Jascha89 17-11-2014

Snel en gemakkelijk vanachter de computer bestellen. Alle producten overzichtelijk en snel terug te vinden.

Met name de optie om tot 23.59u te bestellen met (bij veel producten) levering een dag later is fantastisch. Ook het retoursturen van producten bij mankementen en de 14-dagen afkoelperiode wekt een goed vertrouwen.

Erg breed assortiment, inclusief goede occasions!

Niet enkel de lens, maar meerdere items heb ik in de afgelopen jaren bij CameraNu besteld. De (web)winkel is ongelooflijk prettig om in rond te browsen. Laadtijden zijn snel, producten overzichtelijk. De service is van een hoog niveau waarbij eventuele problemen altijd snel worden verholpen. Dikke aanrader om hier te bestellen.

Highlander1875 17-11-2014

Als je weet wat je hebben moet, stap je met je lijstje naar binnen.
En een half uurtje later met de spullen weer naar buiten.

De mensen zijn erg vriendelijk en geven je echt het gevoel van de klant is koning.
Ongeacht of je nu een camera van € 2500 aftikt of een blaasbalgje van € 7.50 koopt.

Ik heb nog niet iets kunnen vinden van dat heb ik nodig en dat zit niet in hun assortiment.

Een plezierige winkel met een scherpe prijs.
Zeker als dat afzet tegen webwinkels waar je niet naar toe kunt een ook geen advies van krijgt.

D.Adam 17-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijk mijn benodigde item te vinden op de site.

Nog niet nodig gehad.. ging allemaal online.

Prima.

Ik kreeg de tip van iemand anders, dat zou ik ook zo weer doorspelen.

Makkelijke site, snelle levering. Prima in orde.

prijpstra 17-11-2014

gemakkelijk bestellen en retourneren

mijn retourzending is snel afgehandeld

prima assortiment met goede merken

tevredenheid over contacten

Jan Canu 17-11-2014

Je kunt zowel in de winkel als op afstand bestellen of kopen.

Ik ben prima te woord gestaan en geadviseerd. Hoewel het druk was werd veel tijd uitgetrokken en niets overhaast!

Bijna alles is op voorraad en anders kan het besteld worden.

Mensen in mijn omgeving die zich op het gebied van camera's of kijkers willen oriënteren of willen kopen stuur ik zeker door naar CameraNU.

Fijne en complete winkel met bekwaam personeel.

B787-9 17-11-2014

Zoeken is gemakkelijk, soms is het beter om naar de winkel op Urk zelf te gaan. Daar wordt alle tijd voor je genomen om je vragen te beantwoorden en kom je thuis met een camera of lens die aan je verwachtingen voldoet, al is het niet datgene wat je in eerste instantie wilde gaan aanschaffen. Er wordt zeker niet gestuurd op een duurder product, het gaat om wat je ermee gaat doen.

Heb dit nog niet eerder meegemaakt.
Camera opgestuurd voor reparatie, door mijn eigen schuld schade veroorzaakt, dus geen garantie gevalletje. Netjes elke week een update per E-mail ontvangen, zelfs een paar keer door CameraNu opgebeld geweest met uitleg over de genomen acties. Zeer persoonlijk. Nadat de reparatie te lang duurde in de ogen van CameraNu is er door hun op eigen initiatief een geheel nieuwe camera geleverd tegen de afgesproken reparatiekosten.
Zo'n een service maakt je echt blij!

Uitgebreid assortiment, duidelijk overzicht van wat op voorraad is en wat niet. Heb je een speciaal verzoek, dan wordt op je vraag per E-mail of in de winkel, snel gereageerd of men je kan helpen en anders wordt er naar een collega verwezen.

De kennis over hun producten is groot, ben je in de winkel neem er de tijd voor, want dat doet men ook voor jou.
Bestel je via internet en of heb je vragen, er wordt snel geantwoord.
Service van CameraNu is buitengewoon, zo zou je het altijd willen hebben.
Ja, ik ga graag terug naar hen en vertel dat ook verder.

Ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met CameraNu gehad en heb van hen diverse producten afgenomen na een degelijke advies. Soms moet je even wachten om de specialist van hen op een bepaald terrein te kunnen spreken, maar dan krijg je ook een écht advies. Er lopen in ieder geval geen jongetjes met een jasje en dasje rond die alleen maar willen verkopen en verder niets weten. Fijne winkel en website om rond te neuzen voor van alles van telescoop, camera, scanner en aanverwante artikelen.

Remco van den Hondel 17-11-2014 Via de website gekocht

De artikelen zouden nog iets verder per productsoort uitgesorteerd kunnen worden en de zoekfunctie van de site heeft wel iets verbetering nodig maar verder is de website heel erg duidelijk en redelijk intuïtief, het afrekenen gaat erg makkelijk en er zijn voldoende mogelijkheden tot betalen. Ook de status van de order is goed te controleren.

De service is van heel goede kwaliteit ook ,wordt er goed en snel op email gereageerd wat bij heel veel andere webwinkels nog wel eens anders is. Er wordt duidelijk aangegeven als er een artikel niet op voorraad is en de optie om een artikel wat niet op voorraad is kosteloos na te laten leveren en de andere artikelen van de order direct te laten leveren is ideaal. De verwerking van een order gaat erg snel en de artikelen die voorradig zijn zijn ook snel ontvangen.

Het assortiment is heel uitgebreid en per product soort heb je ook nog een behoorlijk divers aanbod zodat je ook goed tussen diverse gelijksoortige artikelen kunt vergelijken. De artikelen zijn ook goed geprijsd en de omschrijving van de artikelen is ook ruim voldoende.

Door alle eerder genoemde punten is CameraNu.nl een prettig bedrijf om met een gerust hart je spullen te bestellen, zonder in te leveren op service of de hofdprijs te moeten betalen.

CameraNu.nl is een prettig ogende webwinkel met groot gebruiksgemak hoewel er hier en daar nog wat kleine verbeteringen doorgevoerd zouden kunnen worden. de webwinkel heeft een heel uitgebreid prettig geprijsd aanbod en een hele snelle levering van de artikelen die voorradig zijn. De optie om artikelen die niet voorradig zijn na te laten leveren terwijl je wel de rest van je bestelling kan ontvangen is ook erg prettig.

SabineZNL 17-11-2014

Goede uitleg en prijsstelling

Oscar Kerssens 17-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

Door de verschillende menu's kan je gemakkelijk filteren op het merk dat je zoekt.

In de winkel langs gegaan om de door mij gewenste objectief uit te kunnen testen. Op advies van de verkoper een ander objectief gekozen en achteraf ben ik daar veel blijer mee dan mijn eigen eerste keus.

Eigenlijk ook een min punt ze hebben echt alles wat je wil hebben als fotograaf.

Reeds meerdere keren al gedaan

Top winkel tot nu toe al mijn foto spullen gekocht en blijf dat doen als ze zo door gaan metde service en kennis.

andre krullebol 16-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

was in urk na canon testdag lens 100 mm macro uitverkocht geen probleem na dag thuis afgeleverd top

prettig geholpen aan balie prima service

wat staat er niet?? ruime keus

prettige winkel zowel fysiek als internet

Dub007 16-11-2014

Uitgebreide, goed geordende website

Vlot en begeleid door vele e-mails om je van de stand van zaken op de hoogte te houden. Zaterdag besteld, maandag bezorgd!

Volgens mij is er alles op fotografiegebied te kopen.

Deze winkel heeft mij tot nu toe niet teleurgesteld

Website is prima in orde, bestelling verloopt gemakkelijk en maakt een betrouwbare indruk

SamOosterink 16-11-2014

Er wordt altijd met je meegedacht. Er is kennis van zaken!
Vriendelijke mensen.
Goed bereikbaar.

Ik heb nog nooit mis gegrepen en ik doe al vanaf 2009 zaken bij Cameranu.
Goede, concurrerende prijzen!

Kennis, service en een goede prijs! Daarvoor ga ik naar CameraNU!

Webbes 16-11-2014

Goed toegankelijke website en afhandeling bestelling

Een vorige bestelling was incompleet; snelle actie om nazending te realiseren van ontbrekende items

Uitgebreid en vele merken; daarnaast 2de hands met jaar garantie

Ruim assortiment, snelle afhandeling en verzending

bernhart 16-11-2014 In de winkel gekocht
urk

alles bij de hand, materialen en advies, keuze kan moeilijk fout lopen zo

kwam met een idee, wat door goed advies veranderde ten goede perfect!

wat je zoekt is er !

niet alleen gaan maar maak gebruik van de expertise vraag en je komt niet alleen meer te weten, maar ook ongedachte oplossingen

all feel good ervaring

polderbaan 16-11-2014

bestellen via internet en afhalen aan de balie. Heb er al meer gekocht dus was ik bekend met de website.

Verkoper was persoonlijk geïnteresseerd. Gemakkelijk te bereiken en goed ingerichte winkel.
Koffie was ook goed.

Alles wat ik op dat gebied nodig heb is aanwezig en concurrerend geprijsd

Je zou willen dat je overal zo wordt behandeld.

Prima zaak, ben er al vaker geweest en heb er ook on-line besteld en thuis laten bezorgen. Altijd goed verzorgd en voor aantrekkelijke prijzen. De vraag hieronder is incorrect, je kunt zowel on-line bestellen als in de winkel afhalen. Dat kan ik hier niet aangeven.

davidcdl 16-11-2014

Er zijn toch altijd een paar (professionele) merken waarvoor je naar een andere winkel moet.

Duizol 16-11-2014 Via de website gekocht

Website is duidelijk, bestellen is simpel.

Vrijdags besteld, zaterdags geleverd, sneler gast niet. Bestelling ook goed te volgen via track & trace.

Prijs excl. verzondkosten net niet het laagst, maar doordat er geen verzendkosten berekend werde toch het goedkoopst.

Is niet de eerste keer dat ik bij cameranu heb besteld. Ervaring is niet anders dan uitstekend te noemen.

Snelle levering tegen een zeer concurrerende prijs.

GeorgeVl 16-11-2014

Website is overzichtelijk, bestellen gaat soepel en snel

Snelle levering, en goede info bij de produkten

een uitgebreid assortiment.

Bij al mijn bestellingen tot nu toe: Nooit problemen en alles voldoet aan de verwachtingen.

Alous 16-11-2014

Ik was op zoek naar een webwinkel voor het bestellen van een nieuwe camera. Bij CameraNU vond ik alles wat ik nodig had. De body, de reserve accu, de lens en de bijpassende tas.

Mijn bestelling werd goed verpakt en snel bij mij afgeleverd binnen de afgesproken tijd, zodat ik er snel mee aan de slag kon gaan.

Goed en volledig assortiment.

Goede ervaring dus zeker aanbevelingswaardig!

luc58 15-11-2014

Bestelling is de volgende werkdag zonder vertraging geleverd zoals vermeld.

Geen gebruik hoeven te maken op service.

Keuze genoeg voorhanden.

Geen problemen ervaren dus kan dit zondermeer aan anderen aanbevelen.

Jan Floor 15-11-2014 Via de website gekocht

3,7

Bestellen via internet is meestal makkelijk.

Via e-mail bij hen geinformeerd of ik Lightroom 5 kon gebruiken op mijn Apple PC versie 10.6.8. Hun antwoord: dat was geen enkel probleem. Lightroom 5 bij hen aangeschaft en wat blijkt de PC de versie is toch te laag. CameraNU.nl dat medegedeeld en zij geven dat inderdaad toe dat de versie te laag is. Verder doen ze geen enkel voorstel. Nu zit ik met Lightroom 5 en kan het niet gebruiken.

Voor niet op hun adviezen ingaan. Zie mijn aantekeningen bij service.

Officiele reactie van CameraNU.nl 16-11-2014

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw review. Als wij verkeerd advies geven, lossen wij het uiteraard netjes voor u op. Wilt u uw ordernummer mailen naar aftersales@cameranu.nl? Wij gaan dan na wat er is misgegaan. Onze excuses voor het ongemak.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Ilona163 15-11-2014

Het spreekt eigenlijk allemaal voor zich. de hele bestelling procedure is overzichtelijk en daar waar je het nodig hebt is er eventueel begeleiding.

Personeel neemt de tijd om je te adviseren en te begeleiden met dat wat je nodig hebt. je bent meer dan een nummertje ;-)

Veel keus en veel op voorraad zodat je het kan zien, vasthouden en gelijk mee kan nemen.

Zeker een (online)winkel waar je snel terecht kan voor producten en advies. veel keus en goede prijs kwaliteit verhoudingen.

Een hele prettige winkel. Zowel online als in de winkel zelf. In beide gevallen ben ik super goed geholpen. Zeker een winkel waar in naar toe ga als ik weer iets nieuws wil of nodig heb.

Klaasvaakkkkkk 15-11-2014

Terug sturen van een product zou makkelijker zijn met een antwoordnummer.

Snelle reactie op de emails. snel omruilen het product.

product wat ik nodig had was niet in veel winkels te koop.

snelle service en snel geleverd.

rene0198 15-11-2014

Je hoeft de deur niet uit en je kan ook na sluitingstijd van de winkels artikelen kopen

Bestelde artikelen worden de volgende dag al bezorgd.

Ruime keuze

Scherp geprijsd t.o.v. andere webwinkels

dutchgal 15-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

goed bereikbare winkel, leuk en aantrekkelijk ingericht.

goed geinformeerd personeel met goede adviezen

vrijwel alles waar mijn belangstelling naar uit gaat

niks mis mee

Ik ga met plezier naar deze winkel toe als ik in de buurt ben. Je kunt er ook fijn even rondsnuffelen. Handig dat er een tweede verdieping is waar je in alle rust bepaalde zaken zoals monitoren kunt bekijken.

r.groot9 15-11-2014

lekker makkelijk en snel bezorgd

snelle bezorging

zeer groot assortiment

groot assortiment en snelle levering

grote sortering op foto gebied, zeer snelle bezorging goede prijs verhouding

antjeT 15-11-2014 In de winkel gekocht
urk

Duidelijke website

Goede uitleg

Veel voorraad. Goed geholpen. Snelle levering

Jan Slagter 15-11-2014

Prima service en er werd zelfs nog getest of het werkte

Ik had de verkeerde Flits shoe beteld en werd zonder problemen terug genomen en het geld was snel terug gestort.

Alles te vinden.

Tuurlijk beveel ik jullie aan en als foto shops hier in Amersfoort het niet hebben moet je wel naar een webwinkel, en cameranu.nl is een prima webshop.

Ondanks het niet afnemen van het artikel toch een perfecte service.

martin van sonsbeek 14-11-2014

Voldoende en ruime parkeergelegenheid, alles goed aangegeven.

verkopers met ontzettend veel ervaring en geven ook rustig aan dat een duurder merk niet perse beter hoeft te zijn.

Er staat al heel veel in de winkel, maar wat ze nog in het magazijn hebben staan, ongelooflijk!

Zeer scherp geprijsd en een enorme kennis, wat wil je nog meer?!

arnoud1952 14-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

Prettige winkel, vriendelijk personeel. Goeie koffie en ruime parkeergelegenheid.

Verkoper denkt mee over de keus die je maakt en adviseerd goed.

Op de website is een goede keus te maken. Er is heel veel gewoon op voorraad !

Zeer zeker, scherpe prijzen en volledig assortiment.

Voor een goed advies wil ik best een stukje rijden

Jongjan 14-11-2014

Goede toegankelijke site met zeer veel producten.
Ik woon in de NOP en haal dan zelf de uitgezochte spullen op.

Geen gezeur garantie. Soms moet je wel een tijdje wachten in de winkel. Maar als je geholpen wordt nemen ze de tijd voor. Echt top.

Je kan te kust en te keur en zo nodig wordt het nagezonden.
In ieder geval doet men alles om je tevreden te stellen.

Aan een ieder. Maar de meeste mensen die spreek van buiten de polder denken dat het een on-line winkel is.

Ik ben een regelmatige bezoeker van Cameranu. Ik ben nog nooit ontevreden uit de winkel gegaan. Wordt altijd correct geholpen. Ik krijg altijd goed advies. Ik kan dus alleen maar lovend zijn. Ik raad Cameranu altijd aan als een betrouwbare winkel met een goed advies. Een winkel waar je terug kan komen als je problemen hebt.

R67 14-11-2014

De producten zouden wat meer gerangschikt mogen worden,het is wat zoeken ,naar wat ik wil hebben.Verder zijn er heel wat site's te vinden voor fotografie maar ze halen het niet bij wat Cameranu.nl .Zeer vlotte levering en betalings gemak echt top !

Super ,kan niet anders zeggen .

De sortering is zeer ruim en naar een nette prijs kwaliteit verhouding.

Er zijn vele fotografie winkels ,maar niet zo correct als Cameranu.nl Super.

toetsened 14-11-2014 Via de website gekocht

Producten overzichtelijk gerubriceerd en te vinden.

Supersnelle levering. Kwestie over bezorgkosten zeer elegant opgelost

Uitgebreid ook specialistische producten

Complete winkel, meestal prijsgunstig

Z

Gerie.nl 14-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

Heb op internet voor onderzoek gedaan om een verrekijker te kopen, toen na de winkel voor uitleg en advies.

Perfecte uitleg en advies bij mijn aankoop.Kon merken dat verkoper echt wist waar hij over praten.Bovendien was niets teveel voor uitleg van de verschillende modellen.Ook kon ik ze allemaal proberen.

Heel uitgebreid. (Wat de keuze niet makkelijk maakt )

Echt een aanrader.

Op alle punten niets dan lof voor CameraNu

Peoplingo 14-11-2014 Via de website gekocht

kijken en kopen

alles gevonden wat ik nodig zou kunnen hebben.

groot assortiment, snelle levering

camera? Nu? CameraNU!

HannekeS2012 14-11-2014

goed werkbare website en duidelijke betaalstappen. Erg mooi vind ik de zin 'we lopen nu naar de stelling om je bestelling te pakken'.

razendsnelle bezorging en nog gratis ook.

Goede ervaring en supersnelle levering. Dat geeft vertrouwen, dus dat gun ik een ander ook.

Deborah57 14-11-2014

Thuis besteld

Super snelle levering na 13 uur binnen Top!

Prima in orde direct gevonden wat ik nodig had

Iedereen

Perfect en betrouwbaar bedrijf, artikel ben ik erg tevreden over, snelle levering.

MarkFoto123 14-11-2014

In een paar klikken is de bestelling afgerond.

Achteraf betalen is helaas geen mogelijkheid bij sommige produkten

Er ontbreekt weinig in de webshop en nagenoeg alles direct leverbaar

Webshop werkt prettig en levering is snel

berry wognum 14-11-2014 Via de website gekocht

Goede snelle service, goed product voor een scherpe prijs.

Rob Veelbehr 14-11-2014 Via de website gekocht

De website is goed toegangkelijk en de stappen die gemaakt dienen te worden zijn duidelijk.

Na bestelling een snelle en duidelijke terugkoppeling. De bestelling wordt eveneens snel en correct afgeleverd.

Ruim voldoende. Zover ik weet is alles te vinden.

Zeker een aanrader

Niels vd K 13-11-2014

Overzichtelijke website met zoekfunctie.

Supersnelle levering.

Wat ik nodig had was op voorraad.

Mooie producten. Mooie prijzen

Roy Smit 13-11-2014 Via de website gekocht

Handige indeling, ik had zo gevonden wat ik zocht. Druk op de knop-besteld-bezorgd.

Geen overdreven hoeveelheid, maar een keuze uit de goede merken. Prima.

Handig, goede prijs, snelle levering, wysiwyg

Uitgebreide en voordelige webshop met verstand van zake.Mijn dolly was van veel beter kwaliteit dan ik had verwacht. Tja, wat wil een mens nog meer.

Rob van Meeuwen 13-11-2014

Eenvoudige site en gemakkelijk om je gewenste producten en mogelijk varianten ervan te raadplegen.

Snelle en goede service

Erg breed assortiment.

Prima winkel dat dikwijls de goedkoopste blijkt te zijn.

Ik heb de Lowepro CompuDay Photo 150 gekocht. Deze was €20 goedkoper dan bij andere winkels! Ik heb vaker hier wat gekocht en tot nu toe altijd prima in orde. Ik ben dik tevreden met deze winkel.

Henrika70 13-11-2014

Ik had nog nooit van Cameranu.nl gehoord maar jullie werden aanbevolen door iemand die er veel verstand van heeft. Snelle levering van een machtig mooie camera.

BSimpelveld 13-11-2014

Snelle correcte levering. Alles zoals de webshop belooft.

Google zoektocht naar specifiek produkt dus niet verder gekeken. Dit produkt wel in alle varianten op voorraad!

Produkt in alle varianten op voorraad, scherpste prijs, snelle levering, duidelijke factuur / correspondentie

M.F. Hansmann 13-11-2014 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over deze rugzak voor mijn fotocamera met teleobjectief. Informatie in de website was voldoende. Kan ook altijd goed slagen op de website van cameranu.nl

R. Blaauw 13-11-2014

Helder aanbod, eenvoudige bestelprocedure.

Snelle en correcte levering.

Ruim assortiment, goede prijzen.

Ik ben zeer tevreden, derhalve zou ik de winkel zonder twijfel aanbevelen aan anderen.

H. Droog 13-11-2014 Via de website gekocht

zoeken, bestellen, gaat allemaal heel makkelijk en snel via de website

Ik werd gebeld om een afspraak te maken om product te leveren. Ik werd vrij snel gebeld door een vriendelijke vrouw. Leverancier was op tijd, vriendelijk en behulpzaam. Voelt goed

Prima! ik kan altijd vinden wat ik nodig heb.

Zeker wel! Ik geef jullie site nu al door aan mensen die op zoek zijn naar spullen die jullie verkopen.

C.Fok 13-11-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig het produkt vinden wat je zoekt

Goede en snelle aghandeling en bezorging

Naar mijn mening meer dan voldoende

Zie het voorgaande

J. Derksen 13-11-2014

Uitzoeken op de site, eventueel met behulp van Google informatie erbij halen.
Daarna in de winkel door vriendelijke, behulpzame en deskundige medewerkers verder geholpen worden

Ik had via de site een video camera uitgezocht die daar als 'direct leverbaar' stond.
Bij aankomst in de winkel in Urk (ik wilde de camera toch even betasten) bleek dat er intussen meerdere bestellingen waren geplaatst. Na een kort en duidelijk overleg kreeg ik het ding gelijk mee.

Kijk op de site, lijkt me duidelijk.

Ik kan deze winkel (combinatie van internet en gewone winkel) zeker aanbevelen.

Ben tevreden met de manier waarop ik geholpen ben. Zowel op de site als in de winkel.