Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

P.N Groot 11-11-2014 Via de website gekocht

geen storing vlot geregeld op internet

ben een keer bij jullie geweest een enorme keuze in Video apparatuur

zoveel keus je moet wel slagen om iets uit te zoeken

Voelt goed om bij jullie wat te bestellen. Ik weet een microfoon uitzoeken is erg moeilijk. De microfoon was bedoeld om in te spreken op de computer. Helaas geeft deze micro een enorme brom toon op de computer. Op mijn video camera werk het perfect.

brandie21474 11-11-2014

groot assortiment, goede winkel en webshop

bij cameranu weten ze wat ze verkopen, het zijn geen dozenschuivers

groot assortiment, voor ieder wat wils, goede prijs

goede winkel, leveren snel, en voor een goede prijs

Jagocamera 11-11-2014

Telefoon wordt snel beantwoord.

Prompte aflevering van de bestelling.

Erg uitgebreid.

Zie boven.

Zie boven.

JanU43 10-11-2014

Dicht in de buurt

Goede uitleg en atvies gekregen

Uitgebreid

Goede voorlichting en grote keus van merken en modellen

Canon EOS 100 Spiegelreflex en een printer MG7150

Huwo 10-11-2014

Direct gevonden wat ik zocht, dmv zoeken

Snel en vakkundig advies gekregen. 's Avonds super geholpen , dmv de chat, toen bleek dat er toch maar een artikel van de 2 op vrrd was. Direct opgezet naar een ander artikel, waar er wel 2 van waren....top!

Heel veel keuze in het artikel, dat ik zocht en voldoende voorraad om me van dienst te kunnen zijn, wat ik van andere webshops niet kan zeggen.

Ben nog steeds super te vreden na al mijn aankopen, heb al verschillende mensen Cameranu.nl aanbevolen.

Zoals ik al aangaf in bovenstaande punten, heb ik 2 instellampen besteld, die bij een andere grote webshop niet te krijgen waren, waar ik 2 maanden op moet wachten. Heb al spijt van mijn aankoop daar, heb alleen nog maar problemen gehad, als ik iets kapot had en moest nabestellen. Bij Cameranu.nl, hadden ze verschillende mogelijkheden wat lampen aangaat, waar ik uit kon kiezen en die leverbaar waren. Ook toen er plotseling nog maar 1 lamp lag van mijn bestelling, werd er geen probleem van gemaakt en mijn bestelling omgezet, zonder, dat ik er zelf moeite voor moest doen. De volgende dag de lampen in huis en kon zonder problemen mijn opdracht afmaken.

Rick Buesink 10-11-2014 Via de website gekocht

Fijne site, snel en makkelijk bestellen. Zonder enige probelemen.

Prima service, verder geen vragen hoeven stellen.

Groot assortiment, ruime keus en bijna alles wel ook in de webshop verkrijgbaar!

Prima winkel, geen negatieve kanten te vinden. Goede prijs en service, groot assortiment, je kunt er alles vinden wat je nodig hebt!

Mijn nummer 1 fotowinkel! Prima site, duidelijk, overzichtelijk, alles is makkelijk te vinden zonder veel te hoeven klikken. Duidelijk opgedeeld in kopjes, waaruit ook weer blijkt hoe groot het assortiment wel niet is. Zeer snel in huis, zonder enige problemen of vertragingen.

matthijsmr2 10-11-2014

Snel safe simpel ::-)

Robbo1 10-11-2014

Bestellen en betaling gaan super eenvoudig.

Zeer snel de bevesting dat het verpakt en verzonden was, incl. tracking details !

Assortiment gaat je voorstelling te boven.

Absolute aanrader voor iedereen die van fotografie houdt.

CameraNU.nl is dé plek voor online aankopen van al je camera apparatuur.

Pjj Bakker 10-11-2014

Heel makkelijk de bestelling te plaatsen

Snel en duidelijk per email over de bestelling

Perfect

Prima site waar je op kan rekenen

Ik heb een Canon printer besteld die de volgende dag thuis bezorgd werd. Sneller kan niet. Alleen had de printer een sticker op het deksel die ik niet verwijderd krijg. Geprobeerd met sticker verwijderaar. Het deksel ziet er niet meer uit. Canon gebeld en gemaild. Afwachten of ik een nieuw deksel toegestuurd krijg. Absurd hoe een fabrikant stickers kan plaatsen op een artikel wat dus niet te verwijderen is. Cameranu kan uiteraard niet daarvoor verantwoordelijk zijn. De fabrikant heeft immers de sticker geplaatst.

BT-D7100 10-11-2014 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijke website, En als je een vraag hebt word je snel en vriendelijk te woord gestaan.

Meer kun je niet wensen.

Scherpe prijzen, enorm aanbod en een goede klantenservice.

willem verhaar 10-11-2014 Via de website gekocht

wat ik wilde bestellen was snel te vinden.

ik werd goed op de hoogte gehouden over het verloop van de levering van mijn bestelling

ruime keuze aanwezig

ieder foto vriend kan goed zijn keuze kwijt

J van Grinsven 10-11-2014 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk, ook erg fijn dat er verschillende betalingsmogelijkheden zijn, dat maakt bestellen eenvoudig.

De juiste productkeuze vergt soms aanvullend advies. Ook al verwacht je dat niet direct van een online webshop, Cameranu.nl staat u (telefonisch) prima te hulp en geeft u gericht advies. Daar was ik erg blij mee.

Zeer breed georienteerd asortiment, zelfs in sommige gevallen bulk objectieven beschikbaar waardoor je nog voordeliger je aankoop kan doen.

In alle opzichten een prima online winkel, boordevol service.

Prima aanbod, goede service en prijs-kwaliteit verhouding en een snelle levering.

Toff 10-11-2014 Via de website gekocht

Ik heb makkelijk het product kunnen vinden dat ik wilde kopen, dit komt ook omdat ik van tevoren wist wat het was. Mocht dit niet zo zijn kan ik me voorstellen dat je soms overweldigd wordt door het grote aanbod.

Goede kortingsactie, snelle levering. Dikke prima!

Erg uitgebreid.

A Emmeloord 10-11-2014

De producten zijn makkelijk te vinden onder de productgroepen op cameranu.nl. En in de winkel worden we altijd snel geholpen en krijgen we uitleg en advies over de producten.

Heel vriendelijk personeel met veel kennis!

Heel compleet, alles wat ik zoek is hier te krijgen.

Veel goede ervaring met cameranu.nl, voor ons dé winkel voor alles wat met fotografie te maken heeft.

erbee60 10-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

Cameranu heeft zowel een webwinkel als een fysieke winkel. Ben je niet zeker van je zaak, kun je dus gewoon naar de winkel voor advies.
De spullen zijn zeer goed te vinden in de webwinkel.

Zeer goede klantbehandeling met juiste adviezen. Klachtafhandeling gebeurd zeer correct.

Ik kan niet bedenken wat Cameranu niet verkoopt op het gebied van fotografie! erg goed!

Gezien de klantvriendelijkheid, het grote assortiment en de makkelijke webshop absolute aanrader!

Geweldige winkel, ruime keuze, en goede prijsstelling.

harmleeuwen 10-11-2014 Via de website gekocht

5,8

CameraNU belooft een snelle levering, maar als er iets mis gaat dan is 't allemaal niet zo snel meer. Bovendien zijn sommige medewerkers dan ineens niet zo behulpzaam meer.

Door een fout van CameraNu werd het verkeerde item geleverd, op zich niet erg, maar dit is volledig op mij als klant afgewikkeld. Dwz, retourzending via Kiala duurt vrij lang, bovendien nogal schimmig in berichtgeving, terwijl ik gewoon al betaald had maar het verkeerde product kreeg geleverd. Het juiste product werd pas geleverd nadat het verkeerde product bij CameraNu retour was. Geen excuses, geen tegemoetkoming (kortingsbon ?) van CameraNu, nee niets. Ik vind dat niet in orde. Ik mag CameraNu wel vertrouwen, maar CameraNu vertrouwt haar klanten kennelijk niet.

Ik kan niet ontkennen dat CameraNU een heel ruim assortiment heeft, dat is mooi en aantrekkelijk. Echter, ontbreekt de kennis omtrent de producten dan ontstaan fouten en dan rijst de vraag: voordeel of juist een nadeel ?

niet zeker of voldoende specifieke kennis in huis is.

Assortiment is mooi en ruim, maar aan klantvertrouwen en productkennis ontbreekt nog wel een en ander.

Judith467 09-11-2014

Overzichtelijke winkel met heel veel keuze, je krijgt een medewerker toegewezen en die helpt je 1 op 1

Zeer goed advies en duidelijke uitleg gekregen van een erg vriendelijke en kundige medewerker.

Zeer compleet en uitgebreid assortiment!

Op het gebied van fotografie kan ik iedereen deze winkel aanbevelen, wat een keuze en erg vriendelijk personeel

Mooie winkel met een zeer uitgebreid assortiment met vriendelijk en kundig personeel

Reina Sickenga 09-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

Duidelijke website met gevaar dat je veel te veel bestelt! Er is zoveel keus.

Ze hebben een heel groot assortiment en zijn zeer deskundig in het geven van advies.

Mijn favoriete fotozaak, ze hebben bijna alles en hebben heel veel kennis in huis.

Ik vind CameraNU een hele goede zaak, grote keuze, aardige en deskundige medewerkers, leuke sfeer, overzichtelijke winkel en makkelijk te bereiken en te parkeren!

Jaco14 09-11-2014

Op zaterdagmorgen in Urk een fish-eye lens gekocht. Vooraf het product opgezocht op de website om te zien of de lens voorradig was. In de winkel prettig geholpen door een deskundige medewerker die mij tevens adviseerde over de geschiktheid van de lens voor mijn camera.

Gert555 09-11-2014

Snelle levering. Zeer correct omgegaan met een vergissing van mij.

devilee52 09-11-2014 Via de website gekocht

goede service

leggen alles uit en mag het koop ware testen

hebben veel in huis,niet altijd op voorraad maar dan wel de andere dag in huis

goede service

Hebben veel en het koop ware mag je in de winkel testen op je eigen camerabody

Anniekaatje44 09-11-2014

Snelle levering, mooi uitgebreid assortiment, ga er zeker binnenkort weer wat bestellen!

Ph_K 09-11-2014

Duidelijke website, snelle afhandeling van akties

Informatie vooraf is duidelijk

Wat ik zoek is er en op voorraad

Snel, adequaat en volledig

photography 09-11-2014

Bestelling online gedaan en volgende werkdag in huis.

Netjes verpakt opgestuurd.

Veel fotografie spullen op voorraad.

makkelijke website om fotografie spullen te bestellen.

Heb hier 1 keer iets besteld en dat is positief bevallen.

WT van Amstel 09-11-2014

Vandaag besteld en de volgende dag in huis zonder enig probleem of hapering.

Pebleem, bellen en binnen enkele minuten de juiste man het het juiste antwoord.

Nog nooit iets niet gevonden en altijd tegen een actuele en vaak laagste prijs

Als de beste vraag- en koopbaak die ik ken

Epi14 09-11-2014

Ik vind het ideaal om online te oriënteren en vervolgens in de winkel de producten te bekijken en te proberen.
Ook het advies wat ik dan nog in de winkel er bij krijg is perfect.

De service is perfect. Alle mensen van Cameranu die ik heb gesproken, zijn in mijn ogen goed met hun vak bezig en snappen ook waar ze over spreken.
Ook bij het ruilen van een product wordt niet moeilijk gedaan.

Tot nu toe hebben ze alles wat ik zoek. Alle accessoires voor mijn camera zijn er te vinden.
Mijn volgende aankoop zal een GoPro zijn en ook deze hebben zij (incl vele accessoires).

Ik ben erg tevreden en zou anderen een aankoop bij Cameranu zeker aanbevelen.

Ik ben erg tevreden over Cameranu en blijf mijn benodigdheden voor fotografie en film hier aanschaffen. Belangrijkste reden is het goede advies en de marktconforme prijs. Ook vind ik dat ze erg goed zijn in het contact met klanten over alle kanalen (fysiek in de winkel, maar ook online via chat, mail en telefoon). Op welke manier ik ook contact zoek, ze hebben altijd een passend antwoord. Ik haal de producten vaak zelf uit de winkel, maar als ik wat online bestel en laat bezorgen gaat dit prima. Kortom: Een tevreden klant die weer terug komt!

AO77 09-11-2014 Via de website gekocht

Meerdere bestellingen geplaatst, tot op heden klopt alles gewoon. Leveringen gaan goed, totaal geen problemen.

Zowel via mail als via telefoon goed bereikbaar. Advies is toch om via mail zaken af te handelen.

Als je de regels volgt om: 1. Bij twijfel of dure aankoop eerst contact op te nemen of men het product inderdaad op voorraad heeft en 2. In geval van RMA via de mail de zaak afhandelt is dit een prima bedrijf om zaken mee te doen.

otte zijlstra 08-11-2014

De winkel is ruim en overzichtelijk opgezet en die opstelling dient het gemak van de klant.

Altijd vind je een luisterend oor van de medewerkers bij een gerezen probleem. Er wordt oplossend gericht mee gedacht bij een probleem en niet conflict gericht.

Ruime voorraad van allerlei merken waarbij opgemerkt kan worden dat de meest gangbare camera's, lenzen en toebehoren meestal wel beschikbaar zijn.

vanuit N.H. kom ik ook wel bij XXXXXXland, maar daar staat alles zo propperig vol dat je als je iets wilt bekijken je bang bent iets anders om te gooien.

zie hierboven.

Henk Kwant 08-11-2014 Via de website gekocht

Lekker online

Snel geleverd

Bijna alles wat ik zoek

Bevalt mij goed, zou hem iedereen aanbevelen

Marlies Smits 08-11-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestelproces, met gespecificeerd tijdsperiode van levering.

Vrijdag middag besteld en de volgende dag om 9:00 geleverd!

Mega assortiment!

Heb deze site (winkel) al aan meerdere mensen aanbevolen.

Was op zoek naar een Canon 600D, toen een vriendin die geabonneerd is op de nieuwsbrief van CameraNU mij een link doorgaf met deze camera in de aanbieding. Vrijdag middag besteld en tot mijn grote vreugde de volgende dag op 9:00 uur in huis, vlak voor vertrek van een weekendje weg. Heb dus heerlijk kunnen genieten van mijn nieuwe camera! Top zaak!

chuck1 08-11-2014 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk alle producten op de site geplaatst

Op 30 okt. s'avonds besteld en de volgende dag werd het keurig afgeleverd.

Er is sprake van een zeer ruim assortiment voor alle gangbare merken.

Mijn eerste ervaring met CameraNu is buitengewoon goed bevallen.

Ik heb bij meerdere webshops producten besteld. Maar s'avonds bestellen en de volgende dag al geleverd heb ik nog niet meegemaakt. Daarbij is er ook nog sprake van een zeer concurerende prijs.

H Fleuren 08-11-2014

Goede website; veel info

Ik had nog wat vragen. Zeer professioneel afgehandeld. Ook met advies in mijn situatie iets niet te kopen.

Onvoorstelbaar veel wat men ook nog op voorraad heeft.

Zeer goede prijzen; zeer hoge kwaliteit en zeer goede service. Een combi die haast niet mogelijk lijkt...

Macturtle 08-11-2014 Via de website gekocht

Camera.nu is net als goede wijn. Beiden vanzelfsprekend goed en behoeven daarom geen krans.

bebje 08-11-2014 Via de website gekocht

zowel het vinden van het juiste artikel en het betalen was gemakkelijk.

goede en duidelijke antwoorden op je vragen en een korte levertijd, ze doen wat ze beloven.

ze hebben een heel breed assortiment

goede site met een goede service, dan kan je niet anders dan hem aanbevelen bij iemand anders.

ik ben geheel tevreden over deze webwinkel.

Jan Prima 08-11-2014

Probleemloos en snel het juiste product te vinden

goede info over de voortgang van de bestelling en de transactie

uitgebreid assortiment

Fam. Schwaneberg 08-11-2014 Via de website gekocht

Snel en Handig

Erg goede service, na aanleiding van een kortingsperiode toch de korting gekregen!

Vele keuze!

Snel! Gewoon omdat je snel en goed geholpen wordt + de goede producten

Bennie Ponte 08-11-2014

Ach je komt elkaar tegen op verjaardagen en dan laat je natuurlijk je nieuwe spullen zien en vertel je waar je dit vandaan hebt.

Groot assortiment, goede service en vooral een snelle levering van de bestelde artikelen. wat wil je nog meer!

Josee24 08-11-2014

Hoe fijn is het wanneer er ij een winkel alle camera's staan die je even vastgehouden wilt hebben

Vorige week zaterdag waren we in de winkel. Het was er erg druk dus we trokken ook een nummertje voor de hulp die wij nodig hadden. Toen we aan de beurt waren werden we goed geholpen en vooral geduldig geholpen, met als resultaat dat ik met een super camera naar huis ben gegaan. De dag vooraf had ik gevraagd of ze de camera die ik op het oog had ook in de winkel hadden. Meteen werd er vrijblijvend één gereserveerd, met als resultaat dat ik niet voor niets naar de winkel in urk ben gereden, super!

Wat hebbeb ze er niet kun je wel zeggen. En als het er even niet is kan het besteld worden.

Voor mij was het perfect. Een winkel waar iedereen die van camera's houd, zich tijden kan vermaken.

De service door het reserveren van de gewenste camera was al een goed begin. Op de zaterdag waar het uitzonderlijk druk was, was het wel even wachten. Maar als je hoort dat het niet normaal is dat er zo veel mensen zijn, begrijp ik dat je daar niet je personeel op hebt afgestemd. Voor iedereen werd tijd genomen en de service geboden die nodig was. Geen opdringerige verkopers, erg fijn! Mensen met passie voor camera's.

GTT80 07-11-2014

Goed geholpen, zowel door winkelpersoneel als klantenservice.

Wat een geweldige winkel, super service, duidelijke uitleg en vriendelijk personeel. Jammer dat fotograferen een dure hobby is maar ik kom hier zeker vaker om mijn verzameling uit te breiden zodat ik mijn hobby nog vele jaren kan uitvoeren.

Charret 07-11-2014 Via de website gekocht

Je kunt bellen voor een prettig en vrijblijvend advies. Een bestelling is snel gemaakt en wordt snel en goed verzonden.

CoDo666 07-11-2014

Site is overzichtelijk en duidelijk.

Communicatie is zeer goed en de aftersales is uitstekend.
Klantenservice is vriendelijk en doen wat ze beloven.

Prima winkelen bij CamerNU.nl Ik had teveel aan verzendkosten betaald en dat bedrag stond binnen een paar dagen weer terug op mijn rekening, prima service en communicatie!

J.J. Pel 07-11-2014

Overzichtelijke en eenvoudige navigatie op de site.

Je wordt via de email goed op de hoogte gehouden van je bestelling.

Ruime keuze. Zeer scherp aan de prijs!

Prima en betrouwbare shop.

Op zoek naar mijn ideale tasje voor mijn iPad kwam ik terecht bij CameraNu.nl. Het tasje was hier bijna 15% goedkoper. De bestelling ging soepel en de levering was de volgende dag via mijn vertrouwde pakketbezorger. Ik ben uitermate tevreden.

Naef 07-11-2014

Snelle levering Geen poespas

mixelle91 07-11-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden van het product en duidelijke uitleg over de bestelprocedure

Was in principe de volgende dag in huis (was alleen zelf niet thuis) en kon als ik dat had gewild ook zelf de bezorgdatum invoeren.

Ruime keuze!

Ik heb het al aanbevolen aan anderen!

kevin2W 07-11-2014 In de winkel gekocht
Urk

Snel en simpel meer willen we niet en dat hebben ze goed voor elkaar.

Snel andwoord en weten waar je het over heb
zowel op de chat en email.

Factuurs blijven ook netjes overzichtelijk in je account staan en reparaties/retour is zeer goed geregeld.

Van klein tot groot ,jong en oud ,modern/klassiek voor ieder wat wils en meestal op voorraad.

Ik zou ze niets aanbevelen maar ze er heen Sturen!

Goed klantvriendelijke zaak (vrij cliché) maar dat is tegenwoordig toch vaak ver gezocht bij de grootere internet winkels maar hier is alles goed voorelkaar zowel in de winkel als de webshop en service.

Peter van Munster 07-11-2014 In de winkel gekocht
Op Urk

Ruime (gratis) parkeerplaats, ruime winkel met breed assortiment.

Even wachten op een medewerker (nummertje trekken bij binnenkomst), maar die heeft vervolgens alle tijd voor je. Goed doorvragen naar specifieke behoeften en ervaring. Gedegen advies om tot een goede keuze te komen.

Ruim bemeten assortiment. Overzichtelijk ingedeeld.

Een bezoek meer dan waard als je op zoek bent naar fotoapparatuur.

Henk Racké 07-11-2014 Via de website gekocht

goede onderverdeling van alle artikelen een makkelijk zoeken op trefwoorden

zeerssnellen en correcte levering

Een van de weinige die ook Eindhoven verkoopt voor een goede prijs.

J.Patist 07-11-2014 Via de website gekocht

Goed te zoeken en vinden wat je nodig hebt. Overzichtelijke site.

Goede omschrijvingen bij de producten.

Heel veel.

Aan iedereen die aan fotografie doet.

jaapjandeboer 07-11-2014

Bestel altijd al mijn camera producten hier. Voorraad is eigenlijk altijd op orde en levertijd is vaak beter (dus sneller) dan andere webshops. Een Canon 6D 's avonds nog besteld en volgende dag in huis!

Floortje2006 07-11-2014

Op de website is alles duidelijk omschreven en daarom is het makkelijk kiezen.

De service is heel erg goed. Ze doen wat ze zeggen en alles volgens het beleid.

Ik surf onder een aantal websites voor fotografie en kom bijna altijd bij Cameranu terecht.

Ik heb niet veel mede-fotograven in mijn omgeving, maar ik zou het zeker aanbevelen.