Deze score is berekend op basis van 2596 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

v.paeper 03-05-2015 In de winkel gekocht

Prima winkel, netjes en verzorgt. Veel keuze en werden prima geholpen.

Gerrit Last 03-05-2015 In de winkel gekocht
Urk

Zeer toegankelijke en overzichtelijke site.
Ik heb materiaal gehuurd voor een prima prijs.

Ik werd in de winkel vlot geholpen, prima koffie en deskundig personeel.

Prima uitgebreid assortiment.

Goede ervaring met de winkel.

Zeer goede ervaring met mijn gehuurde materialen, goede service en uitgebreid assortiment.

Anoniem1946 02-05-2015 Via de website gekocht

Mooie en duidelijke website

Goede service en vriendelijke klantenservice.

Zeer uitgebreide keuze op de website.

Mooie website en snelle levering.

rjvdl 02-05-2015 Via de website gekocht

Eigenlijk niet zo moeilijk als je van te voren het type al weet dat je wilt hebben. Type intoetsen en voilá. Alleen het geheugenkaartje opzoeken passend bij de 4K camera kostte wat meer moeite. 4K stelt duidelijk hoge eisen aan de geheugenkaart.

Goede follow up. Berichtgeving over bezorging klopt exact.

Prima.

Diverse vrienden en kennissen heb ik deze winkel al aanbevolen.

Harrie. Timmermans. 02-05-2015

Met gemak kun je op de website van Cameranu de producten waar je naar op zoek bent vinden, en als je eventueel vragen hebt wordt je altijd heel vriendelijk te woord gestaan aan de Telefoon, en helpen ze je verder geen enkel probleem.

En de service is er ook prima je kunt je vragen stellen via de telefoon, en de aflevering van het bestelde word op tijd afgeleverd zoals je beloven.

Ik vind telkens als ik daar op de site kom wat ik wil bestellen.Dus is alles naar wens.

Marco59 02-05-2015

Ook telefonisch goed bereikbaar. Je hoeft niet alles via de website uit te zoeken maar kunt als je daar behoefte aan hebt spreken met een verkoper.

Ik heb er mij meerdere keren nu gekocht. Daarmee beantwoord ik ook deze vraag.

JWvRijs 02-05-2015 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk en vriendelijk ingedeeld. Producten zijn hierdoor snel te vinden. Ze hebben een ruim aanbod en het maakt mij wel nieuwsgierig hoe dat in de winkel is uitgestald. De aankoop van producten is via de site snel te doen. De gegevens die gevraagd worden om in te vullen zijn logisch en voorspelbaar.

De service die ik heb gekregen heeft alleen met leveren te maken. Ik heb nog niet 1 keer een product hoeven retourneren. Cameranu.nl geeft aan dat voor 23.59 uur besteld de volgende werkdag wordt geleverd. Tot nu toe bij mij steeds de volgende werkdag in goede orde geleverd. Dat vind ik service.

Het assortiment is wel heel ruim en per product wordt er verder gedacht. Er zijn reviews aanwezig en mogelijkheden om producten te verzekeren, hetgeen wel erg handig is bij dure aankopen waar je niet snel aan zou denken.
Verder zijn er mogelijkheden om te huren. Dit heb ik nog nooit gedaan, maar heb ik vanuit een winkel nog nooit gezien.

Ik heb al meerdere aankopen gedaan en anderen verwijs ik naar deze site. Cameranu.nl is betrouwbaar en redelijk met hun prijzen.

Ik heb het laatste jaar meer aankopen gedaan. Ik ben iemand die producten goedkoop probeert aan te kopen. Al meerdere keren bleek dat Cameranu.nl 1 van de goedkoopste was. Mocht het niet zoveel uitmaken dan koop ik bij hen. Inmiddels al wat accessoires gekocht.

Roos1961 02-05-2015

ik kon snel het gewenste artikel vinden.

ik heb op zondagavond besteld en maandag al in huis. Top.

Ik ben tevreden met de gang van zaken, maar het was mijn eerste keer. Dus wellicht de volgende keer een 10.

Ik heb het assortiment niet beoordeeld omdat ik mij daar niet genoeg in verdiept heb.

M.Vergeest 01-05-2015

Zeer uitgebreide website, duidelijk en overzichtelijk met uitgebreide informatie!

Online gebruikersgemak, overzichtelijk en snelle levering met bezorgkeuze!

Mijn creatieve dochter zocht een compactcamera met creatieve functies en kwam terecht op de site van camera.nu. Haar verjaardagsgeld is prima besteed, overzichtelijke website en perfecte bezorgservice!

W.Klaver 01-05-2015

Cameranu heeft een breed scala aan met name fotografie artikelen zoals camera's objectieven filters flitsers enz. Alles is in categorieën, per merk of alfabetisch te vinden. Daarna slechts een kwestie van selecteren, betalen en een dag later heeft u uw bestelling in huis.

Van alle bekende merken is een ruim scala aan artikelen te vinden. Camera's, objectieven, filters, flitsers, maar ook materiaal voor b.v. in de studio. Kortom, bijna alles is aanwezig in 1 winkel.

Waarom ergens anders kijken als je hier voor een goede prijs je foto spullen eenvoudig en betrouwbaar kunt kopen.

Als diverse malen heb ik fotospullen bij Cameranu gekocht en iedere keer is het op voorraad en een dag later ligt het bij me thuis.

J_Janssen 01-05-2015

Moet er wel een eindje voor rijden maar dan krijg je tenminste te maken met gemotiveerde mensen met een hoop ervaring, kennis en bereidheid om te helpen.Bovendien een assortiment waar je niet gauw mis grijpt.

Goarre 01-05-2015

Goede service van het personeel.

Ruime keus aanwezig.

Ik werd prima te woord gestaan. Ik kreeg ook een goede uitleg over de verschillende dingen waarvoor ik belangstelling had.

Elly Hogendoorn 01-05-2015 In de winkel gekocht

Hier vind je alles

Prima service, goed advies

Nogmaals: hier vind je alles voor fotografie

Juist omdat de mensen achter de balie weten waar ze het over hebben, is het zo een winkel om aan te raden aan iedereen die bezig is met fotografie in de ruimste zin van het woord.

Fraanca 01-05-2015 Via de website gekocht

Even snel bestellen via inet.

In mijn geval veel op voorraad

Ik had snel een riem nodig voor een fotokoffer. Deze was gelukkig voorradig, en gelijk besteld. Vrijdag rond 17.00u besteld, en zaterdag rond 12.30 in huis. Was daar super blij mee, dus voor mij zeer geslaagd.

Hennie 1945 01-05-2015 In de winkel gekocht
Urk.

Retourprocedure uitstekend
(aparte afdeling)
Uitstekende voorlichting van de te volgen procedure.

Groot assortiment,goede keuze mogelijkheid,dit geldt voor alle merken Prijsverschil met soortgelijke winkels is ongeveer gelijk.

Uitstekende producten,bekende merken, concurrerende prijzen
Vriendelijk en kundig personeel.
Goede bereikbaarheid van de winkel.

Ik heb heel goede ervaring met camera nu (zie mijn beoordeling). Heb bijna al mijn fotografie benodigheden tot volle tevredenheid bij Camera nu gekocht.

Thecase 01-05-2015

Alles liep perfect

zeer ruim

zie boven

Zoals gezegd had ik het product de volgende dag ondanks de late bestelling in huis

de-koen 01-05-2015

De website is goed toegankelijk en in het woud van camera's is het toch goed navigeren voor een leek zoals ik.

Eerst gebeld naar Cameranu.nl voor advies. Goed telefonisch te woord gestaan en samen de keuze terug gebracht naar 3 modellen nadat ik de doelstelling van mijn aankoop had verduidelijkt. Deze 3 modellen daarna zelf nog met de specs naast elkaar vergeleken op de site en daarna besteld.

Ruim, misschien te ruim voor een "dummie" zoals ik.

Duidelijk verhaal (lees hierboven), dus zeker aan te bevelen

Goede duidelijke winkel, goed helder advies.

Gira53 01-05-2015

je kunt thuis en ook in de winkel op de pc rustig kijken wat je wil kopen

de service is geweldig ,retourneren geen probleem ,uitleg ook heel goed

zeer uitgebreid assortiment

ik noem Camera nu bij vrienden en bekenden mijn snoepjes winkel ,dat zegt denk ik wel genoeg

goede zaak ,goede service ,redelijke prijzen

Klaas Guchelaar 01-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website, kan er snel en gemakkelijk vinden wat ik zoek

Tot nu toe nog nooit problmen met CameraNu gehad. Snel reactie op vragen en snelle levering

Ruime keuze met bijna alles wat ik nodig ben.

Op basis van assortiment, prijzen en levertijd raad ik Cameranu al standaard aan bij anderen.

Het is prettig zaken doen met CameraNu. Gunstig geprijsd, snelle levering en degelijk voorraadbeheer. Topzaak!

J. L 01-05-2015 Via de website gekocht

Simpel bedienen

Uitgebreid assortiment

Duidelijk en de Prijzen van de camera's zijn gemiddeld of daar iets onder

Tot nu toe erg tevreden over mijn aankoop. De zoom doet het precies zoals ik hoopte.

Stelwagen48 01-05-2015

heb camera ingeruild, had niet alles bij me, gelegenheid gegeven alles na te sturen, prima in orde gebracht, financieel netjes afgewikkeld

veel keuze in camera types

uitstekende desk-bediening, vriendelijk, deskundig.

In de fysieke winkel word je uitstekend geholpen maar bijzonder mag heten, dat de verkoper spontaan kwam aandragen met een kwalitatief beter alternatief (zelfde tweede hands camera, EOS1 MarkIII Ds, maar dan vrijwel ongeschonden) , terwijl de eerste, hier en dar gebutst en zelfde prijs, ook gekocht zou zijn. Dat is een klant-tevredenheids-instelling die wordt gewaardeerd en vertrouwen geeft,

Hans Smulders 30-04-2015 Via de website gekocht

prima zoals je naar jouw gewenst artikel komt.

Rond uit goed de manier hoe naar jouw gewenste bestelling komt en hoe je van stap naar stap begeleid wordt

Groot assortiment en overzichtelijk op internet bereikbaar

Geen twijfel mogelijk, ga ik doen.

Ben uitermate tevreden over bereikbaarheid, assortiment, bestelgemak en digitale begeleiding van transactie en levering.

martin kuipers 30-04-2015 Via de website gekocht

Op het gebied van prijs en assortiment komt deze winkel vaak naar boven bij mijn zoektochten. De levering van mijn triggertrap dongle was supersnel, had het die avond laat ervoor pas besteld!

MarioBlanken 30-04-2015 Via de website gekocht

Met gemak kan je rustig de camera's met elkaar vergelijken en selecteren.

Bestellen en bezorgen zoals beloofd

ruim voldoende, genoeg keus in alle prijs klasse

gezien je met gemak de website kan door lopen en je keuze maken

De vergelijking van prijzen t.o.d. winkels, leverde mij een voordeel op. Ook het gratis en snel bezorgen trok mij aan. En het toestel die ik wilde hebben, was bij cameranu.nl in voorraad terwijl bij de concurrent er een levertijd aan vast zat van soms dagen tot weken.

Guillaume 37 30-04-2015

De website is overzichtelijk en makkelijk te overzien

De bestelling is snel en accuraat verwerkt

Ik had snel gevonden wat ik zocht

Voor iemand die op fotogebied iets zoekt is de website van CameraNU een aanrader

Als ik weer eens op zoek ben naar een artikel op het gebied van de fotografie zal ik zeker terugkeren baar de site van CameraNU

Boyh6 30-04-2015

Duidelijke winkel indeling en website.

Achteraf worden eventuele vragen professioneel beantwoord.

Gewoon bijna alles op voorraad.

Al jaren als professionele fotograaf een tevreden klant.

lisa1996 30-04-2015

Site is makkelijk in gebruik. Verschillende betaalmethoden.
Je kan zelf via PostNL bepalen wanneer je het pakket wilt laten bezorgen bij jou thuis.

Er was iets mis met het Tamron objectief/lens de eerste keer. Ik heb hier een melding van gemaakt. Je kan tot laat hun klantenservice bereiken, erg fijn. Ik kreeg een code en kon mijn product terugsturen via een Kialapunt. Dit was gratis retourneren.
Helaas heb ik het product daar vrijdag gebracht en heeft het Kialapunt het product pas dinsdag verstuurd waardoor zij het woensdag hadden. Dit duurt wel erg lang (geld weg en lens ook). Ik ben dus niet te spreken over het Kialapunt.
Ze hebben mijn lens dezelfde dag nog getest en ik werd netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken. De volgende dag zouden zij mij een nieuwe sturen, die helemaal goed is!

Ruim assortiment aan spullen.

Goede service, ruim assortiment. Enige minpunt is de samenwerking met het Kialapunt.

Een goede service met vriendelijke mensen. Ruim assortiment met duidelijke site. Enige minpunt is de samenwerking met het Kialapunt, omdat die hun afspraken niet hebben nagekomen (vrijdag gebracht en zou vrijdag verstuurd worden. Is pas dinsdag teruggestuurd naar de winkel).

adrikel 30-04-2015 Via de website gekocht

Zeer dijdelijke product omschrijving

NVT nog geen ondersteuning nodig gehad

Kan er alles vinden wat ik zoek

overzichtelijk, scherpe prijs en snel geleverd

overzichtelijk website, scherpe prijs en snel geleverd

AMC van Iersel 30-04-2015 Via de website gekocht

makkelijk te vinden op de website die best uitgebreid is

vlotte afhandeling en bezorging, makkelijke betaling

uitgebreide sortering producten

mocht iemand iets nodig hebben van foto-materiaal,
zou ik jullie zeker aanbevelen

Sjouke88 30-04-2015

Uitstekend advies

Zeer goede service, kundige medewerkers

Carla Compsoos 30-04-2015 Via de website gekocht

Mijn bestelling is zeer snel en goed afgeleverd.

Een zeer goede behandeling bij het bestelproces.

Cameranu heeft een zeer grote sortering in de vele merken.

Iedereen zal ik aanraden bij Cameranu te kopen.

Goede prijzen en met vragen (per email of telefoon) kun je altijd bij Cameranu terecht.

J. Emke 30-04-2015 Via de website gekocht

CameraNu heeft een goede en overzichtelijke website en een zeer snelle bezorging.
Ik heb in de afgelopen jaren een paar keer iets gekocht bij CameraNu en steeds goede ervaringen opgedaan.

Recentelijk geen ervaring mee; een paar jaar geleden ben ik telefonisch goed geadviseerd.

Ik heb alleen maar naar Canon camera's en lezen gekeken. Zeer uitgebreid assortiment en de meeste items op voorraad.

Echt tevreden over mijn keuze voor CameraNu.

Gewoon erg tevreden over CameraNu; goed assortiment, veel items op voorraad, zeer snelle levering.

Sherida14 30-04-2015

ik kon meteen de camera vinden die ik zocht en invullen gegevens + betalen gingen echt super makkelijk

camera werd keurig de volgende dag geleverd

ik wist al welke camera ik wilde en tegen welke prijs en cameranu.nl bood deze aan

zeker aanbevelen

texneth 30-04-2015 Via de website gekocht

Internet

Volgende dag in huis

Zeer uitgebreid

Snel, accuraat en goeie prijs

naamdam 30-04-2015

goede site, duidelijk en overzichtelijk.
zeker ook vertrouwenwekkend.

binnen 22 uur had ik mijn gewenste product keurig afgeleverd in huis.

voldoende assortiment voor vergelijking met andere producten.
en niet onbelangrijk, de laagste prijs.

omdat alles op rolletjes verliep

Ben zeer tevreden over het aanbod op deze site en de service van deze winkel. Online kopen is zeer zeker een kwestie van vertrouwen.

zenafan1 30-04-2015 Via de website gekocht

gewoon goed

Snel

Goede camera

Snelle levering echt goed alles

De volgende dag in huis. Alles goed. netjes geen verzendkosten. Top jongens

Okkema 1946 29-04-2015

De voorraad is groot en de site geeft goed aan wat wel en niet op voorraad is, erg makkelijk.

Bij het bestellen van een moeilijk te krijgen lader ging men tot het uiterste om de zaak goed af te handelen. Service is fantastisch.

Zeer uitgebreid en het grote voordeel is; men weet waarover men praat. Dit is geen "snelle verkoop, snelle winst en niet meer naar omkijken" winkel.

Iedereen die mij er naar vraagt verwijs ik door en vertel hen dat dit een prima winkel is. Extra gemakkelijk voor mij, ze zitten in de regio.

Door de jaren heen een aantal fototoestellen, een paar lenzen en flitsers gekocht en nooit problemen gehad. Levering en service zijn prima.

Canon2015 29-04-2015

Veel keuze, nieuw en gebruikt.

Prettige winkel en goede website.

Koenv050 29-04-2015

Snelle levering en goede service

Ik ben tijdens mijn aankoop prima geholpen

de winkel heeft zo veel camera gear als je maar kunt bedenken

Prima service en een groot assortiment

Ik ben tevreden met de winkel en zal zeker vaker langs gaan op de site om camera gear te kopen

caddygirl 29-04-2015

Ik bestel normaal gesproken altijd online en dat is zeer makkelijk en duidelijk. Ik ben nu voor het eerst in de winkel zelf geweest en ook dat is net zo makkelijk

Ik heb laatst gebeld om advies te vragen over welk objectief te nemen. Ik twijfelde tussen 2. Ze namen uitgebreid de tijd voor mij om mij te adviseren hierover.

Bijna alles op het gebied van fotografie is bij CameraNu te krijgen.

Zeer aan te bevelen aan iedereen

Ik vindt het een fijne winkel zowel online als in het echt!

fotorookie 29-04-2015 Via de website gekocht

Snel te vinden via de zoekmachine

binnen twee dagen al in huis

ruime keuze goed overzichtelijk

snelle afhandeling

Jamie26 29-04-2015

Heb GoPro accessoires gekocht en bij CameraNu was het veel goedkoper als bij GoPro zelf. Ook snel bezorgd en netjes afgehandeld.

vanEwijk 28-04-2015

Snelle levering en de goedkoopste i.c.m. een leuke bundel.

M Rongen 28-04-2015

Elke bestelling is tot op heden eenvoudig verlopen. Eenvoudig bestelproces en snelle afhandeling van de bestelling. Tot nog toe ook elke keer de volgende dag de bestelling thuis ontvangen.

Hessel Roskam 28-04-2015 In de winkel gekocht

Zeer overzichtelijke Website en winkel

Vakbekwaam personeel

Nog niet meegemaakt dat er geen product van mijn smaak tussenzat.

Prijs/kwaliteit/service zeer aan te bevelen/

Inmiddels 3x zaken aangekocht bij CameraNu. Alles goed verlopen, goed geholpen door zeer kundige en vakbekwaam personeel.

R.van Essen 28-04-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig producten kunnen vinden op de website.

Goed. Elk moment van statusverandering wordt aangegeven per E-Mail.

Waar andere bedrijven niet complete assortimenten levert doet CameraNu dit wel.

Zoals in de beoordeling te zien zeer tevreden dus een aanrader ook voor anderen.

Inmiddels is CameraNu voor ons een vaste en betrouwbare keuze geworden. Dit doordat we al langer producten aanschaffen bij CameraNu.

hemmes123 28-04-2015

Alles wat ik nodig had was makkelijk te vinden op de Site.

Alles wat ik had besteld , werd de volgende dag al geleverd.

Waar ik naar zocht was aanwezig.

Beslist hier een kijkje nemen. Ik kon nergens anders goedkoper slagen. Prima prijs , servic en producten.

Fred Verkerk 28-04-2015 In de winkel gekocht
Urk

De artikelen die ik zocht, waren makkelijk te vinden.

De service die ik zowel per e-mail als door middel van de bestelling kreeg, was top.

Keuze uit voldoende mogelijkheden.

Ik beveel de winkel en webshop van harte aan. Sterker nog, inmiddels heb ik al een vriend op de winkel gewezen.

In vergelijking tot andere winkels en webshops, met soortgelijke artikelen, steekt CameraNu er boven uit. Goede vakkundige uitleg en service in de winkel, waarbij men volop tijd neemt voor mij als klant.

Ton W. 28-04-2015 Via de website gekocht

Heel eenvoudig te bestellen via de website

Je wordt door middel van e-mailberichten goed op de hoogte gehouden van de route die de bestelling aflegt, en dus ook wanneer geleverd wordt

Alle accessoires die ik voor mijn nieuwe camera nodig had, waren via de webwinkel leverbaar.

Op grond van bovenstaande opmerkingen

Zie bovenstaande opmerkingen. Bij levering bleek de accessoires zeer transport-veilig ingepakt te zijn.

Schuurhof 28-04-2015 Via de website gekocht

Ik wist van te voren welk artikel ik nodig had. De zoekfunctie gebruikt en besteld. Het bestellen en afrekenen was in een handomdraai gebeurd.

Ik heb niet lang op de site gekeken, omdat ik daar de tijd niet voor had. Maar voor zover ik het gezien heb heeft Cameranu.nl een heel ruim assortiment en ik zal daar nog vaak terugkomen als ik iets zoek op het gebied van camera's, verrekijkers en alles wat daar mee te maken heeft.

Het assortiment en het gemak waarmee de site bekeken kan worden is aanbevelenswaardig.

Ik zocht een redelijk klein product, wat ik nodig heb om mijn nieuwe flitser goed te kunnen gebruiken met mijn camera. Dat heb ik gevonden en had het de volgende dag al in huis. Het werkt perfect.