Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Your DVD Maker 18-11-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Snel besteld en de volgende dag al in huis.

Makkelijk bereikbaar via de mail. Je krijgt snel een goed antwoord terug als je vragen hebt over je bestelling.

Ruim assortiment.

Zeker aan te bevelen: Wat ook niet geheel onbelangrijk is: Scherp geprijsd!

Ik heb al meerdere producten aangeschaft bij Camera Nu en zal dat in de toekomst zeker blijven doen: Goeie service, snelle levering, scherp geprijsd!

FOTO DEMO 18-11-2014 In de winkel gekocht
Op URK

fijn er is altijd parkeer ruimte ook nog kosteloos die gelden kun je mooi gebruiken om geweldige spullen te kopen!

je wordt er op alle fronten goed en accuraat geholpen.tussen door krijg je een belletje hoe het er voorstaat

ik heb er nog nooit mis gegrepen op het foto assortiment

vriendelijkheid gemotiveerdheid niet word je opgedrongen dan alleen de koffie!

met plezier rijd ik vanuit Nunspeet naar Camera Nu op Urk. deze Snoepwinkel is om van te watertanden.

Subaru24lnt3 18-11-2014

Ik ben niet erg handig met bestellen via internet, maar dinsdagavond toch vrij eenvoudigde bestelling kunnen doen, vlot kunnen betalen en binnen een paar minuten een berichtje dat ik de camera woensdag kon ophalen

Wel even wachten in de winkel, maar dat kwam door klanten,waarvan ik vond dat ze nogal zeurderig waren, die veel tijd opeisten. Zelf ben ik vlot en vriendelijk geholpen

Zelfs voor mij erg gemakkelijk om het assortiment te bekijken

personeel neemt je op een zodanige manier serieus, dat jij je op je gemak voelt en niet opdringerig overkomt en daaro aan te rden bij familie of kennissen

Zie de teksten bij de beoordelingspunten

feenstra.w 18-11-2014 Via de website gekocht

lekker snel bezorgd en je hoefd de deur niet uit

zeer goed

ruim voldoende keus

altijd

Adriaan131 18-11-2014

Duidelijke online informatie over de producten

Er zijn goede afspraken te maken over afhalen als dat aan de orde is en je wordt als klant snel en correct geholpen

Het assortiment is breed, voor zowel de beginnende hobbyfotograaf als de gevorderde amateur als de professional. En tegen concurrerende prijzen

Via cameranu.nl heb ik gebruik kunnen maken van de Leica Testdrive waarbij de Leica t met alle accessoires een week ter beschikking werd gesteld. De hele procedure ging van een leien dakje. Omdat ik tot de conclusie was gekomen dat een andere camera voor mij beter zou zijn, wilde ik die daar aanschaffen en mijn oude spullen inruilen. Na opgave van de aard daarvan kreeg ik snel een inruilofferte waarvan ik gebruik heb gemaakt. De verkoper kon prima adviseren en zijn ervaringen met mij delen. Ik was snel over de streep. Hulde aan cameranu voor hun deskundigheid en hun bescheiden optreden daarbij.

NKPhotography 18-11-2014

Geen enkele vorm van hinder, mooi snel en precies zoals je het zou wensen!

Ik heb zelf geen vragen of contact gehad, maar de levertijd was geweldig, dinsdag rond 23:00 besteld en de volgende dag al in huis. Deze kwaliteit service heb ik nog niet eerder mogen meemaken op andere webshops!

Zeer breed, de occasions zijn al helemaal geweldig, daar heb ik mijn bestelde lens ook gevonden.

Geweldig gemakkelijk, top service en absolute top producten!

Ik heb feitelijk alles al gezegd, helemaal niks negatiefs op of aan te merken. Super tevreden dus!

Baatenburg 18-11-2014

Snel en makkelijk

Prima volgende dag in huis. Ook met de helpdesk prima ervaring.

Ruime keus, goeie sortering.

Gewoon doen wel zo gemakkelijk.

Ruim voldoende kan ik iedereen aanbevelen

5D III 18-11-2014

Overzichtelijke site, juiste informatie en makkelijke navigatie.

Mijn vraag werd binnen een paar uur per e-mail beantwoord. Goede en heldere uitleg verkregen. Nette en kundige manier van communiceren.

Cameranu.nl heeft een geweldige aanbod met de meest uiteenlopende producten. Daarbij is dit assortiment ook nog prettig geprijsd.

Ik ben zeer tevreden over de manier waarop Cameranu.nl zaken doet. Vragen worden netjes en kundig beantwoord. Iets wat ook erg belangrijk is, wanneer je een keuze moet maken. Daarbij hebben ze een geweldig assortiment, waarvan de producten goed te vinden zijn door de gebruiksvriendelijke navigatie van deze website.

Suilichem 18-11-2014

Paar keer klikken en klaar!
Duidelijk en overzichtelijk.

Snel en accuraat!

Zeeer ruim, om uren te 'shoppen' :-)

Prijs/kwaliteit verhouding is helemaal goed!

Zo hoort een winkel te werken!!!!!!!!

Paul Compier 18-11-2014 Via de website gekocht

Mail of telefonisch, je wordt zeer professioneel geholpen.

Fujifilm had per abuis in hun kit de verkeerde lens kleur geleverd terwijl het anders op de doos en factuur staat. Als je dat aangeleverd krijgt als bedrijf ga je ervan uit dat het OK is en je gaat niet iedere doos checken. Cameranu had binnen een paar dagen alles geregeld en ik kreeg de juist kleur lens toegestuurd terwijl ik zelf de andere retourneerde. Super. Dit soort dienstverlening heb ik nog nooit ervaren.

Alle zaken op fotografie gebied zijn daar. Als Cameranu zegt: 'het is op vooraad'dan is het op vooraad.

TheJansMan 18-11-2014

Onderdelen makkelijk op te zoeken

Website vrij overzichtelijk

Erg uitgebreid

Makkelijk, overzichtelijk en snel.

quintje 18-11-2014

Op de webwinkel zijn de producten makkelijk te vinden. Ook de afwikkeling van de bestelling en betaling verlopen vlekkeloos.

Geen slechte ervaringen gehad. De levering was snel conform belofte op de website. Goederen waren goed verpakt en werkten goed.

Slechts op twee specifieke producten gezocht. Er was voldoende keuze. Gezocht naar een specifiek merk. Dat was er niet, maar wel een zeer goed alternatief, zowel voor de technische specificaties als voor de prijs.

Zeer goede ervaringen, derhalve altijd de moeite waard om voor aanschaf ook even bij CameraNu.nl te kijken.

Gewoon heel goed gevoel bij deze webwinkel. Leveren wat je vraagt, op tijd, goed verzorgd. Voor de door mij aangeschafte goederen een zeer scherpe prijsstelling.

wil 03 18-11-2014

Goede en jusite product info. Heldere overzichten van producten.

Medewerker/sters altijd aanspreekbaar. Realistisch, servicegericht en bereid tot compromie .

Groot assortiment overzichtelijk en uitgebreide info.

Lsge drempel. Medwerkers grote kennis van producten en van het vak. Vriendelijke benadering en luisteren goed.

Achtergrond collapsible gekocht. Vandaag retour. Voor het eerst in 6 jaar dat ik een product terugbreng. Wederom is de info op internet zeer goed en het zal geen probleem zijn dit product te ruilen.

marga visser 18-11-2014 Via de website gekocht

Alles is heel overzichtelijk

Jullie doen het prima

Ringel1 17-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen. Goed overzichtelijk

Zeer goed. Houden je constant op de hoogte. Denken goed mee. Wordt snel verzonden.

Heel uitgebreid assortiment

Alleen maar goede ervaringen met Camera Nu

Zeer goede on line winkel en zeer prettige winkel op Urk. personeel zeer kundig en erg vriendelijk en klantgericht

Bart EG 17-11-2014

Er ging helaas wat mis met de betsling via ideal, daarom 2 dagen later in huis ipv 1. Verder prima!

Keesfb 17-11-2014

De website van Cameranu is heel overzichtelijk en duidelijk. Naast de camera waren een aantal opties goed zichtbaar.
Het bestellen via de website ging heel gemakkelijk

Voordat ik mijn camera ging kopen heb ik eerst met Cameranu gebeld omdat ik een paar vragen had. Alle vragen werden zeer vakkundig en helder beantwoord. De medewerker van Cameranu gaf duidelijk advies zonder in een bepaalde richting te sturen.
Na dit telefonisch advies had ik nog een paar vragen die ik via mail gesteld heb en die binnen een paar uur naar tevredenheid beantwoord werden.
De levering was snel. 's Avonds om 9 uur besteld en de volgende dag om 2 uur 's middags hadden we de camera in huis.

Cameranu heeft een breed assortiment tegen scherpe prijzen. Ik heb de prijs van mijn camera vergeleken met andere aanbieders en bij 2 ander aanbieders was de prijs een fractie lager. Maar dat waren webshops die niet in fotoapparatuur gespecialiseerd zijn.

Ik beveel Cameranu van harte aan omdat ze verstand van zaken hebben, tegen concurerende prijzen leveren en daarbij ook nog snel leveren.

De gekochte camera voldoet aan mijn eisen en verwachtingen. Het advies van Cameranu was zeer waardevol en heeft me geholpen bij mijn beslissing.

Joshua44 17-11-2014

Overzichtelijke website

Binnen 24 uur geleverd

Ruim assortiment

Zeer tevreden

Snelle levering en kwaliteit voor een scherpe prijs

westrik32 17-11-2014

handig van uit je stoel spullen bestellen

nooit te beroerd om zaken uit te leggen en toe te lichten

te veel om op te noemen

in grote mate

super handige winkel

marijke018 17-11-2014

Bestellen is makkelijk, en het pakket wordt gratis thuisbezorgd, ook wel heel fijn :)

snelle levering, goed product voor een reële prijs.

veel keuze

goede sercice, goede prijs/kwaliteit verhouding

Dick.K 17-11-2014

Ik moest lang wachten voor ik werd geholpen.

Na het wachten werd ik wel heel goed geholpen

Vrijwel alles wat ik even in mijn handen wilde voelen was er.

Als je eerst wilt zien en voelen wat je koopt, en dan ook nog wat extrta informatie nodig hebt een goede winkel

Wim Burrei 17-11-2014

Uitgebreide website, klantvriendelijkheid, goede service en snelle levering.

Sergio528 17-11-2014

Website werkt simpel en duidelijk. Bestelproces is vlot. Er zijn veel informatie beschikbaar bij elke artikel, cuncurrerende prijzen en daarom bij CameraNu besteld.

Bestelling was volgende dag bezorgd. Klantenservice was professioneel en hulpzaam. In het winkel was de service nog beter.

Grote assortiment van accessoires. Veel proef camera te testen. Zelfs ook coffee, thee en chocolade als complimentair.

Goeie service van personeel, veel assortiment, hulpzaam en vriendelijk.

Ik woon in Rotterdam en 1.5 uur rijden naar Urk, is niet zomaar een kleine rit. Ging het product ruilen en had niet zo'n goede service verwacht. Terug bij huis voelde het rit niet als zinloos omdat mijn verwachtingen waren overschrijden met goede service en vriendelijke personeel. Het product werkt heel fijn. Een optie als je een kleine budget hebt of weinig gebruikt.

R.W.Klaver 17-11-2014 Via de website gekocht

Duidelijk en goed overzichtelijk

zeer snelle bezorging en goed te bestyellen

is goed ,maar is er nog meer ,dan plaatsen

zowel de webshop of telefonisch contact zeer goede motivatie van de mensen duidelijke uitleg

Is er nog meer te zeggen , dan zeg ik "ga zo door". Ik ben zeer tevreden en hoop nog meer te kunnen aankopen op deze webshop.

Mi1982 17-11-2014

Supersnelle en nette verzending!

Voor een startende fotograaf lijkt het of alles hier te koop is! Soms zo veel dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Goede service, goed aanbod.

Jascha89 17-11-2014

Snel en gemakkelijk vanachter de computer bestellen. Alle producten overzichtelijk en snel terug te vinden.

Met name de optie om tot 23.59u te bestellen met (bij veel producten) levering een dag later is fantastisch. Ook het retoursturen van producten bij mankementen en de 14-dagen afkoelperiode wekt een goed vertrouwen.

Erg breed assortiment, inclusief goede occasions!

Niet enkel de lens, maar meerdere items heb ik in de afgelopen jaren bij CameraNu besteld. De (web)winkel is ongelooflijk prettig om in rond te browsen. Laadtijden zijn snel, producten overzichtelijk. De service is van een hoog niveau waarbij eventuele problemen altijd snel worden verholpen. Dikke aanrader om hier te bestellen.

Highlander1875 17-11-2014

Als je weet wat je hebben moet, stap je met je lijstje naar binnen.
En een half uurtje later met de spullen weer naar buiten.

De mensen zijn erg vriendelijk en geven je echt het gevoel van de klant is koning.
Ongeacht of je nu een camera van € 2500 aftikt of een blaasbalgje van € 7.50 koopt.

Ik heb nog niet iets kunnen vinden van dat heb ik nodig en dat zit niet in hun assortiment.

Een plezierige winkel met een scherpe prijs.
Zeker als dat afzet tegen webwinkels waar je niet naar toe kunt een ook geen advies van krijgt.

D.Adam 17-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijk mijn benodigde item te vinden op de site.

Nog niet nodig gehad.. ging allemaal online.

Prima.

Ik kreeg de tip van iemand anders, dat zou ik ook zo weer doorspelen.

Makkelijke site, snelle levering. Prima in orde.

prijpstra 17-11-2014

gemakkelijk bestellen en retourneren

mijn retourzending is snel afgehandeld

prima assortiment met goede merken

tevredenheid over contacten

Jan Canu 17-11-2014

Je kunt zowel in de winkel als op afstand bestellen of kopen.

Ik ben prima te woord gestaan en geadviseerd. Hoewel het druk was werd veel tijd uitgetrokken en niets overhaast!

Bijna alles is op voorraad en anders kan het besteld worden.

Mensen in mijn omgeving die zich op het gebied van camera's of kijkers willen oriënteren of willen kopen stuur ik zeker door naar CameraNU.

Fijne en complete winkel met bekwaam personeel.

B787-9 17-11-2014

Zoeken is gemakkelijk, soms is het beter om naar de winkel op Urk zelf te gaan. Daar wordt alle tijd voor je genomen om je vragen te beantwoorden en kom je thuis met een camera of lens die aan je verwachtingen voldoet, al is het niet datgene wat je in eerste instantie wilde gaan aanschaffen. Er wordt zeker niet gestuurd op een duurder product, het gaat om wat je ermee gaat doen.

Heb dit nog niet eerder meegemaakt.
Camera opgestuurd voor reparatie, door mijn eigen schuld schade veroorzaakt, dus geen garantie gevalletje. Netjes elke week een update per E-mail ontvangen, zelfs een paar keer door CameraNu opgebeld geweest met uitleg over de genomen acties. Zeer persoonlijk. Nadat de reparatie te lang duurde in de ogen van CameraNu is er door hun op eigen initiatief een geheel nieuwe camera geleverd tegen de afgesproken reparatiekosten.
Zo'n een service maakt je echt blij!

Uitgebreid assortiment, duidelijk overzicht van wat op voorraad is en wat niet. Heb je een speciaal verzoek, dan wordt op je vraag per E-mail of in de winkel, snel gereageerd of men je kan helpen en anders wordt er naar een collega verwezen.

De kennis over hun producten is groot, ben je in de winkel neem er de tijd voor, want dat doet men ook voor jou.
Bestel je via internet en of heb je vragen, er wordt snel geantwoord.
Service van CameraNu is buitengewoon, zo zou je het altijd willen hebben.
Ja, ik ga graag terug naar hen en vertel dat ook verder.

Ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met CameraNu gehad en heb van hen diverse producten afgenomen na een degelijke advies. Soms moet je even wachten om de specialist van hen op een bepaald terrein te kunnen spreken, maar dan krijg je ook een écht advies. Er lopen in ieder geval geen jongetjes met een jasje en dasje rond die alleen maar willen verkopen en verder niets weten. Fijne winkel en website om rond te neuzen voor van alles van telescoop, camera, scanner en aanverwante artikelen.

Remco van den Hondel 17-11-2014 Via de website gekocht

De artikelen zouden nog iets verder per productsoort uitgesorteerd kunnen worden en de zoekfunctie van de site heeft wel iets verbetering nodig maar verder is de website heel erg duidelijk en redelijk intuïtief, het afrekenen gaat erg makkelijk en er zijn voldoende mogelijkheden tot betalen. Ook de status van de order is goed te controleren.

De service is van heel goede kwaliteit ook ,wordt er goed en snel op email gereageerd wat bij heel veel andere webwinkels nog wel eens anders is. Er wordt duidelijk aangegeven als er een artikel niet op voorraad is en de optie om een artikel wat niet op voorraad is kosteloos na te laten leveren en de andere artikelen van de order direct te laten leveren is ideaal. De verwerking van een order gaat erg snel en de artikelen die voorradig zijn zijn ook snel ontvangen.

Het assortiment is heel uitgebreid en per product soort heb je ook nog een behoorlijk divers aanbod zodat je ook goed tussen diverse gelijksoortige artikelen kunt vergelijken. De artikelen zijn ook goed geprijsd en de omschrijving van de artikelen is ook ruim voldoende.

Door alle eerder genoemde punten is CameraNu.nl een prettig bedrijf om met een gerust hart je spullen te bestellen, zonder in te leveren op service of de hofdprijs te moeten betalen.

CameraNu.nl is een prettig ogende webwinkel met groot gebruiksgemak hoewel er hier en daar nog wat kleine verbeteringen doorgevoerd zouden kunnen worden. de webwinkel heeft een heel uitgebreid prettig geprijsd aanbod en een hele snelle levering van de artikelen die voorradig zijn. De optie om artikelen die niet voorradig zijn na te laten leveren terwijl je wel de rest van je bestelling kan ontvangen is ook erg prettig.

SabineZNL 17-11-2014

Goede uitleg en prijsstelling

Oscar Kerssens 17-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

Door de verschillende menu's kan je gemakkelijk filteren op het merk dat je zoekt.

In de winkel langs gegaan om de door mij gewenste objectief uit te kunnen testen. Op advies van de verkoper een ander objectief gekozen en achteraf ben ik daar veel blijer mee dan mijn eigen eerste keus.

Eigenlijk ook een min punt ze hebben echt alles wat je wil hebben als fotograaf.

Reeds meerdere keren al gedaan

Top winkel tot nu toe al mijn foto spullen gekocht en blijf dat doen als ze zo door gaan metde service en kennis.

andre krullebol 16-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

was in urk na canon testdag lens 100 mm macro uitverkocht geen probleem na dag thuis afgeleverd top

prettig geholpen aan balie prima service

wat staat er niet?? ruime keus

prettige winkel zowel fysiek als internet

Dub007 16-11-2014

Uitgebreide, goed geordende website

Vlot en begeleid door vele e-mails om je van de stand van zaken op de hoogte te houden. Zaterdag besteld, maandag bezorgd!

Volgens mij is er alles op fotografiegebied te kopen.

Deze winkel heeft mij tot nu toe niet teleurgesteld

Website is prima in orde, bestelling verloopt gemakkelijk en maakt een betrouwbare indruk

SamOosterink 16-11-2014

Er wordt altijd met je meegedacht. Er is kennis van zaken!
Vriendelijke mensen.
Goed bereikbaar.

Ik heb nog nooit mis gegrepen en ik doe al vanaf 2009 zaken bij Cameranu.
Goede, concurrerende prijzen!

Kennis, service en een goede prijs! Daarvoor ga ik naar CameraNU!

Webbes 16-11-2014

Goed toegankelijke website en afhandeling bestelling

Een vorige bestelling was incompleet; snelle actie om nazending te realiseren van ontbrekende items

Uitgebreid en vele merken; daarnaast 2de hands met jaar garantie

Ruim assortiment, snelle afhandeling en verzending

bernhart 16-11-2014 In de winkel gekocht
urk

alles bij de hand, materialen en advies, keuze kan moeilijk fout lopen zo

kwam met een idee, wat door goed advies veranderde ten goede perfect!

wat je zoekt is er !

niet alleen gaan maar maak gebruik van de expertise vraag en je komt niet alleen meer te weten, maar ook ongedachte oplossingen

all feel good ervaring

polderbaan 16-11-2014

bestellen via internet en afhalen aan de balie. Heb er al meer gekocht dus was ik bekend met de website.

Verkoper was persoonlijk geïnteresseerd. Gemakkelijk te bereiken en goed ingerichte winkel.
Koffie was ook goed.

Alles wat ik op dat gebied nodig heb is aanwezig en concurrerend geprijsd

Je zou willen dat je overal zo wordt behandeld.

Prima zaak, ben er al vaker geweest en heb er ook on-line besteld en thuis laten bezorgen. Altijd goed verzorgd en voor aantrekkelijke prijzen. De vraag hieronder is incorrect, je kunt zowel on-line bestellen als in de winkel afhalen. Dat kan ik hier niet aangeven.

davidcdl 16-11-2014

Er zijn toch altijd een paar (professionele) merken waarvoor je naar een andere winkel moet.

Duizol 16-11-2014 Via de website gekocht

Website is duidelijk, bestellen is simpel.

Vrijdags besteld, zaterdags geleverd, sneler gast niet. Bestelling ook goed te volgen via track & trace.

Prijs excl. verzondkosten net niet het laagst, maar doordat er geen verzendkosten berekend werde toch het goedkoopst.

Is niet de eerste keer dat ik bij cameranu heb besteld. Ervaring is niet anders dan uitstekend te noemen.

Snelle levering tegen een zeer concurrerende prijs.

GeorgeVl 16-11-2014

Website is overzichtelijk, bestellen gaat soepel en snel

Snelle levering, en goede info bij de produkten

een uitgebreid assortiment.

Bij al mijn bestellingen tot nu toe: Nooit problemen en alles voldoet aan de verwachtingen.

Alous 16-11-2014

Ik was op zoek naar een webwinkel voor het bestellen van een nieuwe camera. Bij CameraNU vond ik alles wat ik nodig had. De body, de reserve accu, de lens en de bijpassende tas.

Mijn bestelling werd goed verpakt en snel bij mij afgeleverd binnen de afgesproken tijd, zodat ik er snel mee aan de slag kon gaan.

Goed en volledig assortiment.

Goede ervaring dus zeker aanbevelingswaardig!

luc58 15-11-2014

Bestelling is de volgende werkdag zonder vertraging geleverd zoals vermeld.

Geen gebruik hoeven te maken op service.

Keuze genoeg voorhanden.

Geen problemen ervaren dus kan dit zondermeer aan anderen aanbevelen.

Jan Floor 15-11-2014 Via de website gekocht

3,7

Bestellen via internet is meestal makkelijk.

Via e-mail bij hen geinformeerd of ik Lightroom 5 kon gebruiken op mijn Apple PC versie 10.6.8. Hun antwoord: dat was geen enkel probleem. Lightroom 5 bij hen aangeschaft en wat blijkt de PC de versie is toch te laag. CameraNU.nl dat medegedeeld en zij geven dat inderdaad toe dat de versie te laag is. Verder doen ze geen enkel voorstel. Nu zit ik met Lightroom 5 en kan het niet gebruiken.

Voor niet op hun adviezen ingaan. Zie mijn aantekeningen bij service.

Officiele reactie van CameraNU.nl 16-11-2014

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw review. Als wij verkeerd advies geven, lossen wij het uiteraard netjes voor u op. Wilt u uw ordernummer mailen naar aftersales@cameranu.nl? Wij gaan dan na wat er is misgegaan. Onze excuses voor het ongemak.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Ilona163 15-11-2014

Het spreekt eigenlijk allemaal voor zich. de hele bestelling procedure is overzichtelijk en daar waar je het nodig hebt is er eventueel begeleiding.

Personeel neemt de tijd om je te adviseren en te begeleiden met dat wat je nodig hebt. je bent meer dan een nummertje ;-)

Veel keus en veel op voorraad zodat je het kan zien, vasthouden en gelijk mee kan nemen.

Zeker een (online)winkel waar je snel terecht kan voor producten en advies. veel keus en goede prijs kwaliteit verhoudingen.

Een hele prettige winkel. Zowel online als in de winkel zelf. In beide gevallen ben ik super goed geholpen. Zeker een winkel waar in naar toe ga als ik weer iets nieuws wil of nodig heb.

Klaasvaakkkkkk 15-11-2014

Terug sturen van een product zou makkelijker zijn met een antwoordnummer.

Snelle reactie op de emails. snel omruilen het product.

product wat ik nodig had was niet in veel winkels te koop.

snelle service en snel geleverd.

rene0198 15-11-2014

Je hoeft de deur niet uit en je kan ook na sluitingstijd van de winkels artikelen kopen

Bestelde artikelen worden de volgende dag al bezorgd.

Ruime keuze

Scherp geprijsd t.o.v. andere webwinkels

dutchgal 15-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

goed bereikbare winkel, leuk en aantrekkelijk ingericht.

goed geinformeerd personeel met goede adviezen

vrijwel alles waar mijn belangstelling naar uit gaat

niks mis mee

Ik ga met plezier naar deze winkel toe als ik in de buurt ben. Je kunt er ook fijn even rondsnuffelen. Handig dat er een tweede verdieping is waar je in alle rust bepaalde zaken zoals monitoren kunt bekijken.