Deze score is berekend op basis van 2696 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pilonfotografie 04-02-2020

Ik was op zoek naar een professionele fotoprinter en had enkele types op het oog. Deze wilde ik, na het vele lezen van reviews, graag beide even zien en wat vragen nog stellen.

CameraNu had ze staan, kon mij helpen met advies en uitleg en ik ben vriendelijk geholpen, ze namen ook de tijd.

Prettige winkel en kom er zeker weer als ik wat nodig heb op fotografie gebied.

Piet van Sprang 04-02-2020

de bestelde telelens was in twee winkels even goedkoop. Ik heb toch gekozen voor Cameranu.nl omdat die mij betrouwbaarder overkwam. Was snel geleverd met UV filter. ik zal zeker weer hier kijken als ik weer wat nodig heb. Vooraf kan je vragen stellen per chat. Bevalt goed.

H. Huising 04-02-2020

Gelijk na bestellen van de camera een bericht ontvangen dat de bestelling in goede orde ontvangen was, en vervolgens zeer regelmatig statusupdates ontvangen over het bestelde item.
Bezorging was ook precies overeenkomstig de aangegeven tijd. Een zeer dikke voldoende!

Stephan 04-02-2020

Je kunt bij cameranu.nl makkelijk en snel bestellen ook de levering geschiet vlug. Ik heb maandag avond besteld en het was niet voorradig volgens de website. Dus ik dacht dat duurt even maar kreeg dinsdag een e-mail dat het woensdag geleverd gaat worden. Dus snel ondanks geen voorraad. TOP.

Geert 04-02-2020

Ik vind Camera Nu een heel goede en prettige winkel met een uitgebreid assortiment en bij de meeste verkopers veel verstand van zaken. Ook zijn ze niet beroerd je te helpen ook al koop je niks. Ze geven uitstekend advies, vind ik en ook afhandeling van klachten of reparatie gebeurt snel en professioneel.

Harm Prins 04-02-2020

Redelijke voorlichting betreffende Vortex verrekijker. Betere voorlichting is te vinden op Amerikaanse sites. 1x per telefoon en 1x middels chat contact gehad met CameraNU.nl.

Theo 04-02-2020

Super service, had onlangs wat fotografiespullen gekocht waaronder een screenprotector voor mijn camera Panasonic TZ200. Deze protector paste helaas niet goed en liet los. Gelijk 's-avonds gebeld en tot mijn verbazing had ik de nieuwe vervangende screenprotector de volgende dag al in de brievenbus. Kortom een perfecte service met prima prijzen voor fotospullen!

Hans 04-02-2020

Goede service en juiste informatie voor de aanschaf ontvangen. Een onderdeel voldeed niet aan mijn verwachting en mocht ik retourneren. Na ontvangst komt men met een alternatief. Hier nog even op wachten. Zeker een 9 voor complete pakket. Vrgr. Hans.

Marco 04-02-2020

Prima geholpen via de chatfunctie op de website. De medewerker gaf goede en duidelijke antwoorden op mijn vragen. Complete bestelling inderdaad de volgende dag in huis.

Elisabeth 04-02-2020

Overzichtelijk, genoeg informatie om online keuzes te kunnen maken, supersnelle service en beslist nette prijzen

DBre 04-02-2020

Beste prijs voor de Canon 50mm lens en Mount Adapter. Spullen snel in huis, netjes geleverd

Bart 04-02-2020

Ik was in de winkel op de van Woustraat. De medewerker was geduldig, prettig en kundig.
Ik wist niks van verrekijkers en ging met enige kennis plus de perfecte kijker de deur uit.

Peter 04-02-2020

Mensen met kennis van zaken. Goed advies, goede prijs. Ik kom hier al jaren.

Henk 04-02-2020

Eerst even telefonisch contact gehad over een nieuw balhoofd , en daarna besteld en de volgende dag alweer in huis.
Ik ben zeer tevreden over de informatie via de telefoon en de levering van het bestelde balhoofd.

Patou Van Decraen 04-02-2020

Alles is correct verlopen zoals ik het verwachten en zoals het hoort.
Geen klachten alles goed verpakt

annemarie 04-02-2020

prima kunnen vinden op de site wat ik nodig had, foutje met niet bezorgen , wat wel de bedoeling was. Kan beter in het formulier geplaatste worden maar goed afgehandeld en als nog verzonden.

Mikke 04-02-2020

Mooi aanbod, goed product geleverd.
Toen er wat mis ging met de levering, werd er helaas door de Whatsapp klantenservice meer aandacht besteed aan het indekken (dat er wel eens iets fout kan gaan) dan het meedenken voor een gepaste oplossing (voor een shoot die avond) en waarmaken van (een service vergelijkbaar met) de belofte "vandaag besteld morgen in huis". Gelukkig herstelde (*) van de telefonische klantenservice het perfect!

Mark Wever 03-02-2020

Middels de gebruiksvriendelijke website een vraag gesteld. Na uitgebreide chat een goed advies ontvangen. Na de bestelling zeer snel en correct geleverd. Bestelling voldoet geheel aan de verwachtingen. Uitermate tevreden met advies, bestellen, leveren en kwaliteit van geleverde.
Wij zijn zeer tevreden.

Albert 03-02-2020

Veel aanbod, goede prijs/kwaliteitverhouding, vriendelijk en correcte informatie en dervice

Robert 03-02-2020

Onlangs een flitser gekocht Profoto A1X voor Canon, maar verkeerde besteld (nikon) dus ff gebeld en was meteen goed gecorrigeerd Canon was toen niet op voorraad. Klantenservice heeft mij goed op de hoogte gehouden betreffende de voortgang. Alles perfect onvangen en nu ook reeds gebruikt. Super tevreden! Zal zeker aanbevelen om het bij cameranu te kopen.

johanoudsen 03-02-2020

Prima geholpen toen het bij bestelen door mijn fout mis ging.
Bestelling mooi op tijd geleverd binnen 24 uur.

peter 03-02-2020

Als ik iets nodig voor Foto / Camera heb, dan koop ik deze spullen bij CameraNu.nl. Dat doe ik al jaren want ik ben wel altijd tevreden met goed snelle service / aflevering van CameraNu. Met het retouren van gekochte spullen, deed CameraNu.nl ook prima in orde.

Martijn 03-02-2020

Vanwege de goede prijs van de DJI Osmo action bij cameraNU.nl besteld. Levering verliep snel en werd in de avonduren door TRUNKRS gratis bezorgd. TOP!

Marilena 03-02-2020

De levering was verrassend snel. Ik heb 'smiddags twee SD cards besteld en ze waren binnen 24uur binnen. Ik had helemaal geen problemen met de bezorging and de track and trace werkte prima.

Lizetphotography 03-02-2020

Tot nu toe heb ik altijd besteld bij de concurrent (zowel in de winkel als online). Mijn online bestellingen zijn daar tot 4 keer toe fout verlopen. Na de vierde keer besloot ik gebruik te maken van Cameranu. Ik kreeg, zelfs op een zondag, vrij vlot antwoord op mijn vraag via whatsapp en het product is de dag erna meteen bezorgd, zoals beloofd.

Robert 03-02-2020

Bij CameraNu.nl heb ik meerdere artikelen gekocht voor mijn camera. Nu een extra accu en geheugenkaart. De volgende dag gelijk in huis. Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en de wijze van verpakken. Ook mijn camera heb ik 2 jaar geleden online besteld. Kortom, bij een volgende bestelling kies ik weer op hun site

JV 03-02-2020

de shop is netjes en overzichtelijk en de produkten waar je belangstelling in hebt worden goed uitgelegd en wat de mogelijkheden zijn er wordt prima service geleverd

Yoran 03-02-2020

Klantvriendelijk en altijd bereid om te helpen met het uitzoeken van verschillende apparaten.

Jan van Kommer 03-02-2020

Prettige winkel om te kopen een goed assortiment, bij vraag via de email zelfde dag antwoord het is gewoon een no nonsens winkel. Het is voor mij de winkel. Wil eerdaags een nieuw toestel kopen oude camera tegen een behoorlijk prijs inruilen geen enkel probleem.

Alex 02-02-2020

Cameranu heeft een ruim aanbod en daarom heb ik hier al meerdere bestellingen geplaatst. Ik heb nog geen enkele keer een vervelende ervaring gehad, de orders kwamen altijd netjes, compleet en op tijd aan. Een keer heb ik geen factuur ontvangen, omdat mijn order met hun eigen koerier bezorgd moest worden. Na een vriendelijk telefoontje heb ik deze direct ontvangen.

Peter 02-02-2020

Goed telefonisch advies, in de webwinkel lens gekocht. Levering volgens afspraak. Voor mij betrouwbaar en klantgericht.

Flip de Winter 02-02-2020

De bestelling is inderdaad geleverd, maar ik ging op wintersport en had daarom de frame van de Gopro nodig en daar kwam hij wel te laat voor binnen. Beetje jammer dat het wel 3 dagen duurt...

Corina 02-02-2020

Op een zondagmiddag bij Cameranu een Sony Cybershot RX10 IV aangeschaft.
Na veel info te hebben gelezen op internet viel onze keus op dit technisch hoogstandje
De dichtst bijzijnde winkel bevond zich in de Van Wouwstraat in Amsterdam, waar we bijzonder prettig geholpen en begeleid werden bij uitleg en over de mogelijkheden van de camera.

Didier L. 02-02-2020

Cameranu heeft in voorraad wat andere winkels niet hebben. Professionele en vriendelijke medewerkers in de winkel waar ik mijn bestelling heb opgepikt.

Pieter 02-02-2020

Ik kon op de website mijn weg makkelijk vinden. Daarnaast een snelle levering en de goedkoopste van Nederland. Ze doen wat ze beloven.

Sagapo 02-02-2020

Zeer uitgebreide informatie, alle tijd voor vragen (en antwoorden), kopje koffie, uitstekende expertise. Goed gevoel om hier te kopen (Camera.nu Eindhoven)

Johan Brouwer 02-02-2020

Snelle levering, en 2x een lens voor mijn camera in goede staat ontvangen. Over 1 product was ik helaas minder tevreden (lens zelf, heeft niets met cameranu te maken) maar het retourneren ging snel, en je wordt goed op de hoogte gehouden of de retourzending is ontvangen en of dit in goede staat is geweest. Erg tevreden.

edwin0402 02-02-2020

Snelle levering, zondag besteld, maandag ontvangen. Typische een moderne webwinkel die er voor zorgt dat als je iets koopt, je je product de volgende dag in bezit hebt. Zeer tevreden over de levering.

Pluspunten

Minpunten

Yolanda 02-02-2020

Supersnelle levering, volgens belofte op website, zelfs zelfde dag nog binnen. Daar waar andere webshops voor het zelfde product 2 of 3 dagen levertijd hadden.

Jelle 02-02-2020

De medewerkers van Cameranu hebben erg veel expertise en kennis van hun producten. Ze kunnen je van alles vertellen over de camera's in hun collectie en geven deskundig advies. Voor vragen is er altijd tijd, en wordt er ook de tijd genomen om jou als klant goed te helpen. De winkel ziet er netjes uit, maar jammer genoeg was er bij mij niet genoeg op voorraad en moest het alsnog online besteld worden, maar dat is slechts een klein puntje. Voor deskundig advies en personeel dat de tijd neemt u zo goed mogelijk te helpen is Camernu dé plek om je camera en accessoires te halen!

John 02-02-2020

Ik koop al jaren foto apparatuur en accessoires bij cameranu. Zowel online als in de winkel in Urk. Altijd alles netjes bezorgd vanuit de webshop, top servicedesk als je vragen hebt. Maar ook top en deskundig personeel in de winkel.

Elmar 02-02-2020

Ik had online een Fujifilm X-T30 kit gekocht. Na een paar dagen was het al duidelijk dat er iets niet goed was met de camera. Hierdoor had ik eerst op Whatsapp contact gehad met de klantenservice, die gaf aan om langs te gaan bij de winkel omdat het probleem zich deed voordoen.

Toen ik bij de winkel langs ging in Amsterdam werd ik goed geholpen en kreeg ik meteen een nieuw exemplaar. Het oude exemplaar werd opgestuurd naar Fuji. Zeer te vrede met de snelle en goede service. Top!

Ed Dijk 01-02-2020

Goede service en snelle levering.
Een duidelijke en overzichtelijke webpagina.
Als je een vraag hebt krijg ke binnen een redelijk termijn antwoord.

Andre 01-02-2020

Ik zocht een goede verrekijker. Camera.nu heeft een groot assortiment met duidelijke reviews. Na de bestelling heb ik volgende dag de verrrekijker ontvangen. Keurig op tijd.

F.M 01-02-2020

Camera.nu is een prettige winkel omdat je daar goed geholpen wordt.
Ze hebben er prachtige nieuwe maar ook goede tweedehands camera's en objectieven.
Klein minpuntje is de reparatie service, dit liep verkeerd door de foutieve communicatie tussen collega's aldaar en de klant. Ik was verkeerd begrepen. Nu is het wel opgelost en vind dat zeer prettig.

Annemie 01-02-2020

Snelle en correcte bezorging van mijn bestelling .Ook afrekenen bij online bestellen ging vlot.

René 01-02-2020

Ik bestel mijn artikelen al jaren bij CameraNu.nl. De service is erg goed. Website overzichtelijk. Personeel erg klantvriendelijk. Ook als je een bericht stuurt krijg je snel het juiste antwoord. Levering is volgens afspraak, op tijd en zeer goed verpakt.

Steenbank 01-02-2020

Dit is een super vriendelijke winkel,jammer dat ze geen apart loket hebben voor kleine aankopen.ik zou iedereen deze winkel willen aanbevelen,erzijn weinig zaken met zulk een vakkundig personeel.( ze weten meteen wat je bedoeld.

Bert 01-02-2020

De bestelling was eenvoudig op de website uit te voeren, en ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van het leveringsproces, het objectief wat ik had besteld was niet in voorraad bij de winkel waar het was besteld, de volgende dag een mailtje dat de lens uit een andere winkel zou komen en dat men dat zsm zou doen.
Het is volledig waar gemaakt, met drie dagen het objectief binnen zoals beschreven, werking geweldig, direct foto's gemaakt en helemaal enthousiast over het resultaat

Erik Neij 01-02-2020

Het assortiment is over compleet, alles wat met fotografie te maken heeft is verkrijgbaar en alle merken zijn vertegenwoordigd. Prijstechnisch zijn ze zeer scherp en vind je het overgrote deel van de artikelen nergens goedkoper.
Daarnaast hebben ze de website heel overzichtelijk ingedeeld en kun je door een selectie van je zoekopdrachten duidelijk bij de door jou gewenste producten komen waarbij een duidelijke complete mschrijving staat vermeld. Als je er dan nog niet uitkomt of nog vragen onbeantwoord zijn kan je hiermee op verschillende wijze snel met een van de medewerkers in contact komen welke je dan op een vriendelijke en vakbekwame wijze verder helpen. Daar heb ik bij andere bedrijven ook heel andere ervaringen mee opgedaan. Ook voor verdere ondersteuning met technische problemen en vragen kan je bij ze terecht echt top!!