik ook in de regen veilig gebruik kan maken van mijn camera.

Frank uit Apeldoorn 19-03-2019

Hmmm... verkeerde verrekijker geleverd op mijn bestelling. Gelukkig had ik gekozen voor afhalen in de winkel. Die kon dus retour, maar nu moet ik langer wachten. Wel jammer dat de verkoper mij probeerde over te halen om de verkeerd geleverde verrekijker te accepteren! Alsjemenou?!
Officiele reactie van CameraNU.nl 20-03-2019

Hallo Frank,

Vervelend dat er wat mis is gegaan. We zouden het erg fijn vinden als je telefonisch contact met ons opneemt. We horen graag het verhaal en kijken dan graag mee hoe we dit correct kunnen oplossen.

ilse 18-03-2019

Camera.nu is Duidelijk en informatief. De uitgekozen artikelen zijn gemakkelijk te bestellen. een aanrader deze online winkel.

Kevin 18-03-2019

Kortom, een TOP winkel. Super service, snelle verzending en in negen van de tien gevallen de laagste prijs.
Ook na aankoop van het artikelen is camera.nu nog beschikbaar voor vragen en helpen ze je graag bij het juist gebruiken van het door jou gekochte product.
Naast de goede service vind ik het persoonlijk ook een pluspunt dat camera.nu Afterpay aanbiedt als mogelijke betaaloptie. Met deze optie kan je een product bestellen en pas naderhand betalen.
Ik raad camera.nu aan iedereen aan die goede kwalitieit apparatuur, lage prijzen en een TOP SERVICE wilt.

Evert Jan 18-03-2019

Ik heb genoten van de service. Snelle levering. Wat zeker bijzonder was dat er goed technisch inhoudelijk over apparatuur en instellingen van Cactus apparatuur gesproken kon worden.
Zelfs toen iets niet goed werkte in een bepaalde combinatie mocht ik alles terug sturen en had ik mijn geld in een mum van tijd retour. Super! Ik heb al meer dan 15 x bestellingen gedaan en telkens was ik weer tervreden.

Marco 18-03-2019

Prima informatie op de website. Prima betalingssysteem, super snelle levering en prima verpakt. Zeer aanbevolen.

Eva 18-03-2019

Snelle en goede levering van een mooi product. Ik kocht het digitale fotolijstje en het kwam veilig verpakt aan op de volgende dag. Het product zelf heeft een mooi model en is zeer gebruiksvriendelijk. Ik ben heel erg tevreden.

Bertus 18-03-2019

Duidelijke informatie op de website. Snelle levering volgens afspraak. Samengevat: uitstekende service.

anoniem 18-03-2019

Zeer vriendelijk geholpen. Er wordt echt de tijd voor je genomen om verschillende toestellen uit te proberen en te vergelijken.

Petra 18-03-2019

Ik vind het een supershop. Levering is super snel, en als je vragen hebt, krijg je meteen duidelijk en goed antwoord. Of je coor iets kleins of groots komt, altijd dezelfde goede service. Een top shop dus.

DRRD 17-03-2019

Accurate weergave en ruime keuze. De juiste solar oplader gevonden voor mijn gebruik. Snelle en keurige verzending.

Gyselle 17-03-2019

Ik heb een 70-200 mm lens gekocht. Ik werd fijn geholpen; duidelijk en goed advies. De wachtrij was alleen wat lang. En met de lens ben ik uiteraard ook blij! Wel heel zwaar.

Aron 17-03-2019

Ik vond het een super bestelling. Ik had om 23 uur besteld en de volgende dag voor 16 uur binnen! Super!

Frank Kok 17-03-2019

Goed. Snel in huis geen verzendkosten. En indien nodig deskundige raad. Alles op voorraad en zo niet is het snel bij besteld.

Heidiefocus 17-03-2019

Altijd een zeer snelle en zeer goede service vanuit Cameranu
Je kan altijd vragen stellen waar je persoonlijk antwoord op krijgt in een snel tempo en bestel je vanavond, dan heb je het product de volgende dag in huis.
Ook hebben ze de producten vrijwel altijd op voorraad. Ik bestel nergens anders spullen voor mijn fotografie.

Jackie 17-03-2019

Met alle vragen die ik heb, kan ik altijd terecht en krijg professioneel antwoord.
Alles wordt keurig afgehandeld bij bestellingen. Ik mag hier graag komen en voel me vertrouwd bij bestellingen via het internet.

Jurian Moerdijk 16-03-2019

Het is de 1e keer dat ik hier iets bestel. Alles ging soepel en mijn camera was de volgende dag al thuis. Het is een hele goede site en je kunt er alles kopen voor cameras. Ik ben zelf truckfotograaf dus zal hier vast nog wel iets kopen.

Jos Vandaele 16-03-2019

Een shop met passie voor fotografie. Troeven: correcte prijzen, 5 jaar garantie op sommige artikelen, grote voorraad, altijd bereikbaar via WhatsApp, snelle en gratis (voorwaardelijk) levering, zeer overzichtelijke website.
Dat 'webshoppen' ooit leuker zou zijn dan een fysieke winkel had ik nooit gedacht. Top!

Eppak 15-03-2019

De eerste keer dat ik iets bij dit bedrijf bestelde. Product werd keurig, conform de belofte, de volgende dag afgeleverd. Prijs was concurrerend t.o.v. andere aanbieders en het product bevalt prima.

lonneke buijs 15-03-2019

Ik heb veel goede ervaringen met Cameranu.nl . Meerderdeels van de spullen die ik nodig heb voor mijn camera haal ik op deze website, maar dat is niet zonder reden. Ik vind cameranu.nl namelijk heel erg overzichtelijk (zo kan ik duidelijk zien of ik het goede product voor me heb en of het ook bestemt is voor mijn camera) de site heeft tot nu toe altijd direct de dag na bestelling mijn pakketje al geleverd. Eigenlijk alles wat je nodig hebt is gewoon op deze site te vinden voor een eerlijke prijs. De producten die ze verkopen zijn veder op van super goede kwaliteit en gaan dus lang mee.
kortom: cameranu.nl is een hele fijne en goede webshop die heel overzichtelijk is, snel levert en producten van goede kwaliteit tegen een eerlijke prijs verkoopt.

koos 15-03-2019

Via het contact formulier werd mijn vraag beantwoord, hierna het betreffende bestelt en de aan leverdag opgegeven en get is keurig in perfecte staat bezorgd.

Ronnie van de voort 14-03-2019

Ik heb een geweldig product ontvangen en daarbij heb in van te voren hele goede info gehad of hoe het product te gebruiken. Nogmaals dank hier voor. Pocketwizard plusX 2 stuks.

Nimagemartin 14-03-2019

De prijs natuurlijk belangrijk, die is in orde. Maar voor mij was het uitgebreide assortiment doorslaggevend. Ik maak nog naast mijn digitale opnames (Canon 5D II) regelmatig analoge zwartwit opnames (Leica CL en R3) die ik zelf in de doka afwerk. Het assortiment aan papier en chemicaliën is behoorlijk compleet en is de volgende dag binnen in een goed beschermde doos. Ik vond hier wat ik zocht in een overzichtelijke winkel.

Rich 14-03-2019

Na bestellen snel geleverd. Kon alles goed volgen met de link die ik kreeg. Moest helaas retour maar ook dat was snel en goed geregeld.

Wendy D 14-03-2019

Top shop!
Altijd kwaliteit

Voor al mijn benodigdheden rondom mijn fotografie ga ik naar CameraNu.
Betrouwbaar!

Minimi1984 14-03-2019

Goede en zeer snelle levering.
Pluspunt is achteraf betalen.
Ben bij jullie uitgekomen ivm de verlengde garantieperiode.

Conny Mols 14-03-2019

Ik zou de winkel zeker aanraden, Ik heb nog nooit een bestelling vanuit Nederland zo snel aangekregen, Besteld en de dag nadien geleverd gewoon TOP!

H.Huisman 14-03-2019

Veel keus..goede kwaliteit.. gebruiksvriendelijke website en snelle levering

Ben 13-03-2019

Duidelijke produkt omschrijving, prima verpakt en afgeleverd op de volgende dag zoals beloofd.

Hetty 13-03-2019

Camera besteld bij Camera.nu.
We hadden de camera een dag later laten komen omdat er niemand thuis was.
Volgende dag kregen we keurig een bericht dat de verzending nog een dag later zou komen.
Dat ging prima.
We zijn zeer tevreden!

F. Kruger 13-03-2019

Wilde een geheugenkaart voor een camera kopen. Wist niet precies welke. even gebeld. Uitstekende informatie gekregen en ontving het artikel de volgende dag al. Helemaal goed !

Fotos als hobby 13-03-2019

Het is makkelijk bestellen bij cameranu, ook de zoekfunctie werkt goed. De door mij gekozen scanner was niet meer leverbaar, ik kreeg op de site een goed advies over een vervangend merk.
De site geeft uitgebreide informatie over de producten, vergelijken van producten is makkelijk.
Mijn bestelling stond direct klaar om af te halen. In de winkel werd ik snel en goed geholpen.

Peter 13-03-2019

Leuke, complete winkel, vriendelijke service. De camera die ik bestelde was niet op voorraad maar ik kreeg binnen een half uur een persoonlijk bericht over de verwachtte levertijd.
Goede, concurrerende prijzen.

Suzanne 13-03-2019

Op aanbeveling van vrienden ben ik bij deze shop beland.
Cameranu.nl is een duidelijke site waar je snel de gewenste artikelen kunt bekijken. Tevens is de site zeer gebruiksvriendelijk en zijn alle producten uitgebreid beschreven. Het is fijn om reviews van andere kopers te lezen. De levering was zoals beloofd zeer snel en het pakket was keurig verpakt.

Cat 12-03-2019

Ik koos voor cameranu omdat zij mij precies de cameratas konden bieden die ik zocht!
De tas was snel geleverd en voldeed aan alle verwachtingen! Ruim en safe voor mijn nieuwe camera! Top!

Tim Hendriks 12-03-2019

Super winkel, mooie canon Eos 200d gekocht om te beginnen met deze hobby. Super gedetailleerde info over de camera en een eerlijke prijs! Snel verzonden en goed verpakt. Super zeker een aanrader.

H. B 12-03-2019

Bijzonder klantvriendelijk. Ook deze keer weer een perfecte levering zoals afgesproken.
Direct de volgende dag in huis.
Winkel heeft een geweldig assortiment van diverse producten. Gezien de afstand (voor ons 10 km.)
geen punt om advies te delen.
De hele familie is klant!! dus zeer aan te bevelen.

Toon van Diesen 12-03-2019

Cameranu is een van de betere dan wel de beste winkel, waar je zowel in de winkel als online met vertrouwen je aankopen kunt doen.
Of het nu gaat over bereikbaarheid, veelzijdigheid van het assortiment op foto en video gebied, snelheid van levering, klantvriendelijkheid, en service bij eventuele vragen.
Ze zijn er voor je, en staan klaar in woord en daad!
Ik ben zelf sinds enkele jaren als beginnend hobby fotograaf tevreden klant bij Camernu.
En kan niets anders zeggen dan dat Cameranu hiermee een dikke 10 verdient.

Roel 12-03-2019

Ze hebben veel op voorraad en ze leveren zeer snel en goede en vriendelijke klantenservice.

Wil 12-03-2019

Niet de eerste keer dat ik bij CameraNu online gekocht heb.
Zoals altijd duidelijke artikelinformatie, in een heldere overzichtelijke online-winkel met eenvoedige, maar goede zoek- en filterfuncties
De levering is als gemeld op de site; prompt inclusief track & trace
Zo hoort het gewoon.

bart 12-03-2019

Prima aan prijs en advies. Leveren meestal optijd en snel. Ging uitspringer ten opzichten van andere winkels, maar zeker een ruime voldoende.

JG 12-03-2019

Dit heb ik in alle eerlijkheid nog nooit meegemaakt. Wat een waanzinnige service!!!
Ik heb drie cameras opgestuurd gekregen van Sony. AX serie. Alle drie waren niet naar wens. Sterker nog. We hebben een ontwerpfout ontdekt in de AX53 van sony.... Ongekend, Een luide zoem, vanwege de stabilisatie in de lens, die te dicht bij de microfoon zit. Hoor je dus als je beelden opneemt. Schaam je SONY!!!!!
Toen naar Urk gereden. Samen gekeken en klantenservice medewerker .... gaf aan dat ik gelijk had. Toen namen ze alle tijd van mij om een andere camera te kiezen. Zeer goed advies. Kreeg nog wat extra korting en ging naar huis met de Canon HF G26. Thuis kwam ik erachter dat er geen HDMI kabel bijzat. Belletje: Ja hoor, opgestuurd naar mij en de volgende dag binnen!
Zowel aan de telefoon als in de winkel heel goed geholpen.
Week later bleek de camera een stuk goedkoper. Een belletje en binnen 3 werkdagen kreeg ik het verschil terug op mijn rekening.
Dat noem ik nog eens service.

Dikke dike pluim voor cameranu.nl.
Volgende keer zeker weer mijn vaste keus voor een volgende camera.
Nog nooit zon goede service meegemaakt!!!

Bert 12-03-2019

Duidelijke site met een goede zoek functie. Na zoekopdracht diverse artikelen om te vergelijken.
Levering was uitstekend