Deze score is berekend op basis van 2856 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Menno 08-04-2020

De afgelopen weken meerdere bestellingen gedaan bij Cameranu.nl en elke keer zeer goed geholpen. Ook telefonisch zeer goed te woord gestaan. Goede en vriendelijke service en snelle levering (binnen 24-uur) Aanrader.

Sander 08-04-2020

Snelle verzending. Uitstekende communicatie. Een professionele webwinkel en uiterst betrouwbaar.

Dan 08-04-2020

Snelle, duidelijke communicatie en groot assortiment. Veel artikelen op voorraad die elders niet leverbaar of veel duurder zijn. Ik koop al mijn kabels van ACT hier.

jin 08-04-2020

Ik was naarstig op zoek naar een kennelijk lastig leverbare teleconverter (Fuji TCL-X100II). Vrijwel nergens direkt leverbaar voor een scherpe prijs maar wel bij Cameranu.nl. Het bestellen en de levering van fotoapparatuur gaat bij Cameranu gegarandeerd vlot en trefzeker. Een topadres dus waarin ik nog nooit teleurgesteld ben.

Ad Killian 08-04-2020

Het was de eerste keer dat zaken werden gedaan met Cameranu.nl en dat ging goed. Er wordt geleverd en gedaan wat wordt beloofd.

Jaap 08-04-2020

's middags besteld en andere middag keurig bezorg in degelijke verpakking - bezorging via track en trace te volgen, zodat je niet de hele dag binnen hoeft te blijven. Prijs eerder lager dan hoger dan de gemiddelde prijs. Gratis verzending. In de winkel (Urk) word je trouwens ook goed geholpen; er wordt niet geprobeerd je allerhande bijzaken aan te smeren.

Matthijs 08-04-2020

Snel en goed geholpen aan de telefoon. Levering was verder prima en snel. Aanrader dus.

Marika 08-04-2020

Mooie webwinkel, goed assortiment, snelle levering en: veel reviews waardoor je een goede keuze kunt maken.....Top!

Niels 08-04-2020

De shop online is duidelijk en overzichtelijk. Goeie filters te maken zodat je direct vind wat bij jou camera past. Daarnaast een vraag in gestuurd via de mail en binnen 3 uur had ik al reactie. Dat noem ik nu nog eens service.

pmwarnaar 07-04-2020

CameraNu heeft heel snelle levertijden en geven duidelijke antwoorden op vragen van fotografen. Ik ben een beginner en merk dat ze weten hoe ze moeten antwoorden. De prijzen zijn vergeleken met andere winkels ook heel goed. Ze zijn betrouwbaar.

Patrick 07-04-2020

Kwaliteit, snel geregeld en een eerlijke website.het product voldeed volledig aan de omschrijving en de review die geschreven waren. Erg fijn!

Chris-Jan 07-04-2020

Ik heb voor CameraNu gekozen, omdat zij voor mij de beste prijs hadden (aanbieding) voor de aanschaf van een goede verrekijker. Mij vrouw is gek op vogeltjes kijken. s'Middags besteld en de volgende dag in huis. Geen verzendkosten hoeven betalen! Een échte aanrader om bij hen wat te kopen!!!

Eddy 07-04-2020

Prima winkel, behulpzaam en deskundig medewerkers ze geven goed advies en deze crisistijd zijn open maar wel met de nodige maatregelen. Top!

Anita 07-04-2020

In de shop is het makkelijk om je product te vinden en de beschrijving bij het product is uitgebreid en correct. Duidelijk aangegeven wat de levertijd is en op tijd geleverd.

Richard 07-04-2020

Ik heb in het verleden al spullen besteld bij cameranu.nl altijd naar tevredenheid. Nu had ik gekozen voor een 2e hands product waar op dat moment 50% korting opzat. In de avond besteld en de volgende dag in huis. Ik miste alleen een onderdeel (wat niet een essentieel onderdeel is) Nu bleek er een fout te staan in de omschrijving en kwam het product niet helemaal overeen. Nadat ik gebeld had met de servicedeskmedewerker is hij gaan overleggen of dat onderdeel eventueel in de winkel aanwezig was. Hij erkende de fout op de site en kon ik het product eventueel kosteloos terugsturen. Ik ben zeer vriendelijk geholpen en heb dan ook gekozen om het product niet terug te sturen. Ik had namelijk ook al 50% korting op dit product. Vandaar dat ik cameranu.nl een dikke 8 geef als beoordeling!

Luc 07-04-2020

Service zoals het moet, zeker in deze tijden. Geleverd zoals het moet. En by the way een fantastisch toestel die sony rx100 m7.

Brenda 07-04-2020

Mooie camera hier gekocht, snel geleverd en kwaliteit is top! Prijzen vallen ook altijd mee, je weet hier altijd wat te vinden!

A. Vleij 07-04-2020

Ik heb een fotoprinter besteld. Deze werd de volgende dag geleverd, maar deed het helaas niet. Ik heb gebeld me camera nu en het werd perfect opgelost. Ik heb de printer teruggestuurd en zij hebben direct een nieuwe gestuurd! Deze had ik de volgende dag dus al in huis. Vriendelijke geholpen.

Kees 07-04-2020

Keurig verpakt
Duidelijke website
Al jaren trouwe klant zonder problemen

Joshua Kennedy 07-04-2020

Very happy with the overall experience. I bought my first camera in their store a long time ago and I've recently bought a Sony A7iii with Sony 85 mm and Sigma 24 - 70 mm lens.

I had some difficulties making a decision between several lenses so I reached out to their customer support and I was immediately connected with a very skilled, experienced and friendly representative. Based on my preferences, needs and situation they recommended the equipment I bought.

After placing the order I noticed my street address, outside The Netherlands, wasn't spelled correctly but it was already in the shipment process so they took action by informing the parcel company about the correct address and keeping me informed about the status.

Even though the package had to be shipped from The Netherlands to France, with a misspelled address and the COVID-19 crisis here, I received my package within four days.

Very impressive and I highly recommend them!

elly jacobs 07-04-2020

Alles werd vlot geleverd. De bestelling en betaling ging zeer goed. Mijn fotoalbum was zeer goed verpakt.

evert 07-04-2020

snel gevonden, snel besteld en snel geleverd
helemaal tevreden met mijn green screen.

Aad 07-04-2020

We hebben e-reader gekocht en deze hadden we snel de volgende dag in huis het was goed geregeld

Gert Jan 06-04-2020

CameraNU.nl heeft mijn camera schoongemaakt; je kan bij CameraNU.nl daar een soort voucher voor kopen, je stuurt dan je camera op en deze wordt schoon gemaakt en direct weer teruggestuurd. Je hebt je camera na 3 dagen weer in huis.
Prima geregeld!

Wim Geerts 06-04-2020

Deze shop is voor een beetje fotograaf 'Een Must'. Deskundig en vakkundig! Dat sluit een 'miskoop' zeker uit...

Tom 06-04-2020

Snelle levering met goede statusupdates. Cameranu was in dit geval ook de goedkoopste (wacom Cintiq 16). Ik koop vaker bij ze en ze leveren altijd goede service, zowel online als in de vestiging zelf.

Fred 06-04-2020

De bestelling gedaan, deze was echter een dag later door de corona crisis.
Dit lag bij post.nl door de enorme drukte, verder prima geleverd.
de bestelde produkten zijn perfect afgeleverd, zoals altijd bij cameranu.nl
perfecte website en besteld na een zeer vakkundige uitleg.
meer dan tevreden !!!!

Joke 06-04-2020

Tweede camera hier gekocht. Snelle levering en via chatfunctie overlegd over aanschaf extra accu, wat niet nodig bleek te zijn. In de winkel in Urk word je goed geholpen. Online dus ook!

Marc Altena 06-04-2020

Uitsluitend professionele producten, prima e-mailservice en ditto leveringen: prima club!

Gabe 06-04-2020

Opbouw en assortiment van Cameranu vind ik een van de betere , duidelijke omschrijvingen van de artikelen maak de webshop een blijver in me favorietenlijst .goed verpakt kwamen de bestelde goederen , nu nog een avond of zondagbezorging mogelijkheid !.

Martin Keuter 06-04-2020

Niet voor de eerste keer heb ik via e-mail advies gevraagd en gekregen, snel en adequaat!
Daarbij ging het niet steeds om zaken van groot financieel belang. Maar juist dat typeert een zaak als CameraNu! Kortom, cum laude!

Andreas 06-04-2020

Geweldig product, op tijd bezorgd, geen problemen. Helemaal blij, graag weer

Jeroen van Renswouw 06-04-2020

Netjes op tijd en juist geleverd.
Product naar behoren en functioneert goed.

Marijke Ohelnbusch 06-04-2020

Site en levering zijn prima. Werkt makkelijk. Ook met vragen over het produkt dat ik bestelde werd ik snel en persoonlijk te woord gestaan.

Wim van der Garde 06-04-2020

Top bedrijf. Duidelijk website en voorziet in behulpzame adviezen via de chat.
Daarnaast ook snelle en goede service. Ik had een product besteld, maar deze voldeed toch niet aan mijn wensen. Het product kon ik vrij makkelijk omruilen voor het juiste product.

Veenendaal 06-04-2020

Ik had een bestelling gedaan voor 2 filters en een statief, maar het statief was niet op voorraad. Ik kreeg netjes een mailtje met de vraag of ik wil wachten met de levering als de bestelling compleet was, of dat ik alvast mijn filters wil ontvangen. Ik heb heel snel mijn filters ontvangen (en vrij snel daarna mijn statief). Ben er blij mee!

Ruud Tenge 06-04-2020

Ik kocht op 26 mrt 2020 bij Cameranu in Apeldoorn een DJI Mavic Mini More Combo. Had me goed ingelezen op de DJI site, maar had daardoor nog wel veel vragen. Xxx gaf zeer enthousiast antwoord op mijn vragen en vertelde hoe fantastisch de Mavic Mini was. Dit is een heel prettige ervaring als je als leek zo wordt geinformeerd. Intussen wat proefvluchtjes gemaakt en ben zeer tevreden over zijn stabiliteit en lens kwaliteit. Eerste ervaring goed. Echter alleen bij zonnig weer en bij windkracht 2 gevlogen en dus nog niet onder moelijke omstandigheden.

Marjolein 06-04-2020

Fijne winkel met duidelijke productfoto's en filmpjes met uitleg over de producten.

Patrick Smits 06-04-2020

Echt super betrouwbaar na het bestellen was mijn pakketje binnen 12uur al binnen. Camera zag er super netjes uit. Als je een betrouwbare website zoekt voor u nieuwe camera of andere dingen. Zou ik zeker een kijkje nemen op deze website.

ed 06-04-2020

vriendelijk neemt de tijd voor je, snelle levering van je bestelling, en een goede overzichtelijke site.

Yuri 05-04-2020

Price is among lowest, delivery on the next day - even during quarantine, I was positively impressed.

Joop 05-04-2020

Snelle afhandeling, Goede communicatie bij het beantwoorden van vragen. Aardige mensen die je (schriftelijk) te woord staan.

Rory 05-04-2020

Door de Corona-crisis kwam ons poppodium volledig tot stilstand. Evenementen, workshops en concerten werden verboden. Door ons programma live te streamen kunnen we onze culturele missie voortzetten. Cameranu adviseerde ons welke apparatuur we, binnen ons budget, nodig hebben om een professioneel ogende live stream op te zetten. De helpdesk en de verkoopafdeling reageren snel op mails en belde zelf om mee te denken. Toen door drukte bij PostNL de snelle levering van onze bestelling in het geding kwam bezorgde Cameranu onze spullen zelf. Binnen een week hebben we kunnen omschakelen van concertzaal naar online cultuur streaming dienst.

Richard Blezer 05-04-2020

Beste prijs voor de DJIMavic air op de Nederlandse markt
Drone vliegt zeer gemakkelijk ook voor beginners zoals mij. Extra accus zijn wel aan te bevelen, ook al is de accu weer in c.a 50 minuten opgeladen. De camera vind ik uitstekend. Absoluut verrast door de beeld kwaliteit en de stabiliteit van de gimbal. Door het kleine formaat is de mavic air gemakkelijk mee te nemen.

Hans Van t Einde 05-04-2020

Het is mij een aantal keren opgevallen dat producten niet fris nieuw zijn. Kennelijk komen terugkomen producten gewoon in de verkoop. Overigens prima

Berry 05-04-2020

Ik heb bij Cameranu.nl een Netatmo Slimme Rookmelder Triple Pack gekocht. Nooit geweten dat zij dit product verkochten, totdat ik op zoek ging naar een scherpe prijs. Hun prijs lag gemiddeld 25-50 euro lager dan bij van de grote concurrenten. En twee jaar garantie. Levering was conform belofte in één dag. Nu nog zelf deze brandmelders ophangen.

Gert-Jan 05-04-2020

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl.
Dit omdat de site zeer effectief ingedeeld is, alles is makkelijk te vinden.
Ook even contact gehad met de winkel via de chat, liep erg goed en vriendelijk.

En alles snel en netjes geleverd.

Gertjan 04-04-2020

Artikel was makkelijk te vinden en bestelproces ging moeiteloos. Voldoende info!

Hans G 04-04-2020

Een goed doorpakkende webshop , die de koe bij de hoorns vat ingeval van complicaties .
Chapeau , kan Camera Nu alleen maar aanbevelen.

Elize 04-04-2020

Een perfecte winkel die alles in huis heeft. Je zeer goed informeert. Die altijd een goede prijs hanteert. Altijd eerst bij camera.nu kijken.