Ineke537 27-11-2014

Sortering voldeed aan mijn verwachting. De prijs is erg scherp.

Duidelijke website, makkelijk bestellen en supersnelle levering. Top

Top zaak. Ga beslist weer bestellen de vilgende keer.

MWB1956 27-11-2014

In de avond besteld volgende dag bezorgd.

Ik had een vraag en gelijk een antwoord.

Veel spullen in de webwinkel.

Goede service al eens in de winkel geweest. Goede prijs verhouding.

Goede service en snel geleverd. Ga zo door!

Jannes29 27-11-2014

Er makkelijk, ik kon het product via mijn mobiel bestellen en betalen. Ideaal!

Om 21:00uur besteld en gewoon de volgende dag al in huis! Dat noem ik service!

Bijna alles is op voorraad

Geweldig hoe snel en goed jullie leveren!

Anneke de Geus 27-11-2014 Via de website gekocht

Met één telefoontje weet je een hoop meer.

Uiterst vriendelijke, geduldige en kundige mevrouw aan de telefoon die door het stellen van vragen mij goed op weg heeft geholpen met het vinden van de juiste camera.

Zeer tevreden over de bereikbaarheid per telefoon. Werd ook direct geholpen zonder eerste een keuzemenu te krijgen.

Robbo1 27-11-2014

Zeer eenvoudig een bestelling te plaatsen vanachter de pc.

Snelle bevestiging en verzending van de geplaatste order inclusief factuur en pakket tracking details.

Meer dan voldoende keuze uit het assortiment. De kwaliteit is zeer goed (zoals men verwacht). En de prijs heeft meestal een ondergeschikte rol.

Absolute aanrader voor iedereen die van fotografie houdt.

CameraNU.nl, zodra ik op zoek ben naar fotografie producten komt deze site bij mij als eerste op. Omdat ik hier zéér goede ervaring mee heb. De snelheid van verzending, het bestelgemak de scherpe prijzen, service en kwaliteit zorgen dat ik een trouwe klant van hun ben :)

PVML 27-11-2014 Via de website gekocht

Snelle ongecompliceerde levering!

Groot assortiment voor de (semi)professionele gebruiker. Zou nog iets uitgebreider kunnen in het high end segment, maar ik snap dat niet rendabel is om standaard te hebben.

Gewoon goede service en goede producten!

Animalpalace 27-11-2014

Helaas ga ik het product terugsturen, puur en alleen omdat de camera die ik heb gekregen geen viewfinder heeft en ik niet meer zonder kan,dus over die service van Camera Nu kan ik pas later oordelen. Waar ik wel over kan oordelen is de snelheid van verzenden, en die was sneller dan het licht leek wel. De dag na de bestelling was het al in huis. Ook de aanbiding die ik had was nergens anders te vinden, wat het des te spijtiger maakt dat ik het moet retourneren. Eerder had ik al eens een lens bij deze winkel gekocht, ook voor een prima prijs en met dezelfde snelle service. So far so good dus.

H. Koehorst 27-11-2014 Via de website gekocht

Goed te vinden op de site wat je zoekt

Snelle bestelling en aflevering

Goede keuze en beschrijving van aankoop

Vriendelijke infodesk en goede informatie

Enkel positieve ervaring met helpdesk en bestelling met daaraan gekoppelde levering

fimke dijkstra 27-11-2014

thuis uitzoeken, dan naar de winkel en kopen, makkelijker kan niet

prettig geholpen en geen haast.

uitzoeken wat je maar hebben wilt

omdat ik zelf altijd tevreden ben geweest

zo voel ik het

Cor Brouwer 27-11-2014 Via de website gekocht

De diverse materialen zijn goed gerangschikt. De zoekfunctie werkt ook goed.

De reactie op de bestelling en de communicatie over het verloop van de bestelling verloopt uitstekend.

Tot nu toe alles gevonden wat ik zocht. Het artikel wat niet aanwezig was, is besteld door het bedrijf.

Niets dan lof over de afhandeling van de bestelling.

Zie hier boven.

Henk Proost 27-11-2014 Via de website gekocht

Alles netjes en snel geleverd en verwerkt

Dick Ruitenberg 27-11-2014

Makkelijk vanuit luie stoel winkelen.

snelle, vakkundige afwikkeling rond bestelling en met zorg verzonden.

Ruime keuze van benodigde artikelen met duidelijke informatie.

Er is geen reden om dat niet te doen.

De hierboven genoemde beoordelingen zijn overduidelijk om zaken te doen.

Boone61 26-11-2014

Winkelpand goed bereikbaar, goede parkeergelegenheid
maar ook bestellen via webshop gaat prima

Goed advies, snelle levering

Hetgeen ik nodig had was direct leverbaar

In de winkel goed advies, gewenste producten direct leverbaar.
Bestellingen via webshop snel geleverd volgens aangegeven levertijden. Ruim assortiment.

Een bedrijf waarbij je een goed gevoel krijgt op basis van het totaalplaatje. Weet verwachtingen telkens weer waar te maken of te overtreffen.

Kapellen 26-11-2014

producten goed en snel gevonden op de site

perfecte berichtgeving over de order voortgang

heel erg uitgebreid

Groot assortiment, op voorraad en snel geleverd tegen een scherpe prijs

Groot assortiment, op voorraad en snel geleverd tegen een scherpe prijs

EdwinBr 26-11-2014

Kon gemakkelijk mijn product kiezen.

De levering was snel en goed.

Werk prima en is goed gesorteerd. Erg veel is ook gewoon op voorraad.

Paul Meels 26-11-2014

Bestelling geplaatst en volgende dag mooi op tijd geleverd

Had twijfels over het product maar na een telefoontje en zeer deskundige uitleg van een medewerker van cameranu was alles helemaal duidelijk en heb ik het product besteld.

Bijna alles te krijgen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede service, vriendelijke medewerkers, correcte en snelle levering.

Zeer tevreden over de deskundigheid en uitleg van de vriendelijke medewerker, bovendien perfect op tijd geleverd.

nicoz-1982 26-11-2014

Eenvoudig, goed gestructureerde site

Geen op of aanmerkingen op. fijn dat de bezorging al de volgende dag is, ook al bestel je pas in de avond.

Ik heb nog niet mis gegrepen...

Fijne site, alles gemakkelijk vindbaar. Duidelijke uitleg bij de produkten. Groot assortiment, kleine prijzen. 's Avonds besteld, volgende middag in huis, perfect!

hermenlesscher 26-11-2014

Erg makkelijk om iets te vinden, en de voorraad klopt (heeel belangrijk!). ook notificaties wanneer iets weer op voorraad is is erg makkelijk.

Gratis retournering, en erg communicatief.

Erg compleet, en goed geprijsd

RemkoSchrijver 26-11-2014

Site werkt goed en snel, erg overzichtelijk.

Snelle levering!

Veel keuze, ik heb er tot nog toe alles kunnen vinden wat ik er verwachtte.

't Is gewoon goed...

A.C. Kesteloo 26-11-2014 Via de website gekocht

Via de website overzichtelijke en makkelijke toegang tot het assortiment met goed duidelijke informatie over de aangeboden producten.

Aftersales-service (gelukkig) nog niet nodig gehad.
Bij informatie over een product voor de aanschaf duidelijke en eerlijke voorlichting zonder het gevoel te krijgen onnodig dure aanschaffing(en) te doen. Zelfs advies gekregen bepaalde andere artikelen aan te schaffen met hetzelfde resultaat tegen een voordeligere aanschafprijs.

Zeer uitgebreid.

Aan elke foto- en videograaf die het maar horen wil.

Meerdere keren foto-artikelen aangeschaft (Canon-lenzen en -flitser, Benro-statief met toebehoren, cameratassen ed.) zowel in de winkel zelf als via het internet. Geen enkele keer het gevoel gehad dat de betrouwbaarheid ter discussie staat. Levertijden zoals ze worden aan gegeven, dus nooit lang moeten wachten op de levering van de bestelde artikelen. Kortom een leuke en fijne winkel om fysiek te bezoeken en te surfen op de website.

cees van alten 26-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijke site. Snel te vinden als je weet wat je zoekt.

Deskundige en betrokken personeel in de winkel

Voldoende (professionele) spullen

Ik koop graag bij CameraNu. Liefst ga ik langs in Urk. Wel soms lang wachten...!

CeesTax 25-11-2014

Bestellen voor 24.00 uur en levering op de volgende dag is inderdaad waar. Geen loze kreet.

Ze doen wat ze beloven.

Bij ontvangst van enkele producten (HiTech filters en houder) kreeg ik de indruk dat een enkele filterhouder niet geheel nieuw was. Kleine gebruikssporen op de houder en een plastic verpakking ontbrak. Doet niets af aan de kwaliteit van het product, het werkt er niet minder door, maar toch.

Ja, wat moet ik nog zeggen, gewoon goed.

Dit is de eerste maart zeker niet de laatste keer dat ik hier wat besteld heb.

R. van B. 25-11-2014

Geen poespas, gewoon bestellen en via iDeal betalen

Binnen één (werk)dag produkt ontvangen

Breed assortiment en scherp geprijsd.

Na menig afweging te hebben gemaakt, was de Lowepro Transit Sling 250 in mijn ogen de meest geschikte cameratas die ik zocht. Wat meteen opviel aan de aanbieding via Cameranu, was de prijs. Voor €49,- te bestellen terwijl andere aanbieders al gauw €80,- of zelfs €100,- voor hetzelfde product vroegen! De positieve review die Cameranu krijgt van de vele tevreden klanten gaf ook vertrouwen. En dat blijkt. Zeer tevreden over de prijs en levering!

Nico Hoeve 25-11-2014

De site, het zoeken en de bestelprocedure zijn heel intuïtief ingericht oftewel spreken voor zich. Geen gezoek, het is alsof je een onbekende supermarkt inloopt en alles staat exact op de plaats waar je het verwacht.

Ik heb op zich geen enkele klacht over de service en de leveringen tot dusverre, ware het niet dat de claim dat het product - dus al is het op voorraad - niet altijd wordt waargemaakt. De info bij de producten kan een enkele keer wat helderder, maar ten opzichte van veel andere sites scoort CameraNu.nl ook op dit onderdeel heel hoog.

Het assortiment is heel uitgebreid, desondanks vind ik niet altijd wat ik zoek. Ook niet verwonderlijk gezien wat er allemaal op de markt wordt gebracht. De prijzen zijn heel scherp, dus je kunt je de moeite besparen om op vergelijkingssites rond te neuzen.

Toevallig heb ik gisteren nog iemand op het spoor gezet van een aanbieding bij CameraNu.nl. Dat zou ik nooit doen als ik klachten had en die heb ik niet, integendeel.

Ik bestel nu al een paar jaar bij CameraNu.nl en heb alleen positieve ervaringen. Het is een gemakkelijke en betrouwbare webwinkel en ik ben met regelmaat aan het rondneuzen op de site. Laatste aankoop was een Nikon 1 J3, een aanbieding waar ik in een mail op werd geattendeerd. Ik was al tijdje op zoek naar een betaalbare kleine systeemcamera (of iets dergelijks) nadat mijn kinderen de Leica D-LUX 4 hadden gemold. Deze aanbieding kwam als een aangename verrassing.

AnnePfaff 25-11-2014

Voor 23:00 besteld, volgende dag in huis.

Door n fout op internet werd mn bedtelling dubbel geplaatst. Cameranu zorgde er zelf voor dat dit ongedaan werd gemaakt.

marjolein veen 25-11-2014 In de winkel gekocht
urk

Men neemt uitgebreid de tijd om uitleg te geven en vragen te beantwoorden. De kans om materialen uit te proberen

Door de uitgebreide informatie die je over de produkten krijgt. De rust die er heerst, de kans om vragen te stellen. Ze zijn zeker met de prijzen concurerend. Op internet zelfs duurder, zonder het produkt dan in handen te hebben gehad

Goli 25-11-2014

ruim assortiment, duidelijke site, voldoende informatie, scherpe prijzen, snelle levering. wat wil je nog meer?

alle toebehoren voor de camera, maar ook alles eromheen. verzin het en het zit in het assortiment.

met de service-afdeling heb ik nog geen ervaring, maar de levering is vlot, de site is duidelijk en e prijzen zijn scherp.

Kaat21964 25-11-2014

alles eenvoudig te vinden en te bestellen

hele snelle levering

keus is uitgebreid

Zeker als je je bestelling snel geleverd wilt hebben. Ik heb 's avonds besteld en de volgende dag in huis.

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl aangezien goed en snel geleverd wordt.

Willem van der Burg 25-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

Er is hier altijd parkeerruimte. Zelfs als het "binnen de hekken" vol is, is er nog een hele straat/weg ruimte!

Bij binnenkomst moet je langs een klant-volgorde-ding, die selecteert op jouw type vraag de juiste balie voor je

Ja, wat hebben ze hier niet. Ik kan het niet verzinnen. En je mag ook nog online in hun magazijn kijken, zodat je niet voor niks komt

Natuurlijk, trouwens wie weet tegenwoordig nog een fotozaak met zoveel vergelijkbaars en deskundig personeel??

Alweer tijden worstelde ik met mijn probleem van niet goed op het display kunnen onderscheiden wat waar in het bos/hei/... staat, of dat dan ook op de foto komt. Dat ligt aan mijn verminderde oogfunctie. Voorheen had ik een compactcamera waarbij ik - als bij een spiegelreflex - gewoon door de lens kijkend duidelijk kon zien wat ik op de foto wilde hebben ook in beeld stond. Maar ja, toen kwam de vooruitgang. Maar niet echt voor mij. Overschakelen op een spiegelreflex zou kunnen, maar die zijn zoveel zwaarder en duurder, en 2. ik zou met losse objectieven moeten gaan werken. En ik ben een luie-fotograaf, werk vrijwel uitsluitend in de stand AUTO. Dus toch maar eens gevraagd of mijn probleem erkent werd, en wat voor oplossing zij mij konden bieden. Nou voor 60 euro geholpen aan een 3" LCD loupe model CL3. Het ziet er misschien uit als een rare toeter maar daar heb ik lak aan. Ik fotografeer om objecten/dieren/... op plaatjes te krijgen en voor de rest ... 't zal wel. Ik ben er blij mee en daar gaat het mij om.

evdveen 25-11-2014

Overzichtelijke website en voldoende informatie over de producten.

Eenvoudig bestellen en betalen. Je krijgt snel bevestigingen van de bestelling en betaling.

Veel verschillende merken en veel verschillende type camera's

Rbog 24-11-2014 Via de website gekocht

Ik kon het juiste artikel makkelijk vinden

Een probleem met de verzending is heel soepel opgelost. Chapeaux!

Dit kan ik niet helemaal beoordelen, maar dat ze het adaptertje hadden wat ik zocht is een pluspunt.

Goede service bij verzendproblemen.

Prima zaak!

W.de Jong 24-11-2014 In de winkel gekocht
filiaal in Urk

Reparatie van kompas op mijn kijker is naar volle tevredenheid uitgevoerd dmv opsturen naar fabrikant, terwijl ik per 14 dagen op de hoogte ben gehouden van de voortgang.

Omdat ik zeer tevreden ben over de service van Cameranu?

Zie motivatie bij. Naast het correct doen afhandelen van de reparatie van mijn in 1987 gekochte verrekijker, waarvan de reparatie nog onder garantie viel!, ben regelmatig op de hoogte gehouden van de voortgang en zikm mik geen kosten in rekening gebracht. Klasse

kitsune2014 24-11-2014

Site is vanzelfsprekend en makkelijk, pakketje kon rechtstreeks naar PostNL afhaalpunt gestuurd worden zodat ik het zelf op een handig tijdstip kon ophalen.

CameraNU houdt je via de mail prima op de hoogte van de voortgang van de bestelling. Deze lag de volgende dag al aangetekend klaar op het PostNL afhaalpunt.

Voor mij prima, ik heb gevonden wat ik zocht.

Ik ben een tevreden klant.

Eric H 1968 24-11-2014

Overzichtelijke site

Heb een keer een garantieclaim ingediend en werd netjes geholpen, wat niet gezegd kan worden van de importeur!!

Groot assortiment

Goede communicatie en prijs, snelle levering.

11jack 24-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

overzichtelijke winkel mogelijkheid om spullen te bekijken en aan te raken heldere wachtrij.

Ik heb in de loop der jaren meerdere camera's bij CameraNu gekocht 5 stuks als ik er geen vergeet. Mijn een na laatste ging stuk en werd ondanks afgelopen garantie, kosteloos gerepareerd. Klasse.

Ik weet niet wat ze niet hebben omdat ik geen aanleiding heb om ergens anders te gaan kijken. Ik heb nog niet meegemaakt dat ze iets wat ik wilde niet in huis hadden

Je moet niet verder zoeken: Groot assortiment, veel kennis achter de toonbank, eerlijk advies en meestal de scherpste prijs.

Wat moet ik er nog aan toevoegen. Ik werk bij een gemeente. Klantgericht werken is daar een issue. Ik heb Camaranu al diverse malen als voorbeeld aangehaald. Zo ga je met klanten om en bovendien zeer goed geautomatiseerd.

nieuweprinter 24-11-2014

Duidelijke site.

Ik had mijn printer s'middags bestelt en de volgende ochtend werd hij gratis gebracht.

Cameranu.nl heeft veel keuze.

Gezien het gemak tijdens de bestelling, snelheid van de levering en vooral...
de lage prijs.

Fotogianne 24-11-2014

Duidelijke website, snel naar afrekenen en betalen.

Naar aanleiding van een klacht over een defect fotokoffer werd er snel en adequaat gereageerd door cameranu.nl. Binnen enkele weken had ik een nieuw koffer in huis.

Tot nu toe alles kunnen vinden wat ik nodig had

Indien mogelijk bestel ik mijn materiaal bij cameranu.nl. Goede service en snelle levering.

F.J.R. van Bruggen 24-11-2014

De producten zijn duidelijk gerangschikt. Het bestelproces verloopt soepel en snel vooral ook doordat alle gegevens, w.o. de bestelhistorie goed en op toegankelijke wijze in het systeem zitten. De zoekfunctie kan worden verbeterd door met alternatieven te komen.

Er wordt altijd volgens de afgesproken tijd geleverd. Als een artikel niet goed is wordt dit direct en zonder gezeur hersteld, c.q. mag je het product ruilen. De professionaliteit is hoog. De medewerkers hebben verstand van zaken.

Ik vind altijd wat ik nodig heb tegen de laagste prijs, al zag ik zelf liever een minder breed maar dieper assortiment.

Het is een evenwichtige formule. Betrouwbaar en tegen concurrerende prijzen.

Het is een evenwichtige formule, vooral betrouwbaar!

Willem Laros 24-11-2014 Via de website gekocht

Snel besteld, stipt geleverd.

Levering correct en compleet.

Zij waren de eerste die de nieuw uitgekomen camera konden leveren - en meldden dat per e-mail.

In hoge mate. Hoor trouwens louter positieve berichten onder mijn fotomaatjes.

Mark65 24-11-2014

Goed bereikbaar

Vlotte en nette service

Ruim assortiment

profecioneel

Snarf Sleep 24-11-2014 Via de website gekocht

Goede en snelle service. In het verleden heb ik ze wel eens nodig gehad omdat er een apparaat defect raakte en dan wordt er snel en adequaat gehandeld

Al jaren lang een goede duidelijke website, veel op voorraad en zeer snelle thuisbezorging en indien nodig goede service

campinggast 24-11-2014

professionele hulp en extra tijd.

De laatste aankoop hebben wij in de winkel te Urk gedaan. In de winkel was een heel breed assortiment aanwezig waaruit wij een keuze hebben kunnen maken.

Goed:
- Assortiment
- Deskundige ondersteuning
- Ruimte en tijd om een besluit te kunnen nemen
- orde en netheid

Menno1973 23-11-2014

om 23.45 uur besteld en de volgende voor 10.00 uur op mijn werk geleverd, netjes verpakt!!

Met een zin: gemakkelijker kunnen we het niet maken, zeg ik met een grijns van oor naar oor!!

telefonisch wordt je goed geholpen als je vragen hebt, ook al weet de telefoniste het niet, ze gaat bij een andere collega informeren en je krijgt altijd netjes antwoord duidelijk terug!!

ze hebben wel heel veel je kan niet gek bedenken, behalve het Adobe photoshop en premier element 13 nl combinatie niet, die helaas bij een tegenpartij ga kopen.

goede service en snelle levering met een ruim assortiment, wat wil je nog meer, misschien de winkel??? nog niet geweest maar ik frees wanneer ik ga, dat ik blut thuiskom met zeer mooi speelgoed voor de grote kinderen!! ha ha

de katzeye plus is een aanrader voor handmatig scherpstellen, ik heb tegen het advies van Cameranu.nl, corona beeldtechniek en Nikon Nederland deze focus mat glas zelf omgewisseld. Nikon is de enige die dit aan durft, maar ik had pas eind december pas de tijd hier voor en die geduld had ik niet. Het is me gelukt, maar dit doe je niet zomaar, ookal lijkt het heel simpel op de site van Katzeye, maar dat is het niet!! Het is heel moeilijk om erbij te komen, vooral wanneer de kleine klemmetje los schiet! om die terug te krijgen in die minuscule gaatjes helemaal achterin bij de spiegel van mijn Nikon D300s DAT WAS ERG!!!! Uiteindelijk is me gelukt met mijn hart in mijn keel. En het werkt YES!!!

Astrid1vdV1956 23-11-2014

Het is eenvoudig zoeken op de website en overzichtelijk ingedeeld.

je krijgt wat je verwacht en van elke handeling, volgt een mailbericht.

Op (film)cameragebied en toebehoren alles dat je nodig hebt.

Aan te bevelen wanneer iemand iets nodig heeft op foto/videogebied

Goed gesorteerde webwinkel tegen goede prijzen. Correcte en snelle correspondentie mbt de levering.

justine20 23-11-2014

Mooi overzichtelijke winkel, je kan fijn even op je gemak rondkijken!

Helemaal top! Ik werd fijn en rustig geholpen met mijn vraag en ben dan ook geslaagd met wat ik zocht!

Ze hebben heel veel variatie, en voor ieder merk wat wils

Hele fijne rustige winkel! Je kan op je gemak rondkijken en wordt daarna vriendelijk geholpen met de vragen die je over je product hebt, het systeem met nummertjes trekken is heel fijn, zo wordt je fijn 1 op 1 geholpen! Zeker een aanrader!

A.J Groeneveld 23-11-2014 Via de website gekocht

Ik kon het artikel een camera onderdeel makkelijk vinden

Top service in combinatie met pakje gemakje kon ik het artikel op tijd ophalen

Zeer uitgebreid assortiment

Prima service en snelle afhandeling, geen loze belofte maar waargemaakt!

D.v.d.Schaaf 23-11-2014 Via de website gekocht

Met behulp van een actie/mail kon ik thuis op mijn gemak het betreffende product opzoeken en een keus maken uit de verschillende mogelijkheden en kwaliteiten.

Ik meende mij te herrinneren dat ik bij een vroegere bestelling dit telefonisch kon opgeven en bij aflevering dit product middels de bijgevoegde faktuur via de bank kon betalen.
Helaas bleek dat nu niet meer mogelijk, werd mij telefonisch mede gedeeld. Het verschuldigde bedrag moest nu eerst over gemaakt worden en pas daarna werd het produkt verzonden.
Uit de gegevens behorende bij het betreffende produkt kon ik zelf het verschuldigde bedrag incl.de vrachtkosten bepalen en dit bedrag storten op de rekening van CameraNu voordat de bestelbon 2 dagen later met het zelfde verschuldigde bedrag arriveerde. Heel vlot werd daarna het bestelde postpakket bij mij thuis afgeleverd.

Het assortiment is naar mijn idee meer dan compleet.ik kon dan ook zonder problemen mijn keuze maken.

Zowel met bestellingen via internet dan wel via een bezoek aan de winkel op Urk ben ik op een keurige-en ter zake doende wijze voorgelicht en geholpen.

Ik ben door het personeel in de winkel dan wel via de telefoon op een duidelijke en plezierige wijze voorgelicht en/of geholpen. Ook de keuze mogelijkheid is legio. Mijn laatste online aankoop was een afstansbedieng voor een foto camera terwijl ik enkele weken eerder een nieuwe spiegel reflex camera via de winkel op Urk heb gekocht.

Maartje Meesters 23-11-2014

vrijdagavond besteld, zaterdagmiddag in huis

Het product dat ik graag wilde hebben was aanwezig

Ik ben tevreden

pcm schrama 22-11-2014 Via de website gekocht

Ik heb het verkeerde huisnummer ingevuld waardoor het opnieuw verzonden moest worden. Camera.nl heeft deze verzendkosten betaald

Een duidelijke website, het is duidelijk dat de bestelling ontvangen is via een bevestigingsmail. Er wordt duidelijk gecommuniceerd via de mail

Hagenbeek 22-11-2014 Via de website gekocht

Bestelling kan via de mail gedaan worden.
Ontvangst bevestiging snel ontvangen

Duidelijk verwachting van termijn waarin bestelling wordt geleverd. Geen valse verwachtingen.

Breed assortiment tegen concurrerende prijzen

Goede bestel mogelijkheid, via mail of telefoon.
Duidelijke berichtgeving over verachte aflever datum
Goede en snelle berichtgeving wanneer bestelling kan worden opgehaald of kan worden verzonden
Klantvriendelijk benadering bij afhaal

Ben zeer tevreden over de professionele manier van werken en ook bereidheid tot hulp en advies