Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dik Beker 23-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

Zowel via de website als ter plaatse kan je uitzoek wat je nodig heb.

Vakkundige medewerkers en snelle beantwoording van e-mail

ruim voldoende voor iedere fotograaf

Ieder die het wil weten krijg te horen dat ik dik te vrede ben.

Zie hierboven

rutgersr 23-10-2014

Overzichtelijke webshop welke snel werkt. Ook erg praktisch om gelijk bijbehorende accessoires te zien bij het gekozen product.

Kundig personeel welke graag een stapje extra doen om de klant van een goed en eerlijk advies te voorzien.

Zeer ruim assortiment met voldoende voorraad zodat naleveren of voor niets naar de winkel rijden zelden voorkomt.

Er zijn soortgelijke winkels, echter voelt Cameranu.nl net even anders. Daar is iedere klant gelijk en krijgt iedere klant de aandacht welke hij of zij vraagt, zonder uitzondering! Of iemand nu komt voor 1 geheugenkaartje of de nieuwste dSLR met een tas vol extra's

Nog meer veren gaan niet passen. ;-) Maar zonder gein is dit wel mijn meest favoriete leverancier van producten welke bij mijn vakgebied aansluiten.

huihey 23-10-2014

Ruim assortiment en bestelling binnen een dag in huis. Prima!

Charl62 22-10-2014

Overzichtelijk en ruim assortiment

Perfect geholpen.

Een zeer grote overzichtelijke winkel met een ruim assortiment en supervriendelijk en bekwaam personeel

Zeeadelaar 22-10-2014

Overzichtelijk, goed contact

Prettige afhandeling van een verkeerde bestelling, snelle actie. Goed contact over financiele afhandeling.

Zeer uitgebreid, soms wat onoverzichtelijk

Absoluut

Cameranu.nl is gewoon een goede webshop. Blijf dit volhouden!

Margret65 22-10-2014

Alles wordt duidelijk uitgelegd, zelfs als ze het aan heet inpakken zijn in het magazijn voor verzending Alhoewel ik het ook spannend vond is het al meerdere malen helemaal perfect verlopen.

Ik heb voordat ik bestelde nog telefonisch contact gehad over een objectief die het beste bij mijn camera zou passen. Hierbij werd ik echt door een specialist te woord gestaan en deze heeft mij echt geholpen bij mijn keuze.

Alles wat ik nodig heb voor fotografie heb ik allemaal kunnen vinden. en nog veel meer.. super keuze!

Ik heb hem al meerdere malen aan mijn mede cursisten geadviseerd.. meerdere hebben ook bij CamereaNU.nl gekocht en allemaal zeer tevreden.

Super deskundig team, perfecte levering en dito status van de bestelling. Producten goed verpakt en super snel geleverd. Mijn angst om duurdere spullen online te kopen is bij hun echt weg!! Tevens waren de producten die ik kocht ook het goedkoopste bij CameraNU.nl

Harry Bruins 22-10-2014

Op de website bekijk ik altijd de diverse mogelijkheden en vervolgens rijdt in naar Urk om daar door de experts geholpen te kunnen worden.

Ook wanneer een product je niet bevalt kun je het zonder problemen weer terug sturen.

Door juist het grote assortiment is this the place to be.

Vanaf het moment dat ze nog op de bovenverdieping op Urk zelf zaten ben ik al fan van deze club.

Service is top. Houden zo!!!

sitecar 21-10-2014

Overzichtelijke opstelling per categorie waardoor je makkelijk naar het gewenste artikel komt.

Ik ging voor een verrekijker. Op internet al een voorselectie gemaakt in type en prijsklasse. Dit meegenomen en toegelicht waarom deze keuze. Er werd alle tijd voor mij genomen om buiten uit te proberen en ook werden verschillende optie voorgelegd met een goede toelichting.

Ruime keuze en mogelijkheden

Goed bereikbaar. Mogelijkheid voor een bakje koffie als je wat langer moet wachten.

Met hetgeen voor ogen wat ik wilde kopen, werd ik goed geïnformeerd en werd alle tijd genomen voor uitleg. Geen vraag was dom of te veel. Ook de extra tips om de verrekijker te beoordelen waren heel nuttig.

H Reijn 21-10-2014 In de winkel gekocht
urk

Van te voren kun je kijken op de website voor product informatie. In de winkel wordt je vervolgens heel professioneel geholpen.

Personeel neemt alle tijd voor je.

Ruim assortiment, goed bijgehouden op de website.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Maar vooral goed deskundig advies.

Anne Hondema 21-10-2014

Eerst even gebeld of ik langs kan komen. Ja hoor, geen probleem, kom direct maar... Dat noem ik 'gemak'!

De sensor van mijn camera moest worden schoongemaakt. Camera wordt direct meegenomen, de tecneut komt nog evenlangs om te laten zien wat er aan de hand is en nog voordat ik de koffie op heb ik de camera al weer klaar. Super!

Was op dit bezoek niet echt van toepassing maar ik heb natuurlijk wel even kunnen sneupen. Zelfs de nieuwe Nikon D750 was er al.

Zondermeer! Heb ik al gedaan overigens....

CameraNu is een fijne winkel waar ik al jaren tot groot genoegen kom.

JW de Tuinman 21-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

Nummertje trekken, bakje koffie pakken en lekker rondneuzen, snel aan de beurt!

Kennis van zaken, vlot, netjes, to the point!

Veel kennis, superscherpe prijzen, goed bereikbaar.

Prima winkel. Veel kennis van zaken, snelle service, zeer groot assortiment en superscherpe prijzen!

Leon de R 21-10-2014

Alle opties die je van een webshop mag verwachten.

Ook retouren zijn netjes afgehandeld, inclusief een reminder na aanvraag van een retour nr nadat ik na enkele dagen het item nog niet had opgestuurd.

oliviergroen 20-10-2014 In de winkel gekocht
urk

Er was iets stuk gegaan van mijn ledlamp voor mijn camera namelijk het voetje die hem verbond eraan. Dus ik stuurde een mailtje van het ongeval en kreeg snel kosteloos al een nieuwe opgestuurd. Zeer tevreden over dit gemak

Zeer vriendelijk en professioneel!

Ruime selectie aan producten.

Deze winkel heeft alles wat een amateur tot een prof nodig zou hebben aan camera gear. Zeer breed en gevarieerd!

Deze winkel straalt professionaliteit uit zowel als klantvriendelijk en goed verstand van hun producten. Ik heb zowel besteld via de webshop en in de winkel fysiek gestaan. Als je iets nodig hebt? Dan heeft cameranu wat je zoekt

Timmy '38 20-10-2014

Ben zeer tevreden over de manier waarop ik zowel telefonisch als door de verkoper te woord ben gestaan.

Het assortiment waarvoor ik kwam was voorradig en er werd intensief gezocht naar een bijbehorende tas naar mijn tevredenheid.

Doordat ik zeer tevreden ben,zal ik dit zeker aan anderen doorvertellen

Werd op een vakkundige en vriendelijke wijze geholpen door zowel de telefoniste als de verkoper.

gunaguna 20-10-2014

Zowel goede webshop als fijne winkel.

Supersnelle en goede afhandeling van vragen en opmerkingen.

Nog niets tegengekomen dat ze niet hadden en ik wel nodig had.

Ik beveel cameranu.nl standaard aan aan vrienden, kennissen en familie.

R. Belfroy 20-10-2014 Via de website gekocht

Online te bestellen

zeer uitgebreid

accuraat en betrouwbaar

GC Photography 19-10-2014 Via de website gekocht

Makkelijk overzicht op de website en je hebt zo iemand aan de lijn voor al je vragen ik heb nooit lang hoeven wachten zoals bij veel anderen.

Vandaag bestellen morgen in huis en dat klopt als een bus.

Uitstekend!!
Na 2x mijn yongnuo te hebben moeten omruilen wat elke keer met echt uitstekende service werd gedaan, hebben ze mijn 3e ook terug genomen en mocht ik met bijbetaling een ander product uitkiezen. Nou als dat geen service is dan weet ik het ook niet.

Dikke 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️!!

Alles wat je nodig hebt kan je vinden in hun assortiment zowel voor de amateurs als de pro's wat ik erg belangrijk vind.

Betrouwbaar, uitstekende service, snel en meedenkend personeel. Whats not to like?!
Ik zou iedereen die het mij vraagt deze winkel zeker aanraden.

Ik heb een uitstekende ervaring met Cameranu en vooral met hun klantenservice en vind dat de betrouwbaarheid, de service, het meedenkende personeel en de snelheid gewoon simpelweg 5 sterren heeft verdient! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

J Kamstra 19-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

Gemakkelijk bereikbaar , goede parkeergelegenheid , internet site is ook gemakkelijk en overzichtelijk .

Bij het binnengaan wordt je op een aardige manier gevraagd waarvoor je komt en krijg vervolgens een nummer gerelateerd aan je intenties
( bestelling halen , informatie , of gewoon rondneuzen ) . koffie is gratis . kortom top

Assortiment is ronduit geweldig goed , is mijns inziens één van de betere winkels

Mijn ervaring met deze winkel is ronduit geweldig

Had met de online winkel al eens zaken gedaan met zeer positieve ervaringen , maar de fysieke winkel is een mooie en goed gesorteerde zaak met vriendelijk en bovenal naar mijn mening deskundig personeel

Peter W.A.Bos 19-10-2014

Goed te bereiken, geen files enz

Vakkundig personeel,geeft vakkundig advies.

Hebben alle goeie spullen in voorraad, zoniet dan snel beschikbaar.

Vakkunig personeel die niet verkoopt voor de omzet, maar goede argumentatie heeft bij aankoop.

Door omstandigheden kon ik even niet gebruik maken van 1 van mijn lenzen. Doordat ik voor vakantie naar Chicago ging en iets wilde met gebouwen die daar in overvloed zijn…pffffffff en zo min mogelijk vertekening , had ik 3 lenzen op het oog. Even gebeld met Cameranu en daarna naar Urk. Ik moest toch wel op korte termijn beslissen welke van de 3 ik zou kopen, maar dat was toch niet zo moeilijk als ik dacht. De vakkundige enthousiaste hulp in deze was Niet een verkoper die je snel een lens wilde verkopen, maar 1 die met goede argumenten mij de goede beslissing deed doen.

J.F. van der Wolde 18-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

Bij binnenkomst kun je al aangeven aan welke informatie je behoefte hebt en wordt je doorverwezen naar desbetreffende afdeling

Er wordt snel gereageerd op vragen, zowel in de winkel als online

Zeer uitgebreid, voor ieder wat wils

Gewoon een prima zaak!
medewerkers hebben een schat aan ervaring en kennis.

jksalomons 16-10-2014 Via de website gekocht

snel in huis

De echte service ontdek je pas als er iets mis is. Ik had een camera waar de batterij niet goed van was. Teruggestuurd en kreeg netjes een melding dat het in behandeling was genomen. Maar ik had er geen rekening mee gehouden dat dit wel een paar weken kon gaan duren. Ik wij gaan op wereldreis... Gebeld, twee dagen later werd er een nieuwe camera bezorgd. SUPER!!!!!!! Ontzettend bedankt daar in Urk!

zie boven

Zoals boven beschreven super service bij defect.

Kapellen 16-10-2014 Via de website gekocht

Goed en duidelijk menu. Direct gevonden wat ik zocht.
Ook het aanmelden en afrekenen gaat snel en makkelijk.

Snel verzonden en daarvan op de hoogte gehouden via de mail. Bijzonder prettig.

Op gebied van fotografie wordt er zeer veel aangeboden.

Door gemak, service, assortiment en prijsstelling zeer aanbevelenswaardig voor collega (hobby) fotografen.

Blauwegeschelpte 16-10-2014 Via de website gekocht

Waarom in China bestellen? De prijzen zijn hier super en de levertijd fantastisch.

knert 15-10-2014

De website werkt vlot en is actueel. Het bestelproces is zeer eenvoudig en ook voor zakelijke klanten kun je precies de juiste gegevens invoeren.

Absolute kennis aanwezig daar. Los van de gemoedelijke sfeer die er hangt. Je wilt er bijna niet meer weg, mede omdat de koffie ook heerlijk smaakt daar terwijl je op de WiFi zit. Sfeer en kennis!

Het assortiment bij de 2 grote A merken (nikon en canon) DSLR's is bescheiden. Voor het overige is er een zeer groot aanbod. Ik begrijp dat ook wel omdat er natuurlijk veel doorloop is bij met name DSLR's en dat deze camera's slechts een klein deel van het gehele assortiment bedragen die verder uitgebreid is.

Absoluut. Kennis, vakmanschap en niet onbelangrijk; gezelligheid.

Arno Fooy Fotografie 15-10-2014

Eenvoudig bestellen, volgende dag geleverd!

Ook als er iets mis gaat is Cameranu.nl bereikbaar. Gewoon mensen aan de lijn!

Zou niet weten wat er nog aan toegevoegd kan worden.

Prijs is altijd concurrerend, verzending snel, bij service is men bereikbaar en behulpzaam. Durf aanbeveling goed aan.

Patrick de Bie 14-10-2014 Via de website gekocht

Product was snel te vinden op de website.

Levering binnen 12 uur! Hoe snel wil je het hebben?

Het product wat ik zocht was op voorraad. Verder niet gekeken.

Gezien de hele snelle levering en de relatief nette prijzen (ik heb niet heel uitgebreid vergeleken) zou ik CameraNu.nl zeker aanraden bij kennissen en vrienden. Sterker nog, ik heb het al gedaan.

Kort maar krachtig. Snelle levering en prima prijs. Top!

Laura77 14-10-2014

Ik was op zoek naar een studio flitsset van Bowens, CameraNu.nl had het meest uitgebreide assortiment. Duidelijke informatie op de website waardoor mijn keuze snel gemaakt was. De set was prima verpakt en werd snel geleverd. De levering kon gevolgd worden via internet. Er bleek één bijgeleverde lamp niet te werken, een mailtje was voldoende om binnen een dag een nieuwe lamp geleverd te krijgen. Ik ben uitermate tevreden over de verwerking van mijn bestelling en de klantenservice. Ik zal zeker vaker bij CameraNu.nl gaan bestellen.

M.van 't Hof 14-10-2014

Goed en overzichtelijke website

het bestelde was de volgende dag in huis

heel goed en vele verschillende merken

was mijn eerste keer maar wel voor meerdere mogelijke bestellingen als ik weer fotomateriaal nodig heb

het bovenstaande vindt ik goed als beoordeling

Koster10 14-10-2014

Goede overzicht

Snelle levering.

Precies wat ik nodig had

aan iedereen

RuSa 14-10-2014 In de winkel gekocht
Urk

In de winkel is bijna alles aanwezig en te bekijken. Prima ondersteuning door zeer deskundig personeel.

Bij reparatie wordt je zeer regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Op verzoek, met succes, op spoed aangedrongen bij reparateur.

Heb het van de ca. 15 bezoeken aan de winkel slechts eenmaal meegemaakt dat artikel niet voorradig was. Achteraf alsnog ontvangen.

Groot assortiment en zeer deskundig personeel, die alle tijd voor je neemt, ook als er diverse andere klanten staan te wachten.

Gerard2000 14-10-2014

Goed toegankelijke website
Telefonisch goed te benaderen
Goede bereikbaarheid van de winkel

Goede afhandeling van een probleem met mijn printer, ik had hem net binnen en bleek niet in orde te zijn.Ik heb zonder probleem een andere gekregen waar ik nu heel tevreden mee ben.

Kan ik niet goed over oordelen, mijn aandacht ging naar printers, niet naar foto-apparatuur.

Goede prijs

Ik ben tevreden met de levering en nazorg van mijn aankoop

Kellyvll 14-10-2014

Super snel gevonden en besteld

Netjes van te voren op de hoogte gebracht met de tijd van de levering.
Op de dag zelf alleen helaas niets gehoord over dat de levering 1,5 uur later kwam door de drukte. Naderhand wel netjes afgehandeld.

Over het algemeen ben ik super tevreden over Cameranu.

L. Roos 14-10-2014 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk kunnen vinden wat ik zocht. Vergelijkmogelijkheid prettig!

zeer duidelijke en prettige communicatie. is echt een extra pluspunt van dit bedrijf t.o.v. andere online aanbieders!

Maakt de goede reputatie meer dan waar! Ondanks dat sommige websites af en toe iets goedkoper zijn (enkele euro's gaat het dan maar om), het weegt niet op tegen de fijne service die je krijgt. Heb overigens een heel goede deal bij hen gekocht die nergens anders te krijgen was voor deze prijs. dubbel voordeel =)

P.Jansen1943 14-10-2014

Naar de website bestellen betalen en de andere dag in huis.

Alle beste producten op voorraad.
Brede keuze aan assortiment.

Zoals boven omschreven,service en assortiment zijn uitstekend.

Mijn beoordeling is als volgt tot dit gekomen, ik heb mijn (oude) camera laten vallen waardoor die stuk was gegaan. Ik heb camera .nu telefonisch gevraagd of die te repareren was. Daarop kreeg ik het bevestigende antwoord, maar het advies was om dat te overwegen dat de kosten daarvan fors kunnen oplopen . Dus met deze wetenschap heb ik daarna besloten om een nieuwe te kopen.

Jolie van de Kruidenapotheek 14-10-2014

Lekker thuis en overzichtelijk.

Geen klagen, alles is goed gegaan.

Ik kon goed vinden wat ik zocht.

Prima geprijsd en snelle levering.

Karin Mollemans 13-10-2014 Via de website gekocht

Het is heel eenvoudig te vinden wat je zoekt... en meer informatie rechtsreeks op de site van de makers (Elinchrome) was ook erg handig

Ook bij eerdere bestelling was de medewerking geweldig, ik had een setbon nodig en dus werd er van een aantal artikelen een set gemaakt,,,dat scheelde mij nogal wat extra belasting aftrek! DANK

Ik ben niet helemaal een expert maar vind alles wat ik nodig heb.

On boevnstaande redenen... ik kreeg de winkel zelf ook aanbevolen door een bevriende fotograaf.

Ik ben erg blij met jullie service. de redenen staan hierboven al. Ik heb de indruk dat er bij de omschrijving van de Elinchrome quadra Li-ion een foutje staat... een verwarring met de andere batterijen (die wel goed tegen lage en hoge temeperaturen kunnen). Elinchrome Quadra S als ik het goed heb.

John_17 13-10-2014

snel navigeren door pagina's en een eenvoudige bestelprocedure!

Flexibele afhandeling bij herroepen of wijzigen van een reeds geplaatste bestelling.

aanbod is compleet.

aan de hand van bovenstaande punten: super gemak, uitstekende service en een compleet assortiment tegen concurerende prijzen!

top

Jacques Engel 13-10-2014 In de winkel gekocht

Je kan alles op de website vinden. makkelijk en snel!

Niet te verbeteren! Om 21:00 uur besteld en de bestelling compleet tóch de volgende dag in huis.

Wat je ook maar wil hebben (op fotogebied..!) is er en vrijwel alles direct leverbaar.

Heb ik al veelvuldig gedaan,

Ik heb ook andere fotozaken bezocht. Ik werk al met al al meer dan 70 jaar professioneel in de fotografie en weet dus waarover ik het heb. Cameranu.nl is de beste van die ik ken.

cp1967 13-10-2014

makkelijk en overzichtelijke site

super en heel snel

mede door de snelle en accurate service en levering

Ricardo7379 13-10-2014

Prima service, netjes op de hoogte gehouden van de bestelling. De volgende dag de bestelling netjes thuisbezorgd.

T. Vis 13-10-2014 Via de website gekocht

Door probleem met internet werd een bestelling dubbel geplaatst. Door Cameranu geweldig opgelost

In principe doe ik geen aanbevelingen maar cameranu is wel een prima leverancier

Marcel J.W.H. 13-10-2014

Alles vlot en prima verlopen.

Maaike Mirjam 13-10-2014 Via de website gekocht

CameraNU.nl heeft mijn insziens precies gehandeld zoals ik had verwacht. Ik vond makkelijk wat ik wilde hebben en de betaling en bezorging zijn vlekkeloos gegaan! Niks op aan te merken dus.

Superloes 13-10-2014

Ik vind CameraNU.nl een hele fijne website om camera(benodigdheden) te bestellen

Ik heb onlangs een objectief gekocht voor mijn camera. Ik ben erg tevreden over de service van cameraNU.nl. Ik had het objectief de dag na mijn bestelling al binnen. Daarnaast werd ik op een mooie actie gewezen.

Ik vind het erg fijn dat cameraNU.nl een breed assortiment heeft.

Ik heb onlangs een objectief gekocht bij cameraNU.nl. Ik ben erg tevreden over de algehele gang van zaken. Ze hebben een breed assortiment en mijn aankoop werd ook op de afgesproken dag afgeleverd. Ik vond het daarnaast erg fijn dat ik later nog via de e-mail gewezen werd op een actie van de fabrikant waardoor ik de garantie van het product kon verlengen.

Peter van Keulen 12-10-2014 Via de website gekocht

Altijd mooie foto`s te maken, ook bij regenachtig weer

Alles prima verzorgd & keurig volgens afspraak aangeleverd

Keuze & assortiment van dit artikel ruimschoots voorradig bij CameraNu.nl

Mijn ervaring met CameraNu.nl, is al vele jaren op alle fronten 100% positief >>> grote keuze mogelijkheid,helder inzicht qua leverbaarheid, deskundig advies, top service, makkelijke & goed afgeschermde betalingswijze, adequate en professionele levering

CAMERANU.NL voldoet ook nu weer, zoals ook reeds bevestigd na mijn jarenlange ervaring van aankoop van diverse camera`s en aanverwante artikelen bij / via dit bedrijf, echt op alle fronten met recht een "Chapeau"!!!

andre krullebol 12-10-2014 In de winkel gekocht

bestellen en printen

dacht dat ik probleem met geluid van lens had, vergeleken met nieuwe uit doos, was dus geen probleem

ruime keus

een winkel zonder problemen

prima winkel

Sanne Verhoeven 12-10-2014 Via de website gekocht

De website is duidelijk en overzichtelijk. De producten zijn makkelijk te vinden.

Super snelle levering! Vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag in huis. Via de mail wordt je ook goed op de hoogte gehouden.

Vele producten. Dit was de enige site die alle producten had die ik wilde bestellen.

Groot assortiment, snelle verzending en goede service.

Ik ben erg tevreden!

sally 49 12-10-2014

snelle levering van mijn bestelde artikel en een betrouwbare webwinkel!

jackdebont 11-10-2014 Via de website gekocht

goed en gemakkelijk

corect afgeleverd

ruim assortiment aanwezig

ja zeker

Lezer64 11-10-2014

Erg makkelijk om een artikel te bestellen

Erg snelle levering. De ene dag besteld en de andere dag in huis

De keuze is reuze en in mijn geval was de prijs voor de Kobo e-reader aura perfect

Goede verhouding artikel en prijs. Snellere levering kan niet.

Ik kan iedereen aanbevelen on-line te bestellen bij CameraNU.nl.