Deze score is berekend op basis van 2393 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan Eijdenberg 18-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Vragen worden snel en vakkundig behandeld

Zeer ruim, en als je het niet kan vinden wordt er snel geholpen

Al heel wat gekocht maar nooit problemen gehad.

Altijd leuk shoppen op CameraNU.nl

K. Ronner 18-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Uitstekende service!!! Kreeg een heel duidelijke uitleg! mocht het uitproberen in de winkel en werd ontzettend aardig geholpen!!

Heel veel keus!!!!

Het is de moeite waard om er even naar toe te rijden als je iets uit wilt proberen, vriendelijke personeel! Geen vraag is te gek! veel keus zowel in winkel als oneline,

Jos Stuart 18-12-2014 Via de website gekocht

Uitstekend telefonisch advies 's avonds om tien uur en toen ik een kwartier later nog iets wilde veranderen (voordeliger artikel) werd dat meteen en met dezelfde vriendelijkheid geregeld.

Ruime keuze aan professionele apparatuur, ook voor studiofotografie.

De wijze waarop CameraNu mij heeft geholpen vond ik erg professioneel en plezierig. Mensen die met je meedenken en hun best doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ik weet: het is wat ik heb ervaren. Maar het kan geen kwaad om het een keer zelf uit te proberen.

Remy C. 18-12-2014

Order kon eenvoudig aangepast worden, prima klantenservice.

Ik zou de winkel zeker aan bevelen.

Topwinkel, supersnelle verzending, scherpe prijzen.

Flitser Tom 17-12-2014

Site is duidelijk en toegankelijk.

Klein foutje in de levertijd werd direct gecorrigeerd. De extra kosten die waren betaald warden zonder problemen met excuses voor het ongemak, teruggestort.

DE site spreekt voor zich. Voor ieder wat wils, ook voor ieders portemonnee

Eerlijk, snelle levering, geode garantie ook indien je via de website bestelt.

Kleine flitsinstallatie gekocht. Door een foutje bij PostNL kwam de zending later dan afgesproken. De extra kosten werde direct teruggestort. Na een paar dagen bleek de installatie afgeprijst te zijn. Ook dit verschil werd na het sturen van een mail zonder problemen teruggestort. Prima service

Dennis Lardenoije 17-12-2014

Je kan rustig en op je gemak kijken naar producten die je aanspreken super fijn!

Goeie service, alles wordt mooi via mail gestuurd en de producten worden snel geleverd via de post super fijn!

Een geweldig super mooi groot assortiment waar je alles kan vinden wat je maar nodig heb voor film en fotografie TOP!!!

Ik zal deze winkel aan iedereen aanspreken die zich bezig houd met film en fotografie!

Wat een top winkel, als je iets nodig hebt voor film of fotografie projecten, opdrachten enz dan vindt je dat hier bij Cameranu.nl het hoeft maar iets kleins of iets groots te zijn hun hebben het!

Richard_9 17-12-2014

De ene dag, vanuit de luie stoel besteld; de andere dag aan huis geleverd!

Ik bestel/koop hier nu al een paar jaar (via internet en in de winkel), en heb nog nooit problemen gehad. Het personeel is zeer voorkomend en behulpzaam.

Ik ben nog nooit iets tegengekomen wat hier niet leverbaar was. Het meeste is zelfs op voorraad.

Gezien bovenstaande punten zou ik deze winkel zeker aanbevelen. Het enige wat mogelijk voor sommigen een obstakel kan zijn is de reis, wanneer je in de fysieke winkel wilt / moet kijken.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over CameraNU.nl. Kundig en betrokken personeel heeft gemaakt dat ik nog nooit een slecht gevoel gehad heb over een aankoop. Zoals ik al schreef onder de aanbevelenswaardigheid: de fysieke afstand kan een obstakel zijn. Wanneer u bijvoorbeeld een verrekijker aan wilt schaffen, is het bijna noodzakelijk om naar de winkel te gaan; de verrekijker vast te houden, en te testen (waarvoor de faciliteiten overigens in ruime mate aanwezig zijn). Daarin is het instructiefilmpje op de site heel duidelijk. En ik ben blij dat ik die instructie toentertijd opgevolgd heb: ik ben met een andere kijker thuisgekomen dan die ik in gedachten had, maar ik heb er nog altijd (zo'n 2 jaar na dato) veel plezier van. Camera's kopen via internet is iets gemakkelijker gezien de vele reviews die over vrijwel alle camera's op internet te vinden zijn. Deze geven over het algemeen een vrij goed beeld van wat u kunt verwachten van het product. Zo ook in dit geval; de camera bevalt zeer goed, en over CameraNU.nl niets dan lof.

Paul Meels 17-12-2014

Website is heel duidelijk en makkelijk om mee te werken, voldoende info over product.

Service is uitstekend, telefonisch advies gevraagd waarop een eerlijk, duidelijk en vakkundig advies wordt gegeven.
Hier heb je iets aan bij het maken van je bestelling.

Zeer ruim, bijna alles te krijgen en ook nog eens op voorraad.

Iedereen die iets nodig heeft kan ik deze winkel van harte aanbevelen.

Reeds diverse producten aangeschaft, steeds vakkundig, eerlijk en goed advies. Bovendien altijd op tijd en correct geleverd , zelfs bij bestelling om 23.50 uur !!!

Martijn van der Steen 17-12-2014

Overzichtelijke website

Snelle bezorging, fijn dat het aangetekend is.

Ruim assortiment DSLR en compact camera's

Goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle service

Nota73 17-12-2014

De site was makkelijk en het werd keurig thuis bezorgd

Mijn bestelling werd volgens afspraak op tijd bezorgd

Camera nu heeft een ruime keus aan producten van allerlei merken. Alles wat ik zocht was voorradig.

Geen negatieve opmerkingen. Alles ging keurig volgens afspraak.

Oldspijk 17-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en ruime informatie over het product

Alles duidelijk en binnen 20 uur in huis. Supersnel.

Snel, duidelijk, allergoedkoopste en betrouwbaar.

Een internetwinkel zoals je dat wenst!

AnsRijke 17-12-2014

Even wat moeite om via de zoekfunctie het artikel te vinden; er komen best veel zoekresultaten naar boven.

Scherpe prijs, en precies gevonden wat ik zocht!

Zeker aan te bevelen; scherp geprijsd!

De vorige keer (enkele maanden geleden) beviel het mij prima om via deze cameranu.nl de Falcon Eyes octabox met daglichtlampen te bestellen, dus nu ik er nog een bij wou heb ik m ook weer hier gekocht; de volgende dag alles in huis!

Bas11234 17-12-2014

gerdavbeek 17-12-2014 In de winkel gekocht
urk

alle producten netjes en overzichtelijk weergegeven

niets op aan te merken

groot assortiment voor ieder wat wils

mag hier graag komen en zal het ook zeker iemand anders aanbevelen

nette en overzichtelijke winkel, waar aardig personeel werkt, die je een voor een, een goed vrijblijvend advies geven!

honderwa 17-12-2014 In de winkel gekocht
Urk

Via de website is de lens besteld en ik heb een mailtje ontvangen toen de lens binnen was.

Naast de lens had ik ook een statief aangekocht die op mijn verzoek eerst is uitgepakt om het product te bekijken. Ik had het op aanraden van een vriend gekocht en niet eerder gezien.

Is moeilijk te waarderen, op het moment vab bestellen ware beide producten niet aanwezig. Voor de lens was dat logisch, het waren de eerste exemplaren voor cameraNU.

Ik heb er al vele producten gekocht, service goed, assortiment goed. Mijn vorige aankoop, Maart, vaste 400mm lens mocht ik uitgebreid testen, ik had mijn laptop meegenomen en kon telkens buiten foto's maken met mijn 100-400 en deze nwe. 400 om het resultaat te vergelijken. Dat heb ik zeer gewaardeerd!

Ik heb alles reeds gemotiveerd...

de jonge 26 16-12-2014

Ik werd meteen netjes geholpen en er werd echt de tijd voor me genomen om alles uit te leggen.

Arie.A 16-12-2014

Duidelijke site, alles makkelijk te vinden. Ik vindt ideal een makkelijke betaal methode. Met alleen het nodige aan gegevens is het goed en komt het ook goed.

Telefonisch contact gehad, goed en correct afgehandeld. de bestelling was volgens afspraak op tijd afgeleverd

Ik heb nog niet zoveel door de winkel geshopt, maar wat ik heb gezien was goed. de prijs was niet het laagst, maar bij de concurent was het contact heel erg moeilijk, dan vallen ze bij mij af.

In hoge mate, goede service correcte afhandeling, wat wil je dan nog meer?

Eerste bezoek aan de winkel (site) is goed bevallen, dus voor een volgende keer eerst maar weer op deze site zoeken.

Westdijk1 16-12-2014

Snel zowel via bestellen op de website als in de winkel. Goede parkeergelegenheid voor mij dichtbij

Deskundig en eerlijk advies.

Ik weet niet wat ik op fotogebied zou willen aanschaffen wat Cameranu niet in haar assortiment heeft

Vriendelijk en deskundig personeel, overzichtelijke winkel en website

john van schie 16-12-2014 Via de website gekocht

zoek klik betaal klaar

4 mails om mij op de hoogte te houden: hoe wat waar en de volgende dag in the house

ruime keuze prima

ik kreeg in de door wat snoep en een leuke kerstbal die heb ik op werk neergehangen zodat iedereen de bal kan zien (kertbal bedoel ik )

ja een bon van 100 euro is natuurlijk wel heeeeeeel leuk (graag met kerstbal)

Frank 16-12-2014

Makkelijke website

Snelle levertijd. Echt volgende werkdag in huis. Netjes verpakt.
Zoals het hoort en nog wat extra's. Een paar lekkere snoepjes en een kerstbal.

Erg veel keuze, haast teveel.

Prima prijzen, marktcomform. De aanbiedingen zijn echter heel scherp.

hoekie3710 16-12-2014

Bestellen via de website lukte niet omdat ik niet door kon linken naar volgend veld, de betaalwijze. Ik kon mijn bestelling niet afmaken. Hierop heb ik mail gestuurd naar klantenservice. Binnen 10 minuten antwoord, klasse.

Ik heb mijn bestelling doorgegeven via de telefoon en ben erg prettig geholpen. (bianca)
Het werd echt supersnel bevestigd voa de mail en ook een technische vraag werd snel beantwoord. Erg proffesioneel

Wat ze niet hebben, daarvoor gaan ze kijken of ze het voor je bestellen kunnen. Maar ze hebben erg veel.

Urk is best ver weg, gelukkig is de webshop prima, maar dan moet je wel weten wat je wilt hebben. Voor advies moet je naar Urk, via de telefoon is dat toch lastig. In Urk helpen ze je prima.

Al veel aankopen gedaan, de service is prima, bestellingen zijn er de volgende dag als ze op voorraad zijn.

Dick van Schagen uit Alkmaar 16-12-2014

Vooraf kan je je inleven welke foto apparatuur je wilt kopen of laten informeren

je kan vragenstellen via internet en je krijgt echt snel antwoord ook buiten de openingstijden. In de winkel is er een mooi wacht systeem je pakt een nummer ondertussen lekker rond kijken. als je aan de beurt bent krijg alle aandacht en service

van filter tot camera's, boeken, objectieven enz van niets tot alles wat je benodigd hebt voor hobby

een toppertje

zie de andere antwoorden

JurgenCee 16-12-2014

De winkel is goed bereikbaar al is het aantal parkeerplaatsen soms te weinig. Gelukkig kan je in de omgeving goed parkeren.

Wanneer je binnenkomt, kom je terecht in een ruime winkel waarbij de klant vrij kan bewegen. Meerdere servicebalies zorgen ervoor dat er veel klanten tegelijk geholpen kunnen worden.

Alle medewerkers zijn prettig in de omgang, geïnteresseerd en servicegericht.

Er was door één medewerker verkoper verkeerde informatie gegeven en dat is binnen één week volledig correct afgehandeld.

Soms tref je een bepaald merk niet, maar dan heeft Cameranu altijd alternatieven.

Het is mijn vaste leverancier. Niet altijd de goedkoopste, maar wel betrouwbaar en prettig om alles bij één leverancier te halen.

Jos Boom 16-12-2014

Met gemak loop je door de website. Alles is duidelijk gespecificeerd. Makkelijk om te bestellen. perfecte site.

Prima service. Vlotte bediening en weten heel veel over de producten. Geven ook extra aanwijzigingen. Retour service is heel goed. Ik had een overbodig artikel gekocht, dit werd zonder problemen retour genomen. Perfect.

Zeer uitgebreid assotiment. Ook alternatieve producten en prijsklassen. zeer tevreden over.

zoals boven beschreven.

Het is een zeer prettige winkel om te winkelen, je kunt elke camera even bekijken en vast houden om te proberen. Wachttijden zijn acceptabel. Koffie is er gratis en lekker. Zeer vriendelijk personeel, hebben alle tijd voor je, ook voor vragen. Het huren van een artikel is prettig, heb het nog niet gedaan, maar zal het vast een keer doen. Online bestellen is perfect.

Aletta64 16-12-2014 Via de website gekocht

Via internetsite kun je veel vinden

Zeer snelle reactie op mijn vraag en vlotte bezorging

Een winkel kan onmogelijk alles op voorraad hebben, maar op de internetsite is heel vieel te vinden

Cameranu zal ik zeker aanbevelen.

Nadat ik contact via mail gezocht had over een produkt, kreeg ik heel snel een uitgebreid antwoord met meerdere keuzes voor het mij gevraagde produkt. Mijn keuzeartikel werd de volgende dag reeds bezorgd en via Track-and-trace kon ik volgen waar de bestelling was en zo uitkienen hoe laat ik ervoor thuis moest zijn. Prima service, betrouwbare zaak en beleefd. Ik hoop zeer binnenkort in de zaak zelf te gaan kijken voor nog andere producten.

Minke17 16-12-2014

Zo vanuit je luie stoel komt dat wat je besteld keurig bij je thuis

Heel veel keus

Zelf heb ik alleen maar positieve ervaringen en die deel ik graag.

Zelf ben ik erg blij met CamerNu.nl. Gemak, snel en geen problemen, wat wil je nog meer....

Arjan3 15-12-2014

Prima via prijsvergelijk direct naar de site verwezen

Na de bestelling direct geinformeerd over de status en voortgang.

Gezien de werkwijze aan iedereen. Prijs bepaald natuurlijk wel de site.

Goede service, informatie voorziening en levering. Dus TOP

nbmv 15-12-2014 Via de website gekocht

thuis shoppen via een overzichtelijke site

supersnelle levering

heb tot nu toe nog niet vergeefs gezocht

prijstechnisch ok
levertijd supersnel
assortiment compleet

na diverse aankopen, ditmaal een occasion gekocht waarvan mijn verwachtingen niet super waren, doch bij het uitpakken en testen was ik blij verrast door de conditie. werkelijk niet van nieuw te onderscheiden, voor een leuk prijsje

F.hamstra 15-12-2014 Via de website gekocht

achter de pc

direct een mail

aan mijn frienden en familie

Had een verkeerde printer.. Kon hem gelijk terug sturen. Plus twee dagen later de euro,s weer op de bank. Goede service ben tevreden met CameraNu. leuke mensen bij cameraNu . Je word corect behandelt.

L.E. van Amerongen 15-12-2014 Via de website gekocht

Via het internet een bepaald matglas bestellen en twee dagen later er al mee fotograferen!

Keurig netjes wordt de order verpakt zodat de koerier het makkelijk kan bezorgen.

Het assortiment is zeer uitgebreid.

Wanneer een collega, familielid of kennis verlegen zit om een onderdeel kanCameraNu.nl uitkomst bieden.

Dirk Veen 15-12-2014

Overzichtelijke website, eenvoudig proces van bestelling t/m betalingen.

Fantastisch s'avonds bestelt en de volgende dag in huis.
Prima service dus en komen de levertijd na die op de site staat aangegeven.

Veel keuze.

De geleverde service is voor mij doorslaggevend geweest om de site aan te bevelen bij anderen.

Belangrijk vindt ik het nakomen van afspraken en de klant op de hoogte houden wanneer de bestelling geleverd wordt. Deze firma voldoet op alle fronten en komt zijn afspraken na. Laat in de avond bestellen en de volgende dag al in huis dat noem ik nog eens meedenken met de klant. Fantastisch!

Rob Bouwknegt 15-12-2014

Het plaatsen van een bestelling is zeer eenvoudig. Je loopt de diverse stappen via de website makkelijk en intuïtief door.

Wordt zeer goed op de hoogte gehouden van status van de bestelling. Klantenservice werkt prima en adequaat.

Je kunt 99,9 % van datgene way je wilt kopen terugvinden in het assortiment.

Beslist aan te bevelen

bereklauwtje 15-12-2014

Je bestelt thuis via de PC en het wordt thuis bezorgd.

Het bestelde artikel was er heel snel.

Breed assortiment.

Zie bovenstaande.

Een betrouwbare winkel en door de mogelijkheid via internet te bestellen en het gevraagde thuis te laten bezorgen voor iedereen toegankelijk.

klaas 31 15-12-2014

je kijkt op internet en ziet gelijk of het op voorraad is

2x met een probleem langs geweest en werd meteen opgelost.

bijna alles op voorraad

service en kwaliteit

cameranu heeft professioneel personeel in dienst die je een gedegen uitleg geven van het product. Bij de afhaal balie ben je meteen aan de beurt, maar bij de adviesbalie kan de wachttijden nog weleens oplopen.

Klikjunk 15-12-2014

Aangezien de winkel van cameranu voor mij op 100 meter loopafstand zit is het koopgemak voor mij een 10 waard!

De service is top! Voor elke fototechnische vraag kun je bij de aanwezige specialisten tercht. En weten ze het zelf niet dan zoeken ze het wel voor je op.

Tot nu toe is mij nog geen nee verkocht.

Zoek niet verder. Deze winkel biedt je alles wat er op fotografisch gebied te vinden is.

Al vanaf de oprichting zijn de eigenaren altijd bezig geweest het service peil zo hoog mogelijk te brengen. Door het enorme succes en stormachtige groei is het bewijs geleverd dat deze winkel een topper is.

Bertina Kamer 15-12-2014

Handig wachtsysteem, zitplaatsen, etc.

Zorgvuldig, vraaggericht, kennis van zaken, persoonlijke aandacht, niet alle medewerkers zijn even klantvriendelijk.

Voldoende keuze, eigentijds, alles is mogelijk, niet altijd alles op voorraad

Bert Dorland 14-12-2014

Bij online bestellingen de volgende dag in huis prima geregeld, (je moet wel thuis zijn dan).

Ook de service vindt ik uitstekend, zelfs voor een klein dingetje wat niet goed zit in een aankoop wordt er niet moeilijk over gedaan, omruilen geen probleem.

Ben een paar keer in de winkel in of is het op Urk geweest en kan niest anders zeggen dat het assortiment zeer breed is. Zoek wel eens bij de concurrent en vindt dan net niet wat ik zoek.

In de loop der tijd heb ik al mijn camera's en toebehoren bij CameraNu aangeschaft, en laat mij dan ook positief uit bij familie etc.

Wordt een beetje een herhalin g In de loop der tijd heb ik al mijn camera's en toebehoren bij CameraNu aangeschaft, ben daar meer dan tevreden over zowel qua bezorging en fysiek in de winkel en de service

Goudajose 14-12-2014

Per abuis dubbel geplaatste bestelling werd direct geannuleerd.

Tom van Straaten 13-12-2014 Via de website gekocht

Dankzij de nieuwsbrief van CameraNu kon ik meteen naar de prachtige "Nu of nooit" aanbieding om mijn Canon EOS 600D + accessorizes te bestellen.

Ik ben tijdens het bestellen precies op de hoogte gehouden van de voortgang, en kon zodoende mijn product bijna op de minuut af ophalen bij een PostNL afhaal locatie.

Op CameraNu vind ik alles wat ik nodig heb voor mijn fotografie hobby.

Goede prijs:kwaliteit verhouding
Behulpzame klantenservice

Ik koop met veel plezier bij CameraNu. Goede prijs:kwaliteit, en snelle afhandeling. Zijn maken, vandaag besteld morgen in huis, letterlijk waar. Dat is een goede kracht van het bedrijf.

Huub 1948 13-12-2014

De bestelde ontvanger voor Hähnel combi TF radiotrigger besteld en de andere dag in huis. Feestdagen kunnen niet meer stuk.

frelis1968 13-12-2014

Eerlijk en deskundig advies.

gemeneer 13-12-2014 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk personeel.

Ruime keuze en mooie opstelling van de produkten

Dit was mijn eerste aankoop bij Cameranu in de winkel. Ik ben er zeer tevreden over en verwacht hier wel terug te komen.

JM Wiegers 13-12-2014

Zeer gebruiksvriendelijk. Snel besteld en volgende dag afgeleverd

Per ongelijk 2maal zelfde product besteld. Vr. Medeweksters attendeerde mij op retourzend mogelijkheid. Teveel betaald geld terug. Top

Zeer uitgebreid

Zeer

Uiterst tevreden

Multimaatje 13-12-2014

Snel gevonden wat ik zocht

Alles wat ik zocht was er

Ook voor oudere systemen voldoende keus

Staaterop 13-12-2014

's-avonds nog even op de website gezocht en gevonden.
Online besteld en betaald en de volgende dag in de brievenbus.

Mijn product kon per enveloppe verstuurd worden tegen een gering verzendbedrag.

Uitgebreid en vaak op voorraad.

Ik raad deze website aan iedereen aan die iets op foto en videogebied wil aanschaffen.

Deze bestelling is super snel geleverd.

WJuFo 12-12-2014

Duidelijke overzichtelijke website.

Heldere voorbespreking mbt inkoop van mijn huidige toestel naar een Nikon D810.

Het assortiment is uitgebreid en wordt ook heel overzichtelijk gepresenteerd.

Fijne benadering en goede kennis van alle artikelen die men verkoopt.

Na de aankoop van mijn Nikon D810 kreeg ik later nog de mededeling dat er een actie liep van Nikon en daardoor een cashback heb ontvangen.

Sam-90 12-12-2014

Geen problemen tegen gekomen

- Snelle levering
- Je kunt aangeven wanneer je het pakketje wilt laten bezorgen
- Snelle en fijne reactie via mailcontact

Tot nu toe alles wat ik zocht, kunnen vinden bij camera.nu

Geen klachten, dus zeker een aanrader

kramer1964 12-12-2014

tevredenklant52 12-12-2014

Wat ze op voorraad hebben op de site, dat hebben ze ook

Men neemt de tijd om de pro en cons met je te bespreken en geven je een goed advies over de eventuele aankoop

Geweldig, kijkt op hun site, dat zegt genoeg

Alle zaken die ik met ze heb gedaan zijn zeer goed afgehandeld

Frans Daalman 12-12-2014

Duidelijke website. De producten worden prima gecategoriseerd weergegeven. Bestellen gaat gemakkelijk. Bestelling wordt onmiddellijk bevestigd en verstuurd. De volgende dag in huis!